abonnement Unibet Coolblue
pi_165115564
TCL en Trijn waren november. Douwe was eigenlijk later gepland
pi_165116721
Als het die drie mutsen worden, dan mogen ze van mij wachten tot november. Hoeven we er minder lang mee bezig te zijn :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165116845
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Als het die drie mutsen worden, dan mogen ze van mij wachten tot november. Hoeven we er minder lang mee bezig te zijn :+
Ik stel voor dat ze wachten tot juni 2017 en dat ze dan huilend op TV kunnen zeggen dat iedereen ze vergeten was te vertellen dat ze naar het Songfestival hadden gemoeten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 5 september 2016 @ 22:44:06 #229
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_165116923
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:03 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
TCL en Trijn waren november. Douwe was eigenlijk later gepland
Ja maar, da's nog lang wachten! ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_165120482
quote:
8s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:32 schreef Greys het volgende:
HOE KAN JE NOU JE MOOIE BEKKIES VOL HEBBEN MET BLABLA OVER TOTAALPAKKET ALS HET LIED VAN ZO WEINIG BELANG IS VOOR JE. HET LIED IS HET BELANGRIJKSTE INGREDIËNT VAN JE TOTAALPAKKET, DOZEN!

Zo. Dat lucht op.
Och, als je naar de winnaars van de laatste 3 jaar kijkt? Een travestiet met een baard en een heks uit Oekraine bijvoorbeeld? Misschien moeten ze eens een politieke boodschap in hun lied stoppen, natuurlijk niet al te opzichtig, want dan grijpt het ESF natuurlijk wel in. Gewoon lekker Putin bashen, schijnt het goed te doen de laatste paar jaren. Misschien in de regenboog jurkjes van K3? Schijnt bij een bepaalde groep het goed te doen

De meiden van O'G3ne hebben het in het artikel duidelijk over het totaalplaatje dat moet kloppen. Dat niemand hier, behalve ik, daar uit opmaak dat daar ook een mooie compositie bijhoort, ligt meer aan jullie selectief lezen en vooringenomenheid dan aan de meiden van O'G3ne zelf. Nergens in het artikel staat te lezen dat het lied bij het ESF onbelangrijk zou zijn. Dat maken sommigen hier zelf van. Bij sommige lieden hier is kennelijk het enige goede wat de vrouwen van O'G3ne morgen zouden kunnen/mogen doen is gelijktijdig sterven.

O'G3ne legde in TVOH een foutloos parcours af met steeds weer prachtig gezang en harmonieen. Uitzonderlijk dat we zulk talent in Nederland hebben. Absurd dat zulk talent hier tot de grond toe wordt afgebroken. Erg jammer voor de vrouwen van O'G3ne dat ze in Nederland zijn geboren. Het land van kleingeestigheid

[ Bericht 4% gewijzigd door WhiteBeard op 06-09-2016 05:20:51 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_165121465
Een dagje verder... Is Tessa al bevestigt om naar het ESF te gaan :7 ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 september 2016 @ 09:02:21 #232
163650 Greys
pi_165121559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 04:47 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Och, als je naar de winnaars van de laatste 3 jaar kijkt? Een travestiet met een baard en een heks uit Oekraine bijvoorbeeld? Misschien moeten ze eens een politieke boodschap in hun lied stoppen, natuurlijk niet al te opzichtig, want dan grijpt het ESF natuurlijk wel in. Gewoon lekker Putin bashen, schijnt het goed te doen de laatste paar jaren. Misschien in de regenboog jurkjes van K3? Schijnt bij een bepaalde groep het goed te doen

De meiden van O'G3ne hebben het in het artikel duidelijk over het totaalplaatje dat moet kloppen. Dat niemand hier, behalve ik, daar uit opmaak dat daar ook een mooie compositie bijhoort, ligt meer aan jullie selectief lezen en vooringenomenheid dan aan de meiden van O'G3ne zelf. Nergens in het artikel staat te lezen dat het lied bij het ESF onbelangrijk zou zijn. Dat maken sommigen hier zelf van. Bij sommige lieden hier is kennelijk het enige goede wat de vrouwen van O'G3ne morgen zouden kunnen/mogen doen is gelijktijdig sterven.

O'G3ne legde in TVOH een foutloos parcours af met steeds weer prachtig gezang en harmonieen. Uitzonderlijk dat we zulk talent in Nederland hebben. Absurd dat zulk talent hier tot de grond toe wordt afgebroken. Erg jammer voor de vrouwen van O'G3ne dat ze in Nederland zijn geboren. Het land van kleingeestigheid
Dat laatste, hoe kom je daar nou toch bij? :D Ze hebben toch fans en goedlopende theatershows? Wat nou jammer dat ze in Nederland zijn geboren..
En die theatershows doen ze uitstekend. Vind zelfs ik. Echter, dat zijn voor 99 procent covers. Ik weet niet hoe ik je nog vriendelijk aan je verstand moet peuteren dat je daarmee niet op het ESF mag verschijnen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165121663
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef iBenny het volgende:
Een dagje verder... Is Tessa al bevestigt om naar het ESF te gaan :7 ?
Kent Jan Smit haar wel?

Van mij mag ze gaan :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 september 2016 @ 09:17:21 #234
163650 Greys
pi_165121774
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef iBenny het volgende:
Een dagje verder... Is Tessa al bevestigt om naar het ESF te gaan :7 ?
Tessa wie? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:19:47 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_165121801
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Tessa wie? :@
Friends don't let friends remain beardless...
pi_165124816
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste, hoe kom je daar nou toch bij? :D Ze hebben toch fans en goedlopende theatershows? Wat nou jammer dat ze in Nederland zijn geboren..
En die theatershows doen ze uitstekend. Vind zelfs ik. Echter, dat zijn voor 99 procent covers. Ik weet niet hoe ik je nog vriendelijk aan je verstand moet peuteren dat je daarmee niet op het ESF mag verschijnen :)
En wie zegt dat ze daarmee op het het ESF zouden verschijnen? Die meiden weten heus wel dat het een nieuw lied moet zijn. Jongens jongens toch. En daar waar ze zeggen dat het lied er wel komt bedoelen ze dat ze tijd genoeg hebben om voor het ESF er met een totaalplaatje te komen.

Met de kleingeestigheid van Nederland bedoel ik dat er na het foutloze prachtige parcours van O'G3ne in TVOH er kennelijk geen componisten (m/v) zijn die er in slagen om van zulk uitzonderlijk talent een hitmachine te maken. O'G3ne is duidelijk een maatje te groot voor de middelmatigheid qua zang in Nederland voor de meeste componisten. Het is bedroevend gesteld met Nederland als je zo'n groep bijna louter covers laat zingen.

Jammer ook dat ze kennelijk niet over een rijke pa beschikken. Hier in Belgie werd jaren geleden Natalia tweede bij Idols. Een geweldige zangeres. Had gelukkig een rijke pa waar componisten wel op afkwamen. Die componeerden de ene na de andere hit voor haar. Die hits zorgden dan weer voor volle Lotto Arena's en andere zalen in Belgie

[ Bericht 5% gewijzigd door WhiteBeard op 06-09-2016 12:37:20 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Vis een optie? dinsdag 6 september 2016 @ 12:35:25 #237
70532 loveli
N
pi_165124890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:30 schreef WhiteBeard het volgende:
En daar waar ze zeggen dat het lied er wel komt bedoelen ze dat ze tijd genoeg hebben om voor het ESF er met een totaalplaatje te komen.
:Y Net als Tijntje.
quote:
Met de kleingeestigheid van Nederland bedoel ik dat er na het foutloze prachtige parcours van O'G3ne in TVOH er kennelijk geen componisten (m/v) zijn die er in slagen om van zulk uitzonderlijk talent een hitmachine te maken. O'G3ne is duidelijk een maatje te groot voor de middelmatigheid qua zang in Nederland voor de meeste componisten. Het is bedroevend gesteld met Nederland als je zo'n groep bijna louter covers laat zingen
Ze kiezen er toch zelf voor om die covers te zingen? Of worden ze gedwongen?
crap in = crap out
pi_165124972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:35 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y Net als Tijntje.

Het lied van Laura Tersago What's The Pressure werd hier in Belgie pas in januari bekend. Tijd zat voor een goed lied en presentatie
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 september 2016 @ 13:09:46 #239
163650 Greys
pi_165125426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Met de kleingeestigheid van Nederland bedoel ik dat er na het foutloze prachtige parcours van O'G3ne in TVOH er kennelijk geen componisten (m/v) zijn die er in slagen om van zulk uitzonderlijk talent een hitmachine te maken. O'G3ne is duidelijk een maatje te groot voor de middelmatigheid qua zang in Nederland voor de meeste componisten. Het is bedroevend gesteld met Nederland als je zo'n groep bijna louter covers laat zingen.
Maar mop, ze kiezen er zelf voor om die covers te zingen... Ze blijven roepen dat hun-vader-de-componist binnen één dag de hit (?) Magic had geschreven destijds, maar er is daarna kennelijk niets meer uit zijn componistenvingers gekomen. Dat mag ik toch zonde en enigszins dom vinden? Ze blijven zelf kiezen voor covers, ze hebben nota bene hun vader waar ze steeds maar over opscheppen maar WAAROM DAN NOG STEEDS DIE COVERS :D

Als ze al die tijd al naar het songfestival willen, ze riepen het vorig jaar ook al, had dan gezorgd dat er inmiddels al lang een heel goed liedje geschreven was door pa... Dan hadden ze nu veel meer poten om op te staan en had AVROTROS moeilijk om ze heen gekund.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:15:24 #240
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_165125551
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef iBenny het volgende:
Een dagje verder... Is Tessa al bevestigt om naar het ESF te gaan :7 ?
Tessa Boomkamp?, Tessa Furman?, Tessa Kinnaer?, Tessa de Jong?, Tessa van Tol?, Tessa Lamers?
Of gewoon allemaal als sextet? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Vis een optie? dinsdag 6 september 2016 @ 13:18:46 #241
70532 loveli
N
pi_165125605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Tessa Boomkamp?, Tessa Furman?, Tessa Kinnaer?, Tessa de Jong?, Tessa van Tol?, Tessa Lamers?
Of gewoon allemaal als sextet? :P
De 6T's.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 september 2016 @ 13:19:26 #242
163650 Greys
pi_165125611
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165125713
En Magic was natuurlijk al een wanstaltig nummer. Als dat het toppunt van zijn schrijverskwaliteiten moet zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 september 2016 @ 13:40:18 #244
163650 Greys
pi_165125917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:25 schreef Fascination het volgende:
En Magic was natuurlijk al een wanstaltig nummer. Als dat het toppunt van zijn schrijverskwaliteiten moet zijn.
Ja. Eens. Maar dat liet ik uit beleefdheid nog maar even buiten beschouwing.
Ze vertrouwen veel te veel op pa. Die had al lang die ESF hit klaar moeten hebben natuurlijk in die honderdachtentwintig jaar (zo voelt het) dat ze al roepen dat zij willen gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:16:33 #245
22273 Dizer
Save the beard!
pi_165127460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Eens. Maar dat liet ik uit beleefdheid nog maar even buiten beschouwing.
Ze vertrouwen veel te veel op pa. Die had al lang die ESF hit klaar moeten hebben natuurlijk in die honderdachtentwintig jaar (zo voelt het) dat ze al roepen dat zij willen gaan.
Ik ben een beetje klaar met Nederland aanmoedigen bij het ESF. We sturen toch bagger. Onze hoogtepunten zijn al bereikt hoor... met Anouk, Linnets en O+ Douwe Bob O+. Tenzij ze voor Dotan gaan maar dat zie ik niet snel gebeuren. De goede bands and DJ's willen er niks mee te maken hebben.

Ja hoor, ik ga lekker gewoon de homo uithangen en ik ga voor de lekkere gozer met de lekkere beat dan speel ik safe en hoef ik na afloop ook niet mezelf huilend in slaap te krijgen ;(

Alhoewel... Serge WTF ik dacht die gaat winnen... (zit nog steeds dwars)

Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 17:15:49 #246
375570 crew  Cyan9
pi_165129650
Hebben we trouwens echt een indicatie dat O'g3ne (ik schrijf het maar een keer officieel) serieus bezig is met het ESC, behalve de hele tijd roepen dat ze wel willen?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_165130127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Eens. Maar dat liet ik uit beleefdheid nog maar even buiten beschouwing.
Ze vertrouwen veel te veel op pa. Die had al lang die ESF hit klaar moeten hebben natuurlijk in die honderdachtentwintig jaar (zo voelt het) dat ze al roepen dat zij willen gaan.
Dit dus, waarom heb je überhaupt nog niks klaar als je zo graag wil en het jarenlang roept
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165130197
Oh sorry... Ik bedoelde Tessa Belinfante
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kent Jan Smit haar wel?

Van mij mag ze gaan :Y
Jan Smit kent Trijntje, Tessa werkt(e) voor/bij Trijntje
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2016 @ 19:30:41 #249
368283 ato
pi_165132300
Zij willen geen afstand doen van hun vader als schrijver etc.

Laten ze dat maar eerst doen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2016 @ 12:37:48 #250
368283 ato
pi_165149023
Petje af voor Waylon, hij heeft een goed liedje geschreven voor Jeroen van koningsbruggen.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')