abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 juni 2016 @ 16:42:36 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_162946897
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:15 schreef showtimer het volgende:
Twee jinx TT's achter elkaar :N

Bedankt Mani :{w
Lekker voor je.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162947024
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:42 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lekker voor je.
ben maar trots op jezelf
  zondag 12 juni 2016 @ 21:00:57 #228
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_162956689
Ik had de doorsteekroutes en kijkpunten al zo goed als klaar om vandaag met de motor naar Keulen te gaan voor de jubileumeditie (100e keer!!!) van Rundum Köln. Helaas waren de weersverwachtingen niet zo heel gunstig.
Aangezien ik met een kennis al langer met het idee liep om eens een dagje Keulen te doen, heb ik maar gelijk het nuttige met het aangename gecombineerd.
Helaas door wat miscommunicatie zelf naar de rand van keulen kunnen rijden om vanaf daar op een P+R plek de tram te pakken.
Helaas ging deze maar om het uur op zondagmorgen waardoor ik eigenlijk net te laat voor de start was.
Desondanks nog enkele foto's weten te maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net efkes anges
  zondag 12 juni 2016 @ 21:09:38 #229
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162957186
It’s that time again. Iets eerder dan normaal, maar vanaf morgen is het weer zo ver. Met een individuele tijdrit van 13,5 kilometer in de straten van Cartagena begint de 66e editie van de Vuelta a Colombia. Dit keer telt het rondje dertien etappes, waar het feest eindigt op 26 juni in Tunja. U weet wel, de plek waar in 1995 het mooiste wereldkampioen ooit werd gehouden.

De Vuelta zal in 2016 precies 1688,7 kilometers tellen, waarin het rondje door twaalf departementen trekt. Helaas gaat het in financieel opzicht niet heel best met de Vuelta en nagenoeg elke etappe hebben we in het verleden al eens gezien. Dan is het er nog het grootste kritiekpunt: er zitten nauwelijks echte bergritten in het parcours.

Colombia staat als wielerland bekend om zijn klimmers. Daar heeft het altijd bekend om gestaan. Van Cochise, tot Lucho en nu Quintana. De weg gaat drie meter omhoog en ze vertrekken. Het doet de organisatie blijkbaar niets. De kans is zo’n 100% dat het klassement beslist gaat worden in de tijdrit van etappe 6 (32km). Babyface Sevilla wrijft al in zijn handjes. De vierde eindzege op rij kan niet meer missen.

Parcours:
1ª etapa: Cartagena – Cartagena / 13,5 km


2ª etapa: Cartagena – Montes de Maria / 129,5 km


3ª etapa: Sincelejo – Monteria / 145 km


4ª etapa: Montería – Caucasia / 119 km


5ª etapa: Yarumal – Alto de Las Palmas / 195 km


6ª etapa: Medellín – Bello / 32 km


7ª etapa: Caldas – Manizales / 171,5 km


8ª etapa: Manizales – Santa Rosa de Cabal / 167 km


9ª etapa: Pereira – Cali / 216,5 km


10ª etapa: Buga – Salento / 167,5 km


11ª etapa: Salento – Juntas / 127,5 km


12ª Ibagué – El Romeral / 169 km


13ª etapa: Sopó – Tunja / 186,5 km


Deelnemerslijst:
https://drive.google.com/(...)Vk/view?pref=2&pli=1

EPM: EPM is een beetje het Sky van Colombia. Sevilla beschikt over een geweldige ploeg. Als je Duarte, Suarez, Roldan en Beltran als knechten hebt, hoef je je geen zorgen te maken. Duarte is weer volledig tot leven gekomen en winst zelfs eindklassementen. Mocht het op de een of andere manier misgaan voor Sevilla (laten we het hopen), dan zou Duarte net zo goed de Vuelta kunnen winnen.

Manzana Postobon: De frisdrank ploeg, maar tevens een ploeg vol Goden. Ze zijn dit jaar weer veelvuldig in Europa te vinden, met succes. Molano won een rit in Madrid en Reyes deed goed mee in l'Isard. Bovendien moet voor de kopman het echte werk nog komen: Hernan Aguirre gaat meedoen in Valle d'Aosta. Be afraid. Be very afraid.

Hernan Aguirre beleefde hier vorig jaar zijn doorbraak, door 9e te worden in het eindklassement. Dat klinkt niet heel indrukwekkend, maar de Vuelta is geen ronde voor tieners. Vraag maar aan Quintana, Chaves, Betancur. Ik denk dat Quintana de beste uitslag neerzette door 87e te worden of zo. Enkel Sergio Henao slaagde erin om als jong veulen met de besten omhoog te gaan. Hij wist zelfs de ronde te winnen toen hij een jaar of 22 was.

Movistar: Afgelopen Giro ging het vaak over ''de vulkaan'', maar helaas wel over de verkeerde. Er is namelijk maar een vulkaan en dat is niet Andrey Amador. Dat is Oscar Soliz, een absolute legende uit Bolivia. In de voetbalwereld wordt La Paz gevreesd vanwege de hoogte, maar daar waar Soliz vandaan komt is het nog wat erger. Soliz komt uit Villazón, dat ligt op ruim 3500 meter boven zeeniveau. Veel plezier met ademen.

Carnaval de Pollo Coyote Store: Wat een leuke naam voor een ploeg. De sponsor is een winkel waar je je eigen wolf kunt kopen. Ik heb eigenlijk niets te vertellen over deze ploeg, op een ding na: Jose. Humberto. Rujano.

Team Sonora: Klik hier!

Team Jamis: Ja, de Yanks mogen meedoen. Met reden. Acevedo is verlost van Vaughters en hij kan weer fietsen. Helaas kon hij zijn kunsten niet tonen in California, maar mag hij dat hier goedmaken. Acevedo is weer tot leven gekomen op het oude nest. Bovendien krijgt hij hulp van ene Brayan Sanchez. Een jonge Colombiaan van 22 die dit seizoen ook al heel aardige dingen heeft laten zien.

Team Rwanda: Lol.

Alle SUB23:
Aldemar Reyes, Wilmar Paredes, Sebastian Molano, Felipe Osorio, Hernan Aguirre (Manzana Postobon); Juan Carrero, Steven Cuesta, Jonathan Bohorquez (Indeportes-IMRD); Carlos Vargas (Autolarte-Postal); Andres Penagos, Nitor Devia, Pablo Taborda, Jeferson Calderon (FF-AA-EJERCITO); Andres Guzman, Johan Ricon (Sogamoso-Argos); Wilmar Castro, Johnathan Cadena, Rafael Hernandez, Nicolas Camargo, Juan Carlos Samudio (IMRD CHIA); Johan Colon, Edgar Tique (Carnaval de Pollo Coyote Store); German Santoya, Pablo Patiño, Esteban Ospina, Jose Gonzalez (Bolivar si Avanza); Brayan Sanchez (Team Jamis); Samuel Mugisha, Joseph Areruya, Jean Claude Uwizeye (Team Rwanda)

Groetjes.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 12 juni 2016 @ 22:21:09 #230
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162961214
Weer een goeie jinx in de TT trouwens.
in a crowd you lose humanity
  zondag 12 juni 2016 @ 23:00:24 #231
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_162963001
[Wielrennen] #237 - Met Dumoulin als OS winnaar! *O*
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:13:25 #232
14505 OProg
A Life in Music
pi_162965225
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[Wielrennen] #237 - Met Dumoulin als OS winnaar! *O*
:D :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 13 juni 2016 @ 08:28:06 #233
56724 Wombcat
rent wiel
pi_162967834
Phillippe Gilbert :P
in a crowd you lose humanity
pi_162968854
Waarom krijgen we geen update over de mankementen van Gesink na z'n val?
pi_162969566
TLJ staat inmiddels op 7 zeges: 5x Groenewegen, 2x Roglic. Beide zijn nieuwe aankopen, en je kunt je afvragen of de ploeg zonder die twee al iets gewonnen had dit jaar. Eigenlijk verbloemen die twee een beetje dat de renners die gebleven zijn niet echt een vergelijkbare stap hebben gezet. Qua begeleiding lijken veel van de jongere renners toch niet echt beter te worden. Wat me eigenlijk het meest dwarszit is het feit dat fantastische renners als Kelderman en Vanmarcke zo weinig winnen. Als je kunt tijdrijden en klimmen als Kelderman, en ook nog redelijk kunt aankomen, dan moet je met een wat andere koersstrategie toch elk jaar een handvol zeges kunnen pakken? En dat Vanmarcke nog geen monument heeft, is nog tot daar aan toe (hij moet toch eigenlijk solo aankomen in Roubaix, en dat is niet makkelijk), maar als je ziet hoe sterk hij in het voorjaar is, dan moet hij toch elders in het jaar wel ergens kunnen scoren in een kleiner rondje? Om over Hofland nog maar te zwijgen.

Verder niet bedoeld als TLJ-afzeikpost, ik weet dat ze een klein budget hebben, en dat je van het merendeel van de renners niet hoeft te verwachten dat ze iets gaan winnen. En als Kruijswijk de Giro had gewonnen, was het waarschijnlijk helemaal hosanna geweest. Maar buiten het goede presteren van Kruijswijk en die twee topaankopen om, is het eigenlijk weer heel matig jaar voor de ploeg.
Demain, on roule
pi_162969804
Dat ben ik wel met je eens. Van Hofland had je wel mogen verwachten dat hij een stap zou zetten.

Kelderman en Gesink hebben nog niets laten zien.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:38:04 #237
40566 Ericr
Livewrong
pi_162969963
Terwijl het dus wel kan als je kijkt naar Kruijswijk. Dan ligt het toch ook aan de beperkingen van de renners zelf dat ze geen stappen meer maken.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:48:17 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_162971757
Van de Facebook-pagina

Update Robert Gesink

De medische staf geeft aan dat hij een hoofdtrauma heeft zonder complicaties en diverse schaafwonden. Het herstel wordt dag per dag geëvalueerd richting de Tour de France.

Veel beterschap Robert!

Lees meer: http://po.st/3yrm4f

++++

Update Robert Gesink

The medical staff indicates that he has a head trauma without complications and several abrasions. The recovery is evaluated day by day towards the Tour de France.

Get well soon Robert!

Read more: http://po.st/FzUF61
pi_162971925
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:20 schreef Mykonos het volgende:
TLJ staat inmiddels op 7 zeges: 5x Groenewegen, 2x Roglic. Beide zijn nieuwe aankopen, en je kunt je afvragen of de ploeg zonder die twee al iets gewonnen had dit jaar. Eigenlijk verbloemen die twee een beetje dat de renners die gebleven zijn niet echt een vergelijkbare stap hebben gezet. Qua begeleiding lijken veel van de jongere renners toch niet echt beter te worden. Wat me eigenlijk het meest dwarszit is het feit dat fantastische renners als Kelderman en Vanmarcke zo weinig winnen. Als je kunt tijdrijden en klimmen als Kelderman, en ook nog redelijk kunt aankomen, dan moet je met een wat andere koersstrategie toch elk jaar een handvol zeges kunnen pakken? En dat Vanmarcke nog geen monument heeft, is nog tot daar aan toe (hij moet toch eigenlijk solo aankomen in Roubaix, en dat is niet makkelijk), maar als je ziet hoe sterk hij in het voorjaar is, dan moet hij toch elders in het jaar wel ergens kunnen scoren in een kleiner rondje? Om over Hofland nog maar te zwijgen.

Verder niet bedoeld als TLJ-afzeikpost, ik weet dat ze een klein budget hebben, en dat je van het merendeel van de renners niet hoeft te verwachten dat ze iets gaan winnen. En als Kruijswijk de Giro had gewonnen, was het waarschijnlijk helemaal hosanna geweest. Maar buiten het goede presteren van Kruijswijk en die twee topaankopen om, is het eigenlijk weer heel matig jaar voor de ploeg.
Heeft deels ook gewoon te maken met de beperkingen van de renners, zoals Ericr al zegt. Gewoon niet goed genoeg, blijkt achteraf. Zoals nu bij Hofland ook blijkt. Sinds 2014 niet meer beter geworden en dat is een trieste constatering. Ik vind overigens wel dat Roosen een hele goede stap maakt dit jaar, zowel in de klassiekers als in zijn rol in de sprinttrein. Maar verder is het buiten hem, Groenewegen, Kruijswijk, Roglic en Vanmarcke inderdaad wat matigjes.

Een keer goed doorselecteren volgend jaar zou niet slecht zijn. Er zijn er nogal een hoop met een aflopend contract. Het probleem is echter dat de kans groot is dat Vanmarcke en Kruijswijk ook vertrekken na dit jaar. Dan hou je al helemaal weinig meer over.
pi_162973049
Het is toch ook typisch dat ze na al die jaren nog geen afscheid hebben genomen van Paul Martens
  maandag 13 juni 2016 @ 12:47:44 #241
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162973158
Kruijswijk heeft gewoon prima gepresteerd hoor, die is vooruitgegaan. Vanmarcke mag je wel wat meer verwachten in voorjaar ja, ik denk dat het toch ontbreekt aan juiste knechten. Toch net wat langer uit wind houden, net wat langer mee kunnen bergop.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:23:54 #242
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162981166
Put these foolish ambitions to rest.
pi_162981726
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kruijswijk heeft gewoon prima gepresteerd hoor, die is vooruitgegaan. Vanmarcke mag je wel wat meer verwachten in voorjaar ja, ik denk dat het toch ontbreekt aan juiste knechten. Toch net wat langer uit wind houden, net wat langer mee kunnen bergop.
Vanmarcke heeft met een tweede, derde en vierde plaats in de drie belangrijkste voorjaarsklassiekers gewoon prima gepresteerd. Goed, hij wint niet, maar je hebt ook met een Peter Sagan te maken bijvoorbeeld.
pi_162982302
Met alle respect voor Sep in de voorjaarsklassiekers maar toch snap ik niet waarom ie zo hoog staat op de UCI ranglijst, ook zo'n Sergio Henao bv :') die zie je sowieso bijna niet rijden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 juni 2016 @ 18:59:35 #245
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162982355
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef TLC het volgende:
Met alle respect voor Sep in de voorjaarsklassiekers maar toch snap ik niet waarom ie zo hoog staat op de UCI ranglijst, ook zo'n Sergio Henao bv :') die zie je sowieso bijna niet rijden.
Lol.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 19:11:32 #246
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_162982850
Ah, Babyface heeft alweer gewonnen in Colombia. Het wordt weer zo'n editie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:17:40 #248
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_163026883
Vandaag ook weer wielrennen op de Nederlandse wegen.
De Ster ZLM toer/ GP Jan van Heeswijk.
Net efkes anges
pi_163027122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag ook weer wielrennen op de Nederlandse wegen.
De Ster ZLM toer/ GP Jan van Heeswijk.
We beginnen vanavond weer met een tijdrit van 6.4km. Nederlandse kanshebbers met Terpstra en Van Emden, maar ze zullen zware concurrentie krijgen van het BMC-blok Bohli, Küng en Phinney.
Demain, on roule
pi_163027319
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:30 schreef Mykonos het volgende:

[..]

We beginnen vanavond weer met een tijdrit van 6.4km. Nederlandse kanshebbers met Terpstra en Van Emden, maar ze zullen zware concurrentie krijgen van het BMC-blok Bohli, Küng en Phinney.
En Kittel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')