abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:15:19 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162736880


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:16:25 #2
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162736903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja ben er nu even mee bezig maar voor de user die twijfelde: ga maar voor rainbow six

Hoewel het best wel gaaf is hangt het spel van bugs aan elkaar. Net missie #3 gedaan waarbij die gast zegt: Rico ik zit vast, help me.

Maar geen idee hoe dit spel is bedacht maar er komen dus gewoon oneindig nieuwe autos aan in dat steegje waardoor die auto dus niet meer los te krijgen is. mission failed.

Nu moet ik een politiekantoor overnemen, heb hem niet gehaald maar ook geen idee hoe ik dat dan wel moet doen. Klap net mijn laptop open om het op te zoeken.

Framerate valt wel mee though, behalve bij echt grote explosies daar gaat ie wel echt richting 10FPS

Al met al best gave actie, alleen is de afwerking van in ieder geval de missies gewoon zwaar slecht.

Voor sandbox door de wereld vliegen en chaos veroorzaken is het wel leuk. En ook omdat het 60% korting was is het wel te doen. Maar Rainbow Six is gewoon echt een goed spel, dit is meer een gadget die je na 2 weken weg legt.

Jammer wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Maargoed even een disclaimer omdat ik voor dat ik naar bed ging nog lovend was over de game:

Kan ook komen omdat die ene missie gewoon even kut was en ik nu een beetje pissig ben :P

Na het weekend kan ik objectiever zijn. :P
pi_162736910
Hot :D
pi_162736930
De nieuwe generatie gamers: klagen als een missie eens wat moeilijker is... Treurig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:23:23 #5
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162737038
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:18 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe generatie gamers: klagen als een missie eens wat moeilijker is... Treurig.
Ben bang dat ik niet bij die nieuwe generatie hoor met mijn 29 :P

Toch zit er wel een verschil in een te moeilijke missie en een missie die gewoon door schraal gamedesign niet te halen is. Het hoort wel wat bij een sandbox game hoor, GTA heeft natuurlijk af en toe ook van die onmogelijke situaties.

Maar goed, missie gehaald.

Verder vind ik gewoon zaken zoals die billboards en tanks vrij moeilijk te vinden. Nou ben ik er achtergekomen dat je ze ook op de kaart kunt zien, soms. Maar soms ook niet.

Maar goed zoals ik al zei: geef me even het weekend. Wat ik bijvoorbeeld wel gaaf vind is dat er super veel te unlocken is. Althans die indruk krijg ik nu een beetje.

En dat is wel wat ik ontzettend gaaf vind in games: elke keer een stapje verder in wat je kunt.
pi_162737549
Ben in Uncharted 4 net in Madagaskar (?) hoofdstuk 12, echt super gaaf spel.
pi_162737578
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:23 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ben bang dat ik niet bij die nieuwe generatie hoor met mijn 29 :P

Toch zit er wel een verschil in een te moeilijke missie en een missie die gewoon door schraal gamedesign niet te halen is. Het hoort wel wat bij een sandbox game hoor, GTA heeft natuurlijk af en toe ook van die onmogelijke situaties.

Maar goed, missie gehaald.

Verder vind ik gewoon zaken zoals die billboards en tanks vrij moeilijk te vinden. Nou ben ik er achtergekomen dat je ze ook op de kaart kunt zien, soms. Maar soms ook niet.

Maar goed zoals ik al zei: geef me even het weekend. Wat ik bijvoorbeeld wel gaaf vind is dat er super veel te unlocken is. Althans die indruk krijg ik nu een beetje.

En dat is wel wat ik ontzettend gaaf vind in games: elke keer een stapje verder in wat je kunt.
Als er weinig overblijft van die shit die je moet slopen, wordt het idd op de kaart getoond.
pi_162737763
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben DPS, dus heb gewoon een standaard combo die ik uit mijn hoofd ken _O-
Dat heeft een tank ook wel, je hebt alleen meer cooldown management. ( ben dus tank, maar heb ook een dps )
Maar het speelt gewoon veel makkelijker, met targeten en gemakkelijk door de menu's heen werken en je map openen ect.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_162738240
In juli I Am Setsuna en Cosmic Star Heroine. Daar gaat mijn zomer. _O_
pi_162738925
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:26 schreef Drankster het volgende:
In juli I Am Setsuna en Cosmic Star Heroine. Daar gaat mijn zomer. _O_
Cosmic star Heroine ga ik een fysieke kopie van proberen te scoren @ https://limited-run-games.myshopify.com/collections/games

[ Bericht 11% gewijzigd door Miauw_Zedong op 04-06-2016 14:16:44 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_162739889
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Cosmic star Heroine ga ik een fysieke kopie van proberen te scoren @ https://limited-run-games.myshopify.com/collections/games
Nice, ik ga toch voor digitaal, heb nog ¤69,99 in m'n wallet staan.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:03:23 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_162740217
Apart dat enkele users hier dan geen enkel probleem hebben met de framerate, heel YT staat vol met filmpjes waarbij de FPS af en toe echt onder de 15 duiken. :')
JC3 leek me echt vet, nog steeds wel trouwens maar als het bij tijd en wijlen echt praktisch onspeelbaar is dan gaat me dat toch echt te ver haha.

Lees overigens ook veelvuldig dat het na enkele patches alleen maar erger is geworden, dus weet niet of jullie het al speelden voor die periode of recentelijk nog.
pi_162740317
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:03 schreef Lastpost het volgende:
Apart dat enkele users hier dan geen enkel probleem hebben met de framerate, heel YT staat vol met filmpjes waarbij de FPS af en toe echt onder de 15 duiken. :')
JC3 leek me echt vet, nog steeds wel trouwens maar als het bij tijd en wijlen echt praktisch onspeelbaar is dan gaat me dat toch echt te ver haha.

Lees overigens ook veelvuldig dat het na enkele patches alleen maar erger is geworden, dus weet niet of jullie het al speelden voor die periode of recentelijk nog.
Misschien oude filmpjes van voor een bepaalde patch?

Lijkt me niet dat elk filmpje gisteren is gemaakt.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:10:45 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_162740364
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:08 schreef Drankster het volgende:

[..]

Misschien oude filmpjes van voor een bepaalde patch?
Van voor de eerste patch tot aan de meest recente 1.04, het lijkt constant raak te zijn. Bij de ene enkel wanneer er veel actie/ontploffingen zijn en bij de ander zelfs als ze gewoon random rustig een rondje rijden.

Klinkt gewoon alsof de game meer vraagt van het systeem dan het kan leveren. :{
En nu is de game niet zo duur, maar als het amper speelbaar is, is het natuurlijk zonde van het geld.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:10:52 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162740369
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:03 schreef Lastpost het volgende:
Apart dat enkele users hier dan geen enkel probleem hebben met de framerate, heel YT staat vol met filmpjes waarbij de FPS af en toe echt onder de 15 duiken.
Je heb ook van die special snowflakes die hun PS4 in een kleine ruimte proppen en het deurtje dichtdoen waardoor dat ding superheet word...
pi_162740752
Leuk aanbieding, dillema just cause 3 met of zonder dlc kopen, of nog een paar maanden wachten en hopen op ps+ uitgave?
pi_162740908
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:03 schreef Lastpost het volgende:
Apart dat enkele users hier dan geen enkel probleem hebben met de framerate, heel YT staat vol met filmpjes waarbij de FPS af en toe echt onder de 15 duiken. :')
JC3 leek me echt vet, nog steeds wel trouwens maar als het bij tijd en wijlen echt praktisch onspeelbaar is dan gaat me dat toch echt te ver haha.

Lees overigens ook veelvuldig dat het na enkele patches alleen maar erger is geworden, dus weet niet of jullie het al speelden voor die periode of recentelijk nog.
recent
  zaterdag 4 juni 2016 @ 16:04:22 #18
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162741464
Heb net nog even een paar dorpjes veroverd en er goed op gelet. Er zitten inderdaad wel framedrops in, maar eigenlijk zijn die niet echt hinderlijk.

Vaak gebeurt het wanneer je meerdere chaos items in een keer kapot maakt, het lijkt dan meer een soort van slow motion wat het dan ergens ook wel weer gaaf maakt.

Het is tot op nu nog niet zo dat ik ben dood gegaan omdat de FPS te laag was. Qua gameplay heb ik er nog geen last van gehad.

Moet zeggen dat ik me de laatste uurtjes toch wel weer erg vermaakt heb. Die challenges zijn trouwens wel extreem pittig zeg. Holy shit.
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 16:39:48 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_162742337
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:18 schreef Pheno het volgende:
De nieuwe generatie gamers: klagen als een missie eens wat moeilijker is... Treurig.
schrijf er een blog over.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_162742458
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb net nog even een paar dorpjes veroverd en er goed op gelet. Er zitten inderdaad wel framedrops in, maar eigenlijk zijn die niet echt hinderlijk.

Vaak gebeurt het wanneer je meerdere chaos items in een keer kapot maakt, het lijkt dan meer een soort van slow motion wat het dan ergens ook wel weer gaaf maakt.

Het is tot op nu nog niet zo dat ik ben dood gegaan omdat de FPS te laag was. Qua gameplay heb ik er nog geen last van gehad.

Moet zeggen dat ik me de laatste uurtjes toch wel weer erg vermaakt heb. Die challenges zijn trouwens wel extreem pittig zeg. Holy shit.
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik JC3 gespeeld heb, maar heb er iets van 50 uur in zitten zo uit het hoofd en op hele lange laadtijden in het begin na (die na een patch niet meer zo lang duurden), heb ik amper meer problemen gehad.
Ook weinig last gehad van framedrops.
In ieder geval niet zodanig dat het hinderlijk of zelfs onspeelbaar werd, zeker niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:21:29 #21
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162743257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

schrijf er een blog over.
Bedoel je niet een column? Want een blog is ook niet van zijn tijd })
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 17:26:46 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_162743394
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Bedoel je niet een column? Want een blog is ook niet van zijn tijd })
zet het dan maar in je snapchat tijdlijn
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_162744115
Youtuben...
SOONY
pi_162744178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

schrijf er een blog over.
ik zal mijn schrijvers-snapback eens opzetten...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:18:13 #25
194233 Friday12
Originele kloon
pi_162744499
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik zal mijn schrijvers-snapback eens opzetten...
:D _O- _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')