abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175548803
*bump*

Net op 'order' geklikt voor de Sage Ranger IV-X (tot voor kort alleen via zo'n gare massdrop).

19oz selvedge met groene lijnen:
Ranger-IV-X-19oz-Selvedge-Line.png

Nu hopen dat het qua verzendkosten niet huilen wordt :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_175560134
Ik vind hem wel nice. Kunnen die verzendkosten erg oplopen dan?
Boomshakalaka
  donderdag 7 december 2017 @ 21:15:57 #253
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175560983
Fancy broekje inderdaad.

Jammer van die korte inseam, waarom maken ze die dingen niet gewoon 38.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_175563034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef YourCaptor het volgende:
Ik vind hem wel nice. Kunnen die verzendkosten erg oplopen dan?
Indonesie, nooit goedkoop. Je kan ze beter ter plekke daar kopen, maar ik kom er voorlopig even niet en vond deze wel tof :) Hopelijk is de fit ook goed, want dat blijft altijd een gok met mijn bovenbenen en kuiten. Wel voor de slim fit gegaan ipv slim straight, want het enige verschil is dat bij de slim fit de pijpen vanaf de knie naar beneden wat minder wijd zijn. En op zeker voor een 34 gegaan ipv 32 :P

Inseam van 34 vond ik ook wat kort, then again als dat redelijk true to size is hoef ik hem maar een keer om te slaan en dan is de lengte perfect (33”).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_175591937
Cool, ben benieuwd hoe die er met wat wear uit gaat zien
Faka G
pi_175664514
Ze waren druk met Wall of Fades event, dus nu pas een mailtje terug met de bevestiging. Omgerekend 127 euro incl. verzenden, valt me opzich nog mee. Ze gaven alleen wel aan dat ie 3 oktober pas klaar zou zijn, denk dat ze het template voor de massdrop actie hebben gebruikt :P En anders is het lang wachten _O-

*update

Ah meteen een mailtje terug met een excuus en hij wordt ergens deze week verzonden _O_ ben benieuwd.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ener-G op 12-12-2017 11:22:58 ]
pi_175675852
^O^ ben benieuwd
Boomshakalaka
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:04:17 #258
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175676287
Doe maar even foto, misschien dat ik ook nog weer even zondig :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_175677984
Pics wanneer die binnen is :) Beter dat die zo snel mogelijk wordt verzonden
We fear that which we cannot see
pi_175696002
Als ie er is zal ik ook even de boel opmeten, eens kijken of hun maattabel echt wel klopt :P en ook nadat ik 'm in de badkuip heb gemieterd voor zn eerste soak, even kijken hoeveel krimp er nog in zit.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')