abonnement Unibet Coolblue
pi_162835636




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:09:43 #2
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162835644
Ik vroeg me al eerder af waar die honderden gedeserteerde ruiters van Stannis gebleven waren, maar de Boltons hebben natuurlijk ook een paar honderd van Stannis zijn voetvolk afgeslacht, die of nog ergens op het slachtveld liggen, of in een massagraf gedumpt zijn. Ik ga er vanuit dat men de lijken niet verbrand heeft.

Zie hier; het toekomstige zombieleger van de WW om het noorden van Westeros uit te moorden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:10:42 #3
211083 Angelof9
I must go first
pi_162835664
Ik ga denk ik solliciteren bij het VN Westeros Tribunaal. Jaren werk!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:11:02 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162835668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoop het niet, want dan is Arya dood en dus ook haar wraakplannen.
het werd wel weer eens tijd voor een overleden stark dus waarom niet dat domme kind Arya?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162835677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het werd wel weer eens tijd voor een overleden stark dus waarom niet dat domme kind Arya?
Liever Rickon, daar heb je helemaal geen fuck aan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:11:40 #6
211083 Angelof9
I must go first
pi_162835678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het werd wel weer eens tijd voor een overleden stark dus waarom niet dat domme kind Arya?
Omdat we dan jarenlang voor jan doedel haar verhaal hebben gevolgd.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:13:07 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162835705
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:11 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Omdat we dan jarenlang voor jan doedel haar verhaal hebben gevolgd.
volgde jij haar verhaal? Je dacht dat dat wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen wandelen trainen met stok trainen met stok trainen met stok een verhaal was?
Dan is groeiend gras ook een verhaal :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:18:42 #8
211083 Angelof9
I must go first
pi_162835801
Ongeacht of haar verhaal boeiend is, als ze nu opeens dood valt zonder iets te hebben uitgericht, was het zinloos.
En zo zit GoT niet in elkaar.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162835826
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ongeacht of haar verhaal boeiend is, als ze nu opeens dood valt zonder iets te hebben uitgericht, was het zinloos.
En zo zit GoT niet in elkaar.
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:21:52 #10
211083 Angelof9
I must go first
pi_162835858
Zijn nut was, althans in het boek, maar ik neem aan ook in de serie, om dingen in gang te zetten in Dorne. En hij was er nog niet eens een vol seizoen. Arya is er al vanaf het begin.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:31:04 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162836027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:21 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn nut was, althans in het boek, maar ik neem aan ook in de serie, om dingen in gang te zetten in Dorne. En hij was er nog niet eens een vol seizoen. Arya is er al vanaf het begin.
Robb ook. *gorgel*
Catelyn ook. *aaaaaah!!*
Tywin ook. *gkjdfjksdjkfzjk poept zijn laatste drol uit*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162836361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 22:24 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Begin Sansa echt een kutwijf te vinden. Telkens maar iets achter Jon z'n rug,
appel valt niet ver van de boom. cat zat ook om de rug van rob heen allemaal dingen te doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162836385
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Robb ook. *gorgel*
Catelyn ook. *aaaaaah!!*
Tywin ook. *gkjdfjksdjkfzjk poept zijn laatste drol uit*
Robb heeft het er naar gemaakt. Zich niet houden aan zijn aanstaande uithuwelijking, een van zijn bannermen persoonlijk onthoofden. Cat was bezig met een persoonlijke wraakmissie vanwege Bran en snapt niet dat het niet erg handig is om de Freys en LF himself te vertrouwen. Tywin onderschatte Tyrion altijd want zag ie nooit voor vol aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zie die domme trienen niet meer terugkomen.
Zeg nooit nooit. Bronn wants a good girl but needs a bad poosy :P Bronn is terug, dus waar blijft Tyene? :P
mag het weten
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:52:11 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162836423
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Robb heeft het er naar gemaakt. Zich niet houden aan zijn aanstaande uithuwelijking, een van zijn bannermen persoonlijk onthoofden. Cat was bezig met een persoonlijke wraakmissie vanwege Bran en snapt niet dat het niet erg handig is om de Freys en LF himself te vertrouwen. Tywin onderschatte Tyrion altijd want zag ie nooit voor vol aan.
Klopt, en Arya heeft haar intelligentie ook niet mee.
Eerst die wandeltocht met the hound zonder iets te bereiken en daarna gaat ze lekker met die moordenaars in bravos in zee en besluit ze later dat het toch niet zo'n goed idee was. Een beetje als een verwend kind dat voor de 4e keer een andere studie wil gaan doen :').
Jon is ook zo'n halve stark die echt geen flikker bereikt, zijn motto is niet voor niets 'i know nothing, jon snow'. En Sansa met haar 'ik wil je nooit meer zien littlefinger wil je toch alsjeblieft terugkomen want ik heb je toch nodig en dat had ik absoluut niet kunnen voorzien want ik ben een dom wijf'.
De enige die nog alleen maar slimme dingen heeft gedaan is Rickon. Dat weglopen met die verbrande kinderen was wel netjes.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162836469
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

appel valt niet ver van de boom. cat zat ook om de rug van rob heen allemaal dingen te doen
Eigenlijk is die hele Stark familie teringdom :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162836480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, en Arya heeft haar intelligentie ook niet mee.
Eerst die wandeltocht met the hound zonder iets te bereiken en daarna gaat ze lekker met die moordenaars in bravos in zee :').
Arya haar verhaallijn kon mij wel bekoren. De stukken met The Hound waren fantastisch. Haar oversteek naar Braavos vond ik wel zo treffend. Eerst de basics leren van een Bravoosi waterdancer, vervolgens in de leer bij Jaqen en de Faceless men. Maar dat in de leer gaan heeft nu wel lang genoeg geduurd. Arya heeft weer een paar skills kunnen opvijzelen (geloofwaardig liegen, sneaky mensen killen ipv *prik* jij bent dood :* en andermans identiteit kunnen aannemen sort of) Maar ze wil als Arya door het leven en niet als no one. Ergo: training zit erop, tijd om het ruime sop te kiezen terug naar Westeros.
mag het weten
pi_162836513
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eigenlijk is die hele Stark familie teringdom :D
gestuntel zit duidelijk in de familie, maar kennelijk doen ze toch iets goed aangezien ze al eeuwen regeren/regeerden in het noorden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162836591
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

gestuntel zit duidelijk in de familie, maar kennelijk doen ze toch iets goed aangezien ze al eeuwen regeren/regeerden in het noorden
Maar het noorden zijn ze nu al een geruime tijd kwijt. En zelfs een 10-jarige neemt de familie Stark niet meer serieus. :') Net zoals de rest van de huizen in het noorden.

Het is dat Davos bij de gesprekken aanwezig was anders werden ze helemaal met lege handen weggestuurd.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:03:01 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162836638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar het noorden zijn ze nu al een geruime tijd kwijt. En zelfs een 10-jarige neemt de familie Stark niet meer serieus. :') Net zoals de rest van de huizen in het noorden.

Het is dat Davos bij de gesprekken aanwezig was anders werden ze helemaal met lege handen weggestuurd.
En Sansa dan met haar 'jullie hebben een eed gezworen aan de starks' .. Kansloos! En net zoals Dany verzamelen ze alleen domoren om zich heen die ze niet helpen met daadwerkelijk regeren. Het lijkt wel alsof degene met het meeste lucht in hun hoofd in westeros en essos naar de top stijgen? Sowieso hoe kun je zo DOM zijn door niet effe overal een mannetje te hebben zitten die het sentiment bij de aan stark gezworen huizen effe meet en doorbrieft aan Jon of Sansa? Waarom moeten ze eerst helemaal hoopvol naar die huizen zelf toegaan om dan pas afgewezen te worden? Waar is hun intelligence agency?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162836765
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En Sansa dan met haar 'jullie hebben een eed gezworen aan de starks' .. Kansloos! En net zoals Dany verzamelen ze alleen domoren om zich heen die ze niet helpen met daadwerkelijk regeren. Het lijkt wel alsof degene met het meeste lucht in hun hoofd in westeros en essos naar de top stijgen? Sowieso hoe kun je zo DOM zijn door niet effe overal een mannetje te hebben zitten die het sentiment bij de aan stark gezworen huizen effe meet en doorbrieft aan Jon of Sansa? Waarom moeten ze eerst helemaal hoopvol naar die huizen zelf toegaan om dan pas afgewezen te worden? Waar is hun intelligence agency?
Baelish had dat voor ze kunnen doen, maar die werd de laan uitgestuurd. Dus moesten ze het zelf doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:12:37 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162836855
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Baelish had dat voor ze kunnen doen, maar die werd de laan uitgestuurd. Dus moesten ze het zelf doen.
Jep, Littlefinger en Varys zeggen "Information is Power"
Cersei zegt "Power is Power"
en de Starks zeggen "What is Power? baby don't hurt me, don't hurt me, no more"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162836936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar het noorden zijn ze nu al een geruime tijd kwijt. En zelfs een 10-jarige neemt de familie Stark niet meer serieus. :') Net zoals de rest van de huizen in het noorden.

Het is dat Davos bij de gesprekken aanwezig was anders werden ze helemaal met lege handen weggestuurd.
kloptja, jon en sansa waren nergens zonder davos net als stannis, die eigenlijk uitgespeeld was na blackwater toch zijn leger heeft kunnen regelen bij de bank of bravos dankzij davos
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162837037
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

kloptja, jon en sansa waren nergens zonder davos net als stannis, die eigenlijk uitgespeeld was na blackwater toch zijn leger heeft kunnen regelen bij de bank of bravos dankzij davos
Eigenlijk hebben Davos en Tyrion best wel veel overeenkomsten. Allebei tot de dood veroordeeld, allebei in de gevangenis gezeten, allebei lullen zich er altijd prima uit, alleen heeft Davos geen drankprobleem :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Eigenlijk hebben Davos en Tyrion best wel veel overeenkomsten. Allebei tot de dood veroordeeld, allebei in de gevangenis gezeten, allebei lullen zich er altijd prima uit, alleen heeft Davos geen drankprobleem :D
heeft tyrion een drank probleem?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162837087
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft tyrion een drank probleem?
That's what I do: I drink and I know things. Nope, gewoon vast gebruik toch?
mag het weten
pi_162837092
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft tyrion een drank probleem?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

That's what I do: I drink and I know things. Nope, gewoon vast gebruik toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hear hear :D
mag het weten
pi_162837111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

That's what I do: I drink and I know things. Nope, gewoon vast gebruik toch?
juistem alcohol hoort bij het pakketje genaamd tyrion :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162837128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Hear hear :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837143
Ik heb hem de laatste aflevering toch een beetje gemist :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837158
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij blijft meesterlijk. Mooiste zijn nog wel die grimassen van de bewakers achter hem ;)
mag het weten
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:28:26 #32
211083 Angelof9
I must go first
pi_162837228
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja! Wat was dat ook alweer, een BTS van de dvd of zo? Ik wil dat filmpje wel weer eens zien :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:30:23 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162837274
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb hem de laatste aflevering toch een beetje gemist :@
Hij komt weer terug je zag hem in de preview zoiets als 'ohoh' zeggen en naar boven kijken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162837282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:28 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Oh ja! Wat was dat ook alweer, een BTS van de dvd of zo? Ik wil dat filmpje wel weer eens zien :D
Dat was toen Tyrion on trial was for being a dwarf :P Nee hij was on trial omdat Cersei hem zo uit de weg kon laten ruimen omdat Tyrion (volgens Cersei) als cupbearer Joffrey had weten te vergiftigen. (terwijl wij als kijker allang wisten dat Olenna en LF hadden lopen samenzweren)
mag het weten
pi_162837328
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:28 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Oh ja! Wat was dat ook alweer, een BTS van de dvd of zo? Ik wil dat filmpje wel weer eens zien :D

En daarna gaf ie een speech wat hem een Emmy opleverde _O_

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij komt weer terug je zag hem in de preview zoiets als 'ohoh' zeggen en naar boven kijken.
hij heeft nu aardig wat verantwoording af te leggen aan dany. slavemasters deal / losgelaten draakjes / vloot afgebrand. ik hoop dat hij zijn hoofd mag behouden :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:35:12 #37
211083 Angelof9
I must go first
pi_162837382
quote:
:D :D :D

Thanks!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:40:39 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162837489
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij heeft nu aardig wat verantwoording af te leggen aan dany. slavemasters deal / losgelaten draakjes / vloot afgebrand. ik hoop dat hij zijn hoofd mag behouden :P
1 voordeel is wel dat ie zo klein is en zich dus makkelijk kan verstoppelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162837491
Om terug te komen op de discussie. Als Arya dood gaat heeft dat geen gevolgen. Toen Oberyn doodging had dat erg veel directe en indirecte gevolgen. Dat is het verschil.

Ik vrees trouwens dat de Sandsnakes terugkomen. Als dit niet zo was had het namelijk veel logischer geweest om de Sandsnakes af te maken, zodat Kingslanding en Dorne weer soort van vriendelijk tegen elkaar kunnen zijn. Nu is het gewoon een tikkende tijdbom.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:42:16 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162837525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:40 schreef Mr.Major het volgende:
Om terug te komen op de discussie. Als Arya dood gaat heeft dat geen gevolgen. Toen Oberyn doodging had dat erg veel directe en indirecte gevolgen. Dat is het verschil.

Ik vrees trouwens dat de Sandsnakes terugkomen. Als dit niet zo was had het namelijk veel logischer geweest om de Sandsnakes af te maken, zodat Kingslanding en Dorne weer soort van vriendelijk tegen elkaar kunnen zijn. Nu is het gewoon een tikkende tijdbom.
Als ik Bran was dan zou ik in tyene wargen en de rest van mijn leven met haar tieten spelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162837576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik Bran was dan zou ik in tyene wargen en de rest van mijn leven met haar tieten spelen.
Zo he, zij heeft hele fijne tietjes :9~

Zelfs mooier dan die van Dany
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162837622
Ik vond / vind het verhaal van Arya juist wel boeiend. Maar hoop dat ze nu kan shapeshiften, dan kan ze nog leuke dingen uitrichten. Als ze een beetje snel op een belangrijke plaats kan aankomen.

Ik vind eigenlijk altijd bij series dat een serie met minder seizoenen beter werkt. Maar bij Game of Thrones is het toch echt te kort. Alles wat nog moet / kan gebeuren, en dan nog zo weinig afleveringen te gaan :{
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:47:14 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162837636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo he, zij heeft hele fijne tietjes :9~

Zelfs mooier dan die van Dany
Geef mij Ros maar :P
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:52:57 #44
133369 Jivis
Critikut
pi_162837746
Amen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:53:25 #45
211083 Angelof9
I must go first
pi_162837752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond / vind het verhaal van Arya juist wel boeiend. Maar hoop dat ze nu kan shapeshiften, dan kan ze nog leuke dingen uitrichten. Als ze een beetje snel op een belangrijke plaats kan aankomen.
Ik ook, zeker in de boeken. Arya, Tyrion en Jaime waren mijn favoriete hoofdstukken.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162837874
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:52 schreef Jivis het volgende:
[ afbeelding ]
Het belangrijkste argument staat er niet bij: dat the Waif een blinde Arya steeds in het openbaar in afranselde, zonder dat iemand iets deed. Erg interessante theorie, hoop dat 'ie klopt :)
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:00:10 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162837884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo he, zij heeft hele fijne tietjes :9~

Zelfs mooier dan die van Dany
bij dany is het altijd maar de vraag of het emilia is of een body double :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:01:23 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162837917
deze mag wel in de OP gezien de TT
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162838157
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het belangrijkste argument staat er niet bij: dat the Waif een blinde Arya steeds in het openbaar in afranselde, zonder dat iemand iets deed. Erg interessante theorie, hoop dat 'ie klopt :)
Ik snap dan niet helemaal wie er precies door the Waif is neergestoken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162838228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik snap dan niet helemaal wie er precies door the Waif is neergestoken.
niemand. het is speelt dan allemaal af in haar hoofd .
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')