abonnementen ibood.com bol.com
pi_170184954
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 07:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Top, houdt ons op de hoogte (zover dat mag ?) :)
Nog nergens iets gelezen dat het niet zou mogen, dus dat ga ik zeker wel doen :Y
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_170255633
Gister een paar races kunnen doen, moest er even een beetje inkomen maar het rijdt wel weer lekker. Auto's zien er fantastisch uit, maar Brands Hatch was volgens mij gewoon gekopieerd van gt6. Nog steeds dezelfde 2d boompjes die met je mee draaien enz. :{
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_170262647
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:43 schreef budvar het volgende:
Gister een paar races kunnen doen, moest er even een beetje inkomen maar het rijdt wel weer lekker. Auto's zien er fantastisch uit, maar Brands Hatch was volgens mij gewoon gekopieerd van gt6. Nog steeds dezelfde 2d boompjes die met je mee draaien enz. :{
Ik heb er gister wat video's van de nieuwe circuits zitten kijken en wat vooral tegenvalt is weer het zelfde monotone vlakke geluid van de auto's.. Ik dacht echt dat ze daarop hadden ingezet. Het blijft gezellig onder de steen van PD -O- :N
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')