abonnement Unibet Coolblue
pi_163014141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:33 schreef DansNotreChute het volgende:
Ik spring zowat tegen het plafond aan. Weet niet wat ik moet doen, heb vandaag al 50 sigaretten gerookt. Ik ga nu naar de supermarkt om biertjes te halen. Dan kan je me veroordelen maar ik zit niet bij de fucking AA. Ik heb gewoon een zooi biertjes nodig.
Verlies je er niet in.
pi_163014475
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:54 schreef Droopie het volgende:
Je kan je ouders bellen voor hulp, de hulpverlening voor hulp, je had hier om hulp kunnen vragen.
Allemaal keuzes die je bewust negeert, en dan zeg je ik weet niet wat ik moet doen???
dus hoe ver ben je nu na al die maanden? Je weet alles beter en wist het nu zeker toch?

Zo tot zover de kritische benadering, succes met je herstel morgen.
Mijn ouders bellen kan al de hele week niet want ze zijn op vakantie.

Dit is precie waarom ik het beter niet had kunnen plaatsen. Ik snap dat je vanuit jouw positie ernstige issues mee heb, maar ik heb nu gewoon zin om biertjes te halen en GEEN zin om veroordeeld te worden.
pi_163014493
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:40 schreef Franknfurter het volgende:
Ben je al de deur uit DNS? Anders mag je altijd even een berichtje sturen om te praten over je drang om te drinken..
Dat is aardig van je maar ik ga nu weg. Ga een hele tas halen.
pi_163014602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:13 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Dat is aardig van je maar ik ga nu weg. Ga een hele tas halen.
Oke, als je wil staat mijn aanbod altijd nog. Veel succes met wat er nu in je omgaat, ik ga ervanuit dat het niet mis is.
pi_163014621
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:12 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Mijn ouders bellen kan al de hele week niet want ze zijn op vakantie.

Dit is precie waarom ik het beter niet had kunnen plaatsen. Ik snap dat je vanuit jouw positie ernstige issues mee heb, maar ik heb nu gewoon zin om biertjes te halen en GEEN zin om veroordeeld te worden.
Waarom post je het dan hier?
Waarom doe je niet een hulpverzoek?
Bij mij, bij Praadje, bij Sammz?
Waarom begin je zelf over de AA?
Waarom bel je niet iemand op van de detox-groep?

Nee je steekt een middelvinger op en zegt ik heb schijt aan iedereen.
Nou dan krijg je een reactie, kijk eens naar jezelf en niet naar anderen.

Als je het moeilijk hebt ben ik de laatste die je negeert samen met wat anderen.
Maar zo denk jij niet, je wilt liever anderen een stuk schuld toeschuiven.
Hell To The Liars
pi_163014641
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:13 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Dat is aardig van je maar ik ga nu weg. Ga een hele tas halen.
die laatste opmerking he..echt..
kijk mij stoer/ zielig zijn waar niemand zgn naar omkijkt
Hell To The Liars
pi_163014660
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waarom post je het dan hier?
Waarom doe je niet een hulpverzoek?
Is dit niet gewoon een hulpverzoek? Á la: "ik ga over een uur mezelf vermoorden!". Ben geen verslavingsexpert hoor.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_163014738
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:18 schreef nostra het volgende:

[..]

Is dit niet gewoon een hulpverzoek? Á la: "ik ga over een uur mezelf vermoorden!". Ben geen verslavingsexpert hoor.
misschien wel, maar ik heb hem al aangeboden om hem de AA in te krijgen, om hem de juiste zorg te bieden (professioneel).
heel mijn verhaal verteld, de stappen doorgestuurd.

meerdere keren en het is niet zijn eerste terugval.

maar hij is al maanden op zijn eigen manier bezig en wilt het zelf doen, ik wil iemand best helpen, maar hij moet het zelf willen en zijn best doen
Hell To The Liars
pi_163014809
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:21 schreef Droopie het volgende:

[..]

misschien wel, maar ik heb hem al aangeboden om hem de AA in te krijgen, om hem de juiste zorg te bieden (professioneel).
heel mijn verhaal verteld, de stappen doorgestuurd.

maar hij is al maanden op zijn eigen manier bezig en wilt het zelf doen, ik wil iemand best helpen, maar hij moet het zelf willen en zijn best doen
Ik begrijp dat jij vooral wil dat dit tot een goed einde komt, juist door de je eigen ervaring. Het is alleen aan DNC om de juiste weg te kiezen. Hem daar een schuldgevoel over aanpraten gaat niet helpen. Laat hem zelf zijn manier kiezen, dat gaat misschien goed en misschien wel nooit, maar als jij het niet meer aankunt om het aan te zien dan is de enige optie je handen er vanaf trekken.
pi_163014832
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:21 schreef Droopie het volgende:

[..]

misschien wel, maar ik heb hem al aangeboden om hem de AA in te krijgen, om hem de juiste zorg te bieden (professioneel).
heel mijn verhaal verteld, de stappen doorgestuurd.

meerdere keren en het is niet zijn eerste terugval.

maar hij is al maanden op zijn eigen manier bezig en wilt het zelf doen, ik wil iemand best helpen, maar hij moet het zelf willen en zijn best doen
Ja, daarom dat ik het ook zo gevaarlijk vond dat er nogal gestimuleerd werd om 'twee biertjes hier', 'af en toe een terugvalletje daar'. Wat ik in mijn omgeving gezien heb werkt zo'n aanpak niet bij een echte verslaafde. Zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat wel zelf kunnen, maar die zullen in eerste instantie ook niet zo'n topic openen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_163014926
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:23 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij vooral wil dat dit tot een goed einde komt, juist door de je eigen ervaring. Het is alleen aan DNC om de juiste weg te kiezen. Hem daar een schuldgevoel over aanpraten gaat niet helpen. Laat hem zelf zijn manier kiezen, dat gaat misschien goed en misschien wel nooit, maar als jij het niet meer aankunt om het aan te zien dan is de enige optie je handen er vanaf trekken.
misschien werkte de eerste paar keer niet door het zachte lieve gedoe.
dat slachtofferrol van altijd wijzen trek ik slecht..
en dan zeggen ik ga drinken ik ben niet van de fokking AA..ervaar ik als een subtiele verwijzing naar mij

of je een drankprobleem heb of niet..doe gewoon normaal naar elkaar toe
Hell To The Liars
pi_163014984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:33 schreef DansNotreChute het volgende:
Ik heb gewoon een zooi biertjes nodig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:13 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ga een hele tas halen.
Doe niet. Liefst niks, maar maximaal 2 biertjes, geen hele tas vol.
Wat is er gebeurd?
pi_163014993
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

misschien werkte de eerste paar keer niet door het zachte lieve gedoe.
dat slachtofferrol van altijd wijzen trek ik slecht..
en dan zeggen ik ga drinken ik ben niet van de fokking AA..ervaar ik als een subtiele verwijzing naar mij

of je een drankprobleem heb of niet..doe gewoon normaal naar elkaar toe
Als je je aangevallen voelt kun je ook altijd weggaan. Ik begrijp heus dat het niet makkelijk voor jou is, maar feit blijft dat we hier nooit hulpverleners kunnen zijn. Wij kunnen DNC enkel helpen bij de gang naar hulp die hij zelf wil.
pi_163015029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Als je je aangevallen voelt kun je ook altijd weggaan. Ik begrijp heus dat het niet makkelijk voor jou is, maar feit blijft dat we hier nooit hulpverleners kunnen zijn. Wij kunnen DNC enkel helpen bij de gang naar hulp die hij zelf wil.
klopt, maar als ik het dus niet eens ben op een forum, zou ik weg moeten gaan, ipv erover te discusseren of mijn mening te uiten.?
Hell To The Liars
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:33:30 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163015108
Laten we vooral rustig blijven :). We willen allemaal dat DNC van 't bier af kan blijven, maar wij kunnen hem niet dwingen, wij zijn geen professionals en het enige dat wij kunnen doen is steunen, adviseren en waar nodig een schop onder zijn kont geven :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:35:19 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163015167
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:13 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Dat is aardig van je maar ik ga nu weg. Ga een hele tas halen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best teleurgesteld in ben :). Je was zo ontzettend goed op weg, vrolijk, lekker bezig met je tekeningen en je koken en opeens, bam, dit.

Als je je zo slecht voelde, waarom niet even een DM'etje? Even een bevestiging vragen? Dat is echt helemaal oké. Je kunt dit niet alleen, dus probeer dat ook niet :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163016334
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Waarom post je het dan hier?
Waarom doe je niet een hulpverzoek?
Bij mij, bij Praadje, bij Sammz?
Waarom begin je zelf over de AA?
Waarom bel je niet iemand op van de detox-groep?

Nee je steekt een middelvinger op en zegt ik heb schijt aan iedereen.
Nou dan krijg je een reactie, kijk eens naar jezelf en niet naar anderen.

Als je het moeilijk hebt ben ik de laatste die je negeert samen met wat anderen.
Maar zo denk jij niet, je wilt liever anderen een stuk schuld toeschuiven.
Waar de fuck heb hje het over man. Ik schuif niemand enige schuld toe.

Ik zit hier nu in mijn eentje in huis. Geen dronken buurman, geen vrienden of familie. Zit nu gewoon met een moment voor mezelf biertjes te drinken en niemand heeft daar last van. Ik ben het echt zat om mezelf te moeten verantwoorden tegenover jou. Anders post ik gewoon niet meer in dit topic, prima.

En nu ga ik offline. Heb hier totaal geen zin in.
pi_163016374
Bedankt voor alle andere berichten maar mijn hoofd staat er nu even niet naar om te reageren.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:09:31 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163016410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Waar de fuck heb hje het over man. Ik schuif niemand enige schuld toe.

Ik zit hier nu in mijn eentje in huis. Geen dronken buurman, geen vrienden of familie. Zit nu gewoon met een moment voor mezelf biertjes te drinken en niemand heeft daar last van. Ik ben het echt zat om mezelf te moeten verantwoorden tegenover jou. Anders post ik gewoon niet meer in dit topic, prima.

En nu ga ik offline. Heb hier totaal geen zin in.
Stel je niet aan. Wat hij zegt is gewoon logisch.

Ga lekker offline, slaap erover. Wie weet zie je morgen in dat vandaag niet zo handig was :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163016485
Hoeveel dagen was je nu zonder? Als je dit straks leest, gewoon met jezelf afspreken dat je de volgende keer 10% langer vol houdt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:11:46 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163016501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:11 schreef Koral het volgende:
Hoeveel dagen was je nu zonder? Als je dit straks leest, gewoon met jezelf afspreken dat je de volgende keer 10% langer vol houdt?
Goede tip :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163016623
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Wat hij zegt is gewoon logisch.

Ga lekker offline, slaap erover. Wie weet zie je morgen in dat vandaag niet zo handig was :).
Ik stel me niet aan. Als je beter leest zie je dat Droopie een aantal misselijke opmerkingen maakt. En waarom? Puur vanwege het feit dat ik een paar biertjes haal.

iki ben hier klaar mee. Zelfs bij de detox beoordelen ze mij niet. En op de AA terug te komen: nadat ik er het 1 en ander over heb gelezen weet ik zeker dat het niks voor mij is. Ik krijg sowieso jeuk van alles dat neigt naar spiritualiteit en religie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:16:58 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163016716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:14 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik stel me niet aan. Als je beter leest zie je dat Droopie een aantal misselijke opmerkingen maakt. En waarom? Puur vanwege het feit dat ik een paar biertjes haal.

iki ben hier klaar mee. Zelfs bij de detox beoordelen ze mij niet. En op de AA terug te komen: nadat ik er het 1 en ander over heb gelezen weet ik zeker dat het niks voor mij is. Ik krijg sowieso jeuk van alles dat neigt naar spiritualiteit en religie.
Je stelt je wel aan. Jij kwam zelf met de AA aanzetten, dat deed Droopie niet. Die probeert je te helpen, net als de vorige keer toen je zo tekeer ging en achteraf bedacht dat het toch wel goed bedoeld was :).

Niemand is perfect en de gemoederen lopen hoog op met dit soort dingen, vooral omdat iedereen ervaringsdeskundige is en de valkuilen kent. Maar iedereen dingen ook persoonlijk aantrekt. Jullie zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163016846
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je stelt je wel aan. Jij kwam zelf met de AA aanzetten, dat deed Droopie niet. Die probeert je te helpen, net als de vorige keer toen je zo tekeer ging en achteraf bedacht dat het toch wel goed bedoeld was :).

Niemand is perfect en de gemoederen lopen hoog op met dit soort dingen, vooral omdat iedereen ervaringsdeskundige is en de valkuilen kent. Maar iedereen dingen ook persoonlijk aantrekt. Jullie zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje.
Ik heb alles teruggelezen maar zie niet war ik mezelf aanstel.

Zit overigens al vanaf 3 uur 's middags te drinken en ga door tot ik straks in coma lig.
pi_163016928
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik heb alles teruggelezen maar zie niet war ik mezelf aanstel.

Zit overigens al vanaf 3 uur 's middags te drinken en ga door tot ik straks in coma lig.
En dat maakt je echt gelukkig?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:22:20 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163016939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik heb alles teruggelezen maar zie niet war ik mezelf aanstel.

Zit overigens al vanaf 3 uur 's middags te drinken en ga door tot ik straks in coma lig.
Lees deze post nog eens terug?

Je bent echt jezelf niet. Waar is die vrolijke jongen van de afgelopen week *O*? Waarom opeens deze schreeuw om aandacht? Schrijf het van je af, de mensen hier willen je enkel helpen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163016949
/

[ Bericht 11% gewijzigd door Milan. op 14-06-2016 21:29:36 (Weg) ]
pi_163017060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]


Zit overigens al vanaf 3 uur 's middags te drinken en ga door tot ik straks in coma lig.
En wie heb je daar mee?

Is dit topic trouwens niet iets te gevoelig voor Fok? Niemand is hier echt hulpverlener natuurlijk.
pi_163017086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:07 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Waar de fuck heb hje het over man. Ik schuif niemand enige schuld toe.

Ik zit hier nu in mijn eentje in huis. Geen dronken buurman, geen vrienden of familie. Zit nu gewoon met een moment voor mezelf biertjes te drinken en niemand heeft daar last van. Ik ben het echt zat om mezelf te moeten verantwoorden tegenover jou. Anders post ik gewoon niet meer in dit topic, prima.

En nu ga ik offline. Heb hier totaal geen zin in.
Het is jouw leven hè, jouw beslissingen. Mensen hier proberen met je mee te denken en hulp te bieden op een manier die hen het beste lijkt, dat is ook confronterend.

Jij bent degene die wil stoppen met drinken, jij bent de enige die dat kan doen.

Ik vind het oprecht zonde, je lijkt je elke keer zo goed te voelen zonder alcohol en dan val je weer in een gat waarop je doet alsof het niks uitmaakt. Maar het maakt wel uit, je hebt immers de stap zelf gezet om te willen stoppen.

Soit, vandaag is vandaag, morgen weer een dag, misschien een ideetje om morgen eens op te schrijven waar je triggers liggen en kijken hoe je die triggers kunt vermijden/leren daar mee om te gaan?

Sterkte iig, mocht je steun nodig hebben, dm/pm staat open.
pi_163017138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:20 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik heb alles teruggelezen maar zie niet war ik mezelf aanstel.

Zit overigens al vanaf 3 uur 's middags te drinken en ga door tot ik straks in coma lig.
Wat heeft ervoor gezorgd dat je van zo vol vertrouwen naar de toekomst gericht opeens (?) alleen maar denkt aan hoe je je nu voelt en daar een beloning/drang/compensatie voor aan het nemen bent?

Ik veroordeel je niet trouwens. Heb het recht niet. Vraag het me oprecht af?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163017286
Ja, ik ben bezelf niet. Bedankt voor alle berichten in ieder geval. En (nogmaals) excuses aan Droopie. Soms is de hele wereld zo gitzwart.

Morgen weer naar de detoxgroep. Ik ga nu offline.
pi_163017407
Kom op Dans probeer jezelf weer te herpakken en wat rust te nemen.
Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen..
Sterkte..
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:34:52 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163017454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:31 schreef DansNotreChute het volgende:
Ja, ik ben bezelf niet. Bedankt voor alle berichten in ieder geval. En (nogmaals) excuses aan Droopie. Soms is de hele wereld zo gitzwart.

Morgen weer naar de detoxgroep. Ik ga nu offline.
Doe rustig aan :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163018027
Jeetje Dans, waar is die opgewekte positieve jongeman gebleven? Wat je nu allemaal schrijft en nog gaat schrijven komt allemaal voor uit emotie, opgewekt door de drank.
Wat jammer en wat zonde dat het mis is gegaan maar ik denk dat iedereen die ooit gedronken heeft dit wel herkend.
Ik hoop dat je op tijd stopt met drinken en niet doorgaat tot je erbij neervalt en morgen weer verder gaat waar je gebleven was. Want je was echt goed bezig.
En dat we weer gezellig kunnen beppen over wat je gaat eten ;)

Hou je taai jongen en ik zal dit topic open laten staan voor als je iets kwijt wilt.

Vergeet trouwens niet dat ook Droopie alleen maar wil helpen. Een ieder doet het op zijn manier maar veroordeel hem daar niet op.
pi_163018165
Ik hoop wel dat je hier blijft schrijven, of je nu wel of niet drinkt. Niet dat je je isoleert en weer helemaal terug bij af bent.
En dat je ook begrijpt dat de soms harde woorden ook met een goede intentie geplaatst worden.
pi_163018214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:58 schreef aloa het volgende:
Dag twee.
Met een bak thee c_/
Ach, je sneeuwt helemaal onder. Goed van je en geniet van je thee.
pi_163019178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:55 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach, je sneeuwt helemaal onder. Goed van je en geniet van je thee.
Dank je. Vroeg op bed maar.

Ik snap de hele discussie trouwens wel (van beide kanten).
Soms is de drang te sterk, het is een weg van vallen en opstaan!
pi_163019361
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:19 schreef aloa het volgende:

[..]

Dank je. Vroeg op bed maar.

Ik snap de hele discussie trouwens wel (van beide kanten).
Soms is de drang te sterk, het is een weg van vallen en opstaan!
Dat is het zeker. En de discussie snap ik ook.
Heb je veel last van ontwenningsverschijnselen, zweten, slapeloosheid?
pi_163019637
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat is het zeker. En de discussie snap ik ook.
Heb je veel last van ontwenningsverschijnselen, zweten, slapeloosheid?
slapen is niet makkelijk. Slapen, wakker, slapen, wakker etc etc.
pi_163019774
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef aloa het volgende:

[..]

slapen is niet makkelijk. Slapen, wakker, slapen, wakker etc etc.
Ja dat zal niet makkelijk zijn inderdaad. Misschien helpt het als je de radio zachtjes aanzet, lig je voor je gevoel niet zo nutteloos te liggen. Ik luister meestal radio 1, lekker geklets.
pi_163019854
DNC, lurker hier. Ik wil je sterkte wensen. En een beetje liefde naar jezelf toe. Ok de biertjes zitten er in. Het ging mis. Morgen weer een dag.

Daarmee bedoel ik niet, het is niet erg, het is goed, maar het is gebeurd. Morgen een tijd om (eerst de biertjes die nog over zijn weg te gooien en dan) terug te kijken. Waar ging dat mis? Waar kwam dat tegenhetplafondspringgevoel vandaan? Wat was de trigger die dat gevoel in gang zette? Hoe kun je voorkomen dat je de volgende keer in die valkuil trapt? Wat kun je anders doen met die trigger? Nu was jouw "oplossing" drank halen en jezelf de ellende inzuipen. Dat is niet wat je wil weten we uit dit topic. Dus wat zou een reactie van jou kunnen zijn wanneer je die trigger weer ervaart? Een reactie die je WEL wil, waar je jezelf mee vooruit helpt ipv een paar stappen terug. Wat zijn de alternatieven?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163025249
Na mijn laatste bericht hier gisteravond ben ik niet door gaan drinken. Ben gelijk mijn bed in gedoken. Ik hoop dat jullie mijn onzinberichten kunnen vergeven.

En Samzz had gelijk. Ik reageerde overtrokken op de berichten van Droopie. Ik weet dat het geen excuus is maar het is zuiver de paranoia.

Straks naar de detoxgroep, heb eigenlijk niet zo'n zin om met mensen te praten maar ik ga wel. Laat vanmiddag weten hoe het is gegaan.

Beetje warrig bericht maargoed.
pi_163025261
Misschien reageer ik vanmiddag op wat berichten hier, moet zo weg.
pi_163025317
Heel goed dat je gestopt bent na je laatste bericht! Nu weer de draad oppakken en lekker gaan koken en tekenen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:34:25 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163025323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:28 schreef DansNotreChute het volgende:
Na mijn laatste bericht hier gisteravond ben ik niet door gaan drinken. Ben gelijk mijn bed in gedoken. Ik hoop dat jullie mijn onzinberichten kunnen vergeven.

En Samzz had gelijk. Ik reageerde overtrokken op de berichten van Droopie. Ik weet dat het geen excuus is maar het is zuiver de paranoia.

Straks naar de detoxgroep, heb eigenlijk niet zo'n zin om met mensen te praten maar ik ga wel. Laat vanmiddag weten hoe het is gegaan.

Beetje warrig bericht maargoed.
Goed dat je erkent wat er gebeurd is. Dat is belangrijk in het herkennen wanneer je zo'n bui weer voelt aankomen.

Succes op de detoxgroep.

Heb je ook hulp van een psycholoog/psychiater?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163029142
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef aloa het volgende:

[..]

slapen is niet makkelijk. Slapen, wakker, slapen, wakker etc etc.
Hoe heb je geslapen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163029231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:28 schreef DansNotreChute het volgende:
Na mijn laatste bericht hier gisteravond ben ik niet door gaan drinken. Ben gelijk mijn bed in gedoken. Ik hoop dat jullie mijn onzinberichten kunnen vergeven.

En Samzz had gelijk. Ik reageerde overtrokken op de berichten van Droopie. Ik weet dat het geen excuus is maar het is zuiver de paranoia.

Straks naar de detoxgroep, heb eigenlijk niet zo'n zin om met mensen te praten maar ik ga wel. Laat vanmiddag weten hoe het is gegaan.

Beetje warrig bericht maargoed.
Je lijkt me een man van impulsen, waarin de wereld op zwakkeremomenten opeens erg zwartwit is.
Zoals de anderen zeggen: het lijkt me haast ondoenlijk om hier in je eentje uit te komen.

Wat zou je kunnen helpen om in zo'n moment niet naar de drank te grijpen?
Of het nu iets is wat je zelf kunt doen, je omgeving kan doen of wij op FOK! kunnen doen. Mensen hebben het aangeboden, je hoeft alleen maar ja te zeggen.

En ik blijf het waarderen en supersterk van je vinden dat je later kunt terugkijken op die momenten en sorry kunt zeggen voor de toon van jouw berichten. In die berichten spreekt de paranoia, niet jij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_163029497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:08 schreef Cat22 het volgende:
En ik blijf het waarderen en supersterk van je vinden dat je later kunt terugkijken op die momenten en sorry kunt zeggen voor de toon van jouw berichten. In die berichten spreekt de paranoia, niet jij.
Hierbij kan ik me alleen maar aansluiten. ^O^

Ik ben wel nieuwsgierig naar het verhaal en waar de valkuil lag. :)
pi_163029716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:33 schreef Franknfurter het volgende:
Heel goed dat je gestopt bent na je laatste bericht! Nu weer de draad oppakken en lekker gaan koken en tekenen.
pi_163032598
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je lijkt me een man van impulsen, waarin de wereld op zwakkeremomenten opeens erg zwartwit is.
Zoals de anderen zeggen: het lijkt me haast ondoenlijk om hier in je eentje uit te komen.

Wat zou je kunnen helpen om in zo'n moment niet naar de drank te grijpen?
Of het nu iets is wat je zelf kunt doen, je omgeving kan doen of wij op FOK! kunnen doen. Mensen hebben het aangeboden, je hoeft alleen maar ja te zeggen.

En ik blijf het waarderen en supersterk van je vinden dat je later kunt terugkijken op die momenten en sorry kunt zeggen voor de toon van jouw berichten. In die berichten spreekt de paranoia, niet jij.
Klopt, ik ben vaak impulsief.

Het was een zeer verhelderende bijeenkomst bij de detox. Zal niet zeggen wat we precies besproken hebben maar vandaag had ik dit echt nodig. Ik snap dat mensen willen helpen maar soms weet ik zelf niet eens hoe ik geholpen kan worden.

Bedankt voor je lieve bericht trouwens. Op dit moment ben ik helaas weer paranoide (vanuit het niets lijkt wel).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')