abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:01:19 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163037685
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 15 juni 2016 @ 20:26:54 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163042337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze is grootser dan Sandy Hook. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

Nederland en Uruguay houden homoconferentie

Zowel in Nederland als in Urugay mag een homo trouwen.
Zijn er niet zoveel van!
Niks mis mee, dat beide landen zich wat verbonden voelen hiermee, vandaar een internationale conferentie .
Niks mis mee, en de kosten er van... er was laatst ook een flat earth conferentie in Nederland. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163045532
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer

Ik weet niet wie heeft 't gefimde.
Wie weet - misschien veel van de beelden CGI/greenscreen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163045704
Oh dear, We See heeft ook 'n vid over Orlando Hero Joshua McGill gemaakt.

Orlando Shooting HOAX. Joshua McGill. Hero? Lousy Liar. They do not want you to see this.

Emergency medical advies van politie agent aan Joshua McGill :
“When you get into the patrol car we are going to have you lay on your back and you're gonna have Rodney lay on top of you and I want you to squeeze his back wound as tight as you can so to constrict the blood where he doesn't bleed out”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:15:48 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163071439
Orlando: de LGBT propaganda en correct Nederland dat blind de media volgt

Stapsgewijs alles beantwoordende, kun je om te beginnen best aannemelijk maken dat overheden een aanslag zouden willen faken. Simpelweg vanwege het feit dat er geen radicale moslims bestaan die tot een dergelijke gruweldaad in staat zouden zijn. Sowieso kun je je afvragen hoe iemand in zijn eentje, zwaarbewapend een club binnen kan dringen. Je moet nogal vaak herladen wil je zoveel slachtoffers maken. En geen camera ter plaatse?

Er lijkt sprake te zijn van propaganda en actieve marketing om mensen te bekeren tot de nieuwe religie van het LGBT-isme. “Be gay and behave gay!” Sacha Baron Cohen, beter bekend van zijn personage Borat, laat in een van zijn vele interviews als het personage Bruno zien hoe makkelijk je je als gay kunt profileren en gedragen. Het heeft er alle schijn van dat we op het terrein van het LGBT-isme met een zelfde soort programmering te maken hebben als die we zien bij religieuze programmering. Als je het er maar met de paplepel ingiet, wordt het je overtuiging

Martijn 'de gek' Vrijland stelt kritische vragen en geeft goede antwoorden. :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163071566
Vrijland gaat niet diep genoeg. Deze aanslag is gepleegd door anti-LGBT nerds om de eenvoudige complotist te laten denken dat het inderdaad een constructie van de overheid is. Zo krijgen de "alles-is-een-complot"-mensen toch weer hun zin.
Conscience do cost.
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:48:02 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163074828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer

Ik weet niet wie heeft 't gefimde.
Wie weet - misschien veel van de beelden CGI/greenscreen zijn.
Hier zie je het fragment waar ze allemaal te zien zijn

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163076657
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Martijn 'de gek' Vrijland stelt kritische vragen en geeft goede antwoorden. :Y
Vrijland is homofoob, dus dat zijn redenatie je aan staat verbaast me niets.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163076680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Es ist mir scheiß egal. Klopt als een bus zijn citaat. :Y
Precies, jodenhaat kun je eenvoudig ombuigen naar homohaat..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163076753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer

Ik weet niet wie heeft 't gefimde.
Wie weet - misschien veel van de beelden CGI/greenscreen zijn.

kom maar op, toon aan dat deze personen allen acteurs zijn die nog leven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:49:06 #11
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163077339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 21:43 schreef Tingo het volgende:
Maar 30sec. Laatste 5sec interessant en nu ge-edit van de originele MSM beelden zijn.
Orlando Shooting Dropping wounded when they think they are not being filmed any longer

Ik weet niet wie heeft 't gefimde.
Wie weet - misschien veel van de beelden CGI/greenscreen zijn.
Jij bent echt ziek. Serieus. CGI? Ik heb het gezien. Met mijn eigen ogen. Bloed, chaos, alles. Ziek. Echt.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:50:44 #12
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163077358
Ik zal m'n eerdere post in ander topic hier even neerzetten:

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:38 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Sorry voor dubbelpost, maar je zoekt een ooggetuige? Nou ik was gelukkig niet in die club. Wat ik heb gezien en gehoord: gillende mensen, politieagenten die massaal uitrukten, chaos en onduidelijkheid, afgesloten straat, honderden mensen op het politiebureau, robot van politie die zaken uit de auto van de verdachte haalde, ambulances die af en aan reden, mensen rijendik voor de deur bij ziekenhuis, in Universal grote verslagenheid vanwege omgekomen medewerker en zwaargewonde collega's, agenten in het hotel riepen op om alles te vertellen wat mogelijk verdacht was. Bloed op straat, huilende mensen. Nog meer?

Maar dit is voor jou toch niet genoeg, want ik heb hem niet zien schieten. In plaats van direct hoax, false flag, CGI te roepen, kun je ook accepteren dat er gekken in de wereld rondlopen die dit soort acties echt uitvoeren. Deal with it. Ik hoop, dat je er zelf nooit zo dichtbij hoeft te komen. Dat is geen fijn gevoel kan ik je vertellen. Wil je trouwens nog bewijs dat ik in Orlando was of geloof je dat wel?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163077508
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:49 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Jij bent echt ziek. Serieus. CGI? Ik heb het gezien. Met mijn eigen ogen. Bloed, chaos, alles. Ziek. Echt.
Tingo beleeft de wereld vanuit zijn zolderkamertje van achter de pc.
Zijn wereld bestaat dus uit enkel pixels op een computerscherm.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163077531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik zal m'n eerdere post in ander topic hier even neerzetten:

[..]

De teneur op bnw is echter dat je allles mag beweren over aanslagen omdat je eventuele slachtoffers toch niet kent...
Respect is voor hippies en watjes...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 17 juni 2016 @ 01:42:00 #15
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163077831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik zal m'n eerdere post in ander topic hier even neerzetten:

[..]

Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?
Verder bedankt voor je bijdrage en hoop dat het verder goed met je gaat, lijkt me een behoorlijke domper op je vakantie.
There is only one religion
pi_163078051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Sacha Baron Cohen, beter bekend van zijn personage Borat, laat in een van zijn vele interviews als het personage Bruno zien hoe makkelijk je je als gay kunt profileren en gedragen
Een acteur die laat zien dat hij goed typetjes kan spelen....

verdacht.....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163078511
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?
Verder bedankt voor je bijdrage en hoop dat het verder goed met je gaat, lijkt me een behoorlijke domper op je vakantie.
Zal vast iets met de film studio te maken hebben. Als Tingo dit leest...
  Moderator vrijdag 17 juni 2016 @ 09:06:28 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_163079242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 01:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

De teneur op bnw is echter dat je allles mag beweren over aanslagen omdat je eventuele slachtoffers toch niet kent...
Respect is voor hippies en watjes...
Ja, dan dondert het niet hoeveel doden er zijn, ze bestaan toch niet. Het is ziek en schofterig :r
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:16:42 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163079384
edit: Rustig aan graag.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 17-06-2016 10:58:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:29:51 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163079521
Het blijft fascinerend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:52 #21
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163079691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Sorry dat ik het vraag , maar wat is universal?
Verder bedankt voor je bijdrage en hoop dat het verder goed met je gaat, lijkt me een behoorlijke domper op je vakantie.
Nogal ja. Het was onze huwelijksreis. We hebben een rondreis door Amerika gemaakt, de rest was prachtig, dit stuk vergeten we.

Universal is een pretpark daar in de buurt en bestaat uit Studio's en Adventure. We zijn twee dagen na de schietpartij geweest, naar Adventure. Een aantal medewerkers van Adventure waren direct betrokken. De jongen die is overleden werkte bij de attractie die met Harry Potter te maken heeft (jaja, toveren, benieuwd naar de reacties icm Studios), dus dat merkte je wel, er hingen bordjes en doodse stilte in dat park, hing ook een foto van hem. 22 jaar.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:42:37 #22
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163079747
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:20 schreef theguyver het volgende:

[..]


[..]

Nou je leest het, je word gelijk uitgemaakt als leugenaar terwijl ctrlaltdel je niet eens kent..

^O^
Ach weet je, dan ben ik toch een leugenaar? Ik heb het meegemaakt, en leef niet in een bubbeltje waarin alles nep is. Deze man heeft 49 personen genadeloos afgeschoten. Ik hoop dat personen zoals ctrlaltdel er nooit bij betrokken raken, maar stel dat dat wel zo is, maak ik er mijn dagbesteding van om de hele dag hoax te roepen. Zo hard mogelijk.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:45:03 #23
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163079797
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[verwijderd]
Weet jij wie de dame is in jouw eerste foto? Haar zoon is dood. Ze heeft 1,5 dag moeten wachten op antwoord. Ik heb haar gezien. IN HET ECHT. Vlak voor ze het verlossende antwoord kreeg stond ze krijsend voor de camera's van CNN. Heb je dat ook gezien? Het moment dat ze lacht is denk ik het moment dat ze haar vertellen dat ze alle nabestaanden gingen bellen. Of ziekenhuis en operatie, of dood.

[ Bericht 22% gewijzigd door jogy op 17-06-2016 11:14:29 ]
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163080208
Die moord op Jo Cox schreeuwt wel false flag..
  Moderator vrijdag 17 juni 2016 @ 10:17:58 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_163080434
Voor sommigen hier is het bijzonder lastig als een ooggetuige zich komt melden.
Dan is het onmogelijk om hoax! te blijven roepen al hebben sommigen dan zelfs nog het lef in hun donder om dat toch te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')