abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:03:23 #126
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162892415
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Opvallend, maar mag onder kleding bedekt zijn?

Dan ga ik mijn kont aanmelden
Whahahaha ik zie het helemaal voor me :D oproep@linda.tv bluf Toots!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162892599
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:43 schreef houdjemond het volgende:
Gefeliciteerd Jaimy *O* en super van je nieuwe baan Poes, ben trots op je!

Ik kreeg dit doorgestuurd en moest aan jullie denken, ik heb gewoon een YOLO'tje gedaan en een mail gestuurd :D ;

Voor een nieuwe serie is de redactie van LINDA.tv op zoek naar mensen die een opvallend litteken hebben en die hun verhaal met ons willen delen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Opvallend, maar mag onder kleding bedekt zijn?

Dan ga ik mijn kont aanmelden
Beide; doen! _O_
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:18:45 #128
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162892726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]


[..]

Beide; doen! _O_
Mijn mail is de digitale deur al uit. Afgezien van het feit dat ik zelf aandacht wel prachtig vind hoop ik ook ergens dat ik andere jonge mensen van mijn leeftijd duidelijk kan maken dat het niet meteen het einde is en je prima een bikini aankan.
Ik liep op fortarock ook in een bikini-topje en sommige mensen keken wel even maar dat was het dan ook.. nu is dat "langharige metaltuig" sowieso het fijnste en relaxte festivalpubliek maar toch..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162892805
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:18 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mijn mail is de digitale deur al uit. Afgezien van het feit dat ik zelf aandacht wel prachtig vind hoop ik ook ergens dat ik andere jonge mensen van mijn leeftijd duidelijk kan maken dat het niet meteen het einde is en je prima een bikini aankan.
Ik liep op fortarock ook in een bikini-topje en sommige mensen keken wel even maar dat was het dan ook.. nu is dat "langharige metaltuig" sowieso het fijnste en relaxte festivalpubliek maar toch..
Ja hoor, niks om je voor te schamen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:28:16 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162892932
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:43 schreef houdjemond het volgende:
Gefeliciteerd Jaimy *O* en super van je nieuwe baan Poes, ben trots op je!

Ik kreeg dit doorgestuurd en moest aan jullie denken, ik heb gewoon een YOLO'tje gedaan en een mail gestuurd :D ;

Voor een nieuwe serie is de redactie van LINDA.tv op zoek naar mensen die een opvallend litteken hebben en die hun verhaal met ons willen delen.
Gaaf dat je dat gaat doen!

Ik heb vanmiddag toch eindelijk de huisarts gebeld. Pijn in mijn been wordt al erger en straalt nu ook uit naar mijn voet. Maandag heen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162892996
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
pi_162893032
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
Het zit je niet mee ;(
Sterkte..
pi_162893203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Het zit je niet mee ;(
Sterkte..
Ik ben gewoon lomp :')
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:50:58 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162893466
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
Jeetje ook dat nog, veel sterkte :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:11:49 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162893997
Ben wel benieuwd wat er uit komt maandag, denk dat het fysio wordt. Als de pijn maar weggaat. Heb vandaag weer gezwommen en het verpestte het gewoon :( Zie nu ook al tegen morgen op omdat ik dan weer 3.5 uur moet stilzitten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162894092
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
Hoe kom je daar nou aan! :o
pi_162894103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ben wel benieuwd wat er uit komt maandag, denk dat het fysio wordt. Als de pijn maar weggaat. Heb vandaag weer gezwommen en het verpestte het gewoon :( Zie nu ook al tegen morgen op omdat ik dan weer 3.5 uur moet stilzitten.
Nou zeg.. hoe kan dit opeens?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:21:12 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162894197
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nou zeg.. hoe kan dit opeens?
Zit er al jaren mee dat het gevoelig is, heb er een ongeluk mee gehad waardoor er een spier enorm verrekt is en is nooit meer de oude geworden, maar sinds een paar weken was het meer het gevoel dat er iets klem zat, maar dacht ik kijk het nog ff aan maar sinds een paar dagen heb ik ook enorme pijnscheuten er in en enorme krampaanvallen dus toch maar ff heen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162894214
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:18 schreef houdjemond het volgende:

nu is dat "langharige metaltuig" sowieso het fijnste en relaxte festivalpubliek maar toch..
Klopt helemaal!! Er wordt wel eens raar tegenaan gekeken maar van "dat soort mensen" (schreef ik dat echt? Jakkes!) kun je meer redelijkheid verwachten dan een discoganger zeg maar.
En wat tof dat je in het openbaar gewoon in een topje loopt nu, dat is een hele vooruitgang!! ^O^

Was zelf altijd meer van de motortreffens en daar loopt ook apart volk rond maar allemaal goedmoedig. Behalve als iemand stout is, dan wordt het snel anders.
Wel eens gezien dat een paar festivalgangers iemand in een rolstoel aan het pesten en dwarsbomen waren.
Nou, dat duurde niet lang! Die zijn van het terrein verwijderd en echt zachtjes ging dat niet.
En terecht. :Y

Frustratie staat niet meer in de TT maar ik wil toch even iets van mijn hart luchten:
Er was voor mij een CT aangevraagd maar nu mét contrastvloeistof omdat door de ijzerwinkel in mijn rug niet alles even goed zichtbaar is.
Wat ze oa ook duidelijk willen hebben is of er iets van de ijzerwinkel een beetje is verschoven.
Vandaag kreeg ik de oproep (volgende week woensdag) en in de bijlage stond dat ie zónder contrastvloeistof zou zijn. Dat zou geen nut hebben, alleen maar duur, want in September vorig jaar heb ik ook al een CT gehad wat mij zo'n 250 euro eigen risico heeft gekost.

Denk ik bel daar even achteraan, of dat wel klopt.
En ja hoor, zonder contrastvloeistof. Dat had de radioloog besloten.
Wat heeft DIE vent daar nou over te zeggen???? Beetje zijn eigen plan trekken terwijl de aanvraag heel duidelijk was. Heb ik toch geen moer aan?
Dus het secretariaat van de aanvragende arts gebeld en de aanvraag klopte gewoon, mét vloeistof.
En dus heeft zij met radiologie gebeld en mij daarna terug gebeld.
Was idd de beslissing van de radioloog en zelf vindt ze het ook maar vreemd.
Ze heeft tegen hun ook gezegd dat als het een gewone CT is ik niet op kom dagen.
Ze heeft een ander telefoonnummer gekregen dat ze moet/kan bellen voor meer uitleg maar dat kon uiteraard vandaag niet. Maandag pas.
Maar maandag is ze er zelf niet dus vraagt ze een collega om maandag te bellen en dan belt zij mij dinsdag over hoe en wat. Terwijl de scan gepland is voor woensdag.

De tyfus, wát een zootje maken ze er van!
pi_162894219
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zit er al jaren mee dat het gevoelig is, heb er een ongeluk mee gehad waardoor er een spier enorm verrekt is en is nooit meer de oude geworden, maar sinds een paar weken was het meer het gevoel dat er iets klem zat, maar dacht ik kijk het nog ff aan maar sinds een paar dagen heb ik ook enorme pijnscheuten er in en enorme krampaanvallen dus toch maar ff heen.
Aii dat klinkt niet goed.. Kun je nog tot maandag wachten?
pi_162894247
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef MarieAlice het volgende:
En dan een hersenschudding. Great.
Dus als ik eveb njet post, komt het dardoor.
Veel sterkte allemaal.
Het zit je niet echt mee. -O-
In dit geval mogen we je wél beterschap wensen, dat gaat wel lukken!
Dus bij deze: Beterschap! :*
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:23:57 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162894258
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Aii dat klinkt niet goed.. Kun je nog tot maandag wachten?
Vast wel, paracetamol helpt wel gelukkig. Het is vooral dat gevoel dat er iets klem zit dat heel irritant is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162894274
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:11 schreef LPFAN het volgende:
Ben wel benieuwd wat er uit komt maandag, denk dat het fysio wordt. Als de pijn maar weggaat. Heb vandaag weer gezwommen en het verpestte het gewoon :( Zie nu ook al tegen morgen op omdat ik dan weer 3.5 uur moet stilzitten.
Shit zeg....
Hoop wel dat er maandag direct een plan van aanpak is en niet dat ze nog een week moeten overleggen.
pi_162894275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast wel, paracetamol helpt wel gelukkig.
Fijn, dat scheelt iets :Y

@vannelle; heb JIJ weer hoor.. *facepalm*
Goed dat je op je strepen staat!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:26:03 #145
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162894297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Shit zeg....
Hoop wel dat er maandag direct een plan van aanpak is en niet dat ze nog een week moeten overleggen.
Oh vast wel :P Anders kan ik heel zielig doen. Sinds ze mij hebben verwaarloosd en ik daardoor nu moet dialyseren kan ik alles bij hun maken en voor mekaar krijgen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162894311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh vast wel :P Anders kan ik heel zielig doen. Sinds ze mij hebben verwaarloosd en ik daardoor nu moet dialyseren kan ik alles bij hun maken en voor mekaar krijgen :P
Regel wat oxazepam voor me dan :@

:P
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:27:19 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162894317
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt helemaal!! Er wordt wel eens raar tegenaan gekeken maar van "dat soort mensen" (schreef ik dat echt? Jakkes!) kun je meer redelijkheid verwachten dan een discoganger zeg maar.
En wat tof dat je in het openbaar gewoon in een topje loopt nu, dat is een hele vooruitgang!! ^O^

Was zelf altijd meer van de motortreffens en daar loopt ook apart volk rond maar allemaal goedmoedig. Behalve als iemand stout is, dan wordt het snel anders.
Wel eens gezien dat een paar festivalgangers iemand in een rolstoel aan het pesten en dwarsbomen waren.
Nou, dat duurde niet lang! Die zijn van het terrein verwijderd en echt zachtjes ging dat niet.
En terecht. :Y

Frustratie staat niet meer in de TT maar ik wil toch even iets van mijn hart luchten:
Er was voor mij een CT aangevraagd maar nu mét contrastvloeistof omdat door de ijzerwinkel in mijn rug niet alles even goed zichtbaar is.
Wat ze oa ook duidelijk willen hebben is of er iets van de ijzerwinkel een beetje is verschoven.
Vandaag kreeg ik de oproep (volgende week woensdag) en in de bijlage stond dat ie zónder contrastvloeistof zou zijn. Dat zou geen nut hebben, alleen maar duur, want in September vorig jaar heb ik ook al een CT gehad wat mij zo'n 250 euro eigen risico heeft gekost.

Denk ik bel daar even achteraan, of dat wel klopt.
En ja hoor, zonder contrastvloeistof. Dat had de radioloog besloten.
Wat heeft DIE vent daar nou over te zeggen???? Beetje zijn eigen plan trekken terwijl de aanvraag heel duidelijk was. Heb ik toch geen moer aan?
Dus het secretariaat van de aanvragende arts gebeld en de aanvraag klopte gewoon, mét vloeistof.
En dus heeft zij met radiologie gebeld en mij daarna terug gebeld.
Was idd de beslissing van de radioloog en zelf vindt ze het ook maar vreemd.
Ze heeft tegen hun ook gezegd dat als het een gewone CT is ik niet op kom dagen.
Ze heeft een ander telefoonnummer gekregen dat ze moet/kan bellen voor meer uitleg maar dat kon uiteraard vandaag niet. Maandag pas.
Maar maandag is ze er zelf niet dus vraagt ze een collega om maandag te bellen en dan belt zij mij dinsdag over hoe en wat. Terwijl de scan gepland is voor woensdag.

De tyfus, wát een zootje maken ze er van!
Jeetje wat een zooitje idd zeg! Wat een stomme radioloog dat ie dat ff zelf beslist.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:27:37 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162894325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Regel wat oxazepam voor me dan :@

:P
_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 17:29:51 #149
137949 Disana
pi_162894352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt helemaal!! Er wordt wel eens raar tegenaan gekeken maar van "dat soort mensen" (schreef ik dat echt? Jakkes!) kun je meer redelijkheid verwachten dan een discoganger zeg maar.
En wat tof dat je in het openbaar gewoon in een topje loopt nu, dat is een hele vooruitgang!! ^O^

Was zelf altijd meer van de motortreffens en daar loopt ook apart volk rond maar allemaal goedmoedig. Behalve als iemand stout is, dan wordt het snel anders.
Wel eens gezien dat een paar festivalgangers iemand in een rolstoel aan het pesten en dwarsbomen waren.
Nou, dat duurde niet lang! Die zijn van het terrein verwijderd en echt zachtjes ging dat niet.
En terecht. :Y

Frustratie staat niet meer in de TT maar ik wil toch even iets van mijn hart luchten:
Er was voor mij een CT aangevraagd maar nu mét contrastvloeistof omdat door de ijzerwinkel in mijn rug niet alles even goed zichtbaar is.
Wat ze oa ook duidelijk willen hebben is of er iets van de ijzerwinkel een beetje is verschoven.
Vandaag kreeg ik de oproep (volgende week woensdag) en in de bijlage stond dat ie zónder contrastvloeistof zou zijn. Dat zou geen nut hebben, alleen maar duur, want in September vorig jaar heb ik ook al een CT gehad wat mij zo'n 250 euro eigen risico heeft gekost.

Denk ik bel daar even achteraan, of dat wel klopt.
En ja hoor, zonder contrastvloeistof. Dat had de radioloog besloten.
Wat heeft DIE vent daar nou over te zeggen???? Beetje zijn eigen plan trekken terwijl de aanvraag heel duidelijk was. Heb ik toch geen moer aan?
Dus het secretariaat van de aanvragende arts gebeld en de aanvraag klopte gewoon, mét vloeistof.
En dus heeft zij met radiologie gebeld en mij daarna terug gebeld.
Was idd de beslissing van de radioloog en zelf vindt ze het ook maar vreemd.
Ze heeft tegen hun ook gezegd dat als het een gewone CT is ik niet op kom dagen.
Ze heeft een ander telefoonnummer gekregen dat ze moet/kan bellen voor meer uitleg maar dat kon uiteraard vandaag niet. Maandag pas.
Maar maandag is ze er zelf niet dus vraagt ze een collega om maandag te bellen en dan belt zij mij dinsdag over hoe en wat. Terwijl de scan gepland is voor woensdag.

De tyfus, wát een zootje maken ze er van!
Hoe komt zo'n radioloog erbij om in zijn eentje iets anders te beslissen dan de arts heeft gevraagd. Hopelijk kan hij nog voor woensdag op andere gedachten gebracht worden.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2016 @ 17:30:33 #150
137949 Disana
pi_162894364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:21 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zit er al jaren mee dat het gevoelig is, heb er een ongeluk mee gehad waardoor er een spier enorm verrekt is en is nooit meer de oude geworden, maar sinds een paar weken was het meer het gevoel dat er iets klem zat, maar dacht ik kijk het nog ff aan maar sinds een paar dagen heb ik ook enorme pijnscheuten er in en enorme krampaanvallen dus toch maar ff heen.
Ja dat is wel verstandig. Hopelijk kunnen ze iets vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')