abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:55:10 #201
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162814503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft iemand hier toevallig The Tudors gezien en die het zou aanbevelen? Ik wil me alvast voorbereiden voor de droogte straks.
De eerste paar afleveringen vond ik wel leuk. Daarna begon het erg saai te worden, en ben ik afgehaakt. Als je een paar dingen weet over Henry VIII zijn er ook niet veel verrassingen in de serie.

Maar de tieten van Anne Boleyn (Margaery Tyrell :) ) maken veel goed.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162814595
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162814672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:26 schreef svennyM het volgende:

[..]

Jij noemt mensen die IMDB serieus nemen 'klapvee'.
Nee ik noemde mensen die De Door geweldig vinden en hem op IMDB een 10 geven klapvee. Omdat ik die aflevering waardeloos vond en hij gered moest worden door de Hodor reveal.

quote:
Dan vind je het toch niet gek dat mensen over die uitspraak heen vallen?
Ik had verwacht dat mensen wel konden begrijpen wat ik typ. Dat was blijkbaar een misvatting.

Maar ik vind het inderdaad raar dat er wordt gezegd dat elke mening evenveel waard is. Als je dat vind is het wel raar om mij aan te vallen op wat je denkt dat mijn mening is.

quote:
Je komt nu gewoon over op de andere forumleden als iemand die neerkijkt op mensen die een andere mening toebedeeld zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dit jouw insteek is.
Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik neem mensen die bij een serie als GoT alleen maar actie willen zien weinig serieus. Er zijn wat mij betreft al genoeg pulp series en te weinig kwaliteit.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:01:05 #204
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162814705
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Lost :')
Ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zag genoeg mensen die extreem pissig waren na de laatste aflevering van die serie. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:02:31 #205
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162814753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:53 schreef Maanvis het volgende:
die reus liep overigens weg; betekent dat dat ie afhaakte?
Nawww. Hij zei toch Snow. WunWun zal erbij zijn (en sterven, vrees ik)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:03:50 #206
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162814795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Dus als ik zeg dat je IMDB cijfers niet serieus kan nemen is dat raar.
Vervolgens zeg jij dat je kwaliteit niet kan meten door mensen te laten stemmen.

Je doet je nickname wel eer aan.

[..]

Precies, maar dat mag je hier niet zeggen want dan ben je een pretentieuze elitaire klootzak.
Je hebt vaak meer aan individuen waarvan je weet dat je smaak een beetje overeenkomt dan aan de massa.
Je spreekt jezelf tegen, jij stelt dat goed in slecht in deze context iets is wat vast staat en als iemand van die norm afwijkt is die persoon volgens jou dus fout, neem je ze niet serieus, lees maar terug.

En volgens jou is ietsals het een prijs krijgt per definitie goed, en moet je het ook goed vinden volgens jou.
Terwijl die prijzen vaak gegeven worden door een vakjury (en dus vriendjespolitiek en niet serieus te nemen) of door mensen te laten stemmen, dus eigenlijk niets anders dan cijfers op imdb, waar je zo op neer kijkt.
pi_162814801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zag genoeg mensen die extreem pissig waren na de laatste aflevering van die serie. :P
de eerste paar seizoen zijn briljant, maar daarna raken ze het spoor bijster wat wel jammer is, omdat de serie zoveel potentie had om een echte klassieker te worden.

shame-shame-shame

zou ik de serie iemand aanraden? dat wel. maar met een waarschuwing.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162814853
wat masie over haar personage dit seizoen gezegd heeft

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:05:53 #209
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162814863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee ik noemde mensen die De Door geweldig vinden en hem op IMDB een 10 geven klapvee. Omdat ik die aflevering waardeloos vond en hij gered moest worden door de Hodor reveal.

[..]

Ik had verwacht dat mensen wel konden begrijpen wat ik typ. Dat was blijkbaar een misvatting.

Maar ik vind het inderdaad raar dat er wordt gezegd dat elke mening evenveel waard is. Als je dat vind is het wel raar om mij aan te vallen op wat je [b]denkt
dat mijn mening is.
[/b]
[..]

Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik neem mensen die bij een serie als GoT alleen maar actie willen zien weinig serieus. Er zijn wat mij betreft al genoeg pulp series en te weinig kwaliteit.
Het gaat niet om je mening over die aflevering, het gaat erom hoe je jezelf neerzet, als een alwetend persoon met feilloze smaak die neerkijkt op mensen die anders denken.
pi_162814916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik neem mensen die bij een serie als GoT alleen maar actie willen zien weinig serieus. Er zijn wat mij betreft al genoeg pulp series en te weinig kwaliteit.
Ik denk dat we het over veel dingen gewoon eens zijn trouwens. Ik kan ook meer genieten van 'rustige' afleveringen, dan van 'action-packed' afleveringen. Alhoewel ik ook wel erg uitkijk naar de climax van dit seizoen, waar ze in de afgelopen twee afleveringen wel duidelijk naartoe aan het werken zijn.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:09:42 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162814974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is niet mijn bedoeling. Maar ik neem mensen die bij een serie als GoT alleen maar actie willen zien weinig serieus. Er zijn wat mij betreft al genoeg pulp series en te weinig kwaliteit.
'Willen zien' en accepteren wat je kijkt zijn wel twee verschillende dingen. De actie is wel fijn, het is jammer dat het verschil van diepte in de serie zo verschrikkelijk duidelijk is tussen pre-post boek en post-post boek ( :') ), dat zeker. Het is van oude Quentin Tarantino kwaliteit verschoven naar Christopher Nolan. Maar jij doet alsof het nu een niveautje Micheal Bay is geworden en dat is wel een beetje overtrokken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_162815164
foreshadowing?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162815268
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

'Willen zien' en accepteren wat je kijkt zijn wel twee verschillende dingen. De actie is wel fijn, het is jammer dat het verschil van diepte in de serie zo verschrikkelijk duidelijk is tussen pre-post boek en post-post boek ( :') ), dat zeker.
Ik vind dat trouwens reuze meevallen. Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik merk niet welke scenes er dan wel of niet uit zouden komen. Het voelt vrij homogeen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:27:51 #214
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_162815442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind dat trouwens reuze meevallen. Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik merk niet welke scenes er dan wel of niet uit zouden komen. Het voelt vrij homogeen.
ghehe hij zei homo
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_162815466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:03 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen, jij stelt dat goed in slecht in deze context iets is wat vast staat en als iemand van die norm afwijkt is die persoon volgens jou dus fout, neem je ze niet serieus, lees maar terug.
Jij spreekt jezelf tegen dat heb ik je al een keer laten zien.
Als jij een shit aflevering geweldig vind neem ik jouw mening over game of thrones inderdaad minder serieus.

quote:
En volgens jou is ietsals het een prijs krijgt per definitie goed, en moet je het ook goed vinden volgens jou.
Terwijl die prijzen vaak gegeven worden door een vakjury (en dus vriendjespolitiek en niet serieus te nemen) of door mensen te laten stemmen, dus eigenlijk niets anders dan cijfers op imdb, waar je zo op neer kijkt.
Dit komt totaal niet overeen met mijn mening.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Het gaat niet om je mening over die aflevering, het gaat erom hoe je jezelf neerzet, als een alwetend persoon met feilloze smaak die neerkijkt op mensen die anders denken.
Nee. Dat komt misschien omdat jij je neerzet als een soort White Knight van de popcorn kijkers en me allemaal onzin in mijn mond legt en jezelf tegenspreekt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:37:13 #216
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162815676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Jij spreekt jezelf tegen dat heb ik je al een keer laten zien.
Als jij een shit aflevering geweldig vind neem ik jouw mening over game of thrones inderdaad minder serieus.
Ik heb helemaal niets gezegd over deze aflevering, alleen dat Cleganebowl confirmed is, get hype!
quote:
Dit komt totaal niet overeen met mijn mening.
Waarom begin je er dan over?
quote:
Nee. Dat komt misschien omdat jij je neerzet als een soort White Knight van de popcorn kijkers en me allemaal onzin in mijn mond legt en jezelf tegenspreekt.
Niet begrijpend kunnen lezen :')
Maar het antwoord op je vraag is: nee en nee. Waarom denk je dat de cijfers komen van iedereen die op IMDB kijkt? Zat goede films met waardeloze cijfers en andersom. Een aflevering als de Door veel beter raten dan de afgelopen geeft gewoon aan dat je geen idee hebt wat goed is of niet. Dat is verder niet erg, maar het zou dan beter zijn zulke domheid niet tentoon te spreiden als je serieus genomen wilt worden.

Dat is een quote van jou, de quote waar alles mee begon, maar goed, ontken t maar.

En nu ga ik niet meer op je reageren, want we vervuilen zo het hele topic.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:44:04 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162815849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind dat trouwens reuze meevallen. Ik heb de boeken niet gelezen, maar ik merk niet welke scenes er dan wel of niet uit zouden komen. Het voelt vrij homogeen.
Héél misschien is het ook alleen maar het 'gemis' van de boekenachtergrond bij de boek lezende kijkers hoor. Dat ik hiervoor onbewust de 'extra info' van de boeken voegde bij wat zich op de T.V. afspeelde maar ik denk stiekem toch van niet eigenlijk. Mooi voorbeeld is dan wel die 'sand snakes' in het begin van het nieuwe seizoen. Zelfs ik vond dat stuk gewoon abominabel slechte onzin. Ik krijg ook een beetje het gevoel van een 'herhaling van stappen' bij sommige karakters, dus geen verdere uitdieping meer of andere facetten van de persoonlijkheid bijvoorbeeld. En nog meer van dat soort kleine dingetjes. Best subtiel maar zeker wel merkbaar.

En toch kijk ik met veel plezier en de extra actie verbloemd de achterliggende matheid mooi hoor. Misschien wat extra tieten voor de gein.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:12:24 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162816619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Weet ik niet meer, maar als je zo gaat denken kan de hele serie een illusie zijn. :')
Dat zou pas klote zijn, als er op het einde, de laatste aflevering, alles wat we in de afleveringen hebben gezien niet gebeurd is, het was allemaal maar een droom van Bran. :P
En dan als King's landing door Drogon helemal ontploft zegt Dany tegen Bran: You sure met me at a very strange time in my life, Bran :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 16:18:09 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162818320
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:17 schreef Slayage het volgende:
foreshadowing?

[ afbeelding ]
:o

O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_162821256
Is die reus eigenlijk de laatste van zijn soort?
pi_162821351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:24 schreef Meneerik2 het volgende:
Is die reus eigenlijk de laatste van zijn soort?
De laatste zijn uitgeroeid door budgetten.
Conscience do cost.
  roze dinsdag 7 juni 2016 @ 18:29:53 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162821391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:28 schreef ems. het volgende:

[..]

De laatste zijn uitgeroeid door budgetten.
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_162821750
wat als de makers ons gewoon trollen

we denken allemaal woow the hound leeft nog cleganebowl

en dan killen ze m gewoon
(she/her)
pi_162821875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:28 schreef ems. het volgende:

[..]

De laatste zijn uitgeroeid door budgetten.
:D
pi_162822889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Je hebt gewoon gelijk. Er bestaat zoiets als goede smaak. Over meningen valt te twisten, omdat ze over de werkelijkheid gaan. En de werkelijkheid valt te toetsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')