abonnement Unibet Coolblue
pi_163145499
Hallo,

Ik heb BXO ontdekt op mijn eikel (of te wel pigment verlies 40% op de eikel en ik kan mijn voorhuid moeilijk om het hoofd van de penis strekken door elasticiteit dat de huid is verloren). Onderzoek wijst uit dat dit volgens artsen te behandelen is met hormoonzalf om pigment verlies te bestrijden. Echter hebben deze hormoonzalven slechte reputaties zoals chronische slappe huidontwikkeling of meer pigmentverlies. Ook kan mijn probleem met Protopic behandeld worden. Er is geen studie die er naar uitwijst dat Protopic geneest. Op homeopathisch gebied heb ik een behandeling gevonden. Er wordt gesproken dat deze behandeling geneest. Dus bij bepaalde mensen slaat deze behandeling zeker aan! Ik heb vraagtekens of deze behandeling veilig aan te brengen is.

Wat is er benodigd:

- 100% Theeboomolie / Thee threa oil / puur
- 100% pure gecertificeerde EMU olie / 100% certified emu oil / puur
- 99,9% pure DMSO (Dimethylsulfoxide) (dit wou ik niet gaan toedienen indien ik met de behandeling begin want het kan ook zonder toegepast worden, hoewel DMSO er voor zorgt dat de onderste delen van de huid bereikt kunnen worden)
- Red Clover capsules
- Salamon oil (of te wel omega 3 vetzuren - en deze slik ik momenteel al)

Wat moet er gebeuren:

Maak een mix van 1,5 eetlepel 100% pure gecertificeerde EMU Olie en van 1,5 eetlepel DMSO 50/50 met een toevoeging van 15 druppels 100% Theeboomolie. Breng deze mix 5x a 10x per dag gedurende 3 a 4 weken aan met bijvoorbeeld een wattenstaafje op het BXO gebied en de eikel waar het pigment verlies is ontstaan. Controleer in de tussentijd of de huid gaat peelen. Stop met de behandeling als de huid tussen de behandeling kreukelig zal worden en controleer dan of de huid gaat peelen. Ga door met de behandeling als dit niet het geval is. Het is ook mogelijk deze behandeling aan te brengen zonder het gebruik van DMSO.

Bij voorkeur zo weinig mogelijk suiker innemen tijdens de duur van de behandeling en neem 2 maal daags een Red Clover capsule in.

Zodra de huid gepeeld is moet nieuwe huid ontstaan en moet de BXO / witte pigment vorming verdwijnen. Ik lees dat bij de behandeling mede door de DMSO en Theeboomolie huidirritaties zoals brandwonden kunnen ontstaan. Hoe gevaarlijk is dit? Jah bij overmatig gebruik dan ligt het voor de hand dat dit uit de hand kan lopen. Maar bij een kleine dosering valt dit wel mee denk ik?

Ik lees dat deze behandeling geneeskrachtig is. Dit is natuurlijk afhankelijk van het huidtype en de vorm van de BXO en witte pigmentvorming. Is het aan te raden het bovenste te proberen? Ik vind het aanstootgevend naar mezelf en de buitenwereld om het BXO door het leven te gaan. Met name op het gebied van sexueel contact met een partner. En ja, ik ben nu 33 en wil wel serieus er mee om kunnen gaan en ook een oplossing voor mijn probleem hebben. Overigens is BXO is vermoedelijk een ernstige vorm van lichen sclerosus.

Graag zou ik met jullie medelezers hier over willen discussiėren. Dus bedankt allen die met mij willen discussiėren.

Bron behandeling: http://abchomeopathy.com/forum2.php/226165/

Mv.gr.

Mark
pi_163145562
Je weet wat een peeling is, toch?
  zondag 19 juni 2016 @ 20:28:37 #3
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_163145614
Laat ook maar :')
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  zondag 19 juni 2016 @ 20:30:38 #4
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_163145667
Wat dacht je ervan om naar de dokter te gaan
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_163145753
@SnoepTomaatje: dat is een stuk huid er afhalen jah, mijn dermatoloog noemde het afschroeien

@Pixxi, in mijn ogen gaat de penis na een bijsnijding er nog lelijker uitzien, vandaar wil ik wil voor de elasticiteit earstretchers gebruiken, daar heb ik zeer veel vertrouwen in, bij een dermatoloog heb ik al aangeklopt
  User die het meest klaagt 2022 maandag 20 juni 2016 @ 22:27:41 #6
414785 sirdanilot
pi_163176599
Mensen die zelf voor doktertje gaan spelen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_163199471
een gokje nemen met je pielemans..

slim die ts
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:03:24 #8
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_163201121
Dit is geen situatie om zelf wat middeltjes uit te proberen, ga naar de dokter!

PS: ik geef de voorkeur aan besneden en waarschijnlijk nog meer vrouwen.
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 22:10:51 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_163201363
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:33 schreef markh82 het volgende:
vandaar wil ik wil voor de elasticiteit earstretchers gebruiken
Pardon? Hoe moet ik me dit voorstellen...

En verder wat de 3 hierboven zeggen, niet zelf gaan zitten klooien met kruidenmiddeltjes, ga naar de dokter man.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 07:55:38 #10
441859 crew  Lenny77
pi_163207659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef Vansschoen het volgende:
Dit is geen situatie om zelf wat middeltjes uit te proberen, ga naar de dokter!

PS: ik geef de voorkeur aan besneden en waarschijnlijk nog meer vrouwen.
Nee dus niet. De meerderheid wil helemaal niet besneden hebben..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_163255284
Mevrouw de dermatoloog kon alleen hormoonzalf voorschrijven (troep in mijn ogen). En ja om het rekbaar te maken earstretchers lijkt me echt top!! Dat andere is wel wat risky.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 13:46:00 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163266398
Huisarts gaan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_163267952
Dat is geen homeopathie, dat is fytotherapie. Kortom, zitten wel werkzame stoffen in en kunnen dus ook zo hun eigen mindere bijwerkingen en risico's hebben. Denk dus niet, het is "natuurlijk" dus het is veilig!!!

TT olie bv is vrij sterk, dat gaat niet prettig voelen daar op zo'n gevoelig lichaamsdeel. Dat gaat branden als de neten. Ook is het best wel een risico op slijmvliezen. Behalve branden kan dat ook rode zwellingen en zelfs misselijkheid veroorzaken. Zelfs bij gebruik op de gewone huid wordt dat amper onverdund gebruikt (en maar een druppeltje of wat in een sterke verdunning) en prikt het dan nog bij elk klein beschadigingetje.

Het klinkt een beetje alsof dit mixje bedoeld is om je huid "eraf" te halen (snel te laten vernieuwen is dan de bedoeling)... Klinkt niet echt heel mild ofzo.
Ga dus gewoon naar de huisarts, grijp niet zomaar naar zwaardere middelen zonder dat je verdomde goed weet hoe of wat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')