En de officiële berichtgeving is volkomen objectief en natuurlijk zonder meer 100% de waarheid?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:47 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
De URL deed me al vermoeden dat de berichtgeving hierop wel eens subjectief kon zijn, maar na 1 blik op de inhoud had ik het niet meer.
Dit bedoel je toch niet serieus hoop ik?
Waarom zou iemand er over liegen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En de officiële berichtgeving is volkomen objectief en natuurlijk zonder meer 100% de waarheid?
Bekijk alle documenten eens waarover Jacky beschikt en laat ook je gezond verstand eens werken. En praat dan maar eens serieus verder.
Dat werd idd als bewijsmateriaal gezien, maar uiteindelijk is gebleken (vlgs mij loopt er nog steeds een herzieningsverzoek) dat bepaalde atmosferische omstandigheden - en één of andere miscommunicatie - tot een andere conclusie kunnen leiden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die masten houden een log bij van welke telefoon hen pingt -contact maakt- en wanneer.
Dat was jaren terug bij de Deventer Moordzaak al een belangrijk stukje bewijsmateriaal.
Welke iemand bedoel je? Renetta?quote:
Dan lijkt het me handiger dat je niet mijn reactie naar Squadro-macaroni betr. Hagemann quote en n.a. daarvan een vraag stelt, die dan blijkbaar niet daarover gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:13 schreef Jaroon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 juni 2016 14:12 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Welke iemand bedoel je? Renetta?
Of bedoel je Louis? Waarom hij erover zou liegen dat hij zegt haar + twee van haar kinderen niet vermoord te hebben?
Renetta is een worst voorgehouden, geld. Daar ging nog iets mee mis vlgs mij. Geld zou gedeeld moeten worden met Renettameepratendegetuigen. Renetta was het daar niet mee eens en dreigde d;r verklaring weer in te trekken als zij niet het volledige bedrag mocht houden.
Maar is off-topic, het gaat hier over Dascha.
[/quot
Ik heb het ook over dit meisje.
Volgens mij had je het over officiele mediaben reageerde Jaroon daarop. Waarop jij ernstig off-topic over LH bazelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:21 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dan lijkt het me handiger dat je niet mijn reactie naar Squadro-macaroni betr. Hagemann quote en n.a. daarvan een vraag stelt, die dan blijkbaar niet daarover gaat.
Ik ben niet over Peter r de Vries begonnen, niet over Louis Hagemann; heb wel gereageeerd op berichten daarover.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:57 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Volgens mij had je het over officiele mediaben reageerde Jaroon daarop. Waarop jij ernstig off-topic over LH bazelt.
https://forensischpatholoog.nl/gevallen-of-gegooid/quote:Het CFP is betrokken geraakt bij een dramatische zaak waarbij een kind van 8 jaren oud van de 10e verdieping van een flatgebouw ten val is gekomen. Samen met Tristan Krap (Fysisch Antropoloog), die U reeds kent van onder andere zijn werk in de enige Bodyfarm van Nederland, de inzet in Panama en de reconstructie van de val van Lesley Timmer (Luik) zal als de nabestaanden daarom vragen een reconstructie worden verricht van de val teneinde na te gaan of de positie waarin het kind werd aangetroffen kan worden gehaald bij een simpele val. Bij een dergelijke opzet kijken we naar de afstand die iemand kan afleggen (gedurende de val) ten opzichte van de Muur.
Tevens wordt het rapport nog eens doorgespit en worden de mogelijkheden van aanvullend onderzoek overwogen. Met name letseldatering kan in deze zaak wel eens van doorslaggevend belang zijn. Als blijkt dat er voorafgaande aan de val andere dingen zijn gebeurd kan letseldatering (Proefschrift (Vrije Universiteit): New diagnostics in forensic pathology. vd Goot et all. 2015) dat zondermeer helderheid in verschaffen.
Dat echter forensisch inhoudelijk. De reden waarom het CFP hierbij betrokken is geraakt is omdat ofschoon officieel nog geen sluitend scenario is gegeven rekening wordt gehouden met “zelfmoord”.
Zelfmoord bij kinderen van 8 is extreem zeldzaam en als er dan zoiets zou gebeuren is het zeer de vraag of een kind van 8 kan overzien wat de gevolgen zijn van bepaalde handelingen. Het is in een woord SCHANDALIG, dat zelfmoord als serieuze mogelijkheid gerapporteerd is naar de nabestaanden en terecht dat deze dit aanvechten. Natuurlijk weten we voorlopig nog niet wat er wel is gebeurd en het kind krijgen we er niet mee terug maar de mogelijkheden accidenteel ten val komen versus non accidenteel te val komen, daar kunnen we wat mee. Zelfmoord is een woord dat in een dergelijke zaak nooit als mogelijkheid naar voren had mogen komen.
We zullen de nabestaanden ook in deze zaak bijstaan en sls deze zaak vervolg krijgt houden we U op de hoogte van de vorderingen.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze worden steeds gekker daar bij het OM, nu weer dit.
[..]
https://forensischpatholoog.nl/gevallen-of-gegooid/
Dit gaat om de zaak van de 8-jarige Sharleyne uit Hoogerveen, het meisje werd 's nachts om 01:30 uur onder aan de flat gevonden.
volgensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Aanrijtijden van de hulpdiensten zijn minder dan 15 minuten. Dat is politie, brandweer en ambulance. Dan stuurt de NS ook nog een ploeg ivm het treinverkeer, reparaties aan het spoor en het naderhand verplaatsen van het treinstel.
Ik kan me niet voorstellen dat ruim voor dat uur dat hierboven wordt genoemd geen hulpdiensten ter plaatse waren. Wellicht dat de bergingsploeg van de NS na een uur ter plaatse was, maar die bergen dan het materieel en niet het slachtoffer. De hulpdiensten waren er ongetwijfeld veel eerder.
Dat was ondertussen ook al weer 8 jaar geleden he.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens
Hi_flyer op fok
Het opruimen wordt sinds een aantal jaren gedaan door een 'gespecialiseerde' uitvaartorganisatie. Voor de brandweer was het allemaal net té. Die organisatie ruimt dus regelmatig en kan er ook iets beter tegen dan de gewone brandweer die mss eens per jaar zoiets moest opruimen.
GC / Voor de trein: hoe word je opgeruimd?
9quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat was ondertussen ook al weer 8 jaar geleden he.
edit - valt nu onder Calamiteitplan van Prorail - TIS 3 - Vrijbaan makenquote:
Het ging er vooral om dat diverse malen is gesuggereerd dat het een uur duurde voor de hulpdiensten aanwezig waren, en dat het hele onderzoek in 50 minuten was afgeraffeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens
Hi_flyer op fok
Het opruimen wordt sinds een aantal jaren gedaan door een 'gespecialiseerde' uitvaartorganisatie. Voor de brandweer was het allemaal net té. Die organisatie ruimt dus regelmatig en kan er ook iets beter tegen dan de gewone brandweer die mss eens per jaar zoiets moest opruimen.
GC / Voor de trein: hoe word je opgeruimd?
Politie zal al vrij snel geweest zijn - dat is vlakbij dus schat binnen 10 of 15 minutenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het ging er vooral om dat diverse malen is gesuggereerd dat het een uur duurde voor de hulpdiensten aanwezig waren, en dat het hele onderzoek in 50 minuten was afgeraffeld.
Dat kan ik me met de wettelijke aanrijtijden die eerder minuten bedragen niet voorstellen. Als het wel een uur geduurd heeft is dat opmerkelijk en dan moet dat ergens zijn terug te lezen.
De procesbeschrijving Hersporen en Vrijbaan maken heeft het alleen over materieel:quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
edit - valt nu onder Calamiteitplan van Prorail - TIS 3 - Vrijbaan maken
Nou dat is precies wat ik schreef.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Politie zal al vrij snel geweest zijn - dat is vlakbij dus schat binnen 10 of 15 minuten
Kan zijn dat die calamiteiten ploeg van Prorail (sinds 2011) later aankwam ,die moeten wakker gebeld worden en er naar toe
nou dat klopt dan tochquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat ik schreef.
Niet anderen de schuld geven dat je zelf niet goed leest. Nergens staat dat de hulpdiensten er een uur over deden. Dat maak jij er van. De mensen die werden opgeroepen voor de berging en identificatie deden er een uur over.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah zo. Fijne manier van discussieren zeg. Ik vraag alleen waar ik kan nalezen dat de hulpdiensten pas na een uur arriveerden, omdat de aanrijtijd normaal gesproken minder dan een kwartier is. Een doodnormale vraag. Ik wil dat soort opmerkelijke beweringen zelf kunnen verifieren.
Dus? Maakt dat niet veel uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:
Fonkelnieuwe materiaalwagens voor de ProRail Incidentenbestrijding .
De materiaalwagens worden ingezet bij zogenaamde incidenten zoals een aanrijding of omgewaaide bomen. De trucks hebben ook een ruimte om na afloop even bij elkaar te zitten en het incident te evalueren. “Dat is belangrijk, want het is geen alledaags werk. Sommige werkzaamheden hebben veel impact
[ afbeelding ]
https://www.prorail.nl/nieuws/nieuwe-wagens-op-het-spoor
Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet anderen de schuld geven dat je zelf niet goed leest. Nergens staat dat de hulpdiensten er een uur over deden. Dat maak jij er van. De mensen die werden opgeroepen voor de berging en identificatie deden er een uur over.
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als een zaak het predicaat zelfmoord krijgt, is er wettelijk gezien geen mogelijkheid meer voor onderzoek. Zo werkt het in Nederland.
De trein heeft na de aanrijding 1 uur en 49 minuten stil gestaan, de bergingsmedewerkers en hulpdiensten arriveerden na 1 uur op de plek. Ze hebben dus in 49 minuten en in het donker de conclusie getrokken dat het zelfmoord was en de spoorbaan weer vrijgegeven.
De eerste melding vd aanrijding was om 05.39 uur, dan is de aanrijding naar mijn idee even na half 6 geweest. Een stremming in het treinverkeer wordt normaal gesproken binnen 5 minuten bekend gemaakt weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:36 schreef Physsic het volgende:
[..]
De aanrijding was sowieso eerder dan 5:37, want dat was de eerste melding op internet.
Volgens mij spuit de brandweer(?) de trein schoon.
Dat je het gaat opzoeken en opschrijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:02 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
De eerste melding vd aanrijding was om 05.39 uur, dan is de aanrijding naar mijn idee even na half 6 geweest. Een stremming in het treinverkeer wordt normaal gesproken binnen 5 minuten bekend gemaakt weet ik uit ervaring.
Tussen Overvecht en Hilversum rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
zaterdag 28 november 05:39
De beperkingen tussen Utrecht C. en Hilversum als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
zaterdag 28 november 08:12
Het spoor is vrijgegeven om 08:12 uur
https://www.rijdendetrein(...)-utrecht-c-hilversum
Wat ik wel vreemd vind is dat de melding op 112 pas om 05.49 was
Of was er nog een eerdere melding op 112?
Melding in P2000: 'Pr 1 hilversum - blauwkapel 3,0 hilversum letsel. trein vs persoon'
Wanneer: 28 november 2015 om 05:49
Hulpdienst: Ongeval
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
De meldingen van de machinist gaan via de communicatiekanalen binnen de NS. Voor zover ik weet hoeft de machinist geen 112 te bellen omdat daar iemand voor bij de NS zit. Die zetten seinen op rood, blokkeren baanvakken en notificeren de hulpdiensten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of bij de NS daarvoor 112 wordt gebeld. Ik kan me ook voorstellen dat ze daar ivm hun protocollen andere kanalen voor hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:02 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat de melding op 112 pas om 05.49 was
Of was er nog een eerdere melding op 112?
Dat die de calamiteiten ploeg van Prorail er pas na 3 kwartier of een uur was zal wel kloppenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
[..]
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.
Lees ik nou goed of niet?
Dat begrijp ik, maar daar ging het niet over. Er staat :quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat die de calamiteiten ploeg van Prorail er pas na 3 kwartier of een uur was zal wel kloppen
Ze moeten s'nachts die gasten wakker bellen - die moeten naar die bus toe
En dan met een clubje mensen in die bus naar de overgang toe
Daar kan je met een auto niet komen en moeten ze nog 800 meter lopen
En daar werd in mijn ogen nogal overhaast uit geconcludeerd dat het onderzoek en vrijmaken van het baanvak er in 49 minuten doorheen gejaagd is,quote:de bergingsmedewerkers en hulpdiensten arriveerden na 1 uur op de plek
de treindienstleider belt backoffice en neemt het spoor buiten dienstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De meldingen van de machinist gaan via de communicatiekanalen binnen de NS. Voor zover ik weet hoeft de machinist geen 112 te bellen omdat daar iemand voor bij de NS zit. Die zetten seinen op rood, blokkeren baanvakken en notificeren de hulpdiensten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of bij de NS daarvoor 112 wordt gebeld. Ik kan me ook voorstellen dat ze daar ivm hun protocollen andere kanalen voor hebben.
dat is denk ik ook niet zoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar daar ging het niet over. Er staat :
[..]
En daar werd in mijn ogen nogal overhaast uit geconcludeerd dat het onderzoek en vrijmaken van het baanvak er in 49 minuten doorheen gejaagd is,
Ok fair enough. Daar staat het idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
[..]
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.
Lees ik nou goed of niet?
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:20 schreef bladwijzer het volgende:
de machinist belt de treindienstleider bij een aanrijding, de treindienstleider belt onmiddelijk backoffice en neemt het spoor buiten dienst
vandaar dat ik niet kan plaatsen dat de 112 melding pas om 05.49 was
quote:
Oke ja, dat verklaart wat. Dan is de aanrijding hooguit een paar minuten voor half zes geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
(Ik hoop dat de link werkt)
.
dat is vreemd dat is Hilversum - Blauwkapelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
(Ik hoop dat de link werkt)
.
De eerste melding die ik vond (op Drimble) was inderdaad ook 5:49. Maar ben even verder gaan zoeken, toen kwam ik deze tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:40 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
[..]
Oke ja, dat verklaart wat. Dan is de aanrijding hooguit een paar minuten voor half zes geweest
Dit is wel de melding van de brandweer, die rukt ook uit bij een aanrijding met materieel, ik zou verwachten dat de ambulance ook gelijk zou gaan rijden bij een zekere aanrijding met een persoon
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is vreemd dat is Hilversum - Blauwkapel
en Blauwkapel ligt bij Utrecht
dat is dan op het spoor Hilverum-Utrecht
Inderdaad, toch lijkt het dat de ambulance pas is gaan rijden om 05.49 uur wat niet past bij een onmiddelijke melding van aanrijding met een persoonquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
De eerste melding die ik vond (op Drimble) was inderdaad ook 5:49. Maar ben even verder gaan zoeken, toen kwam ik deze tegen.
ja verkeerde richtingquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?
Rijdt er überhaupt een trein van Hilversum naar Utrecht op dat tijdstip?
vandaar afdrukken stootblok in de rug?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja verkeerde richting
of er een trein van Hilversum nr Utrecht rijdt weet ik niet
denk het niet zo vroeg
De eerste meldingen van vertraging die ik kon vinden waren ook pas 5:37.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Inderdaad, toch lijkt het dat de ambulance pas is gaan rijden om 05.49 uur wat niet past bij een onmiddelijke melding van aanrijding met een persoon
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?
Rijdt er überhaupt een trein van Hilversum naar Utrecht op dat tijdstip?
Okequote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informeren
Het gaat wel om een zaterdagochtend he.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:14 schreef bladwijzer het volgende:
http://www.ns.nl/reisplan(...)nbeperktReizen=false
http://www.ns.nl/reisplan(...)nbeperktReizen=false
de dienstregeling kan gewijzigd zijn ondertussen
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informerenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:21 schreef StaceySinger het volgende:
Treinstoring Utrecht C.-Hilversum (aanrijding met een persoon)
Deze storing duurde 2 uur en 33 minuten.
Tussen Overvecht en Hilversum rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
zaterdag 28 november 05:39
https://www.rijdendetrein(...)-utrecht-c-hilversum
zaterdag 28 november 08:12
De beperkingen tussen Utrecht C. en Hilversum als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
er staat heel duidelijk bij - Tussen Utrecht Overvecht en Hilversumquote:Op zondag 19 juni 2016 00:23 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informeren
ja maar dat zegt dus niets over de rijrichting van de betreffende treinquote:Op zondag 19 juni 2016 00:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
er staat heel duidelijk bij - Tussen Utrecht Overvecht en Hilversum
nee zo werkt het dus niet, dat probeer ik uit te leggen.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef suzi1 het volgende:
jawel anders stond er tusen hilversum en utrecht overvecht...
juistquote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef suzi1 het volgende:
jawel anders stond er tusen hilversum en utrecht overvecht...
nee hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 00:30 schreef suzi1 het volgende:
maar wordt er nu inene getwijfeld welke kant de trein opging??
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
juist
Trein was op volle snelheid en was nog niet aan het afremmen 13.00
Goede informatie maar dan klopt het bericht van een bepaald forum lid dus niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:21 schreef StaceySinger het volgende:
Treinstoring Utrecht C.-Hilversum (aanrijding met een persoon)
Deze storing duurde 2 uur en 33 minuten.
Tussen Overvecht en Hilversum rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
zaterdag 28 november 05:39
https://www.rijdendetrein(...)-utrecht-c-hilversum
zaterdag 28 november 08:12
De beperkingen tussen Utrecht C. en Hilversum als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
naar de video kijkenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:44 schreef bladwijzer het volgende:
Geef dan eens een bron dat over de rijrichting van de trein want de standaard tekst voor een stremming geeft niet de rijrichting van de trein van de aanrijding aan.
Wat als de hulpdiensten in eerste instantie naar een verkeerde locatie gestuurd werden? (in dit geval Blauwkapel). Is niet onmogelijk, schijnt vaker voor te komen. Dan kan het wel degelijk zo zijn dat ze pas na een uur op de juiste locatie zijn gekomen. Verklaart ook dat een hulpverlener heeft gezegd dat er het een en ander mis is gegaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is vreemd dat is Hilversum - Blauwkapel
en Blauwkapel ligt bij Utrecht
dat is dan op het spoor Hilverum-Utrecht
ik heb gekeken vanaf 13.00 tot een stuk verder maar heb het gemist? Waar wordt het gezegd dan want dan neem ik het gelijk aanquote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:43 schreef suzi1 het volgende:
iedereen nogmaals de video goed bekijken en dan maandag overhoring.
Uiteraard in zo'n geval vice versa.quote:Op zondag 19 juni 2016 00:29 schreef suzi1 het volgende:
jawel anders stond er tusen hilversum en utrecht overvecht...
tja maar hoe kom je aan die zendmast gegevens ??quote:Op zondag 19 juni 2016 01:19 schreef opzoeknaarwaarheid het volgende:
zendmast gegevens van de provider van haar telefoon... kan er niet genoeg op blijven hameren, veel belangrijker dan bergingstijden etc.... vol informatie over route / verblijf / en ligplaats telefoon tot uitval....
enige manier is via de provider, en wat je daarvoor nodig hebt om dat los te krijgen of welke instanties dat allemaal kunnen dat weet ik niet....quote:Op zondag 19 juni 2016 01:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tja maar hoe kom je aan die zendmast gegevens ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |