abonnementen ibood.com bol.com
pi_162883253
registreer om deze reclame te verbergen
Welk bewijs materiaal is voor het bestaan van verbluffende Unidentified Flying Objects en een buitenaarde bezoeking:
- Honderden (high ranked) whistle blowers:
vb: The citizen hearing on disclosure
We brought 40 researchers and military/agency/political witnesses to the National Press Club in Washington to testify for 30 hours over 5 days before 6 former members of the U. S. Congress regarding events and evidence for extraterrestrial related phenomena since 1947.

-10 astronauten en 5 presidenten met bijzondere uitspraken:
Gwef1eC.jpg
QoyWVSl.jpg

- 10 landen die duizenden gedeclassificeerde overheids documenten hebben vrijgegeven (doordat mensen ze zelf opgevraagd hadden) over UFOs en buitenaardse wezens (veel documenten (compleet) gecensureerd en verwijzen naar veel meer documenten met soms nog beter bewijsmateriaal)

De documenten bevatten soms verwijzingen naar buitenaardse (bv. het FBI document dat praat over interdimensionale aliens) en bevatten het sterkste bewijsmateriaal voor verbluffende UFOs: radar data, fysieke sporen, meerdere hoog geplaatste getuigenissen en bevatten indicaties voor een cover up (zoals veel whistle blowers ook claimen
(alle files: http://that1archive.neocities.org/subfolder1/ufo-files.html)

-Verschillende mass sightings (phoenix lights, ariel phenomena, belgium UFO wave: zie website)

-Duizenden mensen die contact gehad claimen te hebben, een harvard psychiatry professor die dit fenomeen onderzocht en ze geloofde:

-Geanalyseerde objecten, uit het lichaam van self proclaimed abductees die onderzocht zijn door 's werelds beste laboratoria, die geloofde dat de implantaten gemaakt waren van 'zeldzame meteoriten' (zonder dat ze wisten dat de objecten uit lichamen kwamen)

De meeste vooruitgang in het afgelopen jaar komt van John Podesta (ex chief of staff voor Bill Clinton, counselor van Obama en nu chairman voor Hillary):
pi_162883304
Goed verhaal.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:22:57 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162883574
Ja? Dit is het beste bewijs?

Ok.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_162883671
Inderdaad. Als dit alles is....

Maar het blijft woord tegen woord. Als die astronauten van die verhalen hebben kun je ook als tegenargumenten hebben: De ruimte doet rare dingen met een mensenhoofd. Of: er vliegt ongelooflijk veel ruimtepuin rond in de ruimte. Dus alles valt te weerleggen.

En wie zegt dat de twee Apollo-mannen die dingen echt hebben gezegd? Het staat niet op tape. Ik heb minder gekke dingen gezien die later een hoax bleken te zijn (bijvoorbeeld het meest beruchte spookhuis in Engeland, die rectory, bleek gewoon opzet te zijn. En ook Amytiville bleek niet waar, zo kunnen we nog even doorgaan)

En: we hebben ze nog steeds niet gezien, die jongens uit de ruimte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sigaartje op 10-06-2016 09:41:45 ]
Ik wil mod worden.
pi_162925881
Nee, het is een intro, maar slecht bewijsmateriaal?

Radar data, heel veel officiële documenten, fysieke data, mass sightings etc. is geen slecht bewijsmateriaal, maar mensen kunnen dingen vaak moeilijk accepteren als het nog niet door de massa geaccepteerd is.

Hier overigens nog een Belgische Majoor generaal over de 'Belgium UFO wave' met radar data en f-16 lock-ons:
pi_162943057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 20:44 schreef alwaysbenice het volgende:
Nee, het is een intro, maar slecht bewijsmateriaal?

Radar data, heel veel officiële documenten, fysieke data, mass sightings etc. is geen slecht bewijsmateriaal, maar mensen kunnen dingen vaak moeilijk accepteren als het nog niet door de massa geaccepteerd is.

Hier overigens nog een Belgische Majoor generaal over de 'Belgium UFO wave' met radar data en f-16 lock-ons:
In het boek van Leslie Kean hekelt dezelfde generaal de sceptici die niet ter plaatse waren voor grondig onderzoek. Die zich niet eens voor een fractie hebben verdiept in de velen duizenden verklaringen van ooggetuigen en dat het nu vele jaren later in de internet tijdperk wordt weggeschreven als massa hysterie. Alsof duizenden mensen ineens allemaal in een psychose raakte.

Hij vind het overigens jammer dat één radar systeem van een f16 niet naar behoren werkte waardoor er nog één overbleef. Dit is voer voor sceptici dat het allemaal één grote illusie is, terwijl er ook nog grond radar beelden zijn en mensen die op de grond het gehele spektakel van f16's die achter ufo's aanvlogen konden aanschouwen.

Voor mij is het duidelijk dat die machines bestaan. De vraag van 'maar wie heeft ze dan gemaakt' maakt mij angstiger.

Het is te makkelijk om even 20 minuten jezelf in te lezen naar wat er gebeurd is als sceptici om het dan allemaal maar even weg te zetten als een hoax, terwijl je er niet bij was en je niet in de vele verklaringen hebt verdiept.

En dan nog die ene foto die later vervalst bleek te zijn. Sceptici springen daarop als vliegen op een hoop stront, van ZIE JE WEL, HOAX!, terwijl er genoeg andere beelden en foto's zijn. Het is verwarrend als je de bewuste foto opzoekt, want je komt genoeg foto's tegen die wel degelijk echt zijn.. maar hé, als één foto een hoax is, en je googled het even en er komen ook andere foto's naar boven, dan is het gemakkelijk als sceptici om ze allemaal maar weg te zetten als een hoax omdat het niet eens meer duidelijk is om welke foto het precies gaat, hé?
pi_162943177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:29 schreef Sigaartje het volgende:

Maar het blijft woord tegen woord. Als die astronauten van die verhalen hebben kun je ook als tegenargumenten hebben: De ruimte doet rare dingen met een mensenhoofd. Of: er vliegt ongelooflijk veel ruimtepuin rond in de ruimte. Dus alles valt te weerleggen.

En wie zegt dat de twee Apollo-mannen die dingen echt hebben gezegd? Het staat niet op tape. Ik heb minder gekke dingen gezien die later een hoax bleken te zijn (bijvoorbeeld het meest beruchte spookhuis in Engeland, die rectory, bleek gewoon opzet te zijn. En ook Amytiville bleek niet waar, zo kunnen we nog even doorgaan)

Cometa report 1999, zoek maar op. Gratis te downloaden.

Het boek van Leslie Kean ( https://www.amazon.com/UF(...)/0307717089?ie=UTF8&*Version*=1&*entries*=0 )

Het UFO / UAP onderwerp is er één die je niet zomaar weg kan strepen als één grote grap. Overheden liegen wel vaker tegen het volk. De CIA heeft in de jaren 60 een beleid opgesteld om vooral dit onderwerp belachelijk te maken, iets wat nu nog steeds speelt. Het zou zo maar kunnen zijn dat sceptici over een jaar of 30 volledig belachelijk worden gemaakt. "met de kennis van nu.."
pi_162950298
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:38 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Cometa report 1999, zoek maar op. Gratis te downloaden.

Het boek van Leslie Kean ( https://www.amazon.com/UF(...)/0307717089?ie=UTF8&*Version*=1&*entries*=0 )

Het UFO / UAP onderwerp is er één die je niet zomaar weg kan strepen als één grote grap. Overheden liegen wel vaker tegen het volk. De CIA heeft in de jaren 60 een beleid opgesteld om vooral dit onderwerp belachelijk te maken, iets wat nu nog steeds speelt. Het zou zo maar kunnen zijn dat sceptici over een jaar of 30 volledig belachelijk worden gemaakt. "met de kennis van nu.."
Ik neem het ook wel serieus maar ik vind het opvalled dat ik er nog nooit eentje heb gezien, ook nooit een spook en ook nooit tijdreizigers.
Ik ben maar een mens, en dat brengt met zich mee dat ik niets weet. Dus over de drie onderwerpen die ik net noemde kan ik ook niet oordelen. Maar het nooit gezien hebben van deze verschijnselen is wel een argument!
Ik wil mod worden.
pi_162996590

Een van de meest intrigerende. Kumburgaz Turkije. De sceptici hebben het er tot nu toe erg zwaar mee. Dat zou zorgen moeten baren. Voordeel van de twijfel: Als het een hoax is dan is het een heel erg knappe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 14-06-2016 03:53:56 ]
pi_163038825
quote:
Een paar aardig en nieuwe filmpjes
Die vanuit de auto is wel heel erg onduidelijk. Ik was zodra dat mogelijk was aan de kant geparkeerd gaan staan om het beter te filmen. De tweede kunnen als het niets aliens is ;-) makkelijk een vogel, plastic zakje, insecten, de andere drone van z'n maat, of een pluisje zijn.
pi_163181659
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik neem het ook wel serieus maar ik vind het opvalled dat ik er nog nooit eentje heb gezien, ook nooit een spook en ook nooit tijdreizigers.
Ik ben maar een mens, en dat brengt met zich mee dat ik niets weet. Dus over de drie onderwerpen die ik net noemde kan ik ook niet oordelen. Maar het nooit gezien hebben van deze verschijnselen is wel een argument!
Heb je je eigen hersens wel eens gezien? Heb je radiostraling wel eens gezien? Heb je dinosaurussen wel eens gezien? Allemaal nee maar daar geloof je toch ook in?
Feyenoord!
pi_163181720
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Voor mij is het duidelijk dat die machines bestaan. De vraag van 'maar wie heeft ze dan gemaakt' maakt mij angstiger.

Waarom angstig? Als ze kwaad in de zin zouden hebben zouden we dat al lang gemerkt hebben.
Feyenoord!
pi_163181906
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb je je eigen hersens wel eens gezien? Heb je radiostraling wel eens gezien? Heb je dinosaurussen wel eens gezien? Allemaal nee maar daar geloof je toch ook in?
Goede vergelijking yo.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_163230059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom angstig? Als ze kwaad in de zin zouden hebben zouden we dat al lang gemerkt hebben.
Omdat dat de alien abduction / human mutilation gevallen een kern van waarheid geeft.
pi_163230156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 03:47 schreef Monomeism het volgende:

Een van de meest intrigerende. Kumburgaz Turkije. De sceptici hebben het er tot nu toe erg zwaar mee. Dat zou zorgen moeten baren. Voordeel van de twijfel: Als het een hoax is dan is het een heel erg knappe.
Het probleem met dit filmpje is dat de hele UFO community schrijft dat het bewezen is dat dit filmpje '100% real' is. Echter, de conclusie van de instanties die het onderzocht hebben luidt toch even iets anders;

-Dat de timejumpings op sommige momenten verdacht is.
-Het voertuig is wel echt en lijkt erop dat er geen sprake is van CGI
-Belichting op het voertuig van de maan klopt op een aantal data's niet met de stand van de maan
-Meer data (zoals altijd..) is nodig om tot verdere conclusies te komen.

Toch vind ik de reactie van de hond op het strand interessant, maar zoals 99,9% van de filmpjes op youtube neem ik het toch met een korrel zout. Ik bedoel, waarom heeft de filmer alleen Dr. Leir, een toch wel omstreden man, uitgenodigd...? Waarom is er niemand anders geweest die dit heeft gefilmd?
Waar was de grote media..?

Ik vind dit soort filmpjes interessanter...

[ Bericht 3% gewijzigd door Suncatcher op 22-06-2016 23:33:42 ]
pi_163235749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:17 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Omdat dat de alien abduction / human mutilation gevallen een kern van waarheid geeft.
Ik denk niet dat je het zo zwart wit kunt stellen. Er zit in dat hele gebeuren ook een heleboel angst van mensen op voorhand. Komt bij dat je aliens kunt hebben met verschillende agenda's.
Feyenoord!
pi_163235791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Het probleem met dit filmpje is dat de hele UFO community schrijft dat het bewezen is dat dit filmpje '100% real' is. Echter, de conclusie van de instanties die het onderzocht hebben luidt toch even iets anders;

-Dat de timejumpings op sommige momenten verdacht is.
-Het voertuig is wel echt en lijkt erop dat er geen sprake is van CGI
-Belichting op het voertuig van de maan klopt op een aantal data's niet met de stand van de maan
-Meer data (zoals altijd..) is nodig om tot verdere conclusies te komen.

Toch vind ik de reactie van de hond op het strand interessant, maar zoals 99,9% van de filmpjes op youtube neem ik het toch met een korrel zout. Ik bedoel, waarom heeft de filmer alleen Dr. Leir, een toch wel omstreden man, uitgenodigd...? Waarom is er niemand anders geweest die dit heeft gefilmd?
Waar was de grote media..?

Ik vind dit soort filmpjes interessanter...

De grote media houden zicht niet bezig met UFO's of aliens. Heel veel mensen schieten gelijk in de lach als ze ook maar iets horen over aliens (mind controll techniek) dus media durven hun vingers daar niet aan te branden. Behalve CNN trouwens met Disclosure Project een paar jaar geleden.

Kun je misschien een samenvatting geven van het filmpje?
Feyenoord!
pi_163292972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 09:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar daar zijn bewijzen voor dat het bestaat. Behalve mijn hersenen dan (ik zal het open doel maar even zelf opvullen)
Ik wil mod worden.
pi_163293066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:05 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Maar daar zijn bewijzen voor dat het bestaat. Behalve mijn hersenen dan (ik zal het open doel maar even zelf opvullen)
Niet als je het argument gebruikt van het zelf nooit hebben gezien. Dat argument geld voor de dingen die ik noemde net zo goed.

En het is raar dat als je een alien zou zien je het opeens wel zou geloven. Want het kan wel een truc zijn. Of een alien kan er net zo uit zien als een normaal mens. Misschien heb je er al wel eens een gezien. :)
Feyenoord!
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:21:53 #22
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163293329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 03:47 schreef Monomeism het volgende:

wie kan nou zo ver inzoomen en de camera zo stil houden zodat het in beeld blijft?
pi_163293348
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Niet als je het argument gebruikt van het zelf nooit hebben gezien. Dat argument geld voor de dingen die ik noemde net zo goed.
Nee hoor. De zaken die jij noemt zijn ook daadwerkelijk bewijs van. Natuurlijk kan je niet alles zien, maar het is allemaal wel meetbaar. Daarom wees ik je er al eerder op dat je vergelijking onterecht was.
quote:
En het is raar dat als je een alien zou zien je het opeens wel zou geloven. Want het kan wel een truc zijn. Of een alien kan er net zo uit zien als een normaal mens. Misschien heb je er al wel eens een gezien. :)
Exact. Daarom is het verstandig om niet uit te gaan van een handjevol mensen die zeggen dat ze het gezien hebben en daar conclusies uit te trekken. Hard bewijs is handig voordat we zomaar in iets geloven.
pi_163294485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee hoor. De zaken die jij noemt zijn ook daadwerkelijk bewijs van. Natuurlijk kan je niet alles zien, maar het is allemaal wel meetbaar. Daarom wees ik je er al eerder op dat je vergelijking onterecht was.

[..]

Exact. Daarom is het verstandig om niet uit te gaan van een handjevol mensen die zeggen dat ze het gezien hebben en daar conclusies uit te trekken. Hard bewijs is handig voordat we zomaar in iets geloven.
Een handjevol? Er zijn tienduizenden mensen die dit soort verhalen vertellen.Waaronder zoals je vast wel weet een heleboel militairen. Er zijn alleen al duizenden onderzoeken gedaan naar dit fenomeen waarbij er van allerlei aanwijzingen zijn gevonden ook door de geschiedenis heen.

Verder was het argument dat als je iets niet gezien hebt het dan ook niet te geloven valt. Wat dus niet klopt zoals ik al aantoonde.
Feyenoord!
pi_163295288
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Een handjevol? Er zijn tienduizenden mensen die dit soort verhalen vertellen.Waaronder zoals je vast wel weet een heleboel militairen. Er zijn alleen al duizenden onderzoeken gedaan naar dit fenomeen waarbij er van allerlei aanwijzingen zijn gevonden ook door de geschiedenis heen.
Oh absoluut. Er is echter nog geen bewijs, en dat is waar het een beetje om draait. Aanwijzingen zijn interessant maar vaak is de invulling van die aanwijzingen vooral wensdenken. Daardoor weliswaar niet minder waardevol maar het blijft speculatief.

Daarnaast zijn tienduizenden mensen inderdaad slechts een handjevol.

Ik "geloof" trouwens best dat er aliens bestaan hoor. Ik acht de kans zelfs vrij nihil dat we alleen zijn. Ik vind het alleen te vroeg om stellig te beweren dat ze er zijn en dat ze ons 'bezoeken', in ieder geval met de huidig aanwezige informatie.
quote:
Verder was het argument dat als je iets niet gezien hebt het dan ook niet te geloven valt. Wat dus niet klopt zoals ik al aantoonde.
Ik vermoed ook dat hij 'waarnemen' bedoelde. Ik denk dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken :P
pi_163295413
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:21 schreef Manke het volgende:

[..]

wie kan nou zo ver inzoomen en de camera zo stil houden zodat het in beeld blijft?
Ik zou het niet weten. Misschien een statief gebruikt? Of hij stond op of tegen een muurtje geleund? Meestal is de klacht andersom en wordt de filmer verweten z'n klauwen juist niet stil te kunnen houden en klaagt men daar weer over. Hier is er een heel YouTube kanaal om erover mee te praten en de beweringen aan te horen.
pi_163300396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh absoluut. Er is echter nog geen bewijs, en dat is waar het een beetje om draait. Aanwijzingen zijn interessant maar vaak is de invulling van die aanwijzingen vooral wensdenken. Daardoor weliswaar niet minder waardevol maar het blijft speculatief.

Ik "geloof" trouwens best dat er aliens bestaan hoor. Ik acht de kans zelfs vrij nihil dat we alleen zijn. Ik vind het alleen te vroeg om stellig te beweren dat ze er zijn en dat ze ons 'bezoeken', in ieder geval met de huidig aanwezige informatie.

[..]

Ik vermoed ook dat hij 'waarnemen' bedoelde. Ik denk dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken :P
Ok well lets agree to disagree. Ik ben er wel stellig van overtuigd na alles wat ik gezien en gelezen heb over het onderwerp. Misschien gaat Hillary de wereld wel verbazen en alles open gooien. Verwacht het absoluut aangezien ik die Clinton familie voor geen meter vertrouw maar wie weet! Laat me graag verrassen.

Heb je in de tussentijd nog goeie serie tips? Ga the Magicians maar eens een kans geven denk ik.
Feyenoord!
pi_163302376
Het grootste punt is dat het een hele berg "smoking guns" zijn, maar de kogel ontbreekt nog altijd. Voor sommigen is het bestaan van zoveel "smoking guns" vrijwel onomstootbaar bewijs, maar voor anderen is het niet voldoende tot de kogel(s) daadwerkelijk gevonden zijn.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_163302644
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:24 schreef Maurice76 het volgende:
Het grootste punt is dat het een hele berg "smoking guns" zijn, maar de kogel ontbreekt nog altijd. Voor sommigen is het bestaan van zoveel "smoking guns" vrijwel onomstootbaar bewijs, maar voor anderen is het niet voldoende tot de kogel(s) daadwerkelijk gevonden zijn.
Waar rook is is vuur mooi gezegde wat hier wel van toepassing is lijkt me.
Feyenoord!
pi_163302883
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 04:17 schreef Monomeism het volgende:
Ik was perplex na het zien van deze halverwege ergens in 2011.

quote:
When I hear stories about UFOs, I always think of how we humans send down unmanned submarines and such to explore the depths of the oceans and learn about all the weird species found down there. The animals are just swimming around, looking terrifying and minding their own business, and suddenly here comes this strange alien-looking metal thing with bright lights. It does stuff the animals can't explain, and then disappears back to wherever it came from. The humans who sent it down there never think to offer an explanation or try to communicate because those creatures' intelligence is so far below ours. They freak out a bit, maybe, but what can they do? They get over it and go back to their daily lives. Maybe that's us. We're the dumb creatures in a dangerous, unpredictable habitat who are interesting to study but who no one would ever think of contacting or explaining things to. We puzzle over it a bit, and then brush it off and go on with our daily lives because what can we do?
leuke comment op deze video
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_163303697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb je in de tussentijd nog goeie serie tips? Ga the Magicians maar eens een kans geven denk ik.
Peaky Blinders al gezien?
pi_163305473
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

leuke comment op deze video
En deels waar zou ik zeggen, maar toch lijken veel sightings letterlijk bedoeld om ons heel duidelijk te laten zien dat ze er zijn.

Neem de phoenix lights bijvoorbeeld, je had een gigantisch schip in de vorm van een 'V' van een paar voetbalvelden lang die heel dichtbij en langzaam over de stad vloog wat door 10.000 mensen gezien werd.
pi_163306618
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 02:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Peaky Blinders al gezien?
Nee nog niet. Thx. ^O^
Feyenoord!
pi_163346977
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:44 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Occaamse scheermes, toch?

Scenario 1 :
-De ufo's zijn van aardse makelaardij

Scenario 2 :
-De ufo's komen vanuit de ruimte.

Scenario 1 is het meest waarschijnlijke. Maar, er zijn de laatste paar jaar zoveel generalen, piloten enz naar buiten gekomen dat het moeilijk wordt om te ontkennen dat er iets aan de hand is.
Een 5 star general gaat zijn lange carriere en reputatie echt niet zomaar besmetten met dit onderwerp. Momenteel hecht ik meer waarde aan de generalen en piloten dan aan sceptics die alleen maar googlen zonder echt onderzoek te doen en alles proberen te ontkrachten. Dan ben je geen sceptic meer, maar een debunker.
pi_163348587
Lord Hill-Norton is ook een goed voorbeeld:
Chief of the UK Defense Staff and former Chairman of the NATO Military Committee.
pi_163356218
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:20 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Occaamse scheermes, toch?

Scenario 1 :

Scenario 2 :

Scenario 1 is het meest waarschijnlijke. Maar, er zijn de laatste paar jaar zoveel generalen, piloten enz naar buiten gekomen dat het moeilijk wordt om te ontkennen dat er iets aan de hand is.
Een 5 star general gaat zijn lange carriere en reputatie echt niet zomaar besmetten met dit onderwerp. Momenteel hecht ik meer waarde aan de generalen en piloten dan aan sceptics die alleen maar googlen zonder echt onderzoek te doen en alles proberen te ontkrachten. Dan ben je geen sceptic meer, maar een debunker.
Waarom is scenario 1 het meest waarschijnlijk?
Feyenoord!
pi_163357464
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 22:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom is scenario 1 het meest waarschijnlijk?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ockhams_scheermes
pi_163357497
Overigens; ik blijf Steven Greer een ongelovelijke idioot vinden, ondanks zijn disclosure project.

http://www.theangryufolog(...)r-fraud-heres-proof/
pi_163358261
quote:
Prima dat snap ik. Maar dan nog de vraag waarom scenario 1 de meest waarschijnlijke zou zijn? De meest recente formules laten zien dat er 100% zeker alien conscious life out there moet zijn. Dus waarom zouden ze hier dan niet al kunnen rond hangen?

Dan ga ik nog niet eens in op de overweldigende aanwijzingen die er in onze geschiedenis voor te vinden zijn.
Feyenoord!
pi_163358276
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:19 schreef Suncatcher het volgende:
Overigens; ik blijf Steven Greer een ongelovelijke idioot vinden, ondanks zijn disclosure project.

http://www.theangryufolog(...)r-fraud-heres-proof/
Ik vind het ook een hele rare gast. Maar hij heeft zeker goed werk verricht.
Feyenoord!
pi_163358336
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima dat snap ik. Maar dan nog de vraag waarom scenario 1 de meest waarschijnlijke zou zijn? De meest recente formules laten zien dat er 100% zeker alien conscious life out there moet zijn. Dus waarom zouden ze hier dan niet al kunnen rond hangen?

Dan ga ik nog niet eens in op de overweldigende aanwijzingen die er in onze geschiedenis voor te vinden zijn.
Een erg leuk artiekeltje over de Fermi Paradox die hier over gaat. :)
http://waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox.html
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_163358697
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een erg leuk artiekeltje over de Fermi Paradox die hier over gaat. :)
http://waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox.html
Possibility 1) Super-intelligent life could very well have already visited Earth, but before we were here. In the scheme of things, sentient humans have only been around for about 50,000 years, a little blip of time. If contact happened before then, it might have made some ducks flip out and run into the water and that’s it. Further, recorded history only goes back 5,500 years—a group of ancient hunter-gatherer tribes may have experienced some crazy alien shit, but they had no good way to tell anyone in the future about it.

Dat klopt niet echt. Er is een shitload van aanwijzingen dat ze hier zijn geweest. Net nog een stuk gezien van een doc waarin mooi word uitgelegd dat alle oude culturen hier enorm veel verhalen over hebben. The Gods en alles wat erbij hoort. Archetypen.
Feyenoord!
pi_163363644
Menselijke makelij of aliens. Of allebei. De groep van militaire getuigen van de objecten bij Rendlesham forrest, Bentwaters spreken in ieder geval overduidelijk van contacten met aliens.
pi_163363648
Inderdaad Japie, en ja bijna alle oude culturen spreken van de Goden die uit de hemel neer komen, in de bijbel staat ook een verwijzing naar een 'metalen vuur-achtig wiel' (Ezekiel's wheel), of de vliegende machines/'vamanas' in het Hindoesme,

En deze afbeeldingen:
(typische Grey alien structuur erbij ook)
119559570.jpg

141917454.jpg?338

927758884.jpg
http://bestufoevidence.weebly.com/historic-art.html

Occam's razor is trouwens geen objectieve maatstaf, 'wat gewoon het meest logische is' is niet meer dan een mening van een persoon, wat op onderzoek en rationeel/eerlijk denken gebaseerd kan zijn of niet.
pi_163364389
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:20 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Scenario 1 :

Scenario 2 :

Door het gebrek aan bewijs is dat juist niet zo heel lastig. Of nouja, het heeft niet zoveel met ontkennen te maken dus.
quote:
Een 5 star general gaat zijn lange carriere en reputatie echt niet zomaar besmetten met dit onderwerp.
Ik ben dan ook van mening dat je je carrière geen smet brengt met dit onderwerp.
quote:
Momenteel hecht ik meer waarde aan de generalen en piloten dan aan sceptics die alleen maar googlen zonder echt onderzoek te doen en alles proberen te ontkrachten. Dan ben je geen sceptic meer, maar een debunker.
Ok. Ik hecht uitsluitend waarde aan bewijs, ongeacht het beroep van degene die ermee komt.
pi_163368341
27 juni 2016

Dat altijd de overheid er op blijft hameren dat het niet vrijgegeven kan worden vanwege nationale veiligheid is zoals altijd weer opmerkelijk, een moedige stap van de meneer.

Doorbrekend zal het niet zijn, wel een stap in de goeie richting, de documenten zijn namelijk vrijgegeven door de NORAD commander en zal dus niets te bijzonders bevatten, NORAD staat namelijk centraal in de cover-up aangezien de overheids instanties waaronder de airforce al hun UFO files naar NORAD door stuurt omdat NORAD minder strenge regels heeft wat betreft het vrijgeven van informatie.

http://www.mufon.com/ufo-(...)-intercepts-annually
pi_163368519
Een van de meest opmerkelijke dingen is de activiteit van UFOs rondom nucleaire silo's

Hier de testimonies van 7 high ranked officials in de national press club 2010:

Dwynne Arneson, USAF Lt.Col. Ret., communications center officer-in-charge

Bruce Fenstermacher, former USAF nuclear missile launch officer

Charles Halt, USAF Col. Ret., former deputy base commander

Robert Hastings, researcher and author

Robert Jamison, former USAF nuclear missile targeting officer

Patrick McDonough, former USAF nuclear missile site geodetic surveyor

Jerome Nelson, former USAF nuclear missile launch officer

Robert Salas, former USAF nuclear missile launch officer

pi_163502448

Vervolg....

Wat was dit volgens sceptici?

Massa hysterie, zoals met de belgische ufo golf?

Hoeveel verklaringen van piloten, backed up by radar zijn er nodig voordat sceptici ophouden met te verkondigen dat piloten de slechtste waarnemers zijn, dat de radar beelden niet deugden zoals met de belgische ufo golf, etc?

Dit is misschien voor 1 geval te verklaren...

Maar na tien, honderd, duizenden meldingen...?

Ik steun de mening van Leslie Kean dat er misschien nog steeds weinig bewijs is, maar een serieus wetenschappelijk onderzoek is wel op zijn plaats. Als er niets te vinden valt, dan is de nationale veiligheid alsnog in gevaar doordat radar apparatuur defect is en de piloten zitten maar een beetje te hallucineren tijdens hun werk.
  maandag 4 juli 2016 @ 01:54:30 #49
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163502761
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:01 schreef alwaysbenice het volgende:
Inderdaad Japie, en ja bijna alle oude culturen spreken van de Goden die uit de hemel neer komen, in de bijbel staat ook een verwijzing naar een 'metalen vuur-achtig wiel' (Ezekiel's wheel), of de vliegende machines/'vamanas' in het Hindoesme,

En deze afbeeldingen:
(typische Grey alien structuur erbij ook)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
http://bestufoevidence.weebly.com/historic-art.html

Occam's razor is trouwens geen objectieve maatstaf, 'wat gewoon het meest logische is' is niet meer dan een mening van een persoon, wat op onderzoek en rationeel/eerlijk denken gebaseerd kan zijn of niet.
de tweede is een fabricatie, dit is de originele
magi2.jpg

De 3e moet ezechiel's wiel uit de bijbel voorstellen, wat de troon van God is, letterlijk troon.
pi_163502864
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2016 01:54 schreef Manke het volgende:

[..]

de tweede is een fabricatie, dit is de originele
[ afbeelding ]

De 3e moet ezechiel's wiel uit de bijbel voorstellen, wat de troon van God is, letterlijk troon.
Deze post? Wat is je bewijs (link). Probeer je claims even te onderbouwen graag.
Feyenoord!
  maandag 4 juli 2016 @ 02:34:45 #51
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163503064
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 02:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Deze post? Wat is je bewijs (link). Probeer je claims even te onderbouwen graag.
http://sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm
Hier worden meteen alle middeleeuwse kunstwerken met 'ufo' behandeld:
http://sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_eng.htm
pi_163503373
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 02:34 schreef Manke het volgende:

[..]

http://sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_5_eng.htm
Hier worden meteen alle middeleeuwse kunstwerken met 'ufo' behandeld:
http://sprezzatura.it/Arte/Arte_UFO_eng.htm
En deze vage website die quote uit SKEPTIC magazine in July 2004 vind jij betrouwbaar?
Feyenoord!
pi_163506137
Dit is de bron van de 2e pic die ik toen der tijd gevonden had:
These images of two crusaders date from a 12th century manuscript " Annales Laurissenses" (volumes/books about historical and religion events)and refer to a UFO sighting in the year 776, during the siege on Sigiburg castle, France. The Saxons besieged and surrounded the French people. They both were fighting when suddenly a group of discs (flaming shields) appeared hovering over the top of the church. It appeared to the Saxons that the French were protected by these objects and the Saxons fled.

Het is moeilijk om oude kunst te verifiëren of te debunken, het is ook maar net hoe je naar het bewijsmateriaal kijkt; geloof je niet in 'UFOs' of vliegende schotels, dan kan het schilderij er ook niks mee te maken hebben
  maandag 4 juli 2016 @ 13:02:37 #54
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163508526
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef alwaysbenice het volgende:
Dit is de bron van de 2e pic die ik toen der tijd gevonden had:
These images of two crusaders date from a 12th century manuscript " Annales Laurissenses" (volumes/books about historical and religion events)and refer to a UFO sighting in the year 776, during the siege on Sigiburg castle, France. The Saxons besieged and surrounded the French people. They both were fighting when suddenly a group of discs (flaming shields) appeared hovering over the top of the church. It appeared to the Saxons that the French were protected by these objects and the Saxons fled.

Het is moeilijk om oude kunst te verifiëren of te debunken, het is ook maar net hoe je naar het bewijsmateriaal kijkt; geloof je niet in 'UFOs' of vliegende schotels, dan kan het schilderij er ook niks mee te maken hebben
mensen zijn creatieve leugenaars, want dat schilderij was gemaakt voor een UFO magazine, en de overeenkomsten met dat andere kunstwerk zijn heel duidelijk, tenzij iemand het niet wil zien.
  maandag 4 juli 2016 @ 13:07:04 #55
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163508665
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 04:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En deze vage website die quote uit SKEPTIC magazine in July 2004 vind jij betrouwbaar?
de eerste vage website in dit topic zeker w/
Het quote niet uit skeptic magazine, maar dat blad quotte de site, staat er.
pi_163510942
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:02 schreef Manke het volgende:

[..]

mensen zijn creatieve leugenaars, want dat schilderij was gemaakt voor een UFO magazine, en de overeenkomsten met dat andere kunstwerk zijn heel duidelijk, tenzij iemand het niet wil zien.
Door een wat respectabelere site als History.co word het schilderij met de UFO als bewijs opgevoerd voor de aanwezigheid van UFO's in onze geschiedenis.

http://www.history.co.uk/(...)e-of-alien-existence

Dus ik weet niet hoe je er bij komt dat dat schilderij is gemaakt voor een UFO magazine?
Feyenoord!
  maandag 4 juli 2016 @ 14:42:43 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163511379
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Door een wat respectabelere site als History.co word het schilderij met de UFO als bewijs opgevoerd voor de aanwezigheid van UFO's in onze geschiedenis.

http://www.history.co.uk/(...)e-of-alien-existence

Dus ik weet niet hoe je er bij komt dat dat schilderij is gemaakt voor een UFO magazine?
history channel :') hun doel is juist het volk te onthouden van geschiedenis en te voorzien van entertainment. Tlc was vroeger the learning channel van de nasa.

Ik had het over 2 plaatjes, de middeleeuwse is gemaakt voor een ufo tijdschrift.
pi_163511903
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:42 schreef Manke het volgende:

[..]

history channel :') hun doel is juist het volk te onthouden van geschiedenis en te voorzien van entertainment. Tlc was vroeger the learning channel van de nasa.

Ik had het over 2 plaatjes, de middeleeuwse is gemaakt voor een ufo tijdschrift.
Het doel van HC is het volk te onthouden van de geschiedenis?

Yeah right......

En Tlc is?
Feyenoord!
pi_163514404
John Podesta, ex chief of staff voor Bill Clinton, ex counselor voor Obama en nu chairman van Hillary Clinton praat weer over UFOs en vertikt het weer niet weer lichtelijk aliens te impliceren:
'Talking to a lot of smart people changed my opinion of that (de waarschijnlijkheid dat UFOs een buitenaardse oorsprong hebben)'
26:45

En hier de vorige statements

Toch wel het meest belovende aspect van de potentiële 2e Clinton term, de kans op disclosure zit aardig hoog, je maakt dit soort statements niet voor niets en bovendien weet Hillary hier al heel lang vanaf, en je wilt niet sterven zonder disclosure of contact gezien te hebben.
Ook zet het de druk hoger voor andere landen om de openbaring te maken, je wilt immers toch het liefst als eerste de bekendmaking maken. Maar goed, het is voor alle overheden eng aangezien ze allemaal nog meer vertrouwen verliezen en waarschijnlijk een economische crash in gang zetten (de hele markt wordt onbetrouwbaar) etc.
pi_163515058
Het beste ufo bewijs is toch altijd de ISS. Dit ruimtevaartuig is deels door niet-mensenhanden gemaakt.
Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:
Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast.
  maandag 4 juli 2016 @ 17:18:10 #61
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163515221
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het doel van HC is het volk te onthouden van de geschiedenis?

Yeah right......

En Tlc is?
wel eens een informatief programma over geschiedenis gezien op HC?

de tv zender tlc.
pi_163517827
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 17:18 schreef Manke het volgende:

[..]

wel eens een informatief programma over geschiedenis gezien op HC?

de tv zender tlc.
Zo vaak.
Feyenoord!
  maandag 4 juli 2016 @ 19:37:13 #63
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163518391
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zo vaak.
in ieder geval niet recentelijk :P
pi_163518511
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:37 schreef Manke het volgende:

[..]

in ieder geval niet recentelijk :P
Kijk het uitzendschema er maar op na. Staat er vol mee.
Feyenoord!
  maandag 4 juli 2016 @ 23:10:01 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163524647
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk het uitzendschema er maar op na. Staat er vol mee.
grappenmaker

Tenzij je pawn stars en storage wars edicatief vindt
pi_163525913
quote:
Ik vind het mooi, maar het is hoogst waarschijnlijk een slip of the tongue aangezien hij net daarvoor planeet zei in een normalere context.

quote:
... of our flight towards the future, the horizons await us, and we fly toward the horizons that are those of Europe and of the whole planet. It must be known that those that observe us from afar are restless, I have seen and heard and listened to several of the leaders of other planets that are very restless because they wonder about the way the European Union is going to follow, and so we must assure and the Europeans and those that watch us from farther away.
One day..
pi_163549258
Holy moly wat een geweldige waarneming vanavond. Wederom in mijn dienst...

Ik zag eerst in het zuid oosten van dronten ver in de lucht een soort licht dat 1 keer heel fel aan het uit ging. Toen zag ik het weer en zag ik vlak bij dat licht een vallende ster. Dus ik dacht, oké..? wat was dat knipper licht..? een baken? :')

nog geen 30 seconden later begon het. Eerst zag ik een object met de felheid van het ISS van oost naar west over dronten vliegen. Ik nam aan dat het een satteliet was...?

Toen volgde daarachter nog een stuk of 20 objecten, waarvan de voorste 3 een driehoek formatie had. Na verloop van tijd verviel de formatie, maar enkele objecten daarachter bleven wel in de driehoek formatie vliegen.

Mensen, ik blijf het zeggen.. kijk naar boven, daar gebeurd het, daar is het echte bewijs!
pi_163551967
En uiteraard heb je je mega pixel camera van je mobiele telefoon erop gericht om met vaste hand een scherp filmpje ervan te maken?
pi_163556035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:15 schreef Maurice76 het volgende:
En uiteraard heb je je mega pixel camera van je mobiele telefoon erop gericht om met vaste hand een scherp filmpje ervan te maken?
Van de 100 nachtdiensten zie ik misschien op 1 nachtdienst iets vreemds. Het is het voor mij niet waard om elke dienst ruim 4000 euro aan camera gear mee te nemen.
pi_163556191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:15 schreef Maurice76 het volgende:
To be fair als de objecten hoog waren, wat vaak het geval is, kan je toch niets op de filmpjes zien, probeer maar eens een hoog vliegend vliegtuig te filmen met de nieuwste smartphone en je ziet slechts een wit stipje.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:20:58 #72
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163556445
Terrence McKenna zei: we moeten niet naar boven kijken met radiotelescopen, maar in het gras daaronder (paddestoelen).
pi_163556767
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:20 schreef Manke het volgende:
Terrence McKenna zei: we moeten niet naar boven kijken met radiotelescopen, maar in het gras daaronder (paddestoelen).
En dan de paddestoelen eten om je bewustzijn te verruimen is ook een manier. Buitenaards bewustzijn hoeft niet alleen strikt fysiek te zijn.

Ik vind het een sterke voorspelling van Richard Dolan, dat na een publieke bekendmaking van de ET presence, psychedelica wellicht een grotere hype worden dan in de jaren 60, contact is niet ongewoonlijk is met die middelen. :9
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:40:35 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163556864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:35 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

En dan de paddestoelen eten om je bewustzijn te verruimen is ook een manier. Buitenaards bewustzijn hoeft niet alleen strikt fysiek te zijn.

Ik vind het een sterke voorspelling van Richard Dolan, dat na een publieke bekendmaking van de ET presence, psychedelica wellicht een grotere hype worden dan in de jaren 60, contact is niet ongewoonlijk is met die middelen. :9
in het dmt boek van strassman staat een verslag waarbij iemand communiceert met zo'n wezen als in suncatcher's ui.

Ik geloof wel dat je op die manier ermee kan communiceren, alleen zijn het alles behalve ET's, het zijn demonen die naast je zitten, ben ervan overtuigd, je zet zo je geest open voor de geestenwereld, sjamanen beweren het zelfde.
maar das wat offtopic.
pi_163556964
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:40 schreef Manke het volgende:

[..]

in het dmt boek van strassman staat een verslag waarbij iemand communiceert met zo'n wezen als in suncatcher's ui.

Ik geloof wel dat je op die manier ermee kan communiceren, alleen zijn het alles behalve ET's, het zijn demonen die naast je zitten, ben ervan overtuigd, je zet zo je geest open voor de geestenwereld, sjamanen beweren het zelfde.
maar das wat offtopic.
Het is niet geheel offtopic, gedeelde trips en dromen komen voor en daarnaast zijn er nog meer redenen om te geloven dat de ervaringen op dat bewustzijnsniveau zich bevinden op een objectieve mentale realm.

Maar waarom zou je gelijk uit gaan van het negatieve, het is nogal racistisch om te geloven dat alle vormen van bewustzijnsvormen die niet geboren zijn op aarde allemaal een negatieve intentie hebben, overigens blijkt dat ook totaal niet uit de ervaringen van mensen, in tegendeel meestal.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:51:08 #76
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163557059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:44 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Het is niet geheel offtopic, gedeelde trips en dromen komen voor en daarnaast zijn er nog meer redenen om te geloven dat de ervaringen op dat bewustzijnsniveau zich bevinden op een objectieve mentale realm.

Maar waarom zou je gelijk uit gaan van het negatieve, het is nogal racistisch om te geloven dat alle vormen van bewustzijnsvormen die niet geboren zijn op aarde allemaal een negatieve intentie hebben, overigens blijkt dat ook totaal niet uit de ervaringen van mensen, in tegendeel meestal.
het heeft ook alles te maken met je opvattingen. :) Iedereen heeft een andere mening, ik denk (mede door ervaring) dat er geen goede bestaan, en dat de goeden zich enkel zo voordoen.
pi_163757532
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:29 schreef Sigaartje het volgende:

Gordon Cooper
Edgar Mitchell

Ik denk dat astronauten juist getraind worden om ruimtepuin en natuurlijke fenomenen etc te herkennen/onderscheiden. Een van de astronauten, weet niet meer precies wie, zegt ook in een interview dat ze een lijst hadden met al het ruimtepuin in de buurt van het ISS, omdat dat potentieel gevaar oplevert. Hij zag, zegt ie, een voorwerp die niet te identificeren was, ook niet aan de hand van die lijst. Alles op de lijst was gespot, plus nog 'iets'.

Ik geloof zeker in buitenaards leven, maar niet per sé dat ze ook daadwerkelijk hier zijn. Maar tegelijkertijd heb je astronauten, die behoorlijk intelligent moeten zijn en geestelijk stabiel, die op de maan gelopen hebben die de meest 'wilde' verhalen hebben. Het blijft reteinteressant.
"What seems to be the officer, problem?"
  vrijdag 22 juli 2016 @ 00:35:12 #79
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_163920037
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

In het boek van Leslie Kean hekelt dezelfde generaal de sceptici die niet ter plaatse waren voor grondig onderzoek. Die zich niet eens voor een fractie hebben verdiept in de velen duizenden verklaringen van ooggetuigen en dat het nu vele jaren later in de internet tijdperk wordt weggeschreven als massa hysterie. Alsof duizenden mensen ineens allemaal in een psychose raakte.

Hij vind het overigens jammer dat één radar systeem van een f16 niet naar behoren werkte waardoor er nog één overbleef. Dit is voer voor sceptici dat het allemaal één grote illusie is, terwijl er ook nog grond radar beelden zijn en mensen die op de grond het gehele spektakel van f16's die achter ufo's aanvlogen konden aanschouwen.

Het is te makkelijk om even 20 minuten jezelf in te lezen naar wat er gebeurd is als sceptici om het dan allemaal maar even weg te zetten als een hoax, terwijl je er niet bij was en je niet in de vele verklaringen hebt verdiept.

En dan nog die ene foto die later vervalst bleek te zijn. Sceptici springen daarop als vliegen op een hoop stront, van ZIE JE WEL, HOAX!, terwijl er genoeg andere beelden en foto's zijn. Het is verwarrend als je de bewuste foto opzoekt, want je komt genoeg foto's tegen die wel degelijk echt zijn.. maar hé, als één foto een hoax is, en je googled het even en er komen ook andere foto's naar boven, dan is het gemakkelijk als sceptici om ze allemaal maar weg te zetten als een hoax omdat het niet eens meer duidelijk is om welke foto het precies gaat, hé?
Ik ben sceptisch, maar ik weet het niet. Ik vind het eerlijk gezegd ook raar dat mensen als jij overtuigd zijn van het bestaan ervan. Dat kan namelijk ook net zo goed niet als het volledig ontkennen van het bestaan van buitenaardse bezoekers.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 22 juli 2016 @ 00:37:41 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_163920073
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:56 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Gordon Cooper
Edgar Mitchell

Ik denk dat astronauten juist getraind worden om ruimtepuin en natuurlijke fenomenen etc te herkennen/onderscheiden. Een van de astronauten, weet niet meer precies wie, zegt ook in een interview dat ze een lijst hadden met al het ruimtepuin in de buurt van het ISS, omdat dat potentieel gevaar oplevert. Hij zag, zegt ie, een voorwerp die niet te identificeren was, ook niet aan de hand van die lijst. Alles op de lijst was gespot, plus nog 'iets'.

Ik geloof zeker in buitenaards leven, maar niet per sé dat ze ook daadwerkelijk hier zijn. Maar tegelijkertijd heb je astronauten, die behoorlijk intelligent moeten zijn en geestelijk stabiel, die op de maan gelopen hebben die de meest 'wilde' verhalen hebben. Het blijft reteinteressant.
Het feit dat mensen intelligent en goed getraind zijn heeft er niet zoveel mee te maken. Onze hersenen houden ons op allerlei manieren voor de gek. Hetgeen niet uitsluit dat ze echt wat gezien hebben, maar toch.

Sommige mensen geloven in geesten. Als die dingen hadden bestaan, hadden we dat al lang geweten. Ik vrees dat hetzelfde geldt voor buitenaards bezoek. }:|
pi_163920678
Radar data (en of physical trace cases) + meerdere getuigenissen is niet onbetrouwbaar.

Wie ook onder deze mensen vallen zijn overigens mensen die al heel lang in de top van de overheid zitten en openlijk over UFOs praten en aliens impliceren zoals John Podesta.
pi_163920714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 02:00 schreef alwaysbenice het volgende:
Wie ook onder deze mensen vallen zijn overigens mensen die al heel lang in de top van de overheid zitten
Dezelfde top van de overheid die ons dom probeert te houden en kennis en informatie wat betreft o.a. aliens als geheim bestempelt?
pi_163923449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 02:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Dezelfde top van de overheid die ons dom probeert te houden en kennis en informatie wat betreft o.a. aliens als geheim bestempelt?
Nee dat is de Shadow Goverment, een afsplitsing van de overheid.
Feyenoord!
pi_163924894
Verschillende overheden, al naar gelang 8-) Nice.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 11:59:33 #85
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_163925223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 02:00 schreef alwaysbenice het volgende:
Radar data (en of physical trace cases) + meerdere getuigenissen is niet onbetrouwbaar.

Wie ook onder deze mensen vallen zijn overigens mensen die al heel lang in de top van de overheid zitten en openlijk over UFOs praten en aliens impliceren zoals John Podesta.
Radar is helemaal niet 100% betrouwbaar
pi_163925892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:44 schreef ems. het volgende:
Verschillende overheden, al naar gelang 8-) Nice.
Er zijn heel veel mensen in het UFO veld die over de Shadow Goverment spreken.
Feyenoord!
pi_163925912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er zijn heel veel mensen in het UFO veld die over de Shadow Goverment spreken.
Vanzelfsprekend.
pi_163925994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.
Ze noemen het ook wel de break-away civilization.

Feyenoord!
pi_163926206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 02:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. Hij kan dan ook gezien worden als een whistle blower.
pi_163927260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 12:55 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Ja. Hij kan dan ook gezien worden als een whistle blower.
Of als een leugenaar. Ongeacht of de man een punt heeft vind ik het op z'n zachts gezegd opmerkelijk dat er zo makkelijk onderscheid gemaakt wordt tussen verschillende overheidsfunctionarissen op het moment dat ze iets zeggen wat in lijn is met je eigen gedachtegang.

Ze houden van alles voor ons achter en proberen ons op allerlei manieren te naaien, behalve als ze iets zeggen waar we het mee eens zijn. Dan zijn het opeens whistle blowers.
pi_163929142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 13:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Of als een leugenaar. Ongeacht of de man een punt heeft vind ik het op z'n zachts gezegd opmerkelijk dat er zo makkelijk onderscheid gemaakt wordt tussen verschillende overheidsfunctionarissen op het moment dat ze iets zeggen wat in lijn is met je eigen gedachtegang.

Ze houden van alles voor ons achter en proberen ons op allerlei manieren te naaien, behalve als ze iets zeggen waar we het mee eens zijn. Dan zijn het opeens whistle blowers.
Ook al hadden we geen Podesta, dan nog is het over duidelijk gegeven het bewijsmateriaal.

Bovendien heeft hij alles te verliezen en niks te winnen met zo'n leugen, net zoals de andere whisteblowers, in tegenstelling tot de rest van de overheid (met name door dat je als overheid je vertrouwen verliest, mensen in paniek raken, het abduction phenomena naar boven komt, de markten crashen etc.)
pi_163929182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 15:09 schreef alwaysbenice het volgende:

[..]

Ook al hadden we geen Podesta, dan nog is het over duidelijk gegeven het bewijsmateriaal.
Daar zijn de meningen over verdeeld, helaas. Daarom lijkt het me praktischer om je te focussen op het bewijsmateriaal en minder op posts van "maar deze generaal/president/minister zegt het ook dus dan moet het wel waar zijn".
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:01:08 #93
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_163932021
Vraag me ook af waarom ik nog nooit een overtuigend filmpje of foto heb gezien
pi_163934344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:01 schreef Parafernalia het volgende:
Vraag me ook af waarom ik nog nooit een overtuigend filmpje of foto heb gezien
Er zijn een aantal, niet heel veel, wat voorbeelden

http://bestufoevidence.weebly.com/videospictures.html

De reden dat er relatief niet zo veel zijn heeft met verschillende aspecten te maken.
1. Bewegende objecten hoog in de lucht zijn moeilijk vast te leggen. Als je het gemiddelde overvliegende vliegtuig probeert vast te leggen op je telefoon krijg over het algemeen alleen maar een klein nietszeggend puntje te zien.
2. Mensen zijn in awe en zijn volledig focused op het object.
3. Herhaaldelijl zorgen overheids instanties er voor dat het bewijsmateriaal in beslag wordt genomen:
Bij de Westfall UFO case werden de foto's van de leraar afgepakt door een instantie. Nick Pope die voor het ministerie voor defense in de UK had zijn beste UFO case mysterieus zien verdwijnen. De overheids officials van de Rendlesham forest case hadden foto's en fysiek bewijs materiaal dat later in beslag werd genomen uit een officier uit Amerika.
Toen John Podesta files op vraagde voor een bepaalde case waren die kwijt geraakt. Astronauten Gordon Cooper en Afanasyev hadden film material dat werd afgepakt.
pi_163981888
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 00:37 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Het feit dat mensen intelligent en goed getraind zijn heeft er niet zoveel mee te maken. Onze hersenen houden ons op allerlei manieren voor de gek. Hetgeen niet uitsluit dat ze echt wat gezien hebben, maar toch.

Sommige mensen geloven in geesten. Als die dingen hadden bestaan, hadden we dat al lang geweten. Ik vrees dat hetzelfde geldt voor buitenaards bezoek. }:|
Op zich heb je gelijk, maar als je als astronaut in de ruimte 'gek' wordt, so to speak, kan dat tamelijk gevaarlijke situaties opleveren, dus (ik ga er vanuit, ben zelf geen astronaut) astronauten worden specifiek getraind zodat dat niet of nauwelijks gebeurt.
Hetzelfde geldt voor (militaire) piloten, en hun collega's op de grond. En daarvan zijn er ook een hoop met behoorlijk 'wilde' verhalen. Dat wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal waar is wat ze zeggen, of dat ze dingen wellicht verkeerd interpreteren, maar ik zou het van deze mensen eerder aannemen dan van de gemiddelde 'ontvoerde-anaal-misbruikte-Bubba' ergens in een maisveld in Iowa :')

Het argument over die 'geesten' is toch dat het niet op de conventionele wetenschappelijke manieren te detecteren is? Dus blijven automatisch alleen de mensen over die claimen dat ze 'in contact staan'. Wat me daarbij trouwens altijd opvalt is dat het gros van deze mensen meestal niet overkomt als bijzonder intelligent. Niet dat dat een indicatie is voor het wel of niet bestaan van geesten, maar het is op z'n minst een opvallende toevalligheid.

Verschil met eventueel buitenaards leven is dat dat, waarschijnlijk, wel te detecteren valt met wetenschappelijke middelen. Als er een gigantisch ruimteschip op aarde landt, is dat waarschijnlijk voor iedereen zichtbaar. Met een geest zijn het alleen de mensen die 'in contact staan'. Dus dat vind ik niet echt een hele solide vergelijking.
pi_163984591
Stephen Bassett over de eerste John Podesta (ufo) tweet en waarom het inderdaad bizar is dat hij dit deed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 24-07-2016 22:01:47 ]
pi_163987284
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 19:30 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk, maar als je als astronaut in de ruimte 'gek' wordt, so to speak, kan dat tamelijk gevaarlijke situaties opleveren, dus (ik ga er vanuit, ben zelf geen astronaut) astronauten worden specifiek getraind zodat dat niet of nauwelijks gebeurt.
Hetzelfde geldt voor (militaire) piloten, en hun collega's op de grond. En daarvan zijn er ook een hoop met behoorlijk 'wilde' verhalen. Dat wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal waar is wat ze zeggen, of dat ze dingen wellicht verkeerd interpreteren, maar ik zou het van deze mensen eerder aannemen dan van de gemiddelde 'ontvoerde-anaal-misbruikte-Bubba' ergens in een maisveld in Iowa :')

Het argument over die 'geesten' is toch dat het niet op de conventionele wetenschappelijke manieren te detecteren is? Dus blijven automatisch alleen de mensen over die claimen dat ze 'in contact staan'. Wat me daarbij trouwens altijd opvalt is dat het gros van deze mensen meestal niet overkomt als bijzonder intelligent. Niet dat dat een indicatie is voor het wel of niet bestaan van geesten, maar het is op z'n minst een opvallende toevalligheid.

Verschil met eventueel buitenaards leven is dat dat, waarschijnlijk, wel te detecteren valt met wetenschappelijke middelen. Als er een gigantisch ruimteschip op aarde landt, is dat waarschijnlijk voor iedereen zichtbaar. Met een geest zijn het alleen de mensen die 'in contact staan'. Dus dat vind ik niet echt een hele solide vergelijking.
Geesten? Wat een aparte term. Het is echt niet zo dat alleen mensen die in contact staan met zielen daar in geloven hoor trouwens. Ik denk dat alle mensen die geloven in leven na de dood daar wel voor open staan. En wat "geesten" betreft heb je kans dat er binnenkort ook iets bekend gemaakt word waar niemand omheen kan. :) ^O^
Feyenoord!
pi_163987413
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Monomeism het volgende:
Stephen Bassett over de eerste John Podesta (ufo) tweet en waarom het inderdaad bizar is dat hij dit deed.

Wat voor response naar de Rockefellers heeft hij het over?

Interessant in ieder geval. Lets see what happens.
Feyenoord!
pi_163987562
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Geesten? Wat een aparte term.
Hoezo 'een aparte term'? Ik reageerde op iemand die het over geesten had, en zo heten die dingen toch? In de volksmond althans.

quote:
Het is echt niet zo dat alleen mensen die in contact staan met zielen daar in geloven hoor trouwens.
Ok, dus mensen die 'in contact staan met zielen' is nu ineens een vastgesteld iets? Misschien moet je me even uitleggen wat je daar precies mee bedoelt, want ik vermoed dat ik misschien ten onrechte aanneem dat we het over hetzelfde hebben.

quote:
Ik denk dat alle mensen die geloven in leven na de dood daar wel voor open staan. En wat "geesten" betreft heb je kans dat er binnenkort ook iets bekend gemaakt word waar niemand omheen kan. :) ^O^
Tja, die kans is er natuurlijk. Verklaar je nader.
pi_163987578
Wat men er ook van mag denken. Er wordt zeer hoog ingezet. Blijkbaar hebben honderden getuigen uiteindelijk de allerbeste kaarten en valt er niets te verliezen.

Ik wacht af.
pi_163987682
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 22:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat voor response naar de Rockefellers heeft hij het over?
Follow the white rabbit

http://www.paradigmresear(...)iative_Documents.htm
pi_163988690
quote:
Thx.

I have allready taken the red pill. ;)
Feyenoord!
pi_163988714
quote:
Waarom zouden de Rockefellers disclosure willen??
Feyenoord!
pi_163989115
Laurence Rockefeller was een buitenbeentje en filantroop
pi_163989177
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 23:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zouden de Rockefellers disclosure willen??
Poe hee. Daarvoor moet je die documenten in. Maar het is duidelijk dat ze dit nu 'moeten' doen. Anders deden ze dit niet. Er zit iets achter wat hen drijft. Ik denk juist dat dit veel te lang is stilgehouden en dat daardoor veel onrecht is aangericht in de wereld. Stephen Bassett heeft het zelfs over Amnesty die verleent zal moeten worden aan hooggeplaatsten en legerleiders die omwille van deze cover-up beslissingen hebben moeten maken die zacht gezegd niet door de beugel kunnen. Maar van wie de handen blijkbaar gebonden waren.

Podesta zegt keer op keer openlijk in de media: "The American people [and the world] can handle the truth"

Dat impliceert minimaal het soort van nieuws waarvoor iedereen van tevoren even moet gaan zitten en een glaasje water kan drinken om bij te komen.
pi_163989643
Over een paar jaar o.i.d leven we in een compleet andere wereld 8-)
pi_163989742
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:28 schreef alwaysbenice het volgende:
Dat dacht ik jaren geleden ook..... :{
Feyenoord!
pi_163989829
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat dacht ik jaren geleden ook..... :{
Some day. :z

Het is overigens wel interessant wat Tom Delonge aan het doen is, hij zegt met allemaal hoge pieten te praten van de CIA en NASA etc. Het lijkt ongeloofwaardig maar ik geloof hem, hij komt niet alleen oprecht over maar hij had ook al foto's gepost waarin hij John Podesta interviewde en een NASA press pass had.

https://www.instagram.com/p/BINcLflAPXh/

pi_163991298
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 00:28 schreef alwaysbenice het volgende:
Maar of dat eruit gaat zien als waar we op hopen is nog maar de vraag. Het is niet voor niets dat het zo'n enorm enigma is. Phil Schneider en Bill Cooper waren alles behalve positief (er dan wel even van uitgaande dat deze 2 whistle blowers met hun uiterst beangstigende boodschappen ook maar enige waarheid spraken). Zij hadden wel de meest onvoorstelbare verhalen die ik ooit heb aangehoord. Wat opvalt is dat ze beiden vlak na de onthullingen zijn vermoord.

Maar ik weet nooit zeker of ik iedereen .... in dat wereldje wel geloof.

Mirage Men (2013) How the US government created a myth that took over the world. ET visitors... crashed UFOs... back-engineered alien technology... the government cover-up of a secret that would change the world as we know it...

pi_164041700
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 21:08 schreef Monomeism het volgende:

Er zit nu Nederlandse ondertiteling bij wanneer je dat aanklikt
pi_164238013
Eén van de beste bronnen voor het verkrijgen van ruimteopnames is NASA door de beelden die ze sturen vanuit het International Space Station ISS.

Ook enkele dagen geleden was het weer raak toen de camera’s een groot gouden ruimteschip lieten zien, waarna het beeld weer eens op zwart ging.

Het door NASA vastgelegde object bevindt zich op een aanzienlijke afstand van het ruimtestation.

We hebben hier dan ook niet te maken met iets dat we heel regelmatig zien en dat zijn UFO’s die duidelijk aankomen of vertrekken bij het ISS.

We hebben hier iets in de ruimte dat duidelijk niet natuurlijk kan zijn en dat enorme afmetingen heeft.

Degene die de ontdekking heeft gedaan is de inmiddels zeer bekende Streetcap1.

Volgens Scott Waring van Ufo Sightings Daily is dit schip minstens enkele kilometers groot en kun je duidelijk een soort brug zien met ramen.

Verbazingwekkend dat dit object niet wordt opgemerkt door satellieten, radars en alle andere veiligheidsmaatregelen die door de mensheid zijn bedacht. Of, als ze wel worden opgemerkt, dan wordt dit dus niet bekendgemaakt.

En wanneer NASA merkt dat bovengenoemd ruimteschip in beeld komt, dan is er opeens een technische storing en valt het beeld weg.

Wanneer dat gebeurt, dan weet je honderd procent zeker dat je iets interessants op het spoor bent.

pi_164239780
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:42 schreef Doom123 het volgende:
Volgens Scott Waring van Ufo Sightings Daily is dit schip minstens enkele kilometers groot en kun je duidelijk een soort brug zien met ramen.
Op basis van het filmpje? Ik zie alleen een wazige blob waaraan je niets kunt aflezen.
pi_164240222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:39 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Op basis van het filmpje? Ik zie alleen een wazige blob waaraan je niets kunt aflezen.
Wat zou het dan kunnen zijn volgens jou?
Feyenoord!
pi_164240694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 10:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat zou het dan kunnen zijn volgens jou?
Geen idee. Verder dan een wazige blob kom ik niet. Het beeld is ook te kort en de camera lijkt te bewegen, waardoor het moeilijk is om te zien hoe de blob beweegt ten opzichte van de aarde eronder. Voor hetzelfde geld is het een stofje dat out-of-focus voor de camera zweeft.
pi_164240953
Piloten zien ze wel eens, een sighting van meerdere piloten en passagiers, oud.
pi_164241554
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 11:19 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Geen idee. Verder dan een wazige blob kom ik niet. Het beeld is ook te kort en de camera lijkt te bewegen, waardoor het moeilijk is om te zien hoe de blob beweegt ten opzichte van de aarde eronder. Voor hetzelfde geld is het een stofje dat out-of-focus voor de camera zweeft.
Geloof je het zelf? Dat is gewoon jezelf voor de gek houden. Het word notabene op 2 verschillende camera's geshowd.....
Feyenoord!
pi_164241697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 12:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Dat is gewoon jezelf voor de gek houden. Het word notabene op 2 verschillende camera's geshowd.....
Die twee verschillende camera's heb ik er niet uitgehaald. Hoe kom je aan die twee dan? Ik zie een groter overzicht (beginnen ze ook mee) en daarna een ingezoomde variant op dat deel, maar dat kan net zo goed nabewerking geweest zijn door de YouTuber in kwestie. Ik haal daar geen tweede camera uit.
pi_164263571
In onderstaande documentaire van James Fox vertellen verschillende ooggetuigen — waaronder piloten, astronauten en militairen — over hun ervaringen met UFO's en hoe autoriteiten de bekendmaking hiervan tegenwerkten. Een onderhoudende introductie in het UFO-fenomeen

pi_164282320
Don't tell the world we can't catch them because civilization will collapse

pi_164282497
quote:
In onderstaande documentaire van James Fox vertellen verschillende ooggetuigen — waaronder piloten
Een ...... van de beste docu's
pi_164283287
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:42 schreef Doom123 het volgende:

We hebben hier iets in de ruimte dat duidelijk niet natuurlijk kan zijn en dat enorme afmetingen heeft.Volgens Scott Waring van Ufo Sightings Daily is dit schip minstens enkele kilometers groot en kun je duidelijk een soort brug zien met ramen.
Dit is een moment waar ISS van dag de nacht in schuift. Dan komen er steeds 'ufo's' die geen ufo's zijn. Wat je ziet zijn oplichtende wolken in combinatie met zonlicht. Bij elke overgang van dag naar nacht of andersom spelen verschillende reflecties (ook in de cameralens) een grote rol. Je ziet een lichtspiegeling gelijkmatig opkomen en weer verdwijnen.

Ja er zijn andere filmpjes van ISS die een stuk interessanter zijn zoals deze.
Maar ook dan moet je ook rekening houden met ruimtepuin of andere satellieten of lanceringen.

Antwoord: Meestal een lichteffect in het glas van de lens

Of het echt is weet je tegenwoordig nooit .................. Ik heb het niet live bekeken
pi_164314638
http://niburu.co/index.ph(...)tid=34:ufo&Itemid=47

De beelden die nu via NASA naar buiten komen, tonen zoveel dingen die volgens de mainstream maatschappij niet kunnen dat het tijd wordt voor drastische maatregelen.

Er is geen houden meer aan voor NASA en daarom beginnen ze per 1 september aanstaande met het stopzetten van live beelden vanuit het ISS ruimtestation.

Het aantal UFO’s dat tegenwoordig te bewonderen is bij het ISS ruimtestation begint zo langzamerhand te lijken op de avondspits op de Amsterdamse ring.
pi_164330668
Interesting de KIC ster blijkt nog steeds erg uitzonderlijk te zijn:
http://www.sciencealert.c(...)n-megastructure-star

En tamelijk interessant
http://www.charlottestori(...)nas-brown-mountains/
pi_164331348
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:06 schreef bert888 het volgende:
http://niburu.co/index.ph(...)tid=34:ufo&Itemid=47

De beelden die nu via NASA naar buiten komen, tonen zoveel dingen die volgens de mainstream maatschappij niet kunnen dat het tijd wordt voor drastische maatregelen. Er is geen houden meer aan voor NASA en daarom beginnen ze per 1 september aanstaande met het stopzetten van live beelden vanuit het ISS ruimtestation. Het aantal UFO’s dat tegenwoordig te bewonderen is bij het ISS ruimtestation begint zo langzamerhand te lijken op de avondspits op de Amsterdamse ring.
Als er (regelmatig) UFO's zijn (en die zijn er volgens getuigen al heel erg lang) dan hadden daar vooraf geen camera's gehangen. Mits dit opzettelijk is besloten en dat de wereld zich er van moet laten doordringen dat ze er zijn. We now can handle the truth?

Zag ik nou ook maar een paar zwaaiende handen achter een raampje ofzo.
Voor het mannetje van Secureteam :X https://www.youtube.com/user/secureteam10

Staat meestal gelijk al vast dat het gaat om een "alien spacecraft" al zit er een vlek op de lens.
Alles is een Craft en elke rots op Mars een alien skull. Wat een gek

Te enthousiast raken over weinig is schadelijk voor de geloofwaardigheid

Hoe geweldig ik het ook zou vinden. Veel ISS beelden vind ik discutabel en hebben met lichteffect en de lens te maken wanneer ISS van nacht naar dag koerst. Misschien veel militaire zaken die het daglicht niet mogen verdragen vanaf volgende maand? Kan ook een reden zijn.

Voor de gevorderde mensen die bekend zijn met het disclosure en vermeende limited hangout proces en het getouwtrek achter de schermen:

- Het kan ook zijn dat ze bewust de UFO community (geen grapje) uit daagt en de media op te schudden vragen te stellen over UFO's. Dat is in feite wat John Podesta doet en dat is wel heel erg bijzonder. En nog veel gekker dat de MS media het bijna niet durft op te pakken.

Dat filmpje van ISS live zoals die ik plaatste met die drie stippen die de aarde 'verlaten' daar ben ik nog niet uit waar ik naar kijk. :? USAF Solar Warden? Het zijn stippen waar je niks mee kan. Echte UFO's dus. Dat dan weer wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Monomeism op 08-08-2016 15:40:19 ]
pi_165901220
Tom Delonge, de zanger van Blink 182 stuurde z'n sekret machines trailer naar John Podesta (van wie de emails aan het gelekt worden) met het password om de trailer te zien
https://www.reddit.com/r/(...)_private_teaser_for/

Podesta en Delonge krijgen media aandacht, altijd mooi voor het fenomeen.
pi_165901790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:23 schreef alwaysbenice het volgende:
Tom Delonge, de zanger van Blink 182 stuurde z'n sekret machines trailer naar John Podesta (van wie de emails aan het gelekt worden) met het password om de trailer te zien

Cool heb het filmpje gelijk even gedownload. Voor ze weer verdwijnen.
pi_165904142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:23 schreef alwaysbenice het volgende:

Word dit een serie? Enig idee wanneer het uit gaat komen?
Feyenoord!
pi_165908586
Nee, ik hoorde alleen dat het uitgesteld was.

Hier nog een interessante email van Delonge naar Podesta over een generaal.
Delonge's plan is sowieso disclosure, en dat van Podesta ook, en dat is wel spannend want Podesta zal hoogst waarschijnlijk weer een hoge functie in het witte huis krijgen en dat betekent meer opportunity voor hem en meer aandacht voor zijn uitspraken (die hij al gemaakt heeft).
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:42:03 #132
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_165908843
Een filmpje dat begint met het weergeven van vrijmetselarij symboliek in bouwwerken, erg geloofwaardig.
Volgens mij is dat hele wikileaks een hoax, het blijft gecontroleerde kennisgeving aan de massa's, gelekt door een dissident op de vlucht om het geloofwaardig te maken.

Imho :7
pi_165909378
Er staat genoeg informatie in waar Hillary en Podesta echt niet blij van worden dat het gelekt is, en we hebben overigens nog maar zon 3 % gehad van de leaks by the way.
pi_165910515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:26 schreef alwaysbenice het volgende:
Nee, ik hoorde alleen dat het uitgesteld was.

Hier nog een interessante email van Delonge naar Podesta over een generaal.
Delonge's plan is sowieso disclosure, en dat van Podesta ook, en dat is wel spannend want Podesta zal hoogst waarschijnlijk weer een hoge functie in het witte huis krijgen en dat betekent meer opportunity voor hem en meer aandacht voor zijn uitspraken (die hij al gemaakt heeft).
Ben er alleen zo goed als zeker van dat Clinton dus niet gaat winnen en Podesta ook geen functie in het witte huis gaat krijgen.
Feyenoord!
pi_165910553
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:42 schreef Manke het volgende:
Een filmpje dat begint met het weergeven van vrijmetselarij symboliek in bouwwerken, erg geloofwaardig.
Volgens mij is dat hele wikileaks een hoax, het blijft gecontroleerde kennisgeving aan de massa's, gelekt door een dissident op de vlucht om het geloofwaardig te maken.

Imho :7
Zou inderdaad best kunnen. Waarom worden die leaks niet wat sneller vrij gegeven? Kan wat mij betreft maar 2 dingen betekenen. Of de rest van de wikileaks stelt niet meer zoveel voor zoals deze mails naar Podesta. Of het is gewoon zoet houden van de massa. Spanning opbouwen. Brood en spelen.
Feyenoord!
pi_165928953
s3hjnqyco5rx.jpg

Interesting, geen idee wie dat zijn though maar die middelste lijkt wel op Bill Clinton
pi_165928972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou inderdaad best kunnen. Waarom worden die leaks niet wat sneller vrij gegeven? Kan wat mij betreft maar 2 dingen betekenen. Of de rest van de wikileaks stelt niet meer zoveel voor zoals deze mails naar Podesta. Of het is gewoon zoet houden van de massa. Spanning opbouwen. Brood en spelen.
Het juiste moment kiezen om te leaken. Dat maakt een hoop verschil.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:06 schreef alwaysbenice het volgende:
[ afbeelding ]

Interesting, geen idee wie dat zijn though maar die middelste lijkt wel op Bill Clinton
Hij heeft in ieder geval al geleerd om vage foto's te maken. Hij weet dat zijn publiek dat extra spannend vindt.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 17:03:03 #138
47102 Elvi
Omelette du fromage.
pi_165933705
I believe.
pi_167913778
There we go. Vers van de pers
Chile's Navy releases 9-minute FLIR UFO Video invisible to 4 different RADARs

http://www.huffingtonpost(...)56b?lciacn1ruwjkmx6r
pi_167924315
quote:
There we go. Vers van de pers
Chile's Navy releases 9-minute FLIR UFO Video invisible to 4 different RADARs
Ik dacht al waar blijf je. :) beste wensen nog.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:26:52 #143
382180 LelijKnap
Wille zur Macht
pi_167924634
Kwam toevallig ook op mijn feed. Erg curieus.
pi_167926296
Het ding lijkt wel wat op die van de Nellis Airforce Base
pi_167936882
Aan het begin van het filmpje lijkt het net een drone, met 4 (wazige) propellors op de hoekpunten. Later zie je toch een wat rare vorm en komen die vlekken ook niet meer terug. De staart die je ineens ziet verschijnen is ook wel bijzonder.
pi_167945236
Hij verscheen dus ook niet op de radar systemen
pi_167988379
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:20 schreef alwaysbenice het volgende:
Hij verscheen dus ook niet op de radar systemen
Niets buitenaards of ander onverklaarbaars volgens deze link.
pi_168027359
quote:
Airodynamic contrail of chemtrail? Zoals altijd is de waarheid in het midden. Contrails met een beetje chemicaliën om de massa langzaam te beinvloeden. 1) je hebt hiermee een goede dekmantel 2) je infecteerd mensen zeer langzaam zodat mensen niet eens raar gaan gedragen. Zoals een kikker in een pan die langzaam opgewarmt wordt.
Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef SadPanda het volgende:
Er is een keuze, dat ze kiezen voor Assad staat alleen 100% vast.
pi_168126679

Wat denken jullie?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  zondag 15 januari 2017 @ 15:05:51 #150
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168161242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 12:55 schreef Plus1 het volgende:

Wat denken jullie?
geen idee waarnaar ik zit te kijken
pi_168179841
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

geen idee waarnaar ik zit te kijken
Naar een Google Sky Map, waarbij er in de scan op regelmatige plekken een blokje vernaggeld is. Ik vermoed door een defect op de sensor waar de scans mee gemaakt worden. Plus1 vermoedt echter dat er sprake is van buitenaardse constructies die zichtbaar worden op die plekken, gezien hoe de structuur in die blauwe vlakken eruit ziet.
  maandag 16 januari 2017 @ 05:46:01 #152
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168182873
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:20 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Naar een Google Sky Map, waarbij er in de scan op regelmatige plekken een blokje vernaggeld is. Ik vermoed door een defect op de sensor waar de scans mee gemaakt worden. Plus1 vermoedt echter dat er sprake is van buitenaardse constructies die zichtbaar worden op die plekken, gezien hoe de structuur in die blauwe vlakken eruit ziet.
ik durf mijn hele lijf er wel voor in het vuur te steken dat dit geen buitenaardse constructie is. :+
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')