Fijn dat je mij zo noemt als ik die site inderdaad een gedrocht vindt nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:24 schreef OEM het volgende:
In ander nieuws: de autisten onder ons moeten maar voorlopig even niet op airliners.net kijken.
Hoezo? Gaat de 'spuiterij' dicht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
Wel jammer dat dit een van de laatste - zo niet dé laatste - toestellen is die op Schiphol worden geverfd...
Eeeeeens Dit soort liveriesquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:06 schreef Woods het volgende:
Ik ben niet de CEO van een luchtvaartmaatschappij als KLM, Martinair of Transavia maar ik zou het geniaal vinden als een maatschappij zijn vliegtuigen in classic configuration tentoonstelt. Zal wel niet gedaan worden omdat het je enige trademark is en mensen je niet meer herkennen allicht maartoch. Zoiets dus:
747-8 retro
[ afbeelding ]
Ik weet dat KLM een retro livery op een 737-800 presenteert maar hun 747 reiken veel verder.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf maar 1 keer gevlogen en dat was nog met deze livery:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:52 schreef nattermann het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar wat een foeilelijke livery
Mwah; veruit de meeste passagiers boeit dat niets/kennen het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:06 schreef Woods het volgende:
Zal wel niet gedaan worden omdat het je enige trademark is en mensen je niet meer herkennen allicht maartoch. Zoiets dus:
Dit. Honderdmaal dit .quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:13 schreef tripel7 het volgende:
Als de 74 een speciale kleur moet krijgen doe dan maar de witte livery waarin destijds de 200'S afgeleverd zijn
Klopt. Wordt ingericht voor iets anders. Tegelijk met hangar 10 (waar ook DDA zit/zat) maar die hangar stoot KLM geloof ik af.quote:
Je bent sowieso niet de enige, want ongeveer elke livery van welke maatschappij dan ook is controversieelquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:52 schreef nattermann het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar wat een foeilelijke livery
Het lijkt erop dat PH-BVA inderdaad het allerlaatste toestel is dat op Schiphol geverfd is. Jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
Wel jammer dat dit een van de laatste - zo niet dé laatste - toestellen is die op Schiphol worden geverfd...
Nee. De overgebleven 3 747-vrachttoestellen van KLM (PH-CKA t/m -CKC) worden gevlogen door Martinair.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:16 schreef lyolyrc het volgende:
Is dat dan ook het einde van Martinair?
Die is van Skyline Aviation. http://www.skyline-aviation.com/quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:33 schreef derLudolf het volgende:
Straaljager kopen?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)straaljager-uit-1966
De ES-YLZ stond ook gewoon nog op de luchtmachtdagen op de static.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:28 schreef El_Grando101 het volgende:
Bijzonder dat ik zo'n albatros vorig jaar nog wel eens tegen ben gekomen op Eelde en in de lucht. Zal wel een andere zijn geweest dan.
Blijkbaar. Die van het Breitling Demo team hebben ook een Estische registratie zag ikquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Deze staat trouwens geregistreerd in ES Estland, daar doen ze denk ik wat makkelijker over registratie
Die werden er wel degelijk op gegeven, staat ook wel in het nieuwsbericht. Ik vermoed dat ze het hem de afgelopen jaren gewoon in de verhuur hebben gehad voor oa lesvluchten. Juist wel geschikt om mee te lessen, goed toestel voor de overstap op f16.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Lesgeven in dat ding hebben ze sowieso nog nooit gedaan volgens mij, tenminste niet volgens hun website.
Misschien een demonstratievlucht met een rijke patser erin ofzo, maar lessen lijkt hij mij niet echt voor.
En als je dat al zou willen (het was/is tenslotte bij veel landen in gebruik als trainingsvliegtuig) dan lijkt mij het dichtbevolkte NL daar sowieso niet geschikt voor.
dat hoeft niet hetzelfde te zijn als lesvliegtuigquote:Het toestel werd gebruikt voor trainingsvluchten
Dat hij heel geschikt is voor lessen dat weet ik ook wel, maar dat wil niet zeggen dat hij daar ook voor gebruikt werd bij Skyline.quote:De specialist in Nederland op het gebied van doelslepen, elektronische oorlogsvoering, communicatie storing, radar calibratie, en het leveren van vliegende platformen ten behoeve van uiteenlopende beproevingen of trainingen.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Iemand91 het volgende:
Dat was het dan voor Ed Force One.
Iets na 2 uur vanmiddag landde de 747 in Gothenburg. Hier zijn de spullen uitgeladen en ruim een half uur geleden is ze weer teruggegaan naar Air Atlanta Icelandic op Keflavík, IJsland. (nog onderweg)
De rest van de tour dat in Europa plaatsvindt gaat met vrachtwagens en tourbus.
[ afbeelding ]
Omdat ze in Europa gaan touren. http://ironmaiden.com/tours/the-book-of-souls-world-tour---2016quote:
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:48 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet de enige, want ongeveer elke livery van welke maatschappij dan ook is controversieel
Ik vind hem bijvoorbeeld echt enorm gaaf...
Jep, 777/787quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn
Mag jij vliegen op die kist?
De band heeft er in de 5 maanden 45 steden mee bezocht op 6 continenten en meer dan 123.000 kilometer gevlogen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:42 schreef Iemand91 het volgende:
Dat was het dan voor Ed Force One.
Iets na 2 uur vanmiddag landde de 747 in Gothenburg. Hier zijn de spullen uitgeladen en ruim een half uur geleden is ze weer teruggegaan naar Air Atlanta Icelandic op Keflavík, IJsland. (nog onderweg)
De rest van de tour dat in Europa plaatsvindt gaat met vrachtwagens en tourbus.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |