abonnement Unibet Coolblue
pi_162859445
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


pi_162859462
Waar we het hadden over het altijd verrassende eetgedrag van onze dreumesjes!

Hier wordt mijn kleine vuilnisvat ook wat kieskeuriger, maar alsnog eet ze als een bouwvakker. Echt, waar ze het laat. :o Ik hoop natuurlijk dat ze lekker zo blijft eten, maar ik weet ook dat het zo over kan zijn. We zien het wel. :)

:O N. woelt de laatste tijd vreselijk in haar slaap en sinds ik lichter slaap door de zwangerschap kan ik daar dus echt niet doorheen slapen. Ik heb vannacht alleen van 4 tot 6 even geslapen. :') Gelukkig is klas 3 deze twee weken op stage en is klas 4 natuurlijk al een tijdje weg, dus ik heb deze twee weken maar 10 lesuren in totaal. Ik ga zo om 11:15 alweer naar huis om even bij te slapen. *O* Wanneer ik dan al dat achterstallige werk moet doen weet ik ook niet, maar slaap is even belangrijker..
pi_162859932
Oef, pittig Selvaria :O En idd: geniet maar van het ongegeneerd bunkeren!

Ik probeerde net tegen beter weten in even 4 mailtjes te versturen met mopper-uk om me heen :') Album bestellen (waarvoor 800 vinkjes goed moeten staan) laat ik maar even liggen tot de middagdut, anders wordt het minstens de verkeerde maat, kaftkleur en bruiloft vrees ik ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162860376
Hallo!
Sinds afgelopen zaterdag hoor ik hier *O*.
Mijn dreumes M.isha (Mies op het forum) heeft genoten van een fantastisch verjaardagsweekend met taart, slingers, cadeaus en veeeel aandacht!

En ik ben weer bijgekomen van het idee dat ik geen baby meer heb ;).


pi_162860401
Selvaria ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!
pi_162860556
Thanks! Nog heel pril en spannend allemaal hoor. :Y

Welkom met je grote kleine Mies! *O*
pi_162861186
Mies, welkom bij de dreumessen! Het is hier leuk :D
pi_162861546
Welkom Mies en Miss!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:59:25 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162861597
*poging doet om weer eens aan te haken :)

Welkom Mies bij de groten *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162862323
We hadden net twee heuse dreumesbuien *O* -O- voor het eerst. Met neptranen en kijken of ik wel kijk. Ik keek niet en toen kwam Sjaak dichterbij huilen :')

And so it begins...
pi_162862476
Ohjee.. Lucas heeft ook wel enthousiast het goede voorbeeld gegeven he..? :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:48:52 #12
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162873712
haha cactus, daar is ro ook zo goed in!
Ik kan er stiekem wel van genieten. Die dikke krokodillentranen, dat zielig lipje.. O+
alleen dat op de grond neervallen als een stervende zwaan is iets minder.

En verder wil ik niks verpesten, maar what the..
ik heb nu tijd om iets voor mezelf te doen!
pi_162874015
|:( Mans oma belde net op de huistelefoon ipv mobiel dus N. werd heel hard huilend wakker terwijl ze al lekker op bed lag sinds 19.30. Nu ben ik bang dat ze dit als lekker dutje heeft gezien en pas over 3 uur weer wil slapen, maar dat trek ik nu even niet zo goed. }:|

Lekker Fap, geniet ervan. O+

Dramaqueen Sjaak. :D N. heeft zichzelf ook zo'n nephuiltje aangemeten, hilarisch en irritant tegelijk. _O-
pi_162874363
Nephuilen :D

Ik; Nee F niet doen dat doet zeer/ dan gaat het stuk/ dan doe je je zeer (×3)
Ik; F klaar nu (en haal F uit de situatie)
F; mama huiluh
Ik; oh moet je huilen?
F; ja (trekt volleerde pruillip)
Ik; oh toe maar jij mag even huilen
En F doet dramatisch boehoehoe met droge tranen en gaat aan mijn been hangen
F; Mama kuffuluh

:')
pi_162874757
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Ohjee.. Lucas heeft ook wel enthousiast het goede voorbeeld gegeven he..? :@
Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders ;)
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen. }:|

Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen }:| :') Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal :X

Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop O+ O+ O+ voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt O+
pi_162874928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders ;)
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen. }:|

Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen }:| :') Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal :X

Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop O+ O+ O+ voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt O+
O+ :* *O* :* O+

Wat fijn Cactus. Ik hoop zo voor je dat dit voor altijd blijft O+
pi_162875216
Cactus wat ontzettend fijn O+
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:48:45 #18
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162875342
Cactus! O+
pi_162875397
MwC :'( O+ :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162875940
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:28 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja ach... Ik vind het nu nog wel grappig, gelukkig. Dat is over een paar dagen vast anders ;)
Hij heeft vooral een heel sterke eigen mening... Weet precies wat hij wil en hoe hij eraan moet komen. }:|

Later vandaag wilde Sjaak al z'n kleren uit hebben (was eraan aan het trekken) en ook zijn luier. Vervolgens liep hij naar buiten, hurkte naast zijn zwembadje en begon te poepen }:| :') Dat in een hoekje hurkend poepen deed hij gister ook al 2 keer, maar die van vanmiddag vond ik wel heel speciaal :X

Verder heb ik de laatste paar weken eindelijk een hoop O+ O+ O+ voor Sjaak. En wat is het mooi om van je kind te houden zeg... En het eindelijk tegen hem te kunnen zeggen ook. Wat had ik dat graag eerder gehad. En wat ben ik blij dat het eindelijk lukt O+
:'( O+ .

En een :D voor het poepen naast het badje. :+.

Fap, wat een heerlijke foto's in het vorige topic!

Vervelend van de kindjes die niet goed eten. Peutertjes kunnen leven van de lucht en de liefde, zeggen ze toch wel eens?
Hier geen klagen, overigens. We zaten vanavond ruim een uur aan tafel omdat meneer maar blééf eten. Hij zat er echt van te genieten. O+.

En als je ons zoekt deze zomer, wij zijn hier...
http://vid20.photobucket.(...)0414_zpstbh7v1vi.mp4
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162876036
Oh dat filmpje DaD! Is ook leuk, fonteintjes :) O zou er ook niet bij weg te slaan zijn ;)
pi_162876112
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En als je ons zoekt deze zomer, wij zijn hier...
http://vid20.photobucket.(...)0414_zpstbh7v1vi.mp4
Omg, geweldig O+ :D De blije geluidjes en de halve zwaai-maar-ik-heb-het-eigenlijk-te-druk zijn meesterlijk *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162876799
Wat geweldig om te lezen cactus!

Prachtig dat blije koppie DaD!

Thanks voor alle welkomsberichtjes.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:29:41 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162876803
Cactus wat fijn O+

En dat poepverhaal :+ als hij dat nou eens op de wc deed.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162882521
Cactus O+ Fijn!
Hahah room, leuk zo'n fontein!
Poepen naast het zwembad hahahha :X
  vrijdag 10 juni 2016 @ 08:35:14 #26
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162883001
Oh dad, smelt!
Ro zou het ook geweldig vinden.

Wij gaan zo zwemmen. Ben een beetje nerveus, want ik ga met dames die ik een beetje via fb ken.
En! het is eigenlijk ro's slaapuurtje als het dreumeszwemmen begint.
Heb er wel zin in <3

Gaan jullie nog wat leuks doen?
pi_162886906
Gefeliciteerd met Mies MLB!

Wat fijn MwCactus!! En dat poepverhaal :') !

Geen idee of Q echte dreumesbuien heeft, dramatisch doen kan hij al een tijd goed :P Laatst voor het eerst een pruillip. Sm zat op de bank, Q stond aan de tafel en wilde haar been pakken en naar haar toe stappen. Toen gleed z'n voet een beetje weg waardoor het niet lukte. hij viel niet eens, maar bleef aan de tafel staan, keek haar aan, trok een pruillip en begon te huilen. Ik moest er nogal om lachen :')

Q eet gelukkig nog goed en lijkt haast alles wel lekker te vinden. Laatste tijd drinkt hij overdag ook steeds beter z'n water (uit fles meestal, uit tuitbeker laat hij het half langs z'n mond lopen en gaat er daarna mee lopen zwaaien, waardoor alles nat wordt..).
Helaas is hij al vanaf zondag ziek. Eerste dagen zo nu en dan pieps en S avonds koortsig. Hij at ook wat slechter, maar sinds een dag of 3/4 is het echt een stuk minder. Woensdag at ie nog wel iets en dronk af en toe wat, maar gisteren was het helemaal drama. Alles weigert hij, eten en drinken, dan draait hij z'n hoofd weg en trekt z'n neus op (laatste ziet er eigenlijk best grappig uit :@ ). Er staat een tandje op doorbreken waar hij veel last van lijkt te hebben, in eten bijten wil hij niet. Verder weten we sinds gister dat hij ook bovenste luchtweginfectie heeft (is iets schor) en keelontsteking, geen wonder dat eten niet leuk is!
Gisteravond wat fruit gepureerd en hij at het! Zelfs z'n bordje pap ging uiteindelijk op, dus hoopte dat het nu beter ging worden! Begint ie S nachts ineens te kokhalzen en minutenlang over te geven, zag het fruithapje al weer liggen in z'n bed -O- . Aangezien hij ook minimaal drinkt, ben ik bang dat hij nu wel te weinig vocht heeft gehad. Moet kijken of hij nog plasluiers heeft, maar met 6 tandjespoepluiers gister(nacht) kan ik het ook niet echt zien. Volgens mij plast hij ook maar weinig. Meh

Sm is nu weer een paar dagen weg (nog wel in NL), dacht dat het nu wat rustiger zou worden, maar nee dus. Ze heeft hem door eenkennigheid + ziekzijn ook maar amper kunnen knuffelen.

/ gezeik

Hoop dat Q snel weer beter is, want hij was juist zo goed bezig met eten en lief spelen en gewoon O+ zijn!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:01:21 #28
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162888138
Bah gevalletje dat is naar ;( Hopelijk gaat hij snel opknappen. Heb je nog iets van medicatie tegen de luchtweginfectie en keelontsteking gekregen?

Hier heeft mijn dreumes 11 dagen voor zijn 2e verjaardag besloten om nu ook het woordje "nee" te gebruiken :+ Eerder schudde hij alleen met zijn hoofd. Hij is er dus klaar voor, voor de ik ben twee en zeg nee.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:11:37 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162889977
Hoera! :P

Ik ga vandaag niks leuks doen Fap, althans, les tot kwart voor vier, dan een afscheidsborrel van mijn teamleider die na vijf jaar weggaat (tegelijk hier begonnen), en vanavond heeft J een feestje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_162890481
Klinkt leuk Fap, hoe was het zwemmen? Hield Ro het vol? N. wordt altijd een klein monstertje als ze (te) moe is tijdens de zwemles, geen land valt er dan mee te bezeilen. _O-

Top L., mooi op schema. ^O^

Beterschap voor Q. :*

En heel veel hartjes voor MwC en Sjaak. O+

Ik vergeet nu vast iets, maar ik heb net als gisteren van 11 tot net op bed gelegen. :') Mijn bed is momenteel toch echt de plek waar ik het gelukkigst word, gelukkig laat mijn rooster het deze week (en een deel van volgende week) toe.

Kwak, wat treurig. :* Ik gun het je zo dat dat vertrouwen snel komt en het allemaal beter gaat.
pi_162895904
Och Kwak toch ;( Hoop dat het goed ging en toch fijn was :*

Ik had een koffiedate met DaD en I vanmiddag, en kreeg toch wel zó'n dikke knuffel van I O+ *; :'( Heel lief! En hij is sowieso cute natuurlijk, ook al heeft-ie net zo goed dreumesstreken ;)

En L heeft vandaag op het kdv een hele poos een baby'tje geaaid en geknuffeld vertelde een van de dames *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162896133
Jullie dates klinken altijd zo gezellig JM. O+

Ik had vandaag een groene smoothie voor mezelf gemaakt en toen N. thuiskwam van de GO ging ik eens kijken hoe ze dat vond. In plaats van een vies gezicht te trekken pakte ze zo mijn glas af om bijna alles op te drinken. Uiteindelijk alles maar in haar eigen bekertje gedaan en ze smulde er zo van. :D

_O-
  vrijdag 10 juni 2016 @ 20:09:25 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162898431
Hahaha dat koppie!

T is ok, J hoeft niet zo vroeg weg (is er nog) en heb op school heel fijn gepraat met een collega.

Krijg nu al twee keer in drie dagen terug dat mensen (lieve collega vriendinnen die ik wat context wilde geven voor mijn tranen) hun oren niet kunnen geloven als ze horen wat ik in essentie van mezelf denk (dat ik een mislukkeling ben, zwak en waardeloos) :@ en ook wel O+ dat ik blijkbaar heel veel sterker overkom dan ik me voel.

Ergens voel ik wel dat het goed gaat komen, het is alleen moeilijk te accepteren dat dat niet binnen een maand oid zo is...
Kwak
pi_162898639
Dat laatste is heel herkenbaar Kwak :{ Ik ben er nu mee bezig, waarom is het dan nog niet deze week opgelost?! (Ja, ok, dingen die je in járen hebt aangeleerd/aangewend leer je niet in een uur af }:| Zucht)

En groene smoothies *O* O+ :Y)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162901478
Hoe is het gegaan vanavond, kwak? Wat vind je precies lastig aan het alleen zijn?
Het doet me verdriet dat je zo over jezelf denkt. For what is't worth, zo kom je op mij niet over. Ik vond je op de draagmeet (eeuwen geleden alweer :o ) heel lief en gezellig overkomen. Evenals hier, eigenlijk. Ik hoop zo hard dat je het zelf ook snel ziet :*
En sidenote: dat het zwaar is alleen als je gewend bent samen te zijn, is ook geen schande he? Ik ben ook altijd bij dat man weer thuis is. (Dan ben ik doodmoe, het hele huis is een zooi en lig ik om 20.30 te slapen op de bank) En toen ik vanavond naar de film was, was hij heel blij dat ik er weer was, want O wilde niet slapen.

Me before you - jullie moeten hem zien. O+ :'(
pi_162901687
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:23 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe is het gegaan vanavond, kwak? Wat vind je precies lastig aan het alleen zijn?
Het doet me verdriet dat je zo over jezelf denkt. For what is't worth, zo kom je op mij niet over. Ik vond je op de draagmeet (eeuwen geleden alweer :o ) heel lief en gezellig overkomen. Evenals hier, eigenlijk. Ik hoop zo hard dat je het zelf ook snel ziet :*
En sidenote: dat het zwaar is alleen als je gewend bent samen te zijn, is ook geen schande he? Ik ben ook altijd bij dat man weer thuis is. (Dan ben ik doodmoe, het hele huis is een zooi en lig ik om 20.30 te slapen op de bank) En toen ik vanavond naar de film was, was hij heel blij dat ik er weer was, want O wilde niet slapen.

Me before you - jullie moeten hem zien. O+ :'(
Die film, is dat een soort Intouchables?

Kwak :* ik vind je face to face ook heel gezellig! O+
pi_162901763
Ik heb het boek gelezen Room! Ik zag van de week de aankondiging van de film en de acteurs enzo sluiten echt zo niet aan bij hoe ik het me voorstelde -O- nouja goed. Ik kijk hem wel als hij op tv komt.
pi_162901815
Intouchables heb ik, schandelijk genoeg, nog nooit gezien. Het is naar het gelijknamige boek van Jojo Moyes - ook een aanrader. Gaat over een jonge vrouw die als verzorgster gaat werken voor een verlamde man.

Crump, ik moest ook even wennen. Emilia Clarke is erg leuk als Louisa, al is ze iets meer bumblebee dan ik haar zelf voor had gesteld. En Will was voor mij ook een ander, maar ik vond dat ze het erg goed deden.
pi_162902233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Intouchables heb ik, schandelijk genoeg, nog nooit gezien. Het is naar het gelijknamige boek van Jojo Moyes - ook een aanrader. Gaat over een jonge vrouw die als verzorgster gaat werken voor een verlamde man.

Crump, ik moest ook even wennen. Emilia Clarke is erg leuk als Louisa, al is ze iets meer bumblebee dan ik haar zelf voor had gesteld. En Will was voor mij ook een ander, maar ik vond dat ze het erg goed deden.
Het boek heb ik nooit gelezen :@ , ik zag alleen de overeenkomst rolstoel en verzorger = intouchables zeg maar :+ wel erg leuke film is het! Heb me kapot gelachen en op het eind zaten alle collega's om me heen te janken en wist ik niet meer wat te doen
  vrijdag 10 juni 2016 @ 23:39:32 #40
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162906459
Oh die film wil ik ook zien!
Maar ik wacht wel op de blu-ray, want ik zou niet weten wie er naar dit soort films zou willen gaan uit m'n vriendengroep. Veel break ups de laatste tijd dus het wordt een beetje een mannenclubje hier :')
Ik ben sinds ro's geboorte slechts 1x naar de bios geweest :o

Babyzwemmen was oké. Ik paste niet zo goed in de groep. Of wacht, nee. Dat zeg ik erg negatief. Ik voelde me niet thuis in de groep.
Begon ook niet zo lekker.
Ro vond het he-le-maal niks toen we binnen kwamen dus ik zocht een stil hoekje. Huil-pieps.. Bijna in me kruipen en loslaten kwam niet bij haar op. Dus toen ik me bedacht dat het aan de (vrij frisse) temp van het water kon liggen ben ik naar het bubbelbad gelopen. Lekker warm. Ro ontspande iets. Opeens hoor ik allemaal moeders zingen dus ik moest er snel uit om me aan te kunnen sluiten.
Zwemt er een vrouw in wetsuit rond die haar excuus maakt omdat ze me niet gezien had. Kan gebeuren. Praatte direct door mijn zin heen en vroeg hoe mijn dochter heette. Ik zeg ro. Zij:oké. Zwemt een meter van ons af. Komt weer terug en toen kreeg ik letterlijk dit antwoord: "Hm.. Ja.. Nee. Daar heb ik dus niks mee. Kan wel doen alsof, maar nee. "
Ik was echt verbouwereerd. Dus tijdens het zwemmen zat ik er niet helemaal bij met m'n gedachten. Ook kende ik de liedjes niet (iets over helicopters, krokodillen en duikboten) wat het gevoel voor buitengesloten voelde wel groter maakte. Ook is m'n nieuwe pak zwemluiers gepikt uit m'n kinderwagen.. Waarom?!
En blijkbaar is ro een zwempoeper dus luiers waren wel hard nodig. :p

Waren wel 2 super leuke moeders ^O^ En met diens kinderen gaat ro morgen spelen in de zandbak.
En wie is er zenuwachtig? Me :')


Kwak, ik zou willen dat ik dichterbij je woonde, zodat ik gewoon eens kon zeggen hoeveel ik jou waardeer. Je bent echt mijn rock geweest in de eerste babymaanden van ro.
Zo jammer dat jij jezelf niet ziet zoals ik jou zie. Hoop dat die tijd komt.
Succes morgen met mekba. Als het een te grote stap is om alleen te zijn; vraag iemand erbij. Is echt niet gek! :*

Gevalletje,
Hoop dat q's tandje snel door zet en weer opknapt!

Sel,
Oh kijk haar nou met haar groene snor.
Wat zat er in? Ik vind smoothies heerlijk,maar heb zelf nooit inspiratie voor wat er nou in moet.
Is voor mij ook nog erg nieuw. Ik dacht dus dat fruit fruit fruit en fruit goed was,maar afgelopen week heb ik geleerd dat dit fruitsuikertechnisch niet helemaal gezond is :D
pi_162907260
Ohja, ik was het leuke filmpje van DaD nog vergeten O+ Zo leuk om te zien wanneer ze plezier hebben!

Haha, groene snor van N!

:* Kwak! Hoop dat de avond goed is gegaan. En je bent echt helemaal niet waardeloos he!!

Ehhh.. Wat was dat voor rare reactie van die vrouw Fap :? En stom dat je zwemluiers gejat zijn!! En jij bent ook hartstikke leuk, dus komt morgen ook helemaal goed in de zandbak ;)


Hier had Q na een dutje vanavond ineens weer wat energie! Speelde lekker en was best vrolijk. M'n moeder had S middags soep voor hem gemaakt en langsgebracht (fijn want ik zat er even doorheen, al dagen een kind want niet losgelaten wil worden en soms ontroostbaar huilt van de pijn, werd me even wat veel..). Hij leek S avonds ineens honger te hebben en wilde ook de soep weer eten. kort voordat z'n kommetje leeg was leek hij zich even wat te verslikken en paar seconden later kwam alle soep er in 2 grote bogen weer uit.. Kennelijk kan z'n maag nog niet zoveel aan. Hij speelde erna weer vrolijk verder en heb hem nog maar het laatste restje soep gegeten en paar hapjes pap, meer durfde ik niet aan, anders spuugt ie het in bed misschien weer uit. Maargoed, ik zie de teruggekeerde honger als een goed teken!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 05:31:36 #42
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162909143
Oh fap wat stom. Maar wel mooi een speeldate. Jullie zijn beide hartstikke leuk!

Gevalletje wat fijn dat het met q weer wat beter lijkt te gaan.

Kwak :*

En nu in het goede topic, hoe is het met jullie sq en lt?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 05:32:20 #43
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162909145
Leuke smootyfoto's vergeten. Lekker smullen O+
pi_162909621
Nou ja Fap, wat stom van de luiers en wat een vreemde actie van die vrouw. :? Zal ze niet begrijpen dat de wereld veel leuker is als je niet zo bekrompen bent? |:(

Over de smoothie: ik voelde me belabberd, dus alles dat ik in huis had dat gezond was ging erin: spinazie, banaan, peer, avocado, lijnzaad, wat kokosvlokken en water. _O- Ik vond hem wel oké, maar N. vond het dus echt de hemel op aarde. :D

Fijn dat het beter met Q. lijkt te gaan!
pi_162909867
Kwak, misschien zeg ik iets heel raars hoor, maar zou een cursus voor je zelfbeeld niet helpen?

Ik ben er nu mee bezig en ik moet zeggen dat het wel zijn vruchten afwerpt.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:47:48 #46
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162910069
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak, misschien zeg ik iets heel raars hoor, maar zou een cursus voor je zelfbeeld niet helpen?

Ik ben er nu mee bezig en ik moet zeggen dat het wel zijn vruchten afwerpt.
SPOILER: sorry toch even in spoiler voor wie er niet op zit te wachten - reagere n mag gewoon zonder spiler hoor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ging goed, J is wel pas weggegaan toen M sliep. Had hem naar bed gebracht maar hij bleef gillen en accepteerde het pas toen papa ook een boekje had voorgelezen en hem weee weglegde. Niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen dit, maar ik ga vanaf nu vaker weer dit doen, moer ook weer groeien.
Kwak
  zaterdag 11 juni 2016 @ 09:49:00 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162910081
En Fap wat stom van de zwemjuf! En luiers stelen, really, wat een poeperds...
Kwak
pi_162910210
Lijkt me idd dat je vertrouwen daarin weer moet groeien Kwak, en ik had het er toevallig ook gister met DaD over dat het kennelijk ook wel bij de leeftijd van onze jongens hoort dat papa helemaal tha bomb is op het moment.
En dat therapie zoveel extra ruimte in je brein kost dat ook simpele dingen extra ingewikkeld worden is ook herkenbaar.. Wordt weer beter, echt :* En sowieso supergoed dat je er mee bezig bent! De enige weg hieruit is helaas dwars er doorheen :X
:* !
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162910864
Laat trouwens maar...

[ Bericht 96% gewijzigd door twist02 op 11-06-2016 11:25:45 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162911447
Oké mijn dreumes heeft duidelijk andere prioriteiten :')
Geen enkele interesse in staan of lopen, maar ze lost net wel in 1x de vormenstoof op :o O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 11 juni 2016 @ 12:36:39 #51
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162912952
:o doet ze goed twist!
pi_162915706
Netjes Twist!

Ik kietelde mijn uk net, dacht wat te zien en na check weten we het zeker: 2 puntjes van de hoektanden boven zijn door! Zomaar ineens *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162915929
Wat knap Twist! Kleine genie in de dop daar hoor. *O*

Altijd fijn als een tandje zomaar ineens door is zonder drama vooraf. *O*

N. besloot haar ochtendslaapje over te slaan en sliep vervolgens net ook maar een uur en een kwartier. -O- Kapot, gelukkig nog maar 2 uur tot man er weer is. :O

O ja, eerste woordjes gespot! Boem en Daa! :W Boem als er iets op de grond valt, nu gooit ze ook doelbewust dingen op de grond en zegt ze Bmmm. :X _O-
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:08:31 #54
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162922460

O+ O+ O+ O+

Vv krijgt een broertje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 11-06-2016 19:13:45 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:09:17 #55
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162922491
*G*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:27:14 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_162923144
Piemel in Rady dr buik O+

Snoenk: met mij gaat het op zich prima, lief! Het lukt me alleen nog steeds niet om echt de draad op te pakken hier en met iedereen mee te leven dus ik post weinig mee. Ik lees wel overal mee hoor ;)
(Ik ben nooit een kwaliteitsuser geweest, sc was altijd meer mijn ding :'))
disclaimer
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:33:04 #57
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162923338
Fijn sq. Het was ook niet omdat ik je weinig vond posten hoor!
  zaterdag 11 juni 2016 @ 19:38:47 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_162923532
Nee, dat is zo, natuurlijk. Maar vind het zelf wel jammer. Edoch moet ik met mijn nieuw verworven rust en ruimte eerst even aan andere dingen werken (mijn werk en gezin enzo), want die kunnen het ook goed gebruiken :')
disclaimer
pi_162923918
Piemels!! *O* *G*
pi_162924245
Piemols! Leuk, rady!

Wij weten het (hopelijk) maandag, bij de 20 weken echo.

En hoera voor eerste woordjes. Boem is een goed eerste woord <3 En daah is ook heul nuttig :D

Wij waren de hele dag op een kinderfestival. o vond het zo leuk! Lekker hupsen en springen. En vooral de pippi-voorstelling vond ze leuk. Ik zei: nu gaan we naar Pippi kijken. We waren wat vroeg. Stond ze 5 minuten "Pippiiiii! Pippi koooomeeeeen!" naar het podium te roepen. O+
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:04:09 #61
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162924523
Gefeliciteerd Rady! Nog zo'n leuk jochie!

En wat leuk dat ze zo'n leuke dag had Room!

Hier vandaag een gezellige minimeet met SQ en fam. Melba was helemaal weg van O :+ maar hij was ook een stuk stiller dan we hem kennen. Heeft hij de rest van de dag goed ingehaald. En Mauw heeft hem een nieuw woord geleerd: 'bij' _O-

Ik zou vanavond naar een oudbesturendiner van mijn oude vereniging maar ik heb sinds vanmiddag zo'n PDS aanval ;( kon het boodschappen doen tot twee keer toe niet afmaken..waardoor ik niet weg durfde of kon voor een diner bijna een uur reizen verderop...

Combi stress en de verkeerde vezels gok ik.
Kwak
pi_162926292
Gezellig zo'n minimeet *O*
Jammer van de PDS aanval. Gaat het nu al wel wat beter?

Een broertje voor Vv O+ *O*
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:14:44 #63
73386 Fazz
onderweg
pi_162927102
Wat leuk Rady! *O* nog zo'n leukerd O+
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:45:24 #64
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162928267
Knuf voor Sq en kwakkie :*
Het is ook allemaal niet niks :*
Leuk van mini-meet :Y

Selv leuk vd woordjes :Y
Pippi-fan O :D

Vv heeft al sinds een paar dagen koorts.. ik hoop dat hij snel opknapt.. ik verdenk op springen staande kiezen.

En tnx voor de jompels O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_162929049
Rady wat leuk! *G*

Roomsnoes ook spannend! O+

Selvaria toffe eerste woordjes! :D

Oei kwak, klinkt erg vervelend, beterschap! :*

Nog even een (bewegend) plaatje bij mijn eerdere praatje :+
Haat aan Photobucket voor het uploaden van filmpjes :( halve dag bezig geweest, dan maar via joetoep!

SPOILER: vormenstoof-knapperd
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162929864
Wat leuk Rady O+ En wat knap Twist!

Onze dreumes is zo'n leuke band aan het opbouwen met het buurjongetje van een half jaar ouder. Vandaag deden we straatspeeldag, en die twee zijn zo blij als ze elkaar dan zien. Lopen ook gewoon beide huizen in alsof ze er wonen (de buurman vroeg al of hij een extra setje sleutels voor dreumes moest maken :P ) en toen het buurjongetje naar bed moest was onze dreumes helemaal in tranen en lag ze er ook 10 minuten later in O+ Die gaan trouwen later, dat moet gewoon 8-)
pi_162930174
Klinkt als Jip en Janneke, Amsel 💛
pi_162931837
Ja we hebben het ook al gehad over gat in de heg danwel deurtje in de schutting :D
pi_162934310
Wat lief Amsel O+ fijn als het zo klikt met kindjes uit de buurt!

Rady *O* leuk!

Twist dat vind ik echt heel knap, dat lukt Annie dus nog helemaal niet :') !

SQ :*

Boem en daa O+ ik vind het toffe eerste woordjes Selvaria!

Room wat klinkt dat leuk! Pippi koooome O+ superlief

Kwak ook een kus :* je doet het goed

Fap wat een badmuts -O-

En verder terug kom ik even niet. Wij hadden een heel bizarre dag. Even in spoiler wegens erg persoonlijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 00:57:01 ]
  zondag 12 juni 2016 @ 04:17:25 #70
344469 Amsel
zonder t
pi_162935647
Razz :o Wat intens verdrietig.
pi_162935937
Razz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de vrolijke noot: uk is vroeg wakker en lag/zat nog even tussen ons in. Hij wees keurig neus/mond/oren enzo aan bij zichzelf en ons, maar toen ik vroeg of papa ook een baard heeft deedhij z'n speen uit en zei 'hiiiiiii' (paard dus) Needless to say dat wij niet meer bij kwamen _O- :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 12 juni 2016 @ 06:45:13 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162935950
Jeetje wat vreselijk Razz :o daar schrik je idd enorm van. En wat verdrietig ook...

@JM huuhuuhuuuuuuularisch :+

Thanks allemaal, :* mijn buik gaat wat beter gelukkig!

En :O want Melba werd wakker om 23 van het hoesten en na veel huilen, een keer kotsen en een badje sliep hij om 1 uur weer, op zich geen drama, maar vanmorgen om 5.15 was het alweer ochtend vond meneer :')
Kwak
pi_162936203
Beterschap voor Q! J is eindelijk weer beter na 2 weken ziek/kwakkelen en eet nu ook weer als vanouds. De afgelopen tijd leefde hij soms op 3 druiven als ontbijt en 1 blokje brood als lunch 8)7

Lekker om te zien hoe N smulde van de smoothie! Kan ze al zelf uit een beker drinken, Selvaria?

Drama om niks kan J ook goed. Mond wijd open, ogen dichtpersen en maar brullen en hopen dat er tranen komen. Stiekem tussendoor even kijken of er iemand kijkt... nee? Oh, dan ga ik wel iets anders doen _O-

Wat jammer, faptist, dat het zwemmen niet zo leuk was. M.b.t. de liedjes is mijn ervaring dat nieuwkomers ze vaak niet kennen, maar na een paar keer zingt iedereen ze mee. Was de zandbakdate geslaagd?

Twist, leuk om te zien hoe ze bezig is met de vormenstoof. J kan dat intussen ook zo, maar hij vindt het allerleukst om met 2 voeten in de bak te gaan staan...

L baby's aaien en tandjes door zonder gedoe, fijn!

Radyhyn, leuk!

:* voor Kwakz0r, Razztwizzle en MwCactus!
pi_162936207
Even bijlees:

Fap, wat een rare opmerking van de zwemjuf. En wie jat er nou luiers?

Knappe kleine van twist met de vormenstoof!

En boem en daahh zijn toffe eerste woordjes.

Verder zag ik nog een groene smoothiemond voorbij komen en een broertje in wording!!

Tandjes bij JM!

En een heftig bericht van Razz :'(
pi_162936317
Die mythe dat dreumessen van de liefde en de lucht leven, is dat waar? Want dan ga ik het maar opgeven denk ik.

Mies wil niet eten. Alles is om mee te spelen en af en toe verdwijnt er een minikruimel in haar mond.
Het enige wat ze zo en toe accepteert is een zelfgemaakt prakje van yoghurt/fruit/verkruimelde liga. Maar dan echt maar een paar happen.

Het CB zit er constant op te hameren dat we moeten minderen met de flessen. En dat begrijp ik ook best, ze krijgt er nu 3 van 150cc. Maar als ik die afbouw dan krijgt ze helemaal weinig binnen.

Wat een gedoe..
pi_162936405
Razz, wat ontzettend heftig. :o. ;(. Sterkte. :*.

Amsel, wat leuk dat het zo klikt met het buurjongetje. O+. Tof is dat, in de afgelopen twee jaar zijn hier in ons blok ook zeker acht kindjes geboren waar I nu al lekker op het achterterrein mee kan spelen.

Twist, wat knap!

Zwemluiers jatten, wtf? :').

:* voor kwak!

En een jongetje voor Rady, wat leuk! O+.

Hier een beetje een dilemma met betrekking tot 2.0. :+. We hadden al besloten om er na de bruiloft (die over een maand is) weer voor te gaan. Stiekem namen we het de afgelopen maand ook al niet zo nauw met voorbehoedsmiddelen (zonder resultaat, ik ben net ongesteld geworden :P). Ik weet dat je het niet voor het zeggen hebt, maar het lijkt me heerlijk om een lente-/zomerkindje te krijgen. Het najaar is bij ons al zo druk met verjaardagen en zo, en de tweede helft van het schooljaar verlof hebben is gewoon veel relaxter dan het eerste.
Alleen vertelde van de week mijn allerliefste vriendinnetje dat ze, een jaar na hun verloving, eindelijk besloten hebben wanneer en waar ze gaan trouwen: begin augustus volgend jaar...

In Australië.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162936545
Oei jeetje DaD ik snap je dilemma.
Australië is echt niet haalbaar met pasgeboren baby of hoogzwangere buik. Waarom zo ver weg trouwen?
Ik zou me echter niet laten belemmeren om voor een tweede te gaan. Je weet nooit hoe t loopt natuurlijk.

En een lente/zomerbaby is echt geweldig O+
  zondag 12 juni 2016 @ 09:24:03 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_162936575
Ik zou me er ook absoluut niet door laten tegenhouden DaD, maar ik begrijp wel dat je baalt. Maar serieus, Australië? En verwachten ze dat iedereen wel even mee gaat?

Het is niet bepaald de kust van Wales ofzo. Dat zou ik al behoorlijk belastend vinden.
disclaimer
pi_162936584
Ze moest zo nodig verliefd worden op een Aussie en daarnaartoe emigreren. ;(. Dat het Australië zou worden wist ik dus wel al, alleen het wanneer was nog helemaal niet duidelijk. We willen er ook al jaren eens naartoe, het komt er alleen nooit van...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 12 juni 2016 @ 09:26:52 #80
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162936601
Ik heb van amerika naar NL in het vliegtuig gezeten met een baby van een maand(niet ik, iemand anders met hun baby, ter verduidelijking, ik zat erachter), het ging goed. het kan dus wel als je het erg graag wilt... je kunt er niet echt op plannen, als je in sept bent uitgerekend en het komt een maand te vroeg...

Overigens loop ik hier geloof ik alleen maar te klagen afgelopen tijd :@ sorry...

T heeft ook wel wat gezelligs, deze lome ochtend, hangend op de bank met zijn tweeen of drieen O+ Straks staan we met openingstijd klaar voor de supermarkt, lekker rustig!
Kwak
pi_162936681
Ik wil wel echt heel graag gaan. Het plan is dan om naar de trouwerij te gaan en vervolgens een maand rond te reizen. O+. Dat alleen lijkt me al te gek, maar ze is ook nog eens gewoon mijn allerbeste vriendin. Ze komt ook naar Nederland voor onze bruiloft!

Met een baby van een paar maanden lijkt het me op zich wel te doen, alleen moet je alles natuurlijk wel ook al een half jaar van te voren regelen of zo...

We denken er nog maar eens even heel goed over na, hoe we dit allemaal vorm gaan geven. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162936770
Het lijkt me al zwaar en vermoeiend om zo ver en lang te reizen met een kind van 2, laat staan ook nog een newborn erbij.

Razz wat schrikken joh :{ heftig. Veel sterkte allemaal :*
pi_162936868
Niet leuk voor jou dat je beste vriendin naar Australië is geëmigreerd. Je zult haar vast missen :'(.
Ik snap dat je graag naar de bruiloft toe wilt. En reizen is natuurlijk te gek!
Maar ja dan zul je je tweede pas volgend jaar kunnen kweken. Klinkt wel erg ver weg.
Hoe oud is je dreumes nu?

Ik zit ook met planning van tweede 2.0. Het liefst zou ik er voor gaan, maar carrièretechnisch niet handig. Rond november zwanger worden zou prima zijn.
Maar nu is het zo dat ik uit ervaring erg snel zwanger raak, maar ik heb ook een aantal miskramen gehad. Dus tja, is wijsheid?
  zondag 12 juni 2016 @ 09:57:05 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_162936986
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb van amerika naar NL in het vliegtuig gezeten met een baby van een maand(niet ik, iemand anders met hun baby, ter verduidelijking, ik zat erachter), het ging goed. het kan dus wel als je het erg graag wilt... je kunt er niet echt op plannen, als je in sept bent uitgerekend en het komt een maand te vroeg...

Overigens loop ik hier geloof ik alleen maar te klagen afgelopen tijd :@ sorry...

T heeft ook wel wat gezelligs, deze lome ochtend, hangend op de bank met zijn tweeen of drieen O+ Straks staan we met openingstijd klaar voor de supermarkt, lekker rustig!
hadden die er ook een tweejarige bij? :D
Australië is 24 uur vliegen ofzo ;(
disclaimer
pi_162937216
Dat ja ;( wat enorm balen DaD! Persoonlijk zou ik geloof ik de gezinsplanning niet laten afhangen van 1 feestdag, een maand reizen kan ook nog wel een paar jaar later.. denk ik. Als je dat ziet zitten met 2 kids. Of 3? :D
  zondag 12 juni 2016 @ 10:39:08 #86
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_162937657
Dodoria heeft laatst met een peuter heen en weer uit Nieuw-Zeeland gevlogen. Dus het kan!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162938380
DaD, een oud-collega is met baby van 11 weken naar Australië gegaan. Haar zus woont daar en die heeft ook een baby van 17 weken. Dus ze wilde graag snel erheen. Ze blijven een maand. Nou werkt zij als zelfstandig ondernemer, dus is het allemaal wat makkelijker te regelen natuurlijk.

Ik snap wel dat het lastig is om tickets te boeken. En hoogzwanger is toch weer een ander verhaal...

Razz :o ;( wat verschrikkelijk...
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 juni 2016 @ 12:12:46 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_162939785
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 09:50 schreef Missladybug het volgende:
Niet leuk voor jou dat je beste vriendin naar Australië is geëmigreerd. Je zult haar vast missen :'(.
Ik snap dat je graag naar de bruiloft toe wilt. En reizen is natuurlijk te gek!
Maar ja dan zul je je tweede pas volgend jaar kunnen kweken. Klinkt wel erg ver weg.
Hoe oud is je dreumes nu?

Ik zit ook met planning van tweede 2.0. Het liefst zou ik er voor gaan, maar carrièretechnisch niet handig. Rond november zwanger worden zou prima zijn.
Maar nu is het zo dat ik uit ervaring erg snel zwanger raak, maar ik heb ook een aantal miskramen gehad. Dus tja, is wijsheid?
wijsheid is: er pas voor gaan als je er voor wil en kan gaan. Miskramen incalculeren is niet handig ;)
disclaimer
pi_162940538
Miss, ik mis haar inderdaad heel erg! Het is al bijna twee jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag. Ze heeft I ook nog helemaal niet gezien!
Bedankt voor de goede verhalen, Saskia en Phaidra. ;). Rond die tijd uitgerekend zijn, is op dit moment het worst case scenario, denk ik. We laten het eerst maar even op ons af komen. Ik kan over een maand zwanger zijn, ik kan over een jaar zwanger zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_162940552
Ik vond met een baby reizen echt een eitje. Kind slaapt, drinkt en plast/poept alleen. Je hebt zo'n mandje voor de stoel waar ze in kunnen slapen als er geen turbulentie is (ik vloog met een baby van 8,5 week).

De mijne zijn nu 8 en 6 en gaan om het jaar (de oudste in het begin elk jaar) mee op een vlucht van 9,5 uur.

Ik heb het één keer heel zwaar gevonden en dat was toen de oudste 1,5 was. Ze kon zich niet overgeven aan de slaap en heeft drie uur lang gehuild toen. Dàt met alle zuchtende mensen er nog eens omheen vond ik verschrikkelijk. Maar als baby was het echt niet moeilijk.

Ik vond en vind jetlag met kinderen wel heel pittig. :X
pi_162941498
Ik heb bewondering voor iedereen die met een baby of dreumes reist of op vakantie gaat, maar dat komt door mijn n=1 ervaring. As we speak zit ik bij mijn schoonouders boven naast het logeerledikant waarin J (zonder te huilen, dat wel) de boel inspecteert. Maar slapen, ho maar.
pi_162941762
Jeetje Razz, wat heftig :*
pi_162941847
Razz, wat een tragisch verhaal. Sterkte ermee, dat hakt erin.

DAD, lastig zeg! Succes met de afwegingen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162941939
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:23 schreef Hupje het volgende:
Ik heb bewondering voor iedereen die met een baby of dreumes reist of op vakantie gaat, maar dat komt door mijn n=1 ervaring. As we speak zit ik bij mijn schoonouders boven naast het logeerledikant waarin J (zonder te huilen, dat wel) de boel inspecteert. Maar slapen, ho maar.
Maar dat herken ik ook ja. Vond ik ook altijd zwaar. En heb ik ook niet veel gedaan.
pi_162942866
Razz wat erg! :'( Veel sterkte! :*

DaD, lijkt me inderdaad lastig, maar tegelijkertijd vrijwel onmogelijk om rekening mee te houden. Sowieso weet je inderdaad niet hoe snel het raak is, maar ook niet of de kleine dan ook echt 'op tijd' komt, of hoe de eerste weken gaan.
En dat zijn alleen nog maar de dingen bij jullie zelf, wie weet wordt de bruiloft ook nog wel een keer verzet ofzo ;)

Maar voor jullie zelf dus ook nog maar een maand joh, wat leuk! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162943699
Och jee Razz, ik krijg het er helemaal koud van, wat vreselijk. :'(

DaD, wat lastig! Het hele zwanger worden / babytijd is zo'n onvoorspelbaar iets van tevoren. Toen N. nog heel klein was heeft ze nonstop gegild, terwijl ze toen we de oorzaak hadden gevonden veranderde in een makkelijke en tevreden baby. Met die eerste baby durfde ik niet eens naar een Center Parcs achtig iets, met die tweede durf ik de wereld rond. O+ Wat zwaar ook dat je haar al zo lang niet hebt gezien, komt ze op jullie bruiloft binnenkort?

Ik zou in elk geval je kinderwens er niet door tegen laten houden.

N. lijkt definitief over te zijn op 1 slaapje per dag. Oh joy, en dat met mijn vermoeide misselijke hoofd. :') Gelukkig ben ik na vandaag pas woensdag weer alleen met haar.
pi_162944389
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wijsheid is: er pas voor gaan als je er voor wil en kan gaan. Miskramen incalculeren is niet handig ;)
Gevoelsmatig zou ik er nu al voor willen gaan. Het is alleen carrièretechnisch niet handig.
Dus we gaan voor een middenweg. We gaan ervoor als het carrièretechnisch beter uit komt, en dan zien we wel wanneer t raak is, en of het goed blijft gaan.
pi_162945504
Hier gaat 1 slaapje ook steeds beter! Net weer een 'dutje' ( :') ) van ruim 2,5u gedaan! Heerlijk, in die tijd kun je flink wat verhuisdozen inpakken! ;)

Selvaria, hoe ver ben je nu ongeveer denk je? Binnenkort al een eerste controle/echo ofzo? O+

Ik rammel stiekem ook al weer flink O+ vooral omdat we deze week de sleutel hebben gekregen van ons nieuwe huis, wat veel ruimer is!
Maar eerst dus de verhuizing maar even afwachten en een beetje settlen enzo ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_162945586
Oh twist ik ben jaloers! N. slaapt gewoon 1 tot 1,5 uur ondanks dat ze nog maar een slaapje doet dus. Ik ben gesloopt. :')

En lief dat je het vraagt! 7 weken ongeveer als alles goed is. Morgen hebben we al een vroege echo. :o
pi_162946914
Spannend selv! En heftig he, die eerste weken met ook een dreumes :*

DaD leuk een bruiloft! Ik zou ook de familieplannen er niet op afstellen. Maar snap heel goed dat je liefst ook naar de bruiloft gaat! australië zou ik ook graag eens bezoeken zeg...

Razz, wat verdrietig. Die dochter, zwanger :'(

O viert vrijdag haar verjaardag op t kdv. Zit te broeden op leuke, niet al te ongezonde traktatieideetjes. Daar was toch n topic over..?
  zondag 12 juni 2016 @ 17:33:07 #101
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162948570
Razz wat verdrietig :*

Mies maar zit ze dan misschien ook niet vol door die flessen? Of dat ze die een stuk lekkerder vind en dus niet eet want daarna krijg ik wel een fles.
pi_162949842
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:33 schreef snoenk het volgende:
Razz wat verdrietig :*

Mies maar zit ze dan misschien ook niet vol door die flessen? Of dat ze die een stuk lekkerder vind en dus niet eet want daarna krijg ik wel een fles.
Lief dat je mee denkt!
Ja zo heb ik er helemaal nog niet over nagedacht.
We hebben het vanaf begin af aan verkeerd aangepakt, we hebben namelijk de fles in t slaapritueel. Als we die weghalen dan is t huilen huilen.
Maar dat is natuurlijk eenvoudig op te lossen door een fopfles te geven.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:25:10 #103
344469 Amsel
zonder t
pi_162950305
Hier ook fles als onderdeel van het slaapritueel hoor. En als het zoals vanmiddag 3x nodig is om dat slaapritueel opnieuw te doorlopen omdat madam niet wil slapen, dan gaat er dus ook een hele sloot melk in. So be it :) Hier al heel lang 1 slaapje overdag, gelukkig wel van 2 à 3 uur :o Ik trek het ook echt heel slecht als ze het slaapje een keer overslaat en hoop echt dat ze nog lang niet de dag gaat doortrekken, ik heb die tijd echt even voor mezelf nodig :@
  zondag 12 juni 2016 @ 18:43:25 #104
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162950897
Me-time overdag? Dat heb ik niet meer mee mogen maken sinds 18 nov 2014 :P .

(Nee, valt mee, soms zijn ze weg)

Razz wat erg :* .

Franske is wat off hum de laatste dagen. Alles is huilen en nehj nehj nehj.. Het helpt niet dat hij vrijdagavond echt keihard op zn kin is gevallen en zn tong doorboort is door zn kiezen. Hij zat er echt heel zielig bij van de pijn ;( .
Vandaag zijn we naar een binnenspeelplaats geweest en het was goed te doen, maar hij was wel stil. Gelukkig weinig huils èn heeft hij zn eerste mayo gehad waar hij ontzettend van heeft zitten smullen (met patat.. soms) :Y) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162951044
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Amsel het volgende:
Hier ook fles als onderdeel van het slaapritueel hoor. En als het zoals vanmiddag 3x nodig is om dat slaapritueel opnieuw te doorlopen omdat madam niet wil slapen, dan gaat er dus ook een hele sloot melk in. So be it :) Hier al heel lang 1 slaapje overdag, gelukkig wel van 2 à 3 uur :o Ik trek het ook echt heel slecht als ze het slaapje een keer overslaat en hoop echt dat ze nog lang niet de dag gaat doortrekken, ik heb die tijd echt even voor mezelf nodig :@
En hoe gaat dat bij jullie met de voeding naast de melk?
pi_162951428
Mies heeft een allergische reactie op iets. Ze at omelet met groenten en ze kreeg rode vlekken in haar gezicht. Ze begon als een idioot in haar gezicht en op haar hoofd te krabben.
Even aangekeken en ik hing al bij de huisartsenpost in de wacht.
Ondertussen werd het krabben minder, en ze ging duimen. Dat doet ze altijd als ze moe is.
Toen maar fles gegeven en op bed gelegd. Ze slaapt, maar het zit me niet zo lekker.
Ze heeft dit niet eerder gehad, en ze eet dit wel vaker.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:26:18 #107
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162952485
Tomaat toevallig?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162952649
Nee.
Rode ui, witte kool, broccoli, prei en paprika. En ei dan.
Tomaat daar was ik vroeger zelf erg allergisch voor.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:29:08 #109
409579 LuDann
All the way
pi_162955174
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef Missladybug het volgende:
Nee.
Rode ui, witte kool, broccoli, prei en paprika. En ei dan.
Tomaat daar was ik vroeger zelf erg allergisch voor.
Van die dingen is ei de meest voorkomende allergie. Krijg ze al lang ei?
  zondag 12 juni 2016 @ 21:22:41 #110
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162957945
Ik zou ook denken ei of de paprika.

Arme Frans

Er viel hier vanmiddag nogal wat regen en dus enorme plassen. Heeft O heerlijk in staan stampen, spetteren en gek doen O+ heb er filmpje van maar daar staat ook een ander kindje op dus kan hem helaas hier niet laten zien :{
pi_162959220
Ach arme Frans!
En Eng van de allergische reactie.
Oh ja, razz wat een dag, en wat ongekend naar :*

IKEA Groningen vandaag geweest met man en R. R sleepte met alle knuffels door de winkel, en patatjes van mij meegegeten, niks van zijn bordje pasta. En nu heb ik een nieuwe bureaustoel :D

Morgen zwemmen en daarna met zwemgroepje naar monkehtown. Zo benieuwd. misschien ist wat veel maar we gaan het zien. Wel enorme bult en Schram op zijn hoofd van 2 valpartijen gisteravond, vlak na elkaar op dezelfde plek.
  maandag 13 juni 2016 @ 13:27:15 #112
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_162974074
Voor wie het topic niet gevolgd had: a.s. zaterdag meet in Utrecht vanaf 10.30 in Eilandsteede! OUD / Juni meeting : kijk mij shinen
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162978466
Brokkenpiloot Frans. :o

En wat een heftige reactie mlb, ik zou ook denken ei of paprika. N. reageert wat op de nachtschade familie; ze krijgt dan wat rode vlekjes in haar gezicht, maar heeft verder nergens last van.

N. is sowieso een kleine vreetschuur, ik kan niet meer gaan zitten met wat te eten zonder dat zij er als een puppy bij staat te bedelen. :') Heeft iemand dat ook wel eens gehad? En wat deden jullie? Ik vind het zo gemeen om helemaal niet te delen, maar om haar nu constant mijn halve maaltijd aan te bieden als ze weer bij me staat te kwispelen.. _O- Nu geef ik haar 2 of 3 hapjes en zeg dan duidelijk "op" of "klaar", maar ondanks dat ze die woorden wel snapt gaat ze gewoon door. Stug volhouden dan maar?

Wij zagen vandaag op de echo een minuscuul knipperend boontje. O+

N. was trouwens hilarisch: bij het echobureau hebben ze doorzichtige plastic stoelen en daarachter ging N. kiekeboe spelen met ons. Ze had totaal niet door dat we haar tijdens het verstopgedeelte ook gewoon konden zien. :D _O-
pi_162978624
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef Selvaria het volgende:

N. is sowieso een kleine vreetschuur, ik kan niet meer gaan zitten met wat te eten zonder dat zij er als een puppy bij staat te bedelen. :') Heeft iemand dat ook wel eens gehad? En wat deden jullie? Ik vind het zo gemeen om helemaal niet te delen, maar om haar nu constant mijn halve maaltijd aan te bieden als ze weer bij me staat te kwispelen.. _O- Nu geef ik haar 2 of 3 hapjes en zeg dan duidelijk "op" of "klaar", maar ondanks dat ze die woorden wel snapt gaat ze gewoon door. Stug volhouden dan maar?

Dat had ik bij W ook (bij L niet helaas)..
Maar begrijp ik nou dat je zelf gaat zitten eten terwijl zij niets krijgt? Of is het meer dat zij jou maaltijd een stuk interessanter vind dan haar eigen? Want in het eerste geval vind ik het inderdaad een beetje gemeen.. In het tweede geval, och.. Ik legde wel eens de boterham die ik voor W gesmeerd had op mijn bord en dan 1 van mijn boterhammen op haar bord.. Dan zeurde ze om mijn boterham en kreeg ze dus haar eigen (en dan was ze tevreden :))
pi_162978707
Oh ja, dat stukje context mist. :D Normaal eten we altijd samen, maar door de zwangerschap eet ik nu zo'n 15-20x per dag kleine beetjes ivm de misselijkheid, zo vaak bied ik N. natuurlijk normaalgesproken geen eten aan (en mezelf ook niet :P )

Goed punt wel.. Misschien erin meegaan zolang ik nog misselijk ben en misschien houdt het vanzelf op als ik weer een normaal eetpatroon heb.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:58:52 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_162979427
gewoon snel op de wc een cracker naar binnen proppen :P
disclaimer
pi_162979510
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon snel op de wc een cracker naar binnen proppen :P
Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweest }:|
pi_162979517
hmm dat lijkt me weer niet ideaal met misselijkheid samen :)
  maandag 13 juni 2016 @ 17:03:57 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_162979549
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweest }:|
Oh ja, zolang ze niet lopen gaat dat nog wel :')
disclaimer
pi_162979550
jawel
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Net alsof je sinds de geboorte van je kind ooit alleen naar de wc bent geweest }:|
Dat kan toch pas niet meer sinds ze goed kunnen kruipen?
(hier gaat dreumes meestal niet mee gelukkig en peuter gaat inmiddels zelf, moet alleen van te voren de knoop van haar broek losmaken)
  maandag 13 juni 2016 @ 17:04:30 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_162979559
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:02 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hmm dat lijkt me weer niet ideaal met misselijkheid samen :)
Wel als je je wc af en toe schoonmaakt / schoon laat maken toch? :D
disclaimer
pi_162979588
quote:
12s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wel als je je wc af en toe schoonmaakt / schoon laat maken toch? :D
haha, t is schoon hoor, maar de associatie zit bij mij dan niet helemaal lekker vrees ik..
pi_162979715
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:03 schreef watmoetikkiezen het volgende:
jawel

[..]

Dat kan toch pas niet meer sinds ze goed kunnen kruipen?
(hier gaat dreumes meestal niet mee gelukkig en peuter gaat inmiddels zelf, moet alleen van te voren de knoop van haar broek losmaken)
Oh ik moet het niet wagen om alleen naar de wc te gaan hoor. Stervende zwaan en krokodillentranen. Al sinds Sjaaks geboorte. Nu komt hij me achterna rennen.
pi_162979747
Mijn zeehondje komt ook standaard achter me aangeflapt, dus dat is ook geen optie inderdaad. :D
  maandag 13 juni 2016 @ 17:15:44 #125
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_162979782
Hier zittend ze huilend voor de deur als ik het waag om alleen naar de wc te gaan. Maar als ze mee gaan is er niks veilig. Haha gisteren had L de wc-rol te pakken.
pi_162981296
Ik ga nog steeds alleen hoor :{w plassen mag de deur nog wel bij open (die hij dan stralend open/dicht/open/dicht doet terwijl hij me van commentaar voorziet), maar voor nr 2 gaat de deur dicht. En op slot. Wel blijf ik dan in het donker zitten zodat de ventilatie niet aangaat en ik kan horen wat hij doet/dat hij zich niet bezeert ofzo als hij eenmaal heeft opgegeven te proberen de deur te openen :').
pi_162981531
En, Hilmo, hoe was de drukke dag?

Een goede echo voor Selvaria *O*

Naar de wc gaan doe ik toch het liefst alleen :P soms speelt J vrolijk door en mist hij me niet eens, soms staat hij roepend achter de deur (of in de box, als ik hem daar in zet)

Nu het hier toch over flessen gaat... hoeveel melk 'moeten' ze drinken op de leeftijd van J (14 maanden)? J drinkt bij ontbijt en lunch ongeveer 100 cc (Neocate) en omdat hij geen zuiveltoetje mag, doe ik nog geen moeite om de fles voor het naar bed gaan (130 cc) weg te laten.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:23:26 #128
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162983369
Vlgs mij is 350 ml incl toetje genoeg, maar pin me er niet op vast.

Nou, het is weer feest, ik had een paar uurtjes vrij vanmiddag maar zat net toen ik melba moest halen op kdv, heel benauwd. Ik had de dokter al gebeld maar stonewalled door de assistente :( 'ga hem nou eerst maar halen, ik heb toch geen plek'. Maar ik maakte me echt zorgen toen ik hem zag nog meer, dus dokter.

Voelde me een aanstellerige zeurmoeder, maar t gaat dus idd niet goed. Ventolin doet niet genoeg meer dus stootkuurrje prednisolon mee ;( en morgen weer controle. Strikt beladvies voor se HAP. Ze hoopt dat we opname kunnen voorkomen :'(

@crump: poepen doen wij juist gezellig samen! Melba speelt mer t fonteintje en doet af en tie alsof hij zijn bil afveegt _O-. En idd ook de open/dicht deurroutine :+
Kwak
pi_162983880
ja ik kan dat dus gewoon niet he :') poepen met publiek. aint gonna happen :{w

Boh wat schrikken met melba :'( en niks aanstellerige zeurmoeder hoor! Stomme reactie van zo'n assistente. Bij ons in de praktijk mogen kleine kindjes al-tijd tussendoor en worden die dag nog gezien. Wat heeft ie dat hij steeds zo'n last heeft met ademen?
pi_162984220
Wat naar kwak! Beterschap voor Melba en o|O voor de assistente.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:49:07 #131
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162984324
Arme melba. Hoop dat de medicijnen hun werk goed genoeg doen. :*

Ik ga alleen naar de wc, ik doe het traphekje naar de keuken gewoon dicht en tot nu toe vind ze het niet zo erg dat ze niet mee mag.
pi_162984450
Stomme assistente, kwak! Ik zou als loedermoeder daar nog achteraan bellen morgen. Zo van: even voor de goede orde, de HAP zei dit-en-dat. o|O

Hopelijk snel weer beter :*
  maandag 13 juni 2016 @ 19:53:15 #133
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162984479
Ach kwak wat erg :*, succes, ik hoop dat opname inderdaad verkomen kan worden!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162984538
Och arme Melba. ;( Wat ellendig toch, zulke niet-meewerkende assistentes. :(

350 cc melk? :@ Ik geloof dat wij rond de 200 uitkomen, nooit zo over nagedacht eigenlijk.. Toch maar een extra fles erin voor het slapen dan.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:58:21 #135
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_162984625
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:55 schreef Selvaria het volgende:
Och arme Melba. ;( Wat ellendig toch, zulke niet-meewerkende assistentes. :(

350 cc melk? :@ Ik geloof dat wij rond de 200 uitkomen, nooit zo over nagedacht eigenlijk.. Toch maar een extra fles erin voor het slapen dan.
350cc zuivel Selvaria..
Of krijgt N. geen yoghurt oid ?

Beterschap voor M. Kwak..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_162984641
loedermoeder :D

oh wij komen daar rustig bovenuit met pap/melk bij de lunch/kwark. :')
pi_162984873
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

350cc zuivel Selvaria..
Of krijgt N. geen yoghurt oid ?

Beterschap voor M. Kwak..
Jawel, naast 1 fles van 120cc krijgt ze denk ik zo'n 100-150 gram yoghurt. Af en toe een plakje kaas, maar niet structureel genoeg dus. :@
  maandag 13 juni 2016 @ 20:17:29 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162985304
Joh ik ben niet van de zuivelbrigade hoor!

@crump nooit echt diagnose gehad maar volgens mij heet het peuterastma. Daar krijgt hij althans de medicatie naar. Ik wil nu eigenlijk weleens een verwijzing naar de kinderartz...
Kwak
  maandag 13 juni 2016 @ 20:39:33 #139
344469 Amsel
zonder t
pi_162985989
Jemig Kwak, wat stom van die assistente. Zou dat wel aan de huisarts melden.

Beterschap voor Melba!
pi_162986213
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil nu eigenlijk weleens een verwijzing naar de kinderartz...
Binnenkort vragen dan, en je niet zomaar af laten schepen. Beterschap, benauwd zijn is zo sneu!
pi_162986346
Beterschaps voor Melba en :* voor Kwak, benauwd is zo naar ;(
En die assistente }:| o|O
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162989336
Beterschaps met Melba Kwak!

R gaat vanzelfsprekend mee naar de wc als PA en geeft papier aan per velletje. Ze doet er wel eerst de vloer mee. En ze wil graag doortrekken. O+

Selvaria, R wil ook eten als ik eet. Is N niet tevreden met een stukje cracker of plakje banaan? Of een hapje yoghurt? 2vliegeninéénklap. *O*
En hoera voor je boon!
pi_162989672
Had ik al verteld dat R tegenwoordig lief en tevreden gaat slapen zonder ook maar één piepje? Dit na een periode waarin we van binnen 10 min slapen maar alleen op schoot naar 3 uur gekrijs en gemep op schoot, naast ons in bed, etcetcetc gingen. :o
Sjaak kwam langs en deed een demonstratie lief slapen en ik was er helemaal klaar mee! :o Slaaptraining gestart en na 3 dagen hebben we een dreumes die graag naar bed wil. :o

Zei ik al :o ?
pi_162990071
Tell me more ingee! Onze wannabe-dreumes is ook niet zo'n slaapkop. Ik dacht nu dat overdag 1x slapen de oplossing was. Eerste avond zonder morren naar bed en klokje rond geslapen. Maar gisteren ging alweer minder en nu zit ze nog naast ons op de bank te wuppen en te kletsen en lachen. Bank is klaarwakker en blij, bed is klaarwakker en huilen.
pi_162990616
IMA, de mijne ligt er ook pas net 10 minuten in... liever blij beneden dan huils in bed. Kennelijk is de slaap dan nog niet nodig, denk ik dan maar.
  maandag 13 juni 2016 @ 22:09:12 #146
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_162990661
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_162990989
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
:o Nooit aan gedacht. Als die blij is gaat ze vast beter slapen :+
pi_162992642
Inge! Vertel!!!
Hier een dreumes die +/- 7 uur per dag slaapt :( maar wij proberen wel stug aan de +/- tussen 19.00-20.00 als bedtijd vol te houden. Ondanks dat ik bij m'n dreumes tot 21.00-22.00 bezig ben..

Beterschap Kwak en echt bij de ha zeggen dat je een verwijzing wilt!

En verder ben ik niet bijgelezen :@
  dinsdag 14 juni 2016 @ 06:09:40 #149
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162996788
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:41 schreef Loj het volgende:
Inge! Vertel!!!
Hier een dreumes die +/- 7 uur per dag slaapt :( maar wij proberen wel stug aan de +/- tussen 19.00-20.00 als bedtijd vol te houden. Ondanks dat ik bij m'n dreumes tot 21.00-22.00 bezig ben..

Beterschap Kwak en echt bij de ha zeggen dat je een verwijzing wilt!

En verder ben ik niet bijgelezen :@
Die 19-20 hebben wij ook echt losgelaten, hij gaat zonder problemen slapen (ja nu niet want ziek) als we zo rond half negen naar boven gaan, dus doen we dat. Het is ook nog zo licht in de avonden nu, ik vind het niet vreemd.

Jammer van mijn avond wel, ja, maar het wordt vanzelf wel weer herfst...

:O slechte nacht weer hier, en klaarwakker kind om kwart voor zes :+ ik ben blij dat Melba normaal een braaf slaapschaapje is, want eraan wennen lukt nog niet echt:')

Bedankt allemaal voor de support!
Kwak
pi_162996941
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
O+ _O-

Beterschap voor het zielige toastje :*
pi_162997238
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:09 schreef AwayTL het volgende:
Ik ben blij voor de bank, maar misschien moeten jullie het bed een vorm van therapie aanbieden?
_O-

Wij hebben Lucas net even gewogen en gemeten; 24 april was hij 80,5 cm en 11,9 kg, nu 83 cm en 12.0 kg :D Zijn veranderende figuur had ik al wel aan z'n kleren gemerkt, en kennelijk investeert hij z'n energie nu in lengte en mentale ontwikkeling ipv gewicht. Hij (vr)eet genoeg zeg maar :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162997251
Wow wat een spurt zo in een paar weken JM!
Zo hebben O haar voeten ineens een spurt gemaakt. Schoenen die ik een maand geleden heb gekocht, zijn ineens te klein. Ben blij dat ze geen 80E kostten :X
pi_162997876
Groeiende voeten ken ik hier ook zo ineens van maat 22 naar maat 24 gegaan :o
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:25:47 #154
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162998044
Ingee hoera voor de slaaps!
Kwak beterschap voor Melba! Hopelijk gaat het vandaag de goede kant uit!

Sinds donderdag had Vv koorts en zondag zakte de koorts en kreeg hij vlekjes op zijn romp...
Dr. google zei 6e ziekte... en dat het een onschuldige kinderziekte is.

Maandag ging Vv naar mijn moeder om op te passen en die belde dat hij weer warm was en dat ze vond dat hij afgevallen was en dat het niet goed was en dat het wel op de mazelen leek of een andere vlekjesziekte en die dan misschien wel slecht waren voor de zwangerschap en dat hij vast ook pijn had en en en -O-
En dat ik maar naar de huisarts moest met em...

De huisarts bevestigde vanochtend 'gelukkig' 6e ziekte.. de vlekjes zijn ook al bijna weg en hij voelt zich nu al een stuk beter :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163000916
F en ik in de Appie:

'Mama? Sjippie inne neus'

Euh? Sjippie in de neus?? Meneer zit net verworven chocorozijntjes te eten...

Ik kijken in zijn neus en jahoor, een mooie roze chocorozijn in het neusje :')
Zie die er maar eens fatsoenlijk uit te krijgen.

De chocola is gesmolten in een mooi rose straaltje uit zijn neus.
En die rozijn is er net uitgeniest geloof ik want ik zie niks meer.

There's never a dull moment with a toddler :D
pi_163001158
Hahaha sorry ik moest keihard lachen Blue. Wat kan de jouwes al goed praten dan zeg!
Boaz begint wel steeds beter te praten gelukkig. En ik heb zojuist de uitnodigingen voor zijn 2e verjaardag besteld :'( :'( :'(
Maar goed dat ik over niet al te lange tijd weer baby mag snuffelen want het gaat echt veel te hard allemaal
pi_163001786
Blue :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163004156
Gnork :') Blue, hilarious dat kind van jou :D . Ik zie het ook helemaal voor me!

Rady wat kunnen oma's dat toch fijn kalm en helemáál niet paniekerig brengen altijd hè ;-) . Fijn dat het alweer beter gaat!

En voor meer bijlees ben ik te moe :@ . Cas heeft nu z'n tweede spooknacht op rij gehad - elk uur even wakker, veel kleine flesjes. Annie zit ook ineens in een wilnietslapenniet-fase. Dus we zijn 's avonds zo tot 23:00 bezig voordat alles slaapt. En dan zelf instorten voor de buis en wakker worden bij de aftiteling van weer dezelfde aflevering op Netflix :'). Feestje hier :+ .

Arme Annie is ook wel een beetje de pineut overdag want ik heb helemaal niet zoveel energie voor haar. Dus we lezen vooral boekjes en kijken TV.. En tussen de buien (regen, niet dreumes) door wandelen we naar de supermarkt. En dat is het wel zo'n beetje. Hopelijk na de begrafenis donderdag weer een beetje rust. De hele familie is wat verloren, het hakt er behoorlijk in allemaal -O- .
pi_163008333
Razz, kan me voorstellen dat iedereen wat verloren is. En ook qua energie. Lijkt me enorm pittig, baby en dreumes. Beide hun nodige aandacht nodig.

Kwak, wat zorgelijk zo, en wat waardeloos van de assistente!

Oeh melk. Doen wij niet echt aan. Toetje wil die van mij niet en dat vind ik prima, melk drinkt hij soms bij de opvang maar wil hij daar eigenlijk niet. Kaas krijgt hij wel eens door het warme eten en verder bij mij drinken 2x per dag. Ach de meningen verschillen daarover dacht ik ook, of melk wel essentieel is en hij gaat dat vanzelf wel eens eten denk ik. We gaan nog wel een keer griekse yoghurt ofzo proberen, maar tot nu toe was dat altijd nee nee en niet eens proeven (zoals met haast alles).

Oh ja, Hupje, leuk dat je het vraagt. Het zwemmen plus daarna Monkeytown ging super. Leuk met een aantal andere zwemmoeders en hun dreumessen. R durft niet veel, ik moet overal mee en als ik vraag wil je van de glijbaan dan is het nee nee, maar met veel overhalen en doen, gaan we dan uiteindelijk toch. Vandaag weer gegaan, nu met een zwangere vriendin en 3 jarig zoontje. Zelfs samen met de grote glijbaan gegaan, na een huilaanval, want het was er donker en eng volgens R maar eenmaal van de glijbaan toch wel leuk. Ik vind het moeilijk hoe ik hem moet stimuleren. Wil niets proberen, maar als ik hem gewoon meeneem en laat zien (onder protest) dan is het vaak wel leuk. Ik wil hem niet banger maken, niet over zijn grenzen laten gaan, maar ook niet dat hij niets ervaart... Nou ja, zoals vanochtend ging het prima en ik was zelf helemaal bezweet van het klimmen.
Superleuk trouwens!! *O*

Hihi groot verschil in gewicht JM ;)

Man en ik zijn woordjes gaan noteren van wat hij zegt. De app van CB zei 20 woordjes kunnen ze nu. Wij komen op een stuk of 30. Leuk is dat. Het communiceren nu is zo leuk. Vragen we door de babyfoon, ga je nu eindelijk slapen? Even stil en dan Nee. Hahha. Of wil je al uit bed, Nee. Wil je spelen in bed, ja. En een zelfbedacht gebaar voor eten. Heeft hij na het avondeten ineens honger. Koekoek wil hij, nee je krijgt nu geen cracker, je mag wel een banaan. Oke, dan banaan naar binnen bunkeren. O+ O+ Het is zo leuk!

Hahhaha blue! _O-
pi_163009007
Ik haak weer eens even aan...

Kwak, wat vervelend van de benauwdheid en wat een kuttekop van een assistente zeg...

JM, lekker gegroeid ^O^

Blue _O- wel fijn dat hij het zelf aangeeft :D

Razz, dikke knuffel, hopenlijk snel wat meer rust voor jullie als gezin, en gelukkig zijn die kleintjes flexibel.

Sorry als ik mensen vergeet.

Met Saar gaat alles zn gangetje, heeft geloof ik een mooie groeispurt gehad en praten gaat ineens als een trein, ze begint langzaam aan 2-3 woord zinnetjes. O+
Ook saar zit even in een rare situatie, Ik ben met spoed geopereerd vorige week en daardoor mag ik nu weinig tot niets, dus ook niet tillen, haar op bed leggen of wat dan ook, en mijn moeder is hier elke dag om een beetje te helpen in huis, en ondanks dat het allemaal raar is, doet ze t prima, laat zich door andere douchen en op bed leggen, "helpt" in t huis ( O+ )en is voorzichtig met mij.

Over 1.5 maand heb ik gewoon een peuter in huis :o
S. 2014
J. 2016
pi_163009829
Sterkte GM, lijkt me pittig zo met uk..

Lucas kreeg net een keukentje, goed opgelet al tijdens het koken :o O+ https://www.dropbox.com/s(...)7%2018%2001.mov?dl=0
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163010159
Kijk m dan! O+ met zn zout/peper vaatje.. De nieuwe jamie oliver.
S. 2014
J. 2016
pi_163010386
Lucas :o O+
pi_163010921
Ooh, een kok in de dop! <3

Wij hebben dat keukentje ook. Is zo leuk! Ze hebben er ook hele leuke houten groenten met klitteband en een mesje. Speelt O ook zo leuk mee. "tukkie sijden!"
pi_163015830
GM, Poeh dat is pittig :*

Zo 2 dagen monkeytown was misschien beetje veel haha. Kind is totaal wild nu na een heel lang slaapje. Hij is er bezweet over haha.

Snijfruit en snij groente is sowieso geweldig. Gaan we hem geven rond 2 jaar.maar lijkt me zo cool.

Ik Las in ander topic over kleien. Hebben wij ook nog niet in huis. Komt later wel. Is later ook nog wel leuk. Duplo doet R nog niks echt mee. Bouwen helemaal niet.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:05:38 #166
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163016252
Sterkte GM, lijkt me waardeloos, zwanger en geopereerd met een dreumes in huis... pfoe

Grappig hoe verschillend die kleintjes zijn in hoe ze zich ontwikkelen he? Allemaal op eigen tempo, met eigen interesses.

Melba kent ook wel veel woordjes, maar benoemt nu vooral overal waar hij ziet getallen met een grote voorkeur voor 1, 6, 8 en hij kent de A, B, E, G, H, i, K, m, soms R, de T en de Z :') mensen kijken ons soms echt aan van 'ehh... wat doe je' :+

Leuk zo'n speelkeuken, wil ik ook heel graag voor Melba, al vermaakt hij zich nog prima met zijn duplo nu.
Kwak
pi_163016948
Mijn oma zei vroeger "je krijgt wat je aankunt" dus dat zal dan wel :+

Hoe is t nu met Melba? Minder benauwd? Prednison bij zo'n kleine. ;(
S. 2014
J. 2016
pi_163017159
Nou, das mooi geregeld dan voor al die syrische vluchtelingen :'(

Noh JM! wat een zoeterd! Ik zat te wachten tot alle items door de kamer zouden vliegen _O- blijkbaar dus niet! O+

Ohja die snijgroenten had ik dus ook gekocht, en toen merkte mijn vriend op dat die stukjes best wel van een verslikkingsformaat waren. :o en hij heeft gelijk. Normaal steekt W niet meer alles in zijn mond, maar dit is ook nog voedsel-shaped.. hmm. Ik heb het nog maar even weer opgeruimd. Echt koken ermee deed hij toch nog niet, meer smijten :').

:* voor Razz en de familiesituatie ;( wat ontzettend naar en onwerkelijk lijkt me dat.
pi_163017173
Leuk idd kwak, al die eigen interesses en persoonlijkheden die naar voren komen. Zo bijzondr om die kleintjes nu écht te leren kennen.
Zo speelde O al dat ze aan het eten was sinds ze 15 maanden was met een leeg bekertje en een verdwaalde lepel. Toen ik dat keukentje kocht, ontwikkelde haar rollenspel zich echt enorm snel. Nu staat ze stukkies te snijden en deelt ze eten uit aan haar "bebiiii". Zelfs haar eigen eten "snijdt" ze nu zelf :D

Maar tegen een bal schoppen doet ze dan weer niet. Of veel rennen. Of met zand spelen (ieuw!) Of op haar auto rijden. Of met autootjes rijden. Met graafmachines dan weer wel :')

GM, daar geloof ik dus niks van, wat je oma zei. Anders zou er op deze wereld niemand zelfmoord plegen. :+
Maar dat terzijde, geloof ik wel dat jij dit aankunt ;)
pi_163017202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:
Nou, das mooi geregeld dan voor al die syrische vluchtelingen :'(

Noh JM! wat een zoeterd! Ik zat te wachten tot alle items door de kamer zouden vliegen _O- blijkbaar dus niet! O+

Ohja die snijgroenten had ik dus ook gekocht, en toen merkte mijn vriend op dat die stukjes best wel van een verslikkingsformaat waren. :o en hij heeft gelijk. Normaal steekt W niet meer alles in zijn mond, maar dit is ook nog voedsel-shaped.. hmm. Ik heb het nog maar even weer opgeruimd. Echt koken ermee deed hij toch nog niet, meer smijten :').

:* voor Razz en de familiesituatie ;( wat ontzettend naar en onwerkelijk lijkt me dat.
_O- vroegah waren die dr niet zoveel ofzo... ik weet t ook niet :P
S. 2014
J. 2016
pi_163017223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:
Nou, das mooi geregeld dan voor al die syrische vluchtelingen :'(

Noh JM! wat een zoeterd! Ik zat te wachten tot alle items door de kamer zouden vliegen _O- blijkbaar dus niet! O+

Ohja die snijgroenten had ik dus ook gekocht, en toen merkte mijn vriend op dat die stukjes best wel van een verslikkingsformaat waren. :o en hij heeft gelijk. Normaal steekt W niet meer alles in zijn mond, maar dit is ook nog voedsel-shaped.. hmm. Ik heb het nog maar even weer opgeruimd. Echt koken ermee deed hij toch nog niet, meer smijten :').

:* voor Razz en de familiesituatie ;( wat ontzettend naar en onwerkelijk lijkt me dat.
Echt? Van Dille en Kamille? Dees?
Behalve die wortel en misschien het steeltje van de paddestoel zijn die stukken toch te groot om in je mond te stoppen?
pi_163017312
Nee, andere, dat wel. Maar ook met een driedelige wortel bijvoorbeeld en een champignon waarvan het steeltje wel heel eetbaar was.. Met een halve ui lukt het hem ook niet natuurlijk ;) . De kans is minimaal he, maar ik ben ook wel eens 5 minuten boven. Die kans neem ik gewoon liever niet dan.
pi_163017339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:29 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Echt? Van Dille en Kamille? Dees?
Behalve die wortel en misschien het steeltje van de paddestoel zijn die stukken toch te groot om in je mond te stoppen?
Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W is :o
pi_163017360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:27 schreef Roomsnoes het volgende:
Leuk idd kwak, al die eigen interesses en persoonlijkheden die naar voren komen. Zo bijzondr om die kleintjes nu écht te leren kennen.
Zo speelde O al dat ze aan het eten was sinds ze 15 maanden was met een leeg bekertje en een verdwaalde lepel. Toen ik dat keukentje kocht, ontwikkelde haar rollenspel zich echt enorm snel. Nu staat ze stukkies te snijden en deelt ze eten uit aan haar "bebiiii". Zelfs haar eigen eten "snijdt" ze nu zelf :D

Maar tegen een bal schoppen doet ze dan weer niet. Of veel rennen. Of met zand spelen (ieuw!) Of op haar auto rijden. Of met autootjes rijden. Met graafmachines dan weer wel :')

GM, daar geloof ik dus niks van, wat je oma zei. Anders zou er op deze wereld niemand zelfmoord plegen. :+
Maar dat terzijde, geloof ik wel dat jij dit aankunt ;)
Oh ik ben t met je eens hoor, sommige mensen krijgen een te vol bord... maar mijn oma heeft een vrij makkelijk bestaan gehad dus tja.. ws zal ze die uitspraak nu ook niet meer herhalen :+

Maar idd, t is ff klote qua timing maar saar doet het goed, de kleine man doet het goed, en ik ga langzaam vooruit, dus ^O^

Saar snapt een loopfiets of auto ook niet... maar rollenspel als voeren enz weer wel en wb vies worden, t kan dr niet goor genoeg. Varkentje.
S. 2014
J. 2016
pi_163017379
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W is :o
:{w Dude, wat zit je mijn vriends identiteit aan de grote klok te hangen?
pi_163017482
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, maar haar vriend is Steven Tyler. Dus dan kan je wel raden hoe groot de mond van W is :o
Crump, dan zou ik de loopauto's ook maar wegbergen!
pi_163017503
Loutje heeft echt een willekeur voor vies. Kwark als haargel, snoet vol aardbei of dat soort dingen is helemaal leuk. Zand in dr sandalen is werk van de duivel! Dan komt ze hysterisch naar me toe gestrompeld (ja, serieus. Ze zou hinkelen als ze het kon) met snikken "maamaaaa vies, pijn, au, voeehoeet :'( "
pi_163017535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:32 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:{w Dude, wat zit je mijn vriends identiteit aan de grote klok te hangen?
Dat krijg je ervan als je niet wil delen :(
pi_163017607
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:36 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je niet wil delen :(
Jij zou Steven Tyler wel met Crump willen delen ja? Ach, wie weet is hij elders ook groot.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:38:48 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163017621
:+ ik ken de versie 'je krijgt de kinderen die je verdient' van mijn eigen moeder. Wij waren best wel makkelijk :')

Het gaat een stuk beter. Hartslag lager, ademfrequentie beter, wel snotbom en nog wat benauwd. Prednison kuurtje afmaken en morgen belafspraak met eigen huisarts om verwijzing te vragen (de vervanger van onze 'tweede' dokter wilde niet 'voorkruipen', snap ik wel).

Assistente heeft ons nu twee keer in twee dagen gezien dus zal wel beseffen dat t serieus was.
Kwak
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:42:40 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163017784
Lucas heeft goed opgelet hoe mama JM kookt :Y En wat is hij gegroeid zeg! Mijn smurf blijft gewoon mini :+

Razz heel veel sterkte, wat een naar verhaal was dat om te lezen zeg :'(

Jumjum rozijnen in neus _O-

Kwak wat naar dat Melba zo'n last heeft met zijn luchtwegen. Groot gelijk om te vragen naar een doorverwijzing.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163017816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:38 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Jij zou Steven Tyler wel met Crump willen delen ja? Ach, wie weet is hij elders ook groot.
Voor die love in an elevator :Y
Maar Crumpetteketet is veel knapper, dus ik maak geen kans

Wat fijn dat het al wel een stuk beter gaat, Kwak!

En verdere bijlees:

Blue _O- gelukkig zijn ze niet saai, je zou maar tijd voor jezelf hebben of het idee je te vervelen :')

JM wat tof dat keukentje! Chefkok in de dop. En goed gegroeid ook :o

Hilmo hier wordt er ook niet met kleine gespeeld. Enige wat ze doet is kleine stukjes maken en op de grond gooien. Bij de gastouder daarentegen doet ze wel dingen plakken op papier :')

Zijn jullie kinderen trouwens ook zo gefocust op 'pijn'? Alles is nu opeens pijn. Ook al stoot ze heel zachtjes haar vinger, komt ze direct met "au, pijn, vinguh" en moet er een kusje op. Of als ze haar hoofd stoot krijg ik bijna een kopstoot, want kusje. Honderdduizenden kusjes op een dag

[ Bericht 21% gewijzigd door Skittles op 14-06-2016 21:49:36 ]
pi_163017914
Oh fijn dat het beter gaat Kwak! En hopelijk krijg je een verwijzing om verder te kijken.
pi_163017922
Kwak, hopelijk knapt Melba gauw verder op :*

En Crump/Skittles/Room :D _O- O+

Lucas gooit niet zoveel gelukkig, gilt soms, kan heel goed de stervende zwaan en de pruillip, kan voetballen en rennen, klimt graag ( :X ) maar praat nog weinig, begrijpt wel veel. Grote hobby: spullen in de prullenbak gooien, gelukkig wel voornamelijk als wij 'm dat vragen ;)
Vies worden vindt hij soms niet zo erg, meestsl zegt hij zelf 'bah!' met z'n handen uitgestrekt (kan ook 'nat' betekenen, hendig met dit weer :') )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163019386
Ohja vieze handjes is hier ook bah. Dingen oprapen en die aan mama geven met het commentaar 'bah' ook een tophit. Voetballen O+ doen we graag samen. Ook hot item: boeken lezen met mama en dan alles aanwijzen en 'tetow' zeggen; waarop ik dan zeg wat het is. Op een dag zegt hij me vast na :7.

Skittles :') steven tyler is nu volgens mij al 70 ofzo. Zelfs ik trek ergens een grens hoor :{w
pi_163019408
GM, sterkte fijn dat je vooruit gaat.

Hihi dat filmpje JM had zo js kunnen zijn. Die staat ook altijd zo te koken.

Oh en ik vertelde toch dat Js al een tijdje niet lekker in z'n vel zit en heel veel huilt?!
Vandaag 1 huiltje (toen we een plensbui over ons heen kregen, dus dat mag ;) )
En meneer heeft in een dag z'n woordenschat vervijfvoudigd! ;)
Van alleen mama naar: mama, papa, kijkuh, kusju, etuh, drak (draak). :o
Oh en meneer doet t meteen in twee woordzinnetjes ("mama kijkuh" ik reken het goed ;) )
En dat was t nog niet... Hij kan opeens de geluiden van een hond, poes, ezel, kip en leeuw na doen.

Dat alles in 1 dag! Te bizar toch :O

en ik kan er maar niet aan wennen dat ik nu een wat langzamer kind heb ivm z'n leeftijdsgenootjes. Stom he :')
pi_163019652
Kusjes zijn hier ook super helend... op elk dingetje waarvan zij vind dat t zeer doet moet een kusje... ook bij ons, dus mijn wondjes krijgen dagelijks kusjes.

Saar haar lievelingsdier is een spin... de godganse dag is ze op zoek naar spinnen... ik hou dr ook zo van... :N
En zand, water, ijs, yoghurt, yoki alles moet uitgesmeerd worden en in je haar gefrut worden...
S. 2014
J. 2016
pi_163019754
Oh ja zand en modder en water en de bosjes in duiken en dat soort dingen zijn hier ook supertof. Vorig weekend op het strand sprong hij in elke kuil die hij zag (vaak met beteuterde peuter erbij) om zichzelf in te graven :').

Loopfietsje echter, :{w nope.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:34:17 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163019791
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Crumpette het volgende:
Ohja vieze handjes is hier ook bah. Dingen oprapen en die aan mama geven met het commentaar 'bah' ook een tophit. Voetballen O+ doen we graag samen. Ook hot item: boeken lezen met mama en dan alles aanwijzen en 'tetow' zeggen; waarop ik dan zeg wat het is. Op een dag zegt hij me vast na :7.

Skittles :') steven tyler is nu volgens mij al 70 ofzo. Zelfs ik trek ergens een grens hoor :{w
:Y herkenbaar!

Tikkeh is hier het vraagwoord.

En bah aanwijzen als er kots ligt :') (van hem of van kat). En dan juichen 'jaa jahahaha die die bah!' als je aankomt met een doekje :7
Kwak
pi_163021646
Die dreumesverhalen. O+ .

Kwak, beterschap voor melba. Echt ontzettend sneu dat hij zo'n last heeft. ;( .
GM, jij ook heel veel sterkte!! Wat een verhaal, en wat heftig, zo'n operatie. Wat goed van Saar dat ze zo flexibel is!

Die peuter van mij ging vandaag op het kdv een koffer inpakken om samen met haar vriendinnetje op vakantie te gaan naar Spanje. Papa en mama mochten niet mee.

Zo snel gaat dat dus he. Ene moment ben je blij dat ze een beetje gaan praten, volgende moment willen ze niet meer met je op vakantie.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163024410
Hahhaha Franny :D

Loj, wat ontzettend veel in één dag zeg! _O_ Dat moet het haast wel zijn geweest dan, met het huilen.

Kwak hahaha, jij kan lekker op tijd gaan beginnen met abc zeggen en leren schrijven :D

Wij zijn begonnen met wat tellen, maar alles is nu tije tije (trije=drie).

Oh ja, bah is alles nu hier ook. En vlieg zeggen en dan de tafel slaan _O-
En favoriet liedje is op dit moment 'met de vingertjes'. Lekker op tafel omrammen hihi. Doet hij wel zachtjes btw.
pi_163024864
Haha, Franny. :D.

En jullie dreumesverhalen, zo leuk om te lezen. O+. Ik kan alleen blijkbaar geen filmpjes meer afspelen als ze via Dropbox gepost zijn, dus die moet ik nog even thuis bekijken!

Wij zitten in de trein van Den Haag naar de ouders van Baard, waar I afgelopen nacht heeft gelogeerd (wij waren naar Bruce *O* ). We kregen allemaal fotootjes geappt en ik kan niet wachten om hem weer te zien! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_163025644
Regen is hier bah en viessss. R is van suiker.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:42:50 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163026313
Ben je mooi klaar mee Franny :+

En een kind dat van viezigheid houdt ben ik hier absoluut niet. Acute paniek als er zand aan zijn hand komt :')

Gm heel fijn een spin als lievelingsdier :+ Ik moet me echt beheersen met mijn spinnenangst maar het is toch vaak een soort reflexreactie om te gillen als hij bij een spin in de buurt komt :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:56:22 #195
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163026532
Spinnen, mmmm, ik ben er geen fan van, maar ook niet bang van. Al hoop ik dat ze wel een ander lievelingsdier kiezen. Honden en poezen vinden ze helemaal leuk!

Viezigheid. Vorige week voor het eerst in de zandbak geweest. N is normaal degene die overal aan moet wennen, maar die vond het super leuk. L was moe en vond het niks. Volgende keer herkansing. Ze hebben allebei wel in de bijverven mijn schoonvader zitten plonsen. Dat vonden ze geweldig. We moesten uitkijken dat ze er niet in zouden vallen!

Ik heb weer een vlekkie hier. Denk nu de 6e ziekte. 5e hebben ze al gehad (als het klopt wat de huisarts zei ;) )


Heel haar lijf zit onder. Ach, gaat vanzelf weer over.
L kan ondertussen zelf op de bank klimmen en er weer veilig af.
pi_163027718
Ow dat smetvrees herken ik :D :') .. Zodra er iets aan zijn handjes zit wat daar niet hoort begint ie te piepen :D .. Ik ben Boaz nu aan het leren dat ie dan zijn handjes even aan zijn kleren of theedoek moet afvegen :D

Shop hoe is vlekkie eronder? Trekt ze het een beetje?

De afgelopen 2 dagen twee koortsige kindjes in huis gehad en ik denk dat ze mij nu hebben aangestoken want ik voel me beetje blegh :{
  woensdag 15 juni 2016 @ 11:09:18 #197
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163027952
N (vlekkie ;) ) slaapt meer dan normaal, eet minder dan normaal, maar is verder vrolijk. Wel iets sneller huilen, maar dat vind ik niet erg. Het begon zaterdag avond met koorts. En sinds zondagavond/maandag vlekjes erbij. Ik had maandag avond zelf ook koorts. Dat is nu weg, maar wel knallende koppijn.
pi_163028796
Ja hoi. 8-) Onze rooie draak is een dreumes. ♡


pi_163028903
Niet!! :o
Wat gaat dat snel! Van harte gefeliciteerd. *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:00:31 #200
409579 LuDann
All the way
pi_163029031
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:51 schreef -Spring het volgende:
Ja hoi. 8-) Onze rooie draak is een dreumes. ♡

[ link | afbeelding ]
Oh sneaky, je staat niet in de babywiki. :P

Gefeliciteerd! *O*
pi_163029129
Wat is ze leuk Spring O+ gefeliciteerd!
pi_163029232
Gefeliciteerd -Spring! *O*

Ik kom me ook melden met dreumes-Ketel! :o
pi_163029243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh sneaky, je staat niet in de babywiki. :P

Gefeliciteerd! *O*
Ik heb ook helemaal geen baby. :P
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:19:36 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_163029549
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:51 schreef -Spring het volgende:
Ja hoi. 8-) Onze rooie draak is een dreumes. ♡


[ link | afbeelding ]
inclusief kapsel ook meteen :D welkom!

En luna, gefeliciteerd met Ketel!
disclaimer
pi_163029662
Gefeliciteerd luna en Ketel en welkom. *O*
S. 2014
J. 2016
pi_163030522
Welkom hier Spring, met je mooierd O+

En Ketel ook al 1 jaar... gefeliciteerd!
pi_163030541
Het wordt nog druk hier :{w
pi_163030945
Gefeli & welkom Spring & Luna w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163031186
Gefeliciteerd ketel en roodborstje *O* *O*
pi_163031248
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het wordt nog druk hier :{w
Er gaan er komende maand ook weer een paar weg :P
S. 2014
J. 2016
pi_163031724
Gefeliciteerd Spring en Luna, welkom! *O*
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:03:34 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_163032054
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Er gaan er komende maand ook weer een paar weg :P
deze maand alleen Lucas toch?
disclaimer
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:08:25 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163032183
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

deze maand alleen Lucas toch?
Wat een schattig meisje heb je daar O+ echte dreumes al!

Luna ook welkom :)

En ik vetrek idd over zes dagen met Lucas :O hoewel ik hier vast ook nog post en meelees want qua ontwikkeling vind ik hier nog veel herkenning :)

En shop dat ziet er wel sneu uit, hopelijk krijgt ze niet teveel last verder.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:41:04 #214
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_163032833
Wij zeggen hier ook gedag. :W
Dametje is nu toch echt een peutertje. Tot in het volgende topic!



  woensdag 15 juni 2016 @ 14:52:48 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163033079
Met recht een dametje ja O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:20:46 #216
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163033756
Spring en luna gefeliciteerd met jullie dreumesjes!!!
Hobbes hoara voor je meissie! Kan ze goed ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163033785
Welkom dreumesen! *O*

Zomg jongens mijn kint zegt mama tegen me O+ O+ O+ daarmee lijkt het 'ik ga alleen naar het toilet'-tijdperk wel voorbij :') maar soit. Het gaat nu zo hard met zijn woorden :D elke dag wel 1 of 2 erbij, hij roept dolgelukkig jjjjjjaaa! als hij iets wel wil, allround gezelligheid O+.

Ook op 'wil je kleuren?' Kreeg ik een volmondig 'jjjaa!' vanmiddag, hij weet ook al waar de krijtjes liggen en het was zeker 10 min leuk voor hij ging gooien. Dat is een verdubbeling in tijd :7. Dus de klei en de vingerverf die ik heb besteld vandaag gaan nog wel van pas komen de komende weken!

Franny, ik moest gnorfen om I op vakantie :D :')
pi_163034864
Welkom spring!
En jaaa mijn schoonzoonsaurus is ook gearriveerd. Gefeliciteerd Luna en ketel!

Verder zag ik een vlekkie bij shop, beterschap!

En oww ik ben verliefd geworden op een kleine minikok.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:28:07 #219
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163035532
*O* hoera voor de jarigen!!! Luna en Spring!

Mijn meisje wordt steeds knapper ;)
Arm ding! Hopelijk gaat het nu alleen maar de weer beter worden!

pi_163035697
Aww shop wat sneu :{ beterschap voor je kleine :*
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:41:11 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163035876
Oh zo sneu de vlekkies! Beterschap.

En welkom R en Keteltje! *O*

Melba knapt goed op van de prednison (dat mag ook wel met zo'n paardenmiddel), gelukkig!
Kwak
pi_163036625
Ach sneutje met d'r vlekken :*
pi_163036999
Ach kleine vlekkie... Beterschap!

Fijn dat de prednison aanslaat, dit natte en dan weer warme droge weer helpt ook niet bij gevoeligheid op de longen.

En W. zegt mama! Vanaf nu geen seconde rust meer :+

Saar lag vanmiddag ineens echte zwembewegingen te maken, geen idee waar ze dat gezien heeft. En de 2 woord zinnen zijn echt de hit van de dag! Ze gaat nu zo snel dat ik het amper kan bijhouden. :P
S. 2014
J. 2016
pi_163053021
Aah twee dreumessen erbij, gefeliciteerd!!
En ook een peuter bij Hob! Gefeliciteerd!

Sneu shop! Ziet er niet zo lekker uit.
Kwak, gelukkig dat het de goede kant op gaat!
En W die mama zegt!! Helemaal leuk als ze dat vanuit bed gaan roepen. Blijf het dan maar eens negeren omdat je nog even wil slapen :P

Hhi, leuk GM! :D
  donderdag 16 juni 2016 @ 10:26:18 #225
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163055307
Ach goss shop, beterschap!
Onze uk is ook aan het bekomen van de 6e ziekte. Hij is al een paar dagen niet meer ziek en de vlekjes zijn ook bijna weg.. maar hij is zzzoooo zwaan-kleef-aan de laatste dagen en snel huilen enzo.

Crump lief hé als ze mama gaan zeggen O+
Sinds een paar weken kan Vv papa en mama zeggen.. zooo schattig! Papa spreekt hij uit met een heel hoogstemmetje op een vragende toon... papaaaaa???? O+

Leuk dat S zo lekker aan het praten gaat :Y En zwemmen! :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163067284
6e ziekte-sneutjes, heel veel beterschap :*

Ik ben zo trots op mijn Sjakie dat ik dit toch even wil delen O+
pi_163067897
Mnoh O+

Voor wie het (heel begrijpelijk!) nog niet in het moeilijk-zwanger-wordt-topique heeft gelezen vandaag:
(Sorry voor de spoilert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:54:21 #228
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163070623
Haha dat loopje O+

JM :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:55:29 #229
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163070646
:* JM.

Sjaak O+ wat een geweldig filmpje.

Bluh, bij N trekken de vlekjes gelukkig weg, maar nu heeft L koorts. Die zal volgende week wel onder de vlekken zitten :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door Shopaholic1984 op 16-06-2016 21:01:10 ]
pi_163070806
:* JM

Wat loopt Sjaak al goed en ontzettend tof dat hij Elmo kan aanwijzen! O+

:* voor de zesde ziekte sneutjes. Ik hoop dat ze snel weer zijn opgeknapt.
pi_163071110
Sjaak O+

:* JM.

Ketel heeft nog steeds ochtenden van drama en huilen als ik hem bij de GO afzet, maar vandaag kon ik hem probleemloos op de grond zetten en ging hij meteen met zijn vriendjes spelen. O+ En 's middags kon ik hem ook weer supervrolijk ophalen, met verfhandjes (want voor Vaderdag geknutseld). Zo fijn!
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:24:45 #232
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163076007
Kwak, hoe gaat het met jullie vandaag? :*

Gm
Spin als fav diertjes? :{
Pissebedden lijken me een goede tweede... Brr
Of clowns natuurlijk. Ook altijd een succes.

Shop, wat sneu die vlekjes. Hopelijk gauw over!

Hier gaat het even k*t. Met ro alles goed. Zelf willen eten = super Gore kleding dus schoonmaken gebeurt hier nu volop. Wel vind ze het tegenwoordig allemaal tenminste lekker. Dat was voorheen niet zo. Slapen haat ook ^O^ (Zegt gauw 'geintje' ivm fokwet'. heus niet waar enzo. Ga maar gauw een ander lastig vallen nare Fokwet)

Maar met mij is het even diepe dalen. dagelijks huilen enzo. M'n eetprobleem komt vet hard om de hoek kijken en 3 zwangere collega's in m'n directe werkgroep werkt ook niet fijn wanneer je zelf een kinderwens hebt.. Gun het ze natuurlijk van harte(!), maar #unbreaaaaak my heaaaaaaaaart. Ik wil ook, jwz.

Dus kom op. Meer vrolijke dreumes verhalen please O+ O+ :*
pi_163078444
Fap :* Het is ook lastig, als mensen dingen hebben die je ze echt wel gunt, maar ook zo graag zelf zou willen.
pi_163079474
Er zijn weer tandjes door bij Ketel! *O* Hopelijk zijn wel daarmee weer even klaar met de woel- en jammer-ellende.
pi_163080814
JM :*

Fapje :*

:* voor de sneuneusjes

Welkom nieuwe dreumesjes en mama's *O*
pi_163081571
:* voor JM, Fap en Shops vlekje.

Sjaak, wat een lekker ventje ben je toch. O+

Ik hou me wat afzijdig de laatste tijd omdat ik niet steeds wil komen klagen over vermoeidheid en misselijkheid. Ik was enigszins vergeten hoe vervelend die eerste tijd is. Gelukkig is N. wel de beste ooit, ze is altijd zo vrolijk en kan zo lief spelen. Dan lig ik weer voor pampus op de bank en dan hoor ik één voor één de Zoef Zoef dieren van de glijbaan gaan en hoor ik haar rommelen met de blokjes en zie ik later een toren van 6 blokjes staan. :o O+ Verder is ze ineens gek op verstoppertje spelen en giert ze het uit als we naar haar op zoek gaan en doen alsof we haar niet kunnen vinden. :D Lebberkusjes zijn ook de bom en overal moet los gestaan worden, al heeft ze het vertrouwen voor losse stapjes nog niet. Ik kijk zo uit naar het moment dat ik me weer wat beter voel en ik weer lekker met haar kan spelen en optimaal kan genieten, want dat lukt me nu echt niet. :'(
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:12:33 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163081651
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 23:24 schreef faptist het volgende:
Kwak, hoe gaat het met jullie vandaag? :*

Gm
Spin als fav diertjes? :{
Pissebedden lijken me een goede tweede... Brr
Of clowns natuurlijk. Ook altijd een succes.

Shop, wat sneu die vlekjes. Hopelijk gauw over!

Hier gaat het even k*t. Met ro alles goed. Zelf willen eten = super Gore kleding dus schoonmaken gebeurt hier nu volop. Wel vind ze het tegenwoordig allemaal tenminste lekker. Dat was voorheen niet zo. Slapen haat ook ^O^ (Zegt gauw 'geintje' ivm fokwet'. heus niet waar enzo. Ga maar gauw een ander lastig vallen nare Fokwet)

Maar met mij is het even diepe dalen. dagelijks huilen enzo. M'n eetprobleem komt vet hard om de hoek kijken en 3 zwangere collega's in m'n directe werkgroep werkt ook niet fijn wanneer je zelf een kinderwens hebt.. Gun het ze natuurlijk van harte(!), maar #unbreaaaaak my heaaaaaaaaart. Ik wil ook, jwz.

Dus kom op. Meer vrolijke dreumes verhalen please O+ O+ :*
Fappie! Heb je ook bijna vakantie? Kunnen we een keer minimeeten!

Het gaat goed met Melba en ook met mij. Therapie slaat aan, ik merk dat ik Melba ineens weer naar bed wil brengen en het gaat ook gewoon goed, en ik geniet zo van hem O+ momenteel is beeeeebie (zijn pop) hot item. Moest ook drinken en mee naar bed enzo.

En ik voel me alsof er een zwarte deken van me af is gevallen, zo bizar. Sinds vanochtend ineens. Ik stond te zingen in de douche en het lukte (voorheen huilen of kraak of vals) en het voelde gewoon ok. En ik kan ineens weer zonder huilen op de weegschaal staan en durf na te denken over beter eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun het jou zo, om los te komen van dat gedoe... :*
Kwak
pi_163084304
Wat fijn Kwak O+ echt heel goed om te lezen!
pi_163084362
Ik ga zo even bijlezen. Aan het bijkomen van een heel heftige begrafenis gisteren. Zoveel verdriet en wanhoop. En de kleinkinderen die hun pake missen. Ik hield het echt niet droog, vond het zo erg ;( . Heel blij dat we Annie niet mee hoefden te nemen, die was lekker bij mijn moeder.

En nog een snel vraagje tussendoor: Heeft hier iemand ervaring met krentenbaard? Bij Annie op het KDV ging het rond en nu heeft ze een paar eilandjes van gele blaasjes op en naast haar neus -O- . Je ziet het bijna niet, het is heel klein. Ze zit er ook niet aan verder. Ga straks wel even naar de HA, die wilde het toch voor het weekend even zien, voor de zekerheid.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:43:27 #240
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163084592
Fap, razz :* En hopelijk valt het mee met de krentenbaard, ik heb er gelukkig geen ervaring mee, lijkt me heel naar.

Kwak wat fijn om te lezen dat het bergopwaarts gaat en je weer van Melba kan genieten O+

Lucas eet de laatste tijd weer vrij beroerd. Het avondeten kijkt hij nauwelijks naar en zelfs het brood laat hij dan staan. Vannacht werd hij dus wakker (zoals elke nacht maar nu met honger en dus niet willen slapen) en heeft mijn man er drie (!!) boterhammen in laten verdwijnen (de nacht ervoor ook een paar stukjes brood). Niet helemaal de bedoeling dat dit de nieuwe trend gaat worden. Meer mensen die hier ervaring mee hebben en tips om hem op het juiste moment aan het eten te krijgen? :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:57:28 #241
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_163085011
V kreeg een papfles voor hij ging slapen. Dat dronk hij tenminste, eten was een dikke nope. Was wel een pyjamapapje, niet helemaal jouw ding denk ik ;) .

Had ook honger in de nacht.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 14:04:37 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163085243
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:57 schreef AwayTL het volgende:
V kreeg een papfles voor hij ging slapen. Dat dronk hij tenminste, eten was een dikke nope. Was wel een pyjamapapje, niet helemaal jouw ding denk ik ;) .

Had ook honger in de nacht.
Pyjamapapje was vooral niet Lucas' ding ook (wel al ff geleden dat we dat hebben aangeboden). Heb nog wel een pakje staan dus kan het proberen. Of brinta, als ik dat eet wil hij altijd OOK! Maar dat is ook slechts een paar happen. Maar goed wie weet :) Goeie om uit te proberen! Maf, want eerst was brood ALTIJD goed.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163085363
Lastig hoor Chanty :{ Geen tips uit 't hoge noorden helaas.
Sterkte Fap!! En Kwak, wat fijn dat je je goed voelt!
En Razz, wat vreselijk, zo veel verdriet ;( En geen krentenbaard-ervaring, hoop dat het meevalt :*

Hier eh... Tja..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder veel aan het werk, dat vind ik fijn! O+

En oja! Gisteravond 'las' ik samen met uk in zijn grote 1000-plaatjesboek, vindt-ie zo tof O+ Daar staan ook een paar berengezichtjes met emoties/uitdrukkingen in; blij, lachen, boos, verdrietig, huilen. Hij wees ze aan en keek naar mijn gezicht, ik deed ze na. Bij lachen en blij lachte hij ook, bij boos/verdrietig ging hij me knuffelen en aaien, tot ik weer lachte _O- *;

[ Bericht 11% gewijzigd door JufMariska op 17-06-2016 14:15:33 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163086278
Chanty hoe gaan bananen erin?
Hier krijgt F 's avonds na het avondeten nog een banaan voor de vulling
  vrijdag 17 juni 2016 @ 14:44:33 #245
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163086448
Bah onzekerheid JM ;( ik hoop het zo voor jullie! En mooi hoe ze al die concepten ontdekken O+

Banaan eet hij de laatste tijd ook steeds een paar happen van en dan is het klaar. Meloen gaat er aardig in (gisteravond ook gegeten) maar dat is meer water dan vulling
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163090580
Huh JM, -O- wat gek! Hopelijk snel meer duidelijkheid. :*

Lastig met dat eten chanty, sorry, geen tips. Zelfs als W niks heeft gegeten overdag wil hij snachts tot nu toe niks weten van melk of iets dergelijks.

Razz :*

Kwak wat fijn! *O*

Hier alles zijn gangetje. Vandaag geverfd voor vaderdag, leuk! W eet ook wel weer aardig momenteel, dat is wel prettig. Zijn nieuwe kamer is een succes! Heb het idee dat hij daar toch rustiger slaapt inmiddels,dik relaxt. Zelf slaap ik nu vrij licht van de hormonen en mijn vriend snurkt dus dat is een vrij matige combo :'). Maargoed, he, nog een week of 8 max.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:16:52 #247
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_163091115
En een smoothie dan?

*O* voor kwak en de jarigen!

Jm hoop op snelle duidelijkheid.

Slaap over max 8 weken voor Crump! *O*

Oh.. Wait
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_163092262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:16 schreef AwayTL het volgende:
En een smoothie dan?

*O* voor kwak en de jarigen!

Jm hoop op snelle duidelijkheid.

Slaap over max 8 weken voor Crump! *O*

Oh.. Wait
:') ja ok. Maar dan ben ik zo moe dat ik iig niet wakker lig van gesnurk. Niks nuttelozers echt.
pi_163093162
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Fappie! Heb je ook bijna vakantie? Kunnen we een keer minimeeten!

Het gaat goed met Melba en ook met mij. Therapie slaat aan, ik merk dat ik Melba ineens weer naar bed wil brengen en het gaat ook gewoon goed, en ik geniet zo van hem O+ momenteel is beeeeebie (zijn pop) hot item. Moest ook drinken en mee naar bed enzo.

En ik voel me alsof er een zwarte deken van me af is gevallen, zo bizar. Sinds vanochtend ineens. Ik stond te zingen in de douche en het lukte (voorheen huilen of kraak of vals) en het voelde gewoon ok. En ik kan ineens weer zonder huilen op de weegschaal staan en durf na te denken over beter eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun het jou zo, om los te komen van dat gedoe... :*
Wat vind ik dit O+ om te lezen!!! Wat heerlijk :*

En wat bizar eigenlijk dat 'je kind naar bed brengen' zo iets beladen is. Ik heb het zelf ook tijden niet gekund, maar ik vraag me echt af waar het in zit.
pi_163093581
Nou, duidelijkheid it is }:| -O-

Thanks all voor het meeleven, hier en elders, zo fijn O+ :* Maandag weer bellen voor de volgende ronde, hiep hoi :+ Ik heb maar geshopt als troost :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:04:27 #251
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163093634
-O- :* volgende ronde hopelijk wel succes
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:52:59 #252
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163095238
Jufm,
Jammer dat het niet in 1 keer raak is. Goed dat je jezelf hebt verwend! Ook heel belangrijk. Wat lief dat l zo reageert bij de emotie boos O+
Hij was al uitgehuwelijkt toch? -O-

Kwak,
Bijna vakantie ja! Kom graag langs :* O+
Ik heb toevallig vandaag de site doorgelezen van een emdr hypnotherapeut in Dordt.
Ik moet weer op zoek. Heb een doorverwijzing gekregen voor een reguliere psychiater, maar misschien kan ik ook beter voor de emdr gaan.. Hoor er zulke goede verhalen over en nu jij ook dus .. Twijfel!
Misschien maandag maar even bellen.

Vandaag heerlijk gehuild toen ro lag te slapen. Net toen ik er een beetje uit was werd ze wakker dus perfect timing. Mag ook wel een beetje uit balans zijn. Is de sterfdag van m'n jeugdliefde.

Ben dus heel blij dat we morgen de meet hebben in Utrecht. O+

Oh en krentnbaard. Ik vond het woord altijd zo grappig tot ik besefte wat het was. Zo zielig! Hoop dat ze er snel vanaf is. (Of was het toch iets anders?)
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:56:39 #253
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_163095350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:52 schreef faptist het volgende:
Jufm,
Jammer dat het niet in 1 keer raak is. Goed dat je jezelf hebt verwend! Ook heel belangrijk. Wat lief dat l zo reageert bij de emotie boos O+
Hij was al uitgehuwelijkt toch? -O-

Kwak,
Bijna vakantie ja! Kom graag langs :* O+
Ik heb toevallig vandaag de site doorgelezen van een emdr hypnotherapeut in Dordt.
Ik moet weer op zoek. Heb een doorverwijzing gekregen voor een reguliere psychiater, maar misschien kan ik ook beter voor de emdr gaan.. Hoor er zulke goede verhalen over en nu jij ook dus .. Twijfel!
Misschien maandag maar even bellen.

Vandaag heerlijk gehuild toen ro lag te slapen. Net toen ik er een beetje uit was werd ze wakker dus perfect timing. Mag ook wel een beetje uit balans zijn. Is de sterfdag van m'n jeugdliefde.

Ben dus heel blij dat we morgen de meet hebben in Utrecht. O+

Oh en krentnbaard. Ik vond het woord altijd zo grappig tot ik besefte wat het was. Zo zielig! Hoop dat ze er snel vanaf is. (Of was het toch iets anders?)
ik doe combi, psychotherapie en emdr. ik zou wel iemand zoeken die aangesloten is bij emdr nederland, want er zijn ook wel mensen die gewoon maar wat doen... en dan zocht ik iemand die ook in de tweede lijn zit. :Y
Kwak
pi_163099789
Faptist, :*
Jammer, JufMariska.
Schattig filmpje van Sjaak!
Tandjes voor Ketel :)
Kwakz0r, fijn van het naar bed brengen.
W die lekker slaapt op zijn nieuwe kamer.

De afgelopen week leverde hier twee nieuwe tandjes en (eindelijk) los lopen op! *O*
pi_163100520
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:52 schreef faptist het volgende:
Jufm,
...
Hij was al uitgehuwelijkt toch? -O-

Nou... Z'n prospective wife heeft 'm vandaag in z'n arm gebeten :Y) Ze wilden op dezelfde stoel, hij wint 't qua kracht, maar zij zette een joker in ~O> Nu heeft hij een bite mark op z'n cutiepie armpje... Dus wie weet staat hij open voor nieuwe liefdes ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 18 juni 2016 @ 05:58:09 #256
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163104526
*O* voor de loper van hupje

Jm en fap :*

Sjaak O+

Kwak wat fijn dat het wat beter gaat! :*

Razz hoop dat het meevalt met de krentenbaard
pi_163104665
Ahhh wat jammer JM. Wees lief voor jezelf.

Superleuke sjaak!

Knuffel voor Fap. Huilen kan zo opluchten he? Wat erg van je jeugdliefde :'(.

Razz goed om te horen dat het beter gaat! Ik hoor zulke goede dingen over emdr!

Sterkte iedereen met de vlekjesziekten!

Mies heeft er een tand bij. Zomaar ineens. Een hele tand. Die had ik even gemist.
pi_163104680
Tandjes *O* :Y)

Vandaag in elk geval maar leuke dingen doen met m'n mannen, dat is fijn O+ En verder uithuilen en opnieuw beginnen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:16:08 #259
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163117882
O. Kent een nieuw woord *O*
NEE.
En dat heb ik ook gelijk 500x gehoord -O-
pi_163118263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef snoenk het volgende:
O. Kent een nieuw woord *O*
NEE.
En dat heb ik ook gelijk 500x gehoord -O-
:D
pi_163119875
Fijn woord he, snoenk. J zegt ook heel duidelijk nee en meent het dan ook echt. Ja lukt alleen nog niet (maar wel het gebaar voor 'meer' O+ )

J lag gewoon al om 19.15u in bed (dat is nog nóóit gebeurd)! :o Oke, hij was vanochtend wel al om 5.15u klaar om op te staan. Edit: na 2 uur weer wakker en groot verdriet }:|

[ Bericht 13% gewijzigd door Hupje op 18-06-2016 21:33:09 ]
pi_163122275
:* JM en Fap

Heerlijk om te lezen dat het beter gaat met je, Kwak.

Ik zag vandaag een aantal dreumesen in de leeftijd van Frits, lopende dreumesen! Mijn uk gaat keihard op zijn knietjes en ziet lopen als een leuk trucje, net zo leuk als het uit elkaar halen van zijn magneetraket.
Hij kon nog geen nee zeggen, maar wel heel goed nee schudden. Supercute en lekker duidelijk.
pi_163122299
Ik hoor heel vaak Nee mama niet doen :')

En ik lig al sinds 20.30u in bed met een overstuur jochie.
Niet in zijn eigen bed willen, wel op 1 van ons willen slapen en bij slapendzijn in eigen bed tillen het riedeltje dramatiek weer van voor af aan.
Zo niks voor hem want normaal gaat hij nog wat kletsen en slaapt binnen 20 minuten.
Gelukkig slaapt hij nu, overdwars dus ik lig op het randje :D
  zaterdag 18 juni 2016 @ 23:22:18 #264
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163125916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 19:16 schreef snoenk het volgende:
O. Kent een nieuw woord *O*
NEE.
En dat heb ik ook gelijk 500x gehoord -O-
Lucas zegt het nu een week of zo en ben nu al klaar met dat woord :') hij heeft de kracht ervan volledig ontdekt en zegt dus ook op alles nee gevolgd door eem driftbui als mama iets toch doorzet :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 19 juni 2016 @ 05:23:29 #265
344469 Amsel
zonder t
pi_163131050
Ik merk door dat ge-nee ook dat ik dingen slimmer/beter moet formuleren. Ik zeg heel vaak "Zullen we...?" en dan is het antwoord heel blij "Nee! *)" Zullen er je vieze luier even verschonen? Zullen we je jas aantrekken? Zullen we je tanden nu gaan poetsen? Terwijl ik het eigenlijk niet als vraag bedoel natuurlijk :')
pi_163131132
J heeft zijn vader al verblijd met zijn vaderdagknutsel. We waren toch al wakker :O
  zondag 19 juni 2016 @ 06:13:14 #267
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163131139
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 23:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Lucas zegt het nu een week of zo en ben nu al klaar met dat woord :') hij heeft de kracht ervan volledig ontdekt en zegt dus ook op alles nee gevolgd door eem driftbui als mama iets toch doorzet :')
Ik vind dat ook lastig. O. Verwacht volgens mij bij haar nee geloof ik ook dat we het dus niet gaan doen.

Haha amsel, dingen aan haar vragen had ik al afgeleerd. Ik zeg dat we naar bed gaan/luier verschonen/alle andere vreselijke dingen in het leven van een dreumes.
Dingen waar ze waarschijnlijk ja op zegt vraag ik nog wel :)

Blue zou het in het weer zitten? O is zichzelf ook niet. Ineens weer snachts wakker, overdag niet of kort willen slapen en veel huils.
Ben blij als man weer thuis is want vind het best zwaar zo alles alleen doen met een huilende dreumes aan mijn been.
  zondag 19 juni 2016 @ 06:14:53 #268
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163131143
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 06:08 schreef Hupje het volgende:
J heeft zijn vader al verblijd met zijn vaderdagknutsel. We waren toch al wakker :O
Nog meer vroege vogels :')
pi_163131287
Ik zit sinds 7uur beneden met stuiterbal die doet alsof er niks aan de hand was gisteren :O
En papa slaapt nog, die verwacht ik tegen 10 uur beneden dus dan krijgt hij zijn knutsel
  zondag 19 juni 2016 @ 09:11:01 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163131669
Ik vraag ook zo min mogelijk maar dat werkt vaak niet. Of ook leuk: wil je een ijsje? Jaaaaaaa. Pak je een ijsje. wil je die? Jaaaaaa. Ga je op de bank zitten. 1 likje. Neeeeeeneeeee drama stervende zwaan :')

Gister was het een ijsje maar dit is vaak ook met andere dingen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163131725
Ik zeg dus blijkbaar heel vaak 'nee? Ok(, dan niet).' Tegen W. Zijn standaard reactie op vragen is 'nee! O-keeee :) '

Tenzij hij iets wil, dan stralend 'JJJJJJJAAAHhH! :D en dan huilen omdat we niet meteen die seconde al buiten staan :{w
pi_163131834
Nee oké is hier ook een hele tijd geweest.
In het begin wat verwarrend voor mensen die het niet wisten. Krijg je eerst nee en dan een oké er achteraan, hoe verwarrend kan het zijn :')
pi_163131909
Prachtig he, hoe je jezelf terughoort :D Ik zeg kennelijk heel vaak 'zoooo!' en dat zegt uk nu ook _O- Als hij gaat zitten, als we thuis aankomen, als hij een boekje netjes in de kast heeft gezet, etc
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 19 juni 2016 @ 09:47:30 #274
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163131911
ok zegt hij hier ook sinds een paar dagen maar dan wel als bevestiging op iets dat wij zeggen. Bv: we gaan zo eten. Ok! :D

Trouwens is de verlatingsangst hier weer extreem toegenomen sinds mijn ouders vorige week vrijdag 40 minuten op Lucas hebben gepast. Ik vind het maar moeilijk wat ik hiermee aan moet. Ik heb echt het gevoel dat ik hem elke keer dat ik hem ergens achter laat, een stukje meer beschadig, zijn vertrouwen beschadig ;(

Gisteren hadden we een 50e verjaardag en kwam de oppas (ze was er maandag ook al toen man een televergadering had en boven zat; dus hij had haar recent nog gezien). Hij begint dus al te huilen zodra hij de oppas ziet omdat hij weet hoe laat het is :') Toen hij eenmaal weer wat rustig was wilde ik hem uitleggen dat we weg gaan en ook weer terug komen (doe ik nu ook als ik hem naar het kdv breng in de hoop dat hij minder hysterisch wordt en dat werkt aardig).

Maar gisteren zei ik: Mama en papa gaan straks even weg en... En verder heeft hij niet meer gehoord wat ik zei want hij begon te gillen. Tranen over zijn wangen, halve romper nat gehuild en maar roepen mama, mama, papa :'( Het heeft echt een heel poos geduurd tot hij wat kalmeerde en natuurlijk begon het weer toen we vertrokken. Kreeg wel bericht dat hij na 10 minuten rustig was toen de oppas liedjes ging zingen en de rest van de avond ging goed; hij heeft wat gespeeld en is netjes gaan slapen.

Maar mijn hart... Ik ben eigenlijk blij dat we de komende maanden toch niet weg zullen gaan met baby en borstvoeding. Eigenlijk wil ik liever niet weg gaan om hem dit niet aan te doen maar dat lijkt me ook niet de juiste manier. Ik zou zo graag willen dat hij ons vrolijk uitzwaait en weet dat we weer terug komen en een leuke tijd heeft met de oppas. Vind het ook zo sneu voor haar en dapper dat ze de handdoek niet al in de ring heeft gegooid.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163132088
Oef, wat lastig idd ;( En fijn van de lieve oppas O+ Een tip van de kdv-dames bij ons toen Lucas laatst weer een verlatingsangst-fase had was veel kiekeboe spelen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163132111
Misschien er zelf niet zo'n groot iets van maken? Kort en krachtig afscheid; een kus en vrolijk 'tot straks!' bijvoorbeeld. Ik merk aan Lou dat ik het zelf groter maak dan het is, dus uitgebreid vertellen wat er gaat gebeuren en dat ik weg ga etc etc, dat ze het veel erger vind dan dat ik haar bij de gastouder laat. En ze neemt mijn stemming ook over. Voel ik me schuldig om weg te gaan, dan komt er hysterie.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:11:06 #277
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163132114
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:07 schreef JufMariska het volgende:
Oef, wat lastig idd ;( En fijn van de lieve oppas O+ Een tip van de kdv-dames bij ons toen Lucas laatst weer een verlatingsangst-fase had was veel kiekeboe spelen.
Zat ik ook al aan te denken aan zoiets. Evt met oppas erbij. Steeds heel kort uit zicht gaan en terug komen en uitleggen wat er gaat gebeuren. Maar ergens hoop ik dat het over een paar maanden gewoon over is een dat hij het dan wel snapt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 19 juni 2016 @ 10:12:47 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163132137
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:11 schreef Skittles het volgende:
Misschien er zelf niet zo'n groot iets van maken? Kort en krachtig afscheid; een kus en vrolijk 'tot straks!' bijvoorbeeld. Ik merk aan Lou dat ik het zelf groter maak dan het is, dus uitgebreid vertellen wat er gaat gebeuren en dat ik weg ga etc etc, dat ze het veel erger vind dan dat ik haar bij de gastouder laat. En ze neemt mijn stemming ook over. Voel ik me schuldig om weg te gaan, dan komt er hysterie.
Dat deden we altijd maar zoals gezegd is de verlatingsangst enorm toegenomen de laatste week. Daarom dat ik het nu probeer uit te leggen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163132187
Ohja dat 'soooooooowww' bij alles O+ :') is hier ook JM.

Chanty, we hebben hier ook een hele tijd gehad dat W moest huilen als hij de oppas zag. Hell, hij schrok al en begon te huilen als de deurbel ging. Inmiddels is dat niet meer zo, was echt een fase. Kiekeboe is een goeie idd! Met een korte spanningsboog worden kinderen toch geprimed op dat mama/papa weer terugkomt etc.
Denk je echt dat het komt door die 40 min met je ouders? -O- is het niet denkbaar dat de veranderende situatie in zijn geheel (mama is thuis, andere routine, minder voorspelbaar dan werkweken, dingen in huis veranderen) ook een rol speelt?
Herkenbaar wel wat het met je moederhart doet :') ik vroeg me al half af toen "wat doet zij met mijn kind dat hij zo moet huilen :'( en moeten we niet een andere oppas huuu! "
  zondag 19 juni 2016 @ 10:37:32 #280
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163132483
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:16 schreef Crumpette het volgende:
Ohja dat 'soooooooowww' bij alles O+ :') is hier ook JM.

Chanty, we hebben hier ook een hele tijd gehad dat W moest huilen als hij de oppas zag. Hell, hij schrok al en begon te huilen als de deurbel ging. Inmiddels is dat niet meer zo, was echt een fase. Kiekeboe is een goeie idd! Met een korte spanningsboog worden kinderen toch geprimed op dat mama/papa weer terugkomt etc.
Denk je echt dat het komt door die 40 min met je ouders? -O- is het niet denkbaar dat de veranderende situatie in zijn geheel (mama is thuis, andere routine, minder voorspelbaar dan werkweken, dingen in huis veranderen) ook een rol speelt?
Herkenbaar wel wat het met je moederhart doet :') ik vroeg me al half af toen "wat doet zij met mijn kind dat hij zo moet huilen :'( en moeten we niet een andere oppas huuu! "
Routine is voor hem eigenlijk niet veranderd want hij gaat gewoon met als altijd naar het kdv. Denk wel dat hij aanvoelt dat er dingen gaan veranderen mbt baby op komst en dat dat meespeelt. Maar er is echt een omslag sinds vorige week.

Zondag nadat mijn ouders er waren geweest kwam mijn schoonzus voor uitleg hoe alles werkt ed. Man wilde even de autostoel laten zien en trok zijn schoenen aan. Ondanks dat ik gewoon opnde bank zat ging Lucas helemaal door het lint. Echt pure paniek en hij wilde mee. Prima, dus zijn schoenen aan gedaan maar hij bleef krijsen ook toen ik hem op de arm had en mee naar buiten liep. Hij kalmeerde pas weer echt toen schoonzusje in de auto stapte.

En ook als we gewoon met z'n drieën thuis zijn reageert hij veel heftiger als een van ons even weg/ naar boven gaat.

Kdv ging eigenlijk juist heel goed de laatste tijd, maar kort huilen. Was eigenlijk alweer over als we de deur dichttrokken en hij kon zwaaien. Maar nu laat ik weer een krijsend jongetje achter. Gelukkig weten ze hem wel snel te kalmeren maar het is niet fijn weggaan zo. En het kan niet goed zijn toch voor de ontwikkeling zoiets? :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163132515
Is het ook niet een fase momenteel?
Hier namelijk wel wat voorheen niet was.
Ik kan F niet op het KDV achterlaten zonder brulpartij en drama al bij binnenkomen daar.
Bij vriend is dat niet maar dat zit ook in zijn routine, mama brengt nooit.
Hier thuis kan ik ook niet echt weggaan zonder tranen en groots verdriet.
Ik ben vrij onverbiddelijk erin. Ik zeg op mama gaat nu weg, hij krijgt een kus van me, er ontstaat drama maar ik loop weg en laat hem over aan de leidster/papa/ oppas.
En ga niet ook nog eens voor het raam zwaaien.
Binnen 2 minuten is het tot een snik beperkt en 5 minuten later is het alsof er niks aan de hand is.
pi_163132532
Oh bah Chanty, wat een nare situatie zo. ;(.

JM heeft gisteren gelogen, hier. Ze ging helemaal geen leuke dingen met haar mannen doen. }:|. Ze ging mijn vrijgezellenfeestje vieren. :D. Het was heel leuk! Maar het drukte me wel weer even met de neus op de feiten over hoe weinig vriendinnen ik heb. :@.
Nu onderweg naar mijn ouders, I zit steeds heel blij 'pake' te roepen. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:47:28 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163132669
Tsja ik moet toch langs het raam lopen dus om dan niet te zwaaien is ook zo wat :P

DaD wat tof O+ En het gaat niet om de hoeveelheid maar om het soort relatie dat je hebt met mensen. Ik had vijf mensen op mijn Vrijgezellenfeest. 3 vriendinnen van de basisschool nog. 1 vriend die ik inmiddels al jaren niet meer spreek want toch geen vriend bij nader inzien en nog 1 vriend die ik helaas te weinig spreek. En ik had er ook nu verder niemand anders bij gewild (hooguit die ene persoon ingeruild). Het zijn wel mensen waar ik van op aan kan, dat vind ik veel belangrijker.

Wat hebben jullie gedaan?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163132723
Chanty, het lijkt me echt heel naar, maar het past deels ook wel bij de leeftijd en situatie denk ik.. En ik denk niet dat hij er schade van ondervindt oid. Ik hoop dat het gauw weer wat beter wordt in elk geval.

DaD, ik heb niet helemaal gelogen, ik heb eerst koffie gedronken in de stad met de boys en ben daarna doorgefietst naar jouw bachelorette :+ En liefie, we waren misschien niet met z'n 30en, maar wat een lieve dames bij elkaar O+ En ik ben trots en blij dat ik er bij mocht zijn :*

Mijn ouders komen straks op visite en uk murmelt nu ook steeds 'ooooooopa! Mmmmmmma' O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_163132747
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat deden we altijd maar zoals gezegd is de verlatingsangst enorm toegenomen de laatste week. Daarom dat ik het nu probeer uit te leggen.
En daardoor veranderd het normale weggaan van hiervoor nu dus in een groter iets... juist omdat je er (teveel) aandacht aan besteed, de uitkomst is voor Lucas hetzelfde, papa en mama gaan even weg, dan kun je daar 15 min over dralen of gewoon zoals normaal uitleggen, papa en mama gaan even weg, jij blijft spelen bij "oppas" en straks zijn wij weer thuis. Tot straks! "Kus en gaan"

Ik snap je echt hoor, gister moesten wij naar de 20 weken echo en was mn moeder hier om op te passen, en na t hele gedoe wil saar ook niet meer dat mama weg gaat want straks blijft ze weer heel de nacht weg... dus aan mn been hangen en gillen... maar man en ik duwen elkaar naar buiten, al benoemend tot straks, houden van jou. En voor wij de steeg uit zijn is zij stil...

Blijft lastig, zeker als je zelf ook nog stijf staat vd hormonen. Maar t komt echt weer goed. :*
S. 2014
J. 2016
pi_163132774
DaD liever een paar hele goeie vriendinnen dan sloten vrienden waar je geen echte diepgang mee hebt omdat het teveel is om bij te houden :*
pi_163132869
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah Chanty, wat een nare situatie zo. ;(.

JM heeft gisteren gelogen, hier. Ze ging helemaal geen leuke dingen met haar mannen doen. }:|. Ze ging mijn vrijgezellenfeestje vieren. :D. Het was heel leuk! Maar het drukte me wel weer even met de neus op de feiten over hoe weinig vriendinnen ik heb. :@.
Nu onderweg naar mijn ouders, I zit steeds heel blij 'pake' te roepen. :D.
I was in on it }) nja, ik wist er van ;)
  zondag 19 juni 2016 @ 11:01:04 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163132953
Heeft niks met hormonen te maken :') Zijn reactie is veranderd DAARNA heb ik pas mijn reactie aangepast in een poging te kijken of dat voor hem werkt. Jij zet het nu neer alsof hij alles bij elkaar krijst omdat wij er een groter iets van maken. dat deed hij daarvoor al. En de gevoelens van mijn kind negeren is ook weer zo wat dus wil op z'n minst proberen of er manieren van weggaan zijn die beter behapbaar zijn voor hem.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163132986
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:52 schreef BlueEyes het volgende:
DaD liever een paar hele goeie vriendinnen dan sloten vrienden waar je geen echte diepgang mee hebt omdat het teveel is om bij te houden :*
Dit. Wat hebben jullie gedaan? :)
pi_163133045
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

I was in on it }) nja, ik wist er van ;)
+1 :P

Wat hebben jullie gedaan DaD?
En liever 1 echte goede vriendin dan 10 'kennissen die je vriendinnen noemt'. Die eerste categorie heb ik uberhaupt niet..
pi_163133250
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 11:01 schreef Chanty het volgende:
Heeft niks met hormonen te maken :') Zijn reactie is veranderd DAARNA heb ik pas mijn reactie aangepast in een poging te kijken of dat voor hem werkt. Jij zet het nu neer alsof hij alles bij elkaar krijst omdat wij er een groter iets van maken. dat deed hij daarvoor al. En de gevoelens van mijn kind negeren is ook weer zo wat dus wil op z'n minst proberen of er manieren van weggaan zijn die beter behapbaar zijn voor hem.
Nee dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat het voor Lucas niet uitmaakt of jullie 5 min over weggaan doen of 15, je gaat weg en dat is eng/verdrietig/ongewenst.
S. 2014
J. 2016
  zondag 19 juni 2016 @ 11:55:06 #292
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163133901
Chanty,
Wat een moeilijke situatie.
Ik geloof altijd dat kinderen heel veel aanvoelen.
Mijn moeder zei altijd dat ze al wist dat er een kindje geboren zou worden, omdat er eerst een storm kwam in huis (iedereen boos/ruzie/huilen/niets was goed en wel allemaal elkaar opzoeken) en daarna rust. Daarna beviel ze dan.
Mijn moeder heeft 6 kinderen dus ik vertrouw altijd wel op haar input.
Misschien is dit jouw storm?!
*; Judith knuffelen O+

DaD,
Vrijgezellenfeestje! Wat leuk!
Joh.. Ik heb alleen maar familie wat ik zie en 1 vriendin.
Voor de rest zie ik gelukkig veel fokdames zoals cactus, shop en ingee.
Of praat ik met mensen via fb chat. Super gezellig! O+
Die vriendinnen zoals je op tv ziet heb ik niet, maar ik prijs me heeeeeeel erg gelukkig met de mensen die er wel zijn.


Gisteren enorm genoten op de meet in Utrecht.
Ro werd flink verwend door mamanova met een jasje en een natuurlijk rubberen bal (die lucht :r )
Daarna naar huis en het huis opgeruimd. Ik kon het weer! Klinkt heel gek, maar ik had zoveel chaos in m'n hoofd dat ik er niet meer uitkwam. zag ik op tafel een pen, stapels papier, vaat, etc liggen, op de
Vloer vieze kleding van ro, verdwaalde luiers, speelgoed , boekjes, etc. en dan kon ik geen begin maken met opruimen.. Herkenbaar?
Nu dus wel O+
Savonds naar het lokale tuinfeest gegaan en lekker los gegaan op indierock. Te veel alcohol op, maar wat heb ik een lol gehad.
En bij thuiskomst liep ro in haar slaapzak in de woonkamer. Twee veel te vrolijke ouders die met haar gingen spelen.. Oma (oppas) lachte zich rot.

Ro in haar te lieve nieuwe jasje <3

O+
pi_163133954
Ach Chanty, wat naar. Ik moest toevallig gisteren aan je denken. O haar opa en oma zijn net hierheen verhuisd en we waren op bezoek. Ik bestond niet meer. En dat vond ik ergens zo fijn! En toen moest ik ineens aan jou denken, dat ik dat jou ook zo gun :*

Even wat gedachten die bij mij opkomen. Je hebt eerder gezegd dat je het zelf niet prettig vindt om jouw ouders te laten oppassen omdat je bang bent dat het allemaal mis gaat (please corrigeer dit als ik het verkeerd heb begrepen). Zou het kunnen dan Lucas die stemming oppikt? Kinderen zijn daar heel erg gevoelig voor. Ze meten zich qua gevoelens aan hun ouders om de wereld te leren kennen. Ben ik bang voor een hond, dan vertel ik in feite aan mijn dochter dat een hond iets is om bang voor te zijn.

Verder wat concrete tips die wij in het kdv geven aan kinderen die het moeilijk vinden om weggebracht/achtergelaten te worden:
Hang foto's op van oppas/opa/oma, op een plek op Lucas' hoogte. Ga dan vaak samen naar die foto's toe en wijs ze aan en benoem wie het zijn. In het geval opa/oma kan facetimen goed helpen, als jullie ze weinig zien.

Kort en bondig afscheid nemen, en pas heel kort van tevoren vertellen dat jullie weggaan. Die mini's hebben totaal geen tijdsbesef, en "vanavond" is veel te abstract. Heel moeilijk, maar wel het duidelijkst voor L.

Stop vooral niet met weggaan. Ik zou bijna zeggen doe het vaker, juist korte bezoekjes. Al is het maar voor een blokje om het huis, tripje naar de winkel. Zo leert hij dat jullie weg zijn en al-tijd weer terugkomen. Kiekeboe en verstoppertje is ook slim, zoals eerder genoemd. Dat jij je in een andere kamer verstopt, of op de wc ofzo (dus echt "weg")

En verder veel sterkte. Het is loeizwaar en echt niet tof. Maar helaas toch iets wat een werkelijkheid is waar L aan zal moeten wennen :*
  zondag 19 juni 2016 @ 12:13:53 #294
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_163134302
+1 op Room!

Het kan ook niet weg gaan. V huilt nog altijd als ik hem weg breng. Niet meer hysterisch inmiddels, maar huilen wel.

Gewoon zijn manier om de spanning te tonen.

Uitleggen werkt hier averechts, duurt het alleen maar langer en gaat hij alleen maar erger over zn toeren. Uitleggen werkt bij V nooit.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_163135984
Fijne vaderdag vandaag iedereen O+ . En als er geen vader in beeld is: Fijne tweemoedersdag, of fijne moederdoethetalleenendatisheelstoerdag. Whatever rocks your boat, maak er een fijne dag van :* .

Wij vierden het met gebakken eieren op bed, een kunstwerk van Annie, een knutselwerk van Annie en Tas (mede mogelijk gemaakt door mama en oma ;) ) . En natuurlijk een fittie van Anne omdat ze de Aromat niet in Tas z'n mond mocht stoppen. Om de boel compleet te maken, zeg maar :7 . Ohja, en Tas barstte nog nét niet uit z'n Papa-shirt. Phew.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2016 13:31:46 ]
pi_163135995
Oh en ik zag een RoKapje O+ Wat een leukerd!
  zondag 19 juni 2016 @ 13:32:06 #297
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163136030
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 11:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach Chanty, wat naar. Ik moest toevallig gisteren aan je denken. O haar opa en oma zijn net hierheen verhuisd en we waren op bezoek. Ik bestond niet meer. En dat vond ik ergens zo fijn! En toen moest ik ineens aan jou denken, dat ik dat jou ook zo gun :*

Even wat gedachten die bij mij opkomen. Je hebt eerder gezegd dat je het zelf niet prettig vindt om jouw ouders te laten oppassen omdat je bang bent dat het allemaal mis gaat (please corrigeer dit als ik het verkeerd heb begrepen). Zou het kunnen dan Lucas die stemming oppikt? Kinderen zijn daar heel erg gevoelig voor. Ze meten zich qua gevoelens aan hun ouders om de wereld te leren kennen. Ben ik bang voor een hond, dan vertel ik in feite aan mijn dochter dat een hond iets is om bang voor te zijn.
Ik laat niet merken dat ik er weinig vertrouwen in heb. Sowieso niet want dan kwets ik natuurlijk ook mijn ouders. Maar goed geen idee of hij het alsnog oppikt. Feit is dat ik wel vertrouwen heb in de oppas en in het kdv maar daar reageert hij ook zo heftig. Op mijn ouders heeft hij vanaf dat hij twee maanden oud was eigenlijk al heftig gereageerd. Ik heb er nooit een verklaring voor kunnen vinden; de reactie bij hen is echt extreem.

quote:
Verder wat concrete tips die wij in het kdv geven aan kinderen die het moeilijk vinden om weggebracht/achtergelaten te worden:
Hang foto's op van oppas/opa/oma, op een plek op Lucas' hoogte. Ga dan vaak samen naar die foto's toe en wijs ze aan en benoem wie het zijn. In het geval opa/oma kan facetimen goed helpen, als jullie ze weinig zien.

Kort en bondig afscheid nemen, en pas heel kort van tevoren vertellen dat jullie weggaan. Die mini's hebben totaal geen tijdsbesef, en "vanavond" is veel te abstract. Heel moeilijk, maar wel het duidelijkst voor L.

Stop vooral niet met weggaan. Ik zou bijna zeggen doe het vaker, juist korte bezoekjes. Al is het maar voor een blokje om het huis, tripje naar de winkel. Zo leert hij dat jullie weg zijn en al-tijd weer terugkomen. Kiekeboe en verstoppertje is ook slim, zoals eerder genoemd. Dat jij je in een andere kamer verstopt, of op de wc ofzo (dus echt "weg")

En verder veel sterkte. Het is loeizwaar en echt niet tof. Maar helaas toch iets wat een werkelijkheid is waar L aan zal moeten wennen :*
Foto's is wel een goed idee, denk dat ik een fotoboekje ga maken dat hij zelf kan doorkijken. Liet hem gisteren een foto van opa zien op facebook en hij wees toen meteen wel en zei opa. Op zich gaat het contact ook ok als ze er zijn; mits geen hond (:')), en als ze maar niet aan hem zitten of we hem alleen laten. Het zou leuk zijn als hij echt gek wordt op zijn opa en oma, lijkt me heel fijn wat jij omschrijft maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.

Kort van tevoren hadden we gisteren gedaan (vijf minuten voor vertrek) maarja... :') Door zijn reactie werd dat dus later want wilde hem toch eerst weer rustiger krijgen. Ik ga idd eens kijken hoe ik korte perioden kan verdwijnen zonder dat hij in de stress raakt. De komende maanden wordt het simpelweg lastig om alleen weg te gaan want baby dus in die zin in de oppas ff niet nodig. Maar wil ook niet dat hij daardoor weer vervreemd. Dus zal eens vragen of ze het ziet zitten om wel af en toe een uurtje langs te komen, gewoon met z'n allen naar de speeltuin en dat ik dan ook af en toe even "weg" ga inderdaad en terug komt.

@ Away: V is nu 4 toch? Gaat hij al naar school? Volgens mij lijken onze jongens best op elkaar. Ik hoop stiekem toch dat het wat beter gaat voor die tijd :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 19 juni 2016 @ 13:34:16 #298
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163136072
Had de foto al op fb gezien maar staat haar echt zoooo cute die rode jas O+ Als je hem een keer verkoopt hoor ik het wel tzt O-)

En Tas, lachebekkie O+ Hij begint al groot te worden joh!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163136095
Chanty, het voelt echt heel rot hè als ze zo verdrietig zijn als je gaat -O- . Bij A. gaat het in fases. Soms groot drama, soms niet. Het helpt in elk geval nooit om te troosten of uit te leggen. Dan wordt het alleen maar erger en wordt ze enorm hysterisch. Kort en krachtig: "Mama gaat nu weg. Ik kom je vanmiddag weer ophalen. Veel plezier lieverd! Kus!" en dan met een ijzeren glimlach weggaan (en dan huil ik van binnen :@ of in de auto :') ). Als het zo gaat bij oma / KDV / papa (yup, soms ook bij hem..) dan bel ik daarna wel altijd even op hoe het gaat en krijg ik standaard het antwoord dat zodra ik uit beeld ben, ze weer blij gaat spelen.

Nouja, niet echt een tip dus. Maar wel begrip voor je gevoel en mijn ervaring ermee.
  zondag 19 juni 2016 @ 16:09:22 #300
335643 faptist
Maakt fouten
pi_163139953
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:34 schreef Chanty het volgende:
Had de foto al op fb gezien maar staat haar echt zoooo cute die rode jas O+ Als je hem een keer verkoopt hoor ik het wel tzt O-)

En Tas, lachebekkie O+ Hij begint al groot te worden joh!
Ik denk dat het zo'n jasje wordt waar ik haar op zesjarige leeftijd nog in probeer te wurmen , hehe.

quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijne vaderdag vandaag iedereen O+ . En als er geen vader in beeld is: Fijne tweemoedersdag, of fijne moederdoethetalleenendatisheelstoerdag. Whatever rocks your boat, maak er een fijne dag van :* .
_O_
Waarom bestaan die dagen niet gewoon? Zo cool!

En room, handige tips! Ga ik proberen te onthouden voor latah.
Ijzeren glimlach. Heb ik ook.
Net als inwendig lelijk huilen en opgeven als ro weer overstuur is bij het weggaan en m'n werkdag nog moet beginnen waar ik sowieso al geen zin in had.
De laatste tijd gaat het beter trouwens. Ik geef haar meteen aan de leidster die op haar beurt meteen met haar een rondje doet in het bekijken van wat er dan ook te vinden is. Ik teken het uur af en ga weg.

Ro zat net lekker in een doos met de kat.
Daarna speelde ze alleen in de doos.
Toen een harde klap, ik-heb-heel-veel-pijn-en-ben-zo-geschrokken-huil en opeens kwam er bloed. Voor m'n gevoel duurde het 5 min voordat we konden zien waar het bloed vandaan kwam.. Was even bang dat ze het puntje van haar tong had afgebeten, maar gelukkig was het een niet te herkennen zo'n grote (!) purk met bloed. Blugh.Daarna snel m'n draagdoek in en ze werd weer rustig.
#Draagdoek4thewin
Maar m'n moederhart zit weer aardig in de craquelé.
  zondag 19 juni 2016 @ 16:25:46 #301
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163140393
Kinderen mogen gewoon niet vallen :(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')