abonnement Unibet Coolblue
pi_163634990
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 03:28 schreef Luuksor het volgende:
Geen noob, casual ;)
Deze man wil je hebben. Luistert naar uitleg en kan het uitvoeren.

Trials:

https://www.instagram.com/p/BHqWjp7Bege/
pi_163635760
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 03:28 schreef Luuksor het volgende:
Geen noob, casual ;)
Heb je de raid gedaan? Zo niet, dan ben je een raid noob. ;) Heeft niks te maken met hoe goed je verder bent, bij de term noob run weet de rest gewoon dat ze niet zomaar kunnen beginnen en dat jij uitleg nodig hebt.
pi_163636243
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:27 schreef aeque het volgende:

[..]

Doe je een lfg dan? Als wij een noob meenemen gaan er zeker wel een paar bekenden mee omdat die weten wat ze doen en de communicatie dan beter is.
Ja ik vind lfg.net makkelijk en snel. Tegenwoordig zet ik erop dat ik een ervaren groep verwacht, maar dan kom je er opeens bij daughters en oryx achter dat de mensen nog nooit zo ver zijn gekomen..

Mijn vaste groep is gestopt met destiny dus elke week een nieuwe groep wat ook wel gezellig is.
Het maakt me niet uit als iemand een foutje maakt, maar de als ik op hard mode speel dan graag geen mensen die paniek zaaien. :P
pi_163640752
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 10:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja ik vind lfg.net makkelijk en snel. Tegenwoordig zet ik erop dat ik een ervaren groep verwacht, maar dan kom je er opeens bij daughters en oryx achter dat de mensen nog nooit zo ver zijn gekomen..

Mijn vaste groep is gestopt met destiny dus elke week een nieuwe groep wat ook wel gezellig is.
Het maakt me niet uit als iemand een foutje maakt, maar de als ik op hard mode speel dan graag geen mensen die paniek zaaien. :P
De mensen die dood gaan en iemanf anders de schuld geven 😂😂😂 ook wel grappig als je dan een dps scherm te zien krijgt, vanaf dat punt ga ik die mensen trollen 💩
pi_163643325
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 09:30 schreef aeque het volgende:

[..]

Heb je de raid gedaan? Zo niet, dan ben je een raid noob. ;) Heeft niks te maken met hoe goed je verder bent, bij de term noob run weet de rest gewoon dat ze niet zomaar kunnen beginnen en dat jij uitleg nodig hebt.
Als je nog iemand wil toevoegen in je vaste groep dan zou ik dat wel chill vinden. Ik doe de raid meestal vrijdag of zaterdag avond wat dan heb ik meestal de beste groep en tijd. Maar met een goede groep kan ik hem ook doordeweeks doen want dan ben je sneller klaar :)

Ik heb 2 titans want dat vind ik het fijnste spelen. Maar kan hiermee bijna elke rol wel vervullen.
pi_163667938
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als je nog iemand wil toevoegen in je vaste groep dan zou ik dat wel chill vinden. Ik doe de raid meestal vrijdag of zaterdag avond wat dan heb ik meestal de beste groep en tijd. Maar met een goede groep kan ik hem ook doordeweeks doen want dan ben je sneller klaar :)

Ik heb 2 titans want dat vind ik het fijnste spelen. Maar kan hiermee bijna elke rol wel vervullen.
Tegenwoordig duurt het toch niet zo lang meer?
pi_163673780
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:58 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Tegenwoordig duurt het toch niet zo lang meer?
Ik loop vaak tegen een minder goede groep aan. Vraag je om alleen ervaren spelers kom je er halverwege achter dat de mensen nog nooit zo ver zijn gekomen of stiekem toch nieuw zijn,

Afgelopen weekend was het weer zover. 1 nieuwe gast wat best goed ging ( totems in 3 ) maar daarna waren het de 'ervaren' jongens die steeds dood gingen bij de warpiest met de aura.. en dan op die nieuwe afschruiven omdat hij toevallig aura een keer kreeg en dood ging.
De groep erna ging goed tot Daughters.. als mensen beginnen met: Please not the runner weet je hoelaat het is. Oryx erna was helemaal chaos. Warlocks/Hunters zonder ToM die meteen om het midden claimen omdat ze dat vaker hebben gedaan. Nou niet op hard mode, want dat bleek toen ze hun knight over het hoofd zagen.

Ook een fijne run gehad. Begonnen met Oryx en daarna veranderen ze hun classen zodat ik ff rustig als sunbreaker kon spelen. Heb Oryx nogmaals met ze gedaan en 1uur+ waren we klaar.

Raid daar speel ik het spel voor. lekker relax in een groep beetje lol maken. Dat lukt helaas alleen goed met 5 ervaren mensen. 1 iemand verliezen is nooit zo erg.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 04:01:51 #58
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_163681977
Heb mn mic eindelijk :) Speel graag een keer een raid mee, de enige keer dat ik een volledige raid heb gedaan was VoG met vault_tec!
pi_163683155
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik loop vaak tegen een minder goede groep aan. Vraag je om alleen ervaren spelers kom je er halverwege achter dat de mensen nog nooit zo ver zijn gekomen of stiekem toch nieuw zijn,

Afgelopen weekend was het weer zover. 1 nieuwe gast wat best goed ging ( totems in 3 ) maar daarna waren het de 'ervaren' jongens die steeds dood gingen bij de warpiest met de aura.. en dan op die nieuwe afschruiven omdat hij toevallig aura een keer kreeg en dood ging.
De groep erna ging goed tot Daughters.. als mensen beginnen met: Please not the runner weet je hoelaat het is. Oryx erna was helemaal chaos. Warlocks/Hunters zonder ToM die meteen om het midden claimen omdat ze dat vaker hebben gedaan. Nou niet op hard mode, want dat bleek toen ze hun knight over het hoofd zagen.

Ook een fijne run gehad. Begonnen met Oryx en daarna veranderen ze hun classen zodat ik ff rustig als sunbreaker kon spelen. Heb Oryx nogmaals met ze gedaan en 1uur+ waren we klaar.

Raid daar speel ik het spel voor. lekker relax in een groep beetje lol maken. Dat lukt helaas alleen goed met 5 ervaren mensen. 1 iemand verliezen is nooit zo erg.
Dat is ook het lastige van lfg, je kunt niet goed aangeven wat je wel/niet kunt. Het is niet aan mijn completions te zien, maar de hm toch al redelijk vaak gespeeld (meestal tot en met de challenge en daarna niet verder :P )

Zolang ik op mijn main char ben lukt vrijwel alles wel, behalve de aura omdat ik daar te weinig oefening mee heb gehad. Maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik daar eerlijk over ben. En als de golgo challenge er is hoef ik niet per se plek 2 of 3. Ik heb daar een te traag reactie vermogen voor. _O-
pi_163691324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:11 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat is ook het lastige van lfg, je kunt niet goed aangeven wat je wel/niet kunt. Het is niet aan mijn completions te zien, maar de hm toch al redelijk vaak gespeeld (meestal tot en met de challenge en daarna niet verder :P )

Zolang ik op mijn main char ben lukt vrijwel alles wel, behalve de aura omdat ik daar te weinig oefening mee heb gehad. Maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik daar eerlijk over ben. En als de golgo challenge er is hoef ik niet per se plek 2 of 3. Ik heb daar een te traag reactie vermogen voor. _O-
Plek 6 op hunter. Shadestep, schiet dragons breath, shadestep, reload rinse repeat
pi_163693502
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:11 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat is ook het lastige van lfg, je kunt niet goed aangeven wat je wel/niet kunt. Het is niet aan mijn completions te zien, maar de hm toch al redelijk vaak gespeeld (meestal tot en met de challenge en daarna niet verder :P )

Zolang ik op mijn main char ben lukt vrijwel alles wel, behalve de aura omdat ik daar te weinig oefening mee heb gehad. Maar ik ben dan ook wel weer zo dat ik daar eerlijk over ben. En als de golgo challenge er is hoef ik niet per se plek 2 of 3. Ik heb daar een te traag reactie vermogen voor. _O-
Ja ik vraag er van te voren altijd om en als mensen dan aangeven dat ze het niet prettig vinden dan wissel je zo dat ze er nooit aan toe komen. Tegenwoordig kill je warpriest in 2 keer.

Golgoroth heb je 1 'cheat' spot. Links is een pilaar waar hunters achter kunnen komen door shadestep. Daar kunnen de orbs niet bij komen. Als je verder gaze vanaf brug pakt kan je ook naar achter rennen en in een hoekje staan. Zie je de orbs echt makkelijk aankomen :)

GAze 1 heb ik al tijden niet meer gepakt omdat ik altijd weapons bubble ie links onderin. Nummer 2 geen probleem, maar ik blijf liever net als iedereen lekker schade doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 04:01 schreef Luuksor het volgende:
Heb mn mic eindelijk :) Speel graag een keer een raid mee, de enige keer dat ik een volledige raid heb gedaan was VoG met vault_tec!
Vrijdag of zaterdag avond laat? Heb vanaf volgende week donderdag vakantie, dus kunnen we hem vaak genoeg doen. Zorg ik ervoor dat ik nog een 3de char.
De eerste keer moet je warlock gebruiken als je die hebt. Is het makkelijkste met revive :) Kan je meteen weer toch in de actie als het nodig is.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 21:46:12 #62
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_163699543
Lol, Warlock is de enige die ik niet heb geleveld nadat het in eerste instantie mn main was. Toen ik na HoW weer terug kwam ben ik Hunter gaan spelen. Ben redelijk behendig met mn Nightstalker.

Qua wapen loadout, wat is aan te raden? Heb vrij veel exotics, maar nog geen ToM (logisch). Wel Black Spindle (dankzij Fok! :) en Sleeper..
pi_163716514
nightstalker is ook prima :)

Scout,spindle, machine gun is wat ik altijd doe. Bij daughters ToM en oryx doe ik alleen ToM als ik in het midden sta. Ben niet zo'n fan van de ToM, maar je moet Orge's killen en met dat ding en 2 bubble's gaat het iets te makkelijk ;)
Daarna moet je Oryx in de shade doen en dan kan je dat ding beter niet gebruiken.
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:21:43 #64
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_163717027
Cool, Scout, Spindle, Machine it is :)

Sinds ik trouwens m'n Universal Remote weer heb afgestoft speel ik ineens 1.59 k/d ipv .88 van de laatste maand!
pi_163805007
Heb mijn 2de titan de deur uit gedaan en nu ff vol een warlock en hunter lvl. Ben toch wat toe aan afwisseling :P Heb genoeg spullen om ze meteen 335 te maken :)
pi_163853496
Die opening scene van The Taken King storyline _O_ _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:25:39 #67
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_163863680
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb mijn 2de titan de deur uit gedaan en nu ff vol een warlock en hunter lvl. Ben toch wat toe aan afwisseling :P Heb genoeg spullen om ze meteen 335 te maken :)
Levelen door samen wat planetary materials te zoeken? Kan ik meteen mn exotic zwaarden pakken eindelijk :P
pi_163880397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Levelen door samen wat planetary materials te zoeken? Kan ik meteen mn exotic zwaarden pakken eindelijk :P
Luuk, wil trials doen maar dan moet 1 van mijn maatjes ook online zijn. stuur je aankomend weekend wel een bericht als we alle 3 online zjn.
pi_163885502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Levelen door samen wat planetary materials te zoeken? Kan ik meteen mn exotic zwaarden pakken eindelijk :P
Die is het best te doen met juiste ghost. Is wel even 2 uurtjes zoeken, maar om te lvl is het niet echt handig.

Als ik dit weekend mijn hunter op lvl 40 heb kunnen we raid doen als je tijd hebt ;)

Die weekly nightfall is pittig deze week. HAdden eindelijk een goede tactiek en waren we op 70% bij de warset kreeg iemand internet problemen :'( Daarna ging het bij bungie zelf fout en deed hij hem niet meer opstarten.
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:08:03 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163885782
xWaar kan je allemaal wapens kopen? Ik heb per ongeluk mijn rifle gesalvaged en nu zit ik met een handcannon opgescheept. Ben ik nu verdoemd met een wapen waar ik niet mee overweg kan te striken tot ik weer de goeie krijg? ;(
Laffe huichelaar
pi_163885808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:08 schreef timmmmm het volgende:
xWaar kan je allemaal wapens kopen? Ik heb per ongeluk mijn rifle gesalvaged en nu zit ik met een handcannon opgescheept. Ben ik nu verdoemd met een wapen waar ik niet mee overweg kan te striken tot ik weer de goeie krijg? ;(
In de Tower iets links van die Cryptarch.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:10:50 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163885837
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Die opening scene van The Taken King storyline _O_ _O_ _O_
Vond de laatste missie ook nice. Is lastig om bij zo'n spel een goede boss te maken die episch aanvoelt maar toch te doen is. Door de scenes en de verschillende stages tijdens de boss was het toch gewoon raak
Laffe huichelaar
  woensdag 20 juli 2016 @ 18:12:08 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163885860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In de Tower iets links van die Cryptarch.
Ja die heeft dus geen scout of auto ;( Il vroeg me af of het nog ergens anders kon. Heb nu een pulse gehaald, zon experimental. Das net iets beter dan een hand cannon, maar gaat mn light wel minstens 10 mee omlaag
Laffe huichelaar
pi_163886278
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja die heeft dus geen scout of auto ;( Il vroeg me af of het nog ergens anders kon. Heb nu een pulse gehaald, zon experimental. Das net iets beter dan een hand cannon, maar gaat mn light wel minstens 10 mee omlaag
Je hebt ook nog Xur (verschijnt slechts af en toe begreep ik) en bij een van die Crucible Handlers/Quartermasters kun je ook wapens kopen, echter heb je hier Legendary Marks voor nodig.

Hoe kom je daar eigenlijk aan, die Legendary Marks?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_163890151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 18:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Je hebt ook nog Xur (verschijnt slechts af en toe begreep ik) en bij een van die Crucible Handlers/Quartermasters kun je ook wapens kopen, echter heb je hier Legendary Marks voor nodig.

Hoe kom je daar eigenlijk aan, die Legendary Marks?
Legendary marks krijg je bij de daily crucible, daily heroic en weekly heroics. Daarnaast krijg je 3 legendary marks als je een legendary wapen of stuk armour dismantled.

Xur verschijnt iedere week in de toren of in de reef van vrijdag tot en met zondag. Hij verkoopt een exotic wapen en een exotic stuk armour per klasse.

Wapens kun je kopen bij de crucible quartermaster, de vendor Hawksaw is een must-have als je pvp speelt. Daarnaast verkoopt je faction (FWC, Dead Orbit, New Monarchy) ook wapens voor legendary marks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')