Waarom zou je erdoor genaaid worden?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:21 schreef Rossdale het volgende:
En uiteraard naar hoe hard we genaaid gaan worden door de introductie van de neo
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ac2/4 von dik tof FC3/4 ook sommige splinter cells en de oude Ghost Recons ook
Ik heb volgens mij echt 4 soorten gehad vroegerquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:41 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Oude Ghost Recons vond ik ook tof, ben benieuwd of ze het niet opfucken met die nieuwe.
heerlijkquote:
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
South Park: Stick of Truth en Rainbow Six Siege zijn wel tof.
ff wennen daarna zeker dopequote:
Neo heeft weinig met VR te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:40 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Waarom zou je erdoor genaaid worden?
Alle games blijven nog steeds voor de gewone PS4 uitkomen.
Als je geen VR wil hoef je geen PS4 neo te kopen.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ubisoft heeft geen drol met de ontwikkeling van Stick of Truth te maken.. die game was al zo goed als af toen die bij hun belandde.
Idd, daarom gewoon muziek uitzetten en op spotify nba2k16 playlistje zoeken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
Die versie van Represent in NBA2K16 . Laat het dan gewoon weg als je het halve nummer censureerd . rofl zeg zit gewoon een halve instrumental te luisteren
Neo heeft wel degelijk veel met VR te maken. De PS4 kan gewoonweg geen VR afspelen. Als ze VR willen introduceren moet er wel een Neo komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neo heeft weinig met VR te maken.
Alle nieuwe games worden daar straks gewoon voor gemaakt, normale ps4 bezitters krijgen dan slappe half gen ports.
Dat is mijn verwachting en mening dit zal consoles zoals we die nu kennen om zeep helpen.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
En Ubisoft die niet teleursteld .
Bijna elke game die ze aanko digen word flink gedowngrade, zowel in graphics en features.
Waarom kan je bijv geen Terrorist vs Counter Terrorist in Siege zoals in de eerste "gameplay" trailer van Siege?
Ow ja dat was nep.
Er zijn uitzonderingen op de regel, maar imo zijn de meeste games die ze ontwikkelen 7.5 games.
Dan doel ik voornamelijk op de "aaa" titels die ze maken. Niet Rayman, child of Light etc.
Black Flag was een geweldige verbetering tov de AC games ervoor.
Maar het speelt nog steeds shit. Het zijn praktisch dezelfde controls als AC2 van inmiddels 10 jaar geleden?
Veel flash, weinig substantie is wat ik altijd bij hun games heb ( deze generatie iniedergeval ). The Crew.. ook bagger imo. Had Far Cry Primal in goede hoop gekocht, maar na 15 uur ging die ook intens vervelen.
Mgoed allemaal persoonlijk
Nou....quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okee? Ja ze hebben de game uitgegeven maar laten we niet doen alsof Ubisoft ook maar iets met de development van die game te maken had.
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.quote:The rights were bought by Ubisoft for US$3.2 million. Within three weeks they had decided that the game required significant changes, pushing its release date back by six months to March 2014. Parker and Stone, with input from a Ubisoft creative consultant, concluded that their original vision would take too long and would be too costly to produce.[41] In a 2014 interview, Obsidian leader Feargus Urquhart said he could not comment on changes that were made following Ubisoft's involvement.[40][50] South Park: The Stick of Truth was officially released to manufacturing on February 12, 2014.[53] Following its release, Stone said that the work involved in making the game was much more than he and Parker had anticipated. He said, "I'll [admit] to the fact that we retooled stuff that we didn't like and we worked on the game longer than other people would've liked us to".[54]
Okay i stand corrected! Ik was onder de indruk dat de game al bijna af was toen Ubisoft het project overnam . Wel tof dat ze dat hebben gedaan natuurlijk, dat is imo dan ook 1 van de leukste games die ik van ze heb gespeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou....
[..]
Laten we maar niet doen alsof ze er helemaal niks mee te maken hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |