abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 17 mei 2017 @ 20:50:19 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_171012667
registreer om deze reclame te verbergen
Hier ook nog ff, The Witcher komt als tv-serie naar Netflix

http://www.eurogamer.net/(...)es-begins-production
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_171013481
quote:
19s.gif Op woensdag 17 mei 2017 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook nog ff, The Witcher komt als tv-serie naar Netflix

http://www.eurogamer.net/(...)es-begins-production
Productie Netflix-serie The Witcher begonnen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
hue
  woensdag 17 mei 2017 @ 21:37:43 #178
467355 Romatron47
Korte Tekst
pi_171014078
Ik zag het inderdaad.

Laatst las ik nog een artikel over dat de schrijver van de boeken helemaal niet bij is met de games. Hij verkocht de rechten omdat hij geld nodig had volgens mij.
Zou hij het wel eens zijn met deze serie dan, of gaat de boekverkoop gewoon slecht?
(max. 4 regels)
pi_171015623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 21:37 schreef Romatron47 het volgende:
Ik zag het inderdaad.

Laatst las ik nog een artikel over dat de schrijver van de boeken helemaal niet bij is met de games. Hij verkocht de rechten omdat hij geld nodig had volgens mij.
Zou hij het wel eens zijn met deze serie dan, of gaat de boekverkoop gewoon slecht?
Als ik zo eens op de reddits rondstruin krijg ik eerder de indruk dat de boekverkoop nogal is toegenomen, juist door de games.
pi_171031901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Als ik zo eens op de reddits rondstruin krijg ik eerder de indruk dat de boekverkoop nogal is toegenomen, juist door de games.
Nogal wiedes. Een groot aantal mensen (het gros durf ik wel te zeggen) had nooit van Witcher gehoord voordat de games er waren. Alles lijkt erop te wijzen dat de schrijver een beetje een arrogante kwal is die niet wil toegeven dat mede door het toedoen van de games (die hij regelmatig heeft afgekraakt) succes heeft verworven.

Ikzelf heb de boeken (nog) niet gelezen trouwens maar ondanks dat ze het relatief goed doen krijg ik ook tamelijk vaak te horen dat het verhaal en de karakters in de game vaak een stuk toffer zijn.

Ik hoop dan eigenlijk ook dat de TV serie eerder de game als focus neemt dan de boeken, maar gezien de nauwe samenwerking met de schrijver zal dat wel niet gebeuren. Hopelijk pakt het goed uit want all-round is het witcher verhaal, boek of game, gewoon heel tof en biedt het genoeg perspectieven voor een serie :)
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_171303688
Schrijver heeft gewoon een kutdeal gemaakt door te kiezen voor een zak geld ipv vaste royalties waardoor hij van al het Witcher succes nu geen cent ziet.

Omdat hij alsnog gierig is gaat hij natuurlijk wel het productieteam adviseren dus hopelijk wordt de serie steengoed.

Inmiddels vangt deze game bij mij teveel stof... Ik vind het normale exploren gewoon niet leuk genoeg...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_171792149
Alle Witcher-games zijn momenteel in de aanbieding op GOG. De GOTY-editie van The Witcher 3 is nu bijvoorbeeld 24 euro.

Heeft iemand de bta van Gwent al geprobeerd? Ziet er ook wel gelikt uit.
pi_172159535
The Witcher is in de aanbieding op steam *O*
Alleen vandaag nog
Twiddel
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:13:15 #184
429367 DKUp
Team Trol Batsing Marjet
pi_172159585
Er komt een Xbox One X en PS4 Pro update voor The Witcher 3 _O_
Blood and Wine is nog steeds niet uit.
BATMAN BATMAN BATMAN
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest