abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2016 @ 09:32:56 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162781837
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:20 schreef Myraela het volgende:
Allemaal leuk zo'n definitie, maar zo'n topic heeft waarde door de mensen die erin zitten. Ik denk dat je tussen een groep mensen waarvoor de focus op gewicht verliezen niet direct op de juiste plek zit als je meer informatie wil over een glutenvrij, veganistisch of zoutarm dieet ookal zijn het allemaal diëten.
Hoezo? Mensen zijn hier toch bewust met gezonde voeding en beweging bezig?
Dus of je nou mét of zonder suiker/vlees/gluten/zout/alcohol dan maakt het toch niet uit of je in totaal 500 of 5000kcal consumeert?

Of zie ik dit topic helemaal verkeerd en gaat het alleen om externe motivatie te verkrijgen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162781880
O:300 ml alpro yoghurt
L: 50 gr cherry tomaatjes, 1 bosuitje, 30 ml tomatensap, scheutje ketjap, 75 gr sla, 75 gr rosbief
D: 150 gr tartaar, 200 gr broccoli

Geen sport vandaag, dikke open blaar onder m'n voet. Misschien stukje fietsen ofzo, wou eigenlijk sporten, maar morgen PT, dus doe vandaag maar even rustig aan dat ik morgen volle bak kan gaan.
  maandag 6 juni 2016 @ 09:38:51 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_162781909
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:32 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoezo? Mensen zijn hier toch bewust met gezonde voeding en beweging bezig?
Dus of je nou mét of zonder suiker/vlees/gluten/zout/alcohol dan maakt het toch niet uit of je in totaal 500 of 5000kcal consumeert?

Of zie ik dit topic helemaal verkeerd en gaat het alleen om externe motivatie te verkrijgen?
Ik denk dat ze bedoelt dat het thema hier niet bijvoorbeeld "glutenvrij" is.
Dat wil niet zeggen dat je hier niet over glutenvrij mag praten.
Dat wil wél zeggen dat de meesten hier geen fluit verstand hebben van glutenvrij en dat je dus beter je vragen elders kan stellen ;)
disclaimer
  maandag 6 juni 2016 @ 09:39:36 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162781920
@PP ik krijg nu al honger van je lijstje :+

mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 bth duo
t: 3 crackers
S: rondje hardlopen
L: sla, soep
t: BWL
D: zalm, spinazie krieltjes
(evt) S: Bodybalance
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 juni 2016 @ 09:42:50 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_162781965
ik eet vanavond aspergers met ham en ei :9

De rest van mijn lijst is toch altijd hetzelfde :P
disclaimer
  maandag 6 juni 2016 @ 09:50:56 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_162782079
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet vanavond aspergers met ham en ei :9

De rest van mijn lijst is toch altijd hetzelfde :P
vind je dat niet een beetje saai?

ik ben juist aan het zoeken om wat variatie in o, t en l te krijgen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 6 juni 2016 @ 09:51:43 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162782092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Boh, goed idee.

2 gebakken eieren

Boh, goed idee.


Ik lees meer over dat fitbit.
Voegt dat wat toe wat ik niet heb met "Fatsecret"?


Zelf heb ik gratis beweging de komende dagen, mag met de oudste voor het eerst met haar de avond-4-daagse lopen. Na gisteren de teleurstelling van niet kunnen starten aan de halve marathon vanwege de aanhoudende problemen met mijn achillespees, lijkt me 5 kilometer beter vol te houden. *even afkloppen*
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162782121
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:32 schreef Rauw. het volgende:
Hoezo? Mensen zijn hier toch bewust met gezonde voeding en beweging bezig?
Dus of je nou mét of zonder suiker/vlees/gluten/zout/alcohol dan maakt het toch niet uit of je in totaal 500 of 5000kcal consumeert?

Of zie ik dit topic helemaal verkeerd en gaat het alleen om externe motivatie te verkrijgen?
Mensen zijn hier met gezonde voeding en beweging bezig vanuit het oogpunt van gewicht verliezen of op gewicht blijven. Eerst was het onderscheid zelfs dat dieettopic alleen voor mensen met écht overgewicht was. Hoe je dat doet, moet iedereen zelf weten. Maar als je antwoord wil op glutenvrije dilemma's of wil weten wat het beste dieet is als je een of andere aandoening hebt, zit je hier waarschijnlijk niet op de juiste plek.

Persoonlijk vind ik dat soort dingen overigens wel boeiend, maar de kans dat hier mensen zitten met hetzelfde probleem is niet zo groot.
pi_162782244
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:51 schreef avotar het volgende:

[..]

Boh, goed idee.

Ik lees meer over dat fitbit.
Voegt dat wat toe wat ik niet heb met "Fatsecret"?
Iedereen aan de gebakken eieren :9

Fitbit is een activity tracker met hartslagmeter. Hij houdt bij hoeveel stappen je zet, ook (of iig op de Blaze die ik heb) hoeveel km's je fietst, hoe hard je rent. Hij houft dus ook bij hoeveel kcal je verbrand, en omdat mijn fitbit is gekoppeld aan m'n Myfitnesspal-account, zie ik elke dag hoeveel kcal ik netto heb verbrand (of erbij heb gevreten, maar dat komt gelukkig nooit voor ;)

Geen idee wat Fatsecret doet?
  maandag 6 juni 2016 @ 10:06:01 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162782287
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet vanavond aspergers met ham en ei :9

De rest van mijn lijst is toch altijd hetzelfde :P
Ik heb dit hele seizoen nog geen asperges gegeten... Bijzonder, normaal verslind ik ze. Heb er op de een of andere manier steeds geen zin in of het komt er niet van. Vreemd en jammer, want er zitten amper kcals in.

Ik eet vandaag dit:

O: 4 maïsboterhammen (de laatste vier van het brood, kleintjes dus) met aardbeien en in totaal 2 theelepels suiker.
T: 2 time-out koekjes
T2: Appel
L: 4 maïs (eerste vier nieuwe brood...) met houmous.
T: Geen idee. Misschien een waterijsje ofzo.
D: 2 kaiserbroodje, 2 hamburgers (totaal 125 gram gehakt), sla, augurk en wat ik verder nog aan hamburgertoppings in de koelkast vind, ketchup. Misschien nog even langs de winkel om er één hamburger en één broodje en een grote bak sla van te maken. Ligt eraan hoe laat ik naar huis kan.
T: Waterijsje
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 6 juni 2016 @ 10:08:12 #161
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162782320
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:02 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Iedereen aan de gebakken eieren :9

Fitbit is een activity tracker met hartslagmeter. Hij houdt bij hoeveel stappen je zet, ook (of iig op de Blaze die ik heb) hoeveel km's je fietst, hoe hard je rent. Hij houft dus ook bij hoeveel kcal je verbrand, en omdat mijn fitbit is gekoppeld aan m'n Myfitnesspal-account, zie ik elke dag hoeveel kcal ik netto heb verbrand (of erbij heb gevreten, maar dat komt gelukkig nooit voor ;)

Geen idee wat Fatsecret doet?
Feitelijk doet hij wat myfitnesspal ook doet.
Je kunt je eten bijhouden, incl scannen van streepjescodes van je eten.
Ook kun je er je activiteit in registereren.

Maar ik heb geen hartslagmeter of iets. Tenminste nog niet.
Dan hoef ik er verder niet naar te kijken.

Maar een lekker spiegeleitje. Heb nu al trek :P
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 6 juni 2016 @ 10:09:13 #162
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162782335
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mensen zijn hier met gezonde voeding en beweging bezig vanuit het oogpunt van gewicht verliezen of op gewicht blijven. Eerst was het onderscheid zelfs dat dieettopic alleen voor mensen met écht overgewicht was. Hoe je dat doet, moet iedereen zelf weten. Maar als je antwoord wil op glutenvrije dilemma's of wil weten wat het beste dieet is als je een of andere aandoening hebt, zit je hier waarschijnlijk niet op de juiste plek.

Persoonlijk vind ik dat soort dingen overigens wel boeiend, maar de kans dat hier mensen zitten met hetzelfde probleem is niet zo groot.
Juist dáárom die mensen niet afstoten met een "Vraag het maar ergens anders".
Wat zijn je motieven, plannen, vertel er wat meer over...

Ik probeer niets te redefinieren, maar ik vind dat soort dingen ook interessant en zou daar juist wel meer van lezen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162782347
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:08 schreef avotar het volgende:

[..]

Feitelijk doet hij wat myfitnesspal ook doet.
Je kunt je eten bijhouden, incl scannen van streepjescodes van je eten.
Ook kun je er je activiteit in registereren.

Maar ik heb geen hartslagmeter of iets. Tenminste nog niet.
Dan hoef ik er verder niet naar te kijken.

Maar een lekker spiegeleitje. Heb nu al trek :P
Zelfde dan, ja

Ik ook! Moet later eerst nog naar huis á 45 min rijden :'(

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb dit hele seizoen nog geen asperges gegeten... Bijzonder, normaal verslind ik ze. Heb er op de een of andere manier steeds geen zin in of het komt er niet van. Vreemd en jammer, want er zitten amper kcals in.

Ik eet vandaag dit:

O: 4 maïsboterhammen (de laatste vier van het brood, kleintjes dus) met aardbeien en in totaal 2 theelepels suiker.
Ik las aardbeienjam en vroeg me af waarom je daar nog 2 theelepels suiker overheen gooit :')
  maandag 6 juni 2016 @ 10:12:46 #164
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162782404
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:08 schreef avotar het volgende:

Maar ik heb geen hartslagmeter of iets. Tenminste nog niet.
Dan hoef ik er verder niet naar te kijken.

Die geven ook slechts een indicatie natuurlijk, dus als je kunt leven met jezelf zonder zo'n ding zijn ze het geld volgens mij niet echt waard.

*verstopt zich snel voor alle fitbitters.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 6 juni 2016 @ 10:14:12 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_162782429
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

vind je dat niet een beetje saai?

ik ben juist aan het zoeken om wat variatie in o, t en l te krijgen..
jij eet ook altijd hetzelfde toch :P

Nee, vind ik niet saai. Het is doordacht, gebalanceerd en low effort. Variatie doe ik wel in het weekend ;)
disclaimer
pi_162782446
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:09 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Juist dáárom die mensen niet afstoten met een "Vraag het maar ergens anders".
Wat zijn je motieven, plannen, vertel er wat meer over...

Ik probeer niets te redefinieren, maar ik vind dat soort dingen ook interessant en zou daar juist wel meer van lezen.
Daarin verschillen we dan van mening. Want hoewel ik het wel interessant vind, sluit het hier totaal niet aan. Ik vind een veganistisch dieet boeiend, maar als iemand wil weten welke veganistische kaas wel lekker is, kunnen ze beter tussen een groep veganisten zitten.
pi_162782484
Mijn eten is vandaag erg origineel, maar dat is puur omdat ik wat restjes op wil maken. :') Gisteren eten besteld omdat de pulled pork nog veel langer nodig had. Uiteindelijk totaal 8 uur. Dus we hadden Hongaars. Mijn ontbijt was een klein restje met wat noodles en runderstoof, mijn lunch is straks een restje goulashsoep. :')

Mijn avondeten een salade met pulled pork. :9
  maandag 6 juni 2016 @ 10:20:32 #168
217702 Lonaa
Honger!
pi_162782556
Spuit11: Ik sluit mij bij Rauw aan.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 6 juni 2016 @ 10:22:02 #169
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162782587
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:12 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die geven ook slechts een indicatie natuurlijk, dus als je kunt leven met jezelf zonder zo'n ding zijn ze het geld volgens mij niet echt waard.

*verstopt zich snel voor alle fitbitters.
Ik snap het idee wel.
Ik merk aan mezelf dat ik een enorme secret eater ben.
Hoe ik erbij kom mezelf zo voor de gek te houden snap ik ook niet, maar feit is dat ik het wel doe.

Sommige dingen kunnen helpen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162782614
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:22 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik snap het idee wel.
Ik merk aan mezelf dat ik een enorme secret eater ben.
Hoe ik erbij kom mezelf zo voor de gek te houden snap ik ook niet, maar feit is dat ik het wel doe.

Sommige dingen kunnen helpen.
Maar een fitbit zegt niets over eten. Alleen bewegen ;) (al kan het trouwens wel, en koppel ik het ook aan MFP) Voor mij is het een handig ding. Sowieso als horloge, maar ook als motivator. Ik ga toch proberen alles in 'het groen' te krijgen terwijl ik anders liever lui dan moe ben doorgaans :D
pi_162782659
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
O:300 ml alpro yoghurt
L: 50 gr cherry tomaatjes, 1 bosuitje, 30 ml tomatensap, scheutje ketjap, 75 gr sla, 75 gr rosbief
D: 150 gr tartaar, 200 gr broccoli

Geen sport vandaag, dikke open blaar onder m'n voet. Misschien stukje fietsen ofzo, wou eigenlijk sporten, maar morgen PT, dus doe vandaag maar even rustig aan dat ik morgen volle bak kan gaan.
:s) das dan ongeveer 1/3 van één dag van een gezond laag calorisch dieet :s)

Sorry, ik zal er over ophouden, ik vind het knap dat je het volhoudt, en dom tegelijkertijd.. :@ Ik moet echt huilen van die lijstjes die duidelijk gemaakt zijn door iemand met een gruwelijke hekel aan eten.. :X :|W
  maandag 6 juni 2016 @ 10:29:35 #172
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162782734
Half kilootje erbij in t weekend. Nog onder de 75, en zaterdag was zeg maar relatief alcohol, en gisteren veel te weinig stappen.

Mijn vrouw wilde gisteren per se naar de Riviera Maison outlet store in Almere, want we waren toch al in Amsterdam (Adele zaterdagavond was echt geweldig trouwens. Niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen). Jezus, wat was dat een tegenvaller. Daar staat dus echt alleen de onverkoopbare (vaak beschadigde) rotzooi, in een winkel die op de website echt huge lijkt maar in werkelijkheid echt superklein is.

Ik vond Almere al een waardeloze kutstad. Dat is er niet beter op geworden.

Lijstje volgt zodra ik weet wat de lunch te bieden heeft vandaag.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162782819
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
O:300 ml alpro yoghurt
L: 50 gr cherry tomaatjes, 1 bosuitje, 30 ml tomatensap, scheutje ketjap, 75 gr sla, 75 gr rosbief
D: 150 gr tartaar, 200 gr broccoli

Geen sport vandaag, dikke open blaar onder m'n voet. Misschien stukje fietsen ofzo, wou eigenlijk sporten, maar morgen PT, dus doe vandaag maar even rustig aan dat ik morgen volle bak kan gaan.
Je faalt. Echt. Dik. En die PT van je ook.
Ja doei.
  maandag 6 juni 2016 @ 10:36:40 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_162782872
Ik telde de kcal nog even op het lijstje van Pp maar zelfs als je de tartaar in een dikke laag boter bakt kom ik aan maximaal 600 kcal.

Tenzij je de boter daarna opdrinkt.
disclaimer
  maandag 6 juni 2016 @ 10:37:11 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_162782880
Oh en riviera maison :'(
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')