abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 juni 2016 @ 17:34:44 #226
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_163065076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:01 schreef avotar het volgende:
Die kwarktaart he.
Eiwit poeder dan niet.

Ik neem aan dat het qua fruit, in de link hebben ze het over dadels en bosbessen, gewoon wat je hebt of er waarschijnlijk lekker in zal zijn.
De dadels zijn voor de bodem. Kan eventueel ook met andere gedroogde vruchten.

De bosbessen kunnen vervangen worden door ander diepvriesfruit, maar dat gaat wel ten koste van de vezels.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_163068016
Faaldag vandaag :') Incl. faal avondeten want vriend ging koken en vindt varkenshaas in gorgonzola roomsaus (lees: pure slagroom met witte wijn) en stokbrood lekker :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163068209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Faaldag vandaag :') Incl. faal avondeten want vriend ging koken en vindt varkenshaas in gorgonzola roomsaus (lees: pure slagroom met witte wijn) en stokbrood lekker :')
Hier ook faal-avondeten. Moest om 18.00 met knorrende honger nog boodschappen doen en er werd 'burgers!' geappt. Dus ik ging burgers kopen en kon vervolgens niet kiezen. Plus er zaten 6 kaiserbroodjes in de zak dus hadden we ieder een angus, een kip én een visburger :') Maar goed, wel salade als lunch gehad en straks nog ff een meloen opeten ter compensatie :+
pi_163068510
Ik sluit me aan bij de rest met een faaldag.

O: 3 crackers met kaas
L: Een broodje Surinaamse kip van de Hema.
T: Handje aardbeien
D: Patat met een kipburger, mayo en barbecuesaus
T: Magnum double

Na het avondeten dacht ik "Fuck it, nu het toch al verpest is ga ik een ijsje halen."
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 20:18:24 #230
382129 crew  Donna
pi_163069410
Faaldag, check.
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:26:11 #231
47102 Elvi
miemkwien
pi_163069678
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2016 @ 20:29:39 #232
43556 miss_dynastie
pi_163069801
Ik heb ook een faaldag, maar als ik nu kan voorkomen dat ik nog iets in mijn gezicht stop, is er geen schade.

Ondertussen hoor ik hier tijdens mijn vergadering een hele berg hel en verdoemenis over me uit gestort, dus ik hoop dat het lukt :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juni 2016 @ 20:49:07 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163070453
Ik beschouw mijn dag niet compleet als faaldag. Ja, ik had betere keuzes kunnen maken en nee, ik had niet een stroopwafel en een stuk speculaas hoeven eten. Maar aan de andere kant, een paar jaar geleden zou mijn huidige humeur recept geweest zijn voor eat allllllll ze foodzzzzzz and drink allllllllll ze wine!!!! Dus :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_163071590
Ik heb een zakje van 45g M&Ms gegeten wat niet op de planning stond, want mijn brein draaide overuren en schreeuwde om suiker. Maar volgens mij zit ik nog steeds onder mijn verbruik vandaag.. Mijn buik voelt ook nog erg leeg na het avondeten, maar goed een paar kopjes thee en dan lekker slapen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163071999
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:17 schreef Negentiendertig het volgende:
Middag.

4 kilo tomaten/wortel/paprika/ui opgesneden, ligt nu in de oven om pastasaus a la MoBlo van te maken :9 ruikt iig al heerlijk.

O: kwarkzaadzaadbanaanaardbei
L: salade met bosbessenvinaigrette, couscous
T: weet ik nog niet, gekookt eitje oid?
S: krachttraining en zumba
D: MoBlo's pastasaus met pasta
T: watermeloen en kersen :9
hoop dat ie lekker was!
Ja doei.
pi_163072140
Ik had wel een OK dag. Eettechnisch en sporttechnisch. Werk-technisch was om te janken. ;(

O: mobloats
L: bagel
T: hand pecannoten
T: mueslireep
S: 85min spinnen
D: broodje hamburger met zoete aardappel wedges en een biertje
Ja doei.
pi_163072425
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een zakje van 45g M&Ms gegeten wat niet op de planning stond, want mijn brein draaide overuren en schreeuwde om suiker. Maar volgens mij zit ik nog steeds onder mijn verbruik vandaag.. Mijn buik voelt ook nog erg leeg na het avondeten, maar goed een paar kopjes thee en dan lekker slapen.
Waarom neem je niet gewoon iets kleins als je een lege buik voelt? :Pp
pi_163072543
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom neem je niet gewoon iets kleins als je een lege buik voelt? :Pp
Omdat dat mijn manier van gewicht verliezen is, 's avonds met een lichtelijk hongerig gevoel naar bed gaan. Ik neem mijn energie vooral 's ochtends en bij de lunch, wanneer ik het nodig heb. Werkt voor mij ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163073041
Ruggengraat, please :') ik kan de sociale eetmomenten niet goed afslaan. Vandaag ook uit eten met collega's

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T half stukje taart
L Twee krentenbollen met kaas, beker karnemelk
T Half stukje taart
D tapas. Biefstukjes, lamsspiesje, 2 garnalenkroketjes, stukje kip, garnalen in knoflook
pi_163073150
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ruggengraat, please :') ik kan de sociale eetmomenten niet goed afslaan. Vandaag ook uit eten met collega's

Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T half stukje taart
L Twee krentenbollen met kaas, beker karnemelk
T Half stukje taart
D tapas. Biefstukjes, lamsspiesje, 2 garnalenkroketjes, stukje kip, garnalen in knoflook
Tja, etentjes zullen er altijd zijn, kan je toch op andere dagen weer compenseren? Het ziet er trouwens niet eens uit als heel veel zo, je D?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163073282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:

Tja, etentjes zullen er altijd zijn, kan je toch op andere dagen weer compenseren? Het ziet er trouwens niet eens uit als heel veel zo, je D?
Nee, zoals het daar staat zijn het toch best verstandige keuzes als je dan toch tapas gaat eten :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 juni 2016 @ 22:07:32 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_163073331
#teamfaaldag..
-O-

En m'n gezinde tussendoortjes etenEN de ongezonde tussendoortjes eten...
Nog wel een volleybal toernooitje,maar daar krijg ik het er niet allemaal afgesport..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_163073383
Ja jongens, nou ophouden hoor! Morgen wordt het #teamsucces *O* *O*

(da's vooral nep gejompel voor mezelf, maar je bent welkom om het morgen ook beter te proberen :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163073451
Je valt niet door één goede dag af dus je wordt ook niet door één slechte dag dik. Als je de volgende 8 van de 10 keer maar weer wel de goede keuzes maakt is het netto nog steeds vooruitgang.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_163073512
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Je valt niet door één goede dag af dus je wordt ook niet door één slechte dag dik. Als je de volgende 8 van de 10 keer maar weer wel de goede keuzes maakt is het netto nog steeds vooruitgang.
Jaja, da's mijn mantra die je daar pikt 16.gif
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163073551
En hoi, ik ben er weereens, ik ben benieuwd wat betrouwbaarder is voor wegen van eten; een elektronische weegschaal of zo'n ouderwetse? Ik ben eigenlijk op zoek naar een platte en niet zo eentje die de hele keuken in beslag neemt (bij wijze van), maar wil ook wat het reëelste is. Tips? Wat gebruiken jullie? :P
pi_163073644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:12 schreef Wimperkruller het volgende:
En hoi, ik ben er weereens, ik ben benieuwd wat betrouwbaarder is voor wegen van eten; een elektronische weegschaal of zo'n ouderwetse? Ik ben eigenlijk op zoek naar een platte en niet zo eentje die de hele keuken in beslag neemt (bij wijze van), maar wil ook wat het reëelste is. Tips? Wat gebruiken jullie? :P
Niks is echt betrouwbaar. Je weegt dus circa x kilo, kan plus of min een kilo meer zijn. Als ie maar qua getal omlaag gaat, dan doe je het goed *)

Mijn cynisme over weegschalen komt overigens uit het ziekenhuis. We hadden op de poli 3 spreekkamers met 3 weegschalen en het verschil tussen de weegschaal waar je het meest en het minst op woog was 2 kilo :') In het ziekenhuis. Waar je denkt dat het allemaal wel geijkt is. Waren 3 dezelfde weegschalen van wat jij het ouderwetse type zou noemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163073667
Keukenweegschaal, Isa...
Ja doei.
pi_163073759
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Keukenweegschaal, Isa...
Oh, die zijn zo mogelijk nog veel erger qua betrouwbaarheid. Ik heb er (ook! ook!) drie en die geven ook nooit hetzelfde getal :X 1 van de Lidl (want vond ik mooi), 1 van Soehne (want leek me betrouwbaar) en 1 knaldure met kerst op mijn werk gekregen (80 euro voor een kloteding) en die is heel onhandig in gebruik. Ik raad soft touch gedoe af. Dat je kort aan moet raken om op 0 te zetten en iets langer om uit te schakelen. Kutzooi is het.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juni 2016 @ 22:20:48 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_163073828
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Keukenweegschaal, Isa...
dan is een marge van 2 kilo natuurlijk helemaal drama :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')