Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet anderen de schuld geven dat je zelf niet goed leest. Nergens staat dat de hulpdiensten er een uur over deden. Dat maak jij er van. De mensen die werden opgeroepen voor de berging en identificatie deden er een uur over.
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als een zaak het predicaat zelfmoord krijgt, is er wettelijk gezien geen mogelijkheid meer voor onderzoek. Zo werkt het in Nederland.
De trein heeft na de aanrijding 1 uur en 49 minuten stil gestaan, de bergingsmedewerkers en hulpdiensten arriveerden na 1 uur op de plek. Ze hebben dus in 49 minuten en in het donker de conclusie getrokken dat het zelfmoord was en de spoorbaan weer vrijgegeven.
De eerste melding vd aanrijding was om 05.39 uur, dan is de aanrijding naar mijn idee even na half 6 geweest. Een stremming in het treinverkeer wordt normaal gesproken binnen 5 minuten bekend gemaakt weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:36 schreef Physsic het volgende:
[..]
De aanrijding was sowieso eerder dan 5:37, want dat was de eerste melding op internet.
Volgens mij spuit de brandweer(?) de trein schoon.
Dat je het gaat opzoeken en opschrijven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:02 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
De eerste melding vd aanrijding was om 05.39 uur, dan is de aanrijding naar mijn idee even na half 6 geweest. Een stremming in het treinverkeer wordt normaal gesproken binnen 5 minuten bekend gemaakt weet ik uit ervaring.
Tussen Overvecht en Hilversum rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
zaterdag 28 november 05:39
De beperkingen tussen Utrecht C. en Hilversum als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
zaterdag 28 november 08:12
Het spoor is vrijgegeven om 08:12 uur
https://www.rijdendetrein(...)-utrecht-c-hilversum
Wat ik wel vreemd vind is dat de melding op 112 pas om 05.49 was
Of was er nog een eerdere melding op 112?
Melding in P2000: 'Pr 1 hilversum - blauwkapel 3,0 hilversum letsel. trein vs persoon'
Wanneer: 28 november 2015 om 05:49
Hulpdienst: Ongeval
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
De meldingen van de machinist gaan via de communicatiekanalen binnen de NS. Voor zover ik weet hoeft de machinist geen 112 te bellen omdat daar iemand voor bij de NS zit. Die zetten seinen op rood, blokkeren baanvakken en notificeren de hulpdiensten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of bij de NS daarvoor 112 wordt gebeld. Ik kan me ook voorstellen dat ze daar ivm hun protocollen andere kanalen voor hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:02 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind is dat de melding op 112 pas om 05.49 was
Of was er nog een eerdere melding op 112?
Dat die de calamiteiten ploeg van Prorail er pas na 3 kwartier of een uur was zal wel kloppenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
[..]
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.
Lees ik nou goed of niet?
Dat begrijp ik, maar daar ging het niet over. Er staat :quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:09 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dat die de calamiteiten ploeg van Prorail er pas na 3 kwartier of een uur was zal wel kloppen
Ze moeten s'nachts die gasten wakker bellen - die moeten naar die bus toe
En dan met een clubje mensen in die bus naar de overgang toe
Daar kan je met een auto niet komen en moeten ze nog 800 meter lopen
En daar werd in mijn ogen nogal overhaast uit geconcludeerd dat het onderzoek en vrijmaken van het baanvak er in 49 minuten doorheen gejaagd is,quote:de bergingsmedewerkers en hulpdiensten arriveerden na 1 uur op de plek
de treindienstleider belt backoffice en neemt het spoor buiten dienstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De meldingen van de machinist gaan via de communicatiekanalen binnen de NS. Voor zover ik weet hoeft de machinist geen 112 te bellen omdat daar iemand voor bij de NS zit. Die zetten seinen op rood, blokkeren baanvakken en notificeren de hulpdiensten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of bij de NS daarvoor 112 wordt gebeld. Ik kan me ook voorstellen dat ze daar ivm hun protocollen andere kanalen voor hebben.
dat is denk ik ook niet zoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar daar ging het niet over. Er staat :
[..]
En daar werd in mijn ogen nogal overhaast uit geconcludeerd dat het onderzoek en vrijmaken van het baanvak er in 49 minuten doorheen gejaagd is,
Ok fair enough. Daar staat het idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh? Ik zuig het niet uit mijn duim hoor.
[..]
Nota bene de post die jij zelf hebt gequote.
Lees ik nou goed of niet?
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:20 schreef bladwijzer het volgende:
de machinist belt de treindienstleider bij een aanrijding, de treindienstleider belt onmiddelijk backoffice en neemt het spoor buiten dienst
vandaar dat ik niet kan plaatsen dat de 112 melding pas om 05.49 was
quote:
Oke ja, dat verklaart wat. Dan is de aanrijding hooguit een paar minuten voor half zes geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
(Ik hoop dat de link werkt)
.
dat is vreemd dat is Hilversum - Blauwkapelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zie hier een eerdere P2000-melding.
http://www.112-nederland.(...)-Gooi-en-Vechtstreek
(Ik hoop dat de link werkt)
.
De eerste melding die ik vond (op Drimble) was inderdaad ook 5:49. Maar ben even verder gaan zoeken, toen kwam ik deze tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:40 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
[..]
Oke ja, dat verklaart wat. Dan is de aanrijding hooguit een paar minuten voor half zes geweest
Dit is wel de melding van de brandweer, die rukt ook uit bij een aanrijding met materieel, ik zou verwachten dat de ambulance ook gelijk zou gaan rijden bij een zekere aanrijding met een persoon
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is vreemd dat is Hilversum - Blauwkapel
en Blauwkapel ligt bij Utrecht
dat is dan op het spoor Hilverum-Utrecht
Inderdaad, toch lijkt het dat de ambulance pas is gaan rijden om 05.49 uur wat niet past bij een onmiddelijke melding van aanrijding met een persoonquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
De eerste melding die ik vond (op Drimble) was inderdaad ook 5:49. Maar ben even verder gaan zoeken, toen kwam ik deze tegen.
ja verkeerde richtingquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?
Rijdt er überhaupt een trein van Hilversum naar Utrecht op dat tijdstip?
vandaar afdrukken stootblok in de rug?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja verkeerde richting
of er een trein van Hilversum nr Utrecht rijdt weet ik niet
denk het niet zo vroeg
De eerste meldingen van vertraging die ik kon vinden waren ook pas 5:37.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:53 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Inderdaad, toch lijkt het dat de ambulance pas is gaan rijden om 05.49 uur wat niet past bij een onmiddelijke melding van aanrijding met een persoon
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informerenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het de verkeerde richting is?
Rijdt er überhaupt een trein van Hilversum naar Utrecht op dat tijdstip?
Okequote:Op zondag 19 juni 2016 00:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
De informatie naar de reizigers over het getroffen traject geeft niet perse de rijrichting van de trein aan, alleen het traject. Daar zijn standaard teksten voor in de afhandelingsstrategie die toegepast wordt om de reiziger te informeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |