abonnement Unibet Coolblue
pi_163169264
Welkom in het enige echte F&L SC-topic!

Hier geen geneuzel over wie wie wel of niet begrijpt, geen gedoe over of God subjectief is, maar wel extreem toffe mensen die extreem toffe dingen bespreken, zoals bier, mooie vrouwen en huisdieren.

Quote van de dag:
quote:
"Believing that you're strong is the first step to understanding your worth as a man" - Benedikt Magnússon


[ Bericht 18% gewijzigd door Faeroer op 20-06-2016 19:06:33 ]
pi_163169416
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Syriër [ afbeelding ]
Geen zin om te kutten met alt-codes en Nederlandse keyboard layout ben ik allergisch voor. Dus je zult het moeten doen zonder de puntjes.

Verder lijk je niks inhoudelijks erover te zeggen te hebben? Mooi, want ik heb eerlijk gezegd niet zo veel trek in de zoveelste discussie met iemand die denkt te weten wat moreel absoluut goed is. Ook daarin verschillen westerlingen helaas niet van fundamentalistische moslims.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163169597
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Geen zin om te kutten met alt-codes en Nederlandse keyboard layout ben ik allergisch voor. Dus je zult het moeten doen zonder de puntjes.

Verder lijk je niks inhoudelijks erover te zeggen te hebben? Mooi, want ik heb eerlijk gezegd niet zo veel trek in de zoveelste discussie met iemand die denkt te weten wat moreel absoluut goed is. Ook daarin verschillen westerlingen helaas niet van fundamentalistische moslims.
Begrijp je punt wel, ze zijn boos over drones en clusterbombs en het verlies van grond en familie omwille van de olie economieën. Allemaal fout, tog?
pi_163180550
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163181947
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Begrijp je punt wel, ze zijn boos over drones en clusterbombs en het verlies van grond en familie omwille van de olie economieën. Allemaal fout, tog?
Er is geen absoluut goed of fout. Er zijn geen good guys, er zijn geen bad guys. ;)

Wat strikt genomen betekent dat ruim 90% van de mensen die betrokken zijn bij die oorlogen kampt met waanbeelden. En dat vind ik eigenlijk best wel een eng idee. Het gaat om enorme hoeveelheden mensen en een enorme hoeveelheid menselijk leed.

Ik zie mezelf niet als een partij in die conflicten en wil dat ook niet zijn. Maar strikt genomen ben ik dat wel. Ik ben gewoon een Nederlands staatsburger, en Nederland is een land dat in diverse van die conflicten partij heeft gekozen.

Kortom: voor mij zijn er geen Luke Skywalkers en geen Darth Vaders. Er zijn alleen heel veel mensen die in de volle overtuiging dat ze iets goeds doen elkaar uitmoorden. Zjn die mensen daarom goed of slecht? Dat denk ik niet. Ze zijn vooral dom.

Mijn frustratie met dit onderwerp komt vooral hier vandaan: de enorme hoeveelheid mensen die denken dat je een kant moet kiezen, namelijk hun kant. En dat wie dat niet doet behoort tot 'the bad guys'. Na zo veel jaar gezanik over terroristen, dictators, moslims en vluchtelingen ben ik daar echt helemaal klaar mee. Het lijkt wel of zo'n beetje iedereen z'n verstand heeft verloren in de laatste ruwweg 20 jaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Molurus op 21-06-2016 10:28:05 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:04:31 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163183076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mijn frustratie met dit onderwerp komt vooral hier vandaan: de enorme hoeveelheid mensen die denken dat je een kant moet kiezen, namelijk hun kant. En dat wie dat niet doet behoort tot 'the bad guys'. Na zo veel jaar gezanik over terroristen, dictators, moslims en vluchtelingen ben ik daar echt helemaal klaar mee. Het lijkt wel of zo'n beetje iedereen z'n verstand heeft verloren in de laatste ruwweg 20 jaar.
Je leeft echter in zoveel luxe vanwege het verstoken van hún olie :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_163183557
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:04 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je leeft echter in zoveel luxe vanwege het verstoken van hún olie :P
Die olie is niet het exclusieve eigendom van mensen die vinden dat je een kant moet kiezen. :P (Of je bedoelt een andere groep met 'hun'.) Je kunt neem ik aan ook gewoon beschaafd in olie handelen zonder een mening te hebben over wie good guys zijn en wie bad guys en zonder onze politieke steun te geven aan Amerikaanse landje-en-olie-pik-activiteiten.

Overigens zou ik die olie met alle liefde inleveren als we daarmee voor eens en voor altijd van het gezanik af zijn. Vroeg of laat moeten we het toch zonder doen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163188217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:44 schreef Molurus het volgende:
Na zo veel jaar gezanik over terroristen, dictators, moslims en vluchtelingen ben ik daar echt helemaal klaar mee.
Weinig kanten te kiezen als ze hier de winkelstraten op willen blazen of wel? Ik wil dat soort mensen liever hier niet hebben. Wil je hier werkelijk geen keuze in maken? Dat kan ik niet begrijpen.
pi_163188989
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:21 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Weinig kanten te kiezen als ze hier de winkelstraten op willen blazen of wel?
"Weinig kanten te kiezen als ze jouw dorp plat willen bombarderen" zeggen ze aan de andere kant van de wereld. En dat is strikt genomen minder paranoide dan wat jij hier zegt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:21 schreef Faeroer het volgende:

Ik wil dat soort mensen liever hier niet hebben. Wil je hier werkelijk geen keuze in maken? Dat kan ik niet begrijpen.
Ik kan dan weer niet begrijpen waarom jij jezelf wijsmaakt dat er hier regelmatig winkelstraten worden opgeblazen. Of denk je werkelijk dat onze inlichtingendiensten helderzienden zijn die dat 999 op de 1000 keer voorkomen voordat het gebeurt? Seriously.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163190753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Molurus het volgende:

[..]

"Weinig kanten te kiezen als ze jouw dorp plat willen bombarderen" zeggen ze aan de andere kant van de wereld. En dat is strikt genomen minder paranoide dan wat jij hier zegt.

[..]

Ik kan dan weer niet begrijpen waarom jij jezelf wijsmaakt dat er hier regelmatig winkelstraten worden opgeblazen. Of denk je werkelijk dat onze inlichtingendiensten helderzienden zijn die dat 999 op de 1000 keer voorkomen voordat het gebeurt? Seriously.
Dat er mensen zijn die geen leed willen aanrichten is logisch, maar het lijkt nou net of je extremisten als onbegrepen mensen ziet.

Ik denk inderdaad dat de inlichtingendiensten van NL en andere samenwerkende landen heel goed werk doen waar wij wellicht nooit iets van zullen horen. Dat er mensen doorheen glippen is gewoon statistiek.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:15:39 #11
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163190979
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:05 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die geen leed willen aanrichten is logisch, maar het lijkt nou net of je extremisten als onbegrepen mensen ziet.
Je mist zo te zien nog steeds het hele punt: wie 'de extremisten' zijn is nogal afhankelijk van aan welke kant je staat. 'Extremisten' bestaan niet in objectieve zin. Ik zal dan ook niet happen door dat uit te leggen als 'mensen die niet aan de kant van Faeroer staan'.

Anders gezegd: afhankelijk van aan welke kant je staat ben *jij* een extremist.

Persoonlijk geef ik er nog steeds de voorkeur aan om aan geen enkele kant te gaan staan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:05 schreef Faeroer het volgende:

Ik denk inderdaad dat de inlichtingendiensten van NL en andere samenwerkende landen heel goed werk doen waar wij wellicht nooit iets van zullen horen. Dat er mensen doorheen glippen is gewoon statistiek.
Kom, het is echt niet plausibel dat de meerderheid van de geplande aanslagen wordt voorkomen. Zo moeilijk is het echt niet om met succes een aanslag te plegen.

De enige conclusie die ik kan trekken is dat er bijzonder weinig mensen werkelijk bezig zijn met het plannen van aanslagen in de westerse wereld en dat de mediacampagne veel mensen, waaronder jij, compleet paranoide heeft gemaakt.

Ook dat geldt voor iedereen trouwens, niet alleen aan 'onze' kant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163191076
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:15 schreef Molurus het volgende:
'Extremisten' bestaan niet in objectieve zin.
Het hele 'one man's terrorist is another man's freedom fighter' is leuk en al, maar dat neemt niet weg dat onschuldige burgers vermoorden hetgeen is wat extremisten doen, aan welke kant dan ook, toch wel behoorlijk objectief. 10.gif

Je kan het begrip 'extremist' altijd verder uitdiepen en overanalyseren, maar het lijkt mij voor onze samenleving wel duidelijk dat voor de meerderheid het uitmoorden van burgers behoorlijk extremistisch is.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:52:50 #13
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163191823
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Het hele 'one man's terrorist is another man's freedom fighter' is leuk en al, maar dat neemt niet weg dat onschuldige burgers vermoorden hetgeen is wat extremisten doen, aan welke kant dan ook, toch wel behoorlijk objectief. [ afbeelding ]
Als jij denkt dat terrorisme voor ons een werkelijk bestaand probleem is dan is dat niet objectief, dat is compleet krankzinnig en paranoide.

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:20 schreef Faeroer het volgende:

Je kan het begrip 'extremist' altijd verder uitdiepen en overanalyseren, maar het lijkt mij voor onze samenleving wel duidelijk dat voor de meerderheid het uitmoorden van burgers behoorlijk extremistisch is.
Ach ja, en hullie zijn ook echt bezig met het uitmoorden van de westerse burgerbevolking. :')

Dat je zelf niet doorhebt hoe ver dat van de werkelijkheid af zit vind ik persoonlijk onbegrijpelijk. Als ergens een kern van waarheid in zit dan is het eerder het tegenovergestelde. 'Wij' zijn militair behoorlijk actief 'in de regio'. En ik kan me best voorstellen dat de mensen die daar wonen ons zien als de extremisten, 'the bad guys'. Kun jij dat ook?

En mensen zoals jij uitleggen dat ze strijden tegen niet-bestaande spoken ben ik echt zo klaar mee he. Wat mij betreft mag iedereen die denkt dat terrorisme een echt gevaar is direct vertrekken naar Syrie en nooit meer terugkomen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163192668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Molurus het volgende:
Als jij denkt dat terrorisme voor ons een werkelijk bestaand probleem is dan is dat niet objectief, dat is compleet krankzinnig en paranoide.

Brussel, 03/2016

Was de illuminati zeker. 10s.gif
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:44:29 #15
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163195596
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Brussel, 03/2016

Was de illuminati zeker. [ afbeelding ]
Nee, dat was een once in a decade event waar jij je graag op doodstaart om je waanbeelden goed te praten. Statistisch compleet insignificant.

Echt, breng eens een jaartje door in Syrie of Irak, en leer wat "terrorisme is een probleem" werkelijk betekent.

Wat mij betreft zijn jouw waanbeelden een groter gevaar voor de westerse vrede dan terrorisme.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:35:49 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163197389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, dat was een once in a decade event waar jij je graag op doodstaart om je waanbeelden goed te praten. Statistisch compleet insignificant.

Echt, breng eens een jaartje door in Syrie of Irak, en leer wat "terrorisme is een probleem" werkelijk betekent.

Wat mij betreft zijn jouw waanbeelden een groter gevaar voor de westerse vrede dan terrorisme.
Zijn ze daar ook zo boos op elkaar dat ze elkaar op allerlei creatieve manieren afmaken omdat wij hen bombarderen :?

Of is er misschien iets inherent rot aan de cultuur met hun neigingen tot bloedige aanslagen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:48:24 #17
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163197879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zijn ze daar ook zo boos op elkaar dat ze elkaar op allerlei creatieve manieren afmaken omdat wij hen bombarderen :?

Of is er misschien iets inherent rot aan de cultuur met hun neigingen tot bloedige aanslagen?
Er is net zoveel rot aan die cultuur als er rot was aan onze cultuur 500 jaar geleden. Nadeel dat zij wel hebben is dat ze meer wapentuig hebben dan wij toen.

Het gemak waarmee wij morele superioriteit claimen terwijl we exact dezelfde ellende strikt genomen maar net achter ons hebben gelaten... ik begrijp het niet.

Hoe dan ook volstaat het wat mij betreft als we tenminste realistisch zijn over de mate waarin die cultuur een bedreiging is voor de westerse cultuur. Op dat punt lijken (te) veel mensen het spoor volkomen bijster. Zoals gezegd maar ik me *daar* meer zorgen om.

Dat een deel van de wereldbevolking qua niveau van ontwikkeling nog in de middeleeuwen zit verbaast me niet, het baart me geen zorgen en ik kan me daar eerlijk gezegd ook niet druk om maken. Het is niet eens nieuw.

Vooralsnog is er een bijna eindeloze lijst van zaken die heel concreet belangrijker voor ons zijn dan een paranoide zoektocht naar een enkele religieuze fundamentalist die wel eens zou kunnen rondlopen in onze populatie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163198326
Uit de manier waarop onze 'meer ontwikkelde' maatschappij reageert op de komst van moslims, die nb vluchten voor de uitwassen van de islam, blijkt al dat er nog heel veel 'rot' is in onze eigen cultuur.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:03:10 #19
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163198531
En intussen gooien wij onder de vlag van 'wij komen jullie wel even vertellen hoe je moet leven' meer bommen aan die kant dan zij aan onze kant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163199195
Het is verstandiger om met elkaar in dialoog te staan, zodat we bruggen kunnen bouwen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:09:00 #21
434856 Terra-jin
it's all GOOD
pi_163211576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Molurus het volgende:
Het gemak waarmee wij morele superioriteit claimen terwijl we exact dezelfde ellende strikt genomen maar net achter ons hebben gelaten... ik begrijp het niet.
Het feit dát wij die ellende achter ons hebben gelaten en de islamitische cultuur nog niet betekent op zichzelf al dat onze cultuur superieur is, maar goed op dat statement is een hoop af te dingen. Laat ik in plaats daarvan niet over complete culturen praten, maar over cultuursaspecten.

Homofobie / geweld tegen homo's is slecht
Vrouwenbesnijdenis is slecht
Verkrachte vrouwen als schuldigen bestraffen is slecht
Terrorisme is slecht
Racisme is slecht
Misogynie is slecht
Pedofilie is slecht
Onvrijheid van godsdienst / wereldbeschouwing is slecht

Zo, daar heb je een aantal absolute ethische claims. Als je vervolgens kijkt in welke mate een cultuur deze aspecten kent, kan je een voorzichtige uitspraak doen over het morele niveau van die cultuur. Een soort scorecard. Ik durf wel te stellen dat hedendaagse islamitische regimes hier bar slecht op zullen scoren en dat ze inferieur zijn aan hedendaagse Westerse culturen.
pi_163212713
Nu afwachten wat Kijkertje en Molerus op bovenstaande post te zeggen hebben. Of blijven ze wegkijken.
pi_163212878
Resultaten binnen: een 10 (nou ja, Engelse equivalent :P) voor mijn scriptie over een synthese van Kant en Levinas.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:22:51 #24
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163212944
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef laforest het volgende:
Resultaten binnen: een 10 (nou ja, Engelse equivalent :P) voor mijn scriptie over een synthese van Kant en Levinas.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gratzies!!

Is je scriptie ergens te lezen? Misschien veel te droge kost, maar wil het best proberen. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:29:30 #25
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_163214384
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:54 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Syriër [ afbeelding ]
Faeröer :D
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_163214394
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef laforest het volgende:
Resultaten binnen: een 10 (nou ja, Engelse equivalent :P) voor mijn scriptie over een synthese van Kant en Levinas.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Vind je een 10 niet een beetje overdreven? }:|
Maar goed gedaan jochie, gefeliciteerd! _O_

Heb je ze uitgekozen op hun voornaam :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:58:11 #27
434856 Terra-jin
it's all GOOD
pi_163214862
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:19 schreef laforest het volgende:
Resultaten binnen: een 10 (nou ja, Engelse equivalent :P) voor mijn scriptie over een synthese van Kant en Levinas.
Indrukwekkend!

En, bevat het abstracte redeneringen aangaande kwantiteit of getallen en/of experimentele redeneringen aangaande werkelijke zaken en het bestaan? ;)
pi_163215218
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:22 schreef Molurus het volgende:

[..]

Gratzies!!

Is je scriptie ergens te lezen? Misschien veel te droge kost, maar wil het best proberen. :)
Hmm, je mag het wel een keer lezen. :Y
Mja, Levinas en Kant zijn beide vrij droog en moeilijk door heen te komen, dus dat klopt wel ja. :P
pi_163215232
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Vind je een 10 niet een beetje overdreven? }:|
Maar goed gedaan jochie, gefeliciteerd! _O_

Heb je ze uitgekozen op hun voornaam :?
Thanks.

Nee, niet op naam, maar wel op basis van hun filosofie en hoe ik die twee verbinden kan en het toe te passen voor applied ethics (ja, applied ethics voor Levinas whehehe).
pi_163215277
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:58 schreef Terra-jin het volgende:

[..]

Indrukwekkend!

En, bevat het abstracte redeneringen aangaande kwantiteit of getallen en/of experimentele redeneringen aangaande werkelijke zaken en het bestaan? ;)
Jep, heb de twee samengevoegd en er zelf een hele nieuwe structuur aan toegevoegd in een applied ethics research project. :Y
pi_163216329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:29 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Faeröer :D
;)
pi_163218138
John Oliver on Brexit: 'Britain would be absolutely crazy to leave' the EU

“To the people of the UK, I say this: if you need your hatred of the EU itch scratched, I understand, but please don’t vote for a Brexit on Thursday. I have a better solution.”



_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:29:59 #33
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_163236310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er is net zoveel rot aan die cultuur als er rot was aan onze cultuur 500 jaar geleden. Nadeel dat zij wel hebben is dat ze meer wapentuig hebben dan wij toen.

Het gemak waarmee wij morele superioriteit claimen terwijl we exact dezelfde ellende strikt genomen maar net achter ons hebben gelaten... ik begrijp het niet.

Hoe dan ook volstaat het wat mij betreft als we tenminste realistisch zijn over de mate waarin die cultuur een bedreiging is voor de westerse cultuur. Op dat punt lijken (te) veel mensen het spoor volkomen bijster. Zoals gezegd maar ik me *daar* meer zorgen om.

Dat een deel van de wereldbevolking qua niveau van ontwikkeling nog in de middeleeuwen zit verbaast me niet, het baart me geen zorgen en ik kan me daar eerlijk gezegd ook niet druk om maken. Het is niet eens nieuw.

Vooralsnog is er een bijna eindeloze lijst van zaken die heel concreet belangrijker voor ons zijn dan een paranoide zoektocht naar een enkele religieuze fundamentalist die wel eens zou kunnen rondlopen in onze populatie.
Is ie weer! ;)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_163241209
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163250240
quote:
_O_
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163383841
Vanaf 4 juli op BBC1:


Forces of Nature with Brian Cox

Professor Brian Cox combines some of the most spectacular sights on Earth with our deepest understanding of the universe, to reveal how our planet’s beauty is created by just a handful of forces.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163433996
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 11:49 schreef hoatzin het volgende:

[..]

ok een mopje, het is hier al zo lang stil...

Sam komt bij de klaagmuur en ziet er Moos staan. Hoe is het Moos, vraagt Sam. Zegt Moos: ach ik mag niet klagen...
Hahaha zo grappig. Wat ben jij een goeie moppentapper. :{
  zaterdag 2 juli 2016 @ 01:54:49 #39
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163451608
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:35:15 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163456894
Castaneda wordt genoemd: Drugs als religie
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:56:57 #41
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163457305
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 13:35 schreef Perrin het volgende:
Castaneda wordt genoemd: Drugs als religie
"Briljante bedrieger" :o

Maar "de lessen van Don Juan" is desondanks nog steeds een prachtig boek.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163473635
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163573572


Zoek de das :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 7 juli 2016 @ 02:11:44 #44
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163573592
Gevonden 8-) Kostte wel een minuutje of 2.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:40:57 #45
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163589180

Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_163589876
quote:
http://existentialcomics.com/ , die zijn echt leuk, idd! :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:07:25 #47
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163590051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

http://existentialcomics.com/ , die zijn echt leuk, idd! :D
Ik vind ze eigenlijk lang niet altijd leuk.. vaak zijn ze gewoon wat langdradig. Maar deze kon ik wel om lachen. :)

Die reclameborden ook, prachtig :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Molurus op 07-07-2016 22:29:55 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:31:11 #48
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163626187
Joepie, weer een nieuw pseudowetenschappelijk onderzoekje naar near death experiences:

http://www.telegraph.co.u(...)er-scientific-study/

Grappig hoe mensen dat toch steeds maar weer blijven proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 09-07-2016 19:25:12 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:37:06 #49
434856 Terra-jin
it's all GOOD
pi_163626258
Ongetwijfeld is die comic hierop gebaseerd:

  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:57:42 #50
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163628674
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:37 schreef Terra-jin het volgende:
Ongetwijfeld is die comic hierop gebaseerd:

Ach ja, natuurlijk! :o

Dat had ik moeten weten!! |:(
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')