abonnement Unibet Coolblue
pi_163082434
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_163082750
En, wat is het geworden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163082829
O: magerekwarkzaadzaadbanaanaardbeien
T: hap multivlaai appelkruimel ( :r )
L: 4x waldkorn halvajam abrikoos, zelfgemaakte aardbeienjam
L: kibbeling
D: zoete aardappelsoep
T: baklava O+
T: watermeloen
pi_163082848
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
En, wat is het geworden?
Ik ben nog aan het bedenken. Beetje yoghurt denk ik.
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:15:44 #5
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163082948
Dagje vrij. Ik doe lekker niksssssssss. Behalve eten:
O kwark met bosbessen en nestlé flakes
L bagel roomkaas en zalm
T 10 caramelized choco coffee beans
D zomerstoofpotje.
En netflixen. En de tuin. En de douche en de wc. En de kattenbak, de ramen voor, de strijk, de boodschappen en de administratie. Niks dus.

[ Bericht 27% gewijzigd door mrspoeZ op 17-06-2016 12:22:19 ]
Prrrrr
pi_163083926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:15 schreef mrspoeZ het volgende:

T 10 caramelized choco coffee beans

Dat klinkt goed :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport vrijdag 17 juni 2016 @ 16:21:49 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163089609
Lijstje voor vandaag:

S: 30 minuten core workout (zou ik vaker moeten doen)
O: magere kwark met muesli/quinoa dingen en banaan
L: 2 crackers met kipfilet en cottage cheese, 2 bth met 30+ kaas Toscaanse kruiden en 6 cherrytomaatjes
D: pasta met groenten en saus
S: zwemtraining
T: geen idee, druiven of noten of allebei
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163090898
Hi allen,
Ik lees al een tijdje mee en vind het nu toch maar eens tijd mee te posten :)
Ik ben nu ongeveer een maand bezig met afvallen. Heb wel fors overgewicht, dus er mag best wat af. Nu las ik hier eerder al over Bmr dus die heb ik maar eens berekend. Bij mij is die 1947. Ik las dat je daar eigenlijk niet onder moet gaan zitten, maar ik zit momenteel rond de 1800 calorieën per dag. Ik red het daar goed mee, met eigenlijk geen honger gedurende de dag. Is het nou nog steeds slecht om hier onder te zitten, of werkt dit anders bij meer overgewicht?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:09:58 #9
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163090955
Als je structureel onder je BMR eet zul je behalve vet ook een hoop spierweefsel afbreken, dat zich niet kan herstellen door je energietekort.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163090966
Maar die BMR calculators geven wel een schatting, je weet niet echt wat het is tenzij je je precieze lichaamssamenstelling weet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163091100
Weet idd niet precies wat mijn lichaamssamenstelling is, heb nog nooit een vetmeting laten doen oid. Zou het wel ok zijn als ik bv gedurende de week rond die 1800 blijf en dan in het weekend wat meer, zodat ik dan gemiddeld in een week wel rond mijn bmr blijf?
pi_163091254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:16 schreef elliebell het volgende:
Weet idd niet precies wat mijn lichaamssamenstelling is, heb nog nooit een vetmeting laten doen oid. Zou het wel ok zijn als ik bv gedurende de week rond die 1800 blijf en dan in het weekend wat meer, zodat ik dan gemiddeld in een week wel rond mijn bmr blijf?
Dat zou een prima aanpak kunnen zijn ja.
Hoeveel ben je tot nu toe afgevallen met dit dieet? In de eerste weken mag het best snel gaan, maar daarna wil je niet meer dan +- 0.5kg per week afvallen, anders weet je vrijwel zeker dat dit ook spiermassa is. Hoeveel overgewicht hebben we het over?
En goed erbij blijven trainen helpt ook, zodat je spiermassa juist sterker wordt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163091508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat zou een prima aanpak kunnen zijn ja.
Hoeveel ben je tot nu toe afgevallen met dit dieet? In de eerste weken mag het best snel gaan, maar daarna wil je niet meer dan +- 0.5kg per week afvallen, anders weet je vrijwel zeker dat dit ook spiermassa is. Hoeveel overgewicht hebben we het over?
En goed erbij blijven trainen helpt ook, zodat je spiermassa juist sterker wordt.
Ik ben nu in 4 weken ongeveer 3 kilo afgevallen. Eerste 2 weken wat meer cheatmaaltijden gehad dan laatste 2 weken, dus wellicht gaat het nu wat harder. Ik ben nu 117 kg bij 1,72 meter. Ik doe op dit moment 2x per week bodypump. Zit nog een beetje met een enkelblessure, deed hiervoor ook wel wat meer cardio lesjes, zoals bodycombat/bodystep. Fiets overigens ook nog 45 min per dag van en naar werk (ma tm vrij)
pi_163091621
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:33 schreef elliebell het volgende:

[..]

Ik ben nu in 4 weken ongeveer 3 kilo afgevallen. Eerste 2 weken wat meer cheatmaaltijden gehad dan laatste 2 weken, dus wellicht gaat het nu wat harder. Ik ben nu 117 kg bij 1,72 meter. Ik doe op dit moment 2x per week bodypump. Zit nog een beetje met een enkelblessure, deed hiervoor ook wel wat meer cardio lesjes, zoals bodycombat/bodystep. Fiets overigens ook nog 45 min per dag van en naar werk (ma tm vrij)
Nou, dan heb je denk ik niet te weinig gegeten met 3kg eraf in de eerste 4 weken. Dus voorlopig lekker zo doorgaan dan, als het goed gaat! En als je toch al elke dag 45 min. fietst is het misschien slimmer om de focus bij sporten op kracht te leggen ipv op cardio..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:49:48 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163091819
Hallo Dieetclubvrienden :W

Waar koop ik prettige niet te dikke joggingbroeken met rechte pijpen in maat 46-48?
Spoilers!
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:49:54 #16
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163091823
Klinkt prima, ik zou vooral zo doorgaan!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163092325
Welkom en succes Ellie! Ik vind het wel goed klinken eigenlijk. :Y Heb je misschien een lijstje van wat je ongeveer eet op een dag?
pi_163092486
Welkom Ellie :W
pi_163092562
Hoi Ellie! :) :W
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:26:20 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163092725
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo Dieetclubvrienden :W

Waar koop ik prettige niet te dikke joggingbroeken met rechte pijpen in maat 46-48?
Zeeman!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:36:14 #21
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163092948
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo Dieetclubvrienden :W

Waar koop ik prettige niet te dikke joggingbroeken met rechte pijpen in maat 46-48?
Bristol!
Prrrrr
pi_163092969
Thanks allen! :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:10 schreef Myraela het volgende:
Welkom en succes Ellie! Ik vind het wel goed klinken eigenlijk. :Y Heb je misschien een lijstje van wat je ongeveer eet op een dag?
O: havermout met melk en frambozen
T: sinaasappel
L: 3 speltboterhammen met spinaziespread (zonnatura)
T: 3 rijstwafels
D: couscous met groenten en geitenkaas en na wat kwark

Ik hou alles bij in my fitness pall en kwam uit op ongeveer 1800 kcal
pi_163093041
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef elliebell het volgende:
Thanks allen! :)

[..]

O: havermout met melk en frambozen
T: sinaasappel
L: 3 speltboterhammen met spinaziespread (zonnatura)
T: 3 rijstwafels
D: couscous met groenten en geitenkaas en na wat kwark

Ik hou alles bij in my fitness pall en kwam uit op ongeveer 1800 kcal
Prima lijstje :Y ^O^
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:40:26 #24
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163093069
Spinaziespread? Hm. Klinkt niet aantrekkelijk. Ik vind spinazie altijd zo waterig.

[edit]Oh wauw. 230kcal/100g. Je vindt het vast erg lekker denk ik dan maar.
Prrrrr
pi_163093224
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:40 schreef mrspoeZ het volgende:
Spinaziespread? Hm. Klinkt niet aantrekkelijk. Ik vind spinazie altijd zo waterig.

[edit]Oh wauw. 230kcal/100g. Je vindt het vast erg lekker denk ik dan maar.
Dat is voor broodbeleg toch niet zoveel?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163093226
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:37 schreef elliebell het volgende:
Thanks allen! :)

[..]

O: havermout met melk en frambozen
T: sinaasappel
L: 3 speltboterhammen met spinaziespread (zonnatura)
T: 3 rijstwafels
D: couscous met groenten en geitenkaas en na wat kwark

Ik hou alles bij in my fitness pall en kwam uit op ongeveer 1800 kcal
De couscous klinkt lekker, spinaziezooi ook!

Lijst hier:

O: mobloats
L: bagel
T: sneedje speltzuurdesembrood met wat boter
T: biertje
D: gepofte zoete aardappel met bonenchilli, zure room en verse guacamole

De yoghurt werd 'm niet meer. Kreeg mail van promotor, moest de rest van de middag balen en doorlezen en nog meer balen :') wat een kutdag was dit. -O- Het wordt tijd voor een paar weken goede inspiratie en dergelijken, deze week schrijf ik maar 'mooi' af ;(
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:53:55 #27
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163093383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is voor broodbeleg toch niet zoveel?
Voor kan of mayonaise-gebaseerde salade niet. Als iets spinaxiespread het verwacht je niet de voedingswaarde van roomkaas of appelstroop. Dat bedoel ik meer.
Prrrrr
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:54:57 #28
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163093425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De couscous klinkt lekker, spinaziezooi ook!

Lijst hier:

O: mobloats
L: bagel
T: sneedje speltzuurdesembrood met wat boter
T: biertje
D: gepofte zoete aardappel met bonenchilli, zure room en verse guacamole

De yoghurt werd 'm niet meer. Kreeg mail van promotor, moest de rest van de middag balen en doorlezen en nog meer balen :') wat een kutdag was dit. -O- Het wordt tijd voor een paar weken goede inspiratie en dergelijken, deze week schrijf ik maar 'mooi' af ;(
Promotor is niet blij? Wat vervelend voor je. Ga je het nog wel halen allemaal, tijdtechnisch?
Prrrrr
pi_163093597
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo Dieetclubvrienden :W

Waar koop ik prettige niet te dikke joggingbroeken met rechte pijpen in maat 46-48?
Primark?
Ja doei.
pi_163093702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
Kreeg mail van promotor, moest de rest van de middag balen en doorlezen en nog meer balen :') wat een kutdag was dit. -O- Het wordt tijd voor een paar weken goede inspiratie en dergelijken, deze week schrijf ik maar 'mooi' af ;(
Wats zijn probleem?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163093730
Moblo :* :*
pi_163093786
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wats zijn probleem?
Oh, hij heeft geen probleem! Ik heb een probleem. Hij kwam met wat gegronde aanmerkingen op m'n paper en dan baal ik gewoon ontzettend dat ik dat zelf niet gezien heb :') En dan denk ik weer 'waar doe ik dit allemaal voor, volgens mij denken zij dat ik hier beter in ben dan dat ik in werkelijkheid ben'. Hello Impostor syndrome... iets waar ik de laatste paar weken wel echt veel last van heb. Ze waren erg tevreden met 't paper over het algemeen, maar gewoon wat structurele issues die ik in een zeer beperkt woordenaantal allemaal af moet vangen, en dat is gewoon kut.
Ja doei.
pi_163093819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, hij heeft geen probleem! Ik heb een probleem. Hij kwam met wat gegronde aanmerkingen op m'n paper en dan baal ik gewoon ontzettend dat ik dat zelf niet gezien heb :') En dan denk ik weer 'waar doe ik dit allemaal voor, volgens mij denken zij dat ik hier beter in ben dan dat ik in werkelijkheid ben'. Hello Impostor syndrome... iets waar ik de laatste paar weken wel echt veel last van heb. Ze waren erg tevreden met 't paper over het algemeen, maar gewoon wat structurele issues die ik in een zeer beperkt woordenaantal allemaal af moet vangen, en dat is gewoon kut.
Volgens mij heeft iedereen wel eens last van dat impostor syndrome :* Desalniettemin, kut :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163093914
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, hij heeft geen probleem! Ik heb een probleem. Hij kwam met wat gegronde aanmerkingen op m'n paper en dan baal ik gewoon ontzettend dat ik dat zelf niet gezien heb :') En dan denk ik weer 'waar doe ik dit allemaal voor, volgens mij denken zij dat ik hier beter in ben dan dat ik in werkelijkheid ben'. Hello Impostor syndrome... iets waar ik de laatste paar weken wel echt veel last van heb. Ze waren erg tevreden met 't paper over het algemeen, maar gewoon wat structurele issues die ik in een zeer beperkt woordenaantal allemaal af moet vangen, en dat is gewoon kut.
Oh pffffff... lastig zo'n dag. Maar.. en dat weet je best; dit gaat over :Y

en nee, ze komen er vast niet achter dat je het eigenlijk helemaal niet kan :+
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:17:10 #35
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163093946
Kut moblo -O-

Welkom ellie :W mooi lijstje! Van die spread eet mijn dochter vaak paprika of tomaat.

Nieuw sportshirt gekocht. En mijn wandelschoenen opgestuurd naar Meindl heb te veel slijtage voor de tijd dat ik ze heb.
pi_163094073
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh pffffff... lastig zo'n dag. Maar.. en dat weet je best; dit gaat over :Y

en nee, ze komen er vast niet achter dat je het eigenlijk helemaal niet kan :+
Volgende week weer een week. Heb ook stiekem best wat prima dingen gedaan deze week, maar pffffff, dat waren vooral maandag en dinsdag. De rest was lastig, maargoed, het is ook allemaal niet makkelijk, anders had iedereen Dr voor z'n naam staan. :P

Dit weekend gelukkig een leuk weekend met de hardloopclub, morgen een Cross Country event + barbecue, en lange/late avond, dus hoezee. Daar verheug ik me vooral maar op nu. :P

Dank voor de relativering. :P Is soms even nodig.
Ja doei.
pi_163094102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kut moblo -O-

Welkom ellie :W mooi lijstje! Van die spread eet mijn dochter vaak paprika of tomaat.

Nieuw sportshirt gekocht. En mijn wandelschoenen opgestuurd naar Meindl heb te veel slijtage voor de tijd dat ik ze heb.
Iedereen zweert bij Meindls, maar ik heb er slechte herinneringen aan (blaren) ;( Heb ze wel nog steeds, voor in de tuin te werken :P

En het komt wel weer goed! :P
Ja doei.
pi_163094527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgende week weer een week. Heb ook stiekem best wat prima dingen gedaan deze week, maar pffffff, dat waren vooral maandag en dinsdag. De rest was lastig, maargoed, het is ook allemaal niet makkelijk, anders had iedereen Dr voor z'n naam staan. :P

Dit weekend gelukkig een leuk weekend met de hardloopclub, morgen een Cross Country event + barbecue, en lange/late avond, dus hoezee. Daar verheug ik me vooral maar op nu. :P

Dank voor de relativering. :P Is soms even nodig.
:Y herkenbaar.. Ik ga alleen maar voor een Msc en ik heb die weken ook al.. 8)7 :+ ;)
pi_163095081
Niets 'maar een msc', tsk.
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:50:06 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163095124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Iedereen zweert bij Meindls, maar ik heb er slechte herinneringen aan (blaren) ;( Heb ze wel nog steeds, voor in de tuin te werken :P

En het komt wel weer goed! :P
Natuurlijk komt dat goed. Jij bent fucking moblo.

Dank voor de tips voor de joggingbroeken. Zal eens gaan kijken bij Bristol, Zeeman en Primark.
Spoilers!
pi_163095433
Wat een vertrouwen, lief. Zie het nu even zwaar in, en dat laat ik maar even gaan. Begeleiders zullen ook wel weten wat ze doen/zeggen, maar toch... Bier.

Zoals mr. Mo zei 'gelukkig heb je een coping mechanism' :')
Ja doei.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 20:00:11 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163095472
Nu bier. Morgen weer nadenken.
Spoilers!
pi_163095493
Morgen ook bier. :P
Ja doei.
pi_163095767
Zo, ik ga ook stoppen met werken. Mijn nek zit vast en mijn ogen vallen dicht }:| En zo wordt het 21.00 voordat ik kan sporten terwijl de planning 19.00 was ;(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163095776
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een vertrouwen, lief. Zie het nu even zwaar in, en dat laat ik maar even gaan. Begeleiders zullen ook wel weten wat ze doen/zeggen, maar toch... Bier.

Zoals mr. Mo zei 'gelukkig heb je een coping mechanism' :')
Je coping mechanism is bier? :D Daar zou ik héél voorzichtig mee zijn, met zo'n type coping mechanism :P

Maar komt wel goed meisje, heus ;)

Ik moet nodig weer normaal gaan doen. Hele dag niets gewogen, veel te veel gegeten en vanavond heeft vriendlief eten gemaakt (met tonijn, groente, avocado: supergezond allemaal) en gaf me heel lief een briefje met allemaal gewichten van alles wat er in mijn eten zat. En toen dacht ik: hij doet wčl zijn best voor mij en ik zelf niet. wtf :X Dus, normaal gaan doen, Isa!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163095913
Hier ook 'meh' en ingewikkelde onverwachte dingen en acute stress op het werk, /imposter
Gelukkig is het weekend!

P.s. Dit zijn de ingrediënten van spinaziespread, lijkt meer op winkelpestoachtig spul dan iets anders qua ingrediënten.
Spinazie* 44%, ui* 18%, zonnebloempitten*, zonnebloemolie*, pijnboompitten* 3%, agavasiroop*, aardappelzetmeel*, knoflook*, geconcentreerd citroensap*, zeezout, mosterd* (water, mosterdzaad*, azijn*, zeezout, specerijen*), uipoeder*, zwarte peper*, verdikkingsmiddel: johannesbroodpitmeel*. *ingrediënt van biologische teelt.
pi_163095993
Oh ja, dat de belastingdienst me een aanslag stuurt van 2100 euro die ik totaal niet kan plaatsen hielp ook niet :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163096109
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat de belastingdienst me een aanslag stuurt van 2100 euro die ik totaal niet kan plaatsen hielp ook niet :')
Oei! En ik was al gefrustreerd over ¤750 die ik eigenlijk wel kon plaatsen :')
  vrijdag 17 juni 2016 @ 20:25:29 #49
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163096129
Ik kreeg ¤18 terug en daar baalde ik ook van. Jeej voor de lage rentestand en een flexibele hypotheek.
Prrrrr
pi_163096367
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

Oei! En ik was al gefrustreerd over ¤750 die ik eigenlijk wel kon plaatsen :')
Twee banen hebben is echt heel frustrerend (vooral omdat de één ook nog heel flexibele uren heeft en de ene maand veel meer kan zijn dan de andere maand), op de één of andere manier klopt het allemaal nooit wat je afdraagt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163096395
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Niets 'maar een msc', tsk.
;) ;) vergeleken met een Dr dan he.. :D en ik heb er al een.. alleen moet ik die anders noemen.
pi_163096468
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier ook 'meh' en ingewikkelde onverwachte dingen en acute stress op het werk, /imposter
Gelukkig is het weekend!

P.s. Dit zijn de ingrediënten van spinaziespread, lijkt meer op winkelpestoachtig spul dan iets anders qua ingrediënten.
Spinazie* 44%, ui* 18%, zonnebloempitten*, zonnebloemolie*, pijnboompitten* 3%, agavasiroop*, aardappelzetmeel*, knoflook*, geconcentreerd citroensap*, zeezout, mosterd* (water, mosterdzaad*, azijn*, zeezout, specerijen*), uipoeder*, zwarte peper*, verdikkingsmiddel: johannesbroodpitmeel*. *ingrediënt van biologische teelt.
Haha, ik vind het echt serieus gewoon lekker. Doe altijd wel dun laagje, is ook best sterk. Wel smaakvol dus. Had laatst zo'n groentespread van de appie, met bloemkool. Had nauwelijks calorieën, maar dat vond ik echt niet weg te krijgen
pi_163096617
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:10 schreef Isabeau het volgende:

Ik moet nodig weer normaal gaan doen. Hele dag niets gewogen, veel te veel gegeten en vanavond heeft vriendlief eten gemaakt (met tonijn, groente, avocado: supergezond allemaal) en gaf me heel lief een briefje met allemaal gewichten van alles wat er in mijn eten zat. En toen dacht ik: hij doet wčl zijn best voor mij en ik zelf niet. wtf :X Dus, normaal gaan doen, Isa!
O+ O+
pi_163097421
Nawh! O+
Ja doei.
pi_163097800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nodig weer normaal gaan doen. Hele dag niets gewogen, veel te veel gegeten en vanavond heeft vriendlief eten gemaakt (met tonijn, groente, avocado: supergezond allemaal) en gaf me heel lief een briefje met allemaal gewichten van alles wat er in mijn eten zat. En toen dacht ik: hij doet wčl zijn best voor mij en ik zelf niet. wtf :X Dus, normaal gaan doen, Isa!
Dit is wel echt te lief van je vriend. O+
pi_163098480
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T klein stukje taart
L broodje kaas, heldere soep, krentenbol, karnemelk
T appel, sinaasappel
D bami met rundvlees en groentemix
S Evy 26: 6 km in 36 minuten *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:39 schreef elliebell het volgende:

[..]

Haha, ik vind het echt serieus gewoon lekker. Doe altijd wel dun laagje, is ook best sterk. Wel smaakvol dus. Had laatst zo'n groentespread van de appie, met bloemkool. Had nauwelijks calorieën, maar dat vond ik echt niet weg te krijgen
Kan me wel voorstellen dat zoiets lekker is hoor, gewoon dat het aantal calorieen logischer is met de ingredientenlijst erbij ivm alleen de naam.
pi_163098983
Mijn lijstje vandaag:

O: Kokoswater. O+ Nog geen trek.
L: Bloemkool/aardappel curry
D: Twee meergranen wraps met Italiaanse groenten, extra tomaat en een beetje kaas.
T: Theelepel pindakaas
T: 3 luchtige crackers met slankie sambal

Planning voor morgen:
O: 2 gebakken eitje, 3 luchtige crackers met slankie sambal
L: Bloemkoolkoekjes met tomaat en kwarkdip
D: Varkenshaas met appel met snijbonen bulgur salade
T: Optimel Griekse stijl framboos

En lekker weer naar de markt. Daar heb ik zin in. O+ Even flink wat courgette inslaan.
pi_163100447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Twee banen hebben is echt heel frustrerend (vooral omdat de één ook nog heel flexibele uren heeft en de ene maand veel meer kan zijn dan de andere maand), op de één of andere manier klopt het allemaal nooit wat je afdraagt.
Heb je al eens gekeken naar middelen over de jaren? Misschien kan je daarmee nog wat terugkrijgen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163100685
Ik heb nog net even een uurtje in de sportschool kunnen trainen en toen had mijn vriend het eten gekookt (wat ik dus pas om 22.30 op had :P), was lekker!
Ik snap alleen niet hoe die virtual spinning les kan aangeven dat je 700 kcal verbrandt in 45 min.. Ik kom op 350 of zo en ik doe toch echt mijn best!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163101405
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:

Heb je al eens gekeken naar middelen over de jaren? Misschien kan je daarmee nog wat terugkrijgen..
Dat is over 3 jaar of zo, toch? Dat zou over 1 of 2 jaar wel eens voor een terug gave kunnen zorgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 juni 2016 @ 01:01:24 #61
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163103191
BBQ zonder bier werd BBQ met vier bier. En met 1000 mensen die het nodig vonden om me te vertellen dat ik nu echt niet nog meer moet afvallen en of ik nog niet klaar ben.

A: Dat maak ik zelf wel uit
B: Ik sta hier met bier en een speklap.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163103327
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:01 schreef MutedFaith het volgende:
BBQ zonder bier werd BBQ met vier bier. En met 1000 mensen die het nodig vonden om me te vertellen dat ik nu echt niet nog meer moet afvallen en of ik nog niet klaar ben.

A: Dat maak ik zelf wel uit
B: Ik sta hier met bier en een speklap.
^O^

Altijd zo'n onzinuitspraak (op de enkeling die echt overdrijft en wiens BMI onder de 18 aan het komen is na dan, maar daar zit je vast nog lang niet 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163104700
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet doorsla. Met mijn bmi van nog steeds bijna 29. Ehm, nee dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 08:38:40 #64
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163104837
Jeej vandaag -30(,7)kg *O* *O*

Zo weer zwemmen, want wandelen zit er nu even niet in.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Bubseltje- op 18-06-2016 09:01:33 ]
pi_163104964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is over 3 jaar of zo, toch? Dat zou over 1 of 2 jaar wel eens voor een terug gave kunnen zorgen.
Ja, als je ook tussen verschillende jaren grote verschillen hebt in inkomen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:09:08 #66
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163104998
Mijn BMI hangt nu ergens net boven de 24. Dus nee, gevaarlijk mager duurt nog wel even..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163105010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, als je ook tussen verschillende jaren grote verschillen hebt in inkomen.
Als je na je studie je eerste jaar hebt gewerkt, is het ook altijd slim om te middelen :)
pi_163105031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:09 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn BMI hangt nu ergens net boven de 24. Dus nee, gevaarlijk mager duurt nog wel even..
Ik denk dat mensen dat vrijwel nooit tegen mij zeggen omdat ze mij altijd 'veel' zien eten :P Ze denken dat ik automatisch op gewicht blijf door veel te sporten maar hebben niet door dat ik calorierijke drankjes en taart etc. afsla en op andere manieren wel echt verstandigere keuzes maak dan zij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:16:38 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163105059
Ik heb het aan mijn arts gevraagd of het slim is om naar een gezond bmi te gaan met een morbide obese achtergrond. En dat was geen enkel probleem. Zolang het maar met gezond eten gaat. Dus ik ga nog even door :+ wat men ook zegt.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:21:55 #70
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163105104
Voor middeling moeten de verschillen in inkomen tussen de jaren al echtecht groot zijn. Bijvoorbeeld door een jaar zo goed als geen inkomen.

Wordt niet toevallig op beide plaatsen loonheffingskorting toegepast? Dat zou op te lossen zijn voor komende jaren.

Anders wordt t waarschijnlijk volledig veroorzaakt doordat zowel werkgever A als B op het eerste deel van t salaris de lagere 1e schijf als loonheffing berekend. Wat jij nu moet betalen is het verschil tussen het op een te groot deel van het totale inkomen toegepaste lagere schijf 1 tarief en het hogere tarief waar t op basis van t totaal in moet vallen.

Dat 2e kun je eigenlijk weinig aan doen, behalve je realiseren dat t effect bestaat en er dus door een maandelijks te betalen Voorlopige Aanslag van de Belastingdienst, of door zelf te sparen rekening mee houden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163105110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik niet doorsla. Met mijn bmi van nog steeds bijna 29. Ehm, nee dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gek dat mensen vinden dat je doorslaat als je gewoon nog echt medisch gezien te zwaar bent. Tenzij je in de afgelopen 2 maanden 20 kg bent afgevallen of zo 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport zaterdag 18 juni 2016 @ 09:22:59 #72
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163105116
Er wordt tegen mij ook wel eens gezegd dat ik moet leven wanneer ik een cassis afsla en voor water ga. Jemig joh, hoeveel gelukkiger word je nou van een cassis dan? :?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:24:19 #73
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163105123
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als je na je studie je eerste jaar hebt gewerkt, is het ook altijd slim om te middelen :)
Ja, doordat je mag middelen met ne studiejaren waarin je geen of veel minder inkomen had.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:26:27 #74
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163105150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen dat vrijwel nooit tegen mij zeggen omdat ze mij altijd 'veel' zien eten :P Ze denken dat ik automatisch op gewicht blijf door veel te sporten maar hebben niet door dat ik calorierijke drankjes en taart etc. afsla en op andere manieren wel echt verstandigere keuzes maak dan zij.
Nouja; dit waren allemaal mensen die me door t jaar heen niet zien eten, omdat ik ze alleen oo de ijsbaan tegen kom. En daar eet ik niet, want ik eet minimaal 3 uur voor een wedstrijd voor t laatst.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163105175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gek dat mensen vinden dat je doorslaat als je gewoon nog echt medisch gezien te zwaar bent. Tenzij je in de afgelopen 2 maanden 20 kg bent afgevallen of zo 8-)
Natuurlijk. Dat het niet goed ging was iedereen al opgevallen. Ik had al veel vragen gehad. Dus in overleg openheid gegeven.
pi_163106210
Ok, even he. Het gaat allemaal niet zo vooruit. Ik eet (teveel) troep, drink teveel, heb te veel feestjes en sport niet meer. Meestal vind ik dat allemaal superkut maar dan ineens realiseer ik me waar ik vandaan kom.

Ik maakte 2 weken geleden (op een festival) een foto van mezelf, en holy shit, dunne kop alles!

[ Bericht 28% gewijzigd door Lonaa op 18-06-2016 20:59:19 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163106707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb het aan mijn arts gevraagd of het slim is om naar een gezond bmi te gaan met een morbide obese achtergrond. En dat was geen enkel probleem. Zolang het maar met gezond eten gaat. Dus ik ga nog even door :+ wat men ook zegt.
Waarom zou dat een probleem zijn dan? :@
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:18:38 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163107433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou dat een probleem zijn dan? :@
Iets met je botten dacht ik te herinneren van een jaar of 10 terug.
Maar goed dat klopte niet dus :+
pi_163107819
:s) :s) lekker ochtendje. Beetje uitgeslapen, ontbeten én hardgelopen. *O*
Straks mijn man naar 'handbalkamp' O+ brengen :D (toernooi met kampeernacht) dus het rijk alleen vanavond en morgen.

Lijstje:
O: kwark met muesli
S: 5km hardlopen
L: griekse pastasalade
T: glaasje wijn
D: pasta met tartaar, prei, paprika (en als hij al klaar is tegen die tijd: een schepje moblosaus)
T: glaasje wijn, blokje kaas
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:53:27 #80
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163107982
Goeie foto Lonaa!

Jammer om te horen dat t verder allemaal kut gaat. Maar je mag hoe dan ook al trots zijn op waar je nu bent.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163107994
Ohhh wat een heerlijke weekboodschappen heb ik weer gedaan O+ 4 avocado's voor een euro, een ananas voor een euro, olijven, speciale honing, een doosje frambozen voor een euro, heel veel groente en lamsribben voor morgen, en nog veel meer. En er staat nu deeg in de broodmachine voor een muesli-dadelbrood, ben benieuwd of dat gaat lukken!

Lijstje vandaag:
O: magere kwark met cacaopoeder, bosbessen en muesli
T: pakje Lu crackers, passievrucht
L: sla met avocado, komkommer, tomaat, olijven en gekookt ei
T: dadelbrood als het lukt, nog wat fruit
S: 30 min. hardlopen, oefeningen
D: kip met groenten en zoete aardappel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163108031
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:55 schreef Lonaa het volgende:
Ok, even he. Het gaat allemaal niet zo vooruit. Ik eet (teveel) troep, drink teveel, heb te veel feestjes en sport niet meer. Meestal vind ik dat allemaal superkut maar dan ineens realiseer ik me waar ik vandaan kom.

Ik maakte 2 weken geleden (op een festival) een foto van mezelf, en holy shit, dunne kop alles!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+

Zolang je maar niet terug valt is er niets mis mee om het even te laten allemaal. Het is wel precies waar het bij mij de vorige keer mis ging, dus toch een kleine waarschuwing.. zou zó zonde zijn als je weer aan zou komen en zo ;(
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:09:31 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163108270
Lonaa looking good! En wat Sunny zegt.
pi_163108693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh wat een heerlijke weekboodschappen heb ik weer gedaan O+ 4 avocado's voor een euro, een ananas voor een euro, olijven, speciale honing, een doosje frambozen voor een euro, heel veel groente en lamsribben voor morgen, en nog veel meer. En er staat nu deeg in de broodmachine voor een muesli-dadelbrood, ben benieuwd of dat gaat lukken!

Lijstje vandaag:
O: magere kwark met cacaopoeder, bosbessen en muesli
T: pakje Lu crackers, passievrucht
L: sla met avocado, komkommer, tomaat, olijven en gekookt ei
T: dadelbrood als het lukt, nog wat fruit
S: 30 min. hardlopen, oefeningen
D: kip met groenten en zoete aardappel
Klinkt lekker je dadelbrood! Heb je receptje?

Lijstje:
O: havermout met melk en frambozen
S: uur bodypump
L: 2 boterhammen met kaas, kwark met banaan
T: rijstwafels met iets (nog bedenken)
D: uit eten!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:38:53 #85
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_163108776
Mooie foto Lonaa!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_163109144
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:33 schreef elliebell het volgende:

[..]

Klinkt lekker je dadelbrood! Heb je receptje?

Lijstje:
O: havermout met melk en frambozen
S: uur bodypump
L: 2 boterhammen met kaas, kwark met banaan
T: rijstwafels met iets (nog bedenken)
D: uit eten!
Het recept komt uit de Broodbijbel, heb een foto voor je gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het genoeg rijst. Dat is altijd een beetje de vraag met de broodmachine, of het gist goed gescheiden blijft van de rest. Dit is wel de eerste keer broodbakken voor pro's voor mij, meestal ga ik voor de programma's waarbij het van begin tot eind in de broodmachine gemaakt wordt :P Maar mijn vriend had een megapak dadels gekocht, daar viel niet tegenop te eten dus maar een paar hier doorheen.

Dit was mijn lunch trouwens O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het gek dat ik hier blijer van wordt dan van een frietje? :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163109594
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het recept komt uit de Broodbijbel, heb een foto voor je gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het genoeg rijst. Dat is altijd een beetje de vraag met de broodmachine, of het gist goed gescheiden blijft van de rest. Dit is wel de eerste keer broodbakken voor pro's voor mij, meestal ga ik voor de programma's waarbij het van begin tot eind in de broodmachine gemaakt wordt :P Maar mijn vriend had een megapak dadels gekocht, daar viel niet tegenop te eten dus maar een paar hier doorheen.

Dit was mijn lunch trouwens O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het gek dat ik hier blijer van wordt dan van een frietje? :D
Haha, wel gezonder in ieder geval ;)

Thanks voor recept! Ziet er wel heel goed uit! Laat maar even weten of het gelukt is!
pi_163109955
pi_163110433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het recept komt uit de Broodbijbel, heb een foto voor je gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het genoeg rijst. Dat is altijd een beetje de vraag met de broodmachine, of het gist goed gescheiden blijft van de rest. Dit is wel de eerste keer broodbakken voor pro's voor mij, meestal ga ik voor de programma's waarbij het van begin tot eind in de broodmachine gemaakt wordt :P Maar mijn vriend had een megapak dadels gekocht, daar viel niet tegenop te eten dus maar een paar hier doorheen.

Dit was mijn lunch trouwens O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het gek dat ik hier blijer van wordt dan van een frietje? :D
Niet heel gek. Ik heb zelf als ik patat of andere zooi eet, ik een (vies) opgeblazen gevoel krijg. Klinkt raaaar, maar word dus eigenlijk ook wel blijer van een lekkere voedzame salade of zo.

Had laatst een plakje bananenbrood gekocht, zaten dadels doorheen bleek. Toen ik het las hoefde ik niet meer na die verhalen over insecten/beestjes in dadels :'). Maar dat is meer psychisch wss. Ben benieuwd hoe het smaakt!
pi_163110519
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:57 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Niet heel gek. Ik heb zelf als ik patat of andere zooi eet, ik een (vies) opgeblazen gevoel krijg. Klinkt raaaar, maar word dus eigenlijk ook wel blijer van een lekkere voedzame salade of zo.

Had laatst een plakje bananenbrood gekocht, zaten dadels doorheen bleek. Toen ik het las hoefde ik niet meer na die verhalen over insecten/beestjes in dadels :'). Maar dat is meer psychisch wss. Ben benieuwd hoe het smaakt!
In dat programma van de keuringsdienst van waren zeiden ze dat er inderdaad af entoe beestjes in kunnen zitten maar dat dat helemaal geen kwaad kan. Die krijg je ook wel op andere manieren binnen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 15:03:08 #91
43556 miss_dynastie
pi_163110619
Sinds ik regelmatig uit de moestuin eet denk ik bij elke keer dat ik 'kggggg' tussen mijn tanden voel dat ik tóch een slak of weet ik veel wat ben vergeten bij het wassen van de sla :')
pi_163111289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Sinds ik regelmatig uit de moestuin eet denk ik bij elke keer dat ik 'kggggg' tussen mijn tanden voel dat ik tóch een slak of weet ik veel wat ben vergeten bij het wassen van de sla :')
Gewoon wat zand denk ik toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163111445
Mja, van dadels weet ik van de hoeveelheid insecten die er vaak in zitten. Voor mij dus geen dadels meer, krijg er kippenvel van als ik er foto's van zie. :'(
pi_163112559
Nou, in de 20 dadels die ik voor het brood opengemaakt heb ik geeneen beestje gezien in ieder geval ;)
Het brood was lekker, wel een beetje weinig gerezen maar de smaak is lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:42:01 #95
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_163113773
Iemand nog hier met grote polsen? Ik heb een fitbit charge XL, kleur bordeaux, gekregen van de klantenservice omdat mijn andere stuk was, maar hij is echt te groot. Polsomvang minimaal 19.5cm.
Prrrrr
  Redactie Sport zaterdag 18 juni 2016 @ 16:45:29 #96
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163113873
Lijstje vandaag:

O: magere kwark met bosbessen/aardbeien/frambozen en een appel
S: 8,8km TT-run
T: sportdrank, eiwitreep
L: twee tarwebollen met kipfilet
T: banaan
D: rode bieten, aardappeltjes, vlees
T: geen idee nog
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:49:10 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163113991
Loon! looking good!

als het straks weer wat winterser wordt ;( mag ik dan tzt jouw levertjes recept? ( jij had toch de levertjes?? :o )

hier een heerlijk rustige dag voor de tv.. beetje rugby en voetbal kijken.
zo naar het foodfestival hier om de hoek,.. eens kijken of er wat lekkers is ;)

lijstje is waardeloos verder:
O 2 crackers met oude kaas
L: 1 gekookt eitje
D: FoodNOM's

8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163114436
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ O+

Zolang je maar niet terug valt is er niets mis mee om het even te laten allemaal. Het is wel precies waar het bij mij de vorige keer mis ging, dus toch een kleine waarschuwing.. zou zó zonde zijn als je weer aan zou komen en zo ;(
Ik ben me daar wel heel erg bewust van. Ik vind het gematigd moeilijk :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163117839
Daglijstje
O dubbele boterham hagelslag
L restje bami met groenten
B lopend naar de stad
T koffie in de stad met een noga dingetjes
B en terug
D Thaise biefstuksalade met eiernoodles, halve HIPA bier
T beetje ijs
  zaterdag 18 juni 2016 @ 20:15:43 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_163119763
Lonaa, je mag ontzettend trots op jezelf zijn!
Laat het aub niet versloffen want je weet (en je voelt het nu al) dat je daar nou niet echt prettiger door gaat voelen.

Oh god de kropsla uit eigen tuin.. je kan het wassen, wassen en nogmaals wassen... er blijft ALTIJD wel een slakje zitten :')
Zo ook met andijvie enzo... spoelen met water is nog meer milieuvervuiling dan de relatief schone groente uit de winkel.

/lukt verder :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 21:00:29 #101
43556 miss_dynastie
pi_163121311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gewoon wat zand denk ik toch?
Ja of gewoon een stukje champignon, want zand spoel ik er meestal wel uit.
Maar als ik er een slak uit weet te halen bij het wassen, heb ik toch last van een soort fantoomslakken bij het eten :')
pi_163121817
Lijstje:

O: 1 volkorenbrood met zalm en 1met choco hagelslag (mag ik 2x per week van mezelf :9), 1 volkorenbeschuit met pindakaas. + gekookt eitje + versgeperste sinaasappelsap
T: perzik
L: groentesoep en een klein bananenpannenkoekje (rare lunch, eerst snel soep gegeten bij mn vader daarna lunch met een vriendin)
T: liga milkbreak
D: Chili con carne met komkommersalade
A: nog een bakje fruit (verschillende soorten meloen, druif, ananas)

Dat was het wel. Geen beweging :'( , want drukdruk aan de studie hier. Alles op het laatste moment.
pi_163123675
Wat een dag, man man man. Dagje kanji's (Japanse karakters) stampen resulteerde in het volgende lijstje:

O: kwarkzaadzaadaardbeibanaan met een beetje zelfgemaakte granola
T: merci
L: couscoussalade met oa cherry tomaten en een gekookt ei, 80 gr stokbrood met de ene helft haring, andere helft jam
T: handje chocolate chips
D: zoete aardappelsoep met mais, tortillachips
D: oyakodon
T: merci
B: 12k stappen

Morgenochtend vroeg naar de sportschool en boodschapjes halen, sws weer genoeg groenten voor een lading MoBlosaus.
pi_163123681
oeps
pi_163123728
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een dag, man man man. Dagje kanji's (Japanse karakters) stampen resulteerde in het volgende lijstje:

O: kwarkzaadzaadaardbeibanaan met een beetje zelfgemaakte granola
T: merci
L: couscoussalade met oa cherry tomaten en een gekookt ei, 80 gr stokbrood met de ene helft haring, andere helft jam
T: handje chocolate chips
D: zoete aardappelsoep met mais, tortillachips
D: oyakodon
T: merci
B: 12k stappen
Dat zijn veel stappen voor een dagje stampen.. al wandelend gestudeerd? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163123808
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat zijn veel stappen voor een dagje stampen.. al wandelend gestudeerd? :P
Zat aan het einde van de avond op 7k stappen, zojuist nog een flink rondje gelopen om iig boven de 10k uit te komen. Veel heen en weer gelopen om de was te doen en te stofzuigen, dan gaat het blijkbaar hard :P
pi_163124266
O: 2 harde broodjes met beleg
T: blokje flapjack
S: 3km wandelen en 3km rennen
D: Weetikveel en weetikveel bier.

8-)
Ja doei.
pi_163124523
:D :D

Ik heb 7 zakjes saus in de vriezer liggen ^O^
  zondag 19 juni 2016 @ 09:06:03 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163131636
Lijstjes.

Zaterdag:

O: 2 Broodjes met kaas en vlees
D: HF kipgyros, koolrabi, tomaat labne en komkommer. Aardappels uit t recept weggelaten en alles in een durum gerold.
T: 2 Old Fashoined + kipnuggets, vlammetjes en kaasstengels

Vandaag:

O: Ontbijten bij mijn ouders, voor vaderdag
S: 1e opbouwtraining van 5k naar 10k: 10 min lopen, 1 minuut wandelen x4
L: Optimel Griekse stijl kers
D: HF kofte in zoetpittige saus met rijst en salade

Ts vul ik door de dag heen nog in.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 19 juni 2016 @ 09:08:24 #110
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163131651
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
  zondag 19 juni 2016 @ 09:39:22 #111
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163131840
*O*
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163131863
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
*O* Echt heel goed *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 19 juni 2016 @ 09:42:48 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163131866
Woei Bubsel, stoer *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163131869
Zondag = nietopdeweegschaalstaandag voor mij :P

Interessant trouwens, http://www.lindanieuws.nl/nieuws/esther-viel-40-kilo-af/
een vrouw die met het Cambridge-dieet in een halfjaar 40kg is afgevallen, op 500 kcal per dag :o
Ben wel benieuwd of ze dit vast weet te houden!

Lijstje:
O: grote unit havermout met peer en rozijnen
S: Krachttrainen en cardio, 90-120 min
T: eiwitshake, banaan
L: avocado, komkommer en dadelbrood
T: appel
D: lamsribben, groente uit de oven en bulgur. En wat watermeloen toe
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163131887
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
Wow, de helft van je zelf, bizar knap!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163131927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Zondag = nietopdeweegschaalstaandag voor mij :P

Interessant trouwens, http://www.lindanieuws.nl/nieuws/esther-viel-40-kilo-af/
een vrouw die met het Cambridge-dieet in een halfjaar 40kg is afgevallen, op 500 kcal per dag :o
Ben wel benieuwd of ze dit vast weet te houden!

Lijstje:
O: grote unit havermout met peer en rozijnen
S: Krachttrainen en cardio, 90-120 min
T: eiwitshake, banaan
L: avocado, komkommer en dadelbrood
T: appel
D: lamsribben, groente uit de oven en bulgur. En wat watermeloen toe
Ik vind mensen die snel veel afvallen eigenlijk bijzonder oninteressant. Ik vind mensen die snel (of langzaam, maakt niet veel uit) veel afvallen en 5 jaar later nog steeds op dat gewicht zijn pas interessant. Dan wil ik weten hoe ze dat doen. Afvallen kunnen we allemaal wel. Het er af houden is de echte strijd.

Bubsel, dat is gewoon zo ongelofelijk awesome O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163131961
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die snel veel afvallen eigenlijk bijzonder oninteressant. Ik vind mensen die snel (of langzaam, maakt niet veel uit) veel afvallen en 5 jaar later nog steeds op dat gewicht zijn pas interessant. Dan wil ik weten hoe ze dat doen. Afvallen kunnen we allemaal wel. Het er af houden is de echte strijd.

Bubsel, dat is gewoon zo ongelofelijk awesome O+
Heb je gelijk in hoor! Ik zou zelf alleen nooit de discipline kunnen opbrengen om op 500 kcal per dag te leven :| en dan ook nog alleen maar shakes en bouillons.. dan gaat al het plezier toch uit het eten? Maarja misschien is dat ook wel de bedoeling.
Deze vrouw zou nog wel een uitzondering kunnen zijn, is natuurlijk wel door een niet-standaard reden aangekomen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163132175
Wow Bubseltje, wat ontzettend knap zeg! Mag ik vragen in hoeveel tijd je dat hebt gedaan?
  zondag 19 juni 2016 @ 10:17:43 #119
217702 Lonaa
Honger!
pi_163132208
Aargh. Ik vind mijn awesome granola met kokossojayoghurt echt HEEL lekker, maar ik heb altijd naar een uur weer honger/trek. wtf is dat?!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163132412
Als ik dat eens wist. Ik kom ook maar niet van m'n hongergevoel af. Meer (eiwitten) eten zal vast helpen. Eens proberen of het minder is wanneer ik wat vaker vlees eet.

Vandaag chinees eten bij m'n schoonfamilie. Zal wel de standaard Hollandse opties zijn. Oftewel, niets goeds. Weet nog niet echt hoe ik dat aan ga pakken. Denk maar gewoon een kleine portie. En vanmiddag als lunch even een hele broccoli eten zodat ik vast aan m'n portie groenten kom. :')

O: 4 crackers, sambal smeerkaas met tomaat
L: Broccoli met kaas
T: Twee sambal eitjes
D: Chinees
pi_163133043
Bubsel _O_ _O_

Ik ben de dag goed begonnen met een kleine 1,5 uur wandelen. Nu honger als een paard dus broodjes in de oven gekwakt :9
  zondag 19 juni 2016 @ 12:26:32 #122
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163134600
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:15 schreef elliebell het volgende:
Wow Bubseltje, wat ontzettend knap zeg! Mag ik vragen in hoeveel tijd je dat hebt gedaan?
Bijna 10 jaar. Ik ben in 2006 voor het eerst geopereerd om af te vallen.
Dus helaas niet zelf gedaan. Maar in die tijd door omstandigheden veel gejojo.
In de kerstvakantie is de knop om gegaan en heb ik mijn eetpatroon aangepast ben ben ik bijna dagelijks gaan sporten.
pi_163134817
Wel eenn mooie prestatie zeg! Welke operatie?
  zondag 19 juni 2016 @ 12:57:03 #124
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_163135317
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:35 schreef Wimperkruller het volgende:
Wel eenn mooie prestatie zeg! Welke operatie?
Eerst een gatric bypass en nu een duodenal switch.
pi_163135343
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:26 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Bijna 10 jaar. Ik ben in 2006 voor het eerst geopereerd om af te vallen.
Dus helaas niet zelf gedaan. Maar in die tijd door omstandigheden veel gejojo.
In de kerstvakantie is de knop om gegaan en heb ik mijn eetpatroon aangepast ben ben ik bijna dagelijks gaan sporten.
Sowieso ontzettend knap toch! Uiteindelijk doe je het toch zelf, ook met operatie is het volgens mij ontzettend moeilijk om het gewicht er af te houden,dus volgens mij kan je alleen maar trots op jezelf zijn!
pi_163136940
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
Wat goed! *O* Bizar zeg, maar heel knap!

O: magerekwarkzaadzaadbanaanaardbei en wat granola
L: sla (met oa eitje, cherrytomaatjes, komkommer) met bosbessenvinaigrette, stuk olijfstokbrood met op de ene helft kipfilet, de andere pindakaas
D: stamppot bietjes met spekjes en worstjes :9

T's nog nader te bepalen, hoop fruit in huis, dus zal wel iets van een fruitsalade worden.
pi_163137315
Vandaag een enorme aardbeientaart gemaakt en 7 kleine gebakjes. De taart gaat naar m'n vriend z'n collega's en de gebakjes gaan vanavond naar de schoonfamilie waar we met 8 zijn. Niets voor mij dus. :7 Wel een klein hapje van de custard en het gelei om te proeven of het wel goed was.

Dat zijn wel de lastige momentjes. :')
  zondag 19 juni 2016 @ 14:51:29 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_163137860
Lijssie:
O: kokosyoghurt met awesome granola
Vroege L want HONGER: turks broodje met bietenkikkererwtenburger, wkart avocado en light roomkaas
T, I guess?: meergranen bol met pate. :9
D: HF kipgyros met groente.
T: IJS :D
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:52:57 #129
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163137912
Kipgyros had ik gisteren. Dies goed te doen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:53:08 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_163137918
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:52 schreef MutedFaith het volgende:
Kipgyros had ik gisteren. Dies goed te doen.
Ik las dat je m gisteren had. Mooi. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 juni 2016 @ 14:55:20 #131
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163138004
4x 10 lopen afgewisseld met 1 minuut wandelen werd 8km. Wel met halverwege een onderbreking om iemand de weg te wijzen..

Maar 1e training richting de 10k mag ik dus geslaagd noemen.

Nu nog stofzuigen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163138606
Is er een lekkerder gevoel dan weer in een broek passen die je al maaaanden niet meer aankon? O+
pi_163138776
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 14:55 schreef MutedFaith het volgende:
4x 10 lopen afgewisseld met 1 minuut wandelen werd 8km. Wel met halverwege een onderbreking om iemand de weg te wijzen..

Maar 1e training richting de 10k mag ik dus geslaagd noemen.

Nu nog stofzuigen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
^O^ ^O^ netjes hoor!! Ik deed gister 8-10-8 en had er 5km op zitten :)
  zondag 19 juni 2016 @ 15:45:01 #134
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163139267
Dat is ook een nette afstand Sun :)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163139327
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:45 schreef MutedFaith het volgende:
Dat is ook een nette afstand Sun :)
:Y ben er blij mee. Nog 1x dit schema en dan over naar 11-11-8 3x, dan 13-13-8 3x en dan naar 1x 15-15-5 en 30 aan één stuk *O* ben er bijna dus *O* *O*
pi_163140301
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:16 schreef Myraela het volgende:
Is er een lekkerder gevoel dan weer in een broek passen die je al maaaanden niet meer aankon? O+
Toppie!
pi_163140383
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:16 schreef Myraela het volgende:
Is er een lekkerder gevoel dan weer in een broek passen die je al maaaanden niet meer aankon? O+
Ik kon van de week ook weer een broek van stapel wisselen O+ goed gevoel ja.

Iets minder fijn gevoel: ik heb dus 4 verschillende spijkerbroeken in maat 31; 1 is haast te wijd al, 1 past goed, 1 is ietsjes te krap nog, kom er net niet in en 1 is alsof hij nog 4 maten te klein is :|W 8)7 :')
pi_163141535
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:16 schreef Myraela het volgende:
Is er een lekkerder gevoel dan weer in een broek passen die je al maaaanden niet meer aankon? O+
Een nieuwe broek kopen in nog een maat kleiner? :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163141760
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kon van de week ook weer een broek van stapel wisselen O+ goed gevoel ja.

Iets minder fijn gevoel: ik heb dus 4 verschillende spijkerbroeken in maat 31; 1 is haast te wijd al, 1 past goed, 1 is ietsjes te krap nog, kom er net niet in en 1 is alsof hij nog 4 maten te klein is :|W 8)7 :')
Herkenbaar :Y Frustrerend, maar elk merk/model valt anders natuurlijk.

Zit nu in maat 30/confectiemaat 40/M voor onderkleding. Maar nog steeds naar L/XL grijpen in de winkels he :+
pi_163142793
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:24 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y Frustrerend, maar elk merk/model valt anders natuurlijk.

Zit nu in maat 30/confectiemaat 40/M voor onderkleding. Maar nog steeds naar L/XL grijpen in de winkels he :+
Ja, en stretch of niet-stretch maakt ook een wereld van verschil :+
Ik heb idd ook de neiging een maat te groot te pakken.. :D
pi_163147347
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een nieuwe broek kopen in nog een maat kleiner? :D
Dat gaat nog wel even duren. Ik heb broeken echt nog 3 maten kleiner. Ik ben altijd slecht in dingen terugsturen wanneer ik ze niet pas. :')

Wel trots op mijn keuzes bij het Chinese eten bij de schoonfamilie. Ik kan de kcal niet exact uitrekenen, maar ik vind het verstandige keuzes. Ik had geen bami of nasi. Een halve grote loempia, maar alleen de vulling (vooral taugé, beetje kip en ei), een eetlepel foe yong hai en een eetlepel kip/groenten in zoetzure saus.

De sausjes zitten volgens mij altijd vol met suiker, maar ach. Het was een kleine portie en de beste opties die er waren.
pi_163148792
Lijstje
O 2 croissantjes, 2 zachtgekookte eitjes
S les Bodybalance
L 2 dubbele boterhammen filet americain, glas sap
T halve bak abrikozen :@
D bloemkoolcurry met witte rijst
S Evy 27: 10 (1) 20 minuten *O*
T aardbeien
  Redactie Sport zondag 19 juni 2016 @ 22:02:30 #143
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163148878
Lijstje:

O: cracker met kipfilet en cottage cheese
L: 2 bth met tonijn en 2 bth met gebakken ei en geraspte kaas
T: twee toastjes met paling en wat stukjes komkommer
D: penne pasta met broccoli, prei, tomaat en zalm
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 07:27:24 #144
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163155222
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb je gelijk in hoor! Ik zou zelf alleen nooit de discipline kunnen opbrengen om op 500 kcal per dag te leven :| en dan ook nog alleen maar shakes en bouillons.. dan gaat al het plezier toch uit het eten? Maarja misschien is dat ook wel de bedoeling.
Deze vrouw zou nog wel een uitzondering kunnen zijn, is natuurlijk wel door een niet-standaard reden aangekomen.
Dat kun jij ook, ik ga niet het hele verhaal hier neerpleuren maar als er een amputatie op het spel staat dan neem je die 500kcal voor lief voor die maanden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 20 juni 2016 @ 07:27:35 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163155224
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
_O_ _O_ _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 20 juni 2016 @ 07:41:35 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163155294
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb je gelijk in hoor! Ik zou zelf alleen nooit de discipline kunnen opbrengen om op 500 kcal per dag te leven :| en dan ook nog alleen maar shakes en bouillons.. dan gaat al het plezier toch uit het eten? Maarja misschien is dat ook wel de bedoeling.
Deze vrouw zou nog wel een uitzondering kunnen zijn, is natuurlijk wel door een niet-standaard reden aangekomen.
Ik heb het ook gedaan.
Met ook zo mijn diepere redenen (er was net zware apneu bij mij geconstateerd en mijn vader had een 4voudige bypass ondergaan, maar heeft niet iedereen een breekpunt), maar dus niet zo dramatisch als deze dame.
Ben 120 naar ongeveer 75 gegaan. Afgebouwd (was het na 8 maanden hartstikke beu) en rond de 80-82 geëindigd. Daarna een nieuwe ruk naar de 70. Stabiel gebleven op 72 tot ik een half jaar geleden binnen een maand besloot te stoppen met roken en mijn enkelbanden afgescheurde.
Inmiddels schurk ik weer tegen de 80 en heb ik veel moeite om niet door te schieten.

Emotie eter.

En inderdaad, de lol van eten vergaat je. Dat is niet helaas niet blijven plakken. Ik wou dat eten me niet boeide. Ik denk dat dat mijn leven een stuk makkelijker zou maken.

Is het gezond of niet gezond? Geen idee. Ik weet dat ik me in tijden niet zo goed voelde als nu, ondanks de struggle.
Ik weet dat ik niet de ruggegraat zou hebben gehad om er langere tijd over te doen om die 50 kilo kwijt te raken.
Ik weet dat als ik die stap niet had genomen, ik nu nog veel zwaarder had geweest.
Ik weet dat als ik die stap niet had genomen, ik wellicht tegen een gastric bypass oid had aangelopen.

Ik zou het zo weer doen en mijn enige baal is dat ik het niet eerder heb gedaan.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 20 juni 2016 @ 07:42:48 #147
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163155300
Niets eraf, niets erbij vorige week (loopt prachtig in lijn met m'n week om week schema. week niets, de week erop -1-2kg :') )

Afgelopen weekend een beetje een vreetweekend maar ook veel gesport dus het was wel nodig. deze week 1x BBQ maar daar staat ook een volle zaterdag sporten tegenover.

Leuke sportieve weken dit _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163155424
Mijn gewicht doet ook een beetje vreemd. :') Vorige week ineens één dag een stuk lichter, maar de rest van de week zat dat er gewoon weer aan. Nu is dat er weer af, maar sta ik even stil qua gewicht. Hopelijk deze week ook weer even goed naar beneden.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 08:04:54 #149
382129 crew  Donna
pi_163155444
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
*O* ik zag net 75 staan op de weegschaal *O* nog 9 ons en dan ben ik de helft van mezelf *)
Wauwww!! _O_
pi_163157222
Goedemorgen!

O: magere kwark, beetje banana, beetje aardbei, lijn- en chia, drupje honing
L: 3x waldkorn, 2x pindakaas, 1x halvajam abrikoos
T: ei
T: druiven
T: appel
D: Gewokte snijboontjes met worstjes en rijst
T: zelfgebakken chocolate oat cookie :)
B: minimaal 10k stappen

Twijfel of ik nog zal gaan sporten vandaag. Ben verschrikkelijk moe :') Maar aan de andere kant krijg ik ook juist veel energie van sporten.. hm.
pi_163157837
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 10:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Goedemorgen!

Twijfel of ik nog zal gaan sporten vandaag. Ben verschrikkelijk moe :') Maar aan de andere kant krijg ik ook juist veel energie van sporten.. hm.
Hoeveel dagen in de week wil je sporten/sport je normaal en gaat dat lukken op andere dagen? Dat is altijd deel van mijn afweging als ik twijfel of ik wel of niet ga sporten.

Alhoewel ik me de laatste tijd juist rustdagen moet opleggen.. doordat ik nog maar kleine stukjes hardloop voelt het constant alsof ik te weinig aan mijn conditie doe, dus dan wil ik daarna nog fietsen of spinnen, daarnaast merk ik ook dat krachttraining geen zin heeft als ik het maar 1x doe dus dat wil ik ook 2x in de week doen.. En yoga wil ik eigenlijk ook nog minstens 1 keer tussendoor proppen, en daarbovenop nog elke dag 10-15 minuten core-oefeningen van de fysio. Dus dan ga je al gauw elke dag. Maar morgen verplicht ik mezelf tot een rustdag. Al vind ik het echt vervelend want dan moet ik weer meer op mijn eten letten -O-
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 11:09:12 #152
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163157927
We beginnen de week met 74.0, een ruime halve kilo onder het gewicht van vorige week maandag. En dat met een week waarin ik gemiddeld op 2100 kcal in zat, en een totaal van 1700 kcal aan hardlopen uit (volgens Strava dan).

Betekent dus dat ik voor komende weken eens ga bekijken op welke dagen ik excessen in mijn eten kan verwachten, en wat dan voor de overige dagen mijn dagdoel moet zijn. Het sporten wordt met de 10k trainingen namelijk alleen maar meer, en dan heb ik afgelopen week mijn jshockeytraining nog overgeslagen.

Voor deze week mik ik in elk geval weer op 2100 gemiddeld in per dag, waarbij ik morgen met 't werk ga bowlen (en dus geen fatsoenlijke D binnen ga krijgen, maar bier en bitterballen).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 11:14:22 #153
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163158020
Ik begin de week met 71.3. Mijn eerste doel is zo dichtbij nu, dat kan haast niet misgaan. :') Toch??

Ik heb zaterdag wel een BBQ, dus ik ben benieuwd. Is wel na de sponsorloop van 8km dus misschien heft het elkaar een beetje op. Zal er in ieder geval op letten dat ik niet 'all the foooods' eet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163158106
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoeveel dagen in de week wil je sporten/sport je normaal en gaat dat lukken op andere dagen? Dat is altijd deel van mijn afweging als ik twijfel of ik wel of niet ga sporten.
Normaal 4x per week, woensdag en donderdag gaat sowieso lukken want dan ben ik vrij. En dan zaterdag weer. Dus van de 4x ga ik sowieso 3x, als ik vandaag netjes eet en niet nog 10 koekjes in m'n smoel douw zou het dus wel goed moeten komen :')

Wat hou je er een druk schema op na! :o
pi_163158155
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:18 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Normaal 4x per week, woensdag en donderdag gaat sowieso lukken want dan ben ik vrij. En dan zaterdag weer. Dus van de 4x ga ik sowieso 3x, als ik vandaag netjes eet en niet nog 10 koekjes in m'n smoel douw zou het dus wel goed moeten komen :')

Wat hou je er een druk schema op na! :o
Tja het is momenteel geen schema hoor.. Maar ik heb momenteel zoveel stress dat ik het sporten echt nodig heb. Na het sporten is mijn hoofd weer leeg, dus het liefst ga ik elke dag. Maar af en toe moet je ook een dagje rust nemen..
Maar 3 a 4x is ook al heel netjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 11:33:11 #156
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163158453
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:09 schreef MutedFaith het volgende:
We beginnen de week met 74.0, een ruime halve kilo onder het gewicht van vorige week maandag. En dat met een week waarin ik gemiddeld op 2100 kcal in zat, en een totaal van 1700 kcal aan hardlopen uit (volgens Strava dan).

Betekent dus dat ik voor komende weken eens ga bekijken op welke dagen ik excessen in mijn eten kan verwachten, en wat dan voor de overige dagen mijn dagdoel moet zijn. Het sporten wordt met de 10k trainingen namelijk alleen maar meer, en dan heb ik afgelopen week mijn jshockeytraining nog overgeslagen.

Voor deze week mik ik in elk geval weer op 2100 gemiddeld in per dag, waarbij ik morgen met 't werk ga bowlen (en dus geen fatsoenlijke D binnen ga krijgen, maar bier en bitterballen).
Jij kijkt per week tegenwoordig? Dus 7x2100 en daar moet je op uitkomen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 20 juni 2016 @ 11:37:35 #157
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163158542
Als je met 'tegenwoordig' bedoelt 'sinds een half uur geleden', dan ja.

Het is meer dat ik op zoek ben naar een dagdoel. Dus als ik nu op 2100 gemiddeld per dag een halve kilo afval in een week: hoeveel moet ik (deze week, maar liever op langere termijn) dan mijn dagdoel maken zodat ik zo dicht mogelijk bij, maar nog steeds onder de 2100 gemiddeld per dag blijf.

Want nu plan ik gewoon 1700 kcal in, en eet ik daar links en rechts nog wat bij. En dat is de ene dag wat meer dan de andere. En dat gaat nu nog wel ok, maar ik weet van voor mijn vakantie dat als ik de 73 nader er een iets strakkere planning nodig gaat zijn om de daling door te zetten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163158772
Ik weet niet of jullie de frikadellen-discussie nog gevolgd hebben..

http://losseveter.nl/2016(...)ngezonde-maaltijd-2/

Hier wel een interessant onderzoek over het effect van één slechte maaltijd.. al is dat dan wel gelijk 6000 kcal :P Ook nog een ander onderzoek over een vetrijk dieet vs. een koolhydraatrijk dieet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 11:54:31 #159
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163158930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:37 schreef MutedFaith het volgende:
Als je met 'tegenwoordig' bedoelt 'sinds een half uur geleden', dan ja.

Het is meer dat ik op zoek ben naar een dagdoel. Dus als ik nu op 2100 gemiddeld per dag een halve kilo afval in een week: hoeveel moet ik (deze week, maar liever op langere termijn) dan mijn dagdoel maken zodat ik zo dicht mogelijk bij, maar nog steeds onder de 2100 gemiddeld per dag blijf.

Want nu plan ik gewoon 1700 kcal in, en eet ik daar links en rechts nog wat bij. En dat is de ene dag wat meer dan de andere. En dat gaat nu nog wel ok, maar ik weet van voor mijn vakantie dat als ik de 73 nader er een iets strakkere planning nodig gaat zijn om de daling door te zetten.
Dat is zeer zeker tegenwoordig :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 20 juni 2016 @ 11:57:25 #160
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163158990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet of jullie de frikadellen-discussie nog gevolgd hebben..

http://losseveter.nl/2016(...)ngezonde-maaltijd-2/

Hier wel een interessant onderzoek over het effect van één slechte maaltijd.. al is dat dan wel gelijk 6000 kcal :P Ook nog een ander onderzoek over een vetrijk dieet vs. een koolhydraatrijk dieet.
Of ze mij eens kunnen bellen voor zo'n onderzoek. Zo'n maaltijdje ben ik wel voor te paaien. :9

Vind 't verder niet heel zinnig ofzo, stating the obvious. Ook al vind ik het vetarm vs khdarm deel wel interessant maar te kort.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163159039
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:57 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Of ze mij eens kunnen bellen voor zo'n onderzoek. Zo'n maaltijdje ben ik wel voor te paaien. :9

Vind 't verder niet heel zinnig ofzo, stating the obvious. Ook al vind ik het vetarm vs khdarm deel wel interessant maar te kort.
Ik heb net doorgeklikt naar de link van die man met het koolhydraat/vet verhaal, daar staat wel heel veel op. Ook een filmpje waarin hij in 3 minuten het mechanisme erachter uitlegt. Toch wel interessant, volgens mij eet ik relatief heel veel koolhydraten. Maar ik heb niet heel veel tijd om me erin te verdiepen, back2work :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 13:07:06 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163160815
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb net doorgeklikt naar de link van die man met het koolhydraat/vet verhaal, daar staat wel heel veel op. Ook een filmpje waarin hij in 3 minuten het mechanisme erachter uitlegt. Toch wel interessant, volgens mij eet ik relatief heel veel koolhydraten. Maar ik heb niet heel veel tijd om me erin te verdiepen, back2work :P
Heb hem ook even doorgeklikt, bizar verhaal eigenlijk gezien wat de meeste mensen denken. over cholesterol en "vet" worden.

Dezelfde gast heeft ook een expiriment gedaan met een vegan diet. Toffe site. _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163161424
Lijstje voor vandaag:

O: Dubbele boterham met magere oude kaas
L: Drie grote kommen bloemkoolsoep
T: Een dadel
T: Twee luchtige crackers met pindakaas
D: Courgetti bolognaise met kaas.

Dan zit ik op 1200, dan kan nog wel wat bij, maar als ik geen trek meer heb dan laat ik het hier gewoon bij. Vandaag laatste deadline voor school afronden en daarna werken tot half 11 vanavond. Ik kom dus letterlijk amper van de bank. :') Het weer nodigt me ook niet uit om toch even een rondje te gaan lopen.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 13:31:50 #164
43556 miss_dynastie
pi_163161462
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet of jullie de frikadellen-discussie nog gevolgd hebben..

http://losseveter.nl/2016(...)ngezonde-maaltijd-2/

Hier wel een interessant onderzoek over het effect van één slechte maaltijd.. al is dat dan wel gelijk 6000 kcal :P Ook nog een ander onderzoek over een vetrijk dieet vs. een koolhydraatrijk dieet.
Ik moest heel hard lachen om het feit dat ze het hebben over een extra grote portie friet met en een frikandel en dan gaan zitten vergelijken met een avondmaal van een whopping 6000 kcal. Dat laatste doet wel schade toe ja, dat eerste kan best :P

O: 3 kleine geroosterde boterhammen met Slankie komijn (vind ik gewoon lekker, geen paniek :+ )
L: soep in zak met 80 gram brood
D: spinazierijst met kipfilet
T: cappuccino? en koekje?
pi_163161495
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moest heel hard lachen om het feit dat ze het hebben over een extra grote portie friet met en een frikandel en dan gaan zitten vergelijken met een avondmaal van een whopping 6000 kcal. Dat laatste doet wel schade toe ja, dat eerste kan best :P

O: 3 kleine geroosterde boterhammen met Slankie komijn (vind ik gewoon lekker, geen paniek :+ )
L: soep in zak met 80 gram brood
D: spinazierijst met kipfilet
T: cappuccino? en koekje?
Klopt.. Maar ik zat wel te denken, met een avondje onbeperkt sushi of spareribs zou je nog best wel in de buurt van de 6000 kunnen komen als je er ook nog kcal-rijke drankjes bij neemt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 13:36:39 #166
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163161577
Al neem je bij elke rib een halve liter cola dan moet je nog aardig doorkauwen.
Als ik mij laat gaan bij een BBQ kom ik misschien net op 3500, en ik ben best een grote eter.

Gefrituurd voedsel kom je er wel veel makkelijker aan denk ik. :)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163161696
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt.. Maar ik zat wel te denken, met een avondje onbeperkt sushi of spareribs zou je nog best wel in de buurt van de 6000 kunnen komen als je er ook nog kcal-rijke drankjes bij neemt.
Mag je wel flink dooreten en drinken zeg :P. Nu je het zegt, heb best zin in sushi. :+
pi_163161754
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:36 schreef Rauw. het volgende:
Al neem je bij elke rib een halve liter cola dan moet je nog aardig doorkauwen.
Als ik mij laat gaan bij een BBQ kom ik misschien net op 3500, en ik ben best een grote eter.

Gefrituurd voedsel kom je er wel veel makkelijker aan denk ik. :)
Ja oke maar ik bedoel dan ook als je bij de onbeperkt sushi ook vooral die gefrituurde dingen en gebakken rijst neemt, en niet vooral de sushirolletjes met komkommer ;) en nog even losgaan bij het toetjesbuffet
En ik denk dat wij ons nu heel bewust zijn van kcal die ergens in zitten dus er misschien niet meer snel aan zullen komen, maar als je je daar totaal niet mee bezig houdt/geen idee heb dan ga je al snel door 400 kcal aan saus heen bijvoorbeeld op zo'n spareribs-avond..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 13:44:20 #169
43556 miss_dynastie
pi_163161758
Ik heb gister onbeperkt sushi gegeten ter ere van het heuglijke feit dat we 15 jaar samen zijn O+
Maar ik heb eigenlijk vooral sushi op en daarnaast 1 gefrituurde garnaal, 1 portie aardappelkoekjes, dumplings en een stukje gegrilde zalm. Wel 4 cola light, als je die vervangt door eckte cola zit je natuurlijk al rond de 450 kcal, maar dat doe ik dus niet :P
  maandag 20 juni 2016 @ 13:47:28 #170
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163161846
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja oke maar ik bedoel dan ook als je bij de onbeperkt sushi ook vooral die gefrituurde dingen en gebakken rijst neemt, en niet vooral de sushirolletjes met komkommer ;) en nog even losgaan bij het toetjesbuffet
En ik denk dat wij ons nu heel bewust zijn van kcal die ergens in zitten dus er misschien niet meer snel aan zullen komen, maar als je je daar totaal niet mee bezig houdt/geen idee heb dan ga je al snel door 400 kcal aan saus heen bijvoorbeeld op zo'n spareribs-avond..
Ik wil best de uitdaging aangaan in de naam van de wetenschap, iemand sponsor? :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163161926
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb gister onbeperkt sushi gegeten ter ere van het heuglijke feit dat we 15 jaar samen zijn O+
Maar ik heb eigenlijk vooral sushi op en daarnaast 1 gefrituurde garnaal, 1 portie aardappelkoekjes, dumplings en een stukje gegrilde zalm. Wel 4 cola light, als je die vervangt door eckte cola zit je natuurlijk al rond de 450 kcal, maar dat doe ik dus niet :P
Ahw lekker. Ik neem altijd standaard gebakken rijst (met groenten) en mosselen. En duizend sushirolletjes natuurlijk. Maar dan richt ik me nooit echt op de kcal om eerlijk te zijn. :@
pi_163161964
Ik eet alleen maar dumplings en alles dat gefrituurd is. :9 Ik lust geen sushi. :')
pi_163162023
Oke laten we het eens als gedachte-experiment uitschrijven, in de naam van de wetenschap ;)

5 rondes + 1 ronde toetjes is bij de meeste van die tenten normaal toch?

Laten we zeggen dat je er 4 bier of cola bij neemt, ongeveer 500-600 kcal
Per ronde mag je zo'n 5 dingen bestellen. In het geval van sushirolletjes zal dat misschien 50-100 kcal zijn, maar als je voor een bakje gefrituurde rijst of loempiaatjes gaat is het eerder 200.
Maar oke, laten we zeggen gemiddeld 100 per hapje. Keer 25 = 2500
Dan nog toetjes, als je daar flink mee los gaat is het denk ik zo'n 800 kcal

True, je komt eerder bij de 3500-4000 uit dan bij 6000. Voor 6000 moet je wel echt je best doen. Maar over een hele dag red je dat dan allicht wel. Die maaltijd uit het onderzoek kregen ze ook allebei niet op :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 13:57:57 #174
43556 miss_dynastie
pi_163162078
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke laten we het eens als gedachte-experiment uitschrijven, in de naam van de wetenschap ;)

5 rondes + 1 ronde toetjes is bij de meeste van die tenten normaal toch?

Laten we zeggen dat je er 4 bier of cola bij neemt, ongeveer 500-600 kcal
Per ronde mag je zo'n 5 dingen bestellen. In het geval van sushirolletjes zal dat misschien 50-100 kcal zijn, maar als je voor een bakje gefrituurde rijst of loempiaatjes gaat is het eerder 200.
Maar oke, laten we zeggen gemiddeld 100 per hapje. Keer 25 = 2500
Dan nog toetjes, als je daar flink mee los gaat is het denk ik zo'n 800 kcal

True, je komt eerder bij de 3500-4000 uit dan bij 6000. Voor 6000 moet je wel echt je best doen. Maar over een hele dag red je dat dan allicht wel. Die maaltijd uit het onderzoek kregen ze ook allebei niet op :P
Jij komt vooral bij Shabu, denk ik? Hier kreeg je tijden een bolletje ijs en nu kun je kiezen tussen ijs en creme brulee, minigebakjes, spekkoek, maar echt kleine porties. Zelfs al eet je ze van drie tafelgenoten op, dan kom je nog niet aan 800 :P

Maar goed, met veel gefrituurde dingen kom je heel gauw boven de 100 gemiddeld per hapje denk ik. Misschien zit je dan wel op 150 per hapje en dan gaat het hard.

Gelukkig hou ik van sushi zonder sojasaus, met een beetje wasabi, dus dat is echt relatief licht.
pi_163162127
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij komt vooral bij Shabu, denk ik? Hier kreeg je tijden een bolletje ijs en nu kun je kiezen tussen ijs en creme brulee, minigebakjes, spekkoek, maar echt kleine porties. Zelfs al eet je ze van drie tafelgenoten op, dan kom je nog niet aan 800 :P
Nog nooit van gehoord, Shabu. Maar één bolletje roomijs is al gauw zo'n 200 kcal he.. Waar ik geweest ben waren de toetjes ook in buffetvorm. Dan neem je 2 bolletjes ijs, soesjes met chocoladefonduesaus en een stukje spekkoek, dan zit je al boven die kcal denk ik :P

Ik word al misselijk als ik er nu aan denk maar in het verleden was dat heus niet gek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:04:07 #176
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163162225
Onbeperkt sushi heb ik wel eens uitgerekend, toen kwam ik met moeite aan 3500 kcal. Dus daar mogen dan nog 10 halve liters bij voor je ook maar in de buurt van de 6000 komt.

En dan nog heeft 't dus vooral korte termijn (na 6 uur is blijkbaar het effect alweer weg) gevolgen, en is het alleen als je het 'regelmatig' doet mogelijk echt schadelijk.

En ook in mijn tijd als aankomend dikkie at ik echt niet regelmatig 6000 kcal in 1 maaltijd.

Lijstje:

O: Skyr honing; 450 gram
L: Kwark; 200 gram, gemengd fruit (appel/ananas/meloen/sinaasappel); 220 gram; komkommer, rode biet, sla; samen 150 gram; mexicaanse salade (komkommer, wortel, paprika, gegrilde kip, kikkererwten, kidneybonen, pittige cocktailsaus); 500 gram, red bull light; 250 ml
T: 2 wilde perzikken
D: HF Fusilli integrale met kaassaus, spinazie en verse oregano

Ongeveer 1600 kcal. Vanavond na het eten op cursus met de hond, daarna nog maar wat fruit met kwark nemen om op een mooi dagtotaal uit te komen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163162284
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:04 schreef MutedFaith het volgende:
Onbeperkt sushi heb ik wel eens uitgerekend, toen kwam ik met moeite aan 3500 kcal. Dus daar mogen dan nog 10 halve liters bij voor je ook maar in de buurt van de 6000 komt.

En dan nog heeft 't dus vooral korte termijn (na 6 uur is blijkbaar het effect alweer weg) gevolgen, en is het alleen als je het 'regelmatig' doet mogelijk echt schadelijk.

En ook in mijn tijd als aankomend dikkie at ik echt niet regelmatig 6000 kcal in 1 maaltijd.

Is ook zo, het gevaar zit veel meer in elke dag 300 kcal teveel..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:10:00 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163162358
Bij alle sushitenten hier in de buurt hebben ze trouwens alleen ijs als toetje. En mag je max 2 bolletjes pp.

Ze hebben bij mijn fav sushitent wel yuzu-ijs. Dat is echt veel te lekker (en gelukkig wil de eigenaar me niet vertellen waar hij het koopt).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:11:56 #179
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163162405
5 rondes sushi is trouwens ook niet zo vanzelfsprekend als t klinkt. Als in, veel mesen waar ik mee ga eten krijgen het of niet, of met heel veel moeite op. Zeker als je alleen voor de gefrituurde, calorierijke dingen gaat moet je echt gaan lopen duwen om 25 van die gerechtjes op te krijgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163162452
Wat zou een betere manier zijn om aan de 4000-6000 kcal te komen dan? :P McDonalds allicht? dat vult niet zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163162459
Ik vind de toetjes bij zulke dingen toch altijd een enorme deceptie. Maar ik ben sowieso niet van het zoet. Maar dat groothandel ijs, droge gebakjes en dat soort dingen meh.
pi_163162482
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zou een betere manier zijn om aan de 4000-6000 kcal te komen dan? :P McDonalds allicht? dat vult niet zo..
Zak chips en twee chocoladerepen. Patat erachteraan met een kroketje. Zoiets misschien.
pi_163162541
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zou een betere manier zijn om aan de 4000-6000 kcal te komen dan? :P McDonalds allicht? dat vult niet zo..
Oreo roomijs milkshakes. _O_

Keer gemaakt en toen bedacht ik me later dat ik in nog geen 10 minuten een halve rol koekjes, roomijs en melk had weggewerkt.
pi_163162550
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Zak chips en twee chocoladerepen. Patat erachteraan met een kroketje. Zoiets misschien.
Hmm, zak chips is ongeveer 1000 kcal, 2 chocoladerepen ook 1000, dat moet dan wel een erg groot patatje zijn ;) Ik denk dat een avondje stokbroodjes met franse kaas ook wel aantikt.. vooral omdat je het dan uitspreidt over kleine hapjes de hele dag.
Lekkere discussie ook voor in een dieettopic :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 14:19:06 #185
43556 miss_dynastie
pi_163162597
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, zak chips is ongeveer 1000 kcal, 2 chocoladerepen ook 1000, dat moet dan wel een erg groot patatje zijn ;) Ik denk dat een avondje stokbroodjes met franse kaas ook wel aantikt.. vooral omdat je het dan uitspreidt over kleine hapjes de hele dag.
Lekkere discussie ook voor in een dieettopic :P
Ik ben dik geworden door vaak te eten, niet door grote porties, dus ik kan dat wel beamen. Bij mij zat er wel binge achter, maar toch, de theorie klopt wel imho.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:19:13 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_163162600
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zou een betere manier zijn om aan de 4000-6000 kcal te komen dan? :P McDonalds allicht? dat vult niet zo..
beter of sneller?
Snelste manier is een halve fles olie leegdrinken.
disclaimer
pi_163162620
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, zak chips is ongeveer 1000 kcal, 2 chocoladerepen ook 1000, dat moet dan wel een erg groot patatje zijn ;) Ik denk dat een avondje stokbroodjes met franse kaas ook wel aantikt.. vooral omdat je het dan uitspreidt over kleine hapjes de hele dag.
Lekkere discussie ook voor in een dieettopic :P
Dat denk ik ook wel. Lekker wijntjes erbij. Of broodjes kruidenboter, dat gaat er ook onopgemerkt wel snel in. Oh en buikspek. :9
  maandag 20 juni 2016 @ 14:19:51 #188
37248 BertV
Handgemaakt
pi_163162622
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zou een betere manier zijn om aan de 4000-6000 kcal te komen dan? :P McDonalds allicht? dat vult niet zo..
ongezouten noten...
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_163162651
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Lekker wijntjes erbij. Of broodjes kruidenboter, dat gaat er ook onopgemerkt wel snel in. Oh en buikspek. :9
Kaasfondue met heel veel wit stokbrood en wijn en een toetje :9~
pi_163162661
:X
pi_163162687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

beter of sneller?
Snelste manier is een halve fles olie leegdrinken.
:r Ik denk wel dat dat er bij mij direct weer uitkomt en contra-productief gaat werken :+
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 14:22:57 #192
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163162701
Hoewel ik nooit echt dik ben geweest (80kg max.), at ik ook nooit echt grote porties maar werd ik dikker doordat ik vond dat alles wel kon. Dus s'ochtends hagelslag op brood, 's middags chocopasta en pindakaas, wat chocomel erbij, een hele Chocoswing van Milka 's middags als tussendoortje, 's avonds gewoon eten met een chocoladevla toetje erbij en om 20:00 bij de koffie* nog een Luikse wafel. :')

Het is dat ik gewoon nog 10 uur in de week sportte maar anders was het vast niet bij die 80kg gebleven :')

* lees: ranja
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2016 @ 14:23:33 #193
43556 miss_dynastie
pi_163162713
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

beter of sneller?
Snelste manier is een halve fles olie leegdrinken.
Ik moet ineens weer denken aan de keer dat ik per ongeluk een beetje reuzel at. Briljant idee om de boel eens goed door te spoelen :')
  maandag 20 juni 2016 @ 14:26:08 #194
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163162787
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moet ineens weer denken aan de keer dat ik per ongeluk een beetje reuzel at. Briljant idee om de boel eens goed door te spoelen :')
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? :{

Hier zouden 6000 kcals het snelste gaan met chips met dipsaus op basis van echte belse mayonaise en dan wijntjes/biertjes erbij. Liefst bier met veul suiker, rosébier ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163163005
quote:
9s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:22 schreef DeLuna het volgende:
Hoewel ik nooit echt dik ben geweest (80kg max.), at ik ook nooit echt grote porties maar werd ik dikker doordat ik vond dat alles wel kon. Dus s'ochtends hagelslag op brood, 's middags chocopasta en pindakaas, wat chocomel erbij, een hele Chocoswing van Milka 's middags als tussendoortje, 's avonds gewoon eten met een chocoladevla toetje erbij en om 20:00 bij de koffie* nog een Luikse wafel. :')

Het is dat ik gewoon nog 10 uur in de week sportte maar anders was het vast niet bij die 80kg gebleven :')

* lees: ranja
Ik vind dit dus niet absurd veel of zo. Hoewel ik geen idee heb wat een choco swing is :P
pi_163163011
6000 kcal :9
Stokbrood met satesaus met gehaktballetjes, aardbeienslof met hardewenerbodem en banketbakkersroom, stack pancakes waar je beroerd van wordt mét maple syrup, tig broodjes buikspek met hoisinsaus, tempuragarnalen, kilootje kibbeling, general tao chicken, paar McFlurries toe.

Boh :9~
pi_163163055
Oh ja, oke, een hele chocoladereep. Ja dat is toch wel veel, ik neem het terug :+

Het is 'normaal' om 1 stukje chocolade (5 gram) te eten he, maar dat vind ik dan weer te weinig. :'(
  maandag 20 juni 2016 @ 14:36:33 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_163163060
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:34 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind dit dus niet absurd veel of zo. Hoewel ik geen idee heb wat een choco swing is :P
da's een reep chocolade met koek er onder.
Niet absurd veel in hoeveelheden maar ik lees al minstens 1000 kcal aan chocolade in dat lijstje. Bovenop het normale eten :D
disclaimer
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 14:38:21 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163163108
Chocoswing is 300 gram he. 560 kcal per 100 gram, dus reken het maar uit.

Was niet iedere dag zo, maar toch wel minstens twee keer in de week. :X
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163163133
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's een reep chocolade met koek er onder.
Niet absurd veel in hoeveelheden maar ik lees al minstens 1000 kcal aan chocolade in dat lijstje. Bovenop het normale eten :D
Ja, 1 zo'n reep zal iets van 500-600 kcal zijn. Maar goed, zo hebben we allemaal onze momenten gehad denk ik zo :P
pi_163163170
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:38 schreef DeLuna het volgende:
Chocoswing is 300 gram he. 560 kcal per 100 gram, dus reken het maar uit.

Was niet iedere dag zo, maar toch wel minstens twee keer in de week. :X
Ooooow dan 1500. Tikt aan idd. Okeeee en nu gewoon gezellig aan de salades enzo. 🙌🏼😃
pi_163163271
Ik vond het normaal om zo'n flink bord pasta te eten (of 2) dat ik vol zat, en dan nog bijna elke avond een toetje. Nu weet ik dat je niet hoeft te eten tot je vol zit :P

Daarnaast bestond wat ik overdag at bijna alleen maar uit koolhydraten, duizend boterhammen met kokosbrood, jam, appelstroop. Geen groente, weinig eiwitten en toen ik roeide vrijwel geen vetten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:44:33 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_163163282
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:39 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, 1 zo'n reep zal iets van 500-600 kcal zijn. Maar goed, zo hebben we allemaal onze momenten gehad denk ik zo :P
Ja hoor, BMI 35 bereik je nooit op alleen rauwkost :')
disclaimer
  maandag 20 juni 2016 @ 14:45:06 #204
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163296
McDonalds: 7 big tasty's met bacon (6.195 kcal)
Een kilo doppinda's (6.000 kcal)
410 gram Brinta wake up banana (6.068 kcal)

Het is allemaal best dooreten..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 14:46:26 #205
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163163342
Sinds ik trouwens ook wat heb gelezen over het 'Skinny Fat' zijn motiveert het me nog meer om gezond te eten, ongeacht hoe zwaar/licht ik ook zal zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 14:50:03 #206
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163469
'skinny fat'

Le fuck?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:50:44 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_163163488
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:45 schreef MutedFaith het volgende:
McDonalds: 7 big tasty's met bacon (6.195 kcal)
Een kilo doppinda's (6.000 kcal)
410 gram Brinta wake up banana (6.068 kcal)

Het is allemaal best dooreten..
Wait, wut, brinta bevat meer dan 1000 kcal / 100 gram? :'(
Dat lijkt me onmogelijk :')
disclaimer
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 14:53:02 #208
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163163566
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:50 schreef MutedFaith het volgende:
'skinny fat'

Le fuck?
Dat gaat over dunne mensen die ook last kunnen hebben van de kwalen van iemand met obesitas. Te hoge bloeddruk, te hoog cholestorel, diabetes II enzovoorts.

Ik dacht altijd dat dunne mensen altijd wel gezond waren en aten maar niet dus.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163163600
Oh, ik heb de term skinny fat alleen gehoord als het om duursporters gaat; erg dun/licht maar nog steeds geen afgetraind lichaam, beetje buikvet etc.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:54:17 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163604
Ik heb er de website van brinta bijgezocht. En je hebt gelijk.

De website waar ik t gevonden had had de KJ als zijn Kcal genomen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163163638
6000 kcal aan Brinta op één dag lijkt me echt onmogelijk om binnen te krijgen trouwens :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 20 juni 2016 @ 14:56:38 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163688
Onmogelijk om binnen te houden in elk geval.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163163742
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het normaal om zo'n flink bord pasta te eten (of 2) dat ik vol zat, en dan nog bijna elke avond een toetje. Nu weet ik dat je niet hoeft te eten tot je vol zit :P

Daarnaast bestond wat ik overdag at bijna alleen maar uit koolhydraten, duizend boterhammen met kokosbrood, jam, appelstroop. Geen groente, weinig eiwitten en toen ik roeide vrijwel geen vetten.
Pasta. O+ Makkelijk twee borden. En veel kaas.
pi_163163765
Ik was 1 kilo aangekomen, maar eigen schuld, pistoletje gehad met vleessalade en 2 x een volle lepel mayonaise in m'n sla gedaan. Nu maar weer strak aan m'n schema gehouden.
  maandag 20 juni 2016 @ 14:59:17 #215
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163778
Niet voor 2 personen kunnen koken (als in: hoeveelheden veel te ruim inschatten, en dus veel te veel maken) en dan toch maar de pan leegmaken, want weggooien is zonde helpt ook bij t dik worden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 14:59:41 #216
382129 crew  Donna
pi_163163785
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:59 schreef MutedFaith het volgende:
Niet voor 2 personen kunnen koken (als in: hoeveelheden veel te ruim inschatten, en dus veel te veel maken) en dan toch maar de pan leegmaken, want weggooien is zonde helpt ook bij t dik worden.
Hear hear.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:00:06 #217
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163163796
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik was 1 kilo aangekomen, maar eigen schuld, pistoletje gehad met vleessalade en 2 x een volle lepel mayonaise in m'n sla gedaan. Nu maar weer strak aan m'n schema gehouden.
Daar kom je echt geen kilo van aan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163163833
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik was 1 kilo aangekomen, maar eigen schuld, pistoletje gehad met vleessalade en 2 x een volle lepel mayonaise in m'n sla gedaan. Nu maar weer strak aan m'n schema gehouden.
Sorry, maar daar kom je niet van aan hoor. Echt, dat dieet van je gaat je hele beeld over eten verneuken.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:01:30 #219
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163847
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik was 1 kilo aangekomen, maar eigen schuld, pistoletje gehad met vleessalade en 2 x een volle lepel mayonaise in m'n sla gedaan. Nu maar weer strak aan m'n schema gehouden.
7000 kcal teveel = +1 kilo vet

Een pistolet met salade en twee eetlepels mayonaise is nog lang geen 7000 kcal. Dus waarschijnlijk zit er een aanzienlijke hoeveelheid vocht of andere toevallige schommelingen in.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163163871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik was 1 kilo aangekomen, maar eigen schuld, pistoletje gehad met vleessalade en 2 x een volle lepel mayonaise in m'n sla gedaan. Nu maar weer strak aan m'n schema gehouden.
Niet mogelijk

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:59 schreef MutedFaith het volgende:
Niet voor 2 personen kunnen koken (als in: hoeveelheden veel te ruim inschatten, en dus veel te veel maken) en dan toch maar de pan leegmaken, want weggooien is zonde helpt ook bij t dik worden.
Story of my life :')
pi_163163875
Mm, geen idee hoe het dan komt, morgen in ieder geval weer knallen in de sportschool.
Heb vele stokken achter de deur om de 100 te halen (lees; geld van familie)
  maandag 20 juni 2016 @ 15:02:32 #222
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163163888
En nu heb ik zin in een lepel mayonaise (eventueel met friet).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 15:03:58 #223
382129 crew  Donna
pi_163163926
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, geen idee hoe het dan komt, morgen in ieder geval weer knallen in de sportschool.
Heb vele stokken achter de deur om de 100 te halen (lees; geld van familie)
Vocht, veel eten in je buik/nog moeten kakken :P , hormonale schommelingen, combi van alle drie.
pi_163163927
Begin die eeuwige kwark etc wel zat te worden elke ochtend, dus morgen voor het eerst overnight oats proberen. Dit recept gaat 'm worden, ben benieuwd.
pi_163163953
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:03 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Vocht, veel eten in je buik/nog moeten kakken :P , hormonale schommelingen, combi van alle drie.
Ja dat zou idd wel eens kunnen. Had idd wel net gegeten enzo.

Maar ik wil er voor gaan, voor mezelf vooral, dus ik ga niet opgeven, al baalde ik heel erg van die ene kilo die er weer aan was.
pi_163163961
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef MutedFaith het volgende:
En nu heb ik zin in een lepel mayonaise (eventueel met friet).
Vooral Belgische O+
  maandag 20 juni 2016 @ 15:06:53 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_163164032
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef MutedFaith het volgende:
En nu heb ik zin in een lepel mayonaise (eventueel met friet).
zo hup uit de pot? :D
disclaimer
pi_163164074
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:00 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daar kom je echt geen kilo van aan.
Wel op de weegschaal, als je de rest van de week alleen 800 kcal aan groente en yoghurt eet ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163164125
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja hoor, BMI 35 bereik je nooit op alleen rauwkost :')
Wat?
pi_163164143
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mm, geen idee hoe het dan komt, morgen in ieder geval weer knallen in de sportschool.
Heb vele stokken achter de deur om de 100 te halen (lees; geld van familie)
Hmm, ik weet niet maar ik denk dat intrinsieke motivatie toch beter werkt dan extrensieke motivatie in de vorm van geld.. dat werkt misschien op de korte termijn maar mochten de resultaten dan toch tegenvallen dan kan het juist averechts werken op je motivatie denk ik. Doe het voor een gezond lichaam, zodat je volop van het leven kan genieten en je lekker in je lijf gaat voelen. Dat komt ook niet aan op een kilo sneller of langzamer per maand.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Begin die eeuwige kwark etc wel zat te worden elke ochtend, dus morgen voor het eerst overnight oats proberen. Dit recept gaat 'm worden, ben benieuwd.
Ik zou er ook wel een flinke buts kaneel of koekkruiden doorheen doen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 15:13:45 #231
382129 crew  Donna
pi_163164260
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja dat zou idd wel eens kunnen. Had idd wel net gegeten enzo.

Maar ik wil er voor gaan, voor mezelf vooral, dus ik ga niet opgeven, al baalde ik heel erg van die ene kilo die er weer aan was.
Maar die kilo zit er dus niet echt 'aan'. Over een paar dagen is het weer heel anders. ;)
pi_163164265
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet maar ik denk dat intrinsieke motivatie toch beter werkt dan extrensieke motivatie in de vorm van geld.. dat werkt misschien op de korte termijn maar mochten de resultaten dan toch tegenvallen dan kan het juist averechts werken op je motivatie denk ik. Doe het voor een gezond lichaam, zodat je volop van het leven kan genieten en je lekker in je lijf gaat voelen. Dat komt ook niet aan op een kilo sneller of langzamer per maand.

[..]

Ik zou er ook wel een flinke buts kaneel of koekkruiden doorheen doen!
Ja klopt ook wel hoor. Maar het geld is een mooie extra, zeker omdat ik verder geen inkomen heb.
Maar idd, doe het vooral voor een gezond en mooier lichaam :) Ik ga niet opgeven in ieder geval!
  maandag 20 juni 2016 @ 15:14:30 #233
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163164278
Wegen na het eten ook :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163164285
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar die kilo zit er dus niet echt 'aan'. Over een paar dagen is het weer heel anders. ;)
Ik hoop het, morgen weer wegen, met alleen ontbijt op. Dus hoop dat het gewoon weer 106 of lager is :) En het voetballen met de PT was wel heel leuk, maar heb het idee dat andere trainingen me meer helpen met afvallen, dus ga vragen of we die weer kunnen doen.
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 15:15:46 #235
382129 crew  Donna
pi_163164333
Ik ben thuis met kleren aan inmiddels op de -10 kilo. *O*
Hopelijk morgenavond bij de coach ook.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:19:50 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_163164484
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:09 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat?
Wat wat?
disclaimer
  maandag 20 juni 2016 @ 15:21:03 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163164535
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat wat?
Wat Skjoe zegt zoals wel vaker... O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 20 juni 2016 @ 15:22:03 #238
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163164572
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo hup uit de pot? :D
Ja, ik doe t niet hoor.. Maar goeie mayonaise zou ik best gewoon uit een pot kunnen lepelen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:23:49 #239
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163164647
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja dat zou idd wel eens kunnen. Had idd wel net gegeten enzo.

Weeg je normaal ook direct na 't eten? Want dan kan 't dus wel al snel een hoop aan maaginhoud schelen. Dan kun je zelfs van een liter water al een kleine kilo aankomen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163165086
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:23 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Weeg je normaal ook direct na 't eten? Want dan kan 't dus wel al snel een hoop aan maaginhoud schelen. Dan kun je zelfs van een liter water al een kleine kilo aankomen.
Nee, normaal zo'n 3 uur na het ontbijt. Nu hadden we half uur na mijn lunch gewogen.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:40:13 #241
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163165170
Dan is 't absoluut niet vreemd dat je zwaarder bent dan normaal.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163165656
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet maar ik denk dat intrinsieke motivatie toch beter werkt dan extrensieke motivatie in de vorm van geld.. dat werkt misschien op de korte termijn maar mochten de resultaten dan toch tegenvallen dan kan het juist averechts werken op je motivatie denk ik. Doe het voor een gezond lichaam, zodat je volop van het leven kan genieten en je lekker in je lijf gaat voelen. Dat komt ook niet aan op een kilo sneller of langzamer per maand.

[..]

Ik zou er ook wel een flinke buts kaneel of koekkruiden doorheen doen!
Misschien dat ik dat wel doe, ja. Sws koekkruiden :9
pi_163166327
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:40 schreef MutedFaith het volgende:
Dan is 't absoluut niet vreemd dat je zwaarder bent dan normaal.
True, moet me er niet teveel door laten beinvloeden en meteen down zijn.

Morgen weer lekker sporten dus komt goed.

Donderdag met fwb naar Artis, gaan wel uit eten savonds...
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 16:34:26 #244
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163166561
Ik probeerde een kiwi.

Nee, dit wordt hem niet. :X
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 16:41:21 #245
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163166716
Oh, kiwi. Goed plan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163166719
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeerde een kiwi.

Nee, dit wordt hem niet. :X
Waarom niet? Kiwi's mét schil :9

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

True, moet me er niet teveel door laten beinvloeden en meteen down zijn.

Morgen weer lekker sporten dus komt goed.

Donderdag met fwb naar Artis, gaan wel uit eten savonds...
Artis O+ Waar gaan jullie eten? Veel plezier alvast!
  Redactie Sport maandag 20 juni 2016 @ 16:44:45 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163166773
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Waarom niet? Kiwi's mét schil :9

Paar jaar geleden vond ik het ook al niks en ik hoopte dat ik het nu wel zou lusten.. maar nee, het is gewoon de smaak en de geur, brrrrrr. :')

Gelukkig hebben we bananen, appels, mandarijnen en druiven *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 juni 2016 @ 16:45:36 #248
37248 BertV
Handgemaakt
pi_163166792
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:50 schreef MutedFaith het volgende:
'skinny fat'

Le fuck?
skinny fat, ook wel tofi genoemd. “thin-outside-fat-inside”
Maar dat zijn in de praktijk echt wel de figuren die ze vooral in de VS "thin" noemen.

Een fraai rond blubberbuikje en echt geen zichtbare buikspieren oid.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  maandag 20 juni 2016 @ 16:51:53 #249
217702 Lonaa
Honger!
pi_163166930
Lijsjuh:
O: Smoothiebowl met avocado, spinazie, kokoswater en kiwi :9
T: Nakd bar Apple Crunch
L: Turks broodje met bietenkikkenerwtenburger en geitenkaas
D: HF pasta met spinazie en venkel.
T: 200 gram garnalen :9 Stukkie fruit
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163167019
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:44 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Paar jaar geleden vond ik het ook al niks en ik hoopte dat ik het nu wel zou lusten.. maar nee, het is gewoon de smaak en de geur, brrrrrr. :')

Gelukkig hebben we bananen, appels, mandarijnen en druiven *O*
Oh, zo. Keuze zat idd, zeker nu in de zomermaanden. Abrikozen, nectarines, perziken, allerlei soorten meloen :9
  maandag 20 juni 2016 @ 16:58:06 #251
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163167046
#teamkiwimetschil<3
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:04:16 #252
217702 Lonaa
Honger!
pi_163167168
Iew.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163167355
Daar krijg ik echt de rillingen van. Die smerige harige dingen.
  maandag 20 juni 2016 @ 17:19:36 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_163167372
Kiwibes daarentegen. :9

Harige kiwischil. Nope.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163168343
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 16:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Waarom niet? Kiwi's mét schil :9

[..]

Artis O+ Waar gaan jullie eten? Veel plezier alvast!
Nog nooit in Artis geweest, dus wel zin in. We eten tegenover bij restaurant Plancius.
Geen idee of het wat is maar hadden een deal voor 15 euro voor 3-gangen.

Thanks :)
pi_163169235
Vanochtend op het werk 80,1 dat zou -2 kg betekenen :) bijna weer een mooier getalletje :)

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T snoephartje
L tomatensoep, bolletje met kaas en sambal, boterham salami
T boterham salami, appel
D gebakken aardappeltjes met stukjes chipolataworst, artisjok en tomaat
  maandag 20 juni 2016 @ 19:33:25 #257
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163170262
Ik zit qua eten een beetje in een post-wedstrijd blues, dus ik ga denk ik als ware een stok achter de deur weer opschrijven wat ik in m'n hoofd stop, want praten helpt! :P
Overigens vind ik kiwi met schil ook écht niet ok :')

O (laat): Bloemkoolpap met banaan, whey, nootjes
L: Salade met bonen, maďs en een klets bbq saus, bakje yoghurt
T: Peanut butter blondies
S: Skwots + deadlifts + single leg skwot + stiff leg romanian deadlifts
D: Stoofpot met kip, bonen, courgette, ui, roomkaas, veul kruiden
T: Deel 2 van de peanut butter blondies
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 20 juni 2016 @ 19:38:39 #258
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163170400
PB Blondies?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 20 juni 2016 @ 20:43:35 #259
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163172438
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:38 schreef MutedFaith het volgende:
PB Blondies?
Correct!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163173119
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:15 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nog nooit in Artis geweest, dus wel zin in. We eten tegenover bij restaurant Plancius.
Geen idee of het wat is maar hadden een deal voor 15 euro voor 3-gangen.

Thanks :)
Plancius is prima :Y
pi_163175262
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:43 schreef Artoo het volgende:

[..]

Correct!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat lekker? Het lijkt me vooral vreemd. :@
pi_163175906
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:33 schreef Artoo het volgende:
Ik zit qua eten een beetje in een post-wedstrijd blues, dus ik ga denk ik als ware een stok achter de deur weer opschrijven wat ik in m'n hoofd stop, want praten helpt! :P
Overigens vind ik kiwi met schil ook écht niet ok :')

O (laat): Bloemkoolpap met banaan, whey, nootjes
L: Salade met bonen, maďs en een klets bbq saus, bakje yoghurt
T: Peanut butter blondies
S: Skwots + deadlifts + single leg skwot + stiff leg romanian deadlifts
D: Stoofpot met kip, bonen, courgette, ui, roomkaas, veul kruiden
T: Deel 2 van de peanut butter blondies
Vertel over je wedstrijd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:46:47 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163180937
Ik had 71,8 op de weegschaal vanochtend. Komt vast doordat ik nog steeds bijna continu buikpijn heb, maar toch... Dan komt er iig nog iets goeds uit al dat ziek zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 07:50:29 #264
382129 crew  Donna
pi_163180955
Spuit 11.. maar kiwi met schil? Whut?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:56:25 #265
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163180985
In en net onder de schil zitten de meeste vezels. Haartjes kun je er eventueel wel vanaf borstelen of wrijven. En ik raad je uit persoonlijke ervaringen aan om t stickertje er eerst af te halen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:57:43 #266
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163180991
Oh, prerun zat de weegschaal al op 73.1. Zoeen dip had ik vorige week dinsdag ook, dus ik denk dat ik na t weekend standaard vocht vasthoudt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:58:27 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_163180992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 07:56 schreef MutedFaith het volgende:
In en net onder de schil zitten de meeste vezels. Haartjes kun je er eventueel wel vanaf borstelen of wrijven. En ik raad je uit persoonlijke ervaringen aan om t stickertje er eerst af te halen.
Nope.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163181134
Jij eet de sticker juist graag?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:24:18 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_163181141
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:23 schreef Vanyel het volgende:
Jij eet de sticker juist graag?
Ik wil niet eens denken aan kiwi met schil. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163181168
Ik krijg wel genoeg vezels en vitamines binnen zonder kiwischil :P
Ik ben weer terug op de 62.0 na dit weekend -O- Mijn lichaam houdt er echt van

Lijstje van vandaag:
O: magere yoghurt met peer, noten, muesli
T: grapefruit, koekje
L: avocado, gekookt ei, groenten uit de oven
T: kiwi, banaan
D: chili con carne met rijst

Rustdagje dus ik hoop net onder de 2000 kcal te komen, al is die chili con carne door de vriend van mijn moeder aan ons meegegeven dus lastig te schatten. Maar exclusief D is 1200 kcal dus het lijkt me dat dat moet lukken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163181183
-1 kilo vanochtend *O* (ik weeg stiekem elke dag, maar noteer het maar 1x per week, dus dit was ten opzichte van vorige week). Blij mee, want ook nog 2x uit eten geweest dit weekend. Vind het voor het eerst sinds jaren ook echt makkelijk om gezond te eten. Er is echt een knop omgegaan ofzo. Nu alleen nog volhouden :Y
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:33:41 #272
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163181206
#nietdenkenmaareten

S: Hardlopen
O: Optimel griekse stijl kers
T: Komkommer
T: Aardbeien
L: Ceasar salade met linzen
T: Olijven met ansjovis
T: Bitterballen en kipnuggets en max 2 bier, want bowlen met t werk
D: Afhankelijk van die laatste T.

Excl. Laatste T en D zit ik pas op 1100 kcal. Dus als ik t bij t bowlen niet te gek maak kan ik nog een redelijk normale D toevoegen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 08:41:25 #273
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163181263
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is dat lekker? Het lijkt me vooral vreemd. :@
Ik vind vond het lekker! Niet zo zoet als 'echte' blondies, maar wel zoetig en pindakazig. :D
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163181418
Weegschaal was weer positief. O+

O: Havermout, magere melk en een klein beetje cruesli balans voor een beetje bite.
L: Veel bloemkoolsoep.
T: Banaan.
D: Kippendij met taugé in een beetje pindasaus met zoete aardappel.

Hopelijk krijgen we vandaag nog iets beter weer, dan kan ik nog een rondje gaan lopen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:03:25 #275
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163181482
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 22:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vertel over je wedstrijd!
Oja! Nou, dat ging best lekker! Ik was alleen súper zenuwachtig waardoor ik echt mega slecht geslapen heb de nacht er voor :') '

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163181557
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 08:24 schreef Lonaa het volgende:

Ik wil niet eens denken aan kiwi met schil. ;(
Mijn broer wilde ook geen pitjes in zijn kiwi :') :D :') Dus die zat dan al die zwarte pitjes er uit te halen. Wat er dan over blijft? Ja, bijna niks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:13:18 #277
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163181585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn broer wilde ook geen pitjes in zijn kiwi :') :D :') Dus die zat dan al die zwarte pitjes er uit te halen. Wat er dan over blijft? Ja, bijna niks.
Haha wat :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163181589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 07:46 schreef Tink89 het volgende:
Ik had 71,8 op de weegschaal vanochtend. Komt vast doordat ik nog steeds bijna continu buikpijn heb, maar toch... Dan komt er iig nog iets goeds uit al dat ziek zijn.
Ik vind het overigens een echt stomme gedachte om gewichtsverlies door ziek zijn als positief te bestempelen. Dat slaat eigenlijk nergens op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163181597
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:13 schreef Artoo het volgende:

Haha wat :')
Ik heb gefascineerd toe zitten kijken hoe hij kiwi at :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163181637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:03 schreef Artoo het volgende:

[..]

Oja! Nou, dat ging best lekker! Ik was alleen súper zenuwachtig waardoor ik echt mega slecht geslapen heb de nacht er voor :') '

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh, gefeliciteerd!! *O* *O* Hoe gaaf is dat! En wat een getallen _O_ Daar kom ik niet eens in de buurt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 09:17:40 #281
382129 crew  Donna
pi_163181645
De weegschaal was voor mij ook lief. Hopelijk vanavond bij de coach ook!
pi_163181662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn broer wilde ook geen pitjes in zijn kiwi :') :D :') Dus die zat dan al die zwarte pitjes er uit te halen. Wat er dan over blijft? Ja, bijna niks.
:D Voel ik me met mijn druiven schillende eetgewoonte toch minder vreemd.
pi_163181670
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:19 schreef Myraela het volgende:

:D Voel ik me met mijn druiven schillende eetgewoonte toch minder vreemd.
Wat een werk lijkt me dat _O- Is wčl heel lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:21:26 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_163181697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het overigens een echt stomme gedachte om gewichtsverlies door ziek zijn als positief te bestempelen. Dat slaat eigenlijk nergens op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je helemaal hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D Voel ik me met mijn druiven schillende eetgewoonte toch minder vreemd.
Serieus? Waarom?!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_163181765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Serieus? Waarom?!
Anders lust ik het niet. Vind het zo smerig dat je op die dingen bijt en je dan met zo'n schilletje in je mond blijft houden. Zonder schilletjes is gewoon lekker. Ik doe het ook bij mandarijntjes. Ik haal de vliesjes helemaal van de partjes af.

Maarja, ik hou dus sowieso niet echt van fruit.
pi_163181792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:21 schreef Tink89 het volgende:

Ik snap je helemaal hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Waarom?!
Ik snap de zwarte humor er ook wel van hoor :Y

En ik heb ook ooit de diagnose prikkelbaardarmsyndroom gehad (ik denk dat ik ongeveer 20-21 was) en dat is voor 100% verdwenen. Darmen zijn een gek iets. Je tweede 'hersenstelsel' qua aantal zenuwen bevindt zich ook rond je maag-darmkanaal en daar weten we nog maar een beetje van. Zou best een veroorzaker van klachten kunnen zijn, maar dat is wat ik denk en niet een medisch onderbouwde uitspraak :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163181825
Bij sommige druiven is de schil heel dik en taai. Dan kauw ik het vlees eruit en spuug ik daarna het velletje uit :7

Tink, wat kut dat je nog steeds zo'n last hebt. Sterkte :* hoe gaat het met rustig aan doen?

Laisje:

O: magere kwark, chia- en lijnzaad, banana, aardbei
L: overnight oats. 't ziet er zo ranzig uit, dus heb net bij de bakker een zaad/rozijnenbol en een krentenbol gekocht als backup :')
T: appeltje, gekookt ei
D: opgebakken bietenstamppot met appel, ui, spekjes, biefstuk
T: koekje
T: meloen
B: 12k stappen
pi_163181845
Ik vind dingen met chiazaadjes die vocht op hebben kunnen nemen er al heel snel ranzig uitzien, 1930 :X Daarom maar 1x een zakje gekocht en daarna nooit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:38:52 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163181873
getver 39 1930, die overnight oats lijken me ook niet lekker :o
sowieso vind ik dat je oats warm moet eten.. :P

O: 2 bth duo + 1 cracker duo ( Albert komt vanavond pas :P -O- )
t: 3 crackers
S: klein Hardloop rondje (3.5 km, dat gaat NET zonder blaren :{ )
L: Salade + Soep
t: BWL
D: Soep met brood.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:47:55 #290
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163181979
Overnight oats smaken doorgaans beter dan ze eruit zien..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163182002
TInk, je zou eens naar een osteopaat kunnen gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:03:52 #292
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163182138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooooh, gefeliciteerd!! *O* *O* Hoe gaaf is dat! En wat een getallen _O_ Daar kom ik niet eens in de buurt :')
Thanks! :) Die getallen heb ik ook niet zomaar gehaald hoor, daar zitten wel wat uurtjes in :P Het komende half jaar heb ik nog geen harde cijfers voor lifts in gedachten, maar volgend kalenderjaar wil ik in ieder geval wel over de 340kg-grens heen.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:05:13 #293
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163182158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:33 schreef Negentiendertig het volgende:

L: overnight oats. 't ziet er zo ranzig uit, dus heb net bij de bakker een zaad/rozijnenbol en een krentenbol gekocht als backup :')

Neeeee overnight oats zijn juist fantastisch. Dit recept ziet er wel geniaal uit. Komt vast goed :D
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:06:15 #294
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_163182169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:47 schreef MutedFaith het volgende:
Overnight oats smaken doorgaans beter dan ze eruit zien..
Mijn overnight oats lijken vaak op snot of zo. :P Maar tasty! O+
Fear is the path to the Dark Side.
pi_163182252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:47 schreef MutedFaith het volgende:
Overnight oats smaken doorgaans beter dan ze eruit zien..
Ik hoop het maar, jullie horen het over een uur of 2 :P

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:38 schreef Barreltje het volgende:
getver 39 1930, die overnight oats lijken me ook niet lekker :o
sowieso vind ik dat je oats warm moet eten.. :P
Warme oats O+ met veel rozijnen en golden syrup O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dingen met chiazaadjes die vocht op hebben kunnen nemen er al heel snel ranzig uitzien, 1930 :X Daarom maar 1x een zakje gekocht en daarna nooit weer.
Eens, eens. Maar de smaak (en voedingswaarden) zijn niet verkeerd, dus ik gooi ze over m'n kwark en eet ik het meteen op. Dan krijgt het niet de kans om zacht en snotterig te worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:05 schreef Artoo het volgende:

[..]

Neeeee overnight oats zijn juist fantastisch. Dit recept ziet er wel geniaal uit. Komt vast goed :D
Geeft hoop, ben benieuwd :D
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:18:03 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_163182283
eetpitsers ;( ik was als kind ook zo'n pitser. Het is gelukkig stukken beter geworden, maar ik kan nog steeds niet gewoon in een druif-met-pitten bijten, en alle draadjes moeten van mijn banaan af :')

Even een *O* voor Artoo!
disclaimer
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:23:51 #297
217702 Lonaa
Honger!
pi_163182349
Ik ging sporten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_163182371
_O_ Artoo!

Ik ging hardlopen. Kuit liep vol en ging erg in de kramp. Dus toen ging ik wandelen -O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:28:37 #299
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163182415
Ik was vroeger ook een moeilijke eter. Tot aan alle prei/ei/paprika/andere groene zooi tussen de rijst bij de chinees uitvissen toe.

Tot vorige week at ik alleen geen paprika. En zelfs daar ben ik er afgelopen week blijkbaar overheen gegroeid. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:31 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_163182430
Paprika O+
disclaimer
pi_163182444
Overnight oats zijn hemels! Al maak ik ze wel vaak met yoghurt ipv melk, want het moet niet te zoet en weeiig worden allemaal. En Artoo, wat een tof verhaal over je wedstrijd! Wel jammer dat je net tussen gewichtsklassen valt lijkt me, als je qua bouw/spieren moeite moet doen om net onder de 72 te komen heb je wel meer een voordeel lijkt me.. Maar heel knap, meteen eerste geworden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')