abonnementen ibood.com bol.com
pi_169434986
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:50 schreef DJSmiley het volgende:
Ik ben zelf niet zo van de Chinese powersupply's. Tenzij je zelf dat ding kan beoordelen op interne constructie/veiligheid zou ik t laten.

Een simpelere/goedkopere optie is passief POE gebruiken. Een camera heeft genoeg aan 100Mbit, dus je kan met 4 adertjes af. De andere kun je dan gebruiken voor de voeding

https://www.aliexpress.co(...)48v/32688457659.html

Je kan dan een fatsoenlijke adapter gebruiken en toch alles over 1 kabeltje. Ik heb meer vertrouwen in een gebruikte PSU die bij een product zat wat in NL geleverd is, dan in een elcheapo chinees ding. Imho iets teveel bagger op de markt.

En bij meerdere cameras kun je ook gewoon een echte POE switch kopen. Een 100Mbit poorts Cisco kost 2e hands 50 eur, en dan kun je 20 camera's zonder problemen voeden...
Ik ben normaal gesproken ook niet van de Chinese 230V spul, maar mits betrouwbare fabrikant/seller heb ik er al een stuk meer vertrouwen in.
Denk aan Blitzwolf/Aukey e.d. laders enzo.

Tevens heb ik dergelijke POE-injectors wel eens tegengekomen en het aantal verkochte items geeft ook vertrouwen. Daarnaast is de seller ook zeker te vertrouwen.

Passief POE ben ik niet echt fan van. Heb zelf ook zo'n setje liggen en hoewel het werkt is het toch een kabelspaghetti dat je krijgt.
En hoewel het bij mijn situatie niet speelt is zoiets ook niet geschikt voor langere afstanden.

Een switch is overigens helemaal overkill. Ik heb de camera aan de gevel hangen en de voeding gaat via een raamkozijn naar binnen en door naar een stopcontact. Totale kabellengte hooguit een meter of 2-3.
pi_169485549
Ik heb de digoo dg-xme gekocht en er een 3tb 3.5 schijf ingebouwd.
Ik heb er 2 720p camera's aangesloten en 1 1080p camera allemaal ongeveer 2 jaar oud.
Dat kastje is geweldig neemt op alleen zoek ik nog een app om het opgenomen beeld terug te kijken op ipad/iphone.Mischien dat iemand van jullie dit weet?
Het enigste nadeel is dat ik op de tv niet alle drie live weergave heb en op de app wel.
Ook lukt het mij niet de bewegings melder aan de gang te krijgen.
Maar voor de rest super tevreden.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')