abonnement Unibet Coolblue
pi_162923889
Even kloontje dan maar. :7

Heb eigenlijk mijn hele leven al een vernauwde voorhuid gehad en ik vond ik het laatst toch eens tijd om daar wat aan te doen. (een belangrijke factor hierin is dat het heel oncomfortabel is om te neuken zonder condoom, zeer gevoelige eikel) In slappe toestand kan ik hem gewoon achterover trekken en ik maak het ook gewoon iedere dag schoon onder de douche, maar als ik een stijve heb gaat het echt maar voor 1/3 naar beneden en is het velletje gewoon te nauw. Ben toen naar de dokter gestapt en die heeft me naar het ziekenhuis (uroloog) doorverwezen.

Eenmaal bij de uroloog kreeg ik eerst een doktersassistente te spreken. Wat een lekker wijf was dat zeg :~ Kreeg een halfstijve, beetje chanant. Toen ik mijn broek liet zakken voor de dokter was hij gelukkig weer lekker slap. Hij trok dus mijn velletje naar achter en pakte met duim en wijsvinger mijn eikel vast :') Begon gelijk te schelden van de pijn, wat een klootzak zeg. Heeft daarna nog een paar minuten lang overal op mijn eikel liggen duwen terwijl ik met opeengebeten tanden stond, hij was volledig verwonderd dat mijn eikel zo gevoelig was (doktersassistent zat de hele tijd mee te kijken trouwens :')..) Daarna trok hij de vreemde conclusie dat mijn gevoelige eikel een probleem was dat losstond van mijn vernauwde voorhuid? :') Terwijl het gewoon bekend is dat dit een heel typisch symptoom is. Heb hem toen drie keer uitgelegd dat ik nooit mijn eikel aanraak en de onderkant vrijwel altijd bedekt is, maar geen idee of hij het nou begreep of niet.

Eind van het verhaal: Ik heb dus twee dingen voorgeschreven gekregen: clobetasol crème (dit moest ik op mijn voorhuid smeren, zou het soepeler/dunner moeten maken) en emla (is een merknaam, lidocaïne en prilocaïne zijn de werkzame bestandsdelen, dit is bedoelt om de eikel te verdoven). In alle opgelatenheid ben ik echter vergeten te vragen hoe ik het precies moet gebruiken. Zijn er hier mensen met ervaring? Moet je het erop smeren terwijl je voorhuid gewoon over je eikel zit? Of moet je je voorhuid naar achter trekken en het aan de binnenkant doen? Heb ook geen idee hoe die dokter heette waarbij ik de afspraak had eigenlijk, anders kon ik hem misschien nog even bellen ofzo. Alvast bedankt. :*
pi_162924413
Zit er geen bijsluiter bij?
pi_162924502
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zit er geen bijsluiter bij?
Jawel, maar daar staat niet eens de applicatie in waarvoor ik het nu voorgeschreven krijg :{
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:07:36 #4
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_162924641
quote:
18s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:48 schreef remaininlight het volgende:
Even kloontje dan maar. :7

Heb eigenlijk mijn hele leven al een vernauwde voorhuid gehad en ik vond ik het laatst toch eens tijd om daar wat aan te doen. (een belangrijke factor hierin is dat het heel oncomfortabel is om te neuken zonder condoom, zeer gevoelige eikel) In slappe toestand kan ik hem gewoon achterover trekken en ik maak het ook gewoon iedere dag schoon onder de douche, maar als ik een stijve heb gaat het echt maar voor 1/3 naar beneden en is het velletje gewoon te nauw. Ben toen naar de dokter gestapt en die heeft me naar het ziekenhuis (uroloog) doorverwezen.

Eenmaal bij de uroloog kreeg ik eerst een doktersassistente te spreken. Wat een lekker wijf was dat zeg :~ Kreeg een halfstijve, beetje chanant. Toen ik mijn broek liet zakken voor de dokter was hij gelukkig weer lekker slap. Hij trok dus mijn velletje naar achter en pakte met duim en wijsvinger mijn eikel vast :') Begon gelijk te schelden van de pijn, wat een klootzak zeg. Heeft daarna nog een paar minuten lang overal op mijn eikel liggen duwen terwijl ik met opeengebeten tanden stond, hij was volledig verwonderd dat mijn eikel zo gevoelig was (doktersassistent zat de hele tijd mee te kijken trouwens :')..) Daarna trok hij de vreemde conclusie dat mijn gevoelige eikel een probleem was dat losstond van mijn vernauwde voorhuid? :') Terwijl het gewoon bekend is dat dit een heel typisch symptoom is. Heb hem toen drie keer uitgelegd dat ik nooit mijn eikel aanraak en de onderkant vrijwel altijd bedekt is, maar geen idee of hij het nou begreep of niet.

Eind van het verhaal: Ik heb dus twee dingen voorgeschreven gekregen: clobetasol crème (dit moest ik op mijn voorhuid smeren, zou het soepeler/dunner moeten maken) en emla (is een merknaam, lidocaïne en prilocaïne zijn de werkzame bestandsdelen, dit is bedoelt om de eikel te verdoven). In alle opgelatenheid ben ik echter vergeten te vragen hoe ik het precies moet gebruiken. Zijn er hier mensen met ervaring? Moet je het erop smeren terwijl je voorhuid gewoon over je eikel zit? Of moet je je voorhuid naar achter trekken en het aan de binnenkant doen? Heb ook geen idee hoe die dokter heette waarbij ik de afspraak had eigenlijk, anders kon ik hem misschien nog even bellen ofzo. Alvast bedankt. :*
even gegoogled op clobetasol en daarna een spatie.
succes
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:09:33 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162924720
Wat dus die dokter pakt je eikel vast en je vergaat van de pijn en je vindt dat niet raar? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162924847
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat dus die dokter pakt je eikel vast en je vergaat van de pijn en je vindt dat niet raar? :')
Zoals ik al zei is het echt een typisch symptoom van fimosis om een ongehoord gevoelige eikel te hebben. Een uroloog hoort dat toch wel te weten hoop ik. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:07 schreef knokkels het volgende:

[..]

even gegoogled op clobetasol en daarna een spatie.
succes
Had ik dus al gedaan maar lees allemaal verschillende dingen. "Ja je moet het proberen naar achter te trekken met behulp van de crème" "je moet het 2 keer per dag aanbrengen" :? Moet ik het dan op mijn voorhuid smeren, of op de binnekant, of op mijn eikel, of op mijn vuist, of... Ik zoek gewoon naar iemand die persoonlijke ervaring heeft en mij precies kan vertellen wat ik moet doen.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:16:46 #7
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_162924960
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef remaininlight het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is het echt een typisch symptoom van fimosis om een ongehoord gevoelige eikel te hebben. Een uroloog hoort dat toch wel te weten hoop ik. :')

[..]

Had ik dus al gedaan maar lees allemaal verschillende dingen. "Ja je moet het proberen naar achter te trekken met behulp van de crème" "je moet het 2 keer per dag aanbrengen" :? Moet ik het dan op mijn voorhuid smeren, of op de binnekant, of op mijn eikel, of op mijn vuist, of... Ik zoek gewoon naar iemand die persoonlijke ervaring heeft en mij precies kan vertellen wat ik moet doen.
bel je huisarts CQ apotheek op, geef je naam/geboortedatum op en zeg dat je een vraag hebt omtrent je medicatie.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_162925264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:16 schreef knokkels het volgende:

[..]

bel je huisarts CQ apotheek op, geef je naam/geboortedatum op en zeg dat je een vraag hebt omtrent je medicatie.
Zal ik maandag eens proberen, huisarts is 's zondags niet bereikbaar enzo. Weet mijn huisarts dat dan? De uroloog is namelijk degene die mij het recept gaf. Heb dat toen opgehaald bij de apotheek in het ziekenhuis, niet mijn eigen apotheek.

Ik wil het het liefst gewoon zo snel mogelijk weten, aangezien het de bedoeling is dat ik het dagelijks 2 keer gebruik.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:28:09 #9
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_162925301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:26 schreef remaininlight het volgende:

[..]

Zal ik maandag eens proberen, huisarts is 's zondags niet bereikbaar enzo. Weet mijn huisarts dat dan? De uroloog is namelijk degene die mij het recept gaf. Heb dat toen opgehaald bij de apotheek in het ziekenhuis, niet mijn eigen apotheek.

Ik wil het het liefst gewoon zo snel mogelijk weten, aangezien het de bedoeling is dat ik het dagelijks 2 keer gebruik.
Dan bel je zodra het kan die desbetreffende apotheek op. Of uroloog. Of eigen dokter. Of eigen apotheek.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_162926885
Ik zou heel dat crème smeersel lekker overslaan en voor een verruimingen besnijding gaan. Als je voorhuid echt strak is gaat een crème je echt niet helpen.
pi_162927223
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:09 schreef Najieto het volgende:
Ik zou heel dat crème smeersel lekker overslaan en voor een verruimingen besnijding gaan. Als je voorhuid echt strak is gaat een crème je echt niet helpen.
Daar rekende ik ook al op, maar de dokter schreef dit aan me voor. Kan het altijd proberen toch? Als het niks helpt kan die verruiming nog altijd.
pi_162927778
Een eikel die zo gevoelig is dat je vergaat van de pijn staat los van je vernauwde voorhuid, dat heeft inderdaad dus een andere oorzaak.

Dat je eikel gevoeliger is dan bij iemand die geen vernauwde voorhuid heeft is juist, maar niet dusdanig dat je zou vergaan van de pijn (dat is niet normaal namelijk).
No Guts, No Glory
pi_162928202
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:30 schreef nuget het volgende:
Een eikel die zo gevoelig is dat je vergaat van de pijn staat los van je vernauwde voorhuid, dat heeft inderdaad dus een andere oorzaak.

Dat je eikel gevoeliger is dan bij iemand die geen vernauwde voorhuid heeft is juist, maar niet dusdanig dat je zou vergaan van de pijn (dat is niet normaal namelijk).
Als ik op het internet kijk, heeft letterlijk iedereen met fimosis waarover ik lees dezelfde klacht. Welke andere oorzaak zou er kunnen zijn dan? Het is logisch: de eikel zit altijd bedekt, behalve die paar minuten per dag dat ik hem schoonmaak (laat altijd stevig water eroverheen lopen, raak het nooit aan met mijn vingers o.i.d.) Bij mannen die wel een normale voorhuid hebben, wordt de eikel bij seks en masturberen voortdurend blootgesteld aan de lucht waardoor er een hoornlaagje opkomt.

De bovenkant, bij het plasspleetje en nog een stukje daaronder, is om die reden ook een stuk minder gevoelig (die is namelijk wel ontbloot als ik een erectie heb). Als ik geil ben kan ik die gewoon aanraken en er genot uit halen. Orale seks is ook geen probleem, maar dat stukje van de eikel dat telkens bedekt is kan ik gewoon niet aanraken.

Ik heb daarnaast syndroom van Asperger en een typisch symptoom daarvan is overgevoeligheid voor bepaalde prikkels.
pi_162935579
Die pijnsensatie is heel normaal. Mannen die het probleem niet kennen, zullen het niet begrijpen.

En die dokter is inderdaad een klootzak daarvoor.
Hotapnyc
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 11:50:31 #15
441859 crew  Lenny77
pi_162939206
Emla verdoofd dus zou voor op de eikel zijn. Die heb je dan in principe niet nodig als je zelf weet wat kan zonder jezelf pijn te doen.
De andere zalf zal dan voor op je velletje zelf zijn maar ik zou er toch zo mijn twijfels over hebben
.. Lijkt me iets van lange duur te zijn...
Je moet jezelf de vraag stellen of het het waard is? Ik ken nog mannen met hetzelfde probleem maar die er prima mee overweg kunnen. Je moet als partner gewoon niet zomaar aan de eikel komen of aan dat vel beginnen te rukken. Als je voorzichtig bent dan gaat het gewoon goed.
Zij hebben ook afgezien van een verwijding omdat je dan natuurlijk het risico hebt dat het net iets te ruim wordt en dan piep je als je eikel in je onderbroek ligt te schuren.
Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen, zo een gevoelige eikel!
Je kan met strelen over 1 vierkante cm al een orgasme veroorzaken ;-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_163024720
Voorhuid stukje naar achteren trekken tot het strak staat en dan aan de buitenkant op dat gespannen deel smeren. Ongeveer de eerste 10 a 15 mm zeg maar.
Success
pi_163037350
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:50 schreef Lenny77 het volgende:
Je moet jezelf de vraag stellen of het het waard is? Ik ken nog mannen met hetzelfde probleem maar die er prima mee overweg kunnen. Je moet als partner gewoon niet zomaar aan de eikel komen of aan dat vel beginnen te rukken. Als je voorzichtig bent dan gaat het gewoon goed.

Mijn voorhuid is ook veel te krap. Dat het een afwijking is kwamen mijn toenmalige partner en ik pas veel later achter. Nooit iets aan gedaan behalve dan de 'tip' opgepakt dat je onder die huid ook moet wassen. Sex met de voorhuid heb ik nooit als probleem ervaren. Partners ook niet. Alleen bij condoomloze iets te ruige of te droge sex wou de huid nog wel eens naar achter schuiven en dat is dan niet fijn omdat de eikel dan afgekneld wordt.
pi_163037422
Had achteraf ff je nummer gegeven aan die assistente :P
Moeten zij weten
pi_163037684
TS heeft homoseks gehad met een mannelijke arts :')

oh kut, een dokter had ook een keer mijn lul aangeraakt :(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')