abonnement Unibet Coolblue
pi_162831304
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arja op 09-06-2016 18:06:29 ]
pi_162831378
Het topic waarin gm geopereerd wordt aan haar blinde darm. Beterschap!

Sprotje ingeleid wordt en toch echt eindelijk gaat bevallen.

En molo sjans heeft met Antilianen, ondanks dat ze in de top5 hoogzwanger staat.

Zijn er nog mensen die im dec uitgerekend zijn en in de op willen? Quote me dan
pi_162831545
Piekie gefeliciteerd met je dochter *O*

En GM heel veel succes en beterschap!!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 juni 2016 @ 00:06:05 #4
269689 crew  Viv
pi_162831942
gm dus toch! Heel veel succes en beterschap. Bright side: je bent niet voor niets nuchter gehouden. :')
pi_162832971
Och GM toch, heel veel sterkte!! Succes!!!

Hier uiteindelijk pas om kwart voor elf de nachtdokter te zien gekregen, die andere was druk. Ballon plaatsen was zo gepiept en deed geen pijn ofzo. Daarna wel flink harde buiken en sommige waren ook pijnlijk... maar goed ik behoor nu te slapen he... kuch kuch daar ben ik zo goed in als ik niet thuis ben :)
pi_162833062
Wat spannend sprotje! Ik zou er ook niet van kunnen slapen.
Het duurt niet lang meer of je zult je baby ontmoeten O+

Hier word ik momenteel heen en weer geslingerd tussen het wel eeuwig zwanger willen zijn, nieuwsgierigheid naar mijn dochter en het leven met zijn drietjes en ineens een soort van zenuwachtigheid die ik nog niet eerder had.
Ik geloof dat ik langzaam begin te beseffen dat er een bevalling en een kindje komt. Beetje laat wel :')
pi_162833305
He lieve allemaal.

Evenstar, geen probleem meid, lief juist :*

Blinde darm is eruit, was nodig! Kleine heeft zich er dapper doorheen geslagen en voel hem af en toe lekker bewegen.
Man mag blijven vannacht en als t goed gaat mag ik morgen naar huis.

Bedankt voor alle berichten.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 8 juni 2016 @ 03:24:02 #8
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162833620
Jeetje gm! Beterschap.

Sprotje zet m op!

Ik heb de laatste 2 weken van mijn zwangerschap in mijn reefs gewoond.
Die sexy teenslippertjes gingen echt niet meer over mijn grote teen. :-o
pi_162833691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 01:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
He lieve allemaal.

Evenstar, geen probleem meid, lief juist :*

Blinde darm is eruit, was nodig! Kleine heeft zich er dapper doorheen geslagen en voel hem af en toe lekker bewegen.
Man mag blijven vannacht en als t goed gaat mag ik morgen naar huis.

Bedankt voor alle berichten.
Heftig hoor GM, hoe gaat t nu? Heb je er veel last van? Wat mag je dan trouwens snel naar huis!!
pi_162833695
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 05:40 schreef sprotje het volgende:

[..]

Heftig hoor GM, hoe gaat t nu? Heb je er veel last van? Wat mag je dan trouwens snel naar huis!!
Vooral veel spierpijn in mn buik en alles voelt zwaar!!
Ik dacht idd ook dat er langer voor stond om te blijven maar dat schijnt niet zo te zijn.

Hoe is de nacht bij jou gegaan?
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 juni 2016 @ 06:05:43 #11
269689 crew  Viv
pi_162833705
gm wat fijn dat je je buikbaby voelt bewegen, nu goed uitrusten en bijkomen van alles! :*
pi_162833723
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 05:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vooral veel spierpijn in mn buik en alles voelt zwaar!!
Ik dacht idd ook dat er langer voor stond om te blijven maar dat schijnt niet zo te zijn.

Hoe is de nacht bij jou gegaan?
Sterkte met de pijn!! Thuis verder opknappen is natuurlijk ook wel fijn!

Hier paar uur kunnen slapen, wel heel vroeg wakker.
pi_162833732
Succes sprotje!

En gewoonmezelf toch ineens geopereerd, sterkte! Hopelijk mag je inderdaad gauw naar huis.
  woensdag 8 juni 2016 @ 07:17:22 #14
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162833812
Sprotje succes vandaag!

Gm beterschap :*
pi_162833874
Zal ik er maar een live bevalling van maken.. ;) ballon is eruit gevallen vanmorgen. Heb nu 3 cm ontsluiting en de vliezen zijn doorgeprikt... en straks komen ze infuus prikken :) volgens de dokter is er voor de avond een baby! Grinnik en wordt je ingeleid om een hoge bloeddruk... is tie vanmorgen netjes 75/110 :)
pi_162833916
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 07:35 schreef sprotje het volgende:
Zal ik er maar een live bevalling van maken.. ;) ballon is eruit gevallen vanmorgen. Heb nu 3 cm ontsluiting en de vliezen zijn doorgeprikt... en straks komen ze infuus prikken :) volgens de dokter is er voor de avond een baby! Grinnik en wordt je ingeleid om een hoge bloeddruk... is tie vanmorgen netjes 75/110 :)
Nou, dat is toch wel een erg hoge onderdruk hoor :+

Succes! Zet 'm op :%
pi_162833920
Go Sprotje! :% En je bloeddruk :D is thuis slapen zo stressvol? ;)
pi_162833968
Sterkte met je herstel gm en heel veel succes sprotje! :%
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162833991
Heel veel beterschap GM!
En zet m op Sprotje!

Mag ik in OP? O+ UD is dus 23 december.
Voor zover het uitmaakt: zwanger van derde kindje, eerste twee zijn jongens deze blijft een verrassing (zeg ik heel stoer, maar weet niet of ik dat vol ga houden... :@ ).
Zo maar eens richting ziekenhuis om bloed te prikken, heb nu al honger dus hoop dat ze een beetje opschieten.
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:03:35 #20
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162834010
Jeet gm lijkt me heftig en eng zo'n operatie met baby in de buik. Beterschap :*

Sprotje vandaag is de dag *O* zet m op! :%

Molo dat zal idd niet helemaal meehelpen :P Maar vorige zwangerschap kreeg ik ook opmerkingen/ vragen uit mijn kennissenkring waarvan ik wel even dacht: whut?! En dat waren toch echt mensen die me hier niet kennen :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162834021
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 01:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
He lieve allemaal.

Evenstar, geen probleem meid, lief juist :*

Blinde darm is eruit, was nodig! Kleine heeft zich er dapper doorheen geslagen en voel hem af en toe lekker bewegen.
Man mag blijven vannacht en als t goed gaat mag ik morgen naar huis.

Bedankt voor alle berichten.
Whoo, wat naar GM! Maar wat fijn dat ie er op tijd is uitgehaald. En wat goed dat je zoontje beweegt, dat stelt toch gerust, denk ik.

Heel veel beterschap komende dagen!!

Whoo2: livebevalling! Kom maar door met die baby!! Succes sprotje!
pi_162834050
Gm beterschap! Wat eng lijkt me dat :X
pi_162834149
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 07:45 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nou, dat is toch wel een erg hoge onderdruk hoor :+

Succes! Zet 'm op :%
Grapjas, gisteravond nog 95/160.... :o


Dankjulliewel voor de succes wensen... inmiddels hebben ze t infuus een uurtje uitgesteld omdat ik regelmatige harde buiken heb..
pi_162834180
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:23 schreef sprotje het volgende:

Grapjas, gisteravond nog 95/160.... :o

De gangbare notatie is andersom ;) Dus 160/95
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162834230
Jeeeeee Sprot daar ga je! Veel succes en plezier! O+
pi_162834299
Jeetje GM, wat heftig zeg. :o Beterschap, hopelijk valt het herstel je mee.

Sprotje vandaag nog babyknuffelen! *O*
pi_162834323
Oh echt nectarientje... dat wist ik niet! Zo leer je nog eens wat!!
pi_162834333
Sprotje *O*

Zwanger de OK opmoeten is geen pretje, vond het doodeng, maar vooraf en achteraf is de gyn er voor controle. Kreeg preventief iets om de baarmoeder rustig te houde .
S. 2014
J. 2016
pi_162834360
En dan snap je ook gelijk de opmerkingen over je onderdruk *)

Ik heb aangekondigd dat ik heel graag met manlief naar een babywinkelhel wil. Echt waar, ik hoorde het mezelf hardop zeggen, manlief liet nog net niet zn koffie uit zn handen glippen.. Dus nu gaan we naar een babyhel en daar zou ik noooooooit naartoe gaan, ik vind de Prenatal al een verzoeking. Damn those hormones })
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:47:43 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162834380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:45 schreef nectarientje het volgende:
En dan snap je ook gelijk de opmerkingen over je onderdruk *)

Ik heb aangekondigd dat ik heel graag met manlief naar een babywinkelhel wil. Echt waar, ik hoorde het mezelf hardop zeggen, manlief liet nog net niet zn koffie uit zn handen glippen.. Dus nu gaan we naar een babyhel en daar zou ik noooooooit naartoe gaan, ik vind de Prenatal al een verzoeking. Damn those hormones })
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:48:07 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162834382
Fijn dat je OK goed gegaan is GM!

En sterkte Sprotje, gooooo babyyyyy *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:52:02 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162834443
Mijn konijnen zijn trouwens schijnzwanger, nesten maken, schrikkig reageren en vooral de hele tijd krabben. Maakt een herrie :D

Iedereen (schijn)zwanger in huize Molo jieeeehaaaaaaa :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162834510
*O* live bevalling. Go sprotje :%
Succes en hopelijk mag je heel snel babyknuffelen O+

Gm beterschap :*
Fijn dat ze er op tijd bij waren en gelukkig voel je je mannetje nu goed bewegen.

:D mienepien ik ben benieuwd of je het vol kunt houden. Wist je het bij de jongens wel?

Wij waren gisteren in het ziekenhuis bij mijn nichtje kijken O+ rammel rammel
Wat is het toch bijzonder zn klein hummeltje. Ik kijk er nu zo naar uit dat die van ons er dadelijk ook is *;

En voor het eerst zat er iemand ongevraagd aan mijn buik :{w er kwam een man in een rolstoel voorbij en die aaide even snel over mijn buik en zei "nieuw leven, zo bijzonder"
Je mag dat best zeggen maar waarom moet er dan zn aaitje bij :? Blijf er gewoon vanaf }:|
pi_162834536
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:23 schreef sprotje het volgende:

[..]

Grapjas, gisteravond nog 95/160.... :o


Dankjulliewel voor de succes wensen... inmiddels hebben ze t infuus een uurtje uitgesteld omdat ik regelmatige harde buiken heb..
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:27 schreef nectarientje het volgende:

[..]

De gangbare notatie is andersom ;) Dus 160/95
Dit was inderdaad mijn flauwe grap :P
pi_162834574
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:58 schreef ikke_84 het volgende:

En voor het eerst zat er iemand ongevraagd aan mijn buik :{w er kwam een man in een rolstoel voorbij en die aaide even snel over mijn buik en zei "nieuw leven, zo bijzonder"
Je mag dat best zeggen maar waarom moet er dan zn aaitje bij :? Blijf er gewoon vanaf }:|
Oh ik heb me echt voorgenomen dat ik ga teruggraaien dan. Bij voorkeur tieten of kruis. Of ik er nog alert genoeg voor ben als iemand aan me zit weet ik niet, maar ik hoop het!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162834603
Ik ben over marktplaats aan het struinen en ene Ozlem heeft een advertentie met als titel 'kinderen' met in de omschrijving 'zgan, zij doen het allemaal, incl batterijen' _O-
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162834641
GM, beterschap! Heftig om in zwangere toestand ook nog een buikoperatie te krijgen. Hopelijk herstel je snel!

Sprotje, wat een luxe dat je kunt Netflixen in het zh, meestal is de WiFi er te brak voor. Fijn dat je bloeddruk goed is en er schot in de zaak zit!

Arja, herkenbaar dat gevoel hoor. Alleen zolang je nog eeuwig zwanger wil zijn, begint er vast nog niets... :P

Ikke gefeliciteerd met je nichtje.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:10:05 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162834677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:05 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben over marktplaats aan het struinen en ene Ozlem heeft een advertentie met als titel 'kinderen' met in de omschrijving 'zgan, zij doen het allemaal, incl batterijen' _O-
Direct bieden!!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:30:03 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162834967
GM holy crap! Even onder het mes terwijl je zwanger bent. Je hebt natuurlijk weinig keus, maar ik vind je een stoere. Nu lekker herstellen :*

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb aangekondigd dat ik heel graag met manlief naar een babywinkelhel wil. Echt waar, ik hoorde het mezelf hardop zeggen, manlief liet nog net niet zn koffie uit zn handen glippen.. Dus nu gaan we naar een babyhel en daar zou ik noooooooit naartoe gaan, ik vind de Prenatal al een verzoeking. Damn those hormones
:D :D Herkenbaar! Ik had dit twee maanden terug ook ineens, terwijl ik mijn leven lang zweerde daar nooit heen te gaan. Viel ons toch best mee eigenlijk. Binnenkort 'moeten' we (of: wil ik) weer voor de laatste dingetjes. Lijkt wel of je er langzaam aan went.

Sprotje, succes daar!
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:58 schreef ikke_84 het volgende:
En voor het eerst zat er iemand ongevraagd aan mijn buik er kwam een man in een rolstoel voorbij en die aaide even snel over mijn buik en zei "nieuw leven, zo bijzonder"
Je mag dat best zeggen maar waarom moet er dan zn aaitje bij Blijf er gewoon vanaf
Een aaitje zelfs! :o Het zijn in mijn omgeving ook twee mannen die steevast meteen hun hand op mijn buik leggen. Ik kan het van ze hebben, maar blijf het intrigerend vinden. Ik krijg met jouw scenario nu wel echt visuals van Lou & Andy. Voor je het weet grijpt zo'n man in een rolstoel ergens anders naar, kijk uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:52 schreef Molo het volgende:
Mijn konijnen zijn trouwens schijnzwanger, nesten maken, schrikkig reageren en vooral de hele tijd krabben. Maakt een herrie

Iedereen (schijn)zwanger in huize Molo jieeeehaaaaaaa
Als ze maar niet gaan sproeien dan }:| Heeft Koos al rusteloze benen 's nachts? Die van mij had dat afgelopen nacht. Allemaal schijnzwanger.

Oh, en ik heb gewoon geslapen tot 9:00!
pi_162835015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Direct bieden!!!
Ik zou wel de batterijen eruit halen, lekker rustig! ^O^

GM :o. Wat schrikken! Gelukkig is het goed gegaan. Beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:35:02 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162835057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:30 schreef Quoi het volgende:

Een aaitje zelfs! :o Het zijn in mijn omgeving ook twee mannen die steevast meteen hun hand op mijn buik leggen. Ik kan het van ze hebben, maar blijf het intrigerend vinden. Ik krijg met jouw scenario nu wel echt visuals van Lou & Andy. Voor je het weet grijpt zo'n man in een rolstoel ergens anders naar, kijk uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Als ze maar niet gaan sproeien dan }:| Heeft Koos al rusteloze benen 's nachts? Die van mij had dat afgelopen nacht. Allemaal schijnzwanger.

Oh, en ik heb gewoon geslapen tot 9:00!
Dat filmpje _O_
Blijft briljant dat gedrag van 'm :D
*pweppp pweppp*

En sproeien doen ze maar een eind weg, ze zitten in de tuin dus dat geeft niet ;)

En Koos heeft nog geen rusteloze benen (maar ik gelukkig ook niet O+ ), alleen slaapt hij brak. Zullen de zenuwen wel zijn en het feit dat ik iedere keer auw roep als ik me probeer om te draaien in bed waardoor hij ook steeds half wakker wordt :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Molo op 08-06-2016 09:42:46 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:55:45 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162835423
Dat omdraaien gaat hier ook gepaard met bijgeluiden :Y
pi_162835744
Omdraaien met bijgeluiden, check!

Net groeiecho gehad, mini lijkt wat aan de grote kant. Ben benieuwd wat de gyn er zo van vindt.
pi_162835790
Volgens mij draai ik mij niet eens meer om in mijn slaap :') Ik werd hetzelfde wakker als hoe ik ging slapen, met langwerpig kussen nog stevig vastgeklemd :7 Maar zonder deken, dus blijkbaar beweeg ik nog wel een beetje :+

Veel beterschap GM!

En zet hem op Sprotje :%
pi_162835949
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:03 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Oh ik heb me echt voorgenomen dat ik ga teruggraaien dan. Bij voorkeur tieten of kruis. Of ik er nog alert genoeg voor ben als iemand aan me zit weet ik niet, maar ik hoop het!
Dat zei ik ook altijd :D maar het gebeurde zo onverwachts in het voorbij lopen. En hij had zijn oog al afgeplakt dus vond t wel zielig om daar nog eens een dreun op te geven :+

Dat filmpje quoi :')

Ik slaap snachts echt heerlijk en nog steeds op mijn buik. Als ik wakker word voel ik me gewoon echt niet zwanger. Ik moet dan altijd ff schakelen en aan mijn buik voelen of het echt waar is.
Totdat peuter op mijn buik springt en baby begint te protesteren dan is het allemaal weer heel echt 8-)

Molo wat lief dat iedereen met je mee doet :D
  woensdag 8 juni 2016 @ 10:28:13 #46
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162835983
Oei GM, veel beterschap :*

Woah Sprotje! Zet hem op!!!
pi_162836595
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:26 schreef ikke_84 het volgende:
Dat zei ik ook altijd :D maar het gebeurde zo onverwachts in het voorbij lopen. En hij had zijn oog al afgeplakt dus vond t wel zielig om daar nog eens een dreun op te geven :+
:D Dat zou niet heel vriendelijk zijn nee. So much for assertiviteit
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:34:52 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162837374
Ga ik hydrofieletjes wassen, kom ik deze tegen :D (gekregen van een klein neefje)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat 'ie qua formaat iets kleiner wordt, onze beebs :o
pi_162837421
Hoe schattig! Ik snap neefje wel, hoe groter hoe eerder hij ermee kan spelen :7
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162837462
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:01 schreef nectarientje het volgende:

[..]

:D Dat zou niet heel vriendelijk zijn nee. So much for assertiviteit
Nou ja, hij had natuurlijk nog een oog he. ;)

Wat lief, Quoi! O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:52:39 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162837736
Wij hadden net een prachtige SEO O+. Helemaal blij! Het was in de Prénatal, dus heb gelijk nog een pakje voor de kleine meegenomen :P.
KuikenGuppy
pi_162837741
Wat lief Quoi! O+

En een goede SEO voor Burdie *O* .. altijd fijn :)
  woensdag 8 juni 2016 @ 11:57:55 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162837835
Een SEO ín de Prenatal?

Fijn dat alles in orde is!
pi_162837886
Wat fijn, Burdie! *O*
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:04:33 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162837982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:57 schreef Quoi het volgende:
Een SEO ín de Prenatal?

Fijn dat alles in orde is!
Je bedenkt het niet hè :+. De Prénatal hier (hoofdkantoor) heeft op de eerste etage kantoren, waarin onder andere het echobureau zit.
KuikenGuppy
pi_162838062
Goed staaltje marketing ook wel. :)
pi_162838435
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je bedenkt het niet hè :+. De Prénatal hier (hoofdkantoor) heeft op de eerste etage kantoren, waarin onder andere het echobureau zit.
Slimme combi, zeg! Maar 't is ook wel een mooie prenatal (incl grote koopjeshoek boven O+)
pi_162838511
Ik mag naar huis *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 8 juni 2016 @ 12:36:36 #59
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162838665
Wat fijn Burdie dat de SEO goed was *O*

Gm lekker naar huis en herstellen!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:10:04 #60
344469 Amsel
zonder t
pi_162839340
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je bedenkt het niet hè :+. De Prénatal hier (hoofdkantoor) heeft op de eerste etage kantoren, waarin onder andere het echobureau zit.
Dat is bij Amersfoort toch? Vond het enorm tegenvallen wat ze daar hadden. Groot oppervlakte, maar geen groter assortiment dan de Prenatal hier om de hoek.

Wat fijn van de goede SEO!

En GM wat schrikken :o

Sprotje zet 'm op *O*
  woensdag 8 juni 2016 @ 13:20:43 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162839607
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik mag naar huis *O*
Yay! *O*

Amsel, idd in Amersfoort :).
KuikenGuppy
pi_162840554
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 05:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vooral veel spierpijn in mn buik en alles voelt zwaar!!
Ik dacht idd ook dat er langer voor stond om te blijven maar dat schijnt niet zo te zijn.

Hoe is de nacht bij jou gegaan?
Dat ligt eraan hoe snel ze er bij waren. Bij mij was de blinde darm al geperforeerd en dan moet je langer blijven, krijg je antibiotica infuzen en duurt het herstel veel langer.
Ik ben blij dat dat bij jou niet het geval is. Doe rustig aan. Niet tillen, niet stofzuigen. Al je organen moeten weer hun plek vinden.

Burdie een goede seo *O*

Ooi niet meer onderaan *O*

En Sull "fijn" dat je mijn gevoelens herkent. Ik heb me de hele zwangerschap zo nuchter en luchtig gevoeld dat deze vlagen soms even schakelen zijn.

Ik heb trouwens geen pijn met omdraaien. Is dat sinds juliie baby is ingedaald? Wordt ook wel eens tijd hier dan.

Nouk en Svane hoe gaat het?
En Sprotje?

[ Bericht 12% gewijzigd door Arja op 08-06-2016 14:19:15 ]
pi_162840703
Fijn gm! Hopelijk valt het herstel je mee. Is je man thuis om je met Saar te helpen? Wat dat lijkt me zwaar om met haar bezig te zijn nu.
pi_162840767
GM, wat heftig zo'n operatie terwijl je zwanger bent! Gelukkig voel je de baby goed en nu lekker thuis herstellen. Doe heel rustig aan, het is niet niks!

En wat fijn van de SEO, Burdie! Weet jij het geslacht?

Ik blijf nog een beetje op de achtergrond, hoor. Met 8.4 weken de eerste echo gepland staan, daarna ga ik het geloven O+
pi_162840993
Der komt ook gewoon echt 0,0 niks uit mijn handen vandaag :')
Wat een dag ..
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:33:09 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162841019
Arja, dat pijnlijke omdraaien is bij mij vanwege de problemen met mijn b (kan het woord niet meer horen).

Heftig, dat besef over alle aanstaande veranderingen. Kan me goed voorstellen dat dit een keer komt, bij de een eerder dan bij de ander. Zit je nu wel wat meer in de "kom maar op!" stand?

Ik ga aan De Grootscheepse Kledingkast Opruimactie beginnen. Oude kleding weg & niet passend ergens anders. Ik zoek me al weken 's ochtends suf naar iets leuks en door al dat wassen is er ineens meer kleding dan kastruimte :')
pi_162841172
Q, ja, het zijn maar vlagen. En die hebben meer met de bevalling zelf en kort daarna te maken.
Wanneer en hoe zal het beginnen? Hebben we daarna nog een poosje met zijn drietjes of moet mijn man meteen al klussen in het nieuwe huis? Hoe zal hij dat handelen: gebroken nachten en verhuisstress? En ik, in mijn eentje?
Mijn man werkt ver weg. Wanneer zal ik hem bellen? Straks heb ik 3 dagen voorweeen dan kan ik hem moeilijk elke dag bellen.
Zal alles goed gaan met Emmy en met mij?

Die bevalling was lang een ver van mijn bed show, maar begint zich nu wel een beetje op te dringen.

Nu heb ik al die gedachten weer uitgeschakeld. Ik heb er toch geen invloed op. Verder met mijn to do lijstje en straks nog een terrasje pakken.
pi_162841272
Spannend he Arja, echt zo'n tikkende tijdbomgevoel! Ik vind het ook zooooo raar dat het ergens in de komende 20 dagen gewoon 'opeens' begint (hopelijk), maar geen idee hoewatwanneer. We gaan het zien. Denk dus wel steeds dat het nog even duurt, niks qua 'voorwerk' ook gesignaleerd.

Hier vandaag beetje een suffe dag. Voelt alsof ik ziek aan het worden ben, lekker hele dag zwelgen in bed (want peuter op kdv), ik volg goed m'n 1 dag topdag gevolgd door baaldag ritme. :+
  woensdag 8 juni 2016 @ 14:49:55 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162841369
En op geen enkele vraag is een sluitend antwoord. En gelukkig ook geen fout antwoord. Je doet straks waarschijnlijk wat het beste voelt ;)

Maar ik heb makkelijk praten, want kan daarover mijn kop nog ff in het zand steken.

Twinkle, dan komt er toch niks uit je handen? :P Betere nacht gehad wel dan gister?
pi_162841651
Dankjewel meisjes.

Twinkle, je hebt ook wel wat voor je kiezen gekregen. Dan mag je ook wel een baaldag hebben waarin er niks uit je handen komt toch
pi_162842066
Nou ja ik ben de hele dag al een beetje aan het dromen over niks ofzo :')
Ik ken dat niet van mezelf, normaal ben ik echt een heel bezig druk bijtje en dan ga ik maar door en door en door .. Maar het lijkt idd voor vandaag een beetje op te zijn.
Niks is een groot woord. Ik ben met mijn lief mee geweest naar het zkh vanwege zijn snurken ( :@ :') ) en ik heb voor oudste wat spulletjes gekocht voor haar kamer (beddengoed, krukje want het bed is nog iets te hoog voor der :') ).

Maar ik heb hier een opdracht voor mijn stage liggen waar ik eigenlijk aan wilde c.q. moest werken en ik voel me een beetje schuldig naar mijn stage toe daardoor want ik kom er al zo makkelijk mee weg :@ . Ik wil geen misbruik van de situatie maken zeg maar. Maar aan de andere kant kan ik me die ruimte nu wel permiteren.

Nah zo is dat dames .. Morgen weer een dag en dan gaan we er gewoon weer tegenaan ^O^
pi_162842439
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 14:08 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe snel ze er bij waren. Bij mij was de blinde darm al geperforeerd en dan moet je langer blijven, krijg je antibiotica infuzen en duurt het herstel veel langer.
Ik ben blij dat dat bij jou niet het geval is. Doe rustig aan. Niet tillen, niet stofzuigen. Al je organen moeten weer hun plek vinden.

Burdie een goede seo *O*

Ooi niet meer onderaan *O*

En Sull "fijn" dat je mijn gevoelens herkent. Ik heb me de hele zwangerschap zo nuchter en luchtig gevoeld dat deze vlagen soms even schakelen zijn.

Ik heb trouwens geen pijn met omdraaien. Is dat sinds juliie baby is ingedaald? Wordt ook wel eens tijd hier dan.

Nouk en Svane hoe gaat het?
En Sprotje?
Oh gets.. hier waren ze idd op tijd , was al wel aan het lekken. Nu vooral last vh gas..
S. 2014
J. 2016
pi_162842562
Burdie, wat fijn van je goede SEO! En wat ben je opeens al ver in je zwangerschap! Ik gok echt heel erg op een meisje bij jou, geef eens een hint. :+ *)
pi_162842645
Ik ga voor nog een jochie voor Burdie O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 15:51:20 #75
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162842728
Herkenbaar Arja en Svane... Al die scenario's die door je hoofd spoken. Vooral over hoe het begint en of we het geregeld krijgen met opvang.

Hier de hydrofielen en lakens gestreken terwijl ik dat een paar weken geleden nog onzin vond :') damn hormones!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162843166
Go Sprotje!! *O* Verse babyaanwas O+

Gewoonmezelluf, wat heftig dat je nu nog geopereerd bent. Gelukkig hoef je voorlopig nog niet te bevallen en heb je nog alle tijd om te herstellen.

Grappig dat jullie het hebben over de Prenatal in Amersfoort. Ik rij er meerdere malen per week langs en dan vraag ik me altijd af hoe die winkel van binnen is enzo. Ben er nog nooit geweest! Is het de moeite waard om de afslag te nemen? Ter referentie; ik woon op 15 minuten vanaf Babypark Zaanstad.

En idd Arja, ik sta niet meer onderaan *O* Hopelijk klim ik snel steeds verder in de lijst want het duurt me allemaal een beetje lang.

O trouwens, kunnen jullie wat met deze echo qua nub? Ik ben zo verrotte nieuwsgierig!!!

pi_162843202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:08 schreef Ooi86 het volgende:
Go Sprotje!! *O* Verse babyaanwas O+

Gewoonmezelluf, wat heftig dat je nu nog geopereerd bent. Gelukkig hoef je voorlopig nog niet te bevallen en heb je nog alle tijd om te herstellen.

Grappig dat jullie het hebben over de Prenatal in Amersfoort. Ik rij er meerdere malen per week langs en dan vraag ik me altijd af hoe die winkel van binnen is enzo. Ben er nog nooit geweest! Is het de moeite waard om de afslag te nemen? Ter referentie; ik woon op 15 minuten vanaf Babypark Zaanstad.

En idd Arja, ik sta niet meer onderaan *O* Hopelijk klim ik snel steeds verder in de lijst want het duurt me allemaal een beetje lang.

O trouwens, kunnen jullie wat met deze echo qua nub? Ik ben zo verrotte nieuwsgierig!!!

[ afbeelding ]
Meisje is mijn gok! En als ik de nub goed zie waar ik hem denk te zien ben ik best overtuigd. *)
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:10:22 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_162843217
Meisjesnub :7
disclaimer
pi_162843280
Ik dacht ook een meisje, maar twijfel toch ik het juiste aanzie voor nub :D Het kan ook zomaar een stukje been zijn ofzo ;)
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:15:32 #80
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162843364
Ik vind het een beetje twijfelachtig wat nu precies de nub is (ik denk dat meest witte streepje), maar ik zeg jongen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:26:41 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_162843604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het een beetje twijfelachtig wat nu precies de nub is (ik denk dat meest witte streepje), maar ik zeg jongen.
ik denk dat je bij nader inzien gelijk hebt:
disclaimer
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:28:50 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162843658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:45 schreef Svane het volgende:
Burdie, wat fijn van je goede SEO! En wat ben je opeens al ver in je zwangerschap! Ik gok echt heel erg op een meisje bij jou, geef eens een hint. :+ *)
Hint: een van jullie heeft gelijk :7.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga voor nog een jochie voor Burdie O+
KuikenGuppy
pi_162843797
Ik gok ook op een jongen, Ooi!

Burdie, een jongen dus? O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:36:07 #84
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162843801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk dat je bij nader inzien gelijk hebt:
[ afbeelding ]
Alleen denk ik dat de nub het streepje daarboven is. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162843804
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hint: een van jullie heeft gelijk :7.

[..]

Haha, ja dat sowieso :D
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:37:56 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162843840
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:35 schreef Mienepien het volgende:
Ik gok ook op een jongen, Ooi!

Burdie, een jongen dus? O+
Of een meisje :Y.
Maar wel één van die twee, ja.
KuikenGuppy
pi_162843853
quote:
12s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Of een meisje :Y.
Maar wel één van die twee, ja.
Hoe dan ook: een baby! O+ *O*
pi_162843874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:36 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Alleen denk ik dat de nub het streepje daarboven is. :P
Da's dan toch ook een jongen?
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:46:38 #89
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162844026
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:39 schreef Mienepien het volgende:

[..]

Da's dan toch ook een jongen?
ja.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162844031
Over nieuwe aanwas gesproken.. Ik wil voorzichtig wel mee komen schrijven. Lees al wel langer mee en eindelijk is het nu zover dat ik hier mee kán schrijven. O+

Verwachte UD is 3 februari, 24 juni staat de 1e echo (bij 8 weken) gepland.
In 't kort over mij: getrouwd, nog geen 30 (duurt niet lang meer) en mijn werk heeft alles te maken met kindjes! Ik ben namelijk gastouder. En dan straks ons eigen kindje! Zo gek!
Behalve ontzettend moe zijn, geen zwangerschapskwaaltjes nog. Soms even heel onzeker of t wel allemaal goed zal gaan, maar over het algemeen ga ik daar wel vanuit.

Ik stelde laatst hier ook de vraag over het sporten tijdens je zwangerschap. Mijn vriendin/personal trainer is inmiddels op de hoogte en heeft de trainingen aangepast.Voelde toch beter om het al te vertellen. Nog bedankt voor jullie meningen toen!
pi_162844114
Gefeliciteerd SmallishBear, en welkom! *O*
De eerste 2017 baby!
pi_162844242
Snelle melding om 14:09 is onze Bram geboren een flinke jongen van 4300 gram! Het was heftig en intens en mooi en O+
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:57:57 #93
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162844265
gefeliciteerd sprotje! Flinke jongen! O+ Nu snel lekker op de fiets naar huis! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162844289
Gefeliciteerd Sprotje!
pi_162844292
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
Snelle melding om 14:09 is onze Bram geboren een flinke jongen van 4300 gram! Het was heftig en intens en mooi en O+
O+ gefeliciteerd! Ik vind het een heel mooie naam *O*
pi_162844371
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
Snelle melding om 14:09 is onze Bram geboren een flinke jongen van 4300 gram! Het was heftig en intens en mooi en O+
Jaaaaaaaaa daar is hij dan! O+ O+ O+
Gefeliciteerd! Ben je al lekker naar huis?
  woensdag 8 juni 2016 @ 17:05:11 #97
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162844437
Gefeliciteerd met jullie zoon sprotje!! *O*

Ik denk ook een jongen ooi.

De eerste 2017 baby alweer :o

Arja komt vast goed allemaal :*
pi_162844483
Sprotje gefeliciteerd!! *O*
Sb welkom en ook gefeliciteerd, de eerste in 2017!
pi_162844585
Sprotje gefeliciteerd met jullie zoon en broertje O+ *O*

*O* voor de goede 20 weken echo van burdie

Ooi geen idee wat ik in die nub moet zien. Ik zie wel een heel mooi koppie O+

Small gefeliciteerd en welkom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')