abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162974972


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!

SPOILER: Fallout 4 Trailers & Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fallout 4 Concept Art
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tot slot :

pi_162979401
Hoe zit het nu met de nieuwe DLC's? Vallen deze onder de Season Pass? Mag toch hopen van wel :P
  maandag 13 juni 2016 @ 17:02:33 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162979519
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:57 schreef lord_bono het volgende:
Hoe zit het nu met de nieuwe DLC's? Vallen deze onder de Season Pass? Mag toch hopen van wel :P
Yup.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_162979585
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup.
Oké, bedankt ^O^
  maandag 13 juni 2016 @ 17:48:00 #5
141482 Q.
JurassiQ
pi_162980402
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup.
Tof. *O* Was goede investering dus. :7 Ben vooral benieuwd naar Nuka World.
For great justice!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:51:17 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163018115
De missie in vault 118 is tof! Net echt cluedo :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163025123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
De missie in vault 118 is tof! Net echt cluedo :P
Vond ik een hele toffe quest inderdaad.
pi_163025157
Is er al een complete PC versie in zicht? Die wil ik wel aan gaan schaffen. :+

Misschien begin ik eerst met Fallout 3, dan New Vegas. Is dat nog een beetje te doen qua looks?

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2016 08:21:52 ]
pi_163025739
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:20 schreef Typisch het volgende:
Is er al een complete PC versie in zicht? Die wil ik wel aan gaan schaffen. :+

Misschien begin ik eerst met Fallout 3, dan New Vegas. Is dat nog een beetje te doen qua looks?
Ook die hebben mods die de 'feel' aardig upgraden.
Is natuurlijk niet vergelijkbaar met F4 maar toch aardig...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  donderdag 16 juni 2016 @ 00:55:45 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163052043
Far Harbor ook uitgespeeld. Heb volgens mij alle quests gedaan van de personen in Far Harbor zelf, en toch voor m'n gevoel weinig gezien van het eiland. Dat komt vooral omdat het eiland zo verdomd donker is, ik hou daar helemaal niet van...

SPOILER: Verhaalspoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, ik ben inmiddels level 54 ofzo en hou nog steeds het gevoel dat mijn wapens kut zijn. Heeft iemand tips? In F3 en FNV was ik na verloop van tijd een god die alles zonder problemen neer schoot. In F4 is dat minder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163053983
quote:
19s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Far Harbor ook uitgespeeld. Heb volgens mij alle quests gedaan van de personen in Far Harbor zelf, en toch voor m'n gevoel weinig gezien van het eiland. Dat komt vooral omdat het eiland zo verdomd donker is, ik hou daar helemaal niet van...

SPOILER: Verhaalspoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, ik ben inmiddels level 54 ofzo en hou nog steeds het gevoel dat mijn wapens kut zijn. Heeft iemand tips? In F3 en FNV was ik na verloop van tijd een god die alles zonder problemen neer schoot. In F4 is dat minder.
Ik vind de wapensystemen in F4 ook niet de geweldigste, daarbij komt dat ik als level 100+ al minstens 40 levels al geen weapon-upgrades meer heb kunnen doen terwijl de vijanden wel gewoon elk level upgraden. Dus single shot kills zijn zeldzaam (sniper wil nog wel eens), maar alle automatic en single shot geweren hebben een boel kogels nodig voor een kill op een beetje vijand van formaat.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  Eindredactie Games donderdag 16 juni 2016 @ 09:12:14 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_163054149
quote:
19s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Far Harbor ook uitgespeeld. Heb volgens mij alle quests gedaan van de personen in Far Harbor zelf, en toch voor m'n gevoel weinig gezien van het eiland. Dat komt vooral omdat het eiland zo verdomd donker is, ik hou daar helemaal niet van...
Dat vond ik dus ook hè. Die mist geeft wel een lekker sfeertje maar fatsoenlijk mobs uitroeien is er niet meer bij met een zichtveld van 3 meter. Heeft weer als gevolg dat hun über A.I. jou altijd eerder ziet en je sowieso altijd geambushed wordt. De hele tijd VATS spammen vind ik lame.
quote:
Overigens, ik ben inmiddels level 54 ofzo en hou nog steeds het gevoel dat mijn wapens kut zijn. Heeft iemand tips? In F3 en FNV was ik na verloop van tijd een god die alles zonder problemen neer schoot. In F4 is dat minder.
Hmm toch nog eens je loadout i.c.m. perks bekijken?
Ik zit zelf op level 60 maar heb heb al sinds iets van level 25 dat een aantal vaste wapens met de juiste mods en perks/buffs enorm krachtig zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:11:46 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163055019
In New Vegas zit ook een 'mist dlc' bedenk ik me nu en ook die vond ik matig. Hopelijk is Nuka World vrolijker/kleurrijker.

Qua wapens kijk ik tegen die tijd wel weer. Of ik haal m'n Fat Man weer uit de kast :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163058500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
In New Vegas zit ook een 'mist dlc' bedenk ik me nu en ook die vond ik matig. Hopelijk is Nuka World vrolijker/kleurrijker.

Qua wapens kijk ik tegen die tijd wel weer. Of ik haal m'n Fat Man weer uit de kast :P
Dead Money _O_ Beste DLC van welke Fallout game dan ook :Y
No amount of money ever bought a second of time.
pi_163076034
Old World Blues vond ik ook zeer sterk hoor.

Toch wel leuk dat Bethesda ook de zijkanten van de wereld een beetje interessant heeft gemaakt. Ik liep net alleen maar de linker kant van de map af en toch kom je nog bepaalde dingen tegen die je normaal niet ziet. Kwam een huisje tegen met wat loot en ietsje verder een trader met zijn eigen tuintje en huis en kat.
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:34:22 #16
381517 Zapata
held op sokken
pi_163076189
Fallout 3 and New Vegas vind ik de beste RPG spellen ooit. (ja ik heb Fallout 1 ook gespeeld)

Maar ik lees overal dat Fallout 4 versimpeld is en veel minder RPG.

Het mooiste van Fallout 3 en NV vind ik de opties die je hebt in een quest. Uiteraard mogelijk gemaakt door de vele dialoogopties die je hebt en die een quest compleet de andere kant op kunnen laten gaan. Met veel vertakkingen.

Is dit nog steeds zo in Fallout 4? Of is het, mede door het dialoogwiel, systeem versimpeld en hebben quests veel minder mogelijke uitkomsten en verhaal vertakkingen? (ik lees dus ook dat de meeste quests enkel door geweld zijn op te lossen)
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:38:02 #17
381517 Zapata
held op sokken
pi_163076266
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:20 schreef Typisch het volgende:
Is er al een complete PC versie in zicht? Die wil ik wel aan gaan schaffen. :+

Misschien begin ik eerst met Fallout 3, dan New Vegas. Is dat nog een beetje te doen qua looks?
Redelijk. Ik raad de texture mod aan en een lighting mod. Staan wel op Nexus.
pi_163076348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:34 schreef Zapata het volgende:
Fallout 3 and New Vegas vind ik de beste RPG spellen ooit. (ja ik heb Fallout 1 ook gespeeld)

Maar ik lees overal dat Fallout 4 versimpeld is en veel minder RPG.

Het mooiste van Fallout 3 en NV vind ik de opties die je hebt in een quest. Uiteraard mogelijk gemaakt door de vele dialoogopties die je hebt en die een quest compleet de andere kant op kunnen laten gaan. Met veel vertakkingen.

Is dit nog steeds zo in Fallout 4? Of is het, mede door het dialoogwiel, systeem versimpeld en hebben quests veel minder mogelijke uitkomsten en verhaal vertakkingen? (ik lees dus ook dat de meeste quests enkel door geweld zijn op te lossen)
is een stuk minder. Vond m op een gegeven moment ook saai worden, maar dat was wel na een vrij lange periode. Vind Fallout 3 het beste, dat was ook de eerste die ik speelde.
Wie dit leest is hek.
pi_163076407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:34 schreef Zapata het volgende:
Fallout 3 and New Vegas vind ik de beste RPG spellen ooit. (ja ik heb Fallout 1 ook gespeeld)

Maar ik lees overal dat Fallout 4 versimpeld is en veel minder RPG.

Het mooiste van Fallout 3 en NV vind ik de opties die je hebt in een quest. Uiteraard mogelijk gemaakt door de vele dialoogopties die je hebt en die een quest compleet de andere kant op kunnen laten gaan. Met veel vertakkingen.

Is dit nog steeds zo in Fallout 4? Of is het, mede door het dialoogwiel, systeem versimpeld en hebben quests veel minder mogelijke uitkomsten en verhaal vertakkingen? (ik lees dus ook dat de meeste quests enkel door geweld zijn op te lossen)
Andere zullen wel weer wat anders zeggen, maar persoonlijk vind ik dat je niet heel veel keuzes hebt in het spel. Zeker in vergelijking met Fallout New Vegas. Daar had je bijna met elke missie wel een paar keuzes (dialoog, quest verloop etc). Ik vind dat in Fallout 4 veel meer de hand wordt gelegd op de good guy spelen. Ik speel dat persoonlijk wel graag, maar heel veel mensen vinden het ook leuk om als bad guy te spelen.

Na een tijdje moet je bepaalde keuzes maken in de main quest line, maar dat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij zijn Fallout 3 zeker en Fallout New Vegas ook de beste rpg games (eigenlijk 1 van de beste games voor mij), maar Fallout 4 heeft toch een kleine nasmaak achtergelaten bij mij.
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:53:22 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163076570
Todd Howard heeft inmiddels zelf ook toegegeven dat voicwd protag een foute keuze is geweest
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:58:11 #21
381517 Zapata
held op sokken
pi_163076643
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:45 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Andere zullen wel weer wat anders zeggen, maar persoonlijk vind ik dat je niet heel veel keuzes hebt in het spel. Zeker in vergelijking met Fallout New Vegas. Daar had je bijna met elke missie wel een paar keuzes (dialoog, quest verloop etc). Ik vind dat in Fallout 4 veel meer de hand wordt gelegd op de good guy spelen. Ik speel dat persoonlijk wel graag, maar heel veel mensen vinden het ook leuk om als bad guy te spelen.

Na een tijdje moet je bepaalde keuzes maken in de main quest line, maar dat is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij zijn Fallout 3 zeker en Fallout New Vegas ook de beste rpg games (eigenlijk 1 van de beste games voor mij), maar Fallout 4 heeft toch een kleine nasmaak achtergelaten bij mij.
Ben even aan het googlen en wat jij zegt is precies wat ik ook lees. Sterker nog, ik lees dat er eigenlijk maar 1 of hooguit 2 uitkomsten zijn als je in dialoog met iemand gaat. En dat quests meestal maar 1 afloop hebben.

Dit is zo compleet anders dan Fallout 3 en NV waarin heel veel quests ten eerste meerdere uitkomsten hebben maar vooral het verloop van de quest helemaal anders kan zijn juist door de meerdere dialoog opties met NPC's.

Hier een topic waarin iemand verteld hoe extreem versimpeld het allemaal is:
https://steamcommunity.co(...)/494631967658274154/

Helaas verzand de discussie direct over wat nu wel en niet een RPG is.


FUCK. Ik baal hier vreselijk van, jaren gewacht op wat het beste spel ooit zou moeten worden en dan flikken ze dit. Ik ga hem niet eens spelen ik weet nu al dat ik me dood ga ergeren,
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:10:03 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163076785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:58 schreef Zapata het volgende:

[..]
Ik ga hem niet eens spelen ik weet nu al dat ik me dood ga ergeren,
:')!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:17:47 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163076904
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:')!
Hoezo :'). Het is bijna geen rpg hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_163076954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Todd Howard heeft inmiddels zelf ook toegegeven dat voicwd protag een foute keuze is geweest
En toch zou bij een volgende Fallout terug gaan naar geen voice ook niet geweldig zijn. Ik vind het wel leuk om een personage te spelen met wat persoonlijkheid, in plaats van de stille held. Maar dan moet je als developer ook gewoon de uitdaging pakken nog veel meer lines opnemen voor iedere situatie wat.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:26:40 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163077039
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoezo :'). Het is bijna geen rpg hoor.
Misschien moet je die link even doorlezen.

:') :') :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:52:35 #26
381517 Zapata
held op sokken
pi_163077378
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Misschien moet je die link even doorlezen.

:') :') :').
Het klopt niet wat er staat in de openingspost?
pi_163077630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:58 schreef Zapata het volgende:

[..]

Ben even aan het googlen en wat jij zegt is precies wat ik ook lees. Sterker nog, ik lees dat er eigenlijk maar 1 of hooguit 2 uitkomsten zijn als je in dialoog met iemand gaat. En dat quests meestal maar 1 afloop hebben.

Dit is zo compleet anders dan Fallout 3 en NV waarin heel veel quests ten eerste meerdere uitkomsten hebben maar vooral het verloop van de quest helemaal anders kan zijn juist door de meerdere dialoog opties met NPC's.

Hier een topic waarin iemand verteld hoe extreem versimpeld het allemaal is:
https://steamcommunity.co(...)/494631967658274154/

Helaas verzand de discussie direct over wat nu wel en niet een RPG is.

FUCK. Ik baal hier vreselijk van, jaren gewacht op wat het beste spel ooit zou moeten worden en dan flikken ze dit. Ik ga hem niet eens spelen ik weet nu al dat ik me dood ga ergeren,
Ja het is jammer dat ze het zo versimpeld hebben, maar ja ze willen een nog groter publiek hebben. Persoonlijk vind ik de voice protaganist juist wat hebben (Mass Effect games vond ik ook super), maar dan moeten er wel inderdaad veel keuzes zijn die echt invloed hebben.

Ik zou het toch een kans geven hoor. Ook al zijn er veel dingen veranderd, toch blijft het voor mij even verslavend als Fallout 3 en New Vegas. Gewoon lekker op je gemak de wereld rondlopen en vele dingen ontdekken.

Hopelijk leren ze hier van en leren ze ook van The Witcher 3. Bedoel The Elder Scrolls 6 of een nieuwe Fallout moet toch wel erg goed zijn willen ze weer de koning zijn van de rpg's onder veel gamers.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 01:19:19 #28
381517 Zapata
held op sokken
pi_163077695
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 01:12 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ja het is jammer dat ze het zo versimpeld hebben, maar ja ze willen een nog groter publiek hebben. Persoonlijk vind ik de voice protaganist juist wat hebben (Mass Effect games vond ik ook super), maar dan moeten er wel inderdaad veel keuzes zijn die echt invloed hebben.

Ik zou het toch een kans geven hoor. Ook al zijn er veel dingen veranderd, toch blijft het voor mij even verslavend als Fallout 3 en New Vegas. Gewoon lekker op je gemak de wereld rondlopen en vele dingen ontdekken.

Hopelijk leren ze hier van en leren ze ook van The Witcher 3. Bedoel The Elder Scrolls 6 of een nieuwe Fallout moet toch wel erg goed zijn willen ze weer de koning zijn van de rpg's onder veel gamers.
Nouja, toegegeven ik zat wel vaak op de Falloutwiki omdat ik of vast zat tijdens een quest OF bang was de "verkeerde" keuze te maken waardoor de quest niet op de meest ideale manier werd opgelost. Komt ook omdat vaak niet duidelijk was welke dialoog opties echt keuzes waren en welke je later weer kon wijzigen.

Dat probleem zal ik bij Fallout 4 dan wel niet hebben :P
Ik wacht wel op een sale volgend jaar en koop hem voor een tientje.
pi_163084473
Echt wat is dat toch met Playstation en Bethesda. Schijnbaar is het toch lastiger om mods op de PS4 te laten werken. Komt nog steeds een beta aan, maar je kan schijnbaar geen mods installeren die sound bevat want dan hoor je niks en er zit een modlimiet op van maar liefst 900mb. 2GB vond ik al weinig, maar 900MB dat is wel erg karig :')

https://www.vg247.com/201(...)private-beta-launch/

Ik denk dat ik het helemaal laat gaan en ik het over een tijd wel op de PC weer ga modden. Zo deed ik dat ook met Fallout 3 en Fallout New Vegas.
  Redactie Games vrijdag 17 juni 2016 @ 14:35:04 #30
181272 crew  Noppie2000
pi_163086195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt wat is dat toch met Playstation en Bethesda. Schijnbaar is het toch lastiger om mods op de PS4 te laten werken. Komt nog steeds een beta aan, maar je kan schijnbaar geen mods installeren die sound bevat want dan hoor je niks en er zit een modlimiet op van maar liefst 900mb. 2GB vond ik al weinig, maar 900MB dat is wel erg karig :')

https://www.vg247.com/201(...)private-beta-launch/

Ik denk dat ik het helemaal laat gaan en ik het over een tijd wel op de PC weer ga modden. Zo deed ik dat ook met Fallout 3 en Fallout New Vegas.
Enige dat ik daar lees is dat ze samen aan het werken zijn op die problemen op te lossen, dan is het toch prima? Sowieso kun je altijd beter mods gebruiken op pc :P
pi_163086218
Nou ja, als ik het lees komt het door Sony die een eigen geluidbibliotheek heeft en daar restricties op heeft gezet.

En voor de rest heeft Microsoft een grotere zak met geld geboden om time-exclusive te hebben.

Dus komt wel goed :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 17 juni 2016 @ 14:37:22 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163086252
Sony weet gewoon niet hoe met een OS/software om te gaan. Hardware is beter dan bij MS, maar al het andere zuigt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163143008
SPOILER: mogelijke quest spoilers t.b.t. Mass Fusion
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de wiki is er bar weinig over te vinden en zelfs met console commands lijkt er geen mogelijkheid te zijn om de settlement als 'owned' te zetten.
  zondag 19 juni 2016 @ 21:25:10 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163147730
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:33 schreef Syntos het volgende:
SPOILER: mogelijke quest spoilers t.b.t. Mass Fusion
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de wiki is er bar weinig over te vinden en zelfs met console commands lijkt er geen mogelijkheid te zijn om de settlement als 'owned' te zetten.
Deze comment op Reddit lijkt me duidelijk. Zelf geen idee aangezien ik voor Brotherhood koos.

Soort van spoilers in de link.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163173780
Fallout 4 met Season Pass voor 4 tientjes opgepikt.

Even kijken of ik nog wat ga modden of dat ik gelijk begin met spelen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 09:00:08 #36
141482 Q.
JurassiQ
pi_163181439
Nieuwe (Workshop) DLC is vannacht uitgekomen. Morgen eens kijken.
For great justice!
pi_163400093
En ja hoor mods voor de PS4 voor onbepaalde tijd uitgesteld. Kan ook echt nooit goed gaan tussen Bethesda en een Playstation :') Mijn god zeg :|W
  maandag 18 juli 2016 @ 16:48:24 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_163832376
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:36 schreef Vault-Boy het volgende:
En ja hoor mods voor de PS4 voor onbepaalde tijd uitgesteld. Kan ook echt nooit goed gaan tussen Bethesda en een Playstation :') Mijn god zeg :|W
En nog steeds geen spoor van PS4 mods. Zie het ook somber in wat dat betreft voor Skryim SE.
For great justice!
  maandag 18 juli 2016 @ 16:49:17 #39
141482 Q.
JurassiQ
pi_163832409
Bethesda ziet de PS4 sowieso als een stiefkindje. Terwijl daar de meeste klanten op zitten. Nieuwe 1.6 update komt ook eerst naar PC en XBone en pas later naar PS4.

quote:
Update: The Fallout 4 1.6 update is now live on PC and Xbox One. We will update when we have news on the PS4 update.

For great justice!
pi_163832800
Tja was ook al zo op de PS3. Bethesda en Sony gaan gewoon niet goed samen :r Beetje jammer maar goed :{
  maandag 18 juli 2016 @ 17:07:00 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_163832883
Skyrim SE zal op de PS4 ook wel zonder mods uit komen tegen dezelfde prijs als op de Xbone.
For great justice!
pi_163833192
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:07 schreef Q. het volgende:
Skyrim SE zal op de PS4 ook wel zonder mods uit komen tegen dezelfde prijs als op de Xbone.
Ik zie het inderdaad ook wel gebeuren dat er uiteindelijk toch geen modsupport gaat komen voor Fallout 4 en Skyrim SE op de Playstation. Waarom moet Sony altijd zo´n lastig OS maken. De PS3 was ook al zo kut systeem om voor te ontwikkelen (tenminste dat zeiden heel veel developers).
pi_163833891
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 17:18 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad ook wel gebeuren dat er uiteindelijk toch geen modsupport gaat komen voor Fallout 4 en Skyrim SE op de Playstation. Waarom moet Sony altijd zo´n lastig OS maken. De PS3 was ook al zo kut systeem om voor te ontwikkelen (tenminste dat zeiden heel veel developers).
De PS3 had een Cellen processor, die qua architectuur totaal anders was en daarom lastig voor te programmeren was. Had verder niks met het OS te maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 juli 2016 @ 09:24:16 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164060541
Gisteren Fallout Shelter ontdekt. Ik ben hooked vanaf de eerste minuut. Kutleven ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 28 juli 2016 @ 12:07:00 #45
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_164063216
heeft er iemand een oplossing voor de grafische bugs die ik af en toe tegenkom? Op bepaalde plekken begint het beeld ineens onwijs te flikkeren en verschijnen er allemaal gekleurde vlakken door mijn beeld.
  donderdag 28 juli 2016 @ 16:43:15 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_164068565
Al meer mensen de VaultTech Workshop gespeeld? Best leuk. :7
For great justice!
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2016 @ 16:47:35 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164068658
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:43 schreef Q. het volgende:
Al meer mensen de VaultTech Workshop gespeeld? Best leuk. :7
Yup. Was nooit echt van het bouwen maar best leuk in 'Vault' hoedanigheid. Ook veel toffe assets.
Alleen omdat ik voorheen ook nooit bouwde kan ik er geen reet van.

Hoe krijg ik fatsoenlijke, goeie verlichting? Peertjes ophangen of een bouwlamp neerpleuren lukt nog wel, maar zijn dat de enige manieren? En moet per se alles met die lelijke bedrading aan van die lelijke generatoren vastzitten?

Iedere keer als ik nu een leuk 'hoekje' wil inrichten, bijv. met die hometrainers en die Overseer-desk, dan wordt het een jungle van lelijke rokende generatoren en een spaghetti van bedrading :{
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164070584
Ik heb helemaal niets met dat bouwen. Vind het ook kansloos dat er zoveel bouw add ons zijn en maar twee verhaal ass ons...
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 19:53:40 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_164183732
Omdat ik geen zin had om nog langer te wachten op mods op de PS4 heb ik maar een goede grafische kaart gekocht voor mn pc en ben daar gaan spelen. Had ik veel eerder moeten doen! Nu weer heerlijk aan het bouwen, na paar uurtjes al mooie Starlight Drive Inn gebouwd:



Love it. :7 Beton is echt het beste bouwmateriaal.
For great justice!
pi_164553448
TRAILER VOOR NUKA WORLD. *O*

For great justice!
pi_164553534
Okee, dat gaat wel heel erg gaaf worden. _O_
Komt uit op 30 augustus. *O*
For great justice!
pi_164553638
Heerlijke trailer _O_
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:22:27 #53
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164553806
Sow, gaaf. AK gespot.
pi_164553846
Ik hoop niet dat het weer net zo'n lagzone wordt zoals Boston met al die gebouwen.
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:32:35 #55
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164554134
  Eindredactie Games maandag 15 augustus 2016 @ 16:40:28 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164554448
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:32 schreef Nibb-it het volgende:
Dat er een "New Vegas" komt voor Fallout 4 is wel waarschijnlijk, alleen New Orleans vind ik dan een rare keuze. Die stad bestaat immers al. Beter doen ze New Reno of New California Republic uit Fallout 2 O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164555219
New Orleans heeft natuurlijk wel z'n eigen vibe, hell, ze kunnen gewoon plaatjes googlen van Hurricane Katrina en voila, ze zijn klaar. :P
For great justice!
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:18:44 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164555623
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef Q. het volgende:
TRAILER VOOR NUKA WORLD. *O*

_O_ *O* _O_

Middenin mijn vakantie :D Awesome.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:50:12 #59
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_164556388
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef 2dope het volgende:
Dat er een "New Vegas" komt voor Fallout 4 is wel waarschijnlijk, alleen New Orleans vind ik dan een rare keuze. Die stad bestaat immers al. Beter doen ze New Reno of New California Republic uit Fallout 2 O+
Zolang Obsidian er maar achter zit. En Chris Avellone op freelance basis weer even terugkomt.
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef Q. het volgende:
New Orleans heeft natuurlijk wel z'n eigen vibe, hell, ze kunnen gewoon plaatjes googlen van Hurricane Katrina en voila, ze zijn klaar. :P
Dan heeft het misschien wel een Nederlands tintje, aangezien wij geholpen hebben met de reconstructie.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_164557217
Wow lijkt me zeker vet als er toch sneller weer een nieuwe Fallout komt :o

En die trailer _O-
pi_164681962
Ik krijg dat liedje van die trailer niet uit mn hoofd.
For great justice!
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:45:43 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164941665
Om 2u vannacht kunnen we los

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164941740
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat er een "New Vegas" komt voor Fallout 4 is wel waarschijnlijk, alleen New Orleans vind ik dan een rare keuze. Die stad bestaat immers al. Beter doen ze New Reno of New California Republic uit Fallout 2 O+
Obisidian voor een Fallout 4.1 aub inderdaad. _O_
Flesje bier
pi_164943204
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om 2u vannacht kunnen we los

[ afbeelding ]
Ja maar dan moet ik slapen! :'(!
For great justice!
pi_164943958
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:48 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Obisidian voor een Fallout 4.1 aub inderdaad. _O_
Ja maar ook echt Obsidian dan. Ik hoef echt niet nog meer fallout van bethesda ;(

Vind het ook nog steeds moeilijk om de motivatie te vinden om fallout 4 weer eens aan te zwengelen, ondanks de dlc. Ik wil het zo graag net zo fijn vinden als fallout 3 en NV maar elke keer houdt iets me toch weer tegen.
Conscience do cost.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:17:12 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164955299
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik slapen! :'(!
Iets minder dan twee uur nog!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164971589
Nuka World. O+
For great justice!
  Eindredactie Games dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:07:14 #68
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164972636
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:38 schreef Q. het volgende:
Nuka World. O+
Is 't tof? Heb de download aangezet maar geen zin om m'n ass naar de bank te bewegen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164973167
Hoorde alweer verhalen dat er heel veel bugs inzitten :')
pi_164973606
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:07 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is 't tof? Heb de download aangezet maar geen zin om m'n ass naar de bank te bewegen.
Zeker!
For great justice!
pi_164973615
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoorde alweer verhalen dat er heel veel bugs inzitten :')
Nog geen last van gehad.

*afkloppen*
For great justice!
pi_164973777
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Nog geen last van gehad.

*afkloppen*
Kon wellicht ook aan de Beta liggen die sommige konden spelen, maar hopelijk draait ie verder gewoon goed. Ik wacht nu tot er een complete edition komt. Dan begin ik wel van voor af aan, maar dan heb ik meteen wel alle dlc tot mijn beschikking.
pi_164976934
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:32 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Kon wellicht ook aan de Beta liggen die sommige konden spelen, maar hopelijk draait ie verder gewoon goed. Ik wacht nu tot er een complete edition komt. Dan begin ik wel van voor af aan, maar dan heb ik meteen wel alle dlc tot mijn beschikking.
Dit was toch de laatste DLC?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_164976964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dit was toch de laatste DLC?
Ja, dat.
For great justice!
pi_164976974
Aardig wat uren gespeeld inmiddels en nog geen enkele bug tegengekomen.
For great justice!
pi_164977263
Sfeer is heel anders dan in de rest van Fallout 4, dat maakt het heel tof.
For great justice!
pi_164977660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dit was toch de laatste DLC?
Ja. Zou niet lang moeten duren voordat er een complete editie komt. Bethesda heeft dat met alle games gedaan.

Ben nu ook weer bezig met Fallout 3 GOTY :P , maar dan op de Xbox One. Loopt nog soepel ook en heb het idee dat de laadtijden sneller zijn :o
pi_164980509
For great justice!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:10:45 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164989819
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 17:30:11 #80
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164990147
quote:
Het ziet er zeker mooi uit maar ik ben er persoonlijk niet zo snel van onder de indruk als de basis rammelt. Ik vind physics eindeloos veel belangrijker dan sjieke textures of schaduwen en daar mankeert 't ook in Fallout 4 nog altijd aan.

"We gebruiken zwaartekrachteffecten van 15 jaar oud maar kijk eens hoe glimmend de muren zijn!!11" zo komt dat bij mij over.

You can't polish a turd :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 31 augustus 2016 @ 17:31:49 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164990179
Gisteravond ff nooka-world geprobeerd, toffe introductie in ieder geval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond verder
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165013330
Kan je deze DLC ook eerder spelen dan Far Harbor?
pi_165017615
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:46 schreef studentje7 het volgende:
Kan je deze DLC ook eerder spelen dan Far Harbor?
Yup.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 september 2016 @ 19:54:20 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_165017699
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om 2u vannacht kunnen we los

[ afbeelding ]
Ik ben nog niet eens klaar met The Witcher DLC en loop ook al achter bij Fallout :'( wat is dezen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_165017809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens klaar met The Witcher DLC en loop ook al achter bij Fallout :'( wat is dezen?
Same here. We worden oud denk ik. :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 1 september 2016 @ 20:04:21 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_165017963
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Same here. We worden oud denk ik. :P
En dan komt Skyrim ook nog eens uit, die ik nooit heb gespeeld :o Als mijn 15 jaar jongere ik dit had geweten.. die zou zich kapot schamen :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_165018680
Man je merkt echt dat Fallout 4 heel anders is als je weer eens Fallout New Vegas gaat spelen. Ben die weer aan het spelen op de Xbox One. Dat kan nu door die Backwards Compatible optie. Fallout 4 voelt echt kaal aan qua dialogen en keuzes daarin. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het skill en perk systeem best wel mis van Fallout 3/Fallout New Vegas in Fallout 4. In die games kan je tenminste steeds anders spelen doordat je niet alle perks en skills kan krijgen.

Wat me ook echt wel opvalt is dat Bethesda doet alsof New Vegas niet bestaat, maar het merendeel van Fallout 4 hebben ze gewoon uit Fallout New Vegas gehaald. Ik noem verschillende facties, eten koken, wapens modden, explosives maken, stimpaks en andere aid maken en ga zo maar door.
pi_165018713
Nuke World al een paar dagen uitgespeeld. :P Was leuk. Goed mee vermaakt.
For great justice!
pi_165020142
Ik vind het zo jammer dat er maar drie verhaal add ons zijn. Heb echt helemaal niets met dat bouwen.
pi_165029840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er maar drie verhaal add ons zijn. Heb echt helemaal niets met dat bouwen.
Dat dus. Begrijp dat sommige mensen het een leuke aanvullingen vinden maar het doet niets voor de sfeer en verhaallijn.

Verhaallijn is sowieso flinterdun en ik kan er ook niet doorheen komen. Ben nog niet eens tot Glowing Sea gekomen in al die uren spelen :'). Misschien dit weekend maar eens updaten en kijken of ik Far Harbor nog af wil maken.
pi_165097640
Ben weer volop bezig met Fallout 3, had die nooit buiten de main quest echt gespeeld. Iedereen zit wel te klagen over weinig DLC voor FO4 maar die van 3 waren echt wel kort hoor. Gisteren zowel The Pitt als Operation: Anchorage in paar uurtjes doorgespeeld. Point Lookout is ook niet bepaald groot. Nuka World en Far Harbour zijn way groter. Alleen Point Lookout heeft echt een nieuwe open wereld, andere 4 DLCs voor 3 zijn wat dat betreft heel beperkt.
For great justice!
  maandag 5 september 2016 @ 07:59:19 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165097668
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2016 07:53 schreef Q. het volgende:
Ben weer volop bezig met Fallout 3, had die nooit buiten de main quest echt gespeeld. Iedereen zit wel te klagen over weinig DLC voor FO4 maar die van 3 waren echt wel kort hoor. Gisteren zowel The Pitt als Operation: Anchorage in paar uurtjes doorgespeeld. Point Lookout is ook niet bepaald groot. Nuka World en Far Harbour zijn way groter. Alleen Point Lookout heeft echt een nieuwe open wereld, andere 4 DLCs voor 3 zijn wat dat betreft heel beperkt.
Doe eens niet zo rationeel. Fallout 4 is kut en de dlc is te weinig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165098103
Oh ja. Dom van me. Wel slecht dat character models in 3 eigenlijk beter zijn dan in 4. Engine is echt te oud. Kan echt niet meer.
For great justice!
pi_165202113
Geen PS4 mods voor Fallout 4 of Skyrim SE.

https://bethesda.net/#en/(...)pdate/2016/09/09/199

quote:
PS4 Mod Update

After months of discussion with Sony, we regret to say that while we have long been ready to offer mod support on PlayStation 4, Sony has informed us they will not approve user mods the way they should work: where users can do anything they want for either Fallout 4 or Skyrim Special Edition.

Like you, we are disappointed by Sony’s decision given the considerable time and effort we have put into this project, and the amount of time our fans have waited for mod support to arrive. We consider this an important initiative and we hope to find other ways user mods can be available for our PlayStation audience. However, until Sony will allow us to offer proper mod support for PS4, that content for Fallout 4 and Skyrim on PlayStation 4 will not be available.

We will provide an update if and when this situation changes.
For great justice!
pi_165202140
Maar de PS4 versie van Skyrim SE zal wel net zo duur worden als de X-Box versie ook al is ie gehandicapt.
For great justice!
pi_165202185
Maar goed dat ik tijdje geleden naar de PC-versie ben geswitched.
For great justice!
pi_165202251
Haha ik wist het. Het duurde al zolang dat ik al zoiets had van nou dit gaat niks meer worden. Echt hoor dit heb ik ook al vaker gezegd, maar Bethesda en Sony gaan gewoon niet samen. Ook al ligt het nu bij Sony toch blijf ik het vaag vinden tussen die twee.

Ben dan toch blij dat ik een Xbox One heb gehaald zodat ik daar console mods kan gebruiken. PC mods blijven 10x beter, maar ik vind toch een console fijner om op te spelen.
  vrijdag 9 september 2016 @ 16:51:07 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165202848
Sony :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165203141
Bethesda en Sony samen :+
SOONY
pi_165203318
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:03 schreef DKUp het volgende:
Bethesda en Sony samen :+
Begint wel echt op te vallen ja. Op de PS3 ging het al rot (vele klachten gehoord en kwam ook wel door de PS3 zelf maar toch) met hun games. Op de Xbox 360 liep het allemaal super en op de Xbox One lijkt dat ook zo te zijn.
  Eindredactie Games vrijdag 16 september 2016 @ 12:03:12 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165362307
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165362545
Wtf is dit met Fallout.
Ik moet naar een outpost over de water, maar kan met geen mogelijkheid over een meer.
Hoe kan ik nou een quest hebben zonder dat ik om het water heen kan lopen :'(
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:18:42 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165362708
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Leonos het volgende:
Wtf is dit met Fallout.
Ik moet naar een outpost over de water, maar kan met geen mogelijkheid over een meer.
Hoe kan ik nou een quest hebben zonder dat ik om het water heen kan lopen :'(
Je kunt toch gewoon zwemmen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games vrijdag 16 september 2016 @ 12:19:14 #104
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165362724
Of over de bodem sjauwen in power armor.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:21:13 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165362773
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:19 schreef 2dope het volgende:
Of over de bodem sjauwen in power armor.
Nadeel daarvan vind ik dat je geen kut ziet en het tyfus langzaam gaat :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165362860
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon zwemmen?
lol, dan verdrink je toch? :D
pi_165362865
Of faal ik nu :')
  Eindredactie Games vrijdag 16 september 2016 @ 12:25:07 #108
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165362872
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:24 schreef Leonos het volgende:
Of faal ik nu :')
Bro-tip: houd je hoofd boven water.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165363001
_O-
Flesje bier
pi_165364611
Wow _O-
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:01:33 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165368379
Loop dan gewoon het water in om te kijken wat er gebeurt. Kost je 10 secondes om erin en eruit te gaan om te bepalen of je doodgaat, je health of zuurstof verlaagt of whatever..
When all else fails, you always have delusion.
pi_165375410
quote:
3s.gif Op maandag 5 september 2016 07:53 schreef Q. het volgende:
Ben weer volop bezig met Fallout 3, had die nooit buiten de main quest echt gespeeld. Iedereen zit wel te klagen over weinig DLC voor FO4 maar die van 3 waren echt wel kort hoor. Gisteren zowel The Pitt als Operation: Anchorage in paar uurtjes doorgespeeld. Point Lookout is ook niet bepaald groot. Nuka World en Far Harbour zijn way groter. Alleen Point Lookout heeft echt een nieuwe open wereld, andere 4 DLCs voor 3 zijn wat dat betreft heel beperkt.
Vond de DLC's in FO:3 tot nu toe stukken vermakelijker. De main quest in FO:4 ben ik nog niet zo ver in, geen zin om naar Glowing Sea te lopen.
pi_165381723
Ik ben nog steeds bezig met Far Harbor.
Hoeveel uur gameplay heeft Nuka World eigenlijk?
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:33:56 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165383635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Far Harbor.
Hoeveel uur gameplay heeft Nuka World eigenlijk?
http://howlongtobeat.com/game.php?id=39674

http://howlongtobeat.com/game.php?id=37328

Beste site ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165387018
quote:
Haha nice nog nooit van die site gehoord.

Heerlijk om soms even te bouwen in fallout trouwens.
pi_165387138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:01 schreef Mirel het volgende:
Loop dan gewoon het water in om te kijken wat er gebeurt. Kost je 10 secondes om erin en eruit te gaan om te bepalen of je doodgaat, je health of zuurstof verlaagt of whatever..
1x geprobeerd, kreeg toen duizend RADS. Toen nooit meer geprobeerd, al weet ik niet wat die rads dingen doen :')
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:19:14 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165389894
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

1x geprobeerd, kreeg toen duizend RADS. Toen nooit meer geprobeerd, al weet ik niet wat die rads dingen doen :')
Kunnen radiation poisoning geven en je Max hp loopt terug als de rads oplopen. Hogere straling is snellere terugloop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165391055
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

1x geprobeerd, kreeg toen duizend RADS. Toen nooit meer geprobeerd, al weet ik niet wat die rads dingen doen :')
Is dit je eerste Bethesda game die je speelt? :)
  zondag 18 september 2016 @ 17:40:47 #119
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165408886
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

1x geprobeerd, kreeg toen duizend RADS. Toen nooit meer geprobeerd, al weet ik niet wat die rads dingen doen :')
Dit ook nog? :{ Lees dan gewoon en let goed op als je het spel net begint. Dan had je wel geweten dat de hele franchise zich afspeelt in een wereld waarin atoombommen zijn gevallen. Wist je dat er bij atoombommen straling vrijkomt, ook in het echt? Straling is slecht voor je, doet uiteindelijk au au en dan ga je dood van.
When all else fails, you always have delusion.
pi_165422595
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kunnen radiation poisoning geven en je Max hp loopt terug als de rads oplopen. Hogere straling is snellere terugloop.
Thanks.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Is dit je eerste Bethesda game die je speelt? :)
Ja :P

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dit ook nog? :{ Lees dan gewoon en let goed op als je het spel net begint. Dan had je wel geweten dat de hele franchise zich afspeelt in een wereld waarin atoombommen zijn gevallen. Wist je dat er bij atoombommen straling vrijkomt, ook in het echt? Straling is slecht voor je, doet uiteindelijk au au en dan ga je dood van.
Ik heb nergens een uitleg gekregen hoor.
Maar dat atoombommen verhaal wist ik wel. Maar wat het dan met je doet. ;(
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 19:58:51 #121
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165653613
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:48:49 #122
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_165655277
quote:
Ze hebben natuurlijk wel een punt.

Zoals bijvoorbeeld in System Shock 2, als je in USE-mode zit, maar je nog steeds aangevallen kunt worden. Dat zorgt voor een hogere intensiteit tijdens het spelen, want je voelt je zeer kwetsbaar. Dat mogen ze best overnemen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 20:56:05 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165655562
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:48 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ze hebben natuurlijk wel een punt.

Zoals bijvoorbeeld in System Shock 2, als je in USE-mode zit, maar je nog steeds aangevallen kunt worden. Dat zorgt voor een hogere intensiteit tijdens het spelen, want je voelt je zeer kwetsbaar. Dat mogen ze best overnemen.
Sowieso. Of een ander zijweggetje, horror-shooter Dead Space. Daar lopen de misvormde zombie-aliens ook gewoon lekker door terwijl je paniekerig een item probeert te selecteren. Vooral in zo'n setting is dat zenuwslopend.

Ik vond VATS aantrappen trouwens een makkelijkere manier om te 'pauzeren' :P

Dit gezien trouwens?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 29 september 2016 @ 21:13:13 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165656113
Als ze zoiets willen veranderen doen ze dat aub in een hardcore mode. Ik wil gewoon op pauze als ik op m'n pipboy kijk :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 29 september 2016 @ 21:24:12 #125
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_165656505
quote:
Het bericht wel, maar ik had die link nog niet bekeken. Klinkt wel goed, maar ben nog niet overtuigd wat betreft de co-op. En verder, hoe lang gaat dat nog duren, denk je? Ze hebben nu eerst Tides Of Numenera nog, daarna Bard's Tale IV, dus daarna pas WL3. Dus ja, mooi dat 'ie gepland staat, maar dat duurt nog wel even.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ze zoiets willen veranderen doen ze dat aub in een hardcore mode. Ik wil gewoon op pauze als ik op m'n pipboy kijk :D
Obsidian had al zoiets geprobeerd met de Hardcore mode, door stimpaks langzaam te laten helen, i.p.v. onmiddellijk. In wezen hetzelfde effect.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_165656527
Al bijna een maand niet meer gespeeld. Ik wil eigenlijk wachten tot er een complete editie komt. Dan heb ik meteen alle dlc op disk.
pi_165684654
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Al bijna een maand niet meer gespeeld. Ik wil eigenlijk wachten tot er een complete editie komt. Dan heb ik meteen alle dlc op disk.
Ik heb ook een tijd gewacht merk ik totdat de laatste DLC er is om eens overnieuw te beginnen. Ik ben in de main quest nog nooit bij Glowing Sea geraakt :') maar het trekt me ook niet om te doen.
pi_165778326
Mods voor Skyrim en Fallout komen naar de PS4 (Pro).
4K native voor Skyrim en grafisch betere versie van Fallout 4 voor de PS4 Pro.

https://bethesda.net/#en/(...)lout4/2016/10/04/221
SOONY
pi_165778529
Wow dat meen je niet. Ik heb een tijd geleden speciaal een Xbox One gekocht omdat ik ook mede door de mod support daarop wilde spelen. Daarom toen de PS4 verkocht pfff :{
pi_165778911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow dat meen je niet. Ik heb een tijd geleden speciaal een Xbox One gekocht omdat ik ook mede door de mod support daarop wilde spelen. Daarom toen de PS4 verkocht pfff :{
quote:
You will not be able to upload external assets with your PlayStation 4 mods, but you will be able to use any assets that come with the game, as most mods do.
Minder mods dus voor de PS4 (Pro).
SOONY
  woensdag 5 oktober 2016 @ 21:38:48 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165779087
Is al bekend wanneer die nieuwe editie van Skyrim uitkomt?
pi_165779109
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Nibb-it het volgende:
Is al bekend wanneer die nieuwe editie van Skyrim uitkomt?
28 oktober 2016
SOONY
pi_165780424
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

Minder mods dus voor de PS4 (Pro).
Hmm dus als ik het goed heb kan je dus geen quests mod met zelf gedaan voice acting, wapens met nieuw geluid, nieuwe textures etc gebruiken?
pi_165780516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:21 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hmm dus als ik het goed heb kan je dus geen quests mod met zelf gedaan voice acting, wapens met nieuw geluid, nieuwe textures etc gebruiken?
Inderdaad
SOONY
pi_165782020
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 22:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Inderdaad
Hmm dan is het toch niet zo erg dat ik naar de Xbox was gegaan :P
pi_165782148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:33 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hmm dan is het toch niet zo erg dat ik naar de Xbox was gegaan :P
:Y
SOONY
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:03:36 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_165787360
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 21:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

28 oktober 2016
Twee dagen voor ik terug kom van vakantie, ideaal!
For great justice!
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:14:21 #138
28033 Pek
je moet wat
pi_165906652
Ik zag een paar dagen geleden pas dat Fallout Shelter nu ook voor de PC te krijgen is, eindelijk op een groot scherm kunnen zien wat er allemaal aan de hand is. ^O^

Ik moet zeggen dat ze er toch wel een leuke game van gemaakt hebben, in de begindagen was je er na een dag of twee wel klaar mee maar ze hebben leuke dingen toegevoegd, pets had ik nog meegekregen, maar nu dus ook ekte quests! _O_

Maar ook junkloot, dat best veel oplevert, en crafting van wapens en armor, tofheid.

En dan die pets :') Een kat die een zwangere vrouw 75% kans geeft op een drieling, wie verzint die shit? :X
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_165968751
Ben nu begonnen met Fallout 4. Beginnertips? Vooral kogels, ik heb amper kogels en geen idee waar ik ze vandaan moet halen? Kan namelijk niet echt verkennen zonder kogels
Moeten zij weten
pi_165968907
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben nu begonnen met Fallout 4. Beginnertips? Vooral kogels, ik heb amper kogels en geen idee waar ik ze vandaan moet halen? Kan namelijk niet echt verkennen zonder kogels
Goed rondkijken, ze liggen er genoeg. Ammoboxes en andere kistjes en elke enemy die je tegenkomt looten. En uiteraard gewoon bij traders/winkels.

En als je echt zonder komt te zitten kan je altijd tijdelijk een melee weapon equippen. Tot die tijd veel Vats gebruiken en kogels besparen door headshots te maken.

Maar als het goed is moet je nauwelijks moeite hebben om kogels te vinden, dus :P
Conscience do cost.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:58:06 #141
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_165969577
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben nu begonnen met Fallout 4. Beginnertips? Vooral kogels, ik heb amper kogels en geen idee waar ik ze vandaan moet halen? Kan namelijk niet echt verkennen zonder kogels
had ik in het begin ook last van.. toen beetje op de melee tour gegaan, werkte prima :) daarna werken pipe pistols in het begin ook dikke prima en die vind je bijna overal incl ammo dus lang .32 doorzetten en de rest sparen totdat je echt een zwaarder kaliber nodig hebt voor de zwaardere tegenstanders.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_165969962
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:58 schreef numero_uno het volgende:

[..]

had ik in het begin ook last van.. toen beetje op de melee tour gegaan, werkte prima :) daarna werken pipe pistols in het begin ook dikke prima en die vind je bijna overal incl ammo dus lang .32 doorzetten en de rest sparen totdat je echt een zwaarder kaliber nodig hebt voor de zwaardere tegenstanders.
Mwa. Of je traint gewoon je pistols en loopt de rest van de game lachend door met je 10mm :P
Conscience do cost.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:35:33 #143
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_165970371
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 13:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa. Of je traint gewoon je pistols en loopt de rest van de game lachend door met je 10mm :P
haha of str met little league, rooted, blitz en ninja. ..
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_165970565
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben nu begonnen met Fallout 4. Beginnertips? Vooral kogels, ik heb amper kogels en geen idee waar ik ze vandaan moet halen? Kan namelijk niet echt verkennen zonder kogels
Je moet de wapens van vijanden ook van hun lichaam pakken, kogels die nog in het wapen zitten worden niet opgepakt als je bijv. alleen hun 10mm ammo pakt. Vervolgens als je overencumberd bent weer ff al die wapens droppen en weer door. Investeren in de scrounger perk helpt overigens ook wel.
Flesje bier
pi_165973279
Thanks voor de tips. Ondertussen wel wat meer kogels kunnen vinden en bij traders mijn caps aan kogels besteed!
Moeten zij weten
pi_166459128
Zijn er al mods beschikbaar op de PS4 versie?

Naar ik begrepen had zouden die beschikbaar komen na de release van Skyrim Special Edition.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 8 november 2016 @ 11:49:46 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166496597
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
Zijn er al mods beschikbaar op de PS4 versie?

Naar ik begrepen had zouden die beschikbaar komen na de release van Skyrim Special Edition.
PS4 mod-support voor Fallout 4 is aanstaande

Bezig met certificering, dus 't is bijna zo ver!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166496707
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

PS4 mod-support voor Fallout 4 is aanstaande

Bezig met certificering, dus 't is bijna zo ver!
Mooi. Gisteren weer gekocht namelijk.

Ik had hem op launchday al gekocht, maar was er op een gegeven moment na 60 uur even klaar mee en ik kon hem toen voor goed geld weer door verkopen.

Maar het begon toch weer te kriebelen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:59:14 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_166496783
Speel hem toch al weer een tijdje op PC dus geen behoefte meer aan. Oh wacht, nu weer volop aan de Skyrim SE dus sowieso ff geen Fallout 4 meer. :7
For great justice!
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:46:53 #150
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166499173
Eerst een miljoenmiljard mods updaten voordat ik weer kan spelen.
pi_166504939
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mooi. Gisteren weer gekocht namelijk.

Ik had hem op launchday al gekocht, maar was er op een gegeven moment na 60 uur even klaar mee en ik kon hem toen voor goed geld weer door verkopen.

Maar het begon toch weer te kriebelen.
Wat begon toch weer te kriebelen dan? Want kon me wel iets herinneren dat je het spel nou niet bepaald goed vond en het grafisch zeer slecht vond.

Bij mij begint het ook wel weer te kriebelen, maar ik wil echt wachten op een complete editie. Aan de andere kant ben ik nog steeds te druk bezig met The Witcher 3. Alleen begin toch wel te merken dat ik het sneaken mis in The Witcher 3. Ik hou juist van stealthy games en Fallout (silencers) en Skyrim (pijl en boog) kan je lekker sneakend spelen. Helaas heeft The Witcher dat weer niet en ik blijf er bij dat ik First Person View veel toffer vind in een open wereld game. Die kleine dingen mis ik in The Witcher 3, maar voor de rest is het echt een top game :P
pi_166506105
Ik ben toevallig ook weer afgelopen week begonnen met een nieuwe play-through _O- vermaak me weer prima. Kijken of rond de kerst de DLC's met korting verkrijgbaar zijn, in dat geval gaan die er zeker komen.

Valt me nu trouwens pas op hoe ontzettend onduidelijk het verschil in normal / sturdy / heavy gear is aangegeven. Vrij irritant.
Flesje bier
  maandag 14 november 2016 @ 12:17:42 #153
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166646409
Ik ben dit weekend -eindelijk- begonnen met Nuka World, maar ik vind het wel wat tegenvallen. Ben je patsboem de grote meneer en tien minuten later ben je weer dezelfde inspiratieloze fetchquests voor die bazen aan het doen.
Ik ben ondertussen bezig de delen van het park toe te wijzen, maar ook dat is weer meer van hetzelfde. De quest voor de hubologists had mi meer potentie, maar die eindigde nogal... abrubt.

Cappy in a Haystack is wel leuk.

Vanmiddag weer verder.
  Eindredactie Games maandag 14 november 2016 @ 12:22:05 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166646485
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:17 schreef Nibb-it het volgende:
Ik ben dit weekend -eindelijk- begonnen met Nuka World, maar ik vind het wel wat tegenvallen. Ben je patsboem de grote meneer en tien minuten later ben je weer dezelfde inspiratieloze fetchquests voor die bazen aan het doen.
Ik ben ondertussen bezig de delen van het park toe te wijzen, maar ook dat is weer meer van hetzelfde. De quest voor de hubologists had mi meer potentie, maar die eindigde nogal... abrubt.

Cappy in a Haystack was wel leuk.
Quests zijn weer niet erg bijzonder inderdaad. Het park uitkammen is wel vermakelijk, veel variatie in vijanden (NukaLurks, NukClaws zijn wel een beetje :') )

Wat ik nog wel tof vond is je eigen settements raiden. Moet je eens proberen je meest succesvolle settlement / met de meeste settlers aan te vallen. Krijgt je framerate wel een opdonder van als opeens vijftig settlers je tegelijk bestoken met laser pistols.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 14 november 2016 @ 12:37:59 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166646792
Mega-wapens mod is wel leip trouwens. Anker voor je kanis.

161114_104357_Screenshot-Original_10.png

(andere zichtbare mods zijn Batman-armor, Dogmeat-husky en green-commonwealth)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 14 november 2016 @ 13:47:50 #156
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166648194
Zal vanmiddag eens een lijstje van mijn favorieten posten.
pi_166648230
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 12:37 schreef 2dope het volgende:
Mega-wapens mod is wel leip trouwens. Anker voor je kanis.

[ afbeelding ]

(andere zichtbare mods zijn Batman-armor, Dogmeat-husky en green-commonwealth)
Dogmeat denkt ook van ''WTF dat ding is groot jongeh''
Moeten zij weten
  maandag 14 november 2016 @ 13:50:33 #158
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166648249
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 12:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Quests zijn weer niet erg bijzonder inderdaad. Het park uitkammen is wel vermakelijk, veel variatie in vijanden (NukaLurks, NukClaws zijn wel een beetje :') )

Wat ik nog wel tof vond is je eigen settements raiden. Moet je eens proberen je meest succesvolle settlement / met de meeste settlers aan te vallen. Krijgt je framerate wel een opdonder van als opeens vijftig settlers je tegelijk bestoken met laser pistols.
Mja, soms is het net of er zo veel tijd in het mapdesign is gestoken, dat het ontwikkelen van de verhaallijn er een beetje bij in is geschoten. Want de sfeer vind ik erg geslaagd.
  maandag 14 november 2016 @ 18:57:41 #159
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_166654112
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:47 schreef Nibb-it het volgende:
Zal vanmiddag eens een lijstje van mijn favorieten posten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is er nog een hele stapel met tweaks, texture mods en patches voor VIS.

Meer tips?
  zaterdag 19 november 2016 @ 15:45:31 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166757331




Begin december voor consoles, ietsje later ook mobiel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166830835
Waar kan ik wat leuke quests vinden (geen dlc)? Heb de main story uitgespeeld inclusief veel side quests, kan alleen geen verdere quests meer vinden (misschien ook wel allemaal gehad :') )
Moeten zij weten
pi_166831612
Wanneer kondigen ze nou eens een complete edition aan :+ Dan kan ik het spel weer kopen en gaan spelen. Begin het toch wel steeds meer te missen. The Witcher 3 is ook super hoor, maar ik blijf gewoon een echte Fallout liefhebber.
pi_166831702
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waar kan ik wat leuke quests vinden (geen dlc)? Heb de main story uitgespeeld inclusief veel side quests, kan alleen geen verdere quests meer vinden (misschien ook wel allemaal gehad :') )
Aanbod aan leuke, diepgaande sidequests is inderdaad zeer beperkt.
Flesje bier
pi_166832128
Hoe download je die ps4 mods trouwens? Kan ze nergens vinden :')
Moeten zij weten
pi_166832246
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe download je die ps4 mods trouwens? Kan ze nergens vinden :')
Bij Skyrim SE op de PS4 staat er in het hoofdmenu een kopje 'mods' en als je daarop klikt danmoet je eenmalig inloggen met je Bethesda account (of er een aanmaken) en dan kun je ze van daaruit downloaden.

Wellicht dat dat bij FO4 ook zo werkt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_166832291
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bij Skyrim SE op de PS4 staat er in het hoofdmenu een kopje 'mods' en als je daarop klikt danmoet je eenmalig inloggen met je Bethesda account (of er een aanmaken) en dan kun je ze van daaruit downloaden.

Wellicht dat dat bij FO4 ook zo werkt.
Het is gelukt! Eerst kreeg ik een leeg scherm namelijk Tnx
Moeten zij weten
pi_166832344
^O^

Ondanks dat de mods op de PS4 beperkt zijn, zijn er voor Skyrim al wel een hoop toffe mods beschikbaar, dat zal met een paar weken voor FO4 ook we zo zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_166832685
Ben benieuwd :)
Moeten zij weten
pi_166867920
Kan opeens sommige plekken niet meer in. Bijvoorbeeld als ik The Sanctuary in wil, krijg ik een melding: Can not go that way.

Iemand een verklaring? Bepaalde mod? Heb geen DLC namelijk.
Moeten zij weten
  Eindredactie Games donderdag 24 november 2016 @ 13:21:16 #170
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166868048
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kan opeens sommige plekken niet meer in. Bijvoorbeeld als ik The Sanctuary in wil, krijg ik een melding: Can not go that way.

Iemand een verklaring? Bepaalde mod? Heb geen DLC namelijk.
Is snel gecheckt toch? Ff alle mods uitzetten op één na (zodat je nog wel de 'gemodde' savegame kan laden)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 23:08:36 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168480556
Nou, ik ben dan eindelijk in Nuka World aangekomen. Interessant begin, komt een beetje van alles wat je geleerd hebt wel iets terug. :Y
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168483628
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben dan eindelijk in Nuka World aangekomen. Interessant begin, komt een beetje van alles wat je geleerd hebt wel iets terug. :Y
Knap dat je dit topic nig kon vinden Roy. In alles is deel 4 inferieur aan deel 3.
  Moderator zaterdag 28 januari 2017 @ 06:38:41 #173
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  zaterdag 28 januari 2017 @ 08:56:13 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168485810
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 00:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Knap dat je dit topic nig kon vinden Roy. In alles is deel 4 inferieur aan deel 3.
MyAT is niet zo lang :P

Ik vind F4 verder ook gewoon een leuke game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 28 januari 2017 @ 09:07:34 #175
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168485904
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben dan eindelijk in Nuka World aangekomen. Interessant begin, komt een beetje van alles wat je geleerd hebt wel iets terug. :Y
Nuka World O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:48:02 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168494710
Navigatie is wel echt een stap terug na games als Xenoblade X en Final Fantasy XV. Net een kwartier bezig geweest met het zoeken naar een fucking deur in het kindergedeelte van Nuka World :') Klopt geen zak van...

Heb ook weer het idee dat al mijn wapens veredelde erwtenschieters zijn. Het is dat ik de setting dit keer wel tof vind, stukken beter dan Far Harbor bijvoorbeeld, maar voor Fallout New New York moeten er wel een aantal verbeteringen doorgevoerd worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games zondag 29 januari 2017 @ 13:36:32 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168513885
Mochten hier nog console-mensen zitten die toffe mods zoeken: De beste console-mods voor Fallout 4 en Skyrim SE
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 29 januari 2017 @ 13:37:11 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168513908
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Navigatie is wel echt een stap terug na games als Xenoblade X en Final Fantasy XV. Net een kwartier bezig geweest met het zoeken naar een fucking deur in het kindergedeelte van Nuka World :') Klopt geen zak van...

Heb ook weer het idee dat al mijn wapens veredelde erwtenschieters zijn. Het is dat ik de setting dit keer wel tof vind, stukken beter dan Far Harbor bijvoorbeeld, maar voor Fallout New New York moeten er wel een aantal verbeteringen doorgevoerd worden.
:D Ik dacht dat dat altijd aan mij lag omdat ik het richtingsgevoel heb van een goudvis
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168518519
Wat ik wel jammer vind is dat Skyrim 5gb modlimiet heeft, maar Fallout 4 nog steeds 2gb. Waarom doen ze niet gewoon beide games op 5gb. Zo kan je tenminste een hoop mods installeren.
  zondag 29 januari 2017 @ 17:01:40 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168520753
Nuka World ook uitgespeeld nu, best leuk qua thema met dat pretpark enzo maar dat het allemaal raiders zijn is suf. Ook het heen en weer reizen tussen Nuka World en de gewone wereld zuigt.

Natuurlijk kon je alle raiders omleggen maar dat is eigenlijk ook geen doen.

Nee, F4 is qua complete ervaring toch minder dan F3 en FNV. Niet slecht, maar het kan de verwachtingen niet waarmaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 29-01-2017 17:14:20 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168521570
Blijft jammer ja. Hopelijk verpesten ze TES6 niet, maar dat zal wel niet gebeuren omdat die serie hun kindje is. En daarbij hebben ze een grote taak om The Witcher 3 te overtreffen. Dat is nu toch wel de standaard geworden qua RPG's.
  Eindredactie Games donderdag 2 februari 2017 @ 11:46:21 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168611703
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168635316
Die Nuka World DLC missies vond ik niet veel aan, had meer ingezeten volgens mij met zo'n toffe wereld. En was ook beetje onoverzichtelijk. In die toren waar Cage zich bevind als hij geen partner van je is hadden ze ook een workshop mogen plaatsen.

Heeft er iemand voor PS4 een goede MOD advies waarmee je als het ware gratis settlements kan bouwen zonder al te veel resources nodig te hebben?
  Eindredactie Games vrijdag 3 februari 2017 @ 10:16:21 #184
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_168635523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Nuka World DLC missies vond ik niet veel aan, had meer ingezeten volgens mij met zo'n toffe wereld. En was ook beetje onoverzichtelijk. In die toren waar Cage zich bevind als hij geen partner van je is hadden ze ook een workshop mogen plaatsen.

Heeft er iemand voor PS4 een goede MOD advies waarmee je als het ware gratis settlements kan bouwen zonder al te veel resources nodig te hebben?
Ja, Cheat Container. Op iedere settlement staat dan gewoon een toolbox met tienduizend aan resources. Staat ook in de special.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_168635909
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, Cheat Container. Op iedere settlement staat dan gewoon een toolbox met tienduizend aan resources. Staat ook in de special.
Thanks :)
pi_168646826
4 draait hier eindelijk O+
stupidity has become as common as common sense was before
pi_168652288
Fallout Shelter deze maand op de Xbox One :+
  zaterdag 4 februari 2017 @ 10:57:37 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168658198
Vraagje over die mods. Ik krijg de melding dat de trofeeën zijn uitgeschakeld omdat ik een mod gebruik. Als ik de mod later weer uitschakel, kan ik dan met die save game nog wel trofeeën behalen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168740265
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.

Fallout Shelter is beschikbaar op de Xbox One. Je kan toch wel merken dat Bethesda en Xbox een veel betere band hebben (was bij de vorige generatie ook al zo). Modsupport beter op de Xbox One dan de Ps4, nu Fallout Shelter op de Xbox One en niet op de PS4 (wellicht komt dat nog maar zie het niet echt gebeuren). Deze week eens proberen dat Fallout Shelter :+
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:28:03 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168740306
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.

Fallout Shelter is beschikbaar op de Xbox One. Je kan toch wel merken dat Bethesda en Xbox een veel betere band hebben (was bij de vorige generatie ook al zo). Modsupport beter op de Xbox One dan de Ps4, nu Fallout Shelter op de Xbox One en niet op de PS4 (wellicht komt dat nog maar zie het niet echt gebeuren). Deze week eens proberen dat Fallout Shelter :+
Google leerde mij dat je een aparte save name krijgt. Dus Maraca en Maraca [modded]. Alle save games bij Maraca [modded] zijn dus uitgesloten van achievements. Jammer, maar helaas. Dus geen mods voor mij :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_168740822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Google leerde mij dat je een aparte save name krijgt. Dus Maraca en Maraca [modded]. Alle save games bij Maraca [modded] zijn dus uitgesloten van achievements. Jammer, maar helaas. Dus geen mods voor mij :P
Daarom ben ik er ook nog niet mee begonnen. Ik wil wel gewoon mijn achievements/trophies kunnen behalen. Maar aan de andere kant zijn er toch zat toffe mods op de Xbox One te vinden.

Zoals in deze video:
Damn ziet er echt veel mooier uit en dat op een Xbox One.
pi_168759960
Ik ben nog nooit naar Glowing Sea geweest en heb ook niet meer de tijd of drang verder te gaan met Fallout4. Zit nu ergens in Far Harbor, wil die eerst doorlopen hebben voordat ik verder ga met de main quest.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:44:54 #193
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_168800311
Is die nieuwe DLC voor textures een beetje de moeite waard? Ik heb het idee dat ik met mijn mods nog altijd beter af ben..
pi_168801685
Wat ik zo op Youtube hoor is dat een nee. Ook wel erg slecht geoptimaliseerd volgens mij. 58 GB en de allernieuwste videokaarten en cpu kunnen dit alleen aan.
pi_168846576
Is er een manier om ammo te maken? Ik heb steeds weinig .45 en het is duur -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_168847521
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een manier om ammo te maken? Ik heb steeds weinig .45 en het is duur -O-
meer investeren in Luck
Wie dit leest is hek.
  zondag 12 februari 2017 @ 18:51:14 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168858181
Wat is dat bouwen kansloos zeg :r wil ik een bazenvault bouwen en kan dat niet omdat dat hele systeem bagger is :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games zondag 12 februari 2017 @ 20:30:14 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168860801
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:51 schreef Maraca het volgende:
Wat is dat bouwen kansloos zeg :r wil ik een bazenvault bouwen en kan dat niet omdat dat hele systeem bagger is :(
zuur niet zo
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 12 februari 2017 @ 20:38:26 #199
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_168861092
quote:
4s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zuur niet zo
Mijn kantine mist nu een muur :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games zondag 12 februari 2017 @ 20:39:49 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168861151
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn kantine mist nu een muur :(
openlijke ruimte zou een makelaar zegge
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168921968
Hoeveel speel uren zijn alle DLC bij elkaar?
Moeten zij weten
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:37:10 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168922763
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoeveel speel uren zijn alle DLC bij elkaar?
Zie www.howlongtobeat.com
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168923208
quote:
handige website!!
Moeten zij weten
  maandag 17 april 2017 @ 14:06:04 #204
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_170284055
Iemand wel eens meegemaakt dat ineens een groot deel van de materialen (zoals aluminium en adhesive) weg was?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_172912996
Nou dit topic is ook weer dood.

Zat toch even te twijfelen of ik wel met mods wilde spelen op de PS4, maar ik zie toch dat er best veel handige mods tussen zitten. Het blijft jammer dat Sony zo moeilijk doet over externe assets want de Xbox One en PC hebben wel echt top mods hoor.

Maarja wie speelt er hier op de PS4 en welke mods kan je zo'n beetje aanraden?
pi_173045908

26 september 2017
SOONY
pi_173046046
Leuk voor de mensen die hem nog nooit gespeeld hebben maar ik pas, ook al heb ik geen enkele van de DLC ooit gespeeld.
Flesje bier
pi_173046055
Verdomme vorige week de seasonpass gehaald.
pi_173083598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Verdomme vorige week de seasonpass gehaald.
Die was in de aanbieding dus dan maakt het toch niet uit? :P' Wel geinig dat ze pas na 2 jaar een GOTY uitbrengen.

Ik ben sinds twee weken geleden weer begonnen met het spel. Ik was nooit echt ver gekomen omdat ik het destijds er tegen vond vallen in vergelijking met deel 3. Nu vind ik dat wel meevallen eigenlijk.
pi_173085790
Twee uur gespeeld over een tijdje maar eens verdergaan.
SOONY
pi_173086094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:04 schreef Rijst het volgende:

[..]

Die was in de aanbieding dus dan maakt het toch niet uit? :P' Wel geinig dat ze pas na 2 jaar een GOTY uitbrengen.

Ik ben sinds twee weken geleden weer begonnen met het spel. Ik was nooit echt ver gekomen omdat ik het destijds er tegen vond vallen in vergelijking met deel 3. Nu vind ik dat wel meevallen eigenlijk.
Huh ben jij wel echt Rijst? De Rijst die nu aardig tegen me is :o :o :o

Haha ja ok hij was toen 25 euro en als Fallout fan vind ik het ook weer niet zo'n heel groot probleem :P Maar ik heb sowieso altijd liever dlc op disk en daarom dat ik deze editie ook wel ga kopen. Zo heb ik dat ook met Fallout 3 en Fallout New Vegas gedaan.

Ja je moet gewoon even doorzetten en niet steeds gaan vergelijken. Ik deed dat in het begin ook wel een beetje, maar al snel kon ik er echt heel veel van genieten. Ook al blijf ik Fallout 3 veel beter en leuker vinden.
pi_173091106
Ik heb toevallig van de week toch ook Fallout 4 maar weer terug gekocht via Marktplaats.

Ik kocht hem destijds op launchday en had er gemengde gevoelens over. Op een gegeven moment speelde ik er niet meer mee en toen heb ik hem maar verkocht.

Tegenwoordig gaan ze voor een tientje op Marktplaats, dus toen heb ik hem maar weer gekocht.
Binnenkort maar weer eens mee verder (of opnieuw beginnen).

Ben ook wel benieuwd naar de must have mods (PS4).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_173091673
Dat blijft wel echt een heel groot minpunt als je dit spel op de PS4 speelt. PS4 ondersteunt geen externe assets waardoor je zoveel toffe mods mist die de PC en Xbox One wel hebben. Ik zat ook een tijdje terug een beetje te kijken voor mods, maar de PS4 valt echt gigantisch tegen qua mods jammer genoeg. Echt waarom Sony doen jullie zo moeilijk hier over ;(
pi_173091918
Maar toch, gezien de beperkingen zijn er iig voor Skyrim genoeg mods beschikbaar voor de PS4.
al voor Fallout 4 net zo zijn denk ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_173449208
Het gaat dan toch echt gebeuren.

https://bethesda.net/en/a(...)eation-club-now-live

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden van betalen voor mods. Bedoel ik ga zeker niet betalen voor de mods die ze laten zien.
pi_173451919
Van mij mogen ze een product altijd tot de laatste centimeter uitknijpen, ik vind bethesda er niet minder om. Maar ik betaal never nooit niet voor deze onzin
-nee-
  donderdag 31 augustus 2017 @ 22:45:25 #217
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173515975
Ik zie het alweer, voortaan lekker via F4SE lauchen.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 22:46:02 #218
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_173516003
Solide poeptornado op de reddits, trouwens.
pi_174023560
Wow Bethesda weer een tegenvaller van jullie. De GOTY editie is gewoon de vanilla versie zonder dlc op disk (op de disk staat wel Fallout 4 GOTY). Die moet je via een code downloaden. Wtf man waarom niet gewoon op disk zoals ze dat ook deden met hun andere games.

Echt Bethesda begint me steeds meer te irriteren hoe ze de laatste tijd bezig zijn en dingen aanpakken. Zal wel aan mij liggen misschien.
pi_174023625
Als ik nou een VR-brilletje regel hé, kan ik dan ook via Steam gewoon Fallout 4 en Skyrim spelen in VR?
pi_174024523
quote:
99s.gif Op woensdag 27 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:
Als ik nou een VR-brilletje regel hé, kan ik dan ook via Steam gewoon Fallout 4 en Skyrim spelen in VR?
Denk wel even aan de minimale, maar eigenlijk wil je daar wel boven zitten, specs van je pc. En vooralsnog is de support alleen voor de HTC Vive, wellicht dat Oculus nog komt of de community een fijne mod maakt waarbij die ook mogelijk is. Anders kan ik het ook niet spelen :’)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_174236446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 02:31 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow Bethesda weer een tegenvaller van jullie. De GOTY editie is gewoon de vanilla versie zonder dlc op disk (op de disk staat wel Fallout 4 GOTY). Die moet je via een code downloaden. Wtf man waarom niet gewoon op disk zoals ze dat ook deden met hun andere games.

Echt Bethesda begint me steeds meer te irriteren hoe ze de laatste tijd bezig zijn en dingen aanpakken. Zal wel aan mij liggen misschien.
En hetzelfde hebben ze nu ook weer gedaan met de ''nieuwe versie'' van de GOTY strategy guide van Fallout 4. Bij alle andere guides van hun hebben ze een vanilla en GOTY editie met dlc erin gehad, maar bij deze is het dus gewoon de vanilla strategy guide met een GOTY cover en de DLC moet je via een code via een eguide maar gaan zien. Weer de zoveelste teleurstelling van Bethesda.
  Eindredactie Games maandag 8 januari 2018 @ 20:36:26 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176374238
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_176382626
Het is niet meer wat het geweest is.... jammer, Fallout vond ik een van de betere series. Na Fallout 3 is het bergafwaarts gegaan. Jammer.
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 09:42:27 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176382851
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:27 schreef C.L.Werner het volgende:
Het is niet meer wat het geweest is.... jammer, Fallout vond ik een van de betere series. Na Fallout 3 is het bergafwaarts gegaan. Jammer.
Na Fallout 2 bedoel je.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_176382868
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Na Fallout 2 bedoel je.
Fallout 3 was wel redelijk; misschien was het wel de nieuwigheid maar het speelde wel lekker weg.
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 09:47:09 #227
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176382917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:43 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Fallout 3 was wel redelijk; misschien was het wel de nieuwigheid maar het speelde wel lekker weg.
Ze kunnen nooit tippen aan de Interplay/Black Isle Fallouts (1 & 2), maar van de 'new-gen' Fallouts vond ik New Vegas en 4 een stuk beter. Bij 4 geldt vooral 'leuker' wmb.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_176383338
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ze kunnen nooit tippen aan de Interplay/Black Isle Fallouts (1 & 2), maar van de 'new-gen' Fallouts vond ik New Vegas en 4 een stuk beter. Bij 4 geldt vooral 'leuker' wmb.
Eens, dat waren echt legendarische spellen.

Fallout 4 vond ik te cartoony, lichtvoetig, humor... de originele fallouts hadden ook humor, maar subtieler, zwarte humor. Fallout 4 vond ik ook niet echt roleplaying meer. Het was meer een open world shooter met RPG elementen. Verhaal was ook flinterdun.

New Vegas was ook leuk, zeker. Liep alleen vrij vaak vast jammer genoeg. Goed verhaal en leuke RPG elementen. Ook de DLC's vond ik goed te doen!
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 10:48:49 #229
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176383669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:25 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Eens, dat waren echt legendarische spellen.

Fallout 4 vond ik te cartoony, lichtvoetig, humor... de originele fallouts hadden ook humor, maar subtieler, zwarte humor. Fallout 4 vond ik ook niet echt roleplaying meer. Het was meer een open world shooter met RPG elementen. Verhaal was ook flinterdun.

New Vegas was ook leuk, zeker. Liep alleen vrij vaak vast jammer genoeg. Goed verhaal en leuke RPG elementen. Ook de DLC's vond ik goed te doen!
New Vegas crashte ook vaak bij mij ja, speelde die nog op de Xbox 360.

Verhaal in F4 was echt zeer matig idd, Vond juist daarom de nadruk op en de verfijning van het shooter-gedeelte (thx id Software) wel een redelijke compensatie.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_176383854
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

New Vegas crashte ook vaak bij mij ja, speelde die nog op de Xbox 360.

Verhaal in F4 was echt zeer matig idd, Vond juist daarom de nadruk op en de verfijning van het shooter-gedeelte (thx id Software) wel een redelijke compensatie.
Niet helemaal mee eens, fallout spellen speel je toch ook voor het verhaal. Dat hele bouwen hadden ze er wel uit mogen halen, als ik Minecraft wil spelen dan speel ik minecraft. het voegt ook niet zo heel veel toe.

Nee, ik hoop dat een fallout 5 weer ouderwets capital wasteland wordt, hoge moeilijkhaadsgraad en wapens die kapot gaan / slechte conditie hebben.
pi_176386418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, fallout spellen speel je toch ook voor het verhaal. Dat hele bouwen hadden ze er wel uit mogen halen, als ik Minecraft wil spelen dan speel ik minecraft. het voegt ook niet zo heel veel toe.

Nee, ik hoop dat een fallout 5 weer ouderwets capital wasteland wordt, hoge moeilijkhaadsgraad en wapens die kapot gaan / slechte conditie hebben.
Exact. Survival mode is de bom, maar dat dunne cliche verhaallijntje kan me echt gestolen worden, evenals dat bouwen. :{
-nee-
pi_176386762
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Exact. Survival mode is de bom, maar dat dunne cliche verhaallijntje kan me echt gestolen worden, evenals dat bouwen. :{
Echter moet je op een gegeven moment het verhaal linear volgen, iets wat bij de vorige delen niet zo was.
pi_176387299
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, fallout spellen speel je toch ook voor het verhaal. Dat hele bouwen hadden ze er wel uit mogen halen, als ik Minecraft wil spelen dan speel ik minecraft. het voegt ook niet zo heel veel toe.

Nee, ik hoop dat een fallout 5 weer ouderwets capital wasteland wordt, hoge moeilijkhaadsgraad en wapens die kapot gaan / slechte conditie hebben.
Uhmm nee hoor ik niet niet. Ik speel die spellen en bijna alle RPG's die ik speel juist lekker rustig door te ontdekken en rond te lopen om nieuwe plekken te ontdekken en side quests te doen. Het verhaallijntje doe ik tussendoor wel als ik toevallig op die plek kom om een missie te doen.

Ik deed zelf ook niks met settlements, alhoewel het nu met een mod (sim settlements en nog een andere) leuker wordt omdat je niks meer hoeft te doen en juist je settlers hele settlements gaan maken.
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 14:10:27 #234
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176387347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, fallout spellen speel je toch ook voor het verhaal. Dat hele bouwen hadden ze er wel uit mogen halen, als ik Minecraft wil spelen dan speel ik minecraft. het voegt ook niet zo heel veel toe.

Nee, ik hoop dat een fallout 5 weer ouderwets capital wasteland wordt, hoge moeilijkhaadsgraad en wapens die kapot gaan / slechte conditie hebben.
Ik vind de verhaalvertelling in Fallout 3, New Vegas en Fallout 4 gewoon niet erg aantrekkelijk. Niet eens zozeer dat de storylines op zich nou zo ontzettend beroerd zijn, maar de manier waarop ze verteld worden sleept me totaal niet mee. Ik vind de personages altijd compleet ongeloofwaardig, de manier van dialogen eerder lachwekkend dan serieus te nemen. Dat had ik bij de Elder Scrolls-tegenhangers toch wel wat minder.

Daardoor ga ik wat meer focussen op andere dingen, zoals overpowered character builds ontwikkelen, beetje klooien met mods, een zo beroerd mogelijke reputatie opbouwen etc. Ik heb in Fallout 4 ook uitsluitend gebruikgemaakt van de 'sarcastic' optie in dialogen omdat dat soms nog een grappige woordenwisseling opleverde en nauwelijks effect had op de uiteindelijke uitkomst van het gesprek.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:12:13 #235
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_176387399
Ik zou wel wat centen over hebben voor een heruitgave van New Vegas. Maar ja, Obsidian, dus zal wel niet.
  Eindredactie Games dinsdag 9 januari 2018 @ 14:14:23 #236
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176387442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:12 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zou wel wat centen over hebben voor een heruitgave van New Vegas. Maar ja, Obsidian, dus zal wel niet.
En dan gewoon hetzelfde riedeltje maar nu met hi-res textures? Kweet niet, waarschijnlijk eindig ik toch weer in een casino waar ik al m'n bottle caps verbras aan een black jack table tot ik de tent uitgekickt word (want luck standaard op laagst).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_176455449
Ik heb Fallout 4 als enige gespeeld, is nu beginnen aan New Vegas nog een beetje vermaak en grafisch te doen of achterhaald?
pi_176456728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 16:21 schreef Graflamp het volgende:
Ik heb Fallout 4 als enige gespeeld, is nu beginnen aan New Vegas nog een beetje vermaak en grafisch te doen of achterhaald?
Sowieso is New Vegas de betere game. Grafisch is het inderdaad iets minder maar achterhaald zou ik het niet noemen. Als je nog de (kleine) moeite neemt om wat mods te installeren dan kan je het spel zelfs vrij prachtig maken.

Maar ja, absoluut doen. Geweldige game.
Conscience do cost.
pi_176459901
Op dit moment ook weer bezig met New Vegas. Man als je Fallout 4 gespeeld hebt merk je pas hoeveel extra opties New Vegas je geeft.
pi_176463687
Ik zou dat ook graag weer doen, maar New Vegas heeft geen geheimen meer, en dan wordt het toch een herhaling van zetten. :{
-nee-
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:39:06 #241
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_176750025
Er is weer een update voor Creation Club. Die Tunnel Rat en Slocum Joe's packs zijn de eerste sets die eruit zien alsof ze eventueel een aankoop waard kunnen zijn.

Gelukkig staan ze ook op Reddit.
  Eindredactie Games vrijdag 26 januari 2018 @ 12:36:33 #242
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_176757131
Kwam net de 'Elysium Tower' mod tegen. Next-level workshopping:













https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/29350?

http://www.pcgamer.com/sp(...)s-a-damn-skyscraper/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:19:25 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179471426
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:30:42 #244
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_179472891
Ik gooi het op een FO3 remaster.
pi_179472958
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
Ik gooi het op een FO3 remaster.
Ben net vorig weekend begonnen op PS NOW met FO3.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:33:54 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179472977
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
Ik gooi het op een FO3 remaster.
Klinkt realistisch :Y)
SOONY
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:18:13 #247
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179477742
Skyrim is nu wel genoeg gemolken.

Nu door om fallout 3 te remasteren. En als die remaster klaar is, er een legendary remaster ertegenaan gooien. Daarna misschien nog een Legendary Remaster Definitive Edition.

Alsof die lui een nieuw spel gaan aankondigen :')
  Redactie Games dinsdag 29 mei 2018 @ 21:21:50 #248
181272 crew  Noppie2000
pi_179477858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Skyrim is nu wel genoeg gemolken.

Nu door om fallout 3 te remasteren. En als die remaster klaar is, er een legendary remaster ertegenaan gooien. Daarna misschien nog een Legendary Remaster Definitive Edition.

Alsof die lui een nieuw spel gaan aankondigen :')
Even quoten :7
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:22:28 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179477880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Skyrim is nu wel genoeg gemolken.

Nu door om fallout 3 te remasteren. En als die remaster klaar is, er een legendary remaster ertegenaan gooien. Daarna misschien nog een Legendary Remaster Definitive Edition.

Alsof die lui een nieuw spel gaan aankondigen :')
Bethesda heeft veel goede nieuwe ip's gehad de afgelopen jaren. Denk maar aan bijvoorbeeld Dishonored of Prey. Dan mogen ze ook best een Skyrim of Fallout remaster we tussendoor gooien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179478052
Laat maar komen hoor die Fallout 3 remaster.
pi_179478098
Een nieuw deel als in dat New Orleans of iets vergelijkbaars zie ik misschien ook wel gebeuren nu. Ik zou een Remaster ook wel instant kopen, daar niet van, maar hoop op een nieuw deel voor in de winter. :9

Als het over een port naar de Switch gaat of iets dergelijks kak ik dit hele topic onder.
-nee-
pi_179478939
Hopelijk nieuw deel maar zal wel weer remaster zijn idd...
pi_179478954
Of 3D versie of hoe heet dat. Met zo bril op.

Ik word oud... :,(
pi_179480191
De PS Now versie die heeft geen DLC's zie ik nu; dan kan ik er beter mee kappen want dan is het zo klaar. -O-
pi_179481250
Veel geruchten op reddit dat het om een nieuw deel gaat.
-nee-
  woensdag 30 mei 2018 @ 12:39:58 #257
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179488717
ik hoop echt dat Bethesda ons niet aan het fucken is en dat er een remake komt.... gewoon een Fallout "new New York" of New New Orleans".. "new Texas" in iedergeval het level systeem uit NV en F3, verhaal zoals in NV, karma systeem terug, en het(weapon) mod systeem van NV met de Mod mogelijkheden( armor, weapon ) uit F4 :9~ :9~ :9~
they have money for war but can't feed the poor.
pi_179490176
Fall out 3 anniversary edition

https://m.imgur.com/bAMYYvH
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:09:07 #259
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179490326
die post is allaaaaaaaaaang gedebunked... fake als Patricia haar tetten
they have money for war but can't feed the poor.
pi_179491036
Gamekings had het er ook al over. Dat plaatje is al oud en allang fake verklaard.

Maar toch kriebelt het wel dat ik denk dat het toch gewoon om een switch versie gaat.
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:54:16 #261
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179491054
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bethesda heeft veel goede nieuwe ip's gehad de afgelopen jaren. Denk maar aan bijvoorbeeld Dishonored of Prey. Dan mogen ze ook best een Skyrim of Fallout remaster we tussendoor gooien.
Al is Prey geen nieuwe IP.

Dishonored kan je gelijk in hebben. Daarnaast is het alleen maar Skyrim de afgelopen vijf jaar geweest.
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:55:54 #262
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179491088
Ik moet meteen denken aan een remaster/remake van Fallout 3 of Fallout op de Switch :Y
SOONY
  woensdag 30 mei 2018 @ 14:59:27 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179491164
Zoals iedereen want 10 jaar anniversary van f3. Maar wie boeit Fallout 3 nou nog?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 15:00:08 #264
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179491176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals iedereen want 10 jaar anniversary van f3. Maar wie boeit Fallout 3 nou nog?
Na Fallout 4 waarschijnlijk best veel :+
SOONY
pi_179491198
Mij nog steeds. Voor mij persoonlijk nog steeds de beste game die ik ooit gespeeld heb.
pi_179491211
Maar na heel de stream is er nog niets bekend?
  woensdag 30 mei 2018 @ 15:03:50 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179491228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals iedereen want 10 jaar anniversary van f3. Maar wie boeit Fallout 3 nou nog?
Ik snap het ook echt niet en zal dat nooit doen.
Het is alsof die games op de dag van gisteren zijn uitgekomen. Mensen doen alsof het 30 jaar geleden is ofzo.
Bovendien; so what, dat er nu een hogere resolutie is en wat meer pixels; de gameplay blijft grotendeels hetzelfde.
Maarja, zolang iedereen meer remasters blijft kopen dan originele spellen, zijn die uitgevers gekke henkie als ze NIET alleen maar remasters en GOTY / LEGENDARY / DEFINITIVE edition spelletjes maken.
  woensdag 30 mei 2018 @ 15:37:38 #268
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179491731
ik heb het gevoel dat het een vervolg en prequel zal zijn.. vervolg op 3 prequel voor 4 ... het kan ook zomaar zijn dat het een "new vegas" game wordt .. dus in een volledig andere setting en helemaal niks met de vorige game "gemeen" heeft anders dan een fallout titel .
they have money for war but can't feed the poor.
pi_179492138
Wanneer weten we het zeker? Iemand een idee wanneer er echt iets gemeld gaat worden? Want vannacht was alleen maar onzin met die poppen.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:00:51 #270
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492205
NIEUWE GAME.. Fallout 76 *O* *O* *O* *O* *O* *O*
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:01:43 #271
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492224
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:03:38 #272
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492264
Wie is de developer moet ik weten

Jammergenoeg dezelfde KUT engine nog steeds.

Hopelijk is het dit x een RPG en geen shooter met lichte RPG elementen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:06:25 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492329
Oh het schijnt een Online game te zijn...wellicht Vault only?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:06:45 #274
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492334
alles wat ik weet zit in dat filmpje :7
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:08:55 #275
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492364
E3 komt er meer info vrij, dus in november kunnen we aan de F76
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:09:13 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492373
Van Jason Schreier van Kotaku: From what I've heard, Fallout: 76 is an online game of some sort. Developed by BGS in both Maryland and Austin (formerly Battlecry)

Online :')

Hype deflate -10000
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:11:45 #277
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Van Jason Schreier van Kotaku: From what I've heard, Fallout: 76 is an online game of some sort. Developed by BGS in both Maryland and Austin (formerly Battlecry)

Online :')

Hype deflate -10000
die "from what i've heard" klinkt voor mij als .. ik weet niet waar ik het over heb maar ga een spin aan een brainfart geven.. je mag me dit in me face drukken als ik het mis heb :7
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:12:26 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179492433
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Wie is de developer moet ik weten

Jammergenoeg dezelfde KUT engine nog steeds.

Hopelijk is het dit x een RPG en geen shooter met lichte RPG elementen.
Jezus christus. Nog steeds die hoeren engine van Oblivion? :') Weer dikke “steden” met 12 inwoners.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:12:45 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:11 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

die "from what i've heard" klinkt voor mij als .. ik weet niet waar ik het over heb maar ga een spin aan een brainfart geven.. je mag me dit in me face drukken als ik het mis heb :7
Andere mensen zeggen ook dat ze dit gehoord hebben.

Daarnaast is die studio al enige tijd mensen aan het inhuren voor server engineers.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:16:47 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492500
https://jobs.zenimax.com/requisitions/view/1891

Works with other senior engineers to architect and refine game server systems. BattleCry Studios is seeking a qualified Senior Server Engineer to join our team.

https://www.linkedin.com/in/robert-bo-buchanan-55653617
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:17:27 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_179492515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Van Jason Schreier van Kotaku: From what I've heard, Fallout: 76 is an online game of some sort. Developed by BGS in both Maryland and Austin (formerly Battlecry)

Online :')

Hype deflate -10000
Flopt net zoals eso
pi_179492546
Oh what the fuck ik helemaal blij. Is het verdomme een online spel. Echt fuck off man. Dit soort games wil ik alleen spelen.
pi_179492558
Wel toevallig al die mensen die ineens iets horen, tot gisteren was er nog niks bekend over een nieuwe Fallout game :9 Dus dat online stuk neem ik met een korreltje zout, voor in-game mods heb je ook online servers nodig.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:19:47 #284
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492563
epic was ook mensen aan het aanemen voor de dev van een MOBA... deze mensen zitten nu op fortnite... ik geloof dat ze bezig zijn met een MMO... namelijk ESO.. ik denk niet dat de wereld van Fallout zich leent voor een MMO, de hele USP van fallout was de "lone"wanderer. maar goed ik kan het zomaar mis hebben en ook net zo goed gelijk, het kan er ook zomaar midden in liggen.. ik zie het wel op de E3 :D
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:21:00 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:19 schreef lord_bono het volgende:
Wel toevallig al die mensen die ineens iets horen, tot gisteren was er nog niks bekend over een nieuwe Fallout game :9
En jij denkt dat die journalisten dat soort dingen al gaan zeggen voordat er uberhaupt iets is gerevealed?

Nu kan er tenminste gezegd worden; hey ik heb van mensen binnen die studio wel het een en ander gehoord over een potentiele kant waar de game op kan gaan.

Ik denk persoonlijk dat het een soort Vault / building / online game gaat worden ala Fallout Shelter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:21:17 #286
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_179492588
quote:
The Vault-Tec terminal in the Citadel lists Vault 76 as a "control" vault, with 500 occupants. The vault was designed to open 20 years after a nuclear war, and was among the seventeen known control vaults, meaning that it was used as a baseline to compare to experimental vaults. It is also mentioned in one of the alien captive recorded logs (no.13) recorded by Giles Wolstencroft, a Vault-Tec official who was abducted while inspecting the vault's construction site. In Fallout 4, the newsreader in the prologue mentions Vault 76 debuting in 2076 in honor of America's tercentenary when discussing Vault-Tec's plans to expand.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:21:55 #287
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492598
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En jij denkt dat die journalisten dat soort dingen al gaan zeggen voordat er uberhaupt iets is gerevealed?

Nu kan er tenminste gezegd worden; hey ik heb van mensen binnen die studio wel het een en ander gehoord over een potentiele kant waar de game op kan gaan.

Ik denk persoonlijk dat het een soort Vault / building / online game gaat worden ala Fallout Shelter.
dus ze gaan de kant op die de meeste Fallout spelers kut vonden aan Fallout 4 ?
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:05 #288
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:19 schreef corpsegrinder het volgende:
epic was ook mensen aan het aanemen voor de dev van een MOBA... deze mensen zitten nu op fortnite... ik geloof dat ze bezig zijn met een MMO... namelijk ESO.. ik denk niet dat de wereld van Fallout zich leent voor een MMO, de hele USP van fallout was de "lone"wanderer. maar goed ik kan het zomaar mis hebben en ook net zo goed gelijk, het kan er ook zomaar midden in liggen.. ik zie het wel op de E3 :D
Het wordt ook geen MMO. TESO wordt ook niet ontwikkeld door dezelfde studio als die Fallout en TES maakt.. TESO staat ook volledig los van de volgende TES die in ontwikkeling is though.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:22:45 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:21 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

dus ze gaan de kant op die de meeste Fallout spelers kut vonden aan Fallout 4 ?
Wellicht. Er waren enorm veel mensen die het bouwen juist geweldig vonden. Ik vond het persoonlijk treure garbage die 0,0 waarde toevoegde aan mijn game.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:24:48 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492666
Gister ( voor de reveal ) op 4Chan gepost:

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:25:01 #291
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wellicht. Er waren enorm veel mensen die het bouwen juist geweldig vonden. Ik vond het persoonlijk treure garbage die 0,0 waarde toevoegde aan mijn game.
ik denk dat ze luisteren naar hun fanbase en juist de feedback ( waarvan een deel terecht was) meenemen voor een volgende game... fallout is geen "mainstream" titel .. dus het is belangrijk dat ze hun fanbase ook tevreden houden, maar goed .. opinions and assholes are alike O-)
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:26:37 #292
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179492699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:24 schreef MMaRsu het volgende:
Gister ( voor de reveal ) op 4Chan gepost:

[ afbeelding ]
mocht dit zo zijn ... dan kan het wat worden... maar het kan ook gigantisch hard floppen. eerlijk ik wacht e3 af .. vond de teaser best tof .. WV leggo :D
they have money for war but can't feed the poor.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:27:37 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492718
Ik hoop het niet. Rust vind ik enorm garbage en een online Fallout kloon van Rust dus een online survival based game met crafting..de tering man daar hebben we er toch al genoeg van? :r
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:28:39 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492748
quote:
Before people get disappointed by the rest of Bethesda's E3 conference, Bethesda/ZeniMax's job postings for almost every studio suggest the publisher is going all in on games as a service, and I expect that to be the recurrent theme there.

They've already announced that RAGE 2 has games as a service elements, and this is an online game, so presumably it does too.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179492774
Fallout 4 heeft het super goed gedaan voor Bethesda dus die gaan nog wel even op die voet verder. Ook al vonden veel mensen het niks.
pi_179492836
Game speelt zich af in 2102, Fallout 4 is 185 jaar later :9 Dat kan best interessant uitpakken.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:33:42 #297
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492858
Neem het wel met een korrel zout:

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:34:07 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179492863
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 4 heeft het super goed gedaan voor Bethesda dus die gaan nog wel even op die voet verder. Ook al vonden veel mensen het niks.
Het zal iig geen Fallout 4 sequel worden, puur singleplayer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179492875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Fuck off Bethesda. Ik wil gewoon echte singleplayer games zonder online praktijken. Echt hoor gaat Bethesda nu ook al deze kant op :(
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:36:12 #300
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_179492918
Bijna.
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:36:22 #301
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_179492921
Vol!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')