Op een bepaalde leeftijd maakt gewicht niet meer uit he?quote:
Gewoon je eigen schoenen maken van carbonquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb sidi's met carbon zool maat gemaakt, leer van ongeboren kalf en met diamanten ingelegd. Schoenplaatjes zijn van puur goud.
Ik zoek nog naar zo'n 100 Watt, maar dan voor 6 uur, en wel voor een klein prijsje, mag niet meer dan een halve kilo wegen en moet volledig in de zadelbuis en pen passen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef ratatat het volgende:
http://dopedbikes.com/
50 Watt voor 20 minuten met batterijen die volledig in de zitbuis / zadelpen zitten. Lang niet gek.
Bij Ahoy controleren ze toch niet. En 50 Watt is goed denk ik, das niet zoveel anders loopt het in de gaten. Je zou mss nog beter 20Watt hebben oid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef ratatat het volgende:
http://dopedbikes.com/
50 Watt voor 20 minuten met batterijen die volledig in de zitbuis / zadelpen zitten. Lang niet gek.
Nee maar ik hou me aanbevolen voor de Oetinger Omloop, of de vrije veltins tochtquote:
Ik mis een beetje de testimonials. Dat zou lachen zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:20 schreef ratatat het volgende:
http://dopedbikes.com/
50 Watt voor 20 minuten met batterijen die volledig in de zitbuis / zadelpen zitten. Lang niet gek.
Wel een groepset en powermeterquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:12 schreef ratatat het volgende:
Wat? Niet eens een nieuw frame gekocht? Je had dat ding al iets van 2 maanden...
Ziet er vet uit!quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wel een groepset en powermeter
[ afbeelding ]
Thx!quote:
Welke frame hebt gescoord? Loctite lees ik hier en daarquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ziet er vet uit!
Ik heb zelf vandaag m'n eerste pakketje mogen ontvangen, morgen volgt als het goed is de rest en dan kan ik gaan opbouwen.
En ik heb nu van die pressfit lagers. Schijnbaar willen die nog wel eens gaan kraken. Is het handig om er dan iets tussen te smeren? Lagerbehuizing is plastic en trapas is alu.
Koel. Ben benieuwd naar het eindresultaat! En hoe het frame bevalt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:20 schreef ratatat het volgende:
Bowman Palace in het groen. 5800 groep (had ik al het crankstel van) met een 6800 voorderrie.
dacht ik ook idd. En die carbon reparatie moet veel mooier kunnen. Maar mooi dat ie weer heel is.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:36 schreef ddx het volgende:
Is achterderailleurkabel niet beetje te lang ?
Daar kan hij de was op te drogen hangen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:36 schreef ddx het volgende:
Is achterderailleurkabel niet beetje te lang ?
Dit was de goedkoopste optie met goede recensies, anderen konden inderdaad hetzelfde carbonsoort gebruiken op de bovenste laag zodat het minder opvalt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
dacht ik ook idd. En die carbon reparatie moet veel mooier kunnen. Maar mooi dat ie weer heel is.
Dit is een lasso, geen kabel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dit was de goedkoopste optie met goede recensies, anderen konden inderdaad hetzelfde carbonsoort gebruiken op het bovenste laag zodat het minder opvalt.
En ik had eerst een te korte kabel, nu een langere omdat dat soepeler zou moeten schakelen doordat er minder wrijving op zit
Ik had na montage met die record groep ook schakelissues, op de bok prima maar op de weg net niet. Bleek uiteindelijk met een compleet nieuwe shifterkabel verholpen. Zat ws toch ergens een braampje oid waardoor het afschakelen te langzaam ging.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit is een lasso, geen kabel.
En wat win je? Niet meer dan wat een beetje kabelslijtage teniet zou doen. Zit ook genoeg spanning op die force-veer dat een beetje wrijving gene bal uitmaakt.
Zou er een meter of 12 afknippen. Zolang de buitenkabel recht in de achterderrie gaat is het goed.
Verder wel een mooi fietsje zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |