Je woont in Belgie of niet ?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:56 schreef boegschroef het volgende:
De beslissing is nu gevallen na 12 dienst en 300k gaat de e60 in de verkoop... Voor een auto waar nog maar 5k per jaar mee wordt gereden is hij te duur, met een kapotte accu, ccc en pdc die het vaak af laten weten en de remschijven zijn echt op is het tijd om hem te verkopen.
Nu komt alleen de vraag, zal ik deze zaken nog maken (500 tot 750) investeren of met mankementen te koop zetten.
525d uit 2004 met 300k op de teller...
320 per jaar!!quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:51 schreef boegschroef het volgende:
Inderdaad belgie, maar de wegenbelasting zit wel goed. 320 euro per jaar, dus dat valt op zich mee.
E60 dus sedan, touring is e61
heb nog een andere BMW. Misschien dat jou die wel kan bekoren. Als ik eraan denk plaats ik moren een fotoquote:
Haha tja... hoeveel van die 9 waren niet overbodig Ik dacht dat ik veel auto's had, momenten gehad met 4, nu maar 3. Maar in NL is het stukken duurder...quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:19 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Tja eigenlijk wel... Nu nog 7 een tijdje geleden zelfs nog 9.
Betalen wij per kwartaal...quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
320 per jaar!!
WOW... fuck sakes
Dan zou ik ook zo'n stink diesel rijden ja hahaha
Nah daar ben ik het niet mee eens hoor. Wel dat het flink verbeterd is, maar er zijn nog steeds slechte stukken. In NL kom je dat maar heel weinig tegen. Tijdje terug nog voor de grens met Frankrijk (Lille) met m'n bus weer door zo een enorm diepe kuil geredenquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:20 schreef boegschroef het volgende:
Het mooie is dat ik van mijn 35k per jaar er toch minimaal 25k in nederland rij
Maar vergis je niet, 5 jaar geleden klopte dat nog, maar tegenwoordig zijn de wegen in belgie net zo goed of zelfs beter dan in nederland op de snelwegen na. Zeker hier in de omgeving 'kempen' hier zijn alle wegen de afgelopen 2 jaar vernieuwd
Jij komt nooit op de a6 en a50?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nah daar ben ik het niet mee eens hoor. Wel dat het flink verbeterd is, maar er zijn nog steeds slechte stukken. In NL kom je dat maar heel weinig tegen. Tijdje terug nog voor de grens met Frankrijk (Lille) met m'n bus weer door zo een enorm diepe kuil gereden
Kwartaal! Voor een diesel betaal je dat bijna per maand hahahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Betalen wij per kwartaal...
Maar onze wegen zijn wel mooier!
Weinig inderdaad, maar ik zei ook niet dat elke weg feilloos is toch? Maar ben je het niet met mij eens en vind jij het Belgische wegennet in betere staat dan het Nederlandse wegennet?quote:
Nee, maar er zijn best nog wat slechte wegen in Nederland. Gelukkig worden die over het algemeen gauw aangepakt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Weinig inderdaad, maar ik zei ook niet dat elke weg feilloos is toch? Maar ben je het niet met mij eens en vind jij het Belgische wegennet in betere staat dan het Nederlandse wegennet?
Haha ja dat laatste zie ik niet als slecht onderhoud, maar raar is het wel ja!quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn best nog wat slechte wegen in Nederland. Gelukkig worden die over het algemeen gauw aangepakt.
Zoals het knooppunt Joure. Een rotonde in een snelweg, koekoek.
Dacht zelf meer aan Mobil 1 0W-40 LL-01quote:
En ik nooit iets anders dan Mobilquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Koop zelf nooit iets anders dan Castrol
Dat is inderdaad geen slecht onderhoud, maar een slecht ontwerp.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:42 schreef Catch22- het volgende:
Zoals het knooppunt Joure. Een rotonde in een snelweg, koekoek.
Ja die bruggen kunnen bokirritant zijn! A2 zijn ze mee bezig, ben benieuwd wanneer het klaar is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen slecht onderhoud, maar een slecht ontwerp.
Maar goed, die rotonde gaan ze nu veranderen in een echt knooppunt.
Beweegbare bruggen in een snelweg, die voor een paar kutzeilbootjes omhoog gaan, ook zo'n faalontwerp.
Of de A2 die in Maastricht plotseling N2 wordt met een stuk of 5 verkeerslichten achter elkaar, en dan weer A2 wordt
Werken ze nu wel weer? Anders pak ik zo een andere route naar Denemarkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
Afgelopen dinsdag 3 x een brug defect in de Afsluitdijk.
Aan beide kanten.
Door de warmte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |