abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163057397
quote:
5s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:48 schreef Rica het volgende:
Weet iemand toevallig een online winkel met sorteerbakjes of geschikte pillendoosjes?

Liefst een met een na X bedrag geen verzendkosten.

Heb her en der al zitten zoeken maar kom weinig tegen.
Aliexpress:D

2016 New Rainbow 7 days Medicine Pill Box Medicine Dispenser Organizer Storage Holder
http://s.aliexpress.com/YfeUJBZJ
pi_163059956
Bij de So-Low XXL hebbie ook vakjesdozen voor 5-6 euro, daar heb ik ze gehaald. Al koos ik voor vaste vakjes ipv losse schotjes, omdat bij een val of op de kop houden dan niet alles alsnog door elkaar ligt. de schotjes moeten namelijk dan wel goed tegen de deksel aan drukken om geen steentjes door te laten..
dag
  vrijdag 17 juni 2016 @ 05:56:49 #28
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163078316
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:08 schreef FuchsiaGroen het volgende:

[..]

Aliexpress:D

2016 New Rainbow 7 days Medicine Pill Box Medicine Dispenser Organizer Storage Holder
http://s.aliexpress.com/YfeUJBZJ
Ligt het na weken verzending straks weer weken op het postpunt. :P

ps. wat was de maat van die boekenkast/secret garden plaat?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:28 schreef Peter het volgende:
Bij de So-Low XXL hebbie ook vakjesdozen voor 5-6 euro, daar heb ik ze gehaald. Al koos ik voor vaste vakjes ipv losse schotjes, omdat bij een val of op de kop houden dan niet alles alsnog door elkaar ligt. de schotjes moeten namelijk dan wel goed tegen de deksel aan drukken om geen steentjes door te laten..
Hey Peter :) Met welke ben jij bezig?

Ja losse schotjes lijkt me wat gevaarlijk.Dat elk bakje een eigen dekseltje heeft lijkt me ook handig. Om het nummer/code op te schrijven.
Ik heb al goedkope bakjes gevonden. Kralendoosjes. 12 vakjes (2,50) of 14 vakjes (3,25). Als ik van beide twee neem heb ik zat. Wel volle mep verzendkosten maar dat moet dan maar.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163078337
Haha dat wel lullig zijn. De plaat is 50x60 en bijna af!

Het gaat zo snel. En pakt ook makkelijker op vergeleken met borduren. Het enige jammere is dat het erg pixelig is.
pi_163078369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 05:56 schreef Rica het volgende:

[..]

Ligt het na weken verzending straks weer weken op het postpunt. :P

ps. wat was de maat van die boekenkast/secret garden plaat?

[..]

Hey Peter :) Met welke ben jij bezig?

Ja losse schotjes lijkt me wat gevaarlijk.Dat elk bakje een eigen dekseltje heeft lijkt me ook handig. Om het nummer/code op te schrijven.
Ik heb al goedkope bakjes gevonden. Kralendoosjes. 12 vakjes (2,50) of 14 vakjes (3,25). Als ik van beide twee neem heb ik zat. Wel volle mep verzendkosten maar dat moet dan maar.
ik ben met de grootste van de drie die ik gekocht heb begonnen :+
( die was er het eerste): piratenschip in de nacht.
dag
  vrijdag 17 juni 2016 @ 07:02:47 #31
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163078387
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 06:25 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Haha dat wel lullig zijn. De plaat is 50x60 en bijna af!

Het gaat zo snel. En pakt ook makkelijker op vergeleken met borduren. Het enige jammere is dat het erg pixelig is.
Zie je, die is zelf nog een stuk groter dan mijne (50x40). Dan moet het ook te doen zijn. :)

Ja die pixeligheid hou je helaas. Sommige zullen ook geschikter dan anderen zijn. Ik heb ook maar heel impulsief deze gekocht. Achteraf pas over nagedacht. Ik denk dat die zwart/witte tijger van essnhills er heel mooi uitkomt. Die heeft alleen zwart, wit en grijstinten. Of als je een afbeelding van bijvoorbeeld alleen rood, roze-tinten en wit zou hebben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 06:56 schreef Peter het volgende:

[..]

ik ben met de grootste van de drie die ik gekocht heb begonnen :+
( die was er het eerste): piratenschip in de nacht.
O we hebben dezelfde? :D Nou ik ga geen wedstrijdje doen. :P
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163078396
Het is ook meer voor het doen dan het resultaat. Gelukkig.
Ik weet al niet eens wat ik er mee ga doen als hij af is.
Dacht om een paar keer dezelfde te maken als placemat ofzo.

En waar blijven de foto's? ;)
  vrijdag 17 juni 2016 @ 07:37:08 #33
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163078505


Da's het hele pakket zoals ik het gekregen heb. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163078532
Cool! Wanneer ga je plakken?

Peter, dat is dezelfde als Rica heeft toch? Ook dezelfde afmetingen? Ben erg benieuwd!
  vrijdag 17 juni 2016 @ 08:03:52 #35
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163078652
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 07:44 schreef FuchsiaGroen het volgende:
Cool! Wanneer ga je plakken?

Nog geen idee. Ben met veel dingen tegelijk bezig momenteel en kan er geen vaste plek voor vrijhouden. Daarom is het ook beter om bakjes te hebben. En liefst ook een triplex plaat waar het op kan liggen. Dan kun je het gemakkelijk pakken en wegleggen. Als ik dat heb kan ik aan de slag.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163104299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 07:02 schreef Rica het volgende:

[..]

Zie je, die is zelf nog een stuk groter dan mijne (50x40). Dan moet het ook te doen zijn. :)

Ja die pixeligheid hou je helaas. Sommige zullen ook geschikter dan anderen zijn. Ik heb ook maar heel impulsief deze gekocht. Achteraf pas over nagedacht. Ik denk dat die zwart/witte tijger van essnhills er heel mooi uitkomt. Die heeft alleen zwart, wit en grijstinten. Of als je een afbeelding van bijvoorbeeld alleen rood, roze-tinten en wit zou hebben.

[..]

O we hebben dezelfde? :D Nou ik ga geen wedstrijdje doen. :P
Ik schiet ook al ff niet op, morgen weer verder, heb geen haast het is immers voor ontspanning :+
dag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 juni 2016 @ 13:32:01 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163108662
Ik ben vandaag eindelijk begonnen *O* Wat een priegelwerk maar wat is het leuk! Ik ben wel erg blij met de loep (en ik heb er zelfs ook nog een extra leesbril voor nodig :@ )

Was begonnen met het pincet maar als je eenmaal een begin hebt is dat plaktooltje ook wel erg handig ^O^ Ben nu kleur voor kleur in de doos aan het stoppen als ik ze aanbreek en dan schrijf ik met whiteboardstift bij elk vakje wat erin zit. Ik had alle zakjes al in die doos gestopt maar ik heb ze er maar weer uitgehaald :+ Toch handiger om ze op volgorde aan te breken in plaats van elke keer weer heel de doos doorspitten :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_163111818
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk begonnen *O* Wat een priegelwerk maar wat is het leuk! Ik ben wel erg blij met de loep (en ik heb er zelfs ook nog een extra leesbril voor nodig :@ )

Was begonnen met het pincet maar als je eenmaal een begin hebt is dat plaktooltje ook wel erg handig ^O^ Ben nu kleur voor kleur in de doos aan het stoppen als ik ze aanbreek en dan schrijf ik met whiteboardstift bij elk vakje wat erin zit. Ik had alle zakjes al in die doos gestopt maar ik heb ze er maar weer uitgehaald :+ Toch handiger om ze op volgorde aan te breken in plaats van elke keer weer heel de doos doorspitten :P
Ik vind de loep ook een nuttige aanvulling :Y En zelfs dan is het best priegelwerk *O*.
dag
pi_163117258
Hoe heet dat plaktooltje als ik het wil bestellen?
pi_163118252
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hoe heet dat plaktooltje als ik het wil bestellen?
Gewoon zoeken op diamant painting tool :)

Maar zit het er niet bij de meeste pakketjes gewoon bij?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_163119967
Pbij de mijne in ider geval niet, ik heb enkel een pincet
pi_163120688
Oh wat raar, bij mij zit het er wel bij.

Deze iets? http://www.aliexpress.com(...)b2-a6ad-b23e57e0fd8d
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_163120920
How gebruik je dat stokje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 juni 2016 @ 20:51:39 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163120956
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 20:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
How gebruik je dat stokje?
Dat roze spul is een soort lijm. Daar prik je in met dat stokje en dan plakt de punt. Dan kun je er steentjes mee oppakken :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_163121038
Ah, ok!
Dan mijn ik wel mijn nail art pencils :D dat zijn gewoon was-potloden. Zelfde effect dan.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 23:03:50 #46
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163125229
Deze gebruikt zelfs een heel plakwiel

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_163127926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:03 schreef Rica het volgende:
Deze gebruikt zelfs een heel plakwiel

Where's the fun in that? Zo ga je toch aan het hele doel voorbij? :D

Dat is net zoals dat je zelf een sjaal gaat breien, of een machine het laat doen..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 19 juni 2016 @ 07:06:13 #48
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_163131216
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 00:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

Where's the fun in that? Zo ga je toch aan het hele doel voorbij? :D

Dat is net zoals dat je zelf een sjaal gaat breien, of een machine het laat doen..
Ja vind ik ook. Het werkt ook alleen maar bij veel van dezelfde kleur bij elkaar. :)

Gisteravond kwam ik in de keuken trouwens een vol pak plastic bekertjes tegen.

Hmzz... Je kunt er met een stift op schrijven, je kunt ze stapelen, 50 stuks in een verpakking, je kunt ze eventueel doormidden knippen en alleen de bodem gebruiken..

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 juni 2016 @ 16:16:36 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_163140128
Ik heb te weinig minigripzakjes gekregen :P Gelukkig is er ebay Duitsland, dus binnenkort 100 stuks erbij :D

Fotootje dan maar eens, ik ben rechtsboven begonnen.



Dit moet het worden uiteindelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_163140728
Nouja zeg, dat plakwiel :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')