abonnement Unibet Coolblue
pi_163144304




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
  zondag 19 juni 2016 @ 19:35:09 #2
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163144310
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom Ned het haar nooit verteld heeft. Dat Jon gewoon Rhaegars zoon is.
Omdat het op zou vallen als Catelyn Jon opeens geaccepteerd had als haar echte zoon ipv een bastaard. Doordat ze hem zo slecht behandelde leek het of hij echt een bastaard was van Ned, en dus veilig.
Oh.
pi_163144312
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom Ned het haar nooit verteld heeft. Dat Jon gewoon Rhaegars zoon is.
Belangrijkste geheim van Westeros, dat moet je niet toevertrouwen aan een vrouw
pi_163144475
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:35 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Belangrijkste geheim van Westeros, dat moet je niet toevertrouwen aan een vrouw
pi_163144603
Wanneer komt de torrent online? Is de aflevering al geweest?
pi_163144654
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:49 schreef Vermon het volgende:
Wanneer komt de torrent online? Is de aflevering al geweest?
Aflevering komt om 3 uur 's nachts onze tijd op TV, dus het zal pas een torrent zijn om ongeveer 6 uur 's ochtends
pi_163144677
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Aflevering komt om 3 uur 's nachts onze tijd op TV, dus het zal pas een torrent zijn om ongeveer 6 uur 's ochtends
Thanks! :)
  zondag 19 juni 2016 @ 19:57:42 #8
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_163144788
Zo zal het gaan:

Ramsay heeft 9k men, well equipped. Jon 2,5k, waarvan de meeste savages. Jon eist een 1 op 1 met Ramsay (mogelijk enige kans op winst). Zijn antwoord: Een pijl naar Lyanna Mormont, dwars door haar hart. *RIP :(

Gevecht begint.

Binnen de kortste keren wordt een derde van Jon's leger afgeslacht. Ramsay moet het doen met enkele tientallen minder mannen. RIP WunWun en Tormund. Jon heeft het zelf ook zwaar, en raakt zichtbaar vermoeid, hij is niet meer de oude Jon. Op dit tempo wordt waarschijnlijk bijna het hele wildlingleger afgeslacht na 1 battle. Maar...

Er doemt een leger op in de rug van de Boltons. House Manderly met 4k man, en ze vallen de Boltons aan. A. Bolton valt terug naar 5k, Jon naar 3,5k, waarvan nog slechts 800 wildlings. RIP Smalljon Umber, Ghost.

Na een paar dagen komt er vanuit het westen nóg een leger, een klein deel van het Tully-leger met enkele kleinere Houses, met Brienne, Edmure en Pod, 3,5k. (Jaime had een change of mind, en liet de beste Tully's 'vluchten'.) Het begint er slecht uit te zien, en er ontstaan grote verliezen aan de zijde van Ramsay. RIP Karstark Jr. Podrick. Na een week vechten staat Ramsay op 2,5k, en Jon op 4,5k.

Op een ochtend stijgt de zon, en met de zon komt een enorme groep gewapende mannen. Het zijn de Knights of the Vale, 30.000 man sterk. Ze komen het gevecht beëindigen, rollen over het gehele slagveld heen, en slachten alles wat ze tegen komen. RIP Davos, Edmure, Ramsay, Melisandre, Brienne, Jon. RIP Bolton-leger. RIP Jon's Leger. Met 29K heeft Littlefinger gewonnen, en neemt Winterfell in, met Sansa als slaafbruid (Waarvan hij de tong heeft afgesneden). Nu heeft hij genoeg invloed (en een Stark-bruid) om naar Kingslanding op te rukken en eindelijk de Iron Throne op te eisen!

Dan wordt het ineens heel koud, en met de kou komen de doden. Littlefinger heeft geen kans. RIP Littlefinger, Sansa. RIP Iedereen rond en ten noorden van Winterfell. Winter is here...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163144886
Een week vechten ja? :D
Hoeven ze niet te eten en te slapen?
  zondag 19 juni 2016 @ 20:02:13 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_163144902
Pod gaat nog niet dood.
Hij moet zijn penis nog gebruiken om Westeros opnieuw te bevolken na de oorlog.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 19 juni 2016 @ 20:13:39 #11
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_163145199
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Een week vechten ja? :D
Hoeven ze niet te eten en te slapen?
Een pak sap en een zak krentenbollen in de rugzak, en gaan! ;)
pi_163145244
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:13 schreef Tokamak het volgende:

[..]

Een pak sap en een zak krentenbollen in de rugzak, en gaan! ;)
Whehe :D

Captain? Hoe deden ze dat vroeger? Ik neem aan dat een beetje veldslag niet in een paar uur was afgelopen.
  zondag 19 juni 2016 @ 20:19:11 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163145351
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Whehe :D

Captain? Hoe deden ze dat vroeger? Ik neem aan dat een beetje veldslag niet in een paar uur was afgelopen.
Echte veldslagen kwamen toch niet zoveel voor? Het werd meestal een val en een slachtpartij van één kant of gewoon een siege van een kasteel.

En zo'n siege kan lang duren.
Oh.
pi_163145372
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Echte veldslagen kwamen toch niet zoveel voor? Het werd meestal een val en een slachtpartij van één kant of gewoon een siege van een kasteel.

En zo'n siege kan lang duren.
Het concept van siege's snap ik nu wel :Y
Ging mij meer om zulke open veldslagen. Zie het bij Vikings ook, heb altijd het idee dat zoiets een paar uur duurt.
Maar goed, da's fictie. Ik vroeg me af hoe zoiets er vroeger aan toe ging.
  zondag 19 juni 2016 @ 20:22:02 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163145423
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:57 schreef Tokamak het volgende:
Zo zal het gaan:

Ramsay heeft 9k men, well equipped. Jon 2,5k, waarvan de meeste savages. Jon eist een 1 op 1 met Ramsay (mogelijk enige kans op winst). Zijn antwoord: Een pijl naar Lyanna Mormont, dwars door haar hart. *RIP :(

Gevecht begint.

Binnen de kortste keren wordt een derde van Jon's leger afgeslacht. Ramsay moet het doen met enkele tientallen minder mannen. RIP WunWun en Tormund. Jon heeft het zelf ook zwaar, en raakt zichtbaar vermoeid, hij is niet meer de oude Jon. Op dit tempo wordt waarschijnlijk bijna het hele wildlingleger afgeslacht na 1 battle. Maar...

Er doemt een leger op in de rug van de Boltons. House Manderly met 4k man, en ze vallen de Boltons aan. A. Bolton valt terug naar 5k, Jon naar 3,5k, waarvan nog slechts 800 wildlings. RIP Smalljon Umber, Ghost.

Na een paar dagen komt er vanuit het westen nóg een leger, een klein deel van het Tully-leger met enkele kleinere Houses, met Brienne, Edmure en Pod, 3,5k. (Jaime had een change of mind, en liet de beste Tully's 'vluchten'.) Het begint er slecht uit te zien, en er ontstaan grote verliezen aan de zijde van Ramsay. RIP Karstark Jr. Podrick. Na een week vechten staat Ramsay op 2,5k, en Jon op 4,5k.

Op een ochtend stijgt de zon, en met de zon komt een enorme groep gewapende mannen. Het zijn de Knights of the Vale, 30.000 man sterk. Ze komen het gevecht beëindigen, rollen over het gehele slagveld heen, en slachten alles wat ze tegen komen. RIP Davos, Edmure, Ramsay, Melisandre, Brienne, Jon. RIP Bolton-leger. RIP Jon's Leger. Met 29K heeft Littlefinger gewonnen, en neemt Winterfell in, met Sansa als slaafbruid (Waarvan hij de tong heeft afgesneden). Nu heeft hij genoeg invloed (en een Stark-bruid) om naar Kingslanding op te rukken en eindelijk de Iron Throne op te eisen!

Dan wordt het ineens heel koud, en met de kou komen de doden. Littlefinger heeft geen kans. RIP Littlefinger, Sansa. RIP Iedereen rond en ten noorden van Winterfell. Winter is here...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie helms deep referentie met een twist!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 20:23:18 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163145467
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het concept van siege's snap ik nu wel :Y
Ging mij meer om zulke open veldslagen. Zie het bij Vikings ook, heb altijd het idee dat zoiets een paar uur duurt.
Maar goed, da's fictie. Ik vroeg me af hoe zoiets er vroeger aan toe ging.
Vast ook wel een paar uur lijkt mij. Je vecht met elkaar in de strijd en uiteindelijk verliest een van beide partijen het wel.

Lijkt me niet dat je dagenlang kan doorvechten als er ook vermoeidheid etc meespeelt. Dan is het eerder dat een partij zich terugtrekt.
Oh.
  zondag 19 juni 2016 @ 20:24:06 #17
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163145489
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Whehe :D

Captain? Hoe deden ze dat vroeger? Ik neem aan dat een beetje veldslag niet in een paar uur was afgelopen.
Jawel hoor, dat ging vrij snel meestal was de veldslag tussen de 3 a 10 uur beslist en was het vooral nog achtervolgen en uitmoorden/ gevangen nemen van de vluchtende soldaten.
Het gebeurde echter ook dat twee kampen tegenover elkaar hun kamp opzetten en dan dagelijks wat kleine gevechten hadden en na een aantal kleinere gevechten de grote veldslag.
pi_163145830
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:57 schreef Tokamak het volgende:
Zo zal het gaan:

Ramsay heeft 9k men, well equipped. Jon 2,5k, waarvan de meeste savages. Jon eist een 1 op 1 met Ramsay (mogelijk enige kans op winst). Zijn antwoord: Een pijl naar Lyanna Mormont, dwars door haar hart. *RIP :(

Gevecht begint.

Binnen de kortste keren wordt een derde van Jon's leger afgeslacht. Ramsay moet het doen met enkele tientallen minder mannen. RIP WunWun en Tormund. Jon heeft het zelf ook zwaar, en raakt zichtbaar vermoeid, hij is niet meer de oude Jon. Op dit tempo wordt waarschijnlijk bijna het hele wildlingleger afgeslacht na 1 battle. Maar...

Er doemt een leger op in de rug van de Boltons. House Manderly met 4k man, en ze vallen de Boltons aan. A. Bolton valt terug naar 5k, Jon naar 3,5k, waarvan nog slechts 800 wildlings. RIP Smalljon Umber, Ghost.

Na een paar dagen komt er vanuit het westen nóg een leger, een klein deel van het Tully-leger met enkele kleinere Houses, met Brienne, Edmure en Pod, 3,5k. (Jaime had een change of mind, en liet de beste Tully's 'vluchten'.) Het begint er slecht uit te zien, en er ontstaan grote verliezen aan de zijde van Ramsay. RIP Karstark Jr. Podrick. Na een week vechten staat Ramsay op 2,5k, en Jon op 4,5k.

Op een ochtend stijgt de zon, en met de zon komt een enorme groep gewapende mannen. Het zijn de Knights of the Vale, 30.000 man sterk. Ze komen het gevecht beëindigen, rollen over het gehele slagveld heen, en slachten alles wat ze tegen komen. RIP Davos, Edmure, Ramsay, Melisandre, Brienne, Jon. RIP Bolton-leger. RIP Jon's Leger. Met 29K heeft Littlefinger gewonnen, en neemt Winterfell in, met Sansa als slaafbruid (Waarvan hij de tong heeft afgesneden). Nu heeft hij genoeg invloed (en een Stark-bruid) om naar Kingslanding op te rukken en eindelijk de Iron Throne op te eisen!

Dan wordt het ineens heel koud, en met de kou komen de doden. Littlefinger heeft geen kans. RIP Littlefinger, Sansa. RIP Iedereen rond en ten noorden van Winterfell. Winter is here...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed verhaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 20:40:39 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_163145975
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

goed verhaal
Nu kan het alleen maar tegenvallen :'(
Mijn verwachting voor de battle:
* Jon probeert het eerst anders op de lossen, om te zorgen dat er minder doden vallen
* Daar heeft Ramsay natuurlijk schijt aan en fladed Rickon en zet hem in de brand.
* De battle begint en Stark army heeft het moeilijk, Wun Wun en Tormund overleven het niet
* Net als het echt mis lijkt te gaan en er weinig man over is, dan komt Littlefinger met zijn army
* Littlefingers army wint van de Bolton army, en Jon doodt Ramsay.
pi_163146093
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het concept van siege's snap ik nu wel :Y
Ging mij meer om zulke open veldslagen. Zie het bij Vikings ook, heb altijd het idee dat zoiets een paar uur duurt.
Maar goed, da's fictie. Ik vroeg me af hoe zoiets er vroeger aan toe ging.
Het beleg van Leningrad in WW2 duurde ruim 2,5 jaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163146577
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Whehe :D

Captain? Hoe deden ze dat vroeger? Ik neem aan dat een beetje veldslag niet in een paar uur was afgelopen.
De voorste linie doet over het algemeen het meeste vechten, die word na verloop van tijd vaak afgelost door de volgende groep. Er zijn bijna geen veldslagen waarbij beide generaals meteen hun volledige leger in de strijd gooien.
pi_163147849
Nu ik wat oudere afleveringen terug kijk op Youtube zie ik nu pas wat voor idioot Robb Stark eigenlijk wel niet was. Huwelijkbelofte verbreken voor een buitenlandse vrouw die je amper kent, Lord Karstark doden omdat je te eervol bent waardoor je uiteindelijk de oorlog gaat verliezen.

Wat een sukkeltje is het ook :r
  zondag 19 juni 2016 @ 21:30:08 #23
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163147907
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:28 schreef vigen98 het volgende:
Nu ik wat oudere afleveringen terug kijk op Youtube zie ik nu pas wat voor idioot Robb Stark eigenlijk wel niet was. Huwelijkbelofte verbreken voor een buitenlandse vrouw die je amper kent, Lord Karstark doden omdat je te eervol bent waardoor je uiteindelijk de oorlog gaat verliezen.

Wat een sukkeltje is het ook :r
Niet verkeerd bedoelt hoor, maar had je daar serieus een rewatch voor nodig? De Starks maken heel veel fouten, Cat en Ned ook..
  zondag 19 juni 2016 @ 21:44:39 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163148314
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:57 schreef Tokamak het volgende:
Zo zal het gaan:

Ramsay heeft 9k men, well equipped. Jon 2,5k, waarvan de meeste savages. Jon eist een 1 op 1 met Ramsay (mogelijk enige kans op winst). Zijn antwoord: Een pijl naar Lyanna Mormont, dwars door haar hart. *RIP :(

Gevecht begint.

Binnen de kortste keren wordt een derde van Jon's leger afgeslacht. Ramsay moet het doen met enkele tientallen minder mannen. RIP WunWun en Tormund. Jon heeft het zelf ook zwaar, en raakt zichtbaar vermoeid, hij is niet meer de oude Jon. Op dit tempo wordt waarschijnlijk bijna het hele wildlingleger afgeslacht na 1 battle. Maar...

Er doemt een leger op in de rug van de Boltons. House Manderly met 4k man, en ze vallen de Boltons aan. A. Bolton valt terug naar 5k, Jon naar 3,5k, waarvan nog slechts 800 wildlings. RIP Smalljon Umber, Ghost.

Na een paar dagen komt er vanuit het westen nóg een leger, een klein deel van het Tully-leger met enkele kleinere Houses, met Brienne, Edmure en Pod, 3,5k. (Jaime had een change of mind, en liet de beste Tully's 'vluchten'.) Het begint er slecht uit te zien, en er ontstaan grote verliezen aan de zijde van Ramsay. RIP Karstark Jr. Podrick. Na een week vechten staat Ramsay op 2,5k, en Jon op 4,5k.

Op een ochtend stijgt de zon, en met de zon komt een enorme groep gewapende mannen. Het zijn de Knights of the Vale, 30.000 man sterk. Ze komen het gevecht beëindigen, rollen over het gehele slagveld heen, en slachten alles wat ze tegen komen. RIP Davos, Edmure, Ramsay, Melisandre, Brienne, Jon. RIP Bolton-leger. RIP Jon's Leger. Met 29K heeft Littlefinger gewonnen, en neemt Winterfell in, met Sansa als slaafbruid (Waarvan hij de tong heeft afgesneden). Nu heeft hij genoeg invloed (en een Stark-bruid) om naar Kingslanding op te rukken en eindelijk de Iron Throne op te eisen!

Dan wordt het ineens heel koud, en met de kou komen de doden. Littlefinger heeft geen kans. RIP Littlefinger, Sansa. RIP Iedereen rond en ten noorden van Winterfell. Winter is here...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie helms deep referentie met een twist!
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:24 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat ging vrij snel meestal was de veldslag tussen de 3 a 10 uur beslist en was het vooral nog achtervolgen en uitmoorden/ gevangen nemen van de vluchtende soldaten.
Het gebeurde echter ook dat twee kampen tegenover elkaar hun kamp opzetten en dan dagelijks wat kleine gevechten hadden en na een aantal kleinere gevechten de grote veldslag.
het grootste deel is niet echt winnen idd dat is gewoon zorgen dat de tegenstanders hun rangen verlaten en vluchten. natuurlijk gebeurde dat minder bij goed getrainde legers (romeinse legionnairs bijv)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163148544
Is er iemand die vanacht rond een uur of 4 een link heeft waardoor ik hem kan kijken? Zoja dan blijf ik op. Laat het me weten via DM.
  zondag 19 juni 2016 @ 22:05:15 #26
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163148972
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Is er iemand die vanacht rond een uur of 4 een link heeft waardoor ik hem kan kijken? Zoja dan blijf ik op. Laat het me weten via DM.
gewoon een torrentje.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_163148988
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:30 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Niet verkeerd bedoelt hoor, maar had je daar serieus een rewatch voor nodig? De Starks maken heel veel fouten, Cat en Ned ook..
Dat geldt wel voor meer personages. In elke kamp worden veel fouten gemaakt, niet alleen bij de Starks. Alleen de Lannisters en vooral Dany komen er steeds mee weg.
  zondag 19 juni 2016 @ 22:06:42 #28
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163149017
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Is er iemand die vanacht rond een uur of 4 een link heeft waardoor ik hem kan kijken? Zoja dan blijf ik op. Laat het me weten via DM.
Je kunt ook gewoon een livestream zoeken hoor om 3 uur.. zo kijk ik the walking dead altijd.
pi_163149068
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Is er iemand die vanacht rond een uur of 4 een link heeft waardoor ik hem kan kijken? Zoja dan blijf ik op. Laat het me weten via DM.
hbogo.nl
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_163149341
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:06 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon een livestream zoeken hoor om 3 uur.. zo kijk ik the walking dead altijd.
Wat voor een kwaliteit is dat dan? Gewoon 720p/1080p of stukken minder?
pi_163149560
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:05 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Alleen de Lannisters en vooral Dany komen er steeds mee weg.
Lannisters komen ermee weg? Tywin is dood, Lancell is een religieus gekkie geworden, Joffrey is dood, Cersei heeft al haar kinderen ''verloren'', Jaime is z'n hand (en dus een deel van z'n krachten) kwijt en Tyrion is naar de andere kant van de wereld gevlucht. Tevens staan de Lannisters op het punt om de troon te verliezen (door Cersei's schuld).
pi_163149750
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:22 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Lannisters komen ermee weg? Tywin is dood, Lancell is een religieus gekkie geworden, Joffrey is dood, Cersei heeft al haar kinderen ''verloren'', Jaime is z'n hand (en dus een deel van z'n krachten) kwijt en Tyrion is naar de andere kant van de wereld gevlucht. Tevens staan de Lannisters op het punt om de troon te verliezen (door Cersei's schuld).
Met alle fouten en vijanden die ze maken is het een wonder dat ze überhaupt de troon nog hebben.
  zondag 19 juni 2016 @ 22:38:30 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163150105
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:29 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Met alle fouten en vijanden die ze maken is het een wonder dat ze überhaupt de troon nog hebben.
hebben ze de troon? volgens mij zijn tommen en de high sparrow de baas in king's landing. overigens; hoe weten ze zo zeker dat Tommen er geen is van Robert Baratheon? Hadden ze in die tijd al vaderschapstesten of neukten die 2 gewoon niet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 22:47:28 #34
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163150420
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:15 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wat voor een kwaliteit is dat dan? Gewoon 720p/1080p of stukken minder?
Vaak gewoon goed, maar soms ook echt aardappelkwaliteit. Ligt er een beetje aan.
pi_163150472
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hebben ze de troon? volgens mij zijn tommen en de high sparrow de baas in king's landing. overigens; hoe weten ze zo zeker dat Tommen er geen is van Robert Baratheon? Hadden ze in die tijd al vaderschapstesten of neukten die 2 gewoon niet?
Tis een publiek geheim dat Cersei en Jaime het met elkaar doen. Jon Arryn probeerde zijn ontdekking dat alle 'Baratheon' kids in feite bastaarden waren aan te kaarten en zie waar het hem bracht. (met dank aan een manipalutieve Lysa (vrouw van Arryn) en wederom LF :P) Ned Stark kwam achter eenzelfde, chanteerde Cersei met dit gegeven maar rara: waar bracht dat hem? Vertrouw nooit LF.

Zolang niemand het publieke geheim bewijst (elke lastpost die de rechtmatigheid ondermijnt wordt toch wel uit de weg geruimd) blijft het volk het gelaten over zich heen komen. Overigens is allang duidelijk dat de kids afkomstig uit Jaime x Cersei de Lannisters eigenschappen kennen. Goudblonde lokken als duidelijkste kenmerk. Das geen Baratheon eigenschap.
mag het weten
  zondag 19 juni 2016 @ 22:49:25 #36
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163150497
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hebben ze de troon? volgens mij zijn tommen en de high sparrow de baas in king's landing. overigens; hoe weten ze zo zeker dat Tommen er geen is van Robert Baratheon? Hadden ze in die tijd al vaderschapstesten of neukten die 2 gewoon niet?
Let je wel op als je kijkt, of kijk je alleen of de oorlogvoering realistisch verloopt?
Cersei had andere manieren om hem te plezieren.. hij was toch te dronken altijd.
pi_163150863
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:40 schreef Momo... het volgende:

[..]

Nu kan het alleen maar tegenvallen :'(
Mijn verwachting voor de battle:
* Jon probeert het eerst anders op de lossen, om te zorgen dat er minder doden vallen
* Daar heeft Ramsay natuurlijk schijt aan en fladed Rickon en zet hem in de brand.
* De battle begint en Stark army heeft het moeilijk, Wun Wun en Tormund overleven het niet
* Net als het echt mis lijkt te gaan en er weinig man over is, dan komt Littlefinger met zijn army
* Littlefingers army wint van de Bolton army, en Jon doodt Ramsay.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163150930
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163150944
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:29 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Met alle fouten en vijanden die ze maken is het een wonder dat ze überhaupt de troon nog hebben.
In theorie hebben ze de troon maar praktijk hebben ze sinds ze de Sparrows hebben binnengelaten vrij weinig meer te zeggen.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:22:05 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151389
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:49 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Let je wel op als je kijkt, of kijk je alleen of de oorlogvoering realistisch verloopt?
Cersei had andere manieren om hem te plezieren.. hij was toch te dronken altijd.
Ik kan me al die shit niet uit seizoen 1 herinneren. Is het bewezen dat Robbert en Cersei geen sex hadden? Dat Jamie en Cersei sex hadden weten wel meer mensen.. maar dat betekent nog niet automatisch dat Tommen een kind van Jamie en Cersei is (ook al weten ze dat zelf wel heel zeker)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163151470
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik kan me al die shit niet uit seizoen 1 herinneren. Is het bewezen dat Robbert en Cersei geen sex hadden? Dat Jamie en Cersei sex hadden weten wel meer mensen.. maar dat betekent nog niet automatisch dat Tommen een kind van Jamie en Cersei is (ook al weten ze dat zelf wel heel zeker)
Dat zegt Cersei zelf in seizoen 1
  zondag 19 juni 2016 @ 23:26:37 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151540
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik kan me al die shit niet uit seizoen 1 herinneren. Is het bewezen dat Robbert en Cersei geen sex hadden? Dat Jamie en Cersei sex hadden weten wel meer mensen.. maar dat betekent nog niet automatisch dat Tommen een kind van Jamie en Cersei is (ook al weten ze dat zelf wel heel zeker)
Cersei finished Robert off in other ways.
Oh.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:28:53 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151591
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:24 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Dat zegt Cersei zelf in seizoen 1
dus; hoe weten anderen dat? Bran is uit die toren geflikkerd heeft hij het toen doorverteld?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:30:17 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151631
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus; hoe weten anderen dat? Bran is uit die toren geflikkerd heeft hij het toen doorverteld?
De Baratheon genen zijn sterk en de kinderen ervan hebben altijd donker haar.

Alle kinderen van Cersei zijn hartstikke blond, dus zo weten ze het.
Oh.
pi_163151634
Laat het maar aan Maanvis over om irrelevante onderwerpen aan te kaarten waar niemand behoefte aan heeft. :')
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:31:09 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151654
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:30 schreef Kokoswater het volgende:
Laat het maar aan Maanvis over om irrelevante onderwerpen aan te kaarten waar niemand behoefte aan heeft. :')
fok.nl/shop schaf een abo aan en negeer mijn posts, droeftoeter
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:31:43 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151669
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Baratheon genen zijn sterk en de kinderen ervan hebben altijd donker haar.

Alle kinderen van Cersei zijn hartstikke blond, dus zo weten ze het.
oke als dat de geldende theorie is .. :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:31:54 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151673
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

fok.nl/shop schaf een abo aan en negeer mijn posts, droeftoeter
Of je let gewoon op als je GoT kijkt, en gaat dan niet je eigen onzinnige interpretatie hier neerkalken.
Oh.
pi_163151681
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:24 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Dat zegt Cersei zelf in seizoen 1
Klopt, hij was toch altijd dronken.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 19 juni 2016 @ 23:32:33 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151695
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oke als dat de geldende theorie is .. :)
Dat is het ...

Ned wist het daardoor, en confronteerde Cersei en die gaf het toe. Hij stuurde een brief erover naar Stannis die het daardoor wist en het ook aan elke Lord liet weten.
Oh.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:32:39 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151697
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of je let gewoon op als je GoT kijkt, en gaat dan niet je eigen onzinnige interpretatie hier neerkalken.
Hoe zit het dan met Lancel Lannister? Die was eerst blond en nu niet meer?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:32:54 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151704
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het ...

Ned wist het daardoor, en confronteerde Cersei en die gaf het toe. Hij stuurde een brief erover naar Stannis die het daardoor wist en het ook aan elke Lord liet weten.
thanks voor de uitleg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:33:04 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151708
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met Lancel Lannister?
Hoe zit wat met Lancel Lannister?
Oh.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:33:24 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151715
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe zit wat met Lancel Lannister?
Eerst blond en nu niet meer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:33:33 #55
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163151718
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eerst blond en nu niet meer.
:')
Oh.
pi_163151747
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eerst blond en nu niet meer.
Dat is misschien een bijwerking van de Greyscale?????? Daar hou ik me ook al weken mee bezig, goed dat je het vraagt!
The show must go on
pi_163151754
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eerst blond en nu niet meer.
Eerst blond en nu niet meer.

Eerst de lover van Cersei en nu niet meer.

Eerst een squire en nu een faith militant Soortvan aanvoerder van zijn persoonlijke squad aan faith militant. Huisregel nummer #1 je haar eraf scheren en als kale monnik door het leven gaan.
mag het weten
pi_163151761
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eerst blond en nu niet meer.
Dat geld voor alle Lannisters, geen budget voor kleurspoeling meer.
pi_163151774
Tyrion's koppie in seizoen 1 was ook een heel stuk lichter dan seizoen 2 en verder.
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:36:29 #60
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163151782
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met Lancel Lannister? Die was eerst blond en nu niet meer?
Andere shampoo, hij gebruikte vroeger andrelon zomerblond, maar ja winter is coming..
pi_163151794
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:36 schreef Kokoswater het volgende:
Tyrion's koppie in seizoen 1 was ook een heel stuk lichter dan seizoen 2 en verder.
Nu de eerste twee seizoenen terugkijken dan schrik je toch wel van bepaalde personages. Vond Jaime, Tyrion en anderen er best lelijk uitzien qua gezicht en kapsel in seizoen 1 als ik nu erop terugblik. Die hebben uiterlijktechnisch gezien toch een goede metamorfose ondergaan. :P
mag het weten
pi_163151813
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nu de eerste twee seizoenen terugkijken dan schrik je toch wel van bepaalde personages. Vond Jaime, Tyrion en anderen er best lelijk uitzien qua gezicht en kapsel. Die hebben uiterlijktechnisch gezien toch een goede metamorfose ondergaan.
Ik vond dat lange haar van Jaime wel passen bij zijn smugface. Hij zou het terug moeten laten groeien :P
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:38:32 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151829
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:36 schreef Kokoswater het volgende:
Tyrion's koppie in seizoen 1 was ook een heel stuk lichter dan seizoen 2 en verder.
Dus het zou nog kunnen dat Tommen nog bruin haar krijgt en toch een baratheon is. Betekent wel dat Cersei dan gelogen heeft en Ned een domme mongool is, maargoed dat past wel bij haar karakter en vbw Ned bij de intelligentie van de rest van de starks.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163151854
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus het zou nog kunnen dat Tommen nog bruin haar krijgt en toch een baratheon is. Betekent wel dat Cersei dan gelogen heeft en Ned een domme mongool is, maargoed dat past wel bij haar karakter en vbw Ned bij de intelligentie van de rest van de starks.
Wat een goede theorie, Maanvis! Ik kijk nu extra uit naar seizoen 7, misschien is Tommens haar dan wel bruin!
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:40:43 #65
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163151873
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus het zou nog kunnen dat Tommen nog bruin haar krijgt en toch een baratheon is. Betekent wel dat Cersei dan gelogen heeft en Ned een domme mongool is, maargoed dat past wel bij haar karakter en vbw Ned bij de intelligentie van de rest van de starks.
Ik wil iets weten, ben je serieus? Ben je aan het trollen? Ben je ooit hard op je hoofd gevallen? Doe je aan wurgseks en krijgen je hersenen daarom te weinig zuurstof?
  zondag 19 juni 2016 @ 23:41:24 #66
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_163151889
Lancel is nu niet meer blond. Net als Jaime en Tyrion.
Zelfs de wenkbrauwen van Dany zijn donkerder geworden.

Opvallend wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 19 juni 2016 @ 23:41:40 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163151894
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:40 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik wil iets weten, ben je serieus? Ben je aan het trollen? Ben je ooit hard op je hoofd gevallen? Doe je aan wurgseks en krijgen je hersenen daarom te weinig zuurstof?
Nee, ben gewoon aan het experimenteren met minder voorspelbare verhaallijnen om GoT voor mij leuk te houden (omdat we allemaal nu weten waar het heen gaat).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163151907
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:40 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik wil iets weten, ben je serieus? Ben je aan het trollen? Ben je ooit hard op je hoofd gevallen? Doe je aan wurgseks en krijgen je hersenen daarom te weinig zuurstof?
In de woorden van Clumsyclown:

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij 95% van je posts lijkt het alsof je heel ergens in de verte de klok hebt horen luiden, maar de klepel nog niet zou kunnen vinden als iemand heb anaal bij je in zou brengen.
_O_
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:44:03 #69
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163151942
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, ben gewoon aan het experimenteren met minder voorspelbare verhaallijnen om GoT voor mij leuk te houden (omdat we allemaal nu weten waar het heen gaat).
Weetje hoe je een beetje overkomt? Als peter r de vries die toen bij dwdd en op twitter commentaar ging geven op hoe onrealistisch politieseries zijn.. alleen heeft peter verstand van zaken en ben jij een een idioot.
pi_163151961
Ik snap niet zo goed dat er mensen zijn die (al) zéker zijn dat Dany richting 'mad queen' gaat. Ik ben het ermee eens, dat het zou kúnnen, maar wat in onderstaande post staat, geldt -nog steeds- even goed vind ik:

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar dan denk ik steeds aan hoe ze heerst in Mereen. Altijd proberen het goede te doen, te goed zelfs. Zoals ze het walgelijk vind dat de fighting pits weer geopend worden, slavernij afschaffen, en ze sluit haar draakjes op nadat dat kind werd verbrand.

Ik denk toch dat dat goede de kern is van haar persoonlijkheid, zoals Jorah vaak zei: "You have a gentle heart". Maar ze moet soms hard zijn om zichzelf staande te houden in fucked up situaties.
Wat mij betreft kan het dus nog steeds beide kanten op. Maar goed, we zullen het wel zien.
Tails tell tales
pi_163152012
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:44 schreef Forbry het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er mensen zijn die (al) zéker zijn dat Dany richting 'mad queen' gaat. Ik ben het ermee eens, dat het zou kúnnen, maar wat in onderstaande post staat, geldt -nog steeds- even goed vind ik:

[..]

Wat mij betreft kan het dus nog steeds beide kanten op. Maar goed, we zullen het wel zien.
Ik zou het zo vet vinden als Dany het gevaar uit het oosten is, en de White Walkers het gevaar uit het noorden. Maar ik zie de serie dit gewoon niet doen. Dany krijgt misschien wat kritiek van een paar mensen, maar uiteindelijk staat ze denk ik hand in hand met Jon Snow White Walkers te verbranden.
The show must go on
pi_163152014
Als ik zo hier de posts lees m.b.t. de aflevering van morgen, dan ben ik bang dat die voor velen alleen maar tegen kan vallen...
Tails tell tales
  zondag 19 juni 2016 @ 23:46:49 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152025
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:44 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Weetje hoe je een beetje overkomt? Als peter r de vries die toen bij dwdd en op twitter commentaar ging geven op hoe onrealistisch politieseries zijn.. alleen heeft peter verstand van zaken en ben jij een een idioot.
Dat valt in allebei de gevallen wel mee :). Mgoed ik kan lindybeige wel eens vragen of ie een video wil maken over hoe onrealistisch bepaalde dingen in GoT zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:48:56 #74
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163152090
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat valt in allebei de gevallen wel mee :). Mgoed ik kan lindybeige wel eens vragen of ie een video wil maken over hoe onrealistisch bepaalde dingen in GoT zijn?
Waarom denk je dat ik zon video nodig heb? Iedereen weet dat maar niet iedereen legt op iedere slak zout.. of begint over de meest belachelijke dingen een discussie..
pi_163152095
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:46 schreef Forbry het volgende:
Als ik zo hier de posts lees m.b.t. de aflevering van morgen, dan ben ik bang dat die voor velen alleen maar tegen kan vallen...
Buiten alle voorspelbaarheid om ben ik eigenlijk het meest benieuwd wat Jon Snows reactie is op Ramsey's gestoordheid.
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:49:59 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152114
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:48 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik zon video nodig heb? Iedereen weet dat maar niet iedereen legt op iedere slak zout.. of begint over de meest belachelijke dingen een discussie..
Je hoeft het niet te lezen (of schaf een abo aan en negeer al mijn posts). ALs jij alles wat in GoT perfect vindt dan praat je het toch lekker de hemel in, ik zeik je er niet door af maar jij doet dat wel :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 juni 2016 @ 23:52:04 #77
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163152181
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen (of schaf een abo aan en negeer al mijn posts). ALs jij alles wat in GoT perfect vindt dan praat je het toch lekker de hemel in, ik zeik je er niet door af maar jij doet dat wel :).
als je alleen maar spookrijders tegen komt ben je zelf de spookrijder maanvis..
  zondag 19 juni 2016 @ 23:52:49 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152200
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:52 schreef Loserkid het volgende:

[..]

als je alleen maar spookrijders tegen komt ben je zelf de spookrijder maanvis..
Pff, zelfs alt-shift-x wat zogenaamd een gerenommeerde fan is met zijn analyses met honderdduizenden views zeek het stukje met arya af in zijn analysevideo's terwijl jij het aan het ophemelen was. Dus wie is hier nou de spookrijder?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152241
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Pff, zelfs alt-shift-x wat zogenaamd een gerenommeerde fan is met zijn analyses met honderdduizenden views zeek het stukje met arya af in zijn analysevideo's terwijl jij het aan het ophemelen was. Dus wie is hier nou de spookrijder?
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:48 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Iedereen weet dat maar niet iedereen legt op iedere slak zout..
The show must go on
  zondag 19 juni 2016 @ 23:57:40 #80
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163152322
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Pff, zelfs alt-shift-x wat zogenaamd een gerenommeerde fan is met zijn analyses met honderdduizenden views zeek het stukje met arya af in zijn analysevideo's terwijl jij het aan het ophemelen was. Dus wie is hier nou de spookrijder?
Ik heb het niet opgehemeld, ik zei dat het plausibel was, niet per se realistisch maar plausibel.. maar als je alleen maar over zulke dingen valt is het toch heel kut om de serie nog te kijken?
Waarom doe je het dan?
  maandag 20 juni 2016 @ 00:03:22 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152451
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:57 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik heb het niet opgehemeld, ik zei dat het plausibel was, niet per se realistisch maar plausibel.. maar als je alleen maar over zulke dingen valt is het toch heel kut om de serie nog te kijken?
Waarom doe je het dan?
Ik volg 'm nu voor het 6e jaar dus het zou zonde zijn om het niet af te kijken toch? Bovendien vond ik het time wargen van Bran echt wel super vet bedacht en hoopte dat dat meer voor zou gaan komen, en ook de foreshadowing dat Dany misschien evil zou worden net als haar vader vond ik super tof. Dus het is net allemaal kommer en kwel :). Maar mbt Arya waren er gewoon 6 of 7 geniale theoriën om het af te laten lopen (waarin arya dus zowel jaqen als waif kon zijn) en de makers kozen er voor om gewoon 'verbandje erom klaar' te doen als conclusie na 2 seizoenen arya in braavos. Dus dat was teleurstellend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152473
Ik zit te twijfelen om wakker te blijven :X
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163152484
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik volg 'm nu voor het 6e jaar dus het zou zonde zijn om het niet af te kijken toch? Bovendien vond ik het time wargen van Bran echt wel super vet bedacht en hoopte dat dat meer voor zou gaan komen, en ook de foreshadowing dat Dany misschien evil zou worden net als haar vader vond ik super tof. Dus het is net allemaal kommer en kwel :).
Je volgt het al 6 jaar, maar je comments zien er uit als of je alles pas voor het ziet :')
pi_163152495
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je volgt het al 6 jaar, maar je comments zien er uit als of je alles pas voor het ziet :')
Maanvis serieus nemen :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 00:05:10 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152500
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je volgt het al 6 jaar, maar je comments zien er uit als of je alles pas voor het ziet :')
6 jaa ris ook wel lang om een serie te onthouden die je vaak op een brakke maandagavond kijkt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152557
Andere mensen die langzamerhand afhaken met deze serie?
pi_163152620
Ik hoop op een leak
(she/her)
  maandag 20 juni 2016 @ 00:11:40 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152642
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Andere mensen die langzamerhand afhaken met deze serie?
ik wacht e9 en e10 even af.
Ligt er aan wat ze met Dany doen in E10 :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152650
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Andere mensen die langzamerhand afhaken met deze serie?
Nooit :{w

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:10 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop op een leak
Ik ook. Scheelt mij weer een paar uurtjes slaap. :+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 00:13:15 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152672
hier nog meer uitleg waarom e8 slecht is.

Legio mensen die eerst GoT liepen te hypen en er video's over maken vinden E8 slecht.
IMDB geeft deze aflevering een 8,1 laagste rating van dit seizoen.

"Game of Thrones" (2011)
1 na laagste rating voor een aflevering van GoT ooit zelfs.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152676
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nooit :{w

[..]

Ik ook. Scheelt mij weer een paar uurtjes slaap. :+
Precies _O-
(she/her)
pi_163152761
Aflevering 8 was voor mij ook de meest teleurstellende aflevering van GoT ooit. Toch ben ik inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar ep9 en vooral naar ep10, of Cersei KL gaat platbranden of niet.
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 00:20:27 #94
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163152813
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:13 schreef Maanvis het volgende:
hier nog meer uitleg waarom e8 slecht is.

Legio mensen die eerst GoT liepen te hypen en er video's over maken vinden E8 slecht.
IMDB geeft deze aflevering een 8,1 laagste rating van dit seizoen.

"Game of Thrones" (2011)
1 na laagste rating voor een aflevering van GoT ooit zelfs.

Okee, nou het was verschrikkelijk. Ik denk dat ik het geld van me hbo abo terug ga vragen want dit kan niet.
Dat er draken zijn, mensen die na hun dood een zombie worden en andeee die wargen in dieren wil ik best geloven maar dat Arya een wond die mensen dagelijks overleven overleeft is voor mij de druppel, wat onrealistisch zeg.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:23:13 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152853
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:17 schreef Kokoswater het volgende:
Aflevering 8 was voor mij ook de meest teleurstellende aflevering van GoT ooit. Toch ben ik inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar ep9 en vooral naar ep10, of Cersei KL gaat platbranden of niet.
Ik ook. Een gevecht is altijd leuk. Hopelijk wordt het een geloofwaardig gevecht :).

Raad het karakter dat bij deze acteur hoort :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163152858
Goede vergelijking yo.
Conscience do cost.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:26:22 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163152892
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Andere mensen die langzamerhand afhaken met deze serie?
Nee totaal niet.
Oh.
  roze maandag 20 juni 2016 @ 00:27:10 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163152905
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Andere mensen die langzamerhand afhaken met deze serie?
Ja mijn vriend. Die is na aflevering 6 van dit seizoen gestopt met kijken.
Your beauty never ever scared me.
pi_163152915
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Okee, nou het was verschrikkelijk. Ik denk dat ik het geld van me hbo abo terug ga vragen want dit kan niet.
Dat er draken zijn, mensen die na hun dood een zombie worden en andeee die wargen in dieren wil ik best geloven maar dat Arya een wond die mensen dagelijks overleven overleeft is voor mij de druppel, wat onrealistisch zeg.
Dat is wel een rare vergelijking. Als Arya deze steekwonden overleeft hoort ook de serie er een reden voor te geven. Een bijzonder medicijn bijvoorbeeld.

Draken maken deel uit van de wereld van Got, dat is duidelijk uitgelegd, Resurrections ook. Het overleven van ernstige steekwonden maakt er geen deel van uit en is gewoon niet goed geregisseerd of geschreven.
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 00:28:17 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163152922
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja mijn vriend. Die is na aflevering 6 van dit seizoen gestopt met kijken.
Wat een sukkel.
Oh.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:30:15 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152937
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:27 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Dat is wel een rare vergelijking. Als Arya deze steekwonden overleeft hoort ook de serie er een reden voor te geven. Een bijzonder medicijn bijvoorbeeld.
Milk of the poppy. Is zegmaar vergelijkbaar met heroïne/morfine volgens de boeken. Maar gelukkig kan arya daar tegen en kan ze kneiterhigh van de heroïne toch nog met Waif vechten.

quote:
Draken maken deel uit van de wereld van Got, dat is duidelijk uitgelegd, Resurrections ook. Het overleven van ernstige steekwonden maakt er geen deel van uit en is gewoon niet goed geregisseerd of geschreven.
:Y
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 00:31:51 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163152959
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:17 schreef Kokoswater het volgende:
Aflevering 8 was voor mij ook de meest teleurstellende aflevering van GoT ooit. Toch ben ik inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar ep9 en vooral naar ep10, of Cersei KL gaat platbranden of niet.
Alleen aan aflevering 8 stoorde ik mij dit seizoen (het slayen van hypes en Arya haar verhaal ja). De andere afleveringen waren gewoon goed.

Denk dat er nog wel een twist komt in de komende episodes die we niet verwachten (dus niet Gandalf Baelish)
Oh.
pi_163152967
Stel je voor; Ramsay wint en Jon en Sansa gaan dood _O-
  maandag 20 juni 2016 @ 00:34:25 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163152996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Stel je voor; Ramsay wint en Jon en Sansa gaan dood _O-
Zou kunnen. We hebben de foreshadowing al lang gezien : 'if you think this has a happy ending, you are wrong'.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 00:34:29 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163152998
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Stel je voor; Ramsay wint en Jon en Sansa gaan dood _O-
Ze vermoorden Ramsay eerst en verbranden daarna zijn lijk waarna hij uit het vuur komt met een brandend zwaard. Ramsay is Azor Ahai. Ramsay is the prince that was promised.
Oh.
pi_163153008
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Gruisman het volgende:
Stel je voor; Ramsay wint en Jon en Sansa gaan dood _O-
Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163153014
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 23:37 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik vond dat lange haar van Jaime wel passen bij zijn smugface. Hij zou het terug moeten laten groeien :P
Ik vond hem toen altijd lijken op Prince Charming uit Shrek. :P
  maandag 20 juni 2016 @ 00:36:57 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163153021
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik vond hem toen altijd lijken op Prince Charming uit Shrek. :P
Paste ook wel bij zijn rol in het eerste seizoen. Toen hadden veel mensen ook nog een hekel aan hem.

Nu is hij een van mijn favoriete personages
Oh.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:36:59 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153022
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.
Sean Bean killen was ook slecht voor de serie (was destijds de meest bekende acteur in heel GoT) maar daar zijn ze mooi doorheen gekomen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 00:38:07 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163153039
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jon en Sansa killen is slecht voor de serie.
Jon blijft sowieso leven, met zijn plotarmour.
Oh.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:38:24 #111
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163153044
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Milk of the poppy. Is zegmaar vergelijkbaar met heroïne/morfine volgens de boeken. Maar gelukkig kan arya daar tegen en kan ze kneiterhigh van de heroïne toch nog met Waif vechten.

[..]

:Y
Ik heb nergens een kalender zien hangen.. ze kan daar best twee weken hebben gelegen dat weten we niet, dat het niet expliciet vermeld wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
The mountain drinkt milk of the poppy als een kat melk, die kan ook prima vechten. Ned had er ook weinig last van.
Kennelijk kan het in dit universum anders was het niet gebeurt tuurlijk is het geen sterk staaltje script schrijven, maar daarom hoef je er niet telkens over te janken. Neem het voor wat het is.

Maar volgens mij ginf het nu om de lannister kinderen... niet weer om arya.
pi_163153067
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alleen aan aflevering 8 stoorde ik mij dit seizoen (het slayen van hypes en Arya haar verhaal ja). De andere afleveringen waren gewoon goed.

Denk dat er nog wel een twist komt in de komende episodes die we niet verwachten (dus niet Gandalf Baelish)
Ja ben ik grotendeels met je eens.

Qua twists denk ik nog altijd dat de Mountain Tommen vermoord.
The show must go on
pi_163153089
Over Baelish gesproken, het is wel duidelijk dat hij het gevecht gaat redden, maar wat wil hij daarna? Al seizoenen lang probeert hij Sansa te strikken om meer macht in het Noorden te krijgen. Toch zie ik niet dat Sansa een derde keer gaat trouwen. Iemand theorieën over de volgende move van hem?
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 00:42:12 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153090
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik heb nergens een kalender zien hangen.. ze kan daar best twee weken hebben gelegen dat weten we niet, dat het niet expliciet vermeld wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
The mountain drinkt milk of the poppy als een kat melk, die kan ook prima vechten. Ned had er ook weinig last van.
Kennelijk kan het in dit universum anders was het niet gebeurt tuurlijk is het geen sterk staaltje script schrijven, maar daarom hoef je er niet telkens over te janken. Neem het voor wat het is.

Maar volgens mij ginf het nu om de lannister kinderen... niet weer om arya.
ik weet niet of je weet hoe drugs werkt maar op grote gespierde mensen heb je veel meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153128
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:36 schreef Maanvis het volgende:

Sean Bean killen was ook slecht voor de serie (was destijds de meest bekende acteur in heel GoT) maar daar zijn ze mooi doorheen gekomen!
Ergens ooit gelezen dat die sowieso niet lang mee wilde doen in een tv-serie. Dus was het heel voorspelbaar eigenlijk dat Ned Stark voor seizoen 2 niet terug zou komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163153143
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:04 schreef hafcfan het volgende:
Wtf lees ik allemaal
wat dan?
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit te twijfelen om wakker te blijven :X
wakker blijven doe ik sowieso, ramadan en alles, maar je hebt om 3 uur ook match 7 van de nba finale _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163153145
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ergens ooit gelezen dat die sowieso niet lang mee wilde doen in een tv-serie. Dus was het heel voorspelbaar eigenlijk dat Ned Stark voor seizoen 2 niet terug zou komen.
Grote filmacteurs blijven sowieso zelden lang in een serie hangen. Ik ben verrast dat de High Sparrow het zo lang uithoudt!
The show must go on
pi_163153163
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jon blijft sowieso leven, met zijn plotarmour.
R + L = J

"The prince that is promised"
"Azor Ahai"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163153167
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:45 schreef Kokoswater het volgende:

Grote filmacteurs blijven sowieso zelden lang in een serie hangen. Ik ben verrast dat de High Sparrow het zo lang uithoudt!
:Y meestal doen ze ook maar een paar afleveringen mee als lokkertje of cameo-achtig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 juni 2016 @ 00:47:28 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_163153168
Mjah, ik vind de High Sparrow wel een iets andere klasse dan Sean Bean, die trouwens ook nog een levende spoiler is
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 20 juni 2016 @ 00:47:52 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163153171
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

R + L = J
N + A = J
Oh.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:48:14 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153177
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

R + L = J
Ga nou niet lopen speculeren, R+L=J is net zoals Arya is Waif is Jaqen is Syrio een red herring die met een sisser afloopt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 00:48:33 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163153180
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:40 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja ben ik grotendeels met je eens.

Qua twists denk ik nog altijd dat de Mountain Tommen vermoord.
Of Tommen pleegt zelfmoord als het ergens helemaal misgaat.

Zoals dat hij ontdekt dat hij een bastaard is en dus geen echte koning.
Oh.
  maandag 20 juni 2016 @ 00:48:57 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163153186
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y meestal doen ze ook maar een paar afleveringen mee als lokkertje of cameo-achtig.
Ian McShane nog dit seizoen.
Oh.
pi_163153196
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ian McShane nog dit seizoen.
Ja, daarvan verwachtte ik ook dat het niet lang zou duren. En dat klopte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163153202
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:27 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja mijn vriend. Die is na aflevering 6 van dit seizoen gestopt met kijken.
Direct uitmaken :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 00:50:26 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153206
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ergens ooit gelezen dat die sowieso niet lang mee wilde doen in een tv-serie. Dus was het heel voorspelbaar eigenlijk dat Ned Stark voor seizoen 2 niet terug zou komen.
Hier had ie nog geen reservations.
http://www.mtv.com/news/1656152/game-of-thrones-sean-bean-hbo/

op zijn wikipagina staat zelfs:
quote:
Bean starred in the first season of Game of Thrones, HBO's adaptation of the A Song of Ice and Fire novels by George R.R. Martin, playing the part of Lord Eddard Stark. Bean and Peter Dinklage were the two actors whose inclusion show runners David Benioff and Dan Weiss considered necessary for the show to become a success, and for whose roles no other actors were considered. His nuanced portrayal of what could have been a stereotypical "noble leader" character won him critical praise; as the A.V. Club's reviewer put it, he "portrayed Ned as a man who knew he lived in the muck but hoped for better and assumed everyone else would come along for the ride." HBO's promotional efforts focused on Bean as the show's leading man and best-known actor. The photograph of him as Ned sitting on the Iron Throne holding his greatsword was used for promotional posters and on the cover of the first season's DVD box set as well as the cover of a tie-in reedition of the novel A Game of Thrones.
Dus alles wees er op (als je de boeken niet gelezen had) dat Ned zou blijven en dat niemand plot armor had. Daarom ben ik ook gaan kijken eigenlijk :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153210
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga nou niet lopen speculeren, R+L=J is net zoals Arya is Waif is Jaqen is Syrio een red herring die met een sisser afloopt.
R+L=J is een van de theroieën die haast wel móet kloppen. Dit gaat sowieso onthuld worden.
The show must go on
pi_163153233
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:50 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

R+L=J is een van de theroieën die haast wel móet kloppen. Dit gaat sowieso onthuld worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 00:57:52 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153296
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:50 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

R+L=J is een van de theroieën die haast wel móet kloppen. Dit gaat sowieso onthuld worden.
We zullen zien. Ik hoop dat het toch nog anders wordt dan de theorie. Toen het nog alleen speculatie was was het leuk maar nu het waarheid wordt is het te voorspelbaar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 00:58:09 #131
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_163153302
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga nou niet lopen speculeren, R+L=J is net zoals Arya is Waif is Jaqen is Syrio een red herring die met een sisser afloopt.
Speculeren? Man, kijk jij eigenlijk wel naar GoT? Heb je enig idee hoeveel verwijzingen er in de serie al langs zijn gekomen mbt die 'red herring'?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 20 juni 2016 @ 00:59:40 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153326
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:58 schreef DO2 het volgende:

[..]

Speculeren? Man, kijk jij eigenlijk wel naar GoT? Heb je enig idee hoeveel verwijzingen er in de serie al langs zijn gekomen mbt die 'red herring'?
Dat er een verwijzing naar komt betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Da's nou het leuke aan GoT Dat er legio dingen zijn waarnaar verwezen werd wat uiteindelijk toch net anders bleek te zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:00:13 #133
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_163153337
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat er een verwijzing naar komt betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Da's nou het leuke aan GoT Dat er legio dingen zijn waarnaar verwezen werd wat uiteindelijk toch net anders bleek te zijn.
Ok man.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 20 juni 2016 @ 01:01:16 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153354
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:00 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ok man.
Tis toch niet leuk dat je straks naar een veldslag gaat kijken en dat je al weet wie er gaat winnen omdat R+L=J?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153374
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tis toch niet leuk dat je straks naar een veldslag gaat kijken en dat je al weet wie er gaat winnen omdat R+L=J?
De gemiddelde kijker heeft geen flauw benul van R+L=J. De battle is juist voorspelbaar omdat niemand verwacht dat Jon dood gaat na net geresurrect te zijn, en omdat LF op het eind de boel komt redden (Sansa's brief).
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 01:03:20 #136
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_163153382
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tis toch niet leuk dat je straks naar een veldslag gaat kijken en dat je al weet wie er gaat winnen omdat R+L=J?
Daar ontkom je toch niet aan. -Er wordt nu eenmaal een verhaal verteld, met een kop en een staart.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 20 juni 2016 @ 01:04:50 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153398
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:03 schreef DO2 het volgende:

[..]

Daar ontkom je toch niet aan. -Er wordt nu eenmaal een verhaal verteld, met een kop en een staart.
mja red wedding was de reden dat D&D de serie wilden maken, juist omdat dat zo'n plotwending was en je kijkers jaren op het verkeerde been kon zetten. Nu zitten we dus in de staart en hoeven we geen red wedding achtige taferelen meer te verwachten. Jammer.

Anyway, mocht het zo zijn dat R+L=J niet doorgaat dan hoop ik natuurlijk niet dsat het net zoals bij Arya met een sisser afloopt maar dat er een andere geniale twist voor in de plaats komt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153443
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mja red wedding was de reden dat D&D de serie wilden maken, juist omdat dat zo'n plotwending was en je kijkers jaren op het verkeerde been kon zetten. Nu zitten we dus in de staart en hoeven we geen red wedding achtige taferelen meer te verwachten. Jammer.

Anyway, mocht het zo zijn dat R+L=J niet doorgaat dan hoop ik natuurlijk niet dsat het net zoals bij Arya met een sisser afloopt maar dat er een andere geniale twist voor in de plaats komt.
R+L=J is de meest populaire fantheorie. En toen GRRM in gesprek was met D&D of zij zijn serie mochten verfilmen, testte GRRM ze met de vraag "Who are Jon's parents". D&D vertelde hun theorie, en ze hadden gelijk.
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 01:09:50 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153471
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:07 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

R+L=J is de meest populaire fantheorie. En toen GRRM in gesprek was met D&D of zij zijn serie mochten verfilmen, testte GRRM ze met de vraag "Who are Jon's parents". D&D vertelde hun theorie, en ze hadden gelijk.
Ik heb dat interview ook gezien maar ik dacht juist dat GRRM nooit gezegd had of D&D gelijk hadden :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153479
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb dat interview ook gezien maar ik dacht juist dat GRRM nooit gezegd had of D&D gelijk hadden :)
Ik ken geen andere theorie over Jon's ouders dan R+L. Wat denk je dat D&D hem gezegd hadden, Melisandre en Tormund?

Dacht trouwens wel dat GRRM het zei, maar weet het niet zeker meer.
The show must go on
pi_163153493
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:10 schreef Kokoswater het volgende:

Ik ken geen andere theorie over Jon's ouders dan R+L. Wat denk je dat D&D hem gezegd hadden, Melisandre en Tormund?
Dat zou een plottwist van buitenaardse proporties zijn :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 juni 2016 @ 01:12:12 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153501
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:10 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik ken geen andere theorie over Jon's ouders dan R+L. Wat denk je dat D&D hem gezegd hadden, Melisandre en Tormund?

Dacht trouwens wel dat GRRM het zei, maar weet het niet zeker meer.
Zou best kunnen, GRRM herhaalt zichzelf heel vaak in interviews.
Maargoed juist doordat D&D R+L=J zeiden kunnen ze in die serie ook de red herring verwerken die ie in de boeken verwerkt. Of althans, dat zou geniaal zijn als dat zo was dat ie het daarom deed :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163153533
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_163153564
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou best kunnen, GRRM herhaalt zichzelf heel vaak in interviews.
Maargoed juist doordat D&D R+L=J zeiden kunnen ze in die serie ook de red herring verwerken die ie in de boeken verwerkt. Of althans, dat zou geniaal zijn als dat zo was dat ie het daarom deed :D
Nee, een goede twist is er een waarvan je zegt "I should've seen it coming". Als het goed is, is dat het geval bij de gemiddelde GoT kijker die geen theorieën leest.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou een plottwist van buitenaardse proporties zijn :+
Opzich wel een prima theorie nu ik er over nadenk. Mel is heel oud. Tormund en Mel zijn twee redheads, Jon houdt van Wildlings. :+
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 01:17:25 #145
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153588
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:18:59 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153609
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:16 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Nee, een goede twist is er een waarvan je zegt "I should've seen it coming". Als het goed is, is dat het geval bij de gemiddelde GoT kijker die geen theorieën leest.

Mja R+L=J is eigenlijk ook meer een boek theorie dan een serie theorie. Ik denk dat zodra dat uit komt dat veel niet speculerende chips etende casual kijkers gewoon zoiets hebben van 'Wie is R, wie is L????' want die kwamen tot dan toe nog amper prominent in de serie voor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:25:25 #147
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163153717
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mja R+L=J is eigenlijk ook meer een boek theorie dan een serie theorie. Ik denk dat zodra dat uit komt dat veel niet speculerende chips etende casual kijkers gewoon zoiets hebben van 'Wie is R, wie is L????' want die kwamen tot dan toe nog amper prominent in de serie voor.
De serie draait indirect om R+L.. Zonder hen geen rebelion en dus geen GoT..
pi_163153764
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:25 schreef Loserkid het volgende:

[..]

De serie draait indirect om R+L.. Zonder hen geen rebelion en dus geen GoT..
Jon Snow is dus eigenlijk het begin en waarschijnlijk het einde van de grote Game of Thrones.
The show must go on
  maandag 20 juni 2016 @ 01:29:29 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153779
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:28 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jon Snow is dus eigenlijk het begin en waarschijnlijk het einde van de grote Game of Thrones.
Hoe zit het eigenlijk als R+L=J waar is, wie heeft dan recht op de Iron Throne.. J of D? Als je het met het Nederlandse koningshuis vergelijkt dan is dat dus J maar ik weet niet hoe dat in het GoT universum geldt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:34:38 #150
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163153858
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk als R+L=J waar is, wie heeft dan recht op de Iron Throne.. J of D? Als je het met het Nederlandse koningshuis vergelijkt dan is dat dus J maar ik weet niet hoe dat in het GoT universum geldt.
In principe Jon lijkt me, maar geen idee hoe ze dat gaan bewijzen en of Jon dat wel ambieert.
Misschien splitsen ze na de White walker war westeros wel in tweeen, Jon of the north en Dany of the south..
  maandag 20 juni 2016 @ 01:37:15 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153900
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:34 schreef Loserkid het volgende:

[..]

In principe Jon lijkt me, maar geen idee hoe ze dat gaan bewijzen en of Jon dat wel ambieert.
Misschien splitsen ze na de White walker war westeros wel in tweeen, Jon of the north en Dany of the south..
Spoilers aub ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:39:53 #152
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163153928
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Spoilers aub ;).
Wat?
  maandag 20 juni 2016 @ 01:41:34 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163153949
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:39 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Wat?
we zitten allemaal ons best te doen die namen niet voluit te schrijven :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 01:43:39 #154
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163153974
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

we zitten allemaal ons best te doen die namen niet voluit te schrijven :D
Alleen jij hoor..
  maandag 20 juni 2016 @ 01:46:10 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163154004
is er al een lek?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163154016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:46 schreef Maanvis het volgende:
is er al een lek?
NEE }:|
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154055
Volgens mij zijn speculaties nooit spoilers :D Het is alleen een spoiler als in de boeken al duidelijk staat dat het zo zit en in de serie zoiets nog niet aan de orde is gekomen. Er wordt hier continu gespeculeerd en vorige week zagen we met Ayra dat het meest simpele verhaallijntje waar niemand op speculeerde aan de hand was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163154067
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn speculaties nooit spoilers :D Het is alleen een spoiler als in de boeken al duidelijk staat dat het zo zit en in de serie zoiets nog niet aan de orde is gekomen. Er wordt hier continu gespeculeerd en vorige week zagen we met Ayra dat het meest simpele verhaallijntje waar niemand op speculeerde aan de hand was.
Het zou wel hilarisch zijn als GRRM D&D dus vroeg "wie zijn Jon's ouders" en dat ze antwoordden: "ja euh, Ned Stark toch? En een hoer?"
The show must go on
pi_163154081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:54 schreef Kokoswater het volgende:

Het zou wel hilarisch zijn als GRRM D&D dus vroeg "wie zijn Jon's ouders" en dat ze antwoordden: "ja euh, Ned Stark toch? En een hoer?"
Ja :') De meest simpele en voor de hand liggende keus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163154195
denk niet dat er en leak komt
(she/her)
  maandag 20 juni 2016 @ 02:12:13 #161
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154213
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
denk niet dat er en leak komt
Nog 50 minuutjes joh :)
  maandag 20 juni 2016 @ 02:15:15 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163154250
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:10 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik ken geen andere theorie over Jon's ouders dan R+L. Wat denk je dat D&D hem gezegd hadden, Melisandre en Tormund?

Dacht trouwens wel dat GRRM het zei, maar weet het niet zeker meer.
Er is nog wel een andere theorie. Maar dat is meer gebaseerd op de boeken.
Oh.
pi_163154266
welke
(she/her)
pi_163154280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
denk niet dat er en leak komt
Ik begin ernstig moe te worden :O

Heeft iemand trouwens een live stream voor mij aub? :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 02:19:11 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163154292
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
welke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_163154296
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
welke
Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.

En kunnen we met z'n allen niet gewoon besluiten Maanvis en masse te negeren?
  maandag 20 juni 2016 @ 02:21:15 #167
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154311
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.

En kunnen we met z'n allen niet gewoon besluiten Maanvis en masse te negeren?
Dat probeer ik ook altijd als er een mug rond mijn hoofd blijft vliegen..
  maandag 20 juni 2016 @ 02:33:21 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163154425
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.

En kunnen we met z'n allen niet gewoon besluiten Maanvis en masse te negeren?
fok.nl/shop cheapo
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 02:47:25 #169
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154499
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 02:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

fok.nl/shop cheapo
Heb je aandelen fok ofzo?
pi_163154654
Iemand een stream, please? :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154660
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:03 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand een stream, please? :@
http://www.hbogo.nl/live/hbo
gr gr
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_163154812
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 03:39:04 #173
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154814
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163154821
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:39 schreef Loserkid het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154844
LF aka Gandalf _O_
pi_163154850
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:48 schreef L3gend het volgende:
LF aka Gandalf _O_
Zoals verwacht :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154854
RIP Wun Wun :'(
pi_163154856
Wtf, hbo geeft me beeld van oude aflevering met de ondertiteling van ik denk de nieuwe?!!?!?!?! :'(
Baby darling doll face honey
  maandag 20 juni 2016 @ 03:53:25 #179
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154860
Okee ik heb een stijvie nu (Jon vs Ramsey)
pi_163154864
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:52 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, hbo geeft me beeld van oude aflevering met de ondertiteling van ik denk de nieuwe?!!?!?!?! :'(
Jep hier ook :') Ep 5 met ondertiteling van 9
pi_163154867
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:54 schreef Kauai het volgende:

[..]

Jep hier ook :') Ep 5 met ondertiteling van 9
Godverfuckingdomme :r :r
Baby darling doll face honey
pi_163154869
Ramsay eindelijk dood, door zijn eigen hounds *O*
pi_163154873
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:58 schreef L3gend het volgende:
Ramsay eindelijk dood, door zijn eigen hounds *O*
Gerechtigheid
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154877
Deze aflevering _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154879
Iemand geef me stream please, hbo doet het niet dus :'( :'(
Baby darling doll face honey
pi_163154881
quote:
8s.gif Op maandag 20 juni 2016 04:00 schreef Crack_ het volgende:
Iemand geef me stream please, hbo doet het niet dus :'( :'(
Aflevering is afgelopen...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_163154882
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 04:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Aflevering is afgelopen...
JA KUT
Baby darling doll face honey
pi_163154883
Wat een aflevering _O_

Trailer ep10 belooft ook veel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 juni 2016 @ 04:02:21 #189
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154884
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 04:01 schreef Crack_ het volgende:

[..]

JA KUT
Genaaid door hbogo?
pi_163154887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 04:02 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Genaaid door hbogo?
jup :'( :'( iedereen overal tho
Baby darling doll face honey
  maandag 20 juni 2016 @ 04:05:44 #191
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163154893
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 04:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]

jup :'( :'( iedereen overal tho
Wat een falers.. ik heb het opgenomen, je bent welkom :P
pi_163154897
Welterusten :Z :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2016 @ 04:24:21 #193
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163154931
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 03:52 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, hbo geeft me beeld van oude aflevering met de ondertiteling van ik denk de nieuwe?!!?!?!?! :'(
Dit :(
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_163154985
Deze aflevering _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 05:06:07 #195
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_163155021
Feelgood aflevering, weten we wel zeker dat dit GOT is?!
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 20 juni 2016 @ 05:15:26 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163155031
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Dus nu weten we niet of ie Dany aan het waarschuwen is of misschien op ideeën brengt :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 05:38:43 #197
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163155052
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 05:15 schreef Maanvis het volgende:
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Dus nu weten we niet of ie Dany aan het waarschuwen is of misschien op ideeën brengt :D
Hij leert haar iets, en stuurt haar de goeie kant op.
  maandag 20 juni 2016 @ 06:15:31 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163155067
Vette aflevering. Uitgezonderd het eerste stuk met dany en die boten (teveel plot armor) maar wel goed om te zien dat Dany nu eindelijk naar het westen gaat.

Anyway, als Sansa niet zo trots was geweest hadden er nu geen bergen lijken gelegen op de weide en had wun wun nog geleefd. Hopelijk heeft ze ervan geleerd om meteen de knights of the vale bijeen te roepen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163155223
Hij staat niet op HBO? :?
(she/her)
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 08:04:48 #200
42184 crew  DaMart
pi_163155441
Toffe aflevering _O_.

De redding door Littlefinger kwam weliswaar niet als een verrassing, maar ik vond het niet storend eigenlijk. Was gewoon een goede aflevering en ik zat toch wel op het puntje van de stoel te wachten wanneer dat leger nou eindelijk te hulp zou schieten :@.

En Sansa die Ramsay aan zijn eigen voert _O_ *O* *O* _O_ :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_163155486
Levend opgegeten door honden. Te humaan voor Ramsay.
  maandag 20 juni 2016 @ 08:12:29 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163155488
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 08:04 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering _O_.

De redding door Littlefinger kwam weliswaar niet als een verrassing, maar ik vond het niet storend eigenlijk. Was gewoon een goede aflevering en ik zat toch wel op het puntje van de stoel te wachten wanneer dat leger nou eindelijk te hulp zou schieten :@.

En Sansa die Ramsay aan zijn eigen voert _O_ *O* *O* _O_ :D.
Mja officieel gezien had ik ook nog wel verwacht dat de Umbers of hoe heten ze ook weer zich tegen Ramsay zouden keren. Omdat er al heel veel theorietjes rond gingen dat dat hoofd van die dire wolf niet van een dire wolf kon zijn want te klein. Dus dat was ook nog een optie.

Wel grappig dat die omcirkelingstactiek juist was wat Jon bij Ramsay wou doen, maar wat jammerlijk niet tot uiting kwam omdat er alleen maar chaos was omdat Jon zo dom was om Rickon te gaan halen. Die tactiek is gebaseerd op wat Hannibal deed bij de romeinen bij het gevecht van Cannae. En ook mooi hoe de chaos van dat gevecht met al die paarden werd weergegeven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 08:47:41 #203
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_163155739
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 08:04 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering _O_.

De redding door Littlefinger kwam weliswaar niet als een verrassing, maar ik vond het niet storend eigenlijk. Was gewoon een goede aflevering en ik zat toch wel op het puntje van de stoel te wachten wanneer dat leger nou eindelijk te hulp zou schieten :@.
Dat vond ik inderdaad ook...heel intens. Wel lullig dat dat leger niet een kwartiertje eerder arriveerde. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 20 juni 2016 @ 08:49:34 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163155759
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 08:47 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook...heel intens. Wel lullig dat dat leger niet een kwartiertje eerder arriveerde. :+
Het gevecht stond ook een kwartier later gepland in de TV gids maar Jon kon zich niet inhouden en moest persé rickon redden ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 09:16:58 #205
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_163156108
Waarom kijkt Rickon niet gewoon achterom en doet hij 2 stappen naar links of rechts zodra Ramsay een pijl afvuurt?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_163156516
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:16 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kijkt Rickon niet gewoon achterom en doet hij 2 stappen naar links of rechts zodra Ramsay een pijl afvuurt?
Dat dus, beetje jammer. Maar verder toch een onbeduidende rol.
pi_163156632
Het moment dat Jon voor Rickon ging dacht ik al. Daar gaan we weer.. Je hebt al verloren voordat de batlle begint. Sansa had het nog zo gezegd.. Rickon was al ten dode opgeschreven. Toen Rickon dood ging wist je ook dat de Umbers voor Ramsay waren.
Toch een goede zet gebleken, van Sansa om Littlefinger om hulp te vragen.
  maandag 20 juni 2016 @ 10:01:05 #208
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_163156726
Wat een aflevering. :9~

In de grote lijnen kan ik hier niet over klagen. De stapel lijken en bedrukking van Snow die toch imponerend overkwam. De karakters die er toe doen zijn er gewoon nog.
Ook leuk dat Tyrion Dany probeert te behoeden van ''mad king trekjes''.

Alleen wat gebeurde er met Karstark? ( ik dacht die blijft wel naast Ramsay staan)


Ohja de youtube-comment van de dag.
quote:
RIP Rickon the guy who dies without any lines in season 6
  FOK!fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 10:08:30 #209
364681 over_hedge
pi_163156843
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:16 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kijkt Rickon niet gewoon achterom en doet hij 2 stappen naar links of rechts zodra Ramsay een pijl afvuurt?
ja dit dus :') Rechtdoor blijven rennen terwijl er pijlen van een hele grote afstand op je afgeschoten worden _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 10:10:10 #210
364681 over_hedge
pi_163156869
oh en dit _O_

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 20 juni 2016 @ 10:19:58 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163157002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:16 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kijkt Rickon niet gewoon achterom en doet hij 2 stappen naar links of rechts zodra Ramsay een pijl afvuurt?
Dat heb ik altijd bij dit soort scenes. Maar aan de andere kant, je wil ook niet Ramsey's 'regels' breken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 20 juni 2016 @ 10:22:22 #212
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163157052
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:10 schreef over_hedge het volgende:
oh en dit _O_

[ afbeelding ]
De scene waar we zo lang op hebben zitten wachten idd! Ontzettend goed gedaan ook die kracht van het drakenvuur. Was even bang dat je wat matig cgi vuur over het schip ziet gaan maar de draken hakken er echt op in. Je voelt echt de intense hitte wat het schip gewoon uit elkaar doet knallen terwijl mensen krijsend in de fik staan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 20 juni 2016 @ 10:22:28 #213
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_163157056
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd bij dit soort scenes. Maar aan de andere kant, je wil ook niet Ramsey's 'regels' breken.
Als hij het had gehaald had hij nog geleefd dus wat had dat uitgemaakt?
  maandag 20 juni 2016 @ 10:23:22 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_163157070
Er zijn trouwens ook nog mogelijkheden voor een Dani/Yara lesbian couple :D
pi_163157081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 08:12 schreef Bot13 het volgende:
Levend opgegeten door honden. Te humaan voor Ramsay.
Ik had echt Ghost of Nymeria hem willen zien opvreten damn it :'(
mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 10:24:08 #216
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163157086
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als hij het had gehaald had hij nog geleefd dus wat had dat uitgemaakt?
Ik bedoel meer als psychologisch dingetje. Ramsey zal ook wel niet al te lief zijn geweest voor hem. Maargoed ik weet het ook niet. Persoonlijk zou ik naar de zijkant rennen en achter zo'n fikkend ding blijven wachten op John. Ramsey moet wel heel goed mikken om je daarachter te raken.

Misschien dacht Rickon wel dat ie het goed deed, omdat de eerste 3 pijlen miste. Maar dat was natuurlijk met opzet. Dus besloot hij gewoon maar hetzelfde tempo en richting aan te houden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 20 juni 2016 @ 10:28:49 #217
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_163157184
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 05:15 schreef Maanvis het volgende:
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Lag.

Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_163157223
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:28 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Lag.

[ afbeelding ]
Die pyromanen van King's Landing gingen vrolijk de productie verdubbelen. Denk maar niet dat die ermee gestopt zijn nadat Tywin de battle om Black Water Bay won.
mag het weten
pi_163157269
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 05:15 schreef Maanvis het volgende:
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Dus nu weten we niet of ie Dany aan het waarschuwen is of misschien op ideeën brengt :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163157375
HOLY SHIT DIT WAS ZO FUCKING VET
(she/her)
  maandag 20 juni 2016 @ 10:39:53 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_163157399
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:38 schreef Fylax het volgende:
HOLY SHIT DIT WAS ZO FUCKING VET
OK MAN.
pi_163157400
Geweldige aflevering! Mooi dat de verhaallijn van Dany er ook in zat! De chaos tijdens de veldslag was echt super mooi weergegeven. Ramsay die op een mooie manier tot zijn einde komt ^O^

Wel duidelijk waar Rickon al die tijd is geweest, die zat gewoon op de "Prometheus School of running away from things".
pi_163157502
Verder was Rickon zijn dood te verwachten. Ik had hem aan zo'n kruis terug verwacht trouwens. Maarja Ramsay houdt van spelletjes spelen dus niet zo vreemd dit. Snap idd ook niet waarom Rickon niet ging zigzaggen of naar een nabijliggend stukje bos rennen. Ergens deed Ramsay ook rustig aan, in de wetenschap dat als ie er zich echt op zou concentreren Rickon toch wel geraakt zou worden. Wat we dus ook zagen: mooi tragisch met Jon op een meter of twee afstand.

En dan heeft Ramsay toch duidelijk meer gevoel voor veldslagen voeren dan Jon. Precies wat Jon wou deed Ramsay :D Davos die zijn cadeau deels verbrand en zwartgeblakerd terugvind aan Shireen. /rip Melissandre volgende episode 8-) Al doet Davos het eigenhandig, dood gaat ze. *O* Duidelijk dat dit de regisseur van Hardhome was.. wederom heel mooi in beeld gebracht, die scène waarbij de Karstarks over lijken heen gaan om het restant groepje manschappen af te slachten. Leek wel op War Z ofzo waarbij je ook mensen over elkaar heen ziet buitelen. Jon die daarbij vertrapt en bijna stikt voelde geloofwaardig aan. Wun-Wun die probeert een uitweg te vinden, Tormund die de Karstark jr even te pakken neemt _O_

Mooi ook hoe Sansa naast LF staat en trots toekijkt hoe de knights of the Vale de reddende partij zijn. Zoals Gandalf, zoals Tywin. Dat moment ook dat Ramsay terug zich 'veilig' waant. Oh well. the battle has been lost, but we've got still Winterfell. Hallo Wun-Wun als stormram *O* Natuurlijk vormt ie dan een levend XXL doelwit, he took an arrow to the knee en zo :+ En oog :W Mooi ook hoe Jon ondanks dat Ramsay pijlen blijft afvuren op hem afloopt en hem een smack met dat schild verkoopt. En vooral door blijven meppen terwijl Sansa toekijkt. Toen ie even stopte had ik het gevoel: you want some Sansa? Go ahead ~O> Maar natuurlijk issie afgevoerd naar de kennels. En krijgt Sansa als nog haar ultieme payback. Maar nogmaals ik had Ghost willen zien, ik had Nymeria nog leuk gevonden mocht die opduiken in het gevecht. Leuk ook hoe Lyanna Mormont ook acte de presence gaf. Maar ik had toch haar op een grizzlybeer verwacht vanwege hun sigil -O-

Enfin.. de aflevering heeft zeker niet teleurgesteld, best wel hoe ik het had verwacht en dat doet goed. Mooi ook hoe alle draken nu vrij zijn in Meereen. Hoe Dany het oploste met de masters was ook geniaal. Die ene move van Greyworm :D Wel zit er een groot verschil tussen de twee gevangen draken en Drogon. Mooi hoe die toch in tandem het grootste schip afbranden als teken dat de masters verloren hebben. Mooi ook dat gesprek tussen Dany en Tyrion. En een foreshadowing naar volgende week met Cersei? :7 Hoe opeens Yara en Theon voor Dany stonden vond ik wel jammer. Ik had ergens hoop op een vette zeeslag tussen de Ironborns en de Masters. Maar dat kost teveel als je al een veldslag toont bij Winterfell kennelijk. Maar nu wordt het dus #TeamYarametDany versus #TeamEuronandbuiltmea1000ships Die blikken tussen Yara en Dany :D >:) :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 20-06-2016 10:58:13 ]
mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 10:48:55 #224
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_163157582
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:38 schreef Fylax het volgende:
HOLY SHIT DIT WAS ZO FUCKING VET
Goede aflevering idd. Best in beeld gebrachte veldslag tot op heden. Vooral de chaos in het stuk dat net de cavalerie op elkaar was geknald.
Ok stelletje hokboeren
pi_163157622
Rickon _O_ _O-
Jammer dat Jon Snow en zijn crew nog leven.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163157657
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:44 schreef Joosie200 het volgende:
Verder was Rickon zijn dood te verwachten. Ik had hem aan zo'n kruis terug verwacht trouwens. Maarja Ramsay houdt van spelletjes spelen dus niet zo vreemd dit. Snap idd ook niet waarom Rickon niet ging zigzaggen of naar een nabijliggend stukje bos rennen. Ergens deed Ramsay ook rustig aan, in de wetenschap dat als ie er zich echt op zou concentreren Rickon toch wel geraakt zou worden. Wat we dus ook zagen: mooi tragisch met Jon op een meter of twee afstand.

En dan heeft Ramsay toch duidelijk meer gevoel voor veldslagen voeren dan Jon. Precies wat Jon wou deed Ramsay :D Davos die zijn cadeau deels verbrand en zwartgeblakerd terugvind aan Shireen. /rip Melissandre volgende episode 8-) Al doet Davos het eigenhandig, dood gaat ze. *O* Duidelijk dat dit de regisseur van Hardhome was.. wederom heel mooi in beeld gebracht, die scène waarbij de Karstarks over lijken heen gaan om het restant groepje manschappen af te slachten. Leek wel op War Z ofzo waarbij je ook mensen over elkaar heen ziet buitelen. Jon die daarbij vertrapt en bijna stikt voelde geloofwaardig aan. Wun-Wun die probeert een uitweg te vinden, Tormund die de Karstark jr even te pakken neemt _O_

Mooi ook hoe Sansa naast LF staat en trots toekijkt hoe de knights of the Vale de reddende partij zijn. Zoals Gandalf, zoals Tywin. Dat moment ook dat Ramsay terug zich 'veilig' waant. Oh well. the battle has been lost, but we've got still Winterfell. Hallo Wun-Wun als stormram *O* Natuurlijk vormt ie dan een levend XXL doelwit, he took an arrow to the knee en zo :+ En oog :W Mooi ook hoe Jon ondanks dat Ramsay pijlen blijft afvuren om hem afloopt en hem een smack met dat schild verkoopt. En vooral door blijven meppen terwijl Sansa toekijkt. Toen ie even stopte had ik het gevoel: you want some Sansa? Go ahead ~O> Maar natuurlijk issie afgevoerd naar de kennels. En krijgt Sansa als nog haar ultieme payback. Maar nogmaals ik had Ghost willen zien, ik had Nymeria nog leuk gevonden mocht die opduiken in het gevecht. Leuk ook hoe Lyanna Mormont ook acte de presence gaf. Maar ik had toch haar op een grizzlybeer verwacht vanwege hun sigil -O-

Enfin.. de aflevering heeft zeker niet teleurgesteld, best wel hoe ik het had verwacht en dat doet goed. Mooi ook hoe alle draken nu vrij zijn in Meereen. Hoe Dany het oploste met de masters was ook geniaal. Die ene move van Greyworm :D Wel zit er een groot verschil tussen de twee gevangen draken en Drogon. Mooi hoe die toch in tandem het grootste schip afbranden als teken dat de masters verloren hebben. Mooi ook dat gesprek tussen Dany en Tyrion. En een foreshadowing naar volgende week met Cersei? :7 Hoe opeens Yara en Theon voor Dany stonden vond ik wel jammer. Ik had ergens hoop op een vette zeeslag tussen de Ironborns en de Masters. Maar dat kost teveel als je al een veldslag toont bij Winterfell kennelijk. Maar nu wordt het dus #TeamYarametDany versus #TeamEuronandbuiltmea1000ships Die blikken tussen Yara en Dany :D >:) :9
Was toch Umber die Tormund te grazen nam? Karstark heb ik niet dood zien gaan.
pi_163157669
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:53 schreef janspj het volgende:

[..]

Was toch Umber die Tormund te grazen nam? Karstark heb ik niet dood zien gaan.
Oh Umber dan. Vond ze best inwisselbaar :+ Ben benieuwd waar Karstark dan heen is. Terug naar zijn eigen stronghold? :')
mag het weten
pi_163157730
Doen ze nog het Lord of the Rings moment ook :') Wat een kutaflevering
Nieuw is niet altijd beter.
pi_163157758
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh Umber dan. Vond ze best inwisselbaar :+ Ben benieuwd waar Karstark dan heen is. Terug naar zijn eigen stronghold? :')
Vond de Umbers juist wel badass. Snap dan ook niet waarom de Umbers voor een psychopaat als Ramsay kozen.
  maandag 20 juni 2016 @ 11:00:21 #231
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_163157778
Na deze aflevering ben ik echt totaal klaar met GOT. Sinds het begin van het seizoen was het al in 'slechte ASoIaF fanfic' terrein afgedaald, maar het dieptepunt is bereikt... het is gewoon een totale verkrachting van het echte verhaal geworden.

Ik wacht wel op het volgende boek.
pi_163157803
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:59 schreef janspj het volgende:

[..]

Vond de Umbers juist wel badass. Snap dan ook niet waarom de Umbers voor een psychopaat als Ramsay kozen.
Ergens had ik nog de hoop op een conspiracy tegen Ramsay. Ideale moment zou dan tijdens de veldslag wezen. Maar neen: toen dat gesprek vooraf aan het gevecht zo ging dat ze Shaggydogs kop weer lieten zien was die hoop ook voorbij. Want Jon had het er nog even over. De Karstarks en Umbers kiezen niet voor Ramsay uit vrije wil, maar uit dwang. Breek Ramsay zijn macht en ze zullen zich wellicht tegen hun voormalige lord keren.
mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 11:08:41 #233
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_163157914
Wel een mooie berg lijken voor de poort van Winterfel, ik hoop dat ze die niet vergeten om in de fik te steken anders heeft de night king straks een mooi gratis legertje...
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  maandag 20 juni 2016 @ 11:18:31 #234
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_163158113
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:08 schreef Shakkara het volgende:
Wel een mooie berg lijken voor de poort van Winterfel, ik hoop dat ze die niet vergeten om in de fik te steken anders heeft de night king straks een mooi gratis legertje...
Niet te vergeten Wun-Wun als zombie. Dat wil niemand!
  maandag 20 juni 2016 @ 11:18:37 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163158117
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:28 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Lag.

[ afbeelding ]
Van wat ik uit theorievideo's heb begrepen liggen er nog andere caches wildfire.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 20 juni 2016 @ 11:21:54 #236
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_163158196
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Van wat ik uit theorievideo's heb begrepen liggen er nog andere caches wildfire.
Ja precies. Het overduidelijk dat die WIldfire-makende gek nog genoeg potjes met ''pigshit'' heeft liggen.

Het mooie is dat de teaser nog niks loslaat over wat er gaat gebeuren.
  maandag 20 juni 2016 @ 11:25:21 #237
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_163158291
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_163158316
Het gevecht was mooi weergegeven, hoewel die enorme berg lijken me iets te was wellicht :9

Verder wel precies zoals verwacht met Baelish die op het laatste moment een Gandalfje doet.
pi_163158348
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:28 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Lag.

[ afbeelding ]
Ligt.

Er zijn nog een hoop opslagplekken van wildfire niet gevonden en de Wildfire die voor Blackwater is gemaakt, is in opdracht van Tyrion (en Cersei, eerder) gemaakt.

MAAR HOLY SHIT IK MOET NOG EVEN BIJKOMEN VAN DE BOWL DER BOWLS.
pi_163158364
SirJohnRoe twitterde op maandag 20-06-2016 om 09:08:47 There are two kinda people in the world...- Hold The Door- Break The Door#GameofThrones https://t.co/3ZmUqlUaXn reageer retweet
:o ^O^

RichieYemie twitterde op maandag 20-06-2016 om 09:09:18 One scene in the entire episode & she nailed it. Need to practice my death stare in the mirror now. #GameofThrones https://t.co/tB1IDrbFgJ reageer retweet


Ik zag haar 62 good men niet echt in de mensenmassa :@ Maar leukste cast van seizoen 6 :D
mag het weten
pi_163158390
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:26 schreef fixatoman het volgende:
Het gevecht was mooi weergegeven, hoewel die enorme berg lijken me iets te was wellicht :9

Verder wel precies zoals verwacht met Baelish die op het laatste moment een Gandalfje doet.
Zaten ook nog paardjes bij als het goed is ^O^ Erg indrukwekkende scene, zeker toen Jon verdrukt leek te worden.
  maandag 20 juni 2016 @ 11:32:58 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163158445
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:26 schreef fixatoman het volgende:
Het gevecht was mooi weergegeven, hoewel die enorme berg lijken me iets te was wellicht :9

Verder wel precies zoals verwacht met Baelish die op het laatste moment een Gandalfje doet.
Schijnt in het echt ook voor te komen aldus de behind the scenes video :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163158602
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Schijnt in het echt ook voor te komen aldus de behind the scenes video :)
Ja zou kunnen. Als er eenmaal wat ligt en iedereen valt daarover dan hoopt het zich wel op natuurlijk.
pi_163158633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Na deze aflevering ben ik echt totaal klaar met GOT. Sinds het begin van het seizoen was het al in 'slechte ASoIaF fanfic' terrein afgedaald, maar het dieptepunt is bereikt... het is gewoon een totale verkrachting van het echte verhaal geworden.

Ik wacht wel op het volgende boek.
Wat.

Het enige minimaal jammere vind ik dat het hele The North Remembers weg is gevallen, maar verder was het echt een prachtaflevering. Ja, the Nights of the Vale waren voorspelbaar. Lekker fucking boeiend. Ik kan me niet herinneren bij een andere aflevering zo op het puntje van m'n stoel te hebben gezeten.
pi_163158705
Jon Snow _O_ _O_ _O_ _O_
pi_163158721
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Het enige minimaal jammere vind ik dat het hele The North Remembers weg is gevallen, maar verder was het echt een prachtaflevering. Ja, the Nights of the Vale waren voorspelbaar. Lekker fucking boeiend. Ik kan me niet herinneren bij een andere aflevering zo op het puntje van m'n stoel te hebben gezeten.
Ja, inderdaad. En er is niks met voorspelbaarheid op zijn tijd. Zeker niet tijdens zo'n zeldzame feel-good-aflevering. Zowel in Winterfell als Meereen :)
mag het weten
pi_163159031
kunnen we het even hebben over tormund die smalljons strot er even uit bijt?!

_O_
pi_163159072
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
kunnen we het even hebben over tormund die smalljons strot er even uit bijt?!

_O_
Kunnen we het even hebben over jouw UI? _O_
mag het weten
pi_163159080
Matige aflevering. Het vechten was best tof gedaan maar daarom kijk ik niet.
Dany's verhaallijn was weer afschuwelijk en de Starks vond ik ook echt kneuzen deze aflevering.
Rickon die schietschijf speelt. John die als ervaren commandant gewoon recht door het midden aanvalt terwijl hij minder man heeft :') Sansa met haar je moet naar me luisteren maar dan niet vertellen over die Vale dudes en wel zeggen dat je geen verstand van Battles hebt.
pi_163159160
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Matige aflevering. Het vechten was best tof gedaan maar daarom kijk ik niet.
Dany's verhaallijn was weer afschuwelijk en de Starks vond ik ook echt kneuzen deze aflevering.
Rickon die schietschijf speelt. John die als ervaren commandant gewoon recht door het midden aanvalt terwijl hij minder man heeft :') Sansa met haar je moet naar me luisteren maar dan niet vertellen over die Vale dudes en wel zeggen dat je geen verstand van Battles hebt.
Ervaren commandant? Jon, de 17-jarige jongen?
pi_163159194
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Kunnen we het even hebben over jouw UI? _O_
3 seconden in beeld, koningin van de aflevering.
pi_163159199
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ervaren commandant? Jon, de 17-jarige jongen?
Hij heeft meer gevochten dan MR 20 goodmen
  maandag 20 juni 2016 @ 12:07:52 #253
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163159250
Net de aflevering gezien!!
Geweldig! Echt geweldig!

The Vale! _O_ _O_ _O_
Sansa! _O_ _O_ _O_

Ramsay opgegeten door zijn eigen honden! ^O^ ^O^ ^O^

Ik had toch gehoopt dat Umber zich tegen Ramsay zou keren. Maar aan die hoop kwam een eind toen de Umbers Jon´s mannen begonnen af te slachten.

De slag bij Winterfell was geweldig gedaan. De taktiek die Ramsay gebruikte was briljant, het leger van Snow kon geen kant meer op. Alleen The Vale kon de dag nog redden, wat gelukkig ook is gebeurt (zoals verwacht :) ). De Boltons bestaan nu niet meer, het huis is vernietigd dankzij Ramsay. Hopelijk krijgen de Umbers dezelfde behandeling en geven de Starks Last Heart aan een ander huis.

Scene in Mereen met Danaerys op haar draakjes was ook erg vermakelijk.

Mooie aflvering. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163159257
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

3 seconden in beeld, koningin van de aflevering.
Hehehe, koningin van wat was het? Aflevering 6? :D

En toch hé had ik haar op een fucking bear verwacht want de Mormonts hebben dat als housesigil _O_
mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 12:09:04 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163159285
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:53 schreef janspj het volgende:

[..]

Was toch Umber die Tormund te grazen nam? Karstark heb ik niet dood zien gaan.
Dat was Umber inderdaad.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163159312
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij heeft meer gevochten dan MR 20 goodmen
Hij heeft twee grote gevechten meegemaakt, allebei in heel andere scenario's. Verder heeft hij een gigantisch ongeorganiseerd leger waar hij mee moet werken. Plus hij is doodgegaan, geeft al aflevering lang geen fuck meer om het leven en ging na Rickon's dood full berzerk. Tormund schudde hem niet voor niets wakker.

Ik verwacht trouwens binnen nu en een uur hier een plaatje van Tony Stark vs Ramsay. "We have Winterfell". "We have a Wun-Wun".
  maandag 20 juni 2016 @ 12:10:29 #257
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163159326
Vreemd dat Sansa wel een plannetje had maar dit niet deelde met Jon, had aardig wat levens kunnen besparen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 20 juni 2016 @ 12:11:52 #258
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159373
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef Baszh het volgende:
Vreemd dat Sansa wel een plannetje had maar dit niet deelde met Jon, had aardig wat levens kunnen besparen.
Sansa wist misschien niet zeker dat Lf zou komen?
pi_163159378
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Ik verwacht trouwens binnen nu en een uur hier een plaatje van Tony Stark vs Ramsay. "We have Winterfell". "We have a Wun-Wun".
Hehehe. En dan eindigen met: Wun-Wun die binnen stormt.. Booya! :7
mag het weten
pi_163159381
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef Baszh het volgende:
Vreemd dat Sansa wel een plannetje had maar dit niet deelde met Jon, had aardig wat levens kunnen besparen.
Ze had het wel met hem kunnen delen, maarja Jon wilde perse emotioneel reageren op Rickon's falende dodgepijl skills. Denk niet dat Jon dan wel op de Vale knights had gewacht.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:13:17 #261
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159436
Sansa jij vuile hoer :(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:14:41 #262
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159487
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ze had het wel met hem kunnen delen, maarja Jon wilde perse emotioneel reageren op Rickon's falende dodgepijl skills. Denk niet dat Jon dan wel op de Vale knights had gewacht.
Beetje flauw om er over te beginnen dat Rickon de pijlen niet ontwijkt, hij wilt zo snel mogelijk bij Jon zijn en achteruit rennen is best kut.
En mind you dat er een heel leger achter Ramsey staat, hij had al zijn archers in één keer kunnen laten schieten of een aantal man cavalerie achter hem aan sturen als hij vind dat Rickon de regels van zijn spelletje breekt..
  maandag 20 juni 2016 @ 12:15:17 #263
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163159503
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Sansa jij vuile hoer :(
:') x 1000
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:15:17 #264
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159504
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef Baszh het volgende:
Vreemd dat Sansa wel een plannetje had maar dit niet deelde met Jon, had aardig wat levens kunnen besparen.
Of denkt ze dat haar claim sterker is als Jon's leger wat uitgedund is? Dat idee kreeg ik er een beetje bij namelijk. En dat ze de avond daarvoor zo vaag aan het doen was tegen Jon omdat ze twijfelde.

Hoe dan ook had ze een hoop levens kunnen redden en heeft ze dat niet gedaan. :(
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:17:32 #265
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159553
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Of denkt ze dat haar claim sterker is als Jon's leger wat uitgedund is? Dat idee kreeg ik er een beetje bij namelijk. En dat ze de avond daarvoor zo vaag aan het doen was tegen Jon omdat ze twijfelde.

Hoe dan ook had ze een hoop levens kunnen redden en heeft ze dat niet gedaan. :(
Hoe dan? Door te zeggen, nou Jonnie ik heb een briefje gestuurd naar littlefinger, ik weet niet of hij het ontvangen heeft of hoe hij erop gaat reageren, maar heel misschien krijgen we back up, we moeten alleen wachten tot zij komen, als zij komen, vind ramsey vast goed..
Ja dat is veel beter natuurlijk.
pi_163159561
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Ik verwacht trouwens binnen nu en een uur hier een plaatje van Tony Stark vs Ramsay. "We have Winterfell". "We have a Wun-Wun".

mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 12:17:55 #267
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159562
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:07 schreef Harvest89 het volgende:
Net de aflevering gezien!!
Geweldig! Echt geweldig!

The Vale! _O_ _O_ _O_
Sansa! _O_ _O_ _O_

Ramsay opgegeten door zijn eigen honden! ^O^ ^O^ ^O^

Ik had toch gehoopt dat Umber zich tegen Ramsay zou keren. Maar aan die hoop kwam een eind toen de Umbers Jon´s mannen begonnen af te slachten.

De slag bij Winterfell was geweldig gedaan. De taktiek die Ramsay gebruikte was briljant, het leger van Snow kon geen kant meer op. Alleen The Vale kon de dag nog redden, wat gelukkig ook is gebeurt (zoals verwacht :) ). De Boltons bestaan nu niet meer, het huis is vernietigd dankzij Ramsay. Hopelijk krijgen de Umbers dezelfde behandeling en geven de Starks Last Heart aan een ander huis.

Scene in Mereen met Danaerys op haar draakjes was ook erg vermakelijk.

Mooie aflvering. :)
Nadeel van Ramsey's tactiek is dat het enorm inhakt op het moraal van je eigen troepen. Als hij zo zou blijven vechten, gaan de soldaten vanzelf niet meer de pijlenregen in rennen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163159614
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:14 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Beetje flauw om er over te beginnen dat Rickon de pijlen niet ontwijkt, hij wilt zo snel mogelijk bij Jon zijn en achteruit rennen is best kut.
En mind you dat er een heel leger achter Ramsey staat, hij had al zijn archers in één keer kunnen laten schieten of een aantal man cavalerie achter hem aan sturen als hij vind dat Rickon de regels van zijn spelletje breekt..
Ik vraag me meer af hoe je goed wilt praten dat Jon vanuit emotie opeens een kansloze charge begint.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:21:29 #269
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163159656
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af hoe je goed wilt praten dat Jon vanuit emotie opeens een kansloze charge begint.
Dat was lachwekkend ja.
Ik zat met zo'n :') gezicht te kijken, en ik zei tegen mijzelf: "Wat een ongelofelijke idioot!"
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:21:30 #270
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159658
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af hoe je goed wilt praten dat Jon vanuit emotie opeens een kansloze charge begint.
Doe ik toch nergens?
  maandag 20 juni 2016 @ 12:22:31 #271
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163159686
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:17 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Hoe dan? Door te zeggen, nou Jonnie ik heb een briefje gestuurd naar littlefinger, ik weet niet of hij het ontvangen heeft of hoe hij erop gaat reageren, maar heel misschien krijgen we back up, we moeten alleen wachten tot zij komen, als zij komen, vind ramsey vast goed..
Ja dat is veel beter natuurlijk.
Zij kwam aanzetten op paard met littlefinger, dikke vinger dat ze niets wist.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 20 juni 2016 @ 12:22:46 #272
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159692
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:17 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Hoe dan? Door te zeggen, nou Jonnie ik heb een briefje gestuurd naar littlefinger, ik weet niet of hij het ontvangen heeft of hoe hij erop gaat reageren, maar heel misschien krijgen we back up, we moeten alleen wachten tot zij komen, als zij komen, vind ramsey vast goed..
Ja dat is veel beter natuurlijk.
Als ze tegen Jon gezegd had dat er nog een paar duizend ridders aan konden komen, was dat voor hem zeker de moeite waard geweest om even op te wachten. Desnoods stuurt hij er een paar snelle ruiters op uit om te kijken of the Vale er inderdaad aan komt. Sansa kon blijkbaar ook op haar paardje naar ze toe. En wat maakt het uit wat Ramsey ervan vindt? Die wist niet dat de Littlefinger eraan kwam met al die ridders. Hij had voor Jon's aanval ook nog niet het leger van Jon aangevallen, het zou wel heel toevallig zijn als hij dat nou net alsnog wilde doen vlak voordat Littlefinger kon opdagen. Zeker aangezien hij juist wilde verdedigen en Jon wilde laten aanvallen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:22:50 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163159696
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nadeel van Ramsey's tactiek is dat het enorm inhakt op het moraal van je eigen troepen. Als hij zo zou blijven vechten, gaan de soldaten vanzelf niet meer de pijlenregen in rennen. :P
Ja klopt. Maar ik bedoelde wat ze als laatste gebruikten, het omsingelen van Jon's troepen en vastzetten, waarna je dat leger langzaam kunt killen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 12:23:22 #274
42184 crew  DaMart
pi_163159705
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:22 schreef Baszh het volgende:

[..]

Zij kwam aanzetten op paard met littlefinger, dikke vinger dat ze niets wist.
Of Littlefinger meldde zich gewoon in het Stark-kamp waar Sansa was achtergebleven zonder dat Sansa wist dat hij zou komen...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_163159738
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of Littlefinger meldde zich gewoon in het Stark-kamp waar Sansa was achtergebleven zonder dat Sansa wist dat hij zou komen...
Sansa hield zich juist afzijdig van Jon/Daavos en co, juist met het oog om LF en zijn knights op te wachten. Althans die indruk kreeg ik. Snap niet dat Sansa Jon niet had ingelicht. Dan was de kans op een Wun-wun wight een stuk minder groot geweest :o
mag het weten
  maandag 20 juni 2016 @ 12:25:13 #276
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159757
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Als ze tegen Jon gezegd had dat er nog een paar duizend ridders aan konden komen, was dat voor hem zeker de moeite waard geweest om even op te wachten. Desnoods stuurt hij er een paar snelle ruiters op uit om te kijken of the Vale er inderdaad aan komt. Sansa kon blijkbaar ook op haar paardje naar ze toe. En wat maakt het uit wat Ramsey ervan vindt? Die wist niet dat de Littlefinger eraan kwam met al die ridders. Hij had voor Jon's aanval ook nog niet het leger van Jon aangevallen, het zou wel heel toevallig zijn als hij dat nou net alsnog wilde doen vlak voordat Littlefinger kon opdagen. Zeker aangezien hij juist wilde verdedigen en Jon wilde laten aanvallen.
Zelfs als Sansa het verteld had zou Ramsey Rickon nog hebben gebruikt om Jon uit de tent te lokken, en dus zou de rest hem volgen, dus dan zou er niets veranderen.
pi_163159760
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:21 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Doe ik toch nergens?
Nee, dat klopt maar de andere fails van de Starks deze aflevering probeer je wel goed te lullen. Ik dacht dat je dat dan vast ook wel zou willen doen voor Jon.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:26:42 #278
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163159796
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of Littlefinger meldde zich gewoon in het Stark-kamp waar Sansa was achtergebleven zonder dat Sansa wist dat hij zou komen...
Hoe wist Littlefinger dan wanneer de battle plaatsvond? Simpelste verklaring is dat Sansa contact had.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Zelfs als Sansa het verteld had zou Ramsey Rickon nog hebben gebruikt om Jon uit de tent te lokken, en dus zou de rest hem volgen, dus dan zou er niets veranderen.
Als ze hadden gepland met Jon om te wachten op de charge van Ramsay, dan hadden ze alsnog kunnen verschijnen op het moment dat al die mannen van Ramsay met schild/speer aan kwamen lopen ipv nadat ze minstens de helft al hadden afgeslacht.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 12:28:49 #279
42184 crew  DaMart
pi_163159853
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:26 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hoe wist Littlefinger dan wanneer de battle plaatsvond? Simpelste verklaring is dat Sansa contact had.

Sansa heeft hem een brief gestuurd. Hij kan zich zoals ik al zei gewoon gemeld hebben bij Sansa, gehoord hebben dat de veldslag al bezig was en vervolgens samen met haar daarheen zijn gereisd.

Maar goed, volgende aflevering komen we er wellicht achter in hoeverre Sansa al zeker wist dat en wanneer hij zou komen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 juni 2016 @ 12:28:49 #280
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159854
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:26 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hoe wist Littlefinger dan wanneer de battle plaatsvond? Simpelste verklaring is dat Sansa contact had.

[..]

Als ze hadden gepland met Jon om te wachten op de charge van Ramsay, dan hadden ze alsnog kunnen verschijnen op het moment dat al die mannen van Ramsay met schild/speer aan kwamen lopen ipv nadat ze minstens de helft al hadden afgeslacht.
Dat was het plan ook, minus LF, alleen Ramsey had een troefkaart en die zette hij in..en Jon hapte.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:29:28 #281
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar ik bedoelde wat ze als laatste gebruikten, het omsingelen van Jon's troepen en vastzetten, waarna je dat leger langzaam kunt killen.
Inderdaad, goed gebruik gemaakt van Jon's zwakte, zijn gebrek aan paarden. :Y

Ik vond sowieso dat de bruutheid van oorlog heel knap in beeld gebracht werd. Meestal vind ik dit soort scenes ontzettend gaaf en spectaculair, nu vond ik het vooral heel erg naar. Een beetje zoals bij Saving Private Ryan misschien.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:32:26 #282
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163159934
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:25 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Zelfs als Sansa het verteld had zou Ramsey Rickon nog hebben gebruikt om Jon uit de tent te lokken, en dus zou de rest hem volgen, dus dan zou er niets veranderen.
Maar dan hadden ze daar waarschijnlijk helemaal niet met hun legertjes gestaan hebben op dat moment. Ze stonden daar omdat Jon dacht "Fuck it, we hebben geen tijd meer om nog langs allerlei andere kastelen te reizen en om hulp te vragen, we gaan aanvallen". Het is niet alsof die daar al de hele tijd een staarwedstrijdje aan het houden waren. Maar er zit een behoorlijk verschil tussen wachten omdat er duizenden ruiters aankomen die je overwinning vrijwel garanderen en wachten op een paar huizen uit het Noorden die je misschien nog een paar honderd extra troepen kunnen leveren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:34:16 #283
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163159977
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Sansa heeft hem een brief gestuurd. Hij kan zich zoals ik al zei gewoon gemeld hebben bij Sansa, gehoord hebben dat de veldslag al bezig was en vervolgens samen met haar daarheen zijn gereisd.

Maar goed, volgende aflevering komen we er wellicht achter in hoeverre Sansa al zeker wist dat en wanneer hij zou komen.
Die brief kwam toch al lang voordat Jon en co. hun plannen maakten?

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:28 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat was het plan ook, minus LF, alleen Ramsey had een troefkaart en die zette hij in..en Jon hapte.
Als al die mensen wisten dat er een leger om de hoek stond om ze te flankeren waren ze misschien iets minder snel er achteraan gelopen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_163159981
Sansa _O_
Lekkerder dan Dany en geen Mary Sue.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:35:02 #285
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163159996
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar dan hadden ze daar waarschijnlijk helemaal niet met hun legertjes gestaan hebben op dat moment. Ze stonden daar omdat Jon dacht "Fuck it, we hebben geen tijd meer om nog langs allerlei andere kastelen te reizen en om hulp te vragen, we gaan aanvallen". Het is niet alsof die daar al de hele tijd een staarwedstrijdje aan het houden waren. Maar er zit een behoorlijk verschil tussen wachten omdat er duizenden ruiters aankomen die je overwinning vrijwel garanderen en wachten op een paar huizen uit het Noorden die je misschien nog een paar honderd extra troepen kunnen leveren.
Ja dat kun je Sansa niet kwalijk nemen.. die heeft Jon een paar keer gevraagd te wachten, vertelde hem dat hij niet moest happen op whatever the fuck Ramsey van plan was, zij was volwassener dan Jon want zij had al door dat Rickon sowieso dood was..
Maar Sansa kon moeilijk tegen hem zeggen dat hij moest wachten, want er zou misschien vesterking komen, denk je dat Ramsey dan op ze zou wachten? Natuurlijk niet.. die zou ze bij hun kamp aanvallen, en dan was het pas een echte slachtpartij..
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 12:35:26 #286
230491 Zith
pls tip
pi_163160005
Heb aardig liggen overgeven bij de slag om Winterfell :') :r

Jon is echt de grootste loser ter wereld en heeft duizenden loyale doden op zijn lijf staan met zijn emoties.

Ja prima lekker actie en bloed enzo.. maar kom op.. Zou iemand daar een boek hebben gelezen over oorlog in de middeleeuwen?

En om de een of andere reden doet niemand met een zwaard of bijl daar aan schilden :? Met schild was elk mannetje 3x zo sterk en hadden ze 3x meer kans op overleven. Maar nee, gewoon erop af rennen met zwaard en leren vest en een beetje rondzwaaien. Men had al schilden voordat men ijzer kon smeden. In de middeleeuwen had de laagste peasant in een leger een schild. Schilden waren belangrijker dan wapens.

En die reus :') Kom op, je belangrijkste persoon in je leger, en je geeft hem niet eens een knuppel en schild? Met knuppel/boomstam had hij alle speerunits neergehaald. Met schild had hij zonder gedoe het kasteel kapot geslagen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163160016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Matige aflevering. Het vechten was best tof gedaan maar daarom kijk ik niet.
Dany's verhaallijn was weer afschuwelijk en de Starks vond ik ook echt kneuzen deze aflevering.
Rickon die schietschijf speelt. John die als ervaren commandant gewoon recht door het midden aanvalt terwijl hij minder man heeft :') Sansa met haar je moet naar me luisteren maar dan niet vertellen over die Vale dudes en wel zeggen dat je geen verstand van Battles hebt.
John is op dat moment verblind door woede angst en verdriet. Waar Sansa hem nog voor gewaarschuwd heeft gebeurt. Dit terwijl hij Rickons dood wilde voorkomen. En ook bijna lukt. Op dat moment is hij alles kwijt voor zijn gevoel en ook nog eens een (zo lijkt het) vooraf al verloren gevecht.

Volgens mij snap jij niet zo goed hoe films of series werken met het opwekken van emoties.
En dat geld voor 90% in dit topic.
Narf!
  maandag 20 juni 2016 @ 12:37:27 #288
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163160049
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Sansa hield zich juist afzijdig van Jon/Daavos en co, juist met het oog om LF en zijn knights op te wachten. Althans die indruk kreeg ik. Snap niet dat Sansa Jon niet had ingelicht. Dan was de kans op een Wun-wun wight een stuk minder groot geweest :o
Jon is nu minder een bedreiging voor Sansa. Volgens mij is ze na alles met Littlefinger (en King's Landing) eigenlijk wantrouwig voor alles, je zou wellicht paranoide kunnen zeggen. :P

Wellicht is die opmerking van Littlefinger toch blijven hangen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_163160067
Deze aflevering _O_ _O_

  maandag 20 juni 2016 @ 12:40:02 #290
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163160114
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:35 schreef Zith het volgende:
Heb aardig liggen overgeven bij de slag om Winterfell :') :r

Ja prima lekker actie en bloek enzo.. maar kom op.. Jon is echt de grootste loser ter wereld en heeft duizenden loyale doden op zijn lijf staan met zijn emoties.

En om de een of andere reden doet niemand met een zwaard of bijl daar aan schilden :? Met schild was elk mannetje 3x zo sterk en hadden ze 3x meer kans op overleven. Maar nee, gewoon erop af rennen met zwaard en leren vest en een beetje rondzwaaien. Men had al schilden voordat men ijzer kon smeden. In de middeleeuwen had de laagste peasant in een leger een schild. Schilden waren belangrijker dan wapens.

En die reus :') Kom op, je belangrijkste persoon in je leger, en je geeft hem niet een een knuppel en schild? Met knuppel/boomstam had hij alle speerunits neergehaald. Met schild had hij zonder gedoe het kasteel kapot geslagen.
Tsja ze wilden allemaal Jon volgen en wisten dat ze waarschijnlijk dood gingen. Als ze hun plan hadden uitgevoerd waren ze zonder LF alsnog allemaal dood geweest.

De serie heeft dit nu al 2x gedaan. Eerst ging Stannis daar zelfmoord plegen en nu Jon. Jon is niet echt meer 100% levend geworden lijkt met. Maar dit keer was er Sansa/LF om de dag te redden (hoewel Jon natuurlijk eigenlijk wel door een paar pijlen zou moeten zijn geraakt :P )
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 12:41:19 #291
230491 Zith
pls tip
pi_163160152
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:36 schreef Sickert het volgende:

[..]

John is op dat moment verblind door woede angst en verdriet. Waar Sansa hem nog voor gewaarschuwd heeft gebeurt. Dit terwijl hij Rickons dood wilde voorkomen. En ook bijna lukt. Op dat moment is hij alles kwijt voor zijn gevoel en ook nog eens een (zo lijkt het) vooraf al verloren gevecht.

Volgens mij snap jij niet zo goed hoe films of series werken met het opwekken van emoties.
En dat geld voor 90% in dit topic.
Wat het leuke is/was aan de reeks is dat -ook al is het een draken wereld- de personages erg realistisch overkomen. Ok, Jon blijkt een emotionele loser te zijn - op zich prima, kan gebeuren - maar zet hem dan gelijk af als leider op het veld, bind hem vast aan een boom als een slagveld gaat beginnen voordat hij nog een keer duizenden mensen de dood in jaagt met zijn emoties.

Oh, en geef iedereen ees een schild joh :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163160153
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:36 schreef Sickert het volgende:

[..]

John is op dat moment verblind door woede angst en verdriet. Waar Sansa hem nog voor gewaarschuwd heeft gebeurt. Dit terwijl hij Rickons dood wilde voorkomen. En ook bijna lukt. Op dat moment is hij alles kwijt voor zijn gevoel en ook nog eens een (zo lijkt het) vooraf al verloren gevecht.
:')
Ja man Jon had bijna Rickon gered, oh wacht zelfs als hij hem had gepakt was dat domme kind nog steeds doodgeschoten want Jon had niet eens een schildje oid gepakt om pijlen te kunnen afweren :')
Waarom zou Jon zo overdreven reageren op de dood van zijn broer die hij toch al nooit meer had verwacht terug te zien nadat hij bij de Nights watch ging.

quote:
Volgens mij snap jij niet zo goed hoe films of series werken met het opwekken van emoties.
En dat geld voor 90% in dit topic.
Nou leg uit dan? Wat mij betreft is het hier allemaal veel te simpel. Ik denk dat je zelf weinig begrijpt van series/films naar aanleiding van je post.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:42:45 #293
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163160181
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:35 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ja dat kun je Sansa niet kwalijk nemen.. die heeft Jon een paar keer gevraagd te wachten, vertelde hem dat hij niet moest happen op whatever the fuck Ramsey van plan was, zij was volwassener dan Jon want zij had al door dat Rickon sowieso dood was..
Maar Sansa kon moeilijk tegen hem zeggen dat hij moest wachten, want er zou misschien vesterking komen, denk je dat Ramsey dan op ze zou wachten? Natuurlijk niet.. die zou ze bij hun kamp aanvallen, en dan was het pas een echte slachtpartij..
En Sansa gaf Jon geen enkele reden om te wachten. Ze vertelde hem niets, gaf hem geen enkele aanleiding voor Jon om te wachten. Ja, ze had gelijk voor wat Rickon betreft. Maar als we kijken naar alles wat Jon wist, had hij geen ongelijk om aan te vallen. Voor zover hij wist hadden ze nu zo'n beetje alles wat ze konden verzamelen voordat de barre winterse omstandigheden hun tol zouden gaan eisen. Het enige wat Sansa had hoeven doen om Jon over te halen om te wachten, was zeggen dat er ze de hulp van The Vale ingeschakeld had. Ze had nog niet eens hoeven zeggen dat Littlefinger erbij betrokken was.

En het was juist de bedoeling van Jon om Ramsey te laten aanvallen. Dat was juist wat er mis ging toen Jon in Ramsey's Rickonval trapte. Zelfs als Ramsey heel toevallig alsnog op hetzelfde moment had aangevallen als nu, was dat beter geweest dan wat er nu gebeurde.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:42:47 #294
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163160182
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:40 schreef Baszh het volgende:

[..]

(hoewel Jon natuurlijk eigenlijk wel door een paar pijlen zou moeten zijn geraakt :P )
Een van de weinige dingen waar ik me aan stoorde inderdaad. Ramsay liet zijn boogschutters zeker 4-5 keer schieten, en Jon blijft maar lekker rond rennen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:44:08 #295
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163160222
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:41 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat het leuke is/was aan de reeks is dat -ook al is het een draken wereld- de personages erg realistisch overkomen. Ok, Jon blijkt een emotionele loser te zijn - op zich prima, kan gebeuren - maar zet hem dan gelijk af als leider op het veld, bind hem vast aan een boom als een slagveld gaat beginnen voordat hij nog een keer duizenden mensen de dood in jaagt met zijn emoties.

Oh, en geef iedereen ees een schild joh :r
Er waren soldaten die gewoon schilden hadden hoor. De Wildlings hadden er niet veel, klopt. Maar ze hadden misschien geen tijd om schilden en goede wapens te maken voor het hele leger.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163160288
Denk meer dat Sansa Jon niet over LF zijn leger heeft verteld, is omdat Jon LF toch niet zou vertrouwen. Die Starks hun zwakte is dat ze veel te eervol zijn. Sansa weet tenminste hoe ze de Game of Thrones wel moet spelen. Ze heeft van de beste geleerd.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:48:37 #297
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163160331
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')
Ja man Jon had bijna Rickon gered, oh wacht zelfs als hij hem had gepakt was dat domme kind nog steeds doodgeschoten want Jon had niet eens een schildje oid gepakt om pijlen te kunnen afweren :')
Waarom zou Jon zo overdreven reageren op de dood van zijn broer die hij toch al nooit meer had verwacht terug te zien nadat hij bij de Nights watch ging.

[..]

Nou leg uit dan? Wat mij betreft is het hier allemaal veel te simpel. Ik denk dat je zelf weinig begrijpt van series/films naar aanleiding van je post.
Night's Watchmen mogen hun familie nog wel bezoeken. Niet klakkeloos wanneer ze willen natuurlijk, maar er wordt wel goedkeuring voor gegeven als het kan. We zagen Benjen in seizoen 1 ook in Winterfel. Al zijn er natuurlijk genoeg Nights Watchmen voor wie het om andere reden geen optie is. Een crow uit een of ander zuidelijk gehucht van een arme familie zal misschien niet het geld hebben om even heen en weer te kunnen.

Ned Stark gaf ook aan dat hij Jon nog wel een keer zou spreken trouwens.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:50:02 #298
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_163160362
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:46 schreef janspj het volgende:
Denk meer dat Sansa Jon niet over LF zijn leger heeft verteld, is omdat Jon LF toch niet zou vertrouwen. Die Starks hun zwakte is dat ze veel te eervol zijn. Sansa weet tenminste hoe ze de Game of Thrones wel moet spelen. Ze heeft van de beste geleerd.
Dan is hun neefje alsnog de Lord Paramount of the Vale. Littlefinger trekt aan de touwtjes, maar in principe is het het leger van hun neef.

Maar ik denk inderdaad dat ze de Game of Thrones speelt. En daardoor bewust zo speelde. Nu is zij de redder. Jon's leger is verpletterd.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 12:50:59 #299
230491 Zith
pls tip
pi_163160381


Hier nog een soortgelijke veldslag (omsingeling en exterminatie).

Al had iedereen hier een schild, trouwens.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 20 juni 2016 @ 12:51:10 #300
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_163160388
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En Sansa gaf Jon geen enkele reden om te wachten. Ze vertelde hem niets, gaf hem geen enkele aanleiding voor Jon om te wachten. Ja, ze had gelijk voor wat Rickon betreft. Maar als we kijken naar alles wat Jon wist, had hij geen ongelijk om aan te vallen. Voor zover hij wist hadden ze nu zo'n beetje alles wat ze konden verzamelen voordat de barre winterse omstandigheden hun tol zouden gaan eisen. Het enige wat Sansa had hoeven doen om Jon over te halen om te wachten, was zeggen dat er ze de hulp van The Vale ingeschakeld had. Ze had nog niet eens hoeven zeggen dat Littlefinger erbij betrokken was.

En het was juist de bedoeling van Jon om Ramsey te laten aanvallen. Dat was juist wat er mis ging toen Jon in Ramsey's Rickonval trapte. Zelfs als Ramsey heel toevallig alsnog op hetzelfde moment had aangevallen als nu, was dat beter geweest dan wat er nu gebeurde.
Ik heb de aflevering ook gezien, ik weet dat het de bedoeling was om Ramsey aan te laten vallen.
Nogmaals, niemand wist toen of er hulp zou komen, zelfs Sansa niet.. maar goed.. ik vind het best zo.
  maandag 20 juni 2016 @ 12:52:24 #301
202546 Baszh
The Dude abides
pi_163160402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:51 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering ook gezien, ik weet dat het de bedoeling was om Ramsey aan te laten vallen.
Nogmaals, niemand wist toen of er hulp zou komen, zelfs Sansa niet.. maar goed.. ik vind het best zo.
We zullen het wel zien volgende aflevering (of volgend seizoen :o ), als Jon het niet wist komt er vast wel een reactie.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')