abonnement Unibet Coolblue
pi_162909900
quote:
Christina Grimmie, de zangeres die vannacht in Orlando werd neergeschoten, is overleden. De oud-The Voice-kandidate werd kort na haar concert neergeschoten. Haar woordvoerder meldt dat ze aan haar verwondingen is bezweken.

Op het moment van de schietpartij deed de zangeres een meet-and-greet met haar fans. De politie meldt dat de schutter zichzelf van het leven heeft beroofd. Tijdens de schietpartij zou de broer van de zangeres zich op de schutter hebben geworpen. De dader had twee wapens bij zich.

Volgens een woordvoerder van Grimmie is het motief van de dader niet bekend. Ook kon zij niet zeggen of de dader een bekende van de zangeres was.

The Voice

Christina Grimmie deed in 2014 mee aan de Amerikaanse versie van The Voice. Ze werd derde in de competitie. Na haar vertrek bij The Voice kreeg Grimmie een platencontract bij het platenlabel van Adam Levine, jurylid bij het programma en zanger van Maroon 5.
http://nos.nl/artikel/211(...)oten-na-concert.html
pi_162909901
Triest :{
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:32:19 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162909926
Grimmig einde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162910044
World Wide Trending Topic op Twitter ook
pi_162910361
Wat een treurig bericht op de vroege morgen. Ze kon wel zingen hoor.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_162915438
;( -O- ik las dit vanmorgen. Volgde haar een tijdje, jaren geleden, toen ze net op youtube begon 'door te breken'.

Dit is een van mijn favoriete youtubesamenwerkingen O+

Ja doei.
pi_162921996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
;( -O- ik las dit vanmorgen. Volgde haar een tijdje, jaren geleden, toen ze net op youtube begon 'door te breken'.

Dit is een van mijn favoriete youtubesamenwerkingen O+

Dit is precies wat ik wilde zeggen :'( .
pi_162933222

Kevin James Loibl, 27, is pictured in this undated photo released by Orlando Police, June 11, 2016.

Gevaarlijke kop had ie
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')