abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2018 @ 11:54:17 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178670712
quote:
Netflix-serie The Witcher krijgt acht afleveringen en komt mogelijk in 2020 uit
De dramaserie van The Witcher die door Netflix wordt geproduceerd, krijgt acht afleveringen en komt mogelijk in 2020 uit. De opnames zullen in Oost-Europa plaatsvinden. De serie is gebaseerd op de boeken die ook als inspiratie voor de games van CD Projekt Red dienden.

De nieuwe details zijn bekendgemaakt door Lauren Schmid Hissrich, de scriptschrijver die is ingehuurd door Netflix om de serie te produceren. Ze stelt dat het aantal van acht afleveringen zal zorgen voor episodes met veel verhaal en actie.

Het script moet grotendeels nog geschreven worden, Hissrich zegt dat ze alleen de pilot af heeft. Bij het schrijven van het script de resterende zeven afleveringen worden nog andere schrijvers betrokken. Het is nog niet bekend wanneer de serie te zien is, maar de producent noemt 2020, met daarbij de woorden 'wie weet'. De dramaserie zal in Oost-Europa worden opgenomen. Volgens Hissrich spreekt dat voor zich en 'kan de serie niet op een andere plek gemaakt worden'.

Vorig jaar werd bekendgemaakt dat er een Engelstalige Netflix-serie van The Witcher komt. De serie is gebaseerd op de acht boeken van Andrzej Sapkowski en is niet direct gerelateerd aan de games, maar de games die door CD Projekt Red zijn gemaakt, zijn op hun beurt gebaseerd op de saga van de Poolse schrijver. Sapkowski is aangesteld als creative consultant voor de dramaserie.
https://tweakers.net/nieu(...)ijk-in-2020-uit.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 25 april 2018 @ 19:52:59 #202
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_178739567
Vandaag the witcher 3 weer opgepakt, want hdr patch. Lijkt wel of de kleuren door elkaar staan. Kan amper wat zien. Speel op een ps4 pro en 4k tv van LG. Zodra hij op hdr over gaat, dan gaat het mis. Met andere games zoals far cry 5 en God of war nergens last van. Meer mensen dit probleem ? :@
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 25 april 2018 @ 21:13:02 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178741381
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag the witcher 3 weer opgepakt, want hdr patch. Lijkt wel of de kleuren door elkaar staan. Kan amper wat zien. Speel op een ps4 pro en 4k tv van LG. Zodra hij op hdr over gaat, dan gaat het mis. Met andere games zoals far cry 5 en God of war nergens last van. Meer mensen dit probleem ? :@
Yup, bekend probleem.

https://www.polygon.com/2(...)s4-patch-1-60-issues
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 26 april 2018 @ 08:59:21 #204
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_178749214
En opgelost. Even contact opgenomen met het facebook team van cd project red. Was gewoon de gamma wat lager zetten blijkbaar. :+. Zoiets kleins, waar je gewoon overheen kijkt
You dont believe me ? Read this line again.
  Lieve Belg donderdag 27 september 2018 @ 19:40:46 #205
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_182169777

quote:
The Witcher World is Back!

Pre-orders for Thronebreaker: The Witcher Tales are now available! Thronebreaker: The Witcher Tales will release on October 23rd on PC via GOG.COM. A console release for PlayStation 4 and Xbox One will follow on December 4th.

Make sure to visit the game’s official website — witchertales.com — to find additional information about the setting, characters, and gameplay!
———
Thronebreaker is a single player role-playing game set in the world of The Witcher that combines narrative-driven exploration with unique puzzles and card battle mechanics. Crafted by the developers responsible for some of the most iconic moments in The Witcher 3: Wild Hunt, the game spins a truly regal tale of Meve, a war-veteran queen of two Northern Realms — Lyria and Rivia. Facing an imminent Nilfgaardian invasion, Meve is forced to once again enter the warpath, and set out on a dark journey of destruction and revenge.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wy minder braaf en lief dan hij lijkt
          shmoop|dingen jawel, jij bent Superjump
  donderdag 27 september 2018 @ 19:46:33 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182169881
quote:
Wist niet dat dit er aan kwam.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182320574
Hey allemaal.
Ik ben sinds kort begonnen op aanraden van anderen, aan de the witcher.. Ik ben nu pak hem. Beet 8 uur in.. Maar vind het zo slow allemaal.. Komt daar verandering in? Of is de hele game zo?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  donderdag 4 oktober 2018 @ 18:59:38 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182320739
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:49 schreef liiszle het volgende:
Hey allemaal.
Ik ben sinds kort begonnen op aanraden van anderen, aan de the witcher.. Ik ben nu pak hem. Beet 8 uur in.. Maar vind het zo slow allemaal.. Komt daar verandering in? Of is de hele game zo?
Dat is een goede tip geweest van die anderen. Deeltje 3 wel neem ik aan?

En wat vind je slow? Want je kunt bijvoorbeeld paardrijden, dan gaat het reizen in ieder geval sneller. Of bedoel je de combat? Daar kun je upgraden naar je eigen stijl zodat je meer aanvallen/combo's kunt maken. Dan wordt dat deel ook wat sneller.

Wat speel je normaliter?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182320789
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is een goede tip geweest van die anderen. Deeltje 3 wel neem ik aan?

En wat vind je slow? Want je kunt bijvoorbeeld paardrijden, dan gaat het reizen in ieder geval sneller. Of bedoel je de combat? Daar kun je upgraden naar je eigen stijl zodat je meer aanvallen/combo's kunt maken. Dan wordt dat deel ook wat sneller.

Wat speel je normaliter?
Haha tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de game.
Het rijden en fast traveled snap ik allemaal.. Maar die eindeloze dialogen en keuzes.. En dat je en je zwaard moet olin, en een spell moet en dan ook 3 knoppen hebt voor aanvallen.. T voelt als te veel werk voor te weinig resultaat.

Ik speel normaal farcry, fallout, the last of us. Uncharted, horizon zero dawn.. Dat soort games
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  donderdag 4 oktober 2018 @ 19:27:22 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182321194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:02 schreef liiszle het volgende:

[..]

Haha tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de game.
Het rijden en fast traveled snap ik allemaal.. Maar die eindeloze dialogen en keuzes.. En dat je en je zwaard moet olin, en een spell moet en dan ook 3 knoppen hebt voor aanvallen.. T voelt als te veel werk voor te weinig resultaat.

Ik speel normaal farcry, fallout, the last of us. Uncharted, horizon zero dawn.. Dat soort games
Hmm, Fallout is ook een RPG dus dat is het dan verder niet.

Dat olin heb ik zelf weinig gedaan hoor (op easy weliswaar :@ ) omdat het voor mijn gevoel ook niet altijd de moeite was. Ik wisselde gewoon de twee standaard attacks af met soms wat fire magic.

De dialogen en keuzes blijven. Het is een ontzettend verhalende game met heeeeel veel back story. Als dat je ding niet is zul je misschien geen klik krijgen met de game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182321795
Geeft het de tijd. Ik vond het in het begin ook allemaal wat langdradig, maar ben blij dat ik toch verder ben gegaan. Wat mij betreft het beste spel ooit. Die uitbreidingen zijn ook zo fucking gruwelijk.
pi_182325986
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:08 schreef TvhN het volgende:
Geeft het de tijd. Ik vond het in het begin ook allemaal wat langdradig, maar ben blij dat ik toch verder ben gegaan. Wat mij betreft het beste spel ooit. Die uitbreidingen zijn ook zo fucking gruwelijk.
Ja dat hoor ik dus vaker!
Ik zal t nog een avondje proberen. Hahah
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:32:45 #213
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182333391
The Witcher is ook een RPG, het gaat meer over het verhaal en personages dan de actie.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:32:29 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182437734



Hmmm. Ik weet het nog niet...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182438470
Van Superman naar Witcher :o
pi_182440972
Is er trouwen voor de PS4 nog een leuk, vergelijkbaar spel als The Witcher?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 21:52:15 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_182441141
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:43 schreef TvhN het volgende:
Is er trouwen voor de PS4 nog een leuk, vergelijkbaar spel als The Witcher?
Heb je alle DLC al gespeeld?

Buiten dat denk ik dat Kingdom Come Deliverance wel enigszins overeenkomt. Andere goede rpg's zijn Final Fantasy XV en Dragon Quest XI, maar die zijn toch wel behoorlijk anders qua combat alleen al.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_182725236
quote:
Net eventjes gespeeld. Gwent (of een variatie daarop) speelt weer een hoofdrol en daar ben ik helaas niet zo'n fan van ;(
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 9 mei 2019 @ 22:43:39 #219
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_186732360
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:02:55 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188465021
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:58 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188699322
DomsPlaying twitterde op donderdag 29-08-2019 om 18:20:37 CD Projekt:Company sold more copies of The Witcher 3 in 1st half of 2019 than the same time frame in 2018.Sales "remain strong."Its overall revenue increased 28% in H1, with net profit essentially flat on rising Cyberpunk development costs.Source: Piotr Nielubowicz, CFO. https://t.co/erltfzyv1Z reageer retweet
Game verkoopt nog steeds goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188701691
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
DomsPlaying twitterde op donderdag 29-08-2019 om 18:20:37 CD Projekt:Company sold more copies of The Witcher 3 in 1st half of 2019 than the same time frame in 2018.Sales "remain strong."Its overall revenue increased 28% in H1, with net profit essentially flat on rising Cyberpunk development costs.Source: Piotr Nielubowicz, CFO. https://t.co/erltfzyv1Z reageer retweet
Game verkoopt nog steeds goed.
En terrecht, het is dan ook een verschrikkelijk goede en toffe game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 3 november 2019 @ 22:40:08 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189772865
Wie heeft de boeken gelezen? Hoe zijn die?

En in welke taal? Ik prefereer altijd de originele taal maar dat is nu geen optie. Zijn de Nederlandse vertalingen een beetje te doen of is Engels de beste keus? Ik neig naar Engels i.v.m. de games en Netflix serie.

Deze maand lees ik (eindelijk) The Hobbit uit en ik wil daarna wel iets nieuws beginnen. De boeken van The Witcher lijken we me tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189772935
Ik heb het eerste boek gelezen maar voor mij was het net iets teveel fantasy. Leuk, maar ik had niet direct de behoefte om verder te lezen. Vond de manier van verhaal vertellen in de games eigenlijk stiekem leuker, maar misschien ga ik na het kijken van de serie weer geinspireerd zijn om boek 2 op te pakken.

Ik lees altijd Engels tenzij het een Nederlands boek is dus daar kan ik je niet helpen. Ik vind Nederlands vertalingen vaak een beetje cringy maar ook dat is, uiteraard, sterk persoonlijk :P

Maareh, even los van Witcher. Is Game of Thrones niet een leuke om te doen? Daar zijn de boeken daadwerkelijk een stuk beter dan de serie, ondanks dat de serie behalve de laatste seizoenen ook heel vet was.
Conscience do cost.
  zondag 3 november 2019 @ 23:00:50 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189773319
GoT staat ook op de lijst, maar is nog niet klaar. Dan ga ik er nog niet aan beginnen. Ondanks dat ik er tien jaar over ga doen ofzo :+

Voordelen van de Witcher boeken zijn dat ze beginnen met twee delen met korte verhalen en je ze in n keer kunt aanschaffen zodat je een serie met dezelfde boeken in je kast hebt staan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')