Ik vind het juist wel interessant dat je nu voor een moeilijke boss zoveel mogelijk voedsel kunt klaarmaken. Je kunt het nu zo makkelijk/moeilijk maken als je zelf wilt. Hoop alleen niet dat je net zoals in Darksiders/Blue Dragon om de vijf minuten van wapens/gear aan het veranderen bent omdat je telkens iets sterkers vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mja wat was er mis met de ouderwetse hartjes oprapen. Nu moet ik weer naar mijn menu om een voedsel te selecteren en dan gaat hij het opeten.
Ik ben heel erg bang dat ze game de "zelda feel" gaat kwijt raken. Het lijkt meer een mix tussen Skyrim / Far Cry in een zelda jasje wat mij betreft. Ook die RPG elementen mogen weg blijven wat mij betreft. Dat was juist de charme van zelda dat je daar allemaal geen omkijken naar had.
Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In de demo is juist al wel bewezen dat dat niet zo is, je hebt om elke hoek wel iets anders te doen
Ik denk niet dat de andere 99% van het landschap er hetzelfde uit ziet. Volgens mij is er zelfs bevestigd dat er dorpjes zullen zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.
Het lineaire heb ik nooit als "vervelend" ervaren bij Zelda. Een open wereld is voor mij echt geen must, daar zijn genoeg andere games voor en het is al lang niet "bijzonder" meer.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De Zelda-feel is juist nog enorm aanwezig.
Maar goed, je kritische punten zijn begrijpelijk. Ik denk echter dat dit een juiste stap en vernieuwing is na 25 jaar Zelda. Nog een lineaire Zelda met dezelfde puzzels, elementen, opzet etc. Zou niet de juiste beslissing zijn IMO
NPC's en dorpjes zijn ook uit de demo gehaald om geen verhaal te spoilen. Wat je hebt gezien is dus nieteens de volledige "verzadiging" van het landschapquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat vind ik dus eigenlijk wel meevallen. Het lijkt vooral Moblins jagen en schatten verzamelen, ik ben benieuwd hoelang dat boeiend blijft.
Heb liever dat je voetstappen zichtbaar blijven, dan weet je welke delen je al gehad hebtquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:34 schreef tailfox het volgende:
gaan ze hier trouwens doen wat ze in orcina of time al wilden doen?
dat je gevolgen blijven staan? dus je hakt een boom om en weg boom
Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
NPC's en dorpjes zijn ook uit de demo gehaald om geen verhaal te spoilen. Wat je hebt gezien is dus nieteens de volledige "verzadiging" van het landschap
gewoon gras in de fik steken dan weet je het ook welquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb liever dat je voetstappen zichtbaar blijven, dan weet je welke delen je al gehad hebt
we prate niet over een gigantische map he. geen xenobladequote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.
?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
we prate niet over een gigantische map he. geen xenoblade
De schatting was vorig jaar dat het 1:15 uur zou kosten (per paard!) om de andere kant van de kaart te bereiken...quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vooralsnog verwacht ik de wereld 'te groot' voor wat er daadwerkelijk allemaal te beleven valt. Ik vind het nooit zo leuk om tien minuten te moeten sprinten/rollen/Epona rijden voor de volgende locatie. Dan heb ik liever een wat compactere wereld.
ja. verder het leukste aan Zelda is van punt a naar punt b te gaan en daar eigenlijk nooit komen omdat je 20 sidequest doetquote:
• Zelda Twilight Princess - 30 kmēquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
we prate niet over een gigantische map he. geen xenoblade
Muah, Zelda is nooit echt een game geweest met vele sidequests. In Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess was Hyrule Field/The Great Sea te groot voor wat er eigenlijk te beleven viel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja. verder het leukste aan Zelda is van punt a naar punt b te gaan en daar eigenlijk nooit komen omdat je 20 sidequest doet
damnn dacht dat die kleiner zou zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:43 schreef Aether het volgende:
[..]
• Zelda Twilight Princess - 30 kmē
• GTA: San Andreas - 36 kmē
• Skyrim - 39 kmē
• Red Dead Redemption - 41 kmē
• Far Cry 4 - 46 kmē
• GTA 5 - 81 kmē
• Witcher 3 - 136 kmē
• Zelda Wii U - 360 kmē
• Xenoblade Chronicles X - 400 kmē
the great sea mee eens. maar heb wel graag een grotere variatie aan exploration en verschillende vijandenquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, Zelda is nooit echt een game geweest met vele sidequests. In Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess was Hyrule Field/The Great Sea te groot voor wat er eigenlijk te beleven viel.
Dan valt zo'n GTA 5 toch opeens in het niets, wat ik al behoorlijk gigantisch vond.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:43 schreef Aether het volgende:
[..]
• Zelda Twilight Princess - 30 kmē
• GTA: San Andreas - 36 kmē
• Skyrim - 39 kmē
• Red Dead Redemption - 41 kmē
• Far Cry 4 - 46 kmē
• GTA 5 - 81 kmē
• Witcher 3 - 136 kmē
• Zelda Wii U - 360 kmē
• Xenoblade Chronicles X - 400 kmē
Uiteraard. Ik verwacht ook wel iets van een Loftwing of voertuig waarmee je vrij door de lucht kunt vliegen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Er zal ook wel een fast travel achtig systeem komen neem ik aan?
Schijnt niet te kloppen, maar wie weet. Dat zou voor mij wel echt overbodig groot zijn, maar ik vind die game er sowieso maar saai uitzienquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:56 schreef Aether het volgende:
De kaart van Zelda is maar klein als die van Final Fantasy XV klopt (2000 kmē!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |