abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162990889
Jan-Willem is politieagent en vlogt over zijn werkzaamheden als agent.
Beschrijving:
quote:
Hoi, welkom op mijn vlog kanaal, ik ben werkzaam bij de politie op het basisteam Almere Buiten Hout. Ook wel bekend van #PAB247. Middels deze vlog wil ik jullie graag meenemen in de werkzaamheden van mij als politieagent. Het bijhouden van deze vlog doe ik in eigen tijden. Het filmen van de vlogs gebeuren alleen op moment dat hier tijd en ruimte voor is. Het heeft geen effect op de verdere werkzaamheden van het werk. Het monteren en beheren van deze pagina en de vlogs zijn in privé tijd. De uitspraken zijn verder ook op persoonlijke titel en niet uit naam van de politie.
Sinds 30 mei 2016 is hij actief, hij heeft sinds dien bijna elke dag wel een vlog geplaatst.

Dit is zijn eerste video:

Ik zou zeggen, abonneer jezelf en veel kijkplezier!
pi_162992403
Deze vlog heeft hij nog geen 45 minuten geleden geplaatst.

Ik vond die excuusbrief van dat kindje wel schattig hoor O+ (jammer dat de ouders het getypt hadden, maar dat terzijde).
  PR en moderator maandag 13 juni 2016 @ 22:47:13 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162992960
In ieder geval altijd wat te beleven in Almere _O-
Maar wel leuk :D
Fuck the EBU.
pi_162994433
Interesting :D
(she/her)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:09:25 #5
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163009359
Ah tof, politie _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163011080

RIP headphone users, wel super tof dat hij na 1,5 week ruim zevenduizend abonnees heeft. Wat begon met een handjevol reacties is nu oneindig scrollen geworden :D
pi_163040384
Daar is ie weer, ook een fragmentje wat te maken heeft met de stenengooiers in Almere.
pi_163073802
Dit keer laat Jan-Willem met een collega zien wat er allemaal aan de riem zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')