abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 12:27:00 #1
145146 Andyy
pi_163159800
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.



Wij doen aan Strava

Onze D1, die in de Hemel zijt,
Uw Hartslag worde geheiligd,
Uw Cadans kome,
Uw tempo geschiede, op aarde zoals in de Hemel.
Geef ons heden onze dagelijkse training
en vergeef ons onze luiheid,
zoals wij die vergeven aan onze medefokkers
en breng ons niet in beproeving
maar verlos ons van het bankhangen.
Amen.


Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfo
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163159815
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef Andyy het volgende:
38 seconden op de Mt Ventoux was het, niet over de hele rit
Ik heb het toch ook over 1,5-2 uur?

quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

Het was geen onderzoek van een uni :@
Ik gebruikte even kaas' terminologie
  maandag 20 juni 2016 @ 12:32:24 #3
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
  maandag 20 juni 2016 @ 17:33:51 #4
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_163167554
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig :)
  maandag 20 juni 2016 @ 17:44:28 #5
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163167700
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig :)
Ik wil evt. wel een cyclo voor je organiseren met jou als enige deelnemer. Je wint gegarandeerd de koers.
  maandag 20 juni 2016 @ 19:41:08 #6
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_163170468
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig :)
Ik was van plan de RaR vorig jaar te fietsen, maar toen is de cyclo uiteindelijk vanwege het weer afgelast. De communicatie vanuit de organisatie is in ieder geval drama...

Heb toen wel nog een aantal rondjes zelf over het circuit gereden. Wel geinig, maar niet heel erg bijzonder. Meerdere malen hetzelfde rondje is ook niet echt heel erg inspirerend. Ik ga deze cyclo in ieder geval nooit weer doen.

Wat betreft het niveau, tja geen idee ):O Wombcat kan je dat wel vertellen, heeft hem geloof ik al vaker gereden.
.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:50:36 #7
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_163172663
Fiets ik gisteren een stukje achter een chick op een scooter aan, zegt ze: 'Oh, je gaat even hard. Dan kan je toch net zo goed even naast me fietsen.'' Ik als de autist die ik ben: "Als ik achter je fiets vang ik minder wind." ):O :|W
That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 20 juni 2016 @ 20:54:48 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_163172781
:D
pi_163172896
Iemand van hier wellicht belangstelling bij een Garmin Edge 800? Heb de mijne te koop.
  maandag 20 juni 2016 @ 22:59:19 #10
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_163177810
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik wil evt. wel een cyclo voor je organiseren met jou als enige deelnemer. Je wint gegarandeerd de koers.
Als ik 'm uitrijd :D
pi_163181081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van hier wellicht belangstelling bij een Garmin Edge 800? Heb de mijne te koop.
wat gaat er voor in de plaats komen?, de Garmin Edge 1000?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:16:21 #12
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163181093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 17:33 schreef Yozzz het volgende:
Heeft hier iemand de jedermannnrennen Rad am Ring weleens gefietst? Ik ben benieuwd of je als gemiddelde fietser een beetje mee kan fietsen, of dat ik er totaal niks te zoeken heb. Doel is met plezier een keer een cyclo fietsen zonder te balen dat ik achteraan eindig :)
Ik heb hem alleen gefietst in de 24h estafettevorm. Dat ging allemaal prima, op de klim haal hè bijna alleen maar in als beetje sportieve recreant. Volgens mij is de Jedermannrennen ook tijdens de 24h race (even checken). In dat geval zal je onderweg niet zien dat je laatste bent...


En inderdaad, waardeloze communicatie, wel mooi parcours.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:17:29 #13
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163181098
Volgend weekend Vogezen :)

Niks afgevallen, kutweer gehad, willekeurige indeksmoes. Zin in!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163181282
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:58 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van hier wellicht belangstelling bij een Garmin Edge 800? Heb de mijne te koop.
Ik wel. Stuur je later vandaag een dm :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:48:59 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163181333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:17 schreef Fretwork het volgende:
Volgend weekend Vogezen :)

Niks afgevallen, kutweer gehad, willekeurige indeksmoes. Zin in!
Gelukkig sta je er niet zo slecht voor als mij :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:54:02 #16
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163181376
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gelukkig sta je er niet zo slecht voor als mij :P
Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen? :)

Maar ik heb het één en ander gemist, waarom ben je ineens zo uit vorm?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163181400
Heb ook 1,5 week niet gefietst.

Heerlijk.

Nieuwe TV gekocht.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:10:28 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163181563
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen? :)

Maar ik heb het één en ander gemist, waarom ben je ineens zo uit vorm?
Blessure>niet fietsen>wel bier drinken>viesdik
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163181775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:14 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

wat gaat er voor in de plaats komen?, de Garmin Edge 1000?
Heb de 810 gekocht, met het oog op de Transalp in september anders had ik m'n 800 nooit verkocht, prachtig apparaat.

Ben overigens nog nooit zo fit geweest, conditie is behoorlijk goed. Al bijna 150 uur getraind dit jaar _O_
pi_163181972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb de 810 gekocht, met het oog op de Transalp in september anders had ik m'n 800 nooit verkocht, prachtig apparaat.

Ben overigens nog nooit zo fit geweest, conditie is behoorlijk goed. Al bijna 150 uur getraind dit jaar _O_
wat is het voordeel van de 810 tov de 800 dan? dat je geen pc nodig hebt om de ritjes te uploaden?
Goed bezig qua training ^O^
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:49:41 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163182001
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:47 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

wat is het voordeel van de 810 tov de 800 dan? dat je geen pc nodig hebt om de ritjes te uploaden?
Goed bezig qua training ^O^
Volgens mij dat laatste vooral.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:17 #22
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163182429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Blessure>niet fietsen>wel bier drinken>viesdik
Blessure al over?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:31:47 #23
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163182476
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:29 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Blessure al over?
Volgens mij wel. Wilde deze week weer beginnen maar ben nog snotverkouden.

Ergo, zodra de zon schijnt ga ik weer fietsen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163182714
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
zodra de zon schijnt ga ik weer fietsen.
pi_163182781
Dan heb je nog minimaal een weekje rust. :+
pi_163182886
komende zaterdag wel een toertochtje in roffa *O*

Brienenoordbrug zit er in, dus ik laat de klimwielen en de 34 nog wel ff zitten.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:02:44 #27
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163183041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:53 schreef muzas het volgende:
komende zaterdag wel een toertochtje in roffa *O*

Brienenoordbrug zit er in, dus ik laat de klimwielen en de 34 nog wel ff zitten.
Ah die van het EMC
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:08:28 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163183143
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:50 schreef Bismarck het volgende:
Fiets ik gisteren een stukje achter een chick op een scooter aan, zegt ze: 'Oh, je gaat even hard. Dan kan je toch net zo goed even naast me fietsen.'' Ik als de autist die ik ben: "Als ik achter je fiets vang ik minder wind." ):O :|W
Je wilde gewoon billen kijken, smeerlap...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163183283
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:02 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ah die van het EMC
Ja jong en d'rna banjobouncen op 't Pijnackerplein
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:00:41 #30
130803 Gripper
Get a grip
pi_163185306
Ik had dit ook op fiets.nl gezet (hilarische verslagen van een stel kerels die vanuit dat forum samen de GF gereden hebben en zich tussen alle mooie Italiaanse poppetjes 35 jaar jonger waanden :D)

Voor mij was het al een hele cyclo-week: eerst vorige week zaterdag de trois Ballons, die was ook al in de zeikregen de hele dag maar t was niet koud, en ik reed een mooie tijd van 7:54. Dus vol vertrouwen (en na een paar dagen heerlijk stoven in de zon in de Provence) reden we naar Feltre. Nog een cyclo in de regen kon ik wel aan dacht ik zo, 3tietjes was tenslotte ook prima verlopen.

Vrijdag aangekomen in de Dolomieten, en gekampeerd in Arsie, op zo'n 15 km van Feltre. Vrijdag en Zaterdag waren ook allebei best mooie dagen, zonnig, warm, alleen zaterdag een middagbui. Als het zondag ook alleen einde van de middag zou regenen, dan teken ik ervoor. Gewoon hard doorrije en zorgen dat je voor de buien binnen bent zei ik nog stoer tegen het (mooie) meisje wat mn startspullen aangaf.

Zondag vol goede moed van start, het was droog, dus dat is al halve winst. Keiharde muziek uit de speakers, harde techno, aftellen, explosies en wolvengehuil (De Passo Manghen is kennelijk wolven-territory) , lekker over the top allemaal. Met een fluorpakje, dikke carbon hoepels val je helemaal niet uit de toon in dit startveld



Na de start eerst 15 km vlakke weg in hoog tempo, en daarna de eerste klim: liep mooi, maar het was vervelend dat er zoveel mensen voor je rijden, waardoor een eigen tempo nooit echt lekker gaat... Nou ja, zo word ik een beetje behoed voor mn eigen overmoed. Gauw afdalen, en beginnen aan de Manghen. Die ging ook nog goed, hoewel ik eigenlijk al voelde dat mn benen wel minder waren dan een dikke week terug. Misschien dat een paar dagen echt luieren en vakantie vieren toch minder goed zijn voor de conditie dan "in training blijven"
Bovenaan de passo Manghen ook weer speakers met keihard wolvengehuil, dus een paar wandelaars met honden hadden hele schichtige hondjes die ineens allemaal oergevoelens kregen :D
Bevoorrading hier was 1 groot snoeppaleis, zelfs de plaatselijke slager stond ter plekke met de snijmachine verse prosciutto te snijden voor op een broodje. Fantastisch.

Na de Manghen kwam ik ook in zo'n groep terecht met alleen maar luie uitvreters. 30 man sterk, en ze reden 31-30-29... steeds langzamer omdat die ene jongen op kop moe werd. Dus ik ernaartoe, en vragen of niemand m wilde helpen? Nou, dan moesten wij t maar met zn tweeën gaan doen. Ik geef gas, en meteen riepen ze allemaal piano piano. Ja, daarvoor doe je niet aan een cyclo mee he. Ben weggereden, 3 gingen er toch mee, en daarmee werkten we tenminste wel samen tot aan de voet van de Rolle.

Die ben ik niet meer zo lekker opgereden, langzaam voor mn doen en de afdaling was vreselijke ellende, heb het nog nooit zo koud gehad op de fiets denk ik. Had alleen mouwloos vestje mee, en kwam zwaar onderkoeld beneden. handen schoten af en toe van de remgrepen af, zo stijf van de kou. Echt genieten dus :)
Toen ik onderaan mensen ingepakt in braadfolie bij ambulances zag zitten dacht ik wel elke keer, blij kijken en niet klappertanden, zometeen trekken ze je van de weg af omdat je er te beroerd uitziet.

Mn schatje stond onderaan bij Ponte Oltra, waar de afdaling van de Rolle overging in de klim naar de Croce d'Aune. Vestje omgeruild voor een echt regenjasje, die de hele klim aangehouden, en toen was ik eindelijk weer warm. Droog omhoog, maar op de top begon het te plenzen, en weer in de zeikregen naar benee. Inderdaad: Italianen gaan meteen in de ankers zodra er een spatje valt. Op droge weg dalen ze redelijk (maar niet super)

In de Ultimo Chilometro kwam er nog een taai uitziende Italiaan naast me rijden, en riep iets, ik denk dat ie bedoelde of we er nog even om gaan knokken samen? Dat leverde mij nog bijna een uitglijder op op de klinkertjes in de stadspoort, een hoop OOEEEEEHHHHH van het publiek. Maar ik was wel een minuut voor m boven, en hij kwam helemaal afgeragd over de finish dus hij had zn kaarten overspeeld ;)

Eindtijd was netto 8.34, en daar ben ik eigenlijk niet tevreden mee, ik had graag bij de beste 10 % van dit veld willen rijden maar het zat er echt niet in vandaag. Vooral door de kou denk ik, kwam na de Rolle echt niet meer op gang en temperatuur.
Was nu 558e / 1814 (voor mn gevoel stonden er 's ochtends veel meer dan 1800 man aan de start, maar misschien zijn er heel wat deelnemers opgevreten door wolven op de Passo Manghen?

Hoe dan ook, stuk minder goed dan de 3B met 272e / 1922 finishers

https://www.strava.com/activities/614241772

Ik vond het een prachtige zware cyclo, perfecte organisatie en bevoorradingen, lekkere pasta achteraf, en die hele sfeer in Italiaanse cyclo's is gewoon fantastisch.
Ciao Lupo!

Nou ja, de week met twee cyclo's zit er weer op. 1 heel lekker gereden, 1 matig. Zal wel komen omdat de hulpmiddelen die ik zo hard nodig had helaas niet te verkrijgen waren de dag voor de race...


Nu rusten en nog wat bijtrainen voor de Marmotte en dan graag lekker weer a.u.b.

Na 2 verregende cyclo's ben ik daar wel aan toe.

Oh en Kaas, een van die gasten van Fiets.nl :D :D

quote:
De Manghen, het beest van de dag. Het begin is gemakkelijk, ik rol door de eerste kilometers heen. Heb weer wat aanspraak met Italianen die mij met "Ciao Marc!" begroeten. Makkelijk zo'n rugnummer met je naam erop! Helaas is ook hun Engels weer bar slecht zodat we in gebarentaal moeten praten over onze dezelfde fietsen (Cannondale supersix EVO). Het valt me wel op dat heel veel Italianen met Shimano (m.n Dura Ace) rijden. Is campa passé?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  FOK!fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 13:01:49 #31
145146 Andyy
pi_163185323
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Binnenkort weer een race over de Lekdijk doen? :)

Maar ik heb het één en ander gemist, waarom ben je ineens zo uit vorm?
Mag ik mee met genoeg reepjes?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:55:33 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163186335
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef Andyy het volgende:

[..]

Mag ik mee met genoeg reepjes?
We lossen je toch wel weer op één van die venijnige hellingen ;)
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163186434
Ik wil ook mee!
pi_163186808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
Ik had dit ook op fiets.nl gezet (hilarische verslagen van een stel kerels die vanuit dat forum samen de GF gereden hebben en zich tussen alle mooie Italiaanse poppetjes 35 jaar jonger waanden :D)

Voor mij was het al een hele cyclo-week: eerst vorige week zaterdag de trois Ballons, die was ook al in de zeikregen de hele dag maar t was niet koud, en ik reed een mooie tijd van 7:54. Dus vol vertrouwen (en na een paar dagen heerlijk stoven in de zon in de Provence) reden we naar Feltre. Nog een cyclo in de regen kon ik wel aan dacht ik zo, 3tietjes was tenslotte ook prima verlopen.

Vrijdag aangekomen in de Dolomieten, en gekampeerd in Arsie, op zo'n 15 km van Feltre. Vrijdag en Zaterdag waren ook allebei best mooie dagen, zonnig, warm, alleen zaterdag een middagbui. Als het zondag ook alleen einde van de middag zou regenen, dan teken ik ervoor. Gewoon hard doorrije en zorgen dat je voor de buien binnen bent zei ik nog stoer tegen het (mooie) meisje wat mn startspullen aangaf.

Zondag vol goede moed van start, het was droog, dus dat is al halve winst. Keiharde muziek uit de speakers, harde techno, aftellen, explosies en wolvengehuil (De Passo Manghen is kennelijk wolven-territory) , lekker over the top allemaal. Met een fluorpakje, dikke carbon hoepels val je helemaal niet uit de toon in dit startveld

[ afbeelding ]

Na de start eerst 15 km vlakke weg in hoog tempo, en daarna de eerste klim: liep mooi, maar het was vervelend dat er zoveel mensen voor je rijden, waardoor een eigen tempo nooit echt lekker gaat... Nou ja, zo word ik een beetje behoed voor mn eigen overmoed. Gauw afdalen, en beginnen aan de Manghen. Die ging ook nog goed, hoewel ik eigenlijk al voelde dat mn benen wel minder waren dan een dikke week terug. Misschien dat een paar dagen echt luieren en vakantie vieren toch minder goed zijn voor de conditie dan "in training blijven"
Bovenaan de passo Manghen ook weer speakers met keihard wolvengehuil, dus een paar wandelaars met honden hadden hele schichtige hondjes die ineens allemaal oergevoelens kregen :D
Bevoorrading hier was 1 groot snoeppaleis, zelfs de plaatselijke slager stond ter plekke met de snijmachine verse prosciutto te snijden voor op een broodje. Fantastisch.

Na de Manghen kwam ik ook in zo'n groep terecht met alleen maar luie uitvreters. 30 man sterk, en ze reden 31-30-29... steeds langzamer omdat die ene jongen op kop moe werd. Dus ik ernaartoe, en vragen of niemand m wilde helpen? Nou, dan moesten wij t maar met zn tweeën gaan doen. Ik geef gas, en meteen riepen ze allemaal piano piano. Ja, daarvoor doe je niet aan een cyclo mee he. Ben weggereden, 3 gingen er toch mee, en daarmee werkten we tenminste wel samen tot aan de voet van de Rolle.

Die ben ik niet meer zo lekker opgereden, langzaam voor mn doen en de afdaling was vreselijke ellende, heb het nog nooit zo koud gehad op de fiets denk ik. Had alleen mouwloos vestje mee, en kwam zwaar onderkoeld beneden. handen schoten af en toe van de remgrepen af, zo stijf van de kou. Echt genieten dus :)
Toen ik onderaan mensen ingepakt in braadfolie bij ambulances zag zitten dacht ik wel elke keer, blij kijken en niet klappertanden, zometeen trekken ze je van de weg af omdat je er te beroerd uitziet.

Mn schatje stond onderaan bij Ponte Oltra, waar de afdaling van de Rolle overging in de klim naar de Croce d'Aune. Vestje omgeruild voor een echt regenjasje, die de hele klim aangehouden, en toen was ik eindelijk weer warm. Droog omhoog, maar op de top begon het te plenzen, en weer in de zeikregen naar benee. Inderdaad: Italianen gaan meteen in de ankers zodra er een spatje valt. Op droge weg dalen ze redelijk (maar niet super)

In de Ultimo Chilometro kwam er nog een taai uitziende Italiaan naast me rijden, en riep iets, ik denk dat ie bedoelde of we er nog even om gaan knokken samen? Dat leverde mij nog bijna een uitglijder op op de klinkertjes in de stadspoort, een hoop OOEEEEEHHHHH van het publiek. Maar ik was wel een minuut voor m boven, en hij kwam helemaal afgeragd over de finish dus hij had zn kaarten overspeeld ;)

Eindtijd was netto 8.34, en daar ben ik eigenlijk niet tevreden mee, ik had graag bij de beste 10 % van dit veld willen rijden maar het zat er echt niet in vandaag. Vooral door de kou denk ik, kwam na de Rolle echt niet meer op gang en temperatuur.
Was nu 558e / 1814 (voor mn gevoel stonden er 's ochtends veel meer dan 1800 man aan de start, maar misschien zijn er heel wat deelnemers opgevreten door wolven op de Passo Manghen?

Hoe dan ook, stuk minder goed dan de 3B met 272e / 1922 finishers

https://www.strava.com/activities/614241772

Ik vond het een prachtige zware cyclo, perfecte organisatie en bevoorradingen, lekkere pasta achteraf, en die hele sfeer in Italiaanse cyclo's is gewoon fantastisch.
Ciao Lupo!

Nou ja, de week met twee cyclo's zit er weer op. 1 heel lekker gereden, 1 matig. Zal wel komen omdat de hulpmiddelen die ik zo hard nodig had helaas niet te verkrijgen waren de dag voor de race...
[ afbeelding ]

Nu rusten en nog wat bijtrainen voor de Marmotte en dan graag lekker weer a.u.b.

Na 2 verregende cyclo's ben ik daar wel aan toe.

Oh en Kaas, een van die gasten van Fiets.nl :D :D

[..]

^O^
pi_163187790
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef Leonos het volgende:
Ik wil ook mee!
ja prima plan. wanneer?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:04:19 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163187858
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
Vooral door de kou denk ik, kwam na de Rolle echt niet meer op gang en temperatuur.
Dat zou best kunnen.

Mooi verslag ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:05:01 #37
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163187868
Ik ga sowieso eerst mijn trainingsstage in de Vogezen afronden, tijd op de Muhlenberg aanscherpen en dan een keer denken aan een ritje rond Uutje.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:10:34 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163187970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
Croce d'Aune
Mooi verhaaltje. Goed gereden toch. Ik had me met die Croce vergist jongen, je komt dan boven in zo een dorpje en ik dacht dit was m al. Toen moest ie nog beginnen. :')
pi_163188005
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:00 schreef Gripper het volgende:
[ afbeelding ]
:D

quote:
Na 2 verregende cyclo's ben ik daar wel aan toe.

Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!
pi_163188151
Mooi verslag Gripper, laten we hopen voor je dat je bij de Marmotte eindelijk eens goed weer hebt.
pi_163188281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:12 schreef muzas het volgende:

[..]

:D

[..]

Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!
Ja, met zoveel zuurstof in de lucht zou je toch wel een betere tijd verwachten.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:32:14 #42
130803 Gripper
Get a grip
pi_163188471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mooi verhaaltje. Goed gereden toch. Ik had me met die Croce vergist jongen, je komt dan boven in zo een dorpje en ik dacht dit was m al. Toen moest ie nog beginnen. :')
Nou ook op die Passo de Croco wist je precies hoever het nog was, omdat ze met enorme speakers en de plaatselijke Lee Towers stonden te tetteren en alle namen afroepen van mensen die boven over de piepmat kwamen. Dus dat schalde heel het dal door.
Gelukkig daar geen wolvengehuil :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:36:47 #43
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163188584
Dat wolvengehuil hadden ze vorig jaar nog niet. Ik kreeg wel een poloshirt met een wolf erop. En een lekker lokaal Dolomiti kruidenbiertje, had jij die ook?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:39:37 #44
130803 Gripper
Get a grip
pi_163188647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:12 schreef muzas het volgende:
[..]

Tjah, be carefull what you wish for he? Zat je hier voor vertrek niet te vertellen dat je liever regen hebt want frisse lucht blabla... Op je wenken bediend!
Ja alleen bergop he. Regen aan de kant van de klim, en dan zonneschijn en 25 graden in de afdaling graag.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:43:35 #45
130803 Gripper
Get a grip
pi_163188726
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Dat wolvengehuil hadden ze vorig jaar nog niet. Ik kreeg wel een poloshirt met een wolf erop. En een lekker lokaal Dolomiti kruidenbiertje, had jij die ook?
Nee, dit keer kregen we een mooie korte broek, geen fietsbroek maar gewoon een sportief / outdoor broekje van Sportful, van lichtgewicht sneldrogende stof. Wel zo'n veel te groot wolf logo erop geborduurd. Weer eens wat anders dan fietskleding waar je toch al genoeg van hebt.

Bij de 3T gaven ze ook al een normaal casual T-shirt weg.

geen biertjes gekregen, wel lekkere wijn en ham gekocht bij dat kaaswinkeltje in Arsie waar jij t over had.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_163188730
Ja klimmen in de regen is niet zo erg, maar dalen in de regen (en kou) gaat je hartslag lekker omlaag en zit je bibberend op de fiets.
Niet leuk als je dan ruim 10km moet afdalen.
pi_163188927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Gripper het volgende:
geen biertjes gekregen
Tiefustocht
pi_163189411
belabberd, weer regen en onweerskansen vanavond :(
it's better to burn out than to fade away...
pi_163190474
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:12 schreef lammegiraf het volgende:
belabberd, weer regen en onweerskansen vanavond :(
Gvd. Vanavond training en m'n fiets net gepoetst :r
pi_163190481
@Gripster; mooi verslag!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:50:48 #51
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163191757
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nee, dit keer kregen we een mooie korte broek, geen fietsbroek maar gewoon een sportief / outdoor broekje van Sportful, van lichtgewicht sneldrogende stof. Wel zo'n veel te groot wolf logo erop geborduurd. Weer eens wat anders dan fietskleding waar je toch al genoeg van hebt.

Bij de 3T gaven ze ook al een normaal casual T-shirt weg.

geen biertjes gekregen, wel lekkere wijn en ham gekocht bij dat kaaswinkeltje in Arsie waar jij t over had.
Geen biertje? -O- Die was zo lekker.

Enne had je nog een plaatje op camping Gajole of moest je op die gore plee's van camping lago?
  FOK!fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 19:08:31 #52
73911 ultra_ivo
pi_163194393
Ik zag 'm al op strava staan, mooie tocht Gripper.
  FOK!fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 19:31:46 #53
145146 Andyy
pi_163195185
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef Fretwork het volgende:

[..]

We lossen je toch wel weer op één van die venijnige hellingen ;)
Ik kom er wel weer bij in de afdalingen. Met al m'n gewicht.
pi_163196505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik kom er wel weer bij in de afdalingen. Met al m'n gewicht.
Laat maar weten wanneer je hem organiseert.. Gezellig!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_163197122
Jullie mogen anders ook wel een keertje hierheen komen. Kan ik tenminste eens een biertje drinken. ;)
pi_163201654
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jullie mogen anders ook wel een keertje hierheen komen. Kan ik tenminste eens een biertje drinken. ;)
En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:35:10 #57
62913 Blik
The one and Only!
pi_163202421
Vergeef me voor mijn onwetendheid, maar iedereen zegt dat die croce d'aune zo pittig is. Maar alle profielen die ik zie zeggen niks over een pittige laatste 3 km. Wat maakt die laatste 3 km zo pittig?
  FOK!fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 22:44:32 #58
145146 Andyy
pi_163202825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef ratatat het volgende:

[..]

En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...
Ik kwam als eerst aan!
Maar dat kwam omdat ik me had vergist in de tijd..

En als je klimmen bedoelt, bij langere klimmen heb ik voordeel van m'n gewicht, ga na m'n scriptie hard werken om de ftp omhoog te krijgen. Ligt nu op 200-210 ongeveer
pi_163203044
Dit wel een interessant apparaat. Indoor trainer die geen geluid maakt. Helaas kan hij niet de weerstand aanpassen. ¤242 voor de normale versie, ¤312 voor de versie met powermeter.
https://www.kickstarter.c(...)contact-bike-trainer

DC Rainmaker is er ook wel enthousiast over:
http://www.dcrainmaker.com/2016/06/stac-zero-trainer.html
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:51:18 #60
117107 MarcoD
.........
pi_163203113
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik kwam als eerst aan!
Maar dat kwam omdat ik me had vergist in de tijd..

En als je klimmen bedoelt, bij langere klimmen heb ik voordeel van m'n gewicht, ga na m'n scriptie hard werken om de ftp omhoog te krijgen. Ligt nu op 200-210 ongeveer
W/kg graag
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163203132
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:44 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik kwam als eerst aan!
Maar dat kwam omdat ik me had vergist in de tijd..

En als je klimmen bedoelt, bij langere klimmen heb ik voordeel van m'n gewicht, ga na m'n scriptie hard werken om de ftp omhoog te krijgen. Ligt nu op 200-210 ongeveer
Zit je niet te diep dan? Want dat kan vermogen kosten. :P
pi_163203630
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:18 schreef ratatat het volgende:

[..]

En dan de hele tijd op Andyy wachten zeker...
Er zal altijd iemand als laatste boven moeten zijn. :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 06:07:42 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163207264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:35 schreef Blik het volgende:
Vergeef me voor mijn onwetendheid, maar iedereen zegt dat die croce d'aune zo pittig is. Maar alle profielen die ik zie zeggen niks over een pittige laatste 3 km. Wat maakt die laatste 3 km zo pittig?
Nooit beweerd.
Het is een bergje van niks. Ik had me alleen vergist in waar de top was.
Ik vond die hele sportful eigenlijk niet zo zwaar maargoed, ik heb ook gewoon rustig gereden en alleen de laatste 20km gekoerst.

[ Bericht 5% gewijzigd door kaasplankje op 22-06-2016 06:19:32 ]
pi_163207279
"onverwacht in het verkeerde verzet is zelfs het kopje geen pret"
pi_163207289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef ratatat het volgende:
Dit wel een interessant apparaat. Indoor trainer die geen geluid maakt. Helaas kan hij niet de weerstand aanpassen. ¤242 voor de normale versie, ¤312 voor de versie met powermeter.
https://www.kickstarter.c(...)contact-bike-trainer

DC Rainmaker is er ook wel enthousiast over:
http://www.dcrainmaker.com/2016/06/stac-zero-trainer.html
De goedkoopste begint nu bij $349. De rest is al weg.
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:40:37 #66
130803 Gripper
Get a grip
pi_163207568
Kaas, het feit dat er al 180 km en 4500 hm aan vooraf gegaan zijn zal er ook aan meehelpen ;)

T is minder dan een vogezen klim, maar na een hele dag op de fiets is alles zwaar
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_163207803
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Er zal altijd iemand als laatste boven moeten zijn. :P
That's me
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:53:12 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_163208078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:07 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nooit beweerd.
Het is een bergje van niks. Ik had me alleen vergist in waar de top was.
Ik vond die hele sportful eigenlijk niet zo zwaar maargoed, ik heb ook gewoon rustig gereden en alleen de laatste 20km gekoerst.
Had het ook niet perse over jou, maar als je de fiets forum leest zegt iedereen stuk voor stuk dat de laatste 3 km zwaar is
pi_163208519
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:22 schreef Najieto het volgende:

[..]

De goedkoopste begint nu bij $349. De rest is al weg.
CAD :)
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 09:31:32 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_163208584
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_163208705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
met zo'n klein slotje.


inb4, wie wil er nu mijn Giant Defy Sora hebben :P
pi_163208845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

met zo'n klein slotje.
[ afbeelding ]

inb4, wie wil er nu mijn Giant Defy Sora hebben :P
Knip je zo open, vraag maar aan gripper.
pi_163208924
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef muzas het volgende:

[..]

Knip je zo open, vraag maar aan gripper.
Dat zal best, staalkabel is niet zo heel dik.
Maar een "gelegenheids-dief" die 4 fietsen ziet staan en 1 ervan staat met zo'n kabelsotje op slot dan laten ze die eerder staan..

Ik ga namelijk niet op pad met zo'n kettingslot in mijn achterzak :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:53:20 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163208955
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
Niet.
Meestal staat hij wel in het zicht.

En anders neem ik haar mee. Zo ben ik ooit nog herkent in de appie door iemand die ik via strava _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163209916
Volgens mij heb ik vanochtend naar DDX geknikt. Vlak bij pontje Buitenhuizen. Ik herkende z'n kleurenensemble van de Italie-foto's.
Aldus.
  woensdag 22 juni 2016 @ 11:23:58 #76
62913 Blik
The one and Only!
pi_163210602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:46 schreef muzas het volgende:

[..]

Knip je zo open, vraag maar aan gripper.
Knip je misschien wel zo open, maar het is wel een extra grens om hem mee te nemen. Niet iedereen heeft altijd een tang in zijn zak zitten... Dus prima geschikt om de fiets even neer te zetten als je even een AH binnen loopt of iets dergelijks

Als ik wat langer weg ben zoals bij een lunch ofzo probeer ik de fiets altijd wel in het zicht te zetten
pi_163211494
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:23 schreef Blik het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft altijd een tang in zijn zak zitten...
De barman wel.

Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden _O-
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:12:30 #78
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_163211640
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef muzas het volgende:

[..]

De barman wel.

Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden _O-
Had ik vorig jaar op de camping in limboland. Sleutel kwijt van kettingslot, op een zondag en ik wou fietsen. Was best nog een eind rijden naar een bouwmarkt die open was.

Ik heb nu wel een mooie betonschaar. :')

En natuurlijk vond ik aan het eind van de dag de sleutel weer. :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_163211980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
Niet. Met lunchen gewoon in zicht houden (dus dichtbij je), overige groepsleden op je fiets laten passen tijdens inschrijven etc. Als ik hem voor een langere tijd weg zet gooi ik hem ook op het kleinste blad, dat maakt wegfietsen lastiger.
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:43:14 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163212174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Niet. Met lunchen gewoon in zicht houden (dus dichtbij je), overige groepsleden op je fiets laten passen tijdens inschrijven etc. Als ik hem voor een langere tijd weg zet gooi ik hem ook op het kleinste blad, dat maakt wegfietsen lastiger.
Kan je 'm beter in het zwaarste verzet zetten.
Valt bijna niet terug te schakelen als je wegrijd. Opschakelen is makkelijker.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163212554
Gewoon je wiel eruit en meenemen

Of gewoon een nieuwe kopen als je fiets er niet meer staat..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163212996
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:31 schreef poiuytr het volgende:

[..]

dat maakt wegfietsen lastiger.
En dan? op je raceschoentjes er achteraan? :D *KLAK* *KLAK* *KLAK* HOUD DE DIEF *KLAK* *KLAK* *gooit pomp*
pi_163213160
Mensen die ervaring hebben met de fietskleding van de decathlon? En dan vooral wat betreft de maten. Ik heb in mn sportful broekje xl verhoud dit zich met de xl van de decathlon? Of zitten er tussen verschillende merken grote verschillen qua maten?
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:33:24 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163213183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:32 schreef Questular het volgende:
Mensen die ervaring hebben met de fietskleding van de decathlon? En dan vooral wat betreft de maten. Ik heb in mn sportful broekje xl verhoud dit zich met de xl van de decathlon? Of zitten er tussen verschillende merken grote verschillen qua maten?
Geen idee. Hebben ze geen maattabel? Ik zou zo zeggen dat als je van zo'n italiaans merk XL hebt, je van de decathlon eerder een L nodig hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163213223
Zo een slanke den ben ik niet, dan zal ik vast wel XXL hebben in mn sportful ;)

http://www.decathlon.nl/f(...)-wit-id_8354169.html

Zie helaas nergens iets waardoor ik de maat het beste kan beoordelen. Dan toch maar langs gaan en passen ipv online bestellen :)

[ Bericht 54% gewijzigd door Questular op 22-06-2016 13:42:26 ]
pi_163213446
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:34 schreef Questular het volgende:
Zo een slanke den ben ik niet, dan zal ik vast wel XXL hebben in mn sportful ;)

http://www.decathlon.nl/f(...)-wit-id_8354169.html

Zie helaas nergens iets waardoor ik de maat het beste kan beoordelen. Dan toch maar langs gaan en passen ipv online bestellen :)
Meetlint rond je buik, omtrek invullen in de maattabel en er rolt een maat uit.
pi_163213480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:43 schreef ratatat het volgende:

[..]

Meetlint rond je buik, omtrek invullen in de maattabel en er rolt een maat uit.
Ik zie het staan, dank!
pi_163213501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:25 schreef muzas het volgende:

[..]

En dan? op je raceschoentjes er achteraan? :D *KLAK* *KLAK* *KLAK* HOUD DE DIEF *KLAK* *KLAK* *gooit pomp*
:D
Lijkt mij een mooi gezicht als ik van mijn biertje geniet.
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:49:56 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163213616
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je een keer met je racefiets ergens heen gaat en je moet hem even alleen laten, hoe zetten jullie m dan op slot?
Nooit, neem geen slot mee en laat m anders int zicht. Op de wielerclub zet ik m ook niet op slot.
pi_163213898
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:42 schreef Z het volgende:
Volgens mij heb ik vanochtend naar DDX geknikt. Vlak bij pontje Buitenhuizen. Ik herkende z'n kleurenensemble van de Italie-foto's.
Kan bijna niet missen dan die kleurencombi ;)
En ik fietste daar vanmorgen ook ja.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:06:10 #92
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163213976
Ik wil evt ook wel een meet hosten dees zomer. Als jullie leuk vinden. Kan alleen op zondagochtend.
pi_163214019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil evt ook wel een meet hosten dees zomer. Als jullie leuk vinden. Kan alleen op zondagochtend.
  woensdag 22 juni 2016 @ 14:15:56 #94
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163214149
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
pi_163214237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
Daarna Ajax kijken O+
pi_163214382
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef muzas het volgende:

[..]

De barman wel.

Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden _O-
Is mij ook eens overkomen met zo'n slotje wat ik van de MH2D kreeg. Ik was ff naar de Perry Sport gegaan om zo'n tennisracket lintje te halen. Gewoon stuurlint vind ik iets te dik voor m'n tijdritfiets, maar dat terzijde.

Ik zet m'n fiets ff op slot met dat slotje, maar druk tegelijkertijd het knopje in waarmee je een nieuwe code instelt :')
Kostte me 5 minuten om de goede code te vinden :')
pi_163214621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
Sprintcup is prima. :Y
pi_163215022
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
Beetje voor zo'n pisrondje van 50k heulemaal naar die stinkende maasstad rijden :{w

Heb je ook bier?
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:11:32 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163215058
quote:
Bij wielrennen hoort niet alleen een mooie sok, maar ook een sok die comfort biedt is belangrijk. De X-Socks Bike Racing model is bijzondelijk licht van gewicht en laag uitgesneden. De lichtgewicht afwerking geeft een optimaal contact van de voet via de schoen naar het pedaal en geeft zo een excellente controle en optimale kracht transmissie naar de pedalen.

Een complex systeem reduceert de drukpunten in precies die gebieden waar de schokken en frictie het grootst is. De klimaat regulerende materialen en het Air ventilatie systeem creeëren een droge en geklimatiseerde en temperatuur gecontroleerde warmte bij je voeten, ook onder extreme weersomstandigheden.
Hoeveel lulkoek kan je over een sok schrijven zeg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 22 juni 2016 @ 15:11:47 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163215063
Tevens, Gesink al gelost voor de toer begint.
http://www.nu.nl/sport/42(...)ist-tour-france.html
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf woensdag 22 juni 2016 @ 15:15:43 #101
145146 Andyy
pi_163215123
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoeveel lulkoek kan je over een sok schrijven zeg.
quote:
laag uitgesneden
Daar gingen ze al de fout in
pi_163215505
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoeveel lulkoek kan je over een sok schrijven zeg.
Haha lol :D

Beetje een technisch lulverhaal idd. Ik zou het anders doen.
  FOK!fotograaf woensdag 22 juni 2016 @ 15:48:32 #103
145146 Andyy
pi_163215681
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:37 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Haha lol :D

Beetje een technisch lulverhaal idd. Ik zou het anders doen.
quote:
Extra swek, alle dames willen achter je kontje aanfietsen en gegarandeerd extra Strava kudoszelfs van Kaas
Zoiets?
pi_163217632
Dus nog 2 meets dit jaar?! Leuk! Kom maar door met data, hopelijk kan ik aansluiten..
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:23:12 #105
117107 MarcoD
.........
pi_163217641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoeveel lulkoek kan je over een sok schrijven zeg.
Hahaha, je moet ook gewoon een goed passende schoen kopen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:23:46 #106
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163217654
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:08 schreef muzas het volgende:

[..]

Beetje voor zo'n pisrondje van 50k heulemaal naar die stinkende maasstad rijden :{w

Heb je ook bier?
Je onderschat nu mijn sprintcup.

En natuurlijk is er bier.

[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 22-06-2016 17:29:44 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:33:00 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163217862
Een en ander hangt een beetje af van het aantal deelnemers maar met voldoende is er een sprint á deux met staande start en een 180 graden bocht halverwege. Jullie rijden dan verschillende heats tegen elkaar een semi final en een finale en we moeten ook heen en terug en tis wel een stukje fietsen.
pi_163217893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
en een 180 graden bocht halverwege.
Ik tief zo die maaskade af.

Sprinten en ik zijn geen vriendjes.

Neem overigens niet weg dat het een leuk origineel idee voor een meet is :)
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:42:33 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163218084
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik tief zo die maaskade af.

Sprinten en ik zijn geen vriendjes.

Neem overigens niet weg dat het een leuk origineel idee voor een meet is :)

Het is niet op de Maaskade, nogmaals als er niet voldoende komen ga ik iets anders verzinnen daarvoor. De 180 graden bocht is om een start en finish op dezelfde plek te regelen. Iedereen die meedoet kan ook zo de finish vd anderen zien. Bovendien leer je zo dat sprinten niet alleen maar explosiviteit is maar ook tactiek en timing. Ik ben zelf ook geen sprinter maar deze spelletjes zijn erg leuk en ook leerzaam.

Je moet dan denken aan zo een parcours van ongeveer 250-400 meter.
pi_163218147
Lijkt me wel wat.
Aldus.
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:47:56 #111
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163218205
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:45 schreef Z het volgende:
Lijkt me wel wat.
Ja voor een sprintje van 250-400 meter zal je zien dat je geen wielrenner hoeft te zijn om dat te winnen. Uiteraard staat veiligheid voorop dus helmplicht en zodra er andere verkeersdeelnemers opdoemen wordt de wedstrijd afgebroken en herstart. Tis rustige doodlopende straat midden in de haven op zondag moet goedkomen.
pi_163218254
illegale straatraces _O_
pi_163218324
Kan critic ook eens winnen:D. Ouwe sprinter!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_163218362
Is daar geen vergunning voor benodigd?
  woensdag 22 juni 2016 @ 17:56:59 #115
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163218393
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:55 schreef Leonos het volgende:
Is daar geen vergunning voor benodigd?
Nee want iedereen tekent een disclaimer.
pi_163218428
Kennen jullie dit ook al? https://www.relive.cc/view/617188784
Vond het wel een toffe site. Als je het connect met je Strava krijg je zo'n filmpje van je route. Werkt alleen nog maar met ritten van minder dan 12 uur. Sorry DDX en Ivo.
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:12:31 #117
545 dop
:copyright: dop
pi_163218766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk bijv. aan een kleine tour, 50-60km, een aansluitende sprintcup en een workshop stuurlint.
goed plan
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 22 juni 2016 @ 18:26:06 #118
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163219209
Zeggen jullie maar of je komt op 10 of 17 juli.
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 18:37:57 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_163219638
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Niet.
Meestal staat hij wel in het zicht.

En anders neem ik haar mee. Zo ben ik ooit nog herkent in de appie door iemand die ik via strava _O-
Ja, ik snap het :) maar op zaterdagen moet ik gaan zwemmen, en daarna gaan fietsen. Dus de racefiets moet dan mee naar het zwembad. Als ik m'n fiets dan binnen de poort kan zetten, is er niet zo heel veel aan de hand. Maar als ze daar star zijn en hij in het gewone fietsenrek moet, wil ik wel dat die een beetje netjes vast staat. Vandaar.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_163219904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Zeggen jullie maar of je komt op 10 of 17 juli.
ja hoor.
pi_163219924
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik snap het :) maar op zaterdagen moet ik gaan zwemmen, en daarna gaan fietsen. Dus de racefiets moet dan mee naar het zwembad. Als ik m'n fiets dan binnen de poort kan zetten, is er niet zo heel veel aan de hand. Maar als ze daar star zijn en hij in het gewone fietsenrek moet, wil ik wel dat die een beetje netjes vast staat. Vandaar.
Welk zwembad en wat voor fiets heb je?
pi_163220660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Zeggen jullie maar of je komt op 10 of 17 juli.
Ik kan beide. Maar wil wel de afstand weten, zo'n DDX tocht trek ik (hihi) niet.
pi_163220692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik snap het :) maar op zaterdagen moet ik gaan zwemmen, en daarna gaan fietsen. Dus de racefiets moet dan mee naar het zwembad. Als ik m'n fiets dan binnen de poort kan zetten, is er niet zo heel veel aan de hand. Maar als ze daar star zijn en hij in het gewone fietsenrek moet, wil ik wel dat die een beetje netjes vast staat. Vandaar.
Kan je toch eerst het zwembad bellen.
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:09:28 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163220737
Zwemmen gaan slot mee nemen in een rugzakje en na fiets training slot ophalen bij zwembad is dat zo moeilijk?
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:10:40 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163220772
quote:
4s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik kan beide. Maar wil wel de afstand weten, zo'n DDX tocht trek ik (hihi) niet.
wat is het maximaal haalbare?
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:15:56 #126
545 dop
:copyright: dop
pi_163221078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Zeggen jullie maar of je komt op 10 of 17 juli.
:'( ben ik met vakantie.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:24:23 #127
117107 MarcoD
.........
pi_163221480
Kan volgens mij beide
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:26:54 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163221607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef dop het volgende:

[..]

:'( ben ik met vakantie.
eigen schuld :6
pi_163223128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Zeggen jullie maar of je komt op 10 of 17 juli.
Ik zal eens op de planning kijken. :)
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:54:39 #130
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163224702
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 19:15 schreef dop het volgende:

[..]

:'( ben ik met vakantie.
Jammer. -O-
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:34:21 #131
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163226416
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef muzas het volgende:

[..]

De barman wel.

Gripper had de fietsen vastgezet met zo'n koffieslotje, maar dat kloteding ging niet meer open. Toen moest ie binnen vragen of ze een tang hadden _O-
Haha, ik heb twee van die dingen van Abus. Van de eerste de code vergeten maar door trial & error floepte die dus ook weer open. 8)7
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:37:19 #132
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163226534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het is niet op de Maaskade, nogmaals als er niet voldoende komen ga ik iets anders verzinnen daarvoor. De 180 graden bocht is om een start en finish op dezelfde plek te regelen. Iedereen die meedoet kan ook zo de finish vd anderen zien. Bovendien leer je zo dat sprinten niet alleen maar explosiviteit is maar ook tactiek en timing. Ik ben zelf ook geen sprinter maar deze spelletjes zijn erg leuk en ook leerzaam.

Je moet dan denken aan zo een parcours van ongeveer 250-400 meter.
[ afbeelding ]

Ik wist niet dat die keerlus op de Keileweg nog steeds bestond..... Dacht dat die gelijk met de junks was opgeruimd. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_163227228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Jammer. -O-
Ik kan ook beide dagen niet helaas. ;(
  FOK!fotograaf woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:25 #134
145146 Andyy
pi_163228206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:34 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik tief zo die maaskade af.

Sprinten en ik zijn geen vriendjes.

Neem overigens niet weg dat het een leuk origineel idee voor een meet is :)

Het is gewoon wedstrijdje wie het eerst bij de omkeerpunt is, die wint bijna altijd
pi_163228808
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

Het is gewoon wedstrijdje wie het eerst bij de omkeerpunt is, die wint bijna altijd
Nou, dat lijkt mij niet hoor.
pi_163229169
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

Het is gewoon wedstrijdje wie het eerst bij de omkeerpunt is, die wint bijna altijd
Kan je wel een beetje sturen dan?
  donderdag 23 juni 2016 @ 07:44:02 #137
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163232921
Ik kan toch beroerd sprinten, denk niet dat ik Roffa in mijn schema kan stoppen :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163232968
#indekkers

Laatste paar ritjes wel eens last van maagzuur in het laatste halfuur- uur van de rit. Heeft iemand hier wellicht een verklaring voor? Gaat dan om ritjes van 3-4uur.
pi_163234505
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 07:56 schreef poiuytr het volgende:
#indekkers

Laatste paar ritjes wel eens last van maagzuur in het laatste halfuur- uur van de rit. Heeft iemand hier wellicht een verklaring voor? Gaat dan om ritjes van 3-4uur.
Of je voeding.. Of te veel in rood rijden.. Zijn eerste 2 dingen waar ik het in zou zoeken..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_163235709


Eigenlijk wil ik dit gewoon hebben.

Dat frame is zoooo vet... Die groep lijkt me ook wel wat.... Waarom moet dat nou zo duur zijn jonges
pi_163235774
zipp wielen vind ik ook wel mooi ogen, maar ben daar zo op afgeknapt toen ik een setje in mn handen had,.. die decals voelen echt heel goedkoop... Voelt gewoon als papier wat er met een beetje pritt opgeplakt is.
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:16:41 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_163236057
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kennen jullie dit ook al? https://www.relive.cc/view/617188784
Vond het wel een toffe site. Als je het connect met je Strava krijg je zo'n filmpje van je route. Werkt alleen nog maar met ritten van minder dan 12 uur. Sorry DDX en Ivo.
Toevallig bij mijn laatste ritje uitgeprobeerd, is wel geinig maar ze kunnen er denk ik meer mee doen
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:18:38 #143
62913 Blik
The one and Only!
pi_163236097
Ik kan 10 en 17 juli
pi_163237630
Ik heb een vraagje, ik gebruik al jaren Strava, met mijn Garmin horloge, maar de laatste paar keer merk ik bij fietsritjes dat het gemiddelde op Strava lager wordt dan het gemiddelde wat mijn Garmin aangeeft, terwijl ik niet op de pauzeknop gedrukt heb op mijn horloge. Er staat wel een autopauze ingesteld van <5km/u of zoiets. Hebben jullie dat ook? Heeft Strava iets gedaan met de instellingen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:40:16 #145
130803 Gripper
Get a grip
pi_163237950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een vraagje, ik gebruik al jaren Strava, met mijn Garmin horloge, maar de laatste paar keer merk ik bij fietsritjes dat het gemiddelde op Strava lager wordt dan het gemiddelde wat mijn Garmin aangeeft, terwijl ik niet op de pauzeknop gedrukt heb op mijn horloge. Er staat wel een autopauze ingesteld van <5km/u of zoiets. Hebben jullie dat ook? Heeft Strava iets gedaan met de instellingen?
Ik geloof dat Strava e.e.e herberekent via de weg, zodat bijvoorbeeld GPS drift onder bomen eruit gefilterd wordt. Als je geen nauwkeurige gps ontvangst hebt, bijvoorbeeld bij slecht weer of onder bladerdek, dan zou je door al die omzwervingen meer afstand afleggen, en dat wordt eruit gefilterd.

Ofzo.
En gemiddelde is toch niet belangrijk, het aantal trainingsuren telt !
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 23 juni 2016 @ 12:45:19 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163238037
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:40 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik geloof dat Strava e.e.e herberekent via de weg, zodat bijvoorbeeld GPS drift onder bomen eruit gefilterd wordt. Als je geen nauwkeurige gps ontvangst hebt, bijvoorbeeld bij slecht weer of onder bladerdek, dan zou je door al die omzwervingen meer afstand afleggen, en dat wordt eruit gefilterd.

Ofzo.
En gemiddelde is toch niet belangrijk, het aantal trainingsuren telt !
Dit ja. Strava kijkt er net iets anders naar. Volgens mij herberekenen ze weinig hoor, qua gpsdrift.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163238426
Strava doet gewoon afstand / movingtime voor je gemiddelde.

Als je met een debiel afgestelde afstand/snelheidssensor rijdt -> klopt er geen kudt van je wielmaat -> Minder/meer afstand, moving time gelijk -> lager/hoger gemiddelde.

Dit rondje is bijna 32k, maar op de een of andere manier stond de wielmaal VEUL te klein... Ik was traag in die tijd, maar niet zó traag.



Dus gewoon een enorm grote wielmaat instellen, je autopauze op 25kmh, en dan maar fappen op de gemiddeldes :)
pi_163238776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:02 schreef muzas het volgende:
Strava doet gewoon afstand / movingtime voor je gemiddelde.

Als je met een debiel afgestelde afstand/snelheidssensor rijdt -> klopt er geen kudt van je wielmaat -> Minder/meer afstand, moving time gelijk -> lager/hoger gemiddelde.

Dit rondje is bijna 32k, maar op de een of andere manier stond de wielmaal VEUL te klein... Ik was traag in die tijd, maar niet zó traag.

[ afbeelding ]

Dus gewoon een enorm grote wielmaat instellen, je autopauze op 25kmh, en dan maar fappen op de gemiddeldes :)

Maar ik heb het niet over mijn snelheidsmeter he, maar over mijn GPS horloge, die doet niets met wielafstand. En zoveel GPS drift zal er niet geweest zijn denk ik, terwijl het gemiddelde toch van 28.7 naar 28.3 ging op een rit van 75km. Maakt inderdaad niet zoveel uit, maar toch gek. Hij doet inderdaad afstand/moving time maar op één of andere manier is de moving time 2 minuten langer dan wat mijn horloge aangeeft. Dus ik gok dat die eerder op pauze springt bij stoplichten of zo. Nouja, in ieder geval 2.5 uur lekker gefietst gisteren ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163239111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ik heb het niet over mijn snelheidsmeter he, maar over mijn GPS horloge, die doet niets met wielafstand. En zoveel GPS drift zal er niet geweest zijn denk ik, terwijl het gemiddelde toch van 28.7 naar 28.3 ging op een rit van 75km. Maakt inderdaad niet zoveel uit, maar toch gek. Hij doet inderdaad afstand/moving time maar op één of andere manier is de moving time 2 minuten langer dan wat mijn horloge aangeeft. Dus ik gok dat die eerder op pauze springt bij stoplichten of zo. Nouja, in ieder geval 2.5 uur lekker gefietst gisteren ;)
Heb je een autopauze ingesteld bij je horloge?

Zo niet; Strava heeft dit zelf ook ingebouwd.. Waarvan ik niet precies wat de treshold is, behalve dat ie laag is. Maar je kan je voorstellen dat er discrepantie optreed tussen wanneer je horloge vindt dat je stilstaat, en wanneer strava vindt dat je stilstaat.
pi_163239127
Rijden de recreatieve wielrenners hier trouwens ook wel eens wedstrijden? Of alleen toertochten en trainen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163239143
Alleen toertochten. En trainen is voor talentlozen.
pi_163239220
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef muzas het volgende:
Alleen toertochten. En trainen is voor talentlozen.
Haha, nou daar val ik vast onder :P Ik train alleen maar, heb zelfs nog nooit een toertocht gedaan. Rijden in een peloton schrikt me nogal af..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:38:12 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163239264
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, nou daar val ik vast onder :P Ik train alleen maar, heb zelfs nog nooit een toertocht gedaan. Rijden in een peloton schrikt me nogal af..
Rijden in een peloton pannekoeken schrikt mij ook af.
Rijden in een peloton met mensen die weten wat ze doen is peanuts.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:40:21 #154
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163239349
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef muzas het volgende:
En trainen is voor talentlozen.
Gelukkig ben ik zeer getalenteerd in talentloos zijn.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163239393
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Rijden in een peloton pannekoeken schrikt mij ook af.
Rijden in een peloton met mensen die weten wat ze doen is peanuts.
Ergens zal je het moeten leren. Los van de mensen die het nooit leren...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2016 13:42:02 ]
pi_163239405
Lees net dat je een autopauze <5km/h hebt idd... Ik ook.

Dan zou ik niet kunnen verzinnen wat het verschil veroorzaakt
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:44:39 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163239472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef muzas het volgende:
Lees net dat je een autopauze <5km/h hebt idd... Ik ook.

Dan zou ik niet kunnen verzinnen wat het verschil veroorzaakt
Andere interpretatie van de data?
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ergens zal je het moeten leren. Los van de mensen die het nooit leren...
Uiteraard. Maar als je de ronde van "insert plaatsnaam/streek/provincie" gaat rijden waar minimaal de helft minder trainingskilometers heeft gemaakt dan dat de tocht lang is, ligt het risico hoger op rare fratsen dan dat je wekelijks met een groepje gaat trainen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163239598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, nou daar val ik vast onder :P Ik train alleen maar, heb zelfs nog nooit een toertocht gedaan. Rijden in een peloton schrikt me nogal af..
Anders eerst beginnen met een (wekelijks) groepsritje (al dan niet met een club)? Dan leer je vanzelf hoe het werkt en weet je ook op een gegeven moment ook hoe iedereen rijdt wat ook wel fijn is. En dan het liefst een groepje waarbij je het niveau makkelijk aan kan zodat je scherp en alert blijft.
pi_163239623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef muzas het volgende:
Lees net dat je een autopauze <5km/h hebt idd... Ik ook.

Dan zou ik niet kunnen verzinnen wat het verschil veroorzaakt
Ik heb net gekeken, hij staat op 4.8 :+ Zal het eens aanpassen naar 5 en kijken of het dan opgelost is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 juni 2016 @ 13:51:42 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163239653
"The reason Strava is different than Garmin Connect and Training Center is that we parse Garmin data and analyze the data independently of Garmin. Strava takes the same file off the Garmin, but we enter and parse the data in our own system. We enter all the numbers, then calculate out the time, moving time, average speed, segments, etc. with our own algorithms we developed."
https://support.strava.co(...)imes-than-my-Garmin-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163239703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef ratatat het volgende:

[..]

Anders eerst beginnen met een (wekelijks) groepsritje (al dan niet met een club)? Dan leer je vanzelf hoe het werkt en weet je ook op een gegeven moment ook hoe iedereen rijdt wat ook wel fijn is.
Ja, zou misschien wel een idee zijn. Al zit ik al bij een atletiekclub waar ik vrij fanatiek voor train, dus fietsen is voor mij echt een mooi-weer activiteit als alternatieve training :P Maar aangezien ik de afgelopen tijd een loopblessure had heb ik veel gefietst, en dacht ik, het zou leuk zijn om een keer een concreet doel te hebben met fietsen. Het fietsen zoals het tijdens een triathlon gaat, in soort van tijdritvorm, spreekt me meer aan, misschien moet ik zoiets zoeken, of een lange toertocht a la Elfstedentocht of iets. Vriendinnen van mij hebben pas de Trois Ballons gereden, maar daar moet je dan wel weer heel veel kilometers voor trainen en ook weekendjes in de bergen gaan trainen en zo. Is natuurlijk heel leuk, maar wel lastig te combineren met weer meer hardlopen..

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
"The reason Strava is different than Garmin Connect and Training Center is that we parse Garmin data and analyze the data independently of Garmin. Strava takes the same file off the Garmin, but we enter and parse the data in our own system. We enter all the numbers, then calculate out the time, moving time, average speed, segments, etc. with our own algorithms we developed."
https://support.strava.co(...)imes-than-my-Garmin-
Bedankt voor het uitzoeken ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163239792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb net gekeken, hij staat op 4.8 :+ Zal het eens aanpassen naar 5 en kijken of het dan opgelost is..
Denk ik niet, ik doelde eerder op dat als je op je garmin geen autopauze hebt ingesteld, dat garmin en strava dan nog wel eens kunnen verschillen van mening over 'moving time'. Wat uiteraard invloed heeft op je gemiddelde

Dat het 'm zit in de algoritmes kan heel goed, hoewel ik 0,4km/h verschil op 2,5 uur wel significant vind en zelf niet terugzie in mijn data.
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:03:35 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163239915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef ratatat het volgende:

[..]

Anders eerst beginnen met een (wekelijks) groepsritje (al dan niet met een club)? Dan leer je vanzelf hoe het werkt en weet je ook op een gegeven moment ook hoe iedereen rijdt wat ook wel fijn is. En dan het liefst een groepje waarbij je het niveau makkelijk aan kan zodat je scherp en alert blijft.
10 of 17 juli bijvoorbeeld, in Rotterdam :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163240036
Pfff na een paar keer sprinten beloof ik niet dat ik nog netjes in mn lijn blijf fietsen hoor
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:10:35 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163240075
Zo komen er nooit wielrenmeisjes op die meets....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163240088
Haha :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163240209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Rijden de recreatieve wielrenners hier trouwens ook wel eens wedstrijden? Of alleen toertochten en trainen?
Ja, er zijn wel een paar die wat wedstrijden rijden.
pi_163240232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:59 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk wil ik dit gewoon hebben.

Dat frame is zoooo vet... Die groep lijkt me ook wel wat.... Waarom moet dat nou zo duur zijn jonges
In het echt is ie nog mooier!
pi_163240282
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:17 schreef Tommeke het volgende:

[..]

In het echt is ie nog mooier!
Ja ssst.

Heb binnenkort ws wel een leuk contract in de pocket... moet gevierd worden toch?

Heb m in de specializedwinkel in haarlem al zien hangen. Dat parelmoer is echt te vet voor woorden.

Mjah 3600 euro voor een frame. Dat kostte mn auto niet eens.
pi_163240355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:18 schreef muzas het volgende:

[..]

Ja ssst.

Heb binnenkort ws wel een leuk contract in de pocket... moet gevierd worden toch?

Heb m in de specializedwinkel in haarlem al zien hangen. Dat parelmoer is echt te vet voor woorden.

Mjah 3600 euro voor een frame. Dat kostte mn auto niet eens.
Geen De Rosa meer? En je hebt gvd net een half jaar een nieuwe fiets :P
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:33:21 #171
545 dop
:copyright: dop
pi_163240628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:18 schreef muzas het volgende:

[..]

Ja ssst.

Heb binnenkort ws wel een leuk contract in de pocket... moet gevierd worden toch?

Heb m in de specializedwinkel in haarlem al zien hangen. Dat parelmoer is echt te vet voor woorden.

Mjah 3600 euro voor een frame. Dat kostte mn auto niet eens.
Eerst een fatsoenlijke fiets voor Frau Muzas, eerder heb je geen credits meer om nog maar een cent aan fietsen uit te geven :P
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:34:31 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163240649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:21 schreef ratatat het volgende:

[..]

Geen De Rosa meer? En je hebt gvd net een half jaar een nieuwe fiets :P
N+1
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163240705
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:21 schreef ratatat het volgende:

[..]

Geen De Rosa meer? En je hebt gvd net een half jaar een nieuwe fiets :P
Hahaha he! mn frame is een tweedehands schadegeval :P

Maar nee hoor, blijft bij kwijlen.
pi_163240718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef dop het volgende:
eerder heb je geen credits meer om nog maar een cent aan fietsen uit te geven
Ik heb een carbon fiets nodig om de marmotte volgend jaar te kunnen fietsen hoor.
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:44:01 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163240876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:37 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik heb een carbon fiets nodig om de marmotte volgend jaar te kunnen fietsen hoor.
Nog 74864 likes en ik win de pina van Vos. Dan krijg jij mijn Focus :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:53:16 #176
545 dop
:copyright: dop
pi_163241096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:37 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik heb een carbon fiets nodig om de marmotte volgend jaar te kunnen fietsen hoor.
genoeg kokosnoten in dit topic met carbon fiets , maar geen meisje dat met ze wil fietsen, count your blessings
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 23 juni 2016 @ 14:58:45 #177
117107 MarcoD
.........
pi_163241212
Pff een fietsvrouw, dodelijk voor ambitieuze ambities mbt porno accesoires voor je fiets...
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:00:31 #178
117107 MarcoD
.........
pi_163241247
Mensen met ervaring met het reizen naar Zwitserland per trein met de fiets mee? Had de cnl al gevonden en begrepen dat in treinen in Zwitserland je gewoon fiets mee kan nemen. (Amsterdam-Davos)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163241340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 12:40 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik geloof dat Strava e.e.e herberekent via de weg, zodat bijvoorbeeld GPS drift onder bomen eruit gefilterd wordt. Als je geen nauwkeurige gps ontvangst hebt, bijvoorbeeld bij slecht weer of onder bladerdek, dan zou je door al die omzwervingen meer afstand afleggen, en dat wordt eruit gefilterd.

Ofzo.
En gemiddelde is toch niet belangrijk, het aantal trainingsuren telt !
Ik hoorde laatst dat als je stopt tijdens een segment (en waar ligt tegenwoordig geen segment) hij volledige tijd voor dat segment rekent (en dus geen pauze meetelt).
Geen idee of het klopt, maar het zou wel wat verklaren.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:05:04 #180
130803 Gripper
Get a grip
pi_163241348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

N+1
Om die reden zit ik ook alweer een tijdje om me heen te neuzen naar een nieuwe. Niet omdat het moet....

Ik zou erg graag nog eens een cannondale evo of supersix willen O+
En dat wordt dan mn eerste 11 speed fiets, omdat ik toch mn ouwe 10-speed park langzaam aan maar eens moet gaan upgraden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_163241364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst dat als je stopt tijdens een segment (en waar ligt tegenwoordig geen segment) hij volledige tijd voor dat segment rekent (en dus geen pauze meetelt).
Geen idee of het klopt, maar het zou wel wat verklaren.
Ja voor een segment is dat zo, dat is ook logisch, anders kon je 10 sprintjes achter elkaar plakken om een goede klassering te krijgen :P Maar dit staat los van de berekening van totaaltijd en gemiddelde.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:06:59 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163241402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:53 schreef dop het volgende:

[..]

genoeg kokosnoten in dit topic met carbon fiets , maar geen meisje dat met ze wil fietsen, count your blessings
Ja, wrijf het maar in.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef MarcoD het volgende:
Mensen met ervaring met het reizen naar Zwitserland per trein met de fiets mee? Had de cnl al gevonden en begrepen dat in treinen in Zwitserland je gewoon fiets mee kan nemen. (Amsterdam-Davos)
Even de treinreiswinkel bellen? Die hebben mij laatst prima geholpen!
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

Om die reden zit ik ook alweer een tijdje om me heen te neuzen naar een nieuwe. Niet omdat het moet....

Ik zou erg graag nog eens een cannondale evo of supersix willen O+
En dat wordt dan mn eerste 11 speed fiets, omdat ik toch mn ouwe 10-speed park langzaam aan maar eens moet gaan upgraden.
Ik zou nog wel een ekte ekte vakantiefiets willen. Een surly ogre ofzo. Dikke noppebanden erop en lekker de wildernis in _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163241478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja voor een segment is dat zo, dat is ook logisch, anders kon je 10 sprintjes achter elkaar plakken om een goede klassering te krijgen :P Maar dit staat los van de berekening van totaaltijd en gemiddelde.
Ja dat dacht ik ook, maar mijn collega vertelde dat hij zeker wist dat het verschil van 0,5km/u tussen garmin en strava veroorzaakt was door een plaspauze tijdens een segment.
Nou stop ik vrijwel nooit om te pissen, en bij mij scheelt het nooit meer dan 0,1, dus ik vond het wel een plausibele verklaring.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:12:42 #184
545 dop
:copyright: dop
pi_163241499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

Om die reden zit ik ook alweer een tijdje om me heen te neuzen naar een nieuwe. Niet omdat het moet....

Ik zou erg graag nog eens een cannondale evo of supersix willen O+
En dat wordt dan mn eerste 11 speed fiets, omdat ik toch mn ouwe 10-speed park langzaam aan maar eens moet gaan upgraden.
http://link.marktplaats.nl/m1062684713
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_163241636
quote:
Gripper gaat een 60 nodig hebben denk ik.

En die ziet er met de geo van C'dale echt als een dranghek uit,.
pi_163241644
Wat is je minimale prijs voor die simplon gripper?
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:18:26 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163241650
Zet je een fiets van 2700 piek te koop.

1 foto.

Ik snap het niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163241783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:58 schreef MarcoD het volgende:
Pff een fietsvrouw, dodelijk voor ambitieuze ambities mbt porno accesoires voor je fiets...
Dat valt best mee, mijn vriendin snap het wel aardig. Ze wil volgend seizoen nieuwe wielen, dus ik suggereerde Fulcrum R3. Zegt ze: Ik wil er ook wel meer aan uitgeven. Ze zeurt nooit echt als ik iets nieuws koop. Alleen bij m'n Venge toen.

Gisteren heeft ze een tijdritfiets gekocht, na onze vakantie dat ding maar eens goed afstellen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:24:23 #189
545 dop
:copyright: dop
pi_163241814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef muzas het volgende:
Wat is je minimale prijs voor die simplon gripper?
goede vraag ik zou hem ook niet voor een cannondale inruilen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:25:06 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163241833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat valt best mee, mijn vriendin snap het wel aardig. Ze wil volgend seizoen nieuwe wielen, dus ik suggereerde Fulcrum R3. Zegt ze: Ik wil er ook wel meer aan uitgeven. Ze zeurt nooit echt als ik iets nieuws koop. Alleen bij m'n Venge toen.

Gisteren heeft ze een tijdritfiets gekocht, na onze vakantie dat ding maar eens goed afstellen.
Ik ga ook weer student worden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:33:00 #191
117107 MarcoD
.........
pi_163242006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:23 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat valt best mee, mijn vriendin snap het wel aardig. Ze wil volgend seizoen nieuwe wielen, dus ik suggereerde Fulcrum R3. Zegt ze: Ik wil er ook wel meer aan uitgeven. Ze zeurt nooit echt als ik iets nieuws koop. Alleen bij m'n Venge toen.

Gisteren heeft ze een tijdritfiets gekocht, na onze vakantie dat ding maar eens goed afstellen.
Okok kleine toevoeging; en een kind en haar behoefte aan een nieuwe fiets hoewel sinds ze een fiets geleend heeft van d'r moeder iets minder is.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:33:20 #192
545 dop
:copyright: dop
pi_163242011
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ga ook weer student worden.
er lijkt toch een behoorlijk verschil tussen de vrouwen in het noorden van het land of die in de randstad.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_163242019
quote:
9s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ga ook weer student worden.
Ja joh, beetje zuipen in de provence....
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:34:22 #194
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163242045
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:33 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Okok kleine toevoeging; en een kind en haar behoefte aan een nieuwe fiets hoewel sinds ze een fiets geleend heeft van d'r moeder iets minder is.
Gewoon een nieuw hebbedingetje bij de blokker halen voor in de keuken en dan is ze ook weer zoet toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:34:44 #195
117107 MarcoD
.........
pi_163242058
En kleurstelling nieuwe supersix vind ik om te huilen.. Hoewel die van cannondale pro team fiets wel te doen is, maar dat is een team editie en daar kan je natuurlijk niet de straat mee op zonder bolletoetjesbuik
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:35:09 #196
117107 MarcoD
.........
pi_163242066
quote:
12s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewoon een nieuw hebbedingetje bij de blokker halen voor in de keuken en dan is ze ook weer zoet toch?
Ik sta meer in de keuken......
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:37:34 #197
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163242129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef MarcoD het volgende:
Mensen met ervaring met het reizen naar Zwitserland per trein met de fiets mee? Had de cnl al gevonden en begrepen dat in treinen in Zwitserland je gewoon fiets mee kan nemen. (Amsterdam-Davos)
Welke trein gaat naar Davos? Niet elke trein in Zwitserland mag je fiets mee, en sommige moet je voor reserveren. Ik bleek een paar weken geleden wel een kaartje te hebben toen ik overstapte in Biel, maar geen reservering. Gelukkig was er wel plek, en had ik nog 10 Zwitserse Franks op zak, en kon het ter plekke worden opgelost.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163242145
De fiets van mijn vrouw was duurder dan die van mijzelf... ;(
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:41:31 #199
117107 MarcoD
.........
pi_163242218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Welke trein gaat naar Davos? Niet elke trein in Zwitserland mag je fiets mee, en sommige moet je voor reserveren. Ik bleek een paar weken geleden wel een kaartje te hebben toen ik overstapte in Biel, maar geen reservering. Gelukkig was er wel plek, en had ik nog 10 Zwitserse Franks op zak, en kon het ter plekke worden opgelost.
Een trein? Rijden er verschillende?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:44:51 #200
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163242311
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:41 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Een trein? Rijden er verschillende?
http://www.sbb.ch/en/home.html
En dan kijken of er een fiets-symbooltje bij je verbinding staat. En zoals Kano zei, bestel via de Treinreiswinkel, dat gaat meestal goed. Alleen hadden ze dus wel die reservering voor mij vergeten, in de trein van Bielle naar Geneve. Maar de conducteur zei dat dit heel vaak gebeurt met buitenlanders...ze waren het gewend.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:45:23 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163242329
Was ook nog eens goedkoper via hun.

Wat ga je doen Marco? Terugfietsen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:54:43 #202
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163242565
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Was ook nog eens goedkoper via hun.
Ze gebruiken trucjes die jij zelf niet zo simpel kan doen. Ik had geloof ik twee of drie aparte kaartjes voor het stuk naar Basel. Als je reis eindigt of begint in Duitsland, heb je namelijk een heel gunstig spaartarief. Daaar zijn ze heel slim in.
Denk er aan dat iedereen in de fietsenwagon kan onderweg, en ze stoppen midden in de nacht op een paar stations. Dus wel je fiets met een ketting ofzo extra vastzetten. Voor de zekerheid.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:57:54 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163242614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ze gebruiken trucjes die jij zelf niet zo simpel kan doen. Ik had geloof ik twee of drie aparte kaartjes voor het stuk naar Basel. Als je reis eindigt of begint in Duitsland, heb je namelijk een heel gunstig spaartarief. Daaar zijn ze heel slim in.
Denk er aan dat iedereen in de fietsenwagon kan onderweg, en ze stoppen midden in de nacht op een paar stations. Dus wel je fiets met een ketting ofzo extra vastzetten. Voor de zekerheid.
Dit ja.

Ik heb een dunne lange kabel die ik tijdens de #triptomunich gebruikte. Die kan je wel lenen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:59:40 #204
130803 Gripper
Get a grip
pi_163242655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:18 schreef muzas het volgende:
Wat is je minimale prijs voor die simplon gripper?
Die blijft bij me tot in de oven. Denk zelfs dat ik m mee neem op de brandstapel als de tijd daar is!

Nee, ik denk aan vervanging van de giant. Die wordt wat slapjes na al die jaren. Staat ook een mooi tcr advanced frame op MP in de goede maat:
http://link.marktplaats.nl/m1060043743
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:02:12 #205
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163242704
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:59 schreef Gripper het volgende:

[..]

Die blijft bij me tot in de oven. Denk zelfs dat ik m mee neem op de brandstapel als de tijd daar is!

Nee, ik denk aan vervanging van de giant. Die wordt wat slapjes na al die jaren. Staat ook een mooi tcr advanced frame op MP in de goede maat:
http://link.marktplaats.nl/m1060043743
Slapjes?

Misschien wat minder eten jij!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:02:40 #206
117107 MarcoD
.........
pi_163242714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:45 schreef kanovinnie het volgende:
Was ook nog eens goedkoper via hun.

Wat ga je doen Marco? Terugfietsen?
Nee is pas voor september, vanaf Davos naar Bormio fietsen, en eventueel vanaf Zürich naar Davos en dan lang fietsweekend.

Bedankt Kano & Cap fab! Ga even verderneuzen

[ Bericht 4% gewijzigd door MarcoD op 23-06-2016 16:08:01 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163242715
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:59 schreef Gripper het volgende:

[..]

Die blijft bij me tot in de oven. Denk zelfs dat ik m mee neem op de brandstapel als de tijd daar is!

Nee, ik denk aan vervanging van de giant. Die wordt wat slapjes na al die jaren. Staat ook een mooi tcr advanced frame op MP in de goede maat:
http://link.marktplaats.nl/m1060043743
Die had ik ook al bekeken... Mjah giant... En dat fokking balhoofd, mijn god.

En die sensor in de chainstay is echt overbodig. Ik heb tegenwoordig zo'n ding om de naaf. Beter dan zo'n magneet in je wiel.
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:10:39 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163242862
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:02 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Nee is pas voor september, vanaf Davos naar Bormio fietsen, en eventueel vanaf Zürich naar Davos en dan lang fietsweekend.

Bedankt Kano & Cap fab! Ga even verderneuzen
Dus met bagage fietsen? Of begrijp ik het verkeerd?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163242898
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:59 schreef Gripper het volgende:

[..]
brandstapel
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:13:07 #210
117107 MarcoD
.........
pi_163242922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus met bagage fietsen? Of begrijp ik het verkeerd?
Minimaal aan bagage niet met een rek ofzo, rugtasje of zon zadelpen geval.
Kleine stapjes ;)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:32:01 #211
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163243264
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:13 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Minimaal aan bagage niet met een rek ofzo, rugtasje of zon zadelpen geval.
Kleine stapjes ;)
Je hebt gelijk, als je niet oppast eindig je zo:



Dat wil je eigelijk niet hebben O-)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163243346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, als je niet oppast eindig je zo:

[ afbeelding ]

Dat wil je eigelijk niet hebben O-)
#niksaandefiets #allesindezakken #wildeiknogplaatsen #throwbackthursday #fototurk

  donderdag 23 juni 2016 @ 16:36:29 #213
117107 MarcoD
.........
pi_163243350
Dat bedoel ik! 30 kg aan bagage kan ik niet compenseren door af te vallen oid dus dat is een lijdensweg

Ik vind 1 col omhoog met dochter in de fietskar wel genoeg en dat was maar 20kg totaal..
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:37:54 #214
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163243377
Waarom heeft Tinder geen fietschick filter :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163243407
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:13 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Minimaal aan bagage niet met een rek ofzo, rugtasje of zon zadelpen geval.
Kleine stapjes ;)
Doe normaal man. Je gaat je racefiets toch niet volhangen? Koop dan een Bob Jackson.
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:45:47 #216
117107 MarcoD
.........
pi_163243526
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Doe normaal man. Je gaat je racefiets toch niet volhangen? Koop dan een Bob Jackson.
Waar zeg ik dat ik dat ga doen? :O
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:48:10 #217
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163243564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:37 schreef Fretwork het volgende:
Waarom heeft Tinder geen fietschick filter :'(
_O- Ik houd spontaan van je _O-

Geheel ongerelateerd...ik merkte net dat als ik m'n riem losmaak, ik m'n broek helemaal naar beneden kan schuiven zonder de knoop of rits los te maken, zoveel buik ben ik kwijt kennelijk.
De eerste shopping spree wegens kleren niet meer passen vanwege teveel afgevallen, komt in de buurt *O* *O* *O*
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163243635


Dan heb je die wel verdiend!
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:58:52 #219
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163243760
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:52 schreef muzas het volgende:
Dan heb je die wel verdiend!
Ik vind dat soort dingen niet zo lekker meer nu ik het een tijd niet heb gegeten. heb zelfs met salade gelunched een dag in Frankrijk. Gaat echt niet goed met deze jongen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:06:35 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163243904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:36 schreef muzas het volgende:

[..]

#niksaandefiets #allesindezakken #wildeiknogplaatsen #throwbackthursday #fototurk

[ afbeelding ]
Stond jouw vriendin niet bovenop met andere wielen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163243952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Stond jouw vriendin niet bovenop met andere wielen?
nee, anders was ik wel ff teruggereden om een nieuwe foto te maken :P

[ Bericht 14% gewijzigd door muzas op 23-06-2016 17:19:03 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:26:27 #222
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163244335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

_O- Ik houd spontaan van je _O-

Geheel ongerelateerd...ik merkte net dat als ik m'n riem losmaak, ik m'n broek helemaal naar beneden kan schuiven zonder de knoop of rits los te maken, zoveel buik ben ik kwijt kennelijk.
De eerste shopping spree wegens kleren niet meer passen vanwege teveel afgevallen, komt in de buurt *O* *O* *O*
Konden meer mensen dat maar zeggen ;(

Edit: wacht even, je maakte toch niet net je riem los toen het over fietschicks ging?

[ Bericht 3% gewijzigd door Fretwork op 23-06-2016 17:33:59 ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163244552
:D
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:54:33 #224
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163244922
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:26 schreef Fretwork het volgende:
Edit: wacht even, je maakte toch niet net je riem los toen het over fietschicks ging?
Nee, dat was geheel niet samenhangend...past niet op de werkvloer waar ik zit. De beperkingen van het corporate werken. :(
Moest gewoon even sanitaire stop doen, en merkte op dat ik nogal ruim in de broek zit tegenwoordig. Ik heb kennelijk nogal veel kont weggefietst in Frankrijk,
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163245818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:11 schreef muzas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn sponsor. O+
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:05:49 #226
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163247791
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:36 schreef muzas het volgende:

[..]

#niksaandefiets #allesindezakken #wildeiknogplaatsen #throwbackthursday #fototurk

[ afbeelding ]
wauw mooie foto met die mistige toren
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:14:11 #227
117107 MarcoD
.........
pi_163247978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

http://www.sbb.ch/en/home.html
En dan kijken of er een fiets-symbooltje bij je verbinding staat. En zoals Kano zei, bestel via de Treinreiswinkel, dat gaat meestal goed. Alleen hadden ze dus wel die reservering voor mij vergeten, in de trein van Bielle naar Geneve. Maar de conducteur zei dat dit heel vaak gebeurt met buitenlanders...ze waren het gewend.
bedoel je deze?
want verder zie ik geen fiets-symbool maar omdat er een streep doorheen staat denk ik dat je dan geen fiets mee kan nemen?

dit staat er ook bij:
BICYCLES: No self-service loading by sender
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:16:05 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163248016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:21 schreef ratatat het volgende:

[..]

Geen De Rosa meer? En je hebt gvd net een half jaar een nieuwe fiets :P
Ik knalde vandaag bijna op een auto omdat ik naar de etalage keek van Pro waar een De Rosa instond.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:17:53 #229
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163248054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef Gripper het volgende:

[..]

Om die reden zit ik ook alweer een tijdje om me heen te neuzen naar een nieuwe. Niet omdat het moet....

Ik zou erg graag nog eens een cannondale evo of supersix willen O+
En dat wordt dan mn eerste 11 speed fiets, omdat ik toch mn ouwe 10-speed park langzaam aan maar eens moet gaan upgraden.
Ja lijkt me ook noodzakelijk inmiddels, zelfs Ivo rijdt al met 10 speed.

Hopeloos verouderd dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 23-06-2016 20:23:59 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:41:17 #230
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163248588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:14 schreef MarcoD het volgende:

[..]

bedoel je deze? [ afbeelding ]
want verder zie ik geen fiets-symbool maar omdat er een streep doorheen staat denk ik dat je dan geen fiets mee kan nemen?

dit staat er ook bij:
BICYCLES: No self-service loading by sender

Streep doorheen is inderdaad verboden.
Uit m'n hoofd mogen in de RE regio treinen fietsen altijd mee, en in ICN met reservering, daar staat een fiets in een hokje bij. Voer maar eens als Basel naar Geneve in dan zie je het, dat was mijn verbinding. In de IC treinen is het helemaal verboden.
Ze hebben in Zwitserland ook op sommige buslijnen ook fietsenrekken trouwens, maar ik weet daar de site niet van. Gele bussen, van de post dacht ik. Zag ik een paar jaar geleden op het station in Chur.

Edit
Www.Postauto.ch
Moet je wel even goed checken of ze nog steeds fietsen meenemen en of je moet reserveren...

[ Bericht 3% gewijzigd door Captain_Fabulous op 23-06-2016 20:46:43 ]
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:56:55 #231
117107 MarcoD
.........
pi_163248963
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 20:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Streep doorheen is inderdaad verboden.
Uit m'n hoofd mogen in de RE regio treinen fietsen altijd mee, en in ICN met reservering, daar staat een fiets in een hokje bij. Voer maar eens als Basel naar Geneve in dan zie je het, dat was mijn verbinding. In de IC treinen is het helemaal verboden.
Ze hebben in Zwitserland ook op sommige buslijnen ook fietsenrekken trouwens, maar ik weet daar de site niet van. Gele bussen, van de post dacht ik. Zag ik een paar jaar geleden op het station in Chur.

Edit
Www.Postauto.ch
Moet je wel even goed checken of ze nog steeds fietsen meenemen en of je moet reserveren...
^O^ ^O^
De postbus had ik inderdaad al gevonden
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163250145
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:45 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik dat ga doen? :O
Okok, ik wil je alleen behouden voor fouten :7
  FOK!fotograaf donderdag 23 juni 2016 @ 21:49:40 #233
73911 ultra_ivo
pi_163250383
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Doe normaal man. Je gaat je racefiets toch niet volhangen? Koop dan een Bob Jackson.
Die stuurt inderdaad nog altijd goed met 30 kilo bagage aan boord.

  FOK!fotograaf donderdag 23 juni 2016 @ 21:50:32 #234
73911 ultra_ivo
pi_163250412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ze gebruiken trucjes die jij zelf niet zo simpel kan doen. Ik had geloof ik twee of drie aparte kaartjes voor het stuk naar Basel. Als je reis eindigt of begint in Duitsland, heb je namelijk een heel gunstig spaartarief. Daaar zijn ze heel slim in.
Die trucjes kun je zelf ook, gewoon boeken bij bahn.de. FF zorgen dat je een Bahncard 25 hebt en je komt helemaal goedkoop uit.
  FOK!fotograaf donderdag 23 juni 2016 @ 21:51:40 #235
73911 ultra_ivo
pi_163250446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Rijden de recreatieve wielrenners hier trouwens ook wel eens wedstrijden? Of alleen toertochten en trainen?
M'n laatste wedstrijd is 16 jaar geleden, Brits kampioenschap 24 uur tijdrijden. (Op de fiets dan, met schaatsen reed ik een paar jaar terug nog wedstrijden.)
pi_163251342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:49 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Die stuurt inderdaad nog altijd goed met 30 kilo bagage aan boord.

[ afbeelding ]
Daarom. Serieus een coole fiets!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:10:48 #237
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_163258496
24 uur tijdrijden _O_
pi_163259100
Vandaag maar eens even flink inkopen bij wiggle... Pond op laagste punt in 30 jaar ;-)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_163259418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:06 schreef the_critic het volgende:
Vandaag maar eens even flink inkopen bij wiggle... Pond op laagste punt in 30 jaar ;-)
Niet tov de euro toch?
pi_163259854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:30 schreef muzas het volgende:

[..]

Niet tov de euro toch?
Wel toch.
pi_163259931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:30 schreef muzas het volgende:

[..]

Niet tov de euro toch?
Valuta koers is nooit tov iets. Maar gewoon de waarde van betreffende munt. Staat laag, dus per dollar minder waard, maar ook per euro yen real of peso..
Meer voor minder :-)
everyone's a critic...
even you ! !
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:05:58 #242
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163259992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:50 schreef ultra_ivo het volgende:
FF zorgen dat je een Bahncard 25 hebt en je komt helemaal goedkoop uit.
Werkt die bahncard eigenijk ook op de IC's? Of alleen regionaal? Ik had nu voor Basel naar de grens een Queer durchs Land, was ook niet duur, maar wel een beetje traag, alleen regiotreinen..
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163260103
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:01 schreef the_critic het volgende:

[..]

Valuta koers is nooit tov iets. Maar gewoon de waarde van betreffende munt.
waarin wordt die 'de waarde' dan uitgedrukt?

Enfin; ik las in de nieuwsberichten dat wat jij aanhaalde t.o.v. de dollar was :P

Maakt ook niet uit
pi_163260386
Of moet ik nu een parelmoerpaarse s-works uit de UK importeren?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:31:16 #245
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163260471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef muzas het volgende:
Of moet ik nu een parelmoerpaarse s-works uit de UK importeren?
Dat meer. De koers zakt tov de euro. Dus voor 1 pond moest jij eerst 1,5 euro betalen. Als hij zakt gaat dat misschen naar 1 op 1. En je bent spekkoper als de pond nog lager gaat.
Engelse die nu in Frankrijk zitten kunnen vanaf gisteren opeens minder bier kopen voor hun ponden.

Het is best simpel.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:44:30 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163260756
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dat meer. De koers zakt tov de euro. Dus voor 1 pond moest jij eerst 1,5 euro betalen. Als hij zakt gaat dat misschen naar 1 op 1. En je bent spekkoper als de pond nog lager gaat.
Engelse die nu in Frankrijk zitten kunnen vanaf gisteren opeens minder bier kopen voor hun ponden.

Het is best simpel.
1.31 naar 1.20 toch?

Niet echt schokkend.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163260773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dat meer. De koers zakt tov de euro. Dus voor 1 pond moest jij eerst 1,5 euro betalen. Als hij zakt gaat dat misschen naar 1 op 1. En je bent spekkoper als de pond nog lager gaat.
Engelse die nu in Frankrijk zitten kunnen vanaf gisteren opeens minder bier kopen voor hun ponden.

Het is best simpel.
Ja dat principe snap ik. Ik bedoelde meer dat een pond tov. de dollar meer (of minder) kan zakken/stijgen dan tov de euro, yen, roepie, schapenvachten, etc... En de berichten die ik las betroffen dollars, maar in mijn portemonnee zitten euro's
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:53:13 #248
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163260943
Even de koers in de gaten houden en mooie Rapha zooi kopen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:54:23 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163260978
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:53 schreef Fretwork het volgende:
Even de koers in de gaten houden en mooie Rapha zooi kopen
5 euro korting op je rapha broekje _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2016 @ 09:56:28 #250
73911 ultra_ivo
pi_163261035
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Werkt die bahncard eigenijk ook op de IC's? Of alleen regionaal? Ik had nu voor Basel naar de grens een Queer durchs Land, was ook niet duur, maar wel een beetje traag, alleen regiotreinen..
Vooral op IC's, en op Sparpreis. 1-2x dwars door Duitsland en je hebt 'm er al uit.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2016 @ 09:57:13 #251
73911 ultra_ivo
pi_163261056
Ik wilde van de winter nog een nieuw Bob Jackson frame kopen, dat kan m'n laatste worden, als daarna de Britse grenzen dicht gaan. (Over een paar jaar kun je dan weer Schotse frames kopen als een onafhankelijk Schotland bij de EU komt.)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:58:29 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163261089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik wilde van de winter nog een nieuw Bob Jackson frame kopen, dat kan m'n laatste worden, als daarna de Britse grenzen dicht gaan. (Over een paar jaar kun je dan weer Schotse frames kopen als een onafhankelijk Schotland bij de EU komt.)
Jij verwacht dat het onmogelijk gaat worden om GB in te komen straks?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2016 @ 09:59:19 #253
73911 ultra_ivo
pi_163261113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij verwacht dat het onmogelijk gaat worden om GB in te komen straks?
Dat niet, maar er zal vermoed ik invoerrecht gaan komen op UK producten.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:02:58 #254
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163261213
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

5 euro korting op je rapha broekje _O_
Dat is toch een makkelijk verdiend biertje met het zusje van Andy..
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:06:11 #255
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163261312
Wanneer gaan de 2016 modellen ongeveer in de aanbieding?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:06:17 #256
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163261315
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Dat is toch een makkelijk verdiend biertje met het zusje van Andy..
Heeft ie een zus? Zijn er foto's van? Zijn die de moeite waard? Is Andy heel beschermend? Is ie gewapend?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:07:51 #257
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163261363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Heeft ie een zus? Zijn er foto's van? Zijn die de moeite waard? Is Andy heel beschermend? Is ie gewapend?
Geen idee, geen idee, vast wel, nee joh, hij heeft een grote hond...
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163261612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef Sunri5e het volgende:
Wanneer gaan de 2016 modellen ongeveer in de aanbieding?
Vaak zo tegen september aan dacht ik
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:26:25 #259
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163261800
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:07 schreef Fretwork het volgende:
hij heeft een grote hond...
Pitbull klasse?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163261852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Pitbull klasse?
Zo'n Japanse.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:32:31 #261
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163261935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:28 schreef ratatat het volgende:

[..]

Zo'n Japanse.


Veuls te gevaarlijk die krengen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163262000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:51 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

M'n laatste wedstrijd is 16 jaar geleden, Brits kampioenschap 24 uur tijdrijden. (Op de fiets dan, met schaatsen reed ik een paar jaar terug nog wedstrijden.)
Wow, 24 uur op een tijdritfiets? :o Dat moet pijn doen.
Schaatsen is ook een leuke sport! Heb ik ook veel jaren gedaan, alleen het goedkope studentenuur waarop het heel rustig was op de baan was van 23.00 tot 24.00, dat werd me toch te laat in combinatie met het werkende leven.

Wat specs van mijn fietsen trouwens:
Mijn racefiets is een Bianchi Via Nirone van 7 jaar oud, met Tiagra Triple afgemonteerd, ik weet dat dat vloeken in de kerk is maar bevalt me prima. Ik verdien momenteel ook geen betere fiets/set want ik ben niet supertrouw met schoonmaken na elk ritje :P

Daarnaast heb ik nog een Cube Delhi Pro 2016, sinds oktober dit jaar, ook een hele fijne fiets! Daar zit Shimano Deore op. Die gebruik ik nu voor dagelijks woon-werkverkeer maar ook voor fietsvakanties is de bedoeling. Ik ben al 2 keer op fietsvakantie geweest, de ene keer in Finland en de andere keer door de 3 Baltische staten, waar we gemiddeld 110km/dag fietsten, tot nu toe leende ik dan steeds een fiets van mijn moeder. De fietsen gingen in het vliegtuig en we vlogen naar een andere plek heen dan vanaf waar we teruggingen. Heel tof!



Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:45:31 #263
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163262275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
. Ik ben al 2 keer op fietsvakantie geweest, de ene keer in Finland en de andere keer door de 3 Baltische staten, waar we gemiddeld 110km/dag fietsten, tot nu toe leende ik dan steeds een fiets van mijn moeder. De fietsen gingen in het vliegtuig en we vlogen naar een andere plek heen dan vanaf waar we teruggingen. Heel tof!
Cool! Scandinavie moet ik nog steeds naar toe, Misschien volgend jaar. Lekker wildkamperen, hoop ik vooral dan.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163262317
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Cool! Scandinavie moet ik nog steeds naar toe, Misschien volgend jaar. Lekker wildkamperen, hoop ik vooral dan.
Ja, dat hebben we vrijwel alleen maar gedaan, alleen in Helsinki en Lappeenranta een camping, en één dag een hotel omdat onze slaapzakken en wijzelf en alles compleet verregend waren :P Zo heerlijk, je hoeft je overdag nergens druk om te maken, alleen dat je ergens onderweg wat eten en water koopt (winkels zijn niet zo dichtbezaaid in Finland), maar verder stop je gewoon wanneer je moe bent en een mooi plekje vindt O+ Ik heb ook denk ik zelden in mijn leven zo lekekr geslapen als in mijn eigen tentje op een mosbedje, na een lange dag fietsen.
Fietsvakantie in landen waar wildkamperen lastiger of verboden is lijkt me ook een stuk minder leuk.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 24 juni 2016 @ 10:51:40 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163262434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we vrijwel alleen maar gedaan, alleen in Helsinki en Lappeenranta een camping, en één dag een hotel omdat onze slaapzakken en wijzelf en alles compleet verregend waren :P Zo heerlijk, je hoeft je overdag nergens druk om te maken, alleen dat je ergens onderweg wat eten en water koopt (winkels zijn niet zo dichtbezaaid in Finland), maar verder stop je gewoon wanneer je moe bent en een mooi plekje vindt O+ Ik heb ook denk ik zelden in mijn leven zo lekekr geslapen als in mijn eigen tentje op een mosbedje, na een lange dag fietsen.
Fietsvakantie in landen waar wildkamperen lastiger of verboden is lijkt me ook een stuk minder leuk.
Ik ben begin van dit jaar naar mijn zusje in München gefietst, dat was ook heel gaaf! Ik wil dat zeker nog een keer doen ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163262734
https://www.canyon.com/nl(...)eh=634ef2228d2e7a5c1

leuke actie van Canyon. Je kan nu de fiets van bijv. Quintana/ Anton of Amador kopen.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:07:36 #267
117107 MarcoD
.........
pi_163262898
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:41 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Okok, ik wil je alleen behouden voor fouten :7
>:O *O*

Dat snap ik!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_163262940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben begin van dit jaar naar mijn zusje in München gefietst, dat was ook heel gaaf! Ik wil dat zeker nog een keer doen ^O^
Lijkt mij ook heel leuk (zo'n tocht, niet per se je zusje).

Een vriend van mij is nu onderweg naar Berlijn. Flink bepakt maar het ziet er best nog goed uit.
Aldus.
pi_163262948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:01 schreef poiuytr het volgende:
https://www.canyon.com/nl(...)eh=634ef2228d2e7a5c1

leuke actie van Canyon. Je kan nu de fiets van bijv. Quintana/ Anton of Amador kopen.
Allemaal dwergmaatjes.
Aldus.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:10:25 #270
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163262959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Fietsvakantie in landen waar wildkamperen lastiger of verboden is lijkt me ook een stuk minder leuk.
Daar kan ik je volgend jaar als het goed is meer over vertellen :+
Tot nu toe volg ik wat meer de klassieke routes, maar dat begint me te vervelen. Gewoon naar de kaart kijken, en kleine weggetjes volgen is ook leuk, en geeft meer vrijheid. Een GPS track scheelt wel weer veel verkeerd rijden.
Ik was twee weken geleden door de staking in Marseille gestrand op 10 juni...dus lekker tussen de voetbal idioten. Ben toen maar naar een camping buiten de stad gefietst, om twee uur aangekomen, door een Engelse fan de poort binnen gelaten (die kwam net terugvan de stad) en tentje neergezet op een stukje gras op de pareerplaats, zonder dat de security me zag. Om zeven uur weer weggeslopen want ik had haast om op de 1 of andere manier weer naar huis zien te komen, en de balie was pas om 9 uur open. In aanmerking genomen dat ik er maar een uur of 4 geslapen had, en niet gedouched vond ik dat ik ze niet echt veel schuldig was O-)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163263266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:01 schreef poiuytr het volgende:
https://www.canyon.com/nl(...)eh=634ef2228d2e7a5c1

leuke actie van Canyon. Je kan nu de fiets van bijv. Quintana/ Anton of Amador kopen.
Die van Quintana past mij wel. :)
pi_163263861
Ik kwam nog een leuk stukkie tegen over "Performance of Tires".
https://janheine.wordpres(...)erformance-of-tires/
Aldus.
pi_163263964
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:09 schreef Z het volgende:

[..]

Lijkt mij ook heel leuk (zo'n tocht, niet per se je zusje).

Een vriend van mij is nu onderweg naar Berlijn. Flink bepakt maar het ziet er best nog goed uit.
[ link | afbeelding ]
Met een beetje doortrappen zit je in 3 dagen in Berlijn.
pi_163263995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Met een beetje doortrappen zit je in 3 dagen in Berlijn.
Er moet natuurlijk ook nog bier gedronken en worst gegeten worden.
Aldus.
pi_163264019
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:51 schreef Z het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk ook nog bier gedronken en worst gegeten worden.
Dat kan in Berlijn wel weer. :P
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:53:42 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163264041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Met een beetje doortrappen zit je in 3 dagen in Berlijn.
Amsterdam-Berlijn is 630 km,kortste afstand.

Met bagage is dat in 3 dagen krap. Ik zou zelf 4 dagen als minimum nemen. En liever 5 of 6.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163264092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Amsterdam-Berlijn is 630 km,kortste afstand.

Met bagage is dat in 3 dagen krap. Ik zou zelf 4 dagen als minimum nemen. En liever 5 of 6.
Mijn pa wordt volgende maand 71 en heeft 2 jaar terug met bepakking en alles die tocht in geloof ik 3 dagen gedaan. Maar goed, het is dan ook een idioot en hij wilde graag naar huis.
pi_163264129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Amsterdam-Berlijn is 630 km,kortste afstand.

Met bagage is dat in 3 dagen krap. Ik zou zelf 4 dagen als minimum nemen. En liever 5 of 6.
ddx noemt dat woon-werk
  vrijdag 24 juni 2016 @ 11:59:21 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163264182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Mijn pa wordt volgende maand 71 en heeft 2 jaar terug met bepakking en alles die tocht in geloof ik 3 dagen gedaan. Maar goed, het is dan ook een idioot en hij wilde graag naar huis.
Waar naar toe? Enschede of Terneuzen is nogal een verschil.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:56 schreef muzas het volgende:

[..]

ddx noemt dat woon-werk
Ik ben dan ook maar een amateur.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163264205
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar naar toe? Enschede of Terneuzen is nogal een verschil.

[..]

Ik ben dan ook maar een amateur.
Oost-Berlijn (maakt ook verschil ;) ) - Groningen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 12:00:43 ]
pi_163264251
Nog meer mensen achter het net gevist bij de LIdl gisteren? Ze hadden 50% korting op de Lidl Etixx Kwikstep pekskes alleen elk filiaal bleek hooguit 10 setjes te hebben.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 12:02:42 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_163264274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Oost-Berlijn (maakt ook verschil ;) ) - Groningen.
Das iets van 160-170 per dag. Niet iedereen kan dat, laat staan als je 69 bent.
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:01 schreef MCH het volgende:
Nog meer mensen achter het net gevist bij de LIdl gisteren? Ze hadden 50% korting op de Lidl Etixx Kwikstep pekskes alleen elk filiaal bleek hooguit 10 setjes te hebben.
Wat een pech zeg :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_163264288
Teamkleding :')

Waar zie je ons voor aan joh

Alsof we allemaal in hetzelfde radioshack-pakje zouden fietsen
pi_163264369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:03 schreef muzas het volgende:
Teamkleding :')

Waar zie je ons voor aan joh

Alsof we allemaal in hetzelfde radioshack-pakje zouden fietsen
Overigens vind ik die RadioSchak en Garmin kleding nog niet eens zo heel lelijk, niet dat ik overigens ooit zo'n (team)shirt ga kopen.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 12:12:22 #286
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_163264503
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:03 schreef muzas het volgende:
Teamkleding :')

Ik zoek al jaren naar dit pakje, maar is nergens te krijgen



En dit mooie tenu is ook niet te krijgen



Uit pure ellende overweeg maar om zo te gaan rijden de komende tijd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_163264561
Ik ben sinds vorige week trouwens in het bezit van een 810, nu heb ik hem voornamelijk gekocht voor de bluetooth functie. Drie ritten gemaakt maar mijn Strava pakt de ritjes niet van Garmin Connect. Weet iemand wat ik fout doe?

Na de rit: op telefoon garmin connect openen, syncen met het toestel, rit wordt upgeload naar garmin connect. Na een halfuur staat de rit nog steeds niet op Strava.

Connect is gekoppeld met Strava:

Via Express heb ik de laatste software updates gedraaid.

Edit: Garmin connect profiel ook op openbaar gezet misschien dat dit helpt.
pi_163264806
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:01 schreef MCH het volgende:
Nog meer mensen achter het net gevist bij de LIdl gisteren? Ze hadden 50% korting op de Lidl Etixx Kwikstep pekskes alleen elk filiaal bleek hooguit 10 setjes te hebben.
Maandag besteld via de nieuwe internet winkel van Lidl, woensdag bezorgd. Donderdag nergens in de winkel meer te vinden. Via internet kun je nu alleen nog handschoenen kopen..
pi_163264894
quote:
Dank ;)

Nu wel gelukt, moest mijn profiel openbaar hebben zo te zien.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2016 @ 13:16:17 #291
145146 Andyy
pi_163265682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Heeft ie een zus? Zijn er foto's van? Zijn die de moeite waard? Is Andy heel beschermend? Is ie gewapend?
Ik zie de link niet. Maar ze heeft een vriend en ik heb een aantal jaar Krav Maga gedaan
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:19:47 #292
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_163265748
Ladies and gentlemen, start your Google!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_163266855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:28 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Maandag besteld via de nieuwe internet winkel van Lidl, woensdag bezorgd. Donderdag nergens in de winkel meer te vinden. Via internet kun je nu alleen nog handschoenen kopen..
Met korting?
pi_163266940
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 12:01 schreef MCH het volgende:
Nog meer mensen achter het net gevist bij de LIdl gisteren? Ze hadden 50% korting op de Lidl Etixx Kwikstep pekskes alleen elk filiaal bleek hooguit 10 setjes te hebben.
Ons filiaal had er wel veel meer. Wij hebben nu alleen nog broekjes over.
pi_163267266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Met korting?
Zelfde prijs als in de winkel, ¤25 shirt ¤30 broek.
pi_163267331
Lelijk pakje wel.
pi_163267435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:16 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zelfde prijs als in de winkel, ¤25 shirt ¤30 broek.
Vreemd dat het in de winkel pas vanaf donderdag was.
pi_163267441
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:05 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ons filiaal had er wel veel meer. Wij hebben nu alleen nog broekjes over.
Werk jij bie de Liedel?
pi_163267476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Werk jij bie de Liedel?
Ja daar werk ik
  FOK!fotograaf vrijdag 24 juni 2016 @ 14:33:43 #300
145146 Andyy
pi_163267726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 10:28 schreef ratatat het volgende:

[..]

Zo'n Japanse.
pi_163267747
Krav maga (Hebreeuws: קרב מגע, contactgevecht) is een verdedigingskunst die zijn oorsprong heeft in Hongarije en verder ontwikkeld is in Israël.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')