abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:03:55 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_163455038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:15 schreef SSJKliko het volgende:
Had Sasha Job niet even mee kunnen nemen, wat een irritante gast. Ik stoor me er echt aan, met Wiet lag Anna lang niet zo vaak te lebberen en met Job is't alles wat ze doet. Meten met twee maten dit.
Deze Job heeft echt totaal geen uitstraling. :')
Die Daan Roelofs was nog beter.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_163455440
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef MissStevie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de eerste 5 afleveringen gezien van Nieuwe Tijden. Verder kijk ik niet, vind het vreselijk slecht geacteerd.
pi_163455771
Nina zag er uit als een schaap wat schreeuwd om geschoren te worden :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 13:50:21 #179
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_163457191
Slechte cliffhanger ik zie toch echt cliff Moordvrouw.

quote:
Het vierde seizoen van de RTL4-politieserie Moordvrouw kende gisteravond een spannend slot. Fans zijn in shock om het mogelijke overlijden van hoofdrolspeler Fenna Kremer (Wendy van Dijk). Haar team redde het niet een bom onschadelijk te maken met als gevolg dat de politieagente hoogstwaarschijnlijk is omgekomen bij de explosie.
Uiteindelijk was Fenna dus uit het busje geslingerd, dus dat zal met Sasha ook wel gebeurd zijn.

Trouwens misschien hebben de schrijvers zich vergist en is Nina's haar ontploft ipv de caravan.

Overigens was GTST en Moordvrouw ook erg goed met parachutes, eerst de cliff van Mike die te pletter valt en vervolgens een aflevering van Moordvrouw waarin ook een parachutist een fatale smak maakt,.

[ Bericht 6% gewijzigd door Devil010 op 02-07-2016 14:03:10 ]
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_163461286
Te triest voor woorden dit. Elk jaar hetzelfde verhaal, er moet iemand om, om, en nog eens om.
Je zou bijna denken dat die schrijvers moord en brand verheerlijken. :')

Die Sasja voegde inderdaad niets toe, neemt niet weg dat ze wel degelijk wat met haar konden doen. Maar helaas creativiteit ontbreekt.

Na al die jaren weten ze zich nog steeds geen raad met die toch al schaarse special effects.
De ontploffing sloeg nergens op en de manier waarop Job, Anna, Sam, Sjoerd en Rover de lucht in vlogen was lachwekkend. _O- Vooral Sam. Duidelijk opgenomen met een greenscreen, een paar matten en achteraf slecht ingemonteerd. :')

Deed me direct denken aan die explosie (met Ludo op de voorgrond) in het flatgebouw waar Isabella zich verscholen had met een pop. Dat was zo nep dat ik het nog steeds niet vergeten ben. Goed, het is een soap, maar kom op zeg. :')

De hele aflevering stond niet in het teken van de cliffhanger maar Nieuwe Tijden.
Ze hadden zoveel meer kunnen doen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 juli 2016 @ 18:35:37 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163463710
De schrijvers moeten ook wel vervelende mensen zijn als je ziet dat ze altijd de vervelende beetje arrogante mensen altijd de grootste lijnen geven met het meeste screentime ga maar na Lieke Van Lexmond, Jan Kooimans Ferry Doedels' Marly van der Velden dat mens dat Rikki speelt stuk voor stuk vervelende mensen waarbij ik voorbij zap als ik ze een keer in een tv programma zie allemaal eng nekken die goed waren met de schrijvers.

Toffe acteurs zo als Louis Talpe Christopher Haddad ,Bianca 1 en Elvira Out en nu weer Gaby schrijven ze er op lullige manieren uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 18:36:58 #182
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_163463730
Louis Talpe was baas. Sterk karakter. Volgens mij trekt het gtst publiek zulke lijnen niet.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_163464183
Net de aflevering van gister terug gekeken en had al niet veel hoop op een goede cliff maar mijn god wat slecht ;(

Totaal niet cliffhanger waardig net zoals de laatste paar jaren.. Van mij mogen ze ermee stoppen, ik zou het niet eens missen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 19:09:57 #184
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_163464313
nieuwe tijden is ook al niks aan
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_163464892
Sasha die het overleeft en op wraak uit is zal wel teveel gevraagd zijn denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:05:54 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_163465804
Nog wat filmpjes uit de periode eind seizoen 21 en begin seizoen 22.
Was op zich toch een wat sterkere periode zo tussendoor. Daarna zakte het weer snel in.

Rosa ;( ;( ;(
Laura _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:14:34 #187
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_163467821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 19:01 schreef cactussoep het volgende:

Totaal niet cliffhanger waardig net zoals de laatste paar jaren.. Van mij mogen ze ermee stoppen, ik zou het niet eens missen.
Het was een betere cliff dan die van vorig jaar, maar daar was dan ook niet heel veel voor nodig.

Al die stukjes Nieuwe Tijden tussendoor waren vooral irritant, het had geen enkele raakvlak met de Nina-Bing-Sacha-Noud-lijn en de terugkeer van Lucas is er ook maar even bij gedaan.

Sowieso, wat doet Lucas ineens bij studenten? Is hij daar niet al te oud voor?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 juli 2016 @ 21:24:40 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163468219
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef James1988 het volgende:

[..]

Het was een betere cliff dan die van vorig jaar, maar daar was dan ook niet heel veel voor nodig.

Al die stukjes Nieuwe Tijden tussendoor waren vooral irritant, het had geen enkele raakvlak met de Nina-Bing-Sacha-Noud-lijn en de terugkeer van Lucas is er ook maar even bij gedaan.

Sowieso, wat doet Lucas ineens bij studenten? Is hij daar niet al te oud voor?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://gtstcourant.com/20(...)er-ongeluk-vermoord/
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 21:59:02 #189
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_163469566
Lucas opnieuw mishandeld? :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:04:07 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_163469758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:59 schreef LetsGame het volgende:
Lucas opnieuw mishandeld? :')
Die gozer roept toch alleen maar haat op? :P

Ludo: "Lucas is niet geboren uit liefde. Lucas is geboren uit haat."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:13:34 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_163470114
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:59 schreef LetsGame het volgende:
Lucas opnieuw mishandeld? :')
Dit ja. Mishandeling hebben ze al eens gedaan :O
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 juli 2016 @ 22:58:27 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163472066
Toen Menno hem begon te meppen was Lucas ook bloed irritant bezig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:14:43 #193
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_163472744
Maar nu Arnie's hamvraag;

Was deze cliff beter of slechter dan de cliff op de boot (seizoen 20)? :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 juli 2016 @ 23:17:10 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163472836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar nu Arnie's hamvraag;

Was deze cliff beter of slechter dan de cliff op de boot (seizoen 20)? :o
Een beetje dubbel die cliff werd nog een beetje gesaved door Lorena maar bij deze vallen er nog gewonden dat wie is de vader van het hoerenkind van Sjors de dorpslet was echt totaal niet boeiend.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163474252
Wat een slechte cliff zeg, al is het al jaren niets meer natuurlijk. Met uitzondering van het einde met de explosie leek het wel een gewone aflevering, of desnoods het vervolg van een weekcliff. Die stukjes Nieuwe Tijden sloegen ook nergens op en zaten er alleen maar in om kijkers daarheen te trekken. Het leidde allemaal enorm af van wat er verder gebeurde. Ook is het weer echt zo'n random-cliff, met een explosie die er ineens is. De betere cliffs zijn lang van tevoren opgebouwd en zijn echt climaxen van verhaallijnen die steeds spannender worden. Op zich heb je niet eens knallen en ongelukken nodig voor een spannende cliff.
Net als de vorige jaren lijkt het wel of er de weken voor de cliff nog even snel wat verzonnen wordt. Dat met Nina en Noud kwam ineens uit de lucht vallen tijdens dat Thailand reisje en had veel beter opgebouwd kunnen worden.

Niet dat ik Nieuwe Tijden ga kijken, maar je ziet al van verre aankomen dat Lucas nog steeds homo is en dat meisje alleen maar gebruikt om een alias aan te nemen/onder te duiken vanwege dat gedoe met Pelle. Waarschijnlijk krijgt hij wat met die ene huisgenoot waar hij mee ruziet in de promo op tv.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2016 @ 23:56:37 #196
230491 Zith
pls tip
pi_163475179
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sjors de dorpslet .
_O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_163478893
De cliffhanger van vorig jaar was veel beter want daarin waren de billen van Thijs te zien.
pi_163479449
Wat een ontzettend slechte cliffhanger zeg. Vind het niet erg dat Sasja in die caravan lag, maar ze had gezelschap mogen krijgen van Sam, Sjors, Job, Anna, Rikki en Lucas. Waren we gelijk ook van die irritante nietszeggende personages af :D . Nieuwe Tijden hoef ik niet te zien, die voorstukjes in die laatste uitzending waren al verschrikkelijk, leek wel Onderweg naar Morgen, daar hadden ze toen ook zo'n mislukt studentenhuis van gemaakt, nee dank je wel :7
  zondag 3 juli 2016 @ 13:34:47 #199
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_163482952
Kan er nog steeds met mijn gedachten niet bij. Dit is de allereerste keer dat er gewoon géén zomerstop is maar een slechte soap wordt opgevolgd door een nog slechtere soap met een ongeïnspireerde titel (met alle respect voor de users hier, maar de schrijvers, met al hun ervaring, die BETAALD KRIJGEN voor het bedenken van deze onzin, kwamen op dezelfde titel uit als onbetaalde users van hier die naar de soap kijken), wat ook meteen de fucking spinoff is van GTST :') En nog beter, Ferry Doedens is na zijn snuiverij gewoon alsnog de hoofdrol in een GTST-related serie :o _O-

Endemol heeft geen ruggengraat. Links en rechts hoor ik ook TIENERS zeggen dat ze het niet leuk vinden. :{w
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_163483101
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan er nog steeds met mijn gedachten niet bij. Dit is de allereerste keer dat er gewoon géén zomerstop is maar een slechte soap wordt opgevolgd door een nog slechtere soap met een ongeïnspireerde titel (met alle respect voor de users hier, maar de schrijvers, met al hun ervaring, die BETAALD KRIJGEN voor het bedenken van deze onzin, kwamen op dezelfde titel uit als onbetaalde users van hier die naar de soap kijken), wat ook meteen de fucking spinoff is van GTST :') En nog beter, Ferry Doedens is na zijn snuiverij gewoon alsnog de hoofdrol in een GTST-related serie :o _O-

Endemol heeft geen ruggengraat. Links en rechts hoor ik ook TIENERS zeggen dat ze het niet leuk vinden. :{w
Ik zou je bijna willen aanraden om de eerste aflevering van dat Nieuwe Tijden te kijken :') Je vraagt je dan echt af of dit niet beter thuishoort op een regionale zender als regiosoap. Of nee, dat is zelfs nog een belediging voor de regiosoaps _O-

Oh, en om het direct helemaal af te kraken: in de 'leader' zit al een grote continuïteitsfout. Dat begint dus al goed iedere dag :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')