abonnement Unibet Coolblue
pi_162838994
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat Letschert een optie is :)!
Nee.
pi_162839015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee, maar ik verbaas me er meer over dat PSV hem blijkbaar zo snel wil losweken. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.
Heb je een nieuw stopwoordje?
pi_162839046
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heb je een nieuw stopwoordje?
Dat heb je goed gezien.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:00:26 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162839126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee.
Ik denk ook dat Letschert helemaal niet beter is dan Isimat.
pi_162839132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien.
:D

Ik heb al aardig wat koffie op vandaag.
pi_162839213
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Letschert helemaal niet beter is dan Isimat.
Linkspoot toch ook?
Ik denk overigens ook niet dat hij heel veel bij zou dragen en zie er weinig potentie in.
Ik meen ook dat Isimat zeker niet minder is.
Als opvolging voor Bruma zou ik eventueel St. Juste willen zien of (ik weet dat ik het hier niet mag zeggen, maar ik doe het toch :6 ) Van Beek.
pi_162839232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:D

Ik heb al aardig wat koffie op vandaag.
Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?
pi_162839344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?
Tuurlijk. Als ik zie dat voor Bartra 8 miljoen wordt betaald, vind ik Bruma zeker ¤ 15 mio waard. ;)

Maar serieus, ik vind maar heel weinig spelers zoveel waard. Maar je moet het ijzer smeden als het heet is. In Engeland wordt het betaald voor heel middelmatige spelers.

Hij heeft een topseizoen gedraaid. Ik heb hem eigenlijk niet op een foutje kunnen betrappen. Nu heeft hij met Moreno en Arias ook wel twee goede secondanten naast hem staan, maar heeft Arias juist best wel een matig seizoen gedraaid en heeft hij daar vaak de kastanjes uit het vuur moeten halen.

Daarnaast vind ik ook dat hij buiten het veld stappen heeft gemaakt. Geen swag meer en peacetekens maken naar de camera, maar down-to-earth en logische analyses na de wedstrijd. Feit dat hij gebombardeerd is tot 12e aanvoerder in het Nederlands Elftal betekent dat Dick het ook in hem ziet.
pi_162839422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tuurlijk. Als ik zie dat voor Bartra 8 miljoen wordt betaald, vind ik Bruma zeker ¤ 15 mio waard. ;)

Maar serieus, ik vind maar heel weinig spelers zoveel waard. Maar je moet het ijzer smeden als het heet is. In Engeland wordt het betaald voor heel middelmatige spelers.

Hij heeft een topseizoen gedraaid. Ik heb hem eigenlijk niet op een foutje kunnen betrappen. Nu heeft hij met Moreno en Arias ook wel twee goede secondanten naast hem staan, maar heeft Arias juist best wel een matig seizoen gedraaid en heeft hij daar vaak de kastanjes uit het vuur moeten halen.

Daarnaast vind ik ook dat hij buiten het veld stappen heeft gemaakt. Geen swag meer en peacetekens maken naar de camera, maar down-to-earth en logische analyses na de wedstrijd. Feit dat hij gebombardeerd is tot 12e aanvoerder in het Nederlands Elftal betekent dat Dick het ook in hem ziet.
Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:14:57 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162839472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.
Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:15:30 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162839484
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Linkspoot toch ook?
Ik denk overigens ook niet dat hij heel veel bij zou dragen en zie er weinig potentie in.
Ik meen ook dat Isimat zeker niet minder is.
Als opvolging voor Bruma zou ik eventueel St. Juste willen zien of (ik weet dat ik het hier niet mag zeggen, maar ik doe het toch :6 ) Van Beek.
Van Beek hoef ik echt niet te zien. Die heeft een half seizoen redelijk gevoetbald en daarna nooit meer een fatsoenlijke wedstrijd laten zien. Gast kan er echt niets van.

St. Juste zie ik wel zitten, maar vind hem nog niet klaar om Bruma te vervangen. Denk wel dat hij zich naast een Moreno snel kan ontwikkelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?
Ik vind de bedragen van dit moment belachelijk. Maar als Bruma zijn CL-vorm structureel kan laten zien, dan behoort hij gewoon tot de betere CV's van dit moment, dat blijkt ook uit zijn verkiezingen in het UEFA-elftal. De vraag is of hij dat kan, maar de potentie is er. En dan is 15 miljoen misschien zelfs wel aan de lage kant.

Als je ziet wat er voor David Luiz is betaald.... Die is echt niet zoveel beter dan Bruma.
pi_162839549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.
Brands heeft dat natuurlijk wel in de vingers hè. Strootgod voor 20mio, The Pie voor 35mio, Lens voor 9 mio, Mertens voor 9 mio. Zelfs Marcelo heeft hij met winst verkocht.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.
En die had er een WK op zitten en hem werd een grote toekomst voorspeld. Althans; in potentie zou die veel beter zijn dan een Bruma. Dus ik snap Stijn zijn punt wel.
pi_162839561
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.
Dat bedrag ook, hé. En dat was volgens mij nog rond voor het WK zelf.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:19:25 #39
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162839579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat bedrag ook, hé. En dat was volgens mij nog rond voor het WK zelf.
Maar die kwam natuurlijk bij Feyenoord vandaan. Dan moet je er standaard al rekening mee houden dat zo'n jongen voor 3 a 4 miljoen minder gaat.
pi_162839588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar die kwam natuurlijk bij Feyenoord vandaan. Dan moet je er standaard al rekening mee houden dat zo'n jongen voor 3 a 4 miljoen minder gaat.
Huh?
pi_162839616
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Brands heeft dat natuurlijk wel in de vingers hè. Strootgod voor 20mio, The Pie voor 35mio, Lens voor 9 mio, Mertens voor 9 mio. Zelfs Marcelo heeft hij met winst verkocht.

[..]

En die had er een WK op zitten en hem werd een grote toekomst voorspeld. Althans; in potentie zou die veel beter zijn dan een Bruma. Dus ik snap Stijn zijn punt wel.
Wel bizar hoe dat opeens veranderd is. Eerst zaten we massaal te huilen van het lachen omdat Brands bij ging tekenen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:21:39 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162839626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Huh?
Feyenoord verkoopt toch nooit voor veel geld de laatste jaren. Die zijn al blij als ze de fooienpot bij de kroketverkoop een keer kunnen vullen.
pi_162839653
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord verkoopt toch nooit voor veel geld de laatste jaren. Die zijn al blij als ze de fooienpot bij de kroketverkoop een keer kunnen vullen.
We hebben het over Martins Indi. Een van de treurigste verdedigers van de laatste jaren en die dan voor 7,7 miljoen euro verpatsen aan nota bene Porto.
pi_162839684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van Beek hoef ik echt niet te zien. Die heeft een half seizoen redelijk gevoetbald en daarna nooit meer een fatsoenlijke wedstrijd laten zien. Gast kan er echt niets van.

St. Juste zie ik wel zitten, maar vind hem nog niet klaar om Bruma te vervangen. Denk wel dat hij zich naast een Moreno snel kan ontwikkelen.

Dat zien we anders. Da's ook niet erg.

St. Juste moet je gewoon oppikken nu die te betalen is. Ik geloof niet dat er heel snel iets vanuit de jeugd komt op CV. Steven Theunissen en Obispo zijn allebei nog wat jong. Carolina is een linkspoot. De Wijs is een linkspoot. Koch twijfel ik over. Al doet die het altijd best goed in Jong, maar datzelfde gold voor Leemans. Alberto is wel heel ver teruggezakt. Die Van Bruggen komt van Ajax, maar daar heb ik nog geen mening over kunnen vormen. Daarnaast gaan er een aantal weg.
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:24:40 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162839702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

We hebben het over Martins Indi. Een van de treurigste verdedigers van de laatste jaren en die dan voor 7,7 miljoen euro verpatsen aan nota bene Porto.
Dat was helemaal niet zo'n gek bedrag toen, leek gewoon een deal voor Porto. Die gozer had een topseizoen gedraaid en speelde een waanzinnig WK (ook al werden zijn echte kwaliteiten zwaar gemaskeerd door de 3 mans CV achterin).
pi_162839712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel bizar hoe dat opeens veranderd is. Eerst zaten we massaal te huilen van het lachen omdat Brands bij ging tekenen.
Ik heb alleen gehuild toen hij tijdens de verkoop van de grond, triomfantelijk de komst van twee spelers aankondigde.

Dat kwam op mij hetzelfde over als na de erfenis, meteen voorrijden met een hagelnieuwe auto.
pi_162839797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?
Ik vind zoveel spelers zoveel bedragen niet waard. Dus in dat opzicht, ja ik vind Bruma dan ook 15 miljoen waard.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_162839842
Ik denk dat Isimat op de plek van Bruma komt en dat Letschert de rol van Isimat overneemt als hij komt.

Met Ziyech (zie ik niet gebeuren overigens), denk ik dat Cocu meer van systeem wil veranderen tijdens een wedstrijd. Of dat hoop ik tenminste, want daar valt veel te winnen.
pi_162841347
Hoe zit het trouwens met die scammacia? Gaat die al uren maken in het eerste?
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:18:20 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162841968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe zit het trouwens met die scammacia? Gaat die al uren maken in het eerste?
Verwacht het niet. Heeft nog maar nauwelijks in Jong gespeeld.

Ik verwacht eerder Beto da Silva. Heeft bij zijn interlanddebuut trouwens gescoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')