abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163779491
Die pastasaus invriezen doe ik trouwens ook hoor #LieverLuiDanMoe
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163780348
Pagan :*
pi_163782840
Pagan. Wat lief van alle hulp.

Typ hier zo vaak als je wilt. En huil als je dat voelt opkomen
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:04:16 #254
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163792254
Ach, af en toe de versterker op 11 helpt ook. Dan moeten de buren huilen. >:)

Eten bij buurman is uitgesteld, morgen wel eten bij mijn ouders. Woensdag gaan de scootmobiel, rolstoel en klein spul terug naar de hulpmiddelencentrale.
Vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Het overschot aan springbalsemien viel als een blok voor mijn machete. Er loopt nu weer een paadje naar achteren toe. ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 juli 2016 @ 21:47:08 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163795027
Ik vind springbalsemien altijd zo lekker ruiken O+ En het is leuk om de zaadjes te laten springen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:59:49 #256
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163795390
En al die bijen, hommels en wilde bijen die in en uit floepen. Wij noemden het daarom altijd schaamlipbloemigen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_163798264
Kan me er niks bij voorstellen wat hier in de "tuin" staat genaamd als "onkruid" of "die rotzooi"

Weekend van 3 september komen ze de tuin aanleggen. Ik hoop zoooooo op goed weer
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163802215
Onkruid kan ook heel mooi zijn ;) Ik vind koolzaad, madeliefjes, en paardebloemen altijd wel de boel opfleuren. Mijn ouders lieten het ook best vaak gewoon staan in de tuin (het hele grasveld wit van de bloemetjes O+ ) en ons eigen balkon is ook een vrolijk zooitje. :D

En sprinbalsemien is leuk, het voelt alleen zo gek als die zaadjes ploppen! Haha

Maar ik duim voor goed weer TP! :)
  zondag 17 juli 2016 @ 10:02:51 #259
386633 Adnap
I love Life !
pi_163802310
Precies wat Iedereen hier voor gezegd heeft. Geef toe aan de emotie laat het
gaan. Op kroppen en stoer doen heeft hij mij alleen voor meer ellende gezorgd.

Ik geniet...weekendje weg
Heerlijk!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_163803291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:04 schreef Pagan het volgende:
Even een stukje therapeutisch van mij af tikken. ;)

Gisteren een slechte dag. Een week na de uitvaart. Die ochtend uren bezig geweest met het opzeggen van tijdschriften en lidmaatschappen.

Weekeindboodschappen gedaan, puppyburgers gehaald bij de dierenwinkel. Tijd staan praten met de vaste medewerkster daar over S. Ik ging geregeld op een hoop. Aan het einde vertelde ze mij dat de eigenaar zijn vrouw, 42, terminaal was. Twee kinderen van 5 en 7. ;(
's Avonds muziek opgezet die de uitvaarttopdrie niet gehaald hadden maar zeker in aanmerking kwamen, met een genereuze borrel erbij. Ogen uit mijn kop gejankt.

Vandaag de bloemen opgeruimd, ze konden niet meer. Overal de linten en kaarten vanaf gehaald, die komen later, samen met een foto van het bijbehorende bloemstuk, in een album. Daarna een vaatwasser vol vazen en weckpotten aangezet.

Woensdag komen ze (op mijn verzoek) de rolstoel. scootmobiel enz. ophalen.

Whatsappje van de buurman een paar deuren verderop, of ik zaterdag zin had in spaghetti bolognese. Ik had zelf net donderdag voor drie keer vegetarische bolognesesaus gemaakt. :o
Koken voor alleenstaanden

Bowie kan 20-25 kilo worden.
Moelijke dagen zijn het maar het is ook nog maar zo kort geleden en huilen kan soms even opluchten
Veel over Strega praten is goed en van je afschrijven ook.
Gelukkig heb je veel lieve mensen om je heen :*
Is Bowie nu al bij jou en als dat zo is hoe vind Tashi hem ?

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sterkte Pagan.

Mijn vader maakt nu ook zoiets mee maar dan net even anders. Naja zijn vrouw is er natuurlijk nog .. soort van.
Zijn alleenstaande koken brengt soms de meest vreemde combinaties maargoed als hij het lekker vind ;)

Er is soms geen betere manier om te dealen met iets dan een flink potje janken.

Misschien sowieso wel leuk even bij je buurman eten. Niet om het eten maar om het gezelschap.

Als je het nodig hebt typ het van je af. En mocht je ooit een klankbord nodig hebben mag je me altijd een DM-PB sturen :)
Is je moeder nu voorgoed in het verpleegtehuis of is er op termijn een mogelijkheid dat ze weer thuis komt ?
Sterkte, het is zo plotseling gekomen voor jullie dat lijkt me echt zo moeilijk :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Dawwwh O+

Gisteren iets te ver gegaan met sporten denk ik; vannacht echt knallende koppijn -O-
Volgende keer maar iets rustiger aan doen dus. (Hoewel de les 'bodybalance' wel goed was voor de lachspieren, want het bleek een soort combi te zijn van yoga, pilates en tai chi, en ik ben echt een stijve hark. En ik donderde telkens om bij evenwichtsoefeningen :') Terwijl de leraar (en dan heb ik het niet over een slank 'yoga-goeroetje', maar echt een zwaar gespierde jongen met veel te veel energie :D ) zonder problemen als een volleerd balletdanser op 1 been met de ander volledig naar boven of opzij gestrekt bleef staan. En de split was voor hem ook geen enkel punt...... )
Candaasje ik zie het voor me , lachen is altijd goed moet je maar denken , dat zijn ook spieren die getraind moeten worden :P

Hier ook onkruid dat goed groeit -O- maar ik doe nu gewoon elke dag een beetje en langzaam maar zeker zie ik resultaat :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zondag 17 juli 2016 @ 13:09:20 #261
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_163805064
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Moelijke dagen zijn het maar het is ook nog maar zo kort geleden en huilen kan soms even opluchten
Veel over Strega praten is goed en van je afschrijven ook.
Gelukkig heb je veel lieve mensen om je heen :*
Is Bowie nu al bij jou en als dat zo is hoe vind Tashi hem ?

[..]

Is je moeder nu voorgoed in het verpleegtehuis of is er op termijn een mogelijkheid dat ze weer thuis komt ?
Sterkte, het is zo plotseling gekomen voor jullie dat lijkt me echt zo moeilijk :*

[..]

Candaasje ik zie het voor me , lachen is altijd goed moet je maar denken , dat zijn ook spieren die getraind moeten worden :P

Hier ook onkruid dat goed groeit -O- maar ik doe nu gewoon elke dag een beetje en langzaam maar zeker zie ik resultaat :)
Er is geen verbetering in haar geheugen. En ze denkt vaak ook dat ze ergens anders is dan waar ze is. De camping enzo. Wij hebben er eerlijk gezegd een hard hoofd in herstel.

Waar ze nu zit is voor 6 maanden daarna verder kijken .
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163828866
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:18 schreef indaha het volgende:

[..]

Candaasje ik zie het voor me , lachen is altijd goed moet je maar denken , dat zijn ook spieren die getraind moeten worden :P
Daarom!

En ach, wat naar TP :{ Ik weet niet zo goed wat te zeggen, dus ik hou het even bij een virtuele knuffel, bij gebrek aan iets beters :*

Pagan, ik weet niet of je het nog te vroeg vint dus geef het maar eerlijk aan, maar wil je dat we Strega een vast plekje geven in de OP? Zoals we ook De Kardinaal en Barbaaf een eigen plekje daar hebben gegeven? Het kan natuurlijk ook gewoon bij het volgende topic, maar ik dacht, ik vraag het even, voor het misschien voelt alsof we dat 'vergeten'. :*
  maandag 18 juli 2016 @ 14:18:55 #263
386633 Adnap
I love Life !
pi_163828938
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Daarom!

En ach, wat naar TP :{ Ik weet niet zo goed wat te zeggen, dus ik hou het even bij een virtuele knuffel, bij gebrek aan iets beters :*

Pagan, ik weet niet of je het nog te vroeg vint dus geef het maar eerlijk aan, maar wil je dat we Strega een vast plekje geven in de OP? Zoals we ook De Kardinaal en Barbaaf een eigen plekje daar hebben gegeven? Het kan natuurlijk ook gewoon bij het volgende topic, maar ik dacht, ik vraag het even, voor het misschien voelt alsof we dat 'vergeten'. :*
Echt jij kunt gedachten lezen. Ik zit net te denken hoe ik dat kan voorstellen...
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_163828984
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:18 schreef Adnap het volgende:

[..]

Echt jij kunt gedachten lezen. Ik zit net te denken hoe ik dat kan voorstellen...
GMTA ;) :*
  maandag 18 juli 2016 @ 14:26:29 #265
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163829114
ik ben Strega nog niet vergeten, die lieve vrouw uit weetikveelwaar.

ik ga schaduwkloppen (de zon is er nu niet)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_163830521
Ik zat er ook al aan te denken hoe dat netjes te kunnen brengen.. (Ben emotioneel echt zo labiel als wat de laatste tijd)

En vandaag is mijn altijd vrolijke hond ook nog eens niet zo vrolijk ..

En van reclames op tv over zielige kindjes moet ik huilen :')
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 juli 2016 @ 15:24:46 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163830641
Ik had ook al aan een plekje in de OP zitten denken (heel veel GM's in dit topic O+ )

TP, wat moeilijk lijkt me dat. Je moeder is er nog maar een deel van haar zijn jullie kwijt -O-

Pagan, schrijf zo veel en zo vaak je maar wilt over Strega, ze was een bijzondere vrouw en ze zal hier altijd een plekje houden *; Ze heeft haar steen in onze rivier achtergelaten :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 juli 2016 @ 21:43:55 #268
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_163840438
Lief dagboek... :P

Gisteren bij mijn ouders wezen eten. Fijne avond gehad, gepraat over alles wat gebeurt is de afgelopen weken, maar ook de afgelopen jaren. Mensen die van een afstandje kijken hebben veel eerder door hoezeer ze aan het verslechteren was dan ik zelf. Het komt ongemerkt, sluipend dichterbij.
Bij het afscheid nog lang op de parkeerplaats met mijn vader staan praten. Mijn moeder is overleden toen ik 19 en zij 40 was, zijn nieuwe vrouw noem ik mijn moeder omdat stiefmoeder door Assepoester een bijklank heeft gekregen. Na een 4x bypass en de dood van Strega is hij zowaar een gevoelsmens geworden. Hij omhelst me zelfs tegenwoordig.

Vandaag de schuur uitgeruimd om haar, inmiddels ingegraven, scootmobiel tevoorschijn te toveren. Woensdag komen ze op mijn verzoek wat dingen ophalen.

Morgen heb ik geen tijd voor die grap, dan ga ik Bowie ophalen. *G* De fokster vroeg of dinsdagmiddag een goed moment was. Natuurlijk, altijd, alles is klaar.

Een vriend van ons heeft een huisje in Indonesië waar hij 1x per jaar heengaat. Twee jaar geleden heeft hij MH17 voor het eerst in jaren niet genomen omdat de schoolvakanties een week later begonnen. Strega's staf die ze altijd gebruikte bij rituelen is met hem meegegaan en die plaatst hij morgenavond bij een vollemaan ritueel op zijn altaar.
Als ik Bowie om 15:00 ophaal is het daar donker en 21:00. Afscheid en nieuw begin.
Haar athame meegeven leek me qua vliegveiligheid geen goed idee.

Verder is het jammer dat de instanties van wie Strega geld ontving er vrij vlot bij zijn om de stekker er uit te trekken, maar degene waarvan ik als nabestaande geld mag gaan ontvangen een wat actievere benadering vragen.
De uitvaartverzekeraar wilde de officiële doodsoorzaak weten. Vraag neergelegd bij de HAP. Het antwoord, wat na lang overleg en twee terugbelafspraken kwam, was lang en ingewikkeld genoeg om een tweetalige avondvullende aflevering van hints op te nemen.

:* :* :* Voor Thinkk-Pinkk en alle anderen die er behoefte aan hebben. :* :* :*

Strega in de OP? Ja, graag, heel graag. Het had nog niet gehoeven maar het is niet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 19-07-2016 01:56:12 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:03:55 #269
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_163845806
Als ik het goed begrepen heb deden/doen jullie aan wicca.

Knuffie :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2016 @ 07:59:47 #270
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163848450
Wat een mooi idee voor Strega's staf ^O^ (Athame moest ik opzoeken, nee die kun je beter niet meegeven inderdaad :D )

En vandaag komt Bowie *O* Dat is fijn, een nieuw wezentje om voor te zorgen.We willen graag veel foto's O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:42:14 #271
386633 Adnap
I love Life !
pi_163849657
Alvast een welkom voor Bowie O+
Wat mooi dat haar staf meegaat naar Indonesië O+
Athname moest ik ook ff googlen maar nu snap ik het. Doe maar niet nee. Kon in de huidie tijden nog wel eens rare reacties opleveren.

En

Hier is het voor 300% genieten van niks moeten! Er komt nu zoveel meer uit mij handen dan voorgaande weken. Huisje schoon nog wat werk afgemaakt en heerlijk aan het borduren
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_163849714
Wat leuk puppy komt thuis O+

Mijn puppy ligt met zijn koelband om lekker lam te wezen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_163850701
Wat mooi om haar staf mee te geven en zo ritueel afscheid te nemen en dan een nieuw begin met Bowie O+
Hopelijk komem de geldzaken snel in orde, geld ontvangen doen ze graag maar uitkeren ho maar -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_163854817
Staf op reis, een nieuw begin met nieuw leven.... mooi Pagan!

En nee, een athame het vliegtuig insturen is misschien niet zo handig nee :D . Eventueel begraven, terug in de moederschoot? Of gewoon fijn zelf bewaren natuurlijk :) .

En inderdaad, het had nog niet gehoeven, liever hadden we Strega gewoon nog lekker mee zien posten hier ;( :*
pi_163854877
Bowie welkom bij je baasje. Andere mensen zien vaak eerder de aftakeling dan de gene die er het dichtst bij staat.

Tp het is ook erg moeilijk voor jullie. Je moeder is er nog maar toch ook weer niet. Ik hoop zo dat er toch nog wat verbetering gaat komen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')