en om dus verder te gaan op je vraag Stacey, ik neem aan dat de vriendinnen en ouders gelijktijdig haar aan het bellen waren en dan krijg je ingesprekquote:Op zondag 19 juni 2016 01:32 schreef StaceySinger het volgende:
laatste post vorige deel
opzoeknaarwaarheid
tja maar hoe kom je aan die zendmast gegevens ??
enige manier is via de provider, en wat je daarvoor nodig hebt om dat los te krijgen of welke instanties dat allemaal kunnen dat weet ik niet....
oh dat zou kunnen jaquote:Op zondag 19 juni 2016 01:33 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
[..]
en om dus verder te gaan op je vraag Stacey, ik neem aan dat de vriendinnen en ouders gelijktijdig haar aan het bellen waren en dan krijg je ingesprek
...
'Gegevens die worden opgeslagen op grond van de bewaarplicht, mogen dan enkel nog worden opgevraagd na een bevel van de rechter-commissaris.'quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen ja
ik kwam dit tegen
KPN, T-Mobile en Vodafone bewaren nog steeds een halfjaar tot een jaar de locatie van hun klanten tijdens het bellen.
Die gegevens zijn dus op te vragen door justitie. De providers hoeven de data niet te bewaren, doordat de bewaarplicht van tafel is, maar doen dat toch.
https://tweakers.net/nieu(...)ens-van-bellers.html
"Als de officier van justitie een bevel uitvaardigt, moet je je gegevens afgeven", zegt ict-jurist Arnoud Engelfriet.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:40 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
[..]
'Gegevens die worden opgeslagen op grond van de bewaarplicht, mogen dan enkel nog worden opgevraagd na een bevel van de rechter-commissaris.'
Update:quote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen ja
ik kwam dit tegen
KPN, T-Mobile en Vodafone bewaren nog steeds een halfjaar tot een jaar de locatie van hun klanten tijdens het bellen.
Die gegevens zijn dus op te vragen door justitie. De providers hoeven de data niet te bewaren, doordat de bewaarplicht van tafel is, maar doen dat toch.
https://tweakers.net/nieu(...)ens-van-bellers.html
Daar gaan we weer ...quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef StaceySinger het volgende:
trein heeft 1 uur en 49 minuten stilgestaan
het duurde een uur voordat de hulpdiensten arriveerden op de plek van het ongeval
er bleef 3 kwartier over voor het bergen van het lichaam en het onderzoek
15.25
Zorgvuldig lezen. Dat staat er niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 08:25 schreef Tjaldur het volgende:
Over dat tijdstip van de aanrijding, politie heeft het over 5.20u
https://www.politie.nl/mi(...)ersum1502dascha.html
Staat ook wel dat ze om 2.00u op de Neuweg gefilmd is terwijl we nu wel beter weten
quote:Er zijn beelden van een persoon die na 02.00 uur op de Neuweg in Hilversum loopt.
Klopt, ik dacht er nog over om het aan te passen, maar ik was net iets te brak om het beter te formuleren :pquote:Op zondag 19 juni 2016 08:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zorgvuldig lezen. Dat staat er niet.
[..]
Ja ja , zij zijn hier allemaal erg stipt.quote:Op zondag 19 juni 2016 08:56 schreef Tjaldur het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht er nog over om het aan te passen, maar ik was net iets te brak om het beter te formuleren :p
Na 2.00u en ze vragen wie haar nog na 2.25 heeft gezien. Ze hadden daar iig de verkeerde tijdsindicatie zoals we nu weten. Moet ik toch nog moeite doen
stacey geeft netjes antwoord op een vraag van iemand.quote:
Nee zo werkt het niet. "Kijk de video maar" is geen antwoord.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
stacey geeft netjes antwoord op een vraag van iemand.
sta ervan te kijken hoevaak oa zij antwoorden geeft op vragen die zo duidelijk terug te vinden zijn en/of al zo vaak besproken.
het moet gewoon op een dienblad aangegeven worden...
Stacey is vooral goed in het vage zaken beweren.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
stacey geeft netjes antwoord op een vraag van iemand.
sta ervan te kijken hoevaak oa zij antwoorden geeft op vragen die zo duidelijk terug te vinden zijn en/of al zo vaak besproken.
het moet gewoon op een dienblad aangegeven worden...
dat was NA haar antwoord van: Trein was op volle snelheid en was nog niet aan het afremmen 13.00quote:Op zondag 19 juni 2016 11:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. "Kijk de video maar" is geen antwoord.
Wat is het belang van dat soort informatie?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was NA haar antwoord van: Trein was op volle snelheid en was nog niet aan het afremmen 13.00
echt zo nutteloos dit he
Voor haar is het onderhand een dagtaak.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:38 schreef suzi1 het volgende:
ze was zo netjes om een antwoord te geven op een vraag :-(
De familie heeft inzage in het politiedossier gehadquote:Op zondag 19 juni 2016 11:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. "Kijk de video maar" is geen antwoord.
Er is onduidelijkheid gezaaid over het arriveren van de hulpdiensten. Gezien de wettelijke aanrijtijden die in de orde van minuten tot hooguit een kwartier liggen kan ik me niet voorstellen dat de hulpdiensten na een uur pas gearriveerd zijn. Ik denk dat dat ook niet zo is.
Ja en ze zegt elke keer wat anders. Kan het eens afgelopen zijn met het frontaal aanvallen van mensen die het wagen de uitspraken van anderen kritisch te bekijken als daar reden voor is?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:38 schreef suzi1 het volgende:
ze was zo netjes om een antwoord te geven op een vraag :-(
En hier zegt SS dat het een uur duurde voor de hulpdiensten er waren:quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Politie zal al vrij snel geweest zijn - dat is vlakbij dus schat binnen 10 of 15 minuten
Kan zijn dat die calamiteiten ploeg van Prorail (sinds 2011) later aankwam ,die moeten wakker gebeld worden en er naar toe
Hulpdiensten in het normale spraakgebruik zijn politie, brandweer en ambulance.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:57 schreef StaceySinger het volgende:
trein heeft 1 uur en 49 minuten stilgestaan
het duurde een uur voordat de hulpdiensten arriveerden op de plek van het ongeval
er bleef 3 kwartier over voor het bergen van het lichaam en het onderzoek
15.25
Naast dat het niet van belang is.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja en ze zegt elke keer wat anders. Kan het eens afgelopen zijn met het frontaal aanvallen van mensen die het wagen de uitspraken van anderen kritisch te bekijken als daar reden voor is?
Hier zegt SS nog dat de politie er wel binnen 10 tot 15 minuten geweest zal zijn:
[..]
En hier zegt SS dat het een uur duurde voor de hulpdiensten er waren:
[..]
Hulpdiensten in het normale spraakgebruik zijn politie, brandweer en ambulance.
Dus de ene keer is het 10 tot 15 minuten en de andere keer is het een uur. Maarrrrrrrr daar mag je geen opmerking over maken.
waar kan ik hier die smileys vinden. die zo met zn handjes op de vloer slaat zeg maarquote:Op zondag 19 juni 2016 11:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kan het eens afgelopen zijn met het frontaal aanvallen van mensen die het wagen de uitspraken van anderen kritisch te bekijken als daar reden voor is?
Waarom denk je dat ze niet meer hebben gedaan dan een bus van Prorail de weg wijzen? Is daar ook maar enige onderbouwing voor ?quote:Op zondag 19 juni 2016 11:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
btw het kan best zo zijn dat er een politiewagen naar toe gestuurd is om de
calamiteiten bus van Prorail te vertellen waar het spoor te vinden is maar veel meer zal de politie daar op die ochtend niet gedaan hebben.
Er zijn protocollen en daar heeft de politie zich aan te houdenquote:Op zondag 19 juni 2016 11:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze niet meer hebben gedaan dan een bus van Prorail de weg wijzen? Is daar ook maar enige onderbouwing voor ?
https://www.google.nl/sea(...)KAA&biw=1366&bih=667quote:Op zondag 19 juni 2016 11:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er zijn protocollen en daar heeft de politie zich aan te houden
De calamiteiten dienst van Prorail ruimt het spoor op .
De politie zal hoogstens assistentie verlenen door een paar lintjes te trekken
en het verkeer te regelen . verder mogen ze niet in de weg lopen.
Het gaat niet zozeer om kenners, maar als mensen informatie aandragen en een bron geven welke de juistheid van die informatie ondersteunt dan kun je die informatie voor waar aannemen en als feit beschouwen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:13 schreef suzi1 het volgende:
wie zijn hier dan de echte kenners, dan weet ik op wie ik me moet gaan richten
Wat is je doel dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om kenners, maar als mensen informatie aandragen en een bron geven welke de juistheid van die informatie ondersteunt dan kun je die informatie voor waar aannemen en als feit beschouwen.
Helaas gaat het bij een bepaald persoon hier juist op dat vlak steeds weer verkeerd. Sterker nog als je met feiten haar beweringen weerlegt ben je maar een domme onwetende achterlijke.
Mijn doel: Proberen dat sommige mensen welke stelselmatig gedrag vertonen ophouden met leugens, foute interpretaties en uit de lucht gegrepen aannames als feiten mogen blijven verkondigen waardoor dit soort topics altijd in BNW topics verzanden.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is je doel dan?
Stacey overtuigen? Of haar d'r mond snoeren omdat je een andere mening hebt?
quote:Op zondag 19 juni 2016 12:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mijn doel: Proberen dat sommige mensen welke stelselmatig gedrag vertonen ophouden met leugens, foute interpretaties en uit de lucht gegrepen aannames als feiten mogen blijven verkondigen waardoor dit soort topics altijd in BNW topics verzanden.
Ze hebben zelfs 4 van die bussen, maar die zijn er niet voor om de stoffelijke resten te ruimen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja ze hebben er zelfs een speciale bus voor
[ afbeelding ]
Fonkelnieuwe materiaalwagens voor de ProRail Incidentenbestrijding .quote:Op zondag 19 juni 2016 12:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 4 van die bussen, maar die zijn er niet voor om de stoffelijke resten te ruimen.
Heb je ook gelezen om wat voor incidenten dat dan gaat?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:22 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja ze hebben er zelfs een speciale bus voor
[ afbeelding ]
ja leuk maar de mensen van Prorail ruimen echt geen menselijke resten op hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 12:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Fonkelnieuwe materiaalwagens voor de ProRail Incidentenbestrijding .
De materiaalwagens worden ingezet bij zogenaamde incidenten zoals een aanrijding of omgewaaide bomen. De trucks hebben ook een ruimte om na afloop even bij elkaar te zitten en het incident te evalueren. “Dat is belangrijk, want het is geen alledaags werk. Sommige werkzaamheden hebben veel impact
[ afbeelding ]
https://www.prorail.nl/nieuws/nieuwe-wagens-op-het-spoor
En dit bedoelen wij met dat je dingen leest, vervolgens niet begrijpt en er maar je eigen waarheid van maakt, en vervolgens hier blijft volharden in dat dit de enige echte waarheid is.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Fonkelnieuwe materiaalwagens voor de ProRail Incidentenbestrijding .
De materiaalwagens worden ingezet bij zogenaamde incidenten zoals een aanrijding of omgewaaide bomen. De trucks hebben ook een ruimte om na afloop even bij elkaar te zitten en het incident te evalueren. “Dat is belangrijk, want het is geen alledaags werk. Sommige werkzaamheden hebben veel impact
[ afbeelding ]
https://www.prorail.nl/nieuws/nieuwe-wagens-op-het-spoor
Om de operationele samenwerking te stroomlijnen, hebben de spoorsector en de overheid al jaren geleden afspraken gemaakt over scenariogerichte respons: capaciteit en materieel dat wordt gealarmeerd bij uiteenlopende scenario’s,quote:Op zondag 19 juni 2016 12:39 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ja leuk maar de mensen van Prorail ruimen echt geen menselijke resten op hoor
Het ruimen van het stoffelijk overschot is niet iets wat Prorail doet geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Om de operationele samenwerking te stroomlijnen, hebben de spoorsector en de overheid al jaren geleden afspraken gemaakt over scenariogerichte respons: capaciteit en materieel dat wordt gealarmeerd bij uiteenlopende scenario’s,
zoals aanrijding met een persoon, een voertuig, ontsporing, brand in een trein of een lekkage van gevaarlijke stoffen
Volgens jouw logica is het dus ook Prorail welke een brandende trein blust of lekkages van gevaarlijke stoffen verhelptquote:Op zondag 19 juni 2016 12:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Om de operationele samenwerking te stroomlijnen, hebben de spoorsector en de overheid al jaren geleden afspraken gemaakt over scenariogerichte respons: capaciteit en materieel dat wordt gealarmeerd bij uiteenlopende scenario’s,
zoals aanrijding met een persoon, een voertuig, ontsporing, brand in een trein of een lekkage van gevaarlijke stoffen
Dat gaat in ieder geval over de spoorveiligheid en het ruimen en veilig stellen van materieel. Ik kan nergens vinden dat ze ook menselijke resten bergen. Ook niet dat ze dat niet doen overigens. Ik lees wel hier en daar dat normaalgesproken door een uitvaartondernemer gebeurt, of de hulpdiensten, maar dat kan ik nergens in de officiele protocollen terugvinden.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Om de operationele samenwerking te stroomlijnen, hebben de spoorsector en de overheid al jaren geleden afspraken gemaakt over scenariogerichte respons: capaciteit en materieel dat wordt gealarmeerd bij uiteenlopende scenario’s,
zoals aanrijding met een persoon, een voertuig, ontsporing, brand in een trein of een lekkage van gevaarlijke stoffen
Doe jullie dat maar, jullie doen een bewering, dat jij Stacey haar niet onderbouwde dingen meestal voor zoete koek aanneemt, wil niet inhouden dat de rest hier dat ook maar moet doen.quote:
Mogen wij dit opvatten als dat je toegeeft dat Prorail niet zelf de berging van stoffelijke resten verzorgd.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:12 schreef StaceySinger het volgende:
2007
volgens
Hi_flyer op fok
Het opruimen wordt sinds een aantal jaren gedaan door een 'gespecialiseerde' uitvaartorganisatie. Voor de brandweer was het allemaal net té. Die organisatie ruimt dus regelmatig en kan er ook iets beter tegen dan de gewone brandweer die mss eens per jaar zoiets moest opruimen.
GC / Voor de trein: hoe word je opgeruimd?
Dat was 2007. Is dat nog steeds zo?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:12 schreef StaceySinger het volgende:
2007
volgens
Hi_flyer op fok
Het opruimen wordt sinds een aantal jaren gedaan door een 'gespecialiseerde' uitvaartorganisatie. Voor de brandweer was het allemaal net té. Die organisatie ruimt dus regelmatig en kan er ook iets beter tegen dan de gewone brandweer die mss eens per jaar zoiets moest opruimen.
GC / Voor de trein: hoe word je opgeruimd?
De trein schoonspuiten word ook wel door de brandweer gedaan, en Prorail heeft 1 wagen landelijk beschikbaar voor regio's waar de brandweer dit niet altijd doet. In hoeverre hierna als "nazorg" nog extra reiniging noodzakelijk is weet ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:11 schreef bladwijzer het volgende:
Het bergen van stoffelijke resten wordt gedaan door de politie, brandweer, ambulancepersoneel en begrafenisondernemer. Daarna wordt de trein naar het dichtsbijzijnde station gereden en afgerancheerd. Daar wordt de trein schoongespoten door personeel ter plaatse.
jij krijgt van mij geen antwoordquote:Op zondag 19 juni 2016 13:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mogen wij dit opvatten als dat je toegeeft dat Prorail niet zelf de berging van stoffelijke resten verzorgd.
Was een reactie op jouw wijsneuzerig en reactie uitlokkend berichtje naar mij toe, ik dacht ik geef je maar waar je om vraagt, vond ik wel zo beleefd om te doenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
jij krijgt van mij geen antwoord
ik heb onlangs een heel vreemd en zeer smerig DM etje van je ontvangen
dus geen vragen meer stellen je krijgt Geen antwoord
Haar laten doen inzien dat ze veel onzin verkoopt en verwarring zaait. En dat doet ze bij al die topics die gaan over dood of verdwijning.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is je doel dan?
Stacey overtuigen? Of haar d'r mond snoeren omdat je een andere mening hebt?
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 19 juni 2016 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was 2007. Is dat nog steeds zo?
Dus je weet het weer niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
er is heel weinig info over maar ik kom uit op ProRail Incidentenbestrijding
overigens las ik wel dat dan de brandweer commandant dan weer de leiding heeft
dus ik vermoed dat er een soort samenwerking is
btw- er was geen melding dat de brandweer die ochtend is uitgerukt en die zijn
normaal wel op twitter te lezen
Ik ken voorbeelden waarbij dat wel zo gegaan is, maar dat verdient idd geen schoonheidsprijs.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
De trein schoonspuiten word ook wel door de brandweer gedaan, en Prorail heeft 1 wagen landelijk beschikbaar voor regio's waar de brandweer dit niet altijd doet. In hoeverre hierna als "nazorg" nog extra reiniging noodzakelijk is weet ik niet.
Het zal vooral een praktische beslissing zijn. Afhankelijk van tijd en locatie, men gaat overdag natuurlijk niet met een trein over een station rijden waar honderden mensen staan te wachten terwijl de trein eruit ziet als de nieuwste Picasso.
Met het volbouwen van Nederland word het natuurlijk ook een steeds groter probleem om het juiste materiaal ter plaatse te krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:27 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik ken voorbeelden waarbij dat wel zo gegaan is, maar dat verdient idd geen schoonheidsprijs.
Is idd afhankelijk van de situatie en bereikbaarheid van de locatie vh ongeluk
Of juist niet. Er is een groot wegenstelsel.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Met het volbouwen van Nederland word het natuurlijk ook een steeds groter probleem om het juiste materiaal ter plaatse te krijgen.
Dus je weet het ook niet? Dat is al heel wat anders dan je stellige bewering dat de politie weinig meer zal hebben gedaan dan een prorailbusje de weg wijzen, en dat de calamiteitendienst van Prorail de menselijke resten opruimt.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
er is heel weinig info over maar ik kom uit op ProRail Incidentenbestrijding
overigens las ik wel dat dan de brandweer commandant dan weer de leiding heeft
dus ik vermoed dat er een soort samenwerking is
btw- er was geen melding dat de brandweer die ochtend is uitgerukt en die zijn
normaal wel op twitter te lezen
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgeruktquote:Op zondag 19 juni 2016 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dus je weet het ook niet? Dat is al heel wat anders dan je stellige bewering dat de politie weinig meer zal hebben gedaan dan een prorailbusje de weg wijzen, en dat de calamiteitendienst van Prorail de menselijke resten opruimt.
Kijk, als er reden voor is om (de grondigheid van) het onderzoek van de politie in twijfel te trekken dan zou het wel om feiten (zie ook TT) moeten gaan en niet om aannames. En als er dan toch aannames gemaakt worden dan moet het mogelijk zijn om daar kritische opmerkingen over te posten. Zonder gelijk als zeikerd in de hoek te worden gezet.
die postte Physsic al eerderquote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgerukt
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Ten minste deels op basis van aannames en oncontroleerbare beweringen. Zie discussie over wanneer de hulpdiensten zouden zijn gearriveerd, en wat ze wel en niet hebben gedaan. De TT gaat over feiten, maar ik zie hier vooral vermoedens en aannames, waarvan er een aantal met grote stelligheid als feit wordt neergezet. Ten onrechte.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Oh en dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 juni 2016 14:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
die postte Physsic al eerder
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
Omdat de zaak volgens hen blijkbaar vrij duidelijk was en treinen ook weer moeten rijden.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er is geen melding terug te vinden dat de brandweer die ochtend is uitgerukt
dat de politie geen grondig onderzoek heeft gedaan is inmiddels al aangetoond
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:07 schreef Ericr het volgende:
Is er nu al 1 (miniem) feit dat aannemelijk maakt dat het iets anders was dan zelfmoord?
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Beetje vragen naar de bekende weg of niet Ericr?
En hoeveel meer dan wij willen de ouders daar antwoorden op als het mogelijk is?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.
In je link staat Blauwkapel 2,3 142091 142171 141761 142131quote:Op zondag 19 juni 2016 14:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
die postte Physsic al eerder
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
inderdaad!quote:Op zondag 19 juni 2016 19:45 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En hoeveel meer dan wij willen de ouders daar antwoorden op als het mogelijk is?
En het meisje in de trein willen misschien wel een antwoord waarom er officieel gezegd wordt dat er getoeterd is door de machinist.
De man die de auto gehoord heeft bij de spoorwegovergang wil misschien een antwoord waarom daar geen aandacht aan besteed is.
Als er personen zijn die invloed hebben gehad op een mogelijke geplande of impulsieve zelfdoding of op de aanleiding tot een ongelukkige samenloop van omstandigheden, zou het voor die betreffende personen ook goed zijn, als er zsm duidelijkheid komt.
Want je komt er niet mee weg, als je er bij betrokken was. Ook al was dit einde niet de bedoeling.
Het gaat of blijft knagen.
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat?
Ik denk dat je er diverse antwoorden meningen over kan krijgen.
Officieel kan er niets onderzocht worden, en dat weet je.
Want "zelfmoord" dus geen onderzoek, dat weet je ook.
Beetje vragen naar de bekende weg of niet Ericr?
En op die vragen komen geen antwoorden want conclusie zelfmoord, zie je ook hoe zwaar die conclusie weegt. Dat het oordeel snel gemaakt op de vroege ochtend van die zaterdag, zoveel antwoorden in de weg staat?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eric is niet de enige. Ik vraag het me ook af hoor. Er is als ik alles lees eigenlijk niets hard. Er zijn alleen zaken die vragen oproepen.
Denk jij nu echt dat hier namen en tijden en zaken gepost gaan worden die niet door de familie naar buiten worden gebracht?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.
En dat is nu net waar het (vooral de ouders) om gaat. En als ouders, de meest belanghebbenden, sta je achteraan als het om informatie gaat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee ik wil graag feiten zien, niet alleen maar speculaties die topic na topic doorgaan. Er kan verder genoeg onderzocht worden alleen zal de politie dat inderdaad niet gaan doen.
Sinister? Dat bedenk jij.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Ericr het volgende:
Waarom moet alles een sinistere achtergrond hebben? Panama, Oeganda en Hilversum? En waarom vinden we constant dezelfde figuren in dit soort topics die overal alles achter zoeken?
Nou wordt daar door een bepaald clubje hier anders over gedacht, want ik heb nu twee keer een onderwerp ter sprake gebracht en daarop wordt gereageerd alsof ik vraag naar iets dat al lang en breed als vaststaand feit bekend is. Twee onderwerpen heb ik ter sprake gebracht en er is me verteld dat mensen geen zin hebben iets voor me op te zoeken dat ik ook zelf kan vinden, er is me verteld dat het vermoeiend is dat er onderwerpen worden aangekaart die Stacey al heel vaak heeft uitgelegd, er is me verweten dat ik dom ben (al is die nu weggehaald door een moderator), en zo nog het eea. En dat soort wantrouwend gedrag dat komt ook terug ik de sneer die je Ericr geeft met het "vragen naar de bekende weg".quote:Op zondag 19 juni 2016 19:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En op die vragen komen geen antwoorden ...
Zolang er geen nieuwe feiten zijn de zaak inderdaad laten rusten.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:01 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Sinister? Dat bedenk jij.
Ik zoek niet overal wat achter, vraag me soms wat af.
Ik kan de bal ook terugkaatsen. Waarom reageren sommigen zo respectloos? Zelfmoord, klaar, niks meer aan -te- doen.
Omdat ze graag willen dat het meer is en ze zich belangrijk willen voelen denk ik. Tot nu toe in deze reeks niets gezien wat aantoont dat het geen zelfmoord is, en er wordt vanalles bij gehaald. (Zoals dat op Google Maps te zien is dat iemand aan een camera werkt bij de club enzo. Totaal irrelevante informatie.)quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Ericr het volgende:
Waarom moet alles een sinistere achtergrond hebben? Panama, Oeganda en Hilversum? En waarom vinden we constant dezelfde figuren in dit soort topics die overal alles achter zoeken?
Er is niets respectloos aan de conclusie zelfmoord. Zelfmoord is triest, daar is iedereen in dit topic het wel over eens. (En dan laat ik de discussie over of wat jullie doen zo lekker respectvol is even achterwege.)quote:Op zondag 19 juni 2016 20:01 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Sinister? Dat bedenk jij.
Ik zoek niet overal wat achter, vraag me soms wat af.
Ik kan de bal ook terugkaatsen. Waarom reageren sommigen zo respectloos? Zelfmoord, klaar, niks meer aan -te- doen.
quote:,,Alles wat we konden onderzoeken is onderzocht,'' zegt politiewoordvoerder Bernhard Jens. Dat er wellicht wat losse eindjes zijn, wil Jens best geloven.
,,Er zijn bepaalde zaken waarvan je nooit meer zult kunnen achterhalen hoe dat precies gegaan is. Zo'n machinist schrikt zich te pletter als hij zoiets meemaakt en verklaart misschien iets wat niet helemaal klopt. Het gebeurt ook vaak dat iemand die zelfmoord wil plegen met zijn gezicht naar de trein staat, maar vlak voor de impact omdraait. Maar we gaan de documentaire ook bekijken of die losse eindjes nog aanleiding tot nader onderzoek geven.''
http://www.ad.nl/utrecht/(...)-zelfmoord~a0d65466/quote:Graafsma realiseert zich dat hij wellicht blijft hangen in zijn verdriet en de waarheid niet onder ogen wil zien. ,,Mensen die dat denken, hebben nog gelijk ook. Dat zeg ik zelf ook. Toch wil ik tot het uiterste gaan om alle vragen beantwoord te krijgen
Laat de feiten die er zijn eerst maar eens onderzocht worden ipv af het begin te laten rusten.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang er geen nieuwe feiten zijn de zaak inderdaad laten rusten.
ik vraag me ook af of er verwarring is geweest over de juiste locatie en dat daardoor de hulpdiensten misschien laat warenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In je link staat Blauwkapel 2,3 142091 142171 141761 142131
Blauwkapel op Wiki:
Blauwkapel (geografische afkorting Bkp) is de naam van een spoorwegknooppunt bij de wijk Blauwkapel. De viersporige spoorlijn Utrecht–Amersfoort, waarvan de twee noordelijkste op een viaduct, waar links wordt gereden, kruist hier de tweesporige spoorlijn Hilversum - Lunetten, onder een hoek van ongeveer 70°. De kruising is dus deels gelijkvloers, deels ongelijkvloers.
Er is sinds 1905 een verbindingsboog Amersfoort-Maliebaan (ooit voor goederenvervoer en nu nog voor de pendeldienst Utrecht Centraal – Utrecht Maliebaan) en sinds 1921 een verbindingsboog Hilversum-Utrecht Centraal.
Blauwkapel was ook de naam voor twee voormalige stopplaatsen. Deze stopplaatsen lagen vlak bij elkaar, beide aan een overweg in de Voordorpsedijk:
Aan de spoorlijn Hilversum - Lunetten. Deze stopplaats Blauwkapel was geopend van 10 juni 1874 tot 1911 en lag tussen de huidige stations Utrecht Overvecht en Hollandsche Rading.
Aan de Centraalspoorweg tussen Utrecht en Zwolle. Deze stopplaats lag tussen de huidige stations Utrecht Overvecht en Bilthoven.
Weet jij daar wat meer over? En die 2,3 is dat dan een codering voor 2,3 km hoger?
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3quote:Op zondag 19 juni 2016 20:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of er verwarring is geweest over de juiste locatie en dat daardoor de hulpdiensten zo laat waren
Hier wat over de cijfertjes langs het spoor
http://www.infrasite.nl/definitions/definition.php?ID_content=321
ja dat is vergelijkbaarquote:Op zondag 19 juni 2016 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3
Dat lijkt veel zuidelijker te liggen, zelfs onder Hollandse Rading.
Hetzelfde geldt toch voor snelwegen, daar geeft je toch ook het nummer van de hectometerpaal door bij een ongeluk of panne?
je klopt ligt zelfs onder Groenekanquote:Op zondag 19 juni 2016 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, Blauwkapel 2,3
Dat lijkt veel zuidelijker te liggen, zelfs onder Hollandse Rading.
Hetzelfde geldt toch voor snelwegen, daar geeft je toch ook het nummer van de hectometerpaal door bij een ongeluk of panne?
de geocode van blauwkapel staat in de 112 melding van de aanrijdingquote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je klopt ligt zelf onder Groenekan
Blauwkapel is een fort en ligt tussen Groenekan en Utrecht in
overigens gaat het om het traject Hilversum - Utrecht
dus heeft niks met deze zaak te maken
Knap gezien Bladwijzer.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:12 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
de geocode van blauwkapel staat in de 112 melding van de aanrijding
Het punt is dat er meerdere plekken blauwkapel zijn, zou verwarring hebben kunnen geven
Waarom hou jij je er mee bezig?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een verwarrend stukje spoor.
Ik zou zeggen: 095 2.3 dat klopt dan beter, maak ik ben geen medewerker van Prorail.
Blauwkapel 2.3 zou dan op het spoor van Utrecht richting Bilthoven zijn.
Wat met die melding?quote:
Daar ben ik niet zo zeker van. Blauwkapel is een fort maar ook een spoorknooppunt (ook wel afgekort tot bkp). De lijn Hilversum-Lunetten kruist daar de lijn Utrecht-Amersfoort. In de meldingssamenvatting staat:quote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je klopt ligt zelf onder Groenekan
Blauwkapel is een fort en ligt tussen Groenekan en Utrecht in
overigens gaat het om het traject Hilversum - Utrecht
dus heeft niks met deze zaak te maken
Ik weet niet hoe ik dat exact moet lezen, maar het eerste stuk, "Hilversum - Blauwkapel" is een spoortraject, namelijk van station Hilversum tot knooppunt Blauwkapel. Geen idee wat de 2,3 Hilversum is, maar zou het 2,3 kilometer van station Hilversum kunnen zijn? Klopt dat met de plaats van aanrijding?quote:Hilversum - Blauwkapel 2,3 Hilversum
Waarom jij en anderen zich druk maken over die bijzaken.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat met die melding?
Of wat bedoel je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |