abonnement Unibet Coolblue
pi_164495499
Was het de bedoeling dat Nina ook echt gelanceerd werd als artiest, of was het van, 'oke je hebt gewonnen, het was gezellig, nou dag hè?'

Want mensen zijn soms weleens verontwaardigd dat winnaars nooit een echte carriere krijgen, maar dan denk ik, is dat de insteek eigenlijk wel, of is het gewoon een leuke wedstrijd met een winnaar?
Koel en donker bewaren
pi_164495513
Of is dit een domme vraag :') Kreeg ze een platencontract en alles? Sorry, kon het vanaf de liveshows niet meer opbrengen.

edit: oja, platencontract. Nou succes dan maar hè.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:34:17 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164498690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 17:14 schreef Guanabana het volgende:
Of is dit een domme vraag :') Kreeg ze een platencontract en alles? Sorry, kon het vanaf de liveshows niet meer opbrengen.

edit: oja, platencontract. Nou succes dan maar hè.
Ze zit bij Cloud 9 Music. De website is al niet veelbelovend :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_164499159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze zit bij Cloud 9 Music. De website is al niet veelbelovend :')
Welke website :o ? Want op social media is het vrij stil


http://www.janvis.nl/artiest/nina-den-hartog/?optie=boeken
Prijsindicatie: vanaf ¤ 1.975
Ter vergelijking: Dries Roelvink - ¤ 1.275 - ¤ 1.775
  zondag 14 augustus 2016 @ 08:52:27 #180
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164514793
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:56 schreef iBenny het volgende:

[..]

Welke website :o ? Want op social media is het vrij stil

http://www.janvis.nl/artiest/nina-den-hartog/?optie=boeken
Prijsindicatie: vanaf ¤ 1.975
Ter vergelijking: Dries Roelvink - ¤ 1.275 - ¤ 1.775
http://www.cloud9music.nl/

Deze. Ziet eruit als een schoolproject :')
En wat een geld voor een optreden :o Dan liever Dries... nee, toch niet _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_164515331
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 08:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

http://www.cloud9music.nl/

Deze. Ziet eruit als een schoolproject :')
En wat een geld voor een optreden :o Dan liever Dries... nee, toch niet _O-
Oh die. Ja, beetje karig wel.

Ik dacht dat je het over haar eigen website had. Die heb ik nog niet gesport namelijk
pi_164515360
Dries heeft zich iig wel al bewezen als een blijvertje *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 14 augustus 2016 @ 11:07:11 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_164516221
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2016 09:55 schreef iBenny het volgende:

[..]

Oh die. Ja, beetje karig wel.

Ik dacht dat je het over haar eigen website had. Die heb ik nog niet gesport namelijk
Nee, die is er volgens mij ook niet. Alleen een matige wiki :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_164548466
-spuit 11-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 11 september 2016 @ 08:57:20 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_165240320
quote:
Saai. Leuk als achtergrond bij een vakantiereclame, maar niet een nummer dat ik spontaan op zou zetten. Ook vreemde videoclip eigenlijk :?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_165243981
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 08:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Saai. Leuk als achtergrond bij een vakantiereclame, maar niet een nummer dat ik spontaan op zou zetten. Ook vreemde videoclip eigenlijk :?
Het past totaal niet bij wat we van haar hebben gezien. Puur een poging om met wat hippe beats te kunnen scoren.

Vind de clip idd ook opvallend. Past ook niet bij haar of het nummer, maar is eigenlijk nog het beste van het totaal plaatje.

Al met al ziet het eruit als een wanhoopspoging om een beetje te kunnen scoren. Nu al.
  zondag 11 september 2016 @ 13:10:33 #188
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_165244556
Wie is nina ook alweer?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_165273476
Nina ging op vakantie ipv het ijzer te smeden wanneer het misschien nog een heel klein beetje heet was. Niet zo slim. --> http://www.mediacourant.n(...)dols-was-op-vakantie

quote:
Nina den Hartog, die in juni voor het oog van 884.000 RTL 5-kijkers de finale van Idols won, heeft er bewust voor gekozen om de afgelopen maanden geen gebruik te maken van haar ‘moment of fame’. Ze was toe aan vakantie. Dat vertelt de zangeres in het AD. Voor talentenjachtwinnaars is het zaak zo goed mogelijk gebruik te maken van de aandacht die de winst oplevert, omdat de volgende talentenjachtwinnaar zich alweer aandient. Van Den Hartog hoorden we drie maanden niets.

De 18-jarige Den Hartog komt drie maanden na de winst met haar nieuwe single Bodies in the Sun en een interview in het AD. “Ik ben op vakantie gegaan. Ik dacht dat ik geen pauze nodig had, omdat ik zo van Idols heb genoten. Maar het bleek heel goed om even bij te tanken. Ik had weer tijd voor mijn vrienden, bijvoorbeeld. Ik ben nu weer helemaal opgeladen om ervoor te gaan.”

Haar leven is veranderd door Idols, vertelt ze. “Ik verwachtte niks, eigenlijk. Maar mijn leven is wel veranderd. Ik heb nu voor de tweede keer een nummer op kunnen nemen, geweldig.”

Inmiddels is de aandacht voor Den Hartog alweer flink afgezwakt. “Ik word op straat een stuk minder vaak aangesproken dan een paar maanden terug, maar mensen zijn nog steeds geïnteresseerd.”

De meeste winnaars van talentenjachten raken binnen afzienbare tijd in de vergetelheid.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 16:26:23 ]
  maandag 12 september 2016 @ 18:47:21 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_165276431
Slim :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 16:08:04 #191
368283 ato
pi_165341808
Onopvallend, net als Nina.
Jammer ze begon zo voortvarend in het begin.

Tijdens de live-uitzendingen, was het naast een onopvallende persoon ook een matige zangeres.

Net als het programma trouwens..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 19:35:14 #192
368283 ato
pi_165346073
Ronald mag voor mij blijven in de jury, hij was wederom kritisch over de laatste Idols.

En na het winnen van het jonge meisje bij America got talent, zei hij wij moeten af van de underdog en ik ga nog kritischer worden bij de volgende Idols.
Life can be a bitch, so like it..
pi_167322171
*kick*

http://www.mediacourant.n(...)t-nu-op-ns-stations/

http://www.rtl.nl/rtlhome(...)-een-half-jaar-later

quote:
Half jaar na Idols-finale: ‘Tom speelt nu op NS-stations’

RTL 5 heeft voor zijn website uitgezocht hoe het nu gaat met de kandidaten van het afgelopen seizoen van Idols, dat in juni 884.000 kijkers trok met de grote finale-uitzending. De resultaten van het onderzoek zijn diep bedroevend: de ene finalist speelt af en toe nog ergens op een NS-station en een ander is blijven haken bij een optreden op de sportbeurs in Hoorn. En winnares Nina? Zij ‘uploadt video’s van haar prachtige stem op haar Facebookpagina en Instagram’, zo laat RTL weten.

Alleen de vijf laatst overgebleven kandidaten zijn opgezocht door RTL. De nummer vijf Thijs zingt in een bandje, zet covers op YouTube en werkt nog steeds bij de politie.

Tom, de nummer vier, ‘grijpt elke kans aan om te spelen’. “Hij heeft gezongen op bruiloften, bij openingen van winkels, op NS-stations achter de piano, bij de nieuwe auditierondes van Idols 2017 en ook jamde hij vrolijk in Central Park.”

De jonge Steve, die brons pakte bij Idols 5, is inmiddels geslaagd voor het VWO-examen ‘en blijft vrolijk zingen’. “Zo was hij te zien op Pas-Pop en de Sportbeurs in Hoorn.”

Runner-up Kimberly is naast haar optredens regelmatig te zien op rode lopers en op YouTube, meent RTL. “En ze is inmiddels een Instagram-celebrity met meer dan 11.500 volgers.”

Winnares Nina heeft wél iets uitgebracht, namelijk de single Bodies In The Sun. Maar daar houdt het op. Wel ‘treedt ze op door Nederland en uploadt ze video’s van haar prachtige stem op haar Facebookpagina en Instagram’.

De deprimerende hoe-gaat-het-nu-met-special kunt u lezen op de website van RTL.

De opnames van het zesde seizoen van Idols zijn inmiddels in volle gang. Er is namelijk een vacature vrijgekomen in Eindhoven.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2016 15:05:53 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 18:51:41 #194
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167530716
moet heel eventjes zeggen, ik heb ook Idols gevolgd, ik vond Amber Thijssen heel goed, ik kom ook uit eindhoven daar ligt waarschijnlijk die connectie :)

mijn favorieten waren Tom De Visser, Jeffrey (geweldige auditie met Het Regent zonnestralen) en Kimberly wat was zij goed :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2016 @ 20:16:13 #195
368283 ato
pi_167533111
Net oud jury lid Jersey Kaagman gezien bij RTL Boulevard.
Was zeer triest, hoe zij lijdt aan Parkinson .

Het was zo'n pracht mens en sterk.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 30 december 2016 @ 21:04:53 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_167758894
quote:
Wat een verrassing :') hoe die ooit heeft kunnen winnen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_167760110
Hopelijk wijzen ze Nina-achtige typetjes de volgende keer meteen de deur. Ook als ze vocaal ruimschoots voldoen.

Bij een Idol heb ik toch een ander beeld.
pi_167760714
Helaas was de rest heel slecht, dus moest Nina het wel worden.
Kim was ook vaak niet zuiver :+
SOONY
pi_167766326
Ik vraag me bij zo'n interview toch een beetje af of het niet gewoon damage control is, dat ze toch op t punt staat gedropt te worden dus er maar zo'n draai aan geeft en 'de eer aan zichzelf houdt'.
Die dancesingle was al een gevalletje 'we weten niet wat we met het kind aanmoeten dus we gebruiken haar maar als vocaliste voor een danceplaatje wat we toch uit wilden brengen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')