abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 juni 2016 @ 08:59:55 #51
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_162968172
Grootste afknappers zijn toch wel overal vies van zijn en als een dooie erbij liggen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_162968174
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Hij maakte ongecontroleerde willekeurige bewegingen, wat het meest leek op spartelen. Geen vage aanval ofzo.
Dit klinkt echt eng. Wat bezielde hem :')
pi_162968229
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik heb eens meegemaakt dat mijn ONS niet had verteld dat ze bijna ongesteld moest worden... Ik zal jullie de details besparen. Het gebeurde in standje 69, ja dat doe ik bij een ONS.

En verder:
Veel vreemde geluiden (omgeving en van haar)
Vieze luchtjes
Slecht zoenen
Tanden bij het pijpen
Irritaties in bed

Ik ben iemand die best wel lang door kan in bed, stel orgasmes uit. Mijn ex was er de laatste maanden van de relatie snel klaar mee steeds qua seks en ze zuchtte dan en vroeg zelfs of het nog lang ging duren. Daar gaat mijn zin ook wel snel mee weg...
Vreselijke afknappers!

Ik moet toegeven dat ik ook een keertje ongesteld werd toen mijn ex daaronder bezig was. Hij stopte er gauw mee, maar heeft de daad wel alsnog afgemaakt op een andere manier :P

Ik ben trouwens vaker ongesteld geweest tijdens de seks, dus de lakens, bedovertrek etc zagen er na afloop niet meer zo fris uit. Gelukkig vond hij dat verder niet echt erg (zei hij).
pi_162972223
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Van die dekens die te kort zijn zodat je voeten eruit steken als je ze te ver omhoog trekt. :r
Vooral 's winters als het koud is zeer irritant.

Dekbedovertrekken die heel snel van het dekbed afkruipen zodat je alleen met dekbed slaapt en de overtrek op de grond ligt.

Krakende lattenbodems.

Te zachte kussens waar je met je hoofd in verzuipt.
Godver _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 12:25:05 #55
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_162972644
Iemand die geen enkele rekening houdt met zijn bedpartner en vooral bezig is voor zijn eigen gerief. En dan nog vragen of het lekker is. :') Daar word ik spontaan een zeester van.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:30:45 #56
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162972800
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:06 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Vreselijke afknappers!

Ik moet toegeven dat ik ook een keertje ongesteld werd toen mijn ex daaronder bezig was. Hij stopte er gauw mee, maar heeft de daad wel alsnog afgemaakt op een andere manier :P

Ik ben trouwens vaker ongesteld geweest tijdens de seks, dus de lakens, bedovertrek etc zagen er na afloop niet meer zo fris uit. Gelukkig vond hij dat verder niet echt erg (zei hij).
Jij bent ranzig en je vriend ook.
pi_162973118
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef MsMessy het volgende:
Iemand die geen enkele rekening houdt met zijn bedpartner en vooral bezig is voor zijn eigen gerief. En dan nog vragen of het lekker is. :') Daar word ik spontaan een zeester van.
de man gaat dan toch ook zeesterren?
  maandag 13 juni 2016 @ 12:51:27 #58
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_162973261
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

de man gaat dan toch ook zeesterren?
Er zijn mannen die totaal oblivious zijn als ze zelf wel krijgen wat ze willen. Die weten van iets wat een goede dialoog zou moeten zijn een doodsaaie monoloog te maken. :X
pi_162973266
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 09:06 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Vreselijke afknappers!

Ik moet toegeven dat ik ook een keertje ongesteld werd toen mijn ex daaronder bezig was. Hij stopte er gauw mee, maar heeft de daad wel alsnog afgemaakt op een andere manier :P

Ik ben trouwens vaker ongesteld geweest tijdens de seks, dus de lakens, bedovertrek etc zagen er na afloop niet meer zo fris uit. Gelukkig vond hij dat verder niet echt erg (zei hij).
Handdoek onder je kont leggen helpt ;)

En anders onder de douche doen.
pi_162973591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:14 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik heb eens meegemaakt dat mijn ONS niet had verteld dat ze bijna ongesteld moest worden... Ik zal jullie de details besparen. Het gebeurde in standje 69, ja dat doe ik bij een ONS.

En verder:
Veel vreemde geluiden (omgeving en van haar)
Vieze luchtjes
Slecht zoenen
Tanden bij het pijpen
Irritaties in bed

Ik ben iemand die best wel lang door kan in bed, stel orgasmes uit. Mijn ex was er de laatste maanden van de relatie snel klaar mee steeds qua seks en ze zuchtte dan en vroeg zelfs of het nog lang ging duren. Daar gaat mijn zin ook wel snel mee weg...
Afknapper voor haar: Jij gaat te lang door :D
pi_162973774
Geen voorspel -O-
  maandag 13 juni 2016 @ 13:40:01 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_162974460
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef MsMessy het volgende:
Iemand die geen enkele rekening houdt met zijn bedpartner en vooral bezig is voor zijn eigen gerief. En dan nog vragen of het lekker is. :') Daar word ik spontaan een zeester van.
Dat is idd ook een enorme afknapper ja. Geen rekening met elkaar houden of niks voor een ander over hebben. :N
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_162974643
Mannen die (het liefst na een minuut ofzo al) gaan vragen of je al klaar gaat komen. Ja, nu dus gewoon helemaal niet meer he!
Of als ze opmerken dat je er bijna bent je aan gaan moedigen, ja kom maar lekker klaar.... Dan is dat moment ook gelijk weer voorbij, dag orgasme :W :'(
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162974950
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef Tos_ca het volgende:

[..]

Afknapper voor haar: Jij gaat te lang door :D
Haha nou dat was in het begin wel anders. Toen vond ze het juist een goed punt.

Vrouwen vinden het normaal gesproken toch wel leuk als je het lang uit kan houden? :9
pi_162975043
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:46 schreef erodome het volgende:
Mannen die (het liefst na een minuut ofzo al) gaan vragen of je al klaar gaat komen. Ja, nu dus gewoon helemaal niet meer he!
Of als ze opmerken dat je er bijna bent je aan gaan moedigen, ja kom maar lekker klaar.... Dan is dat moment ook gelijk weer voorbij, dag orgasme :W :'(
Haha ik hoor het ze zeggen. _O-
pi_162975061
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Haha nou dat was in het begin wel anders. Toen vond ze het juist een goed punt.

Vrouwen vinden het normaal gesproken toch wel leuk als je het lang uit kan houden? :9
Lijkt me wel, maar niet elk moment is er geschikt voor.
pi_162975122
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lijkt me wel, maar niet elk moment is er geschikt voor.
Nee klopt, soms is een vluggertje beter. Maar ik ben iemand die het fijn vindt als de vrouw ook klaar komt. Anders draait de seks te veel om de man.
pi_162975367
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:07 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Nee klopt, soms is een vluggertje beter. Maar ik ben iemand die het fijn vindt als de vrouw ook klaar komt. Anders draait de seks te veel om de man.
Alleen hebben de meeste vrouwen dan weinig aan lang door kunnen neuken aangezien de meeste vrouwen niet van penetratie klaar kunnen komen.

Grote kans dat je ex 1 van die vele vrouwen was en het voor haar dus wel lekker was dat neuken, maar niet hetgeen dat een orgasme brengt. Kan me prima voorstellen dat dan elke keer ellelang alleen maar neuken wat minder begint te worden.

Grote vraag in deze is, weet je waarom ze dat ellelange neuken maar zo zo vond, of ging je er gewoon vanuit dat elke vrouw zit te wachten op een "neukgod" die tot in de lengte van dagen doorgaat met pompen terwijl zij er niet zoveel aan vond?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162975627
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:51 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Handdoek onder je kont leggen helpt ;)

En anders onder de douche doen.
Handdoek is een goed idee ;)

Onder de douche is meestal lastig, omdat ik best petit ben en er een lengteverschil was van 25cm tussen ons. Of hij moest mij de hele tijd optillen, maar dat is dan ook weer niet zo comfortabel.
pi_162975665
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Haha nou dat was in het begin wel anders. Toen vond ze het juist een goed punt.

Vrouwen vinden het normaal gesproken toch wel leuk als je het lang uit kan houden? :9
Soms wel, maar soms ook weer niet. Ik wil nadat ik ben klaargekomen ook niet meer te lang doorgaan, dan is het wel genoeg geweest :P
pi_162975723
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Handdoek is een goed idee ;)

Onder de douche is meestal lastig, omdat ik best petit ben en er een lengteverschil was van 25cm tussen ons. Of hij moest mij de hele tijd optillen, maar dat is dan ook weer niet zo comfortabel.
Gewoon eerst douchen, jezelf goed uitspoelen. Dan handdoek onder je kont en dan gaat het meestal wel. Alhoewel het water er ook voor kan zorgen dat het allemaal nog erger lijkt.

Al met al blij dat ik al vele jaren niet meer ongesteld ben door het spiraal. Was nooit een fan van ongestelde seks zeg maar. Varkensslachterijrollenspel is niet echt mijn ding namelijk ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162975802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Grote vraag in deze is, weet je waarom ze dat ellelange neuken maar zo zo vond, of ging je er gewoon vanuit dat elke vrouw zit te wachten op een "neukgod" die tot in de lengte van dagen doorgaat met pompen terwijl zij er niet zoveel aan vond?
Ik heb het idee dat ze gewoon ongeduldig werd. Ik moet er ook bij zeggen dat de irritaties vooral in de laatste maanden van onze relatie waren. Ik ben iemand die wel voorspel nodig heeft om er in te komen, zij wilde gewoon zo snel mogelijk seks. Het was ook niet zozeer dat ik in de lengte van dagen door ging met pompen, ik wisselde genoeg af.
pi_162975865
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:29 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Soms wel, maar soms ook weer niet. Ik wil nadat ik ben klaargekomen ook niet meer te lang doorgaan, dan is het wel genoeg geweest :P
Haha er is niks geilers dan een vrouw zien en voelen klaarkomen. Ik probeer het vaak bij de vrouw zo lang mogelijk uit te stellen, zodat het uiteindelijk extra intens is voor haar.
pi_162975877
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze gewoon ongeduldig werd. Ik moet er ook bij zeggen dat de irritaties vooral in de laatste maanden van onze relatie waren. Ik ben iemand die wel voorspel nodig heeft om er in te komen, zij wilde gewoon zo snel mogelijk seks. Het was ook niet zozeer dat ik in de lengte van dagen door ging met pompen, ik wisselde genoeg af.
Wisselde af van standje bedoel je, of deed aan "tussenspel"?

Maar neem het mee naar een volgende keer, de meeste vrouwen kunnen niet klaarkomen van "neuken' op zichzelf. Het idee dat vrouwen zo gek zijn op iemand die het echt lang volhoud (en dat dus ook nodig heeft elke keer) is niet waar.

Jammer dat je alleen "het idee hebt" over wat ze vond. Beter praat je over dit soort zaken, dan kan je er misschien ook wat mee doen samen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162976004
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon eerst douchen, jezelf goed uitspoelen. Dan handdoek onder je kont en dan gaat het meestal wel. Alhoewel het water er ook voor kan zorgen dat het allemaal nog erger lijkt.

Al met al blij dat ik al vele jaren niet meer ongesteld ben door het spiraal. Was nooit een fan van ongestelde seks zeg maar. Varkensslachterijrollenspel is niet echt mijn ding namelijk ;)
Is eigenlijk ook niet echt mijn ding, ik sla het dan liever ook over, maar ja soms heb je gewoon echt zin allebei en dan maakt het niet meer uit wat de gevolgen zijn.. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')