Ik wil die sites met een .com of .nl url publishen, dus zonder de regel als VOORBEELD http://www.Geocites/thecowsaidboo.com
Nu heb ik al gemerkt dat gellarboy een .com url heeft en dat wil ik natuurlijk ook!
Gezien het feit dat ik geen bedrijf heb om daarvan het kamervan koophandel nummer te gebruiken om mezelf te registeren bij freehosting bijv... kan ik dus niet die .nl krijgen. Nu wil ik graag weten hoe ik die .nl krijg, zonder tussenkanalen( ik wil dus weten hoe freehosting dat doet)
Vevida.nl heeft een ander systeem. I quote:
"VEVIDA.NL biedt u een in Nederland unieke mogelijkheid aan om als particulier een .nl domeinnaam te registreren. VEVIDA.NL wordt juridisch eigenaar van de domeinnaam, maar u krijgt het recht deze te gebruiken zolang u dit wenst. U krijgt de domeinnaam in licentie."
Het is niet gratis maar kost je Fl. 125,- per jaar (excl. BTW)
Verder kan je vanaf 15 nov 1 (!!!) particuliere domein naam laten registreren. Alleen krijg je dan het volgende www.famjansen.726.nl (info:www.nic.nl)
.com en .net en zelfs .org kan echter zonder uitdraai al.. en zelfs gratis.. bijvoorbeeld namezero.com, maar dan heb je wel last van zo'n irritante reclamebanner onderinm maar daar zijn welweer truukjes voor om daar vanaf te komen...
quote:Das fout!..Frontpage, maar dat wist je natuurlijk al..Anyway, insert-advanced-plugin..En vraag niet hoe ik dat weet
Op 11 november 2000 19:38 schreef Aneurism het volgende:
nog een vraag hoe krijg ik een flash 4 bestand in Frontpage 2000????
quote:Insert-advanced-plugin en dan bij data source de url van de *.swf invullen..
Op 12 november 2000 00:52 schreef Aneurism het volgende:
... maar hoe krijg ik et erin???.
Ik moet het erin hebben, anders heb ik natuurlijk geen grafics...
quote:Tweakers.net
Op 11 november 2000 17:57 schreef Charis het volgende:
Meer info op www.tweakers.nl.
quote:En frontpage dumpen natuurlijk....
Op 13 november 2000 23:20 schreef Aneurism het volgende:
man hier kan ik dus niet tegen, het doet et niet. Het word tijd dat ik me eens meer in flash ga verdiepen ipv 3D studio VIZ/MAX en meer...
dreamweaver is btw veel makkelijker in het invoegen van objecten (flash, shockwave....)
quote:uhm ... dreamweaver
quote:dat kun je doen via de publish optie in flash
quote:Gebruik wat een echte ontwerper ook doet voor al zijn programmatuur: NotePad of MultiEdit. Nooit gezeik of conflicten.
Op 14 november 2000 08:45 schreef Jer het volgende:
uhm ... dreamweaver
stukken makkelijker
Probleem is dan wel dat je echt iets af moet weten van programmeren, en dat weten de meeste niet
[Dit bericht is gewijzigd door Arnof op 16-11-2000 09:55]
kan je *.org *net*.com registreren,
vervallen na een jaar weer.
En dan linken naar de ruimte waar de pagina staat.
Check if Aneurism.com is still free to register
nee dus
Please select the domain name that you are interested in registering.
Available
aneurism.org
Taken
aneurism.com
aneurism.net
Click on the link to see who has registered this name.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 16-11-2000 14:14]
quote:Geduld hebben voor een mijnnaam.1234563487.nl adres? Wat heb je eraan, dan kun je net zo goed een mijnnaam.cjb.net nemen...
Op 11 november 2000 18:08 schreef Vork het volgende:
vanaf 15 november is het inderdaad mogelijk om zonder een uitdraai van de KvK te hebben een .nl adres te registreren.. tis een kwestie van geduld of d'r zullen meer van dit soort bedrijven voor veel lagere prijzen een adresje aanbieden...
Reg dan gewoon een .com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |