abonnement Unibet Coolblue
pi_163162742
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens. Zowel in Meereen en Winterfell was het een sterke aflevering. Mooi ook hoe Dany de Ironborn voor het blok zetten. En idd het getease van Dany/Yara, please make it real :9~
toen yara de laatste ep zei, im going to fuck the tits off of this one dacht er al aan :Y :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163162745
Nu maar hopen dat The Lord of light Ramsey terug brengt.
pi_163162774
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_



Lyanna Mormont is basically everyone's new favourite 'Game of Thrones' character

[ Bericht 13% gewijzigd door Slayage op 20-06-2016 14:32:25 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163162826
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef Richestorags het volgende:
Het momentje dat the knights of the Vale even achterlangs die formatie kwamen slopen had ik echt tranen in mijn ogen. Super momentje was dat.

_O_ Baas Littlefinger _O_
Je kunt ook overdrijven gast.
pi_163162865
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:25 schreef Slayage het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]

[url=Lyanna Mormont is basically everyone's new favourite 'Game of Thrones' character]Lyanna Mormont is basically everyone's new favourite 'Game of Thrones' character[/url]
Die gaat het beste van Sansa en LF in zich combineren _O_
mag het weten
pi_163162903
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mbt rickon.

idd, ik had toen ik seizoen 1 zat te bingen best laat door dat ie ook bestond :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163162911
Ik hoopte zo hard dat Jon nog een keer dood zou gaan toen er 1000 cavalery van de Boltons op hem afstormden. Maar het plot armor gaf geen zucht.
pi_163162976
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik hoopte zo hard dat Jon nog een keer dood zou gaan toen er 1000 cavalery van de Boltons op hem afstormden. Maar het plot armor gaf geen zucht.
Sommige karakters zijn nu eemaal nodig voor de engame. Jon en Dany zijn daar 2 van.
pi_163163017
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 05:15 schreef Maanvis het volgende:
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Dus nu weten we niet of ie Dany aan het waarschuwen is of misschien op ideeën brengt :D
das foreshadowing naar wat cersei gaat doen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163163050
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

das foreshadowing naar wat cersei gaat doen ;)
Die foreshadowing is er dit hele seizoen al. Minstens 1 keer per aflevering. Nu weten we het wel. :')
  roze maandag 20 juni 2016 @ 14:38:11 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163163098


Wat een aflevering _O_! En dit was voor mij echt even een kippenvel momentje:
Your beauty never ever scared me.
pi_163163154
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 08:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mja officieel gezien had ik ook nog wel verwacht dat de Umbers of hoe heten ze ook weer zich tegen Ramsay zouden keren. Omdat er al heel veel theorietjes rond gingen dat dat hoofd van die dire wolf niet van een dire wolf kon zijn want te klein. Dus dat was ook nog een optie.
die theorieen waren best leuk, maar toen davos zei, the northern houses steunen hem alleen maar omdat ze bang voor hem zijn. ze wachten een tijd af om over te stappen ofzo, waardoor ik dacht dat het toch wel behoorde tot een van de mogelijkheden, had dat wel gehoopt ook, maar zat er gewoon niet in helaas
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163163193
Sansa begint wel het spel mee te spelen. Sansa weet.. of naja gaat er van uit dat LF op zal komen dagen. Sansa laat Jon in Ramsay zijn val lopen. Waardoor Ramsay enorm zeker word van zichzelf zonder door te hebben dat hij zelf in Sansa haar val gelopen is. Zij gebruikte Jon puur als afleiding. En dan die lach op haar gezicht wanneer Ramsey verslonden word door zijn eigen honden.
Sansa has come a long way.
pi_163163210
die stapeling zag er wel tof uit maar die lijken gingen wel erg snel omhoog vond ik :P

quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aflevering _O_! En dit was voor mij echt even een kippenvel momentje:
[ afbeelding ]
little vinger denk dat ie weer kans maakt bij sansa :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163163283
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:10 schreef over_hedge het volgende:
oh en dit _O_


:9~ :9~ :9~ :9~

quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De scene waar we zo lang op hebben zitten wachten idd! Ontzettend goed gedaan ook die kracht van het drakenvuur. Was even bang dat je wat matig cgi vuur over het schip ziet gaan maar de draken hakken er echt op in. Je voelt echt de intense hitte wat het schip gewoon uit elkaar doet knallen terwijl mensen krijsend in de fik staan.
wat voor een tv heb jij dan dan? :{ :{ :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 juni 2016 @ 14:48:26 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163163412
quote:
99s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

das foreshadowing naar wat cersei gaat doen ;)
in het foreshadowingvisioen van bran zag je drogon over king's landing vliegen. dat betekent dus dat het ook nog kan dat Dany het perongeluk of expres doet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163163520
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:44 schreef Joosie200 het volgende:
Verder was Rickon zijn dood te verwachten. Ik had hem aan zo'n kruis terug verwacht trouwens. Maarja Ramsay houdt van spelletjes spelen dus niet zo vreemd dit. Snap idd ook niet waarom Rickon niet ging zigzaggen of naar een nabijliggend stukje bos rennen. Ergens deed Ramsay ook rustig aan, in de wetenschap dat als ie er zich echt op zou concentreren Rickon toch wel geraakt zou worden. Wat we dus ook zagen: mooi tragisch met Jon op een meter of twee afstand.

En dan heeft Ramsay toch duidelijk meer gevoel voor veldslagen voeren dan Jon. Precies wat Jon wou deed Ramsay :D Davos die zijn cadeau deels verbrand en zwartgeblakerd terugvind aan Shireen. /rip Melissandre volgende episode 8-) Al doet Davos het eigenhandig, dood gaat ze. *O* Duidelijk dat dit de regisseur van Hardhome was.. wederom heel mooi in beeld gebracht, die scène waarbij de Karstarks over lijken heen gaan om het restant groepje manschappen af te slachten. Leek wel op War Z ofzo waarbij je ook mensen over elkaar heen ziet buitelen. Jon die daarbij vertrapt en bijna stikt voelde geloofwaardig aan. Wun-Wun die probeert een uitweg te vinden, Tormund die de Karstark jr even te pakken neemt _O_

Mooi ook hoe Sansa naast LF staat en trots toekijkt hoe de knights of the Vale de reddende partij zijn. Zoals Gandalf, zoals Tywin. Dat moment ook dat Ramsay terug zich 'veilig' waant. Oh well. the battle has been lost, but we've got still Winterfell. Hallo Wun-Wun als stormram *O* Natuurlijk vormt ie dan een levend XXL doelwit, he took an arrow to the knee en zo :+ En oog :W Mooi ook hoe Jon ondanks dat Ramsay pijlen blijft afvuren op hem afloopt en hem een smack met dat schild verkoopt. En vooral door blijven meppen terwijl Sansa toekijkt. Toen ie even stopte had ik het gevoel: you want some Sansa? Go ahead ~O> Maar natuurlijk issie afgevoerd naar de kennels. En krijgt Sansa als nog haar ultieme payback. Maar nogmaals ik had Ghost willen zien, ik had Nymeria nog leuk gevonden mocht die opduiken in het gevecht. Leuk ook hoe Lyanna Mormont ook acte de presence gaf. Maar ik had toch haar op een grizzlybeer verwacht vanwege hun sigil -O-

Enfin.. de aflevering heeft zeker niet teleurgesteld, best wel hoe ik het had verwacht en dat doet goed. Mooi ook hoe alle draken nu vrij zijn in Meereen. Hoe Dany het oploste met de masters was ook geniaal. Die ene move van Greyworm :D Wel zit er een groot verschil tussen de twee gevangen draken en Drogon. Mooi hoe die toch in tandem het grootste schip afbranden als teken dat de masters verloren hebben. Mooi ook dat gesprek tussen Dany en Tyrion. En een foreshadowing naar volgende week met Cersei? :7 Hoe opeens Yara en Theon voor Dany stonden vond ik wel jammer. Ik had ergens hoop op een vette zeeslag tussen de Ironborns en de Masters. Maar dat kost teveel als je al een veldslag toont bij Winterfell kennelijk. Maar nu wordt het dus #TeamYarametDany versus #TeamEuronandbuiltmea1000ships Die blikken tussen Yara en Dany :D >:) :9
hear hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 juni 2016 @ 14:53:45 #68
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163163595
Klein detail, Sansa was er niet bij toen Ramsey zei dat z'n honden al zeven dagen niet gegeten hadden. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  roze maandag 20 juni 2016 @ 14:56:06 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163163671
Nog één aflevering en dan weer wachten.
:'(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:56:57 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_163163699
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Klein detail, Sansa was er niet bij toen Ramsey zei dat z'n honden al zeven dagen niet gegeten hadden. :P
Kan ze gehoord hebben... Ze sprak er wel over met Jon natuurlijk.
  roze maandag 20 juni 2016 @ 14:57:01 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163163701
Lijkt me trouwens wel vervelend. Heb je een kasteel (weer) herovert. Moet je eerst alle lijken en bloed opruimen :r
Your beauty never ever scared me.
pi_163163704
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Klein detail, Sansa was er niet bij toen Ramsey zei dat z'n honden al zeven dagen niet gegeten hadden. :P
Misschien vernomen van iemand voordat ze Ramsey in de kennel hebben gezet. Off screen dat wel.
  roze maandag 20 juni 2016 @ 14:57:21 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163163716
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kan ze gehoord hebben...
Wou ik ook net zeggen haha.. Misschien dat zij de eer heeft gekregen dit te doen omdat hij Sansa slecht behandelde.
Your beauty never ever scared me.
pi_163163729
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me trouwens wel vervelend. Heb je een kasteel (weer) herovert. Moet je eerst alle lijken en bloed opruimen :r
Is natuurlijk werk voor de peasants. :D
  maandag 20 juni 2016 @ 14:57:48 #75
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_163163732
_O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')