abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 juni 2016 @ 19:22:33 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_162699625

Welkom bij het Roland Garros 2016 topic op FOK! Hier bespreken we de Franse Open kampioenschappen op het gravel van Roland Garros. Zowel de vrouwenpartijen als de mannenpartijen zullen in dit topic worden besproken.

Veel Plezier bij Roland Garros!


Wanneer: 22 mei-5 juni
Officiële site: Klik
Speelschema per dag: Klik
Lotingen: Klik
Live scores: Klik
Officiële app: Klik

TV:
-Nederland 1 (met o.a. Jan Roelfs!)
-Sporza (Één/Canvas)
-Eurosport






Poll: Wie wint Roland Garros 2016?
Novak Djokovic
Rafael Nadal
Andy Murray
Stan Wawrinka
Roger Federer
Kei Nishikori
Dominic Thiem
Gael Monfils
Nick Kyrgios
Robin Haase
Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie wint Roland Garros 2016?
Serena Williams
Victoria Azarenka
Simona Halep
Garbine Muguruza
Angelique Kerber
Petra Kvitova
Carla Suarez Navarro
Timea Bacsinszky
Madison Keys
Kiki Bertens
Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Allez!
pi_162699779
Ik hoop het niet natuurlijk maar ik denk dat het sprookje morgen wel uit is.

Vraag me trouwens ook af of ze volgende week in Rosmalen gaat starten, rust lijkt me beter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162699805
Brenda in Florida. Lekker daar. Jammer dat ze altijd service-volley speelde. Die kreeg van alles rechts en links van haar heen. Ze had een snoeiharde service en lange benen. Die had meer successen behaald als baseliner
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Forum Admin / PR donderdag 2 juni 2016 @ 19:32:56 #4
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_162699850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop het niet natuurlijk maar ik denk dat het sprookje morgen wel uit is.

Vraag me trouwens ook af of ze volgende week in Rosmalen gaat starten, rust lijkt me beter
Ach, na Rosmalen heeft ze nog minimaal twee weken om te doen waar ze zin in heeft.
pi_162699912
Morgen Bertens om 13.00 op Chatrier.
pi_162699989
RTL alweer gelijk een kop met 'HISTORISCH'.

Wat heeft deze natie toch een vervelende, Engelse sportbeleving gekregen. Alles ophemelen wat even presteert en alles de kop afsnijden wat even tegenvalt.

We hebben dringend echte successen nodig.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:41:29 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162700026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:39 schreef N.i.c.k het volgende:
RTL alweer gelijk een kop met 'HISTORISCH'.

Wat heeft deze natie toch een vervelende, Engelse sportbeleving gekregen. Alles ophemelen wat even presteert en alles de kop afsnijden wat even tegenvalt.

We hebben dringend echte successen nodig.
Dit is geen succes of hoe zie jij dit? Voor eerst in jaren komt er een Nederland(se)(er) ver in een Grand Slam. We hebben hier en in ander topic al zoveel mensen bespot dat dit best gevierd mag worden. Bij Kiki zit er gelukkig een goede kop op en met Sluiter lijkt ze juiste klik te hebben gevonden. Hier heb ik er wel vertrouwen in.

Dat zou ik niet hebben als Haase of Thiemooow de kwartfinale hadden gehaald
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:46:15 #8
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_162700121
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit is geen succes of hoe zie jij dit? Voor eerst in jaren komt er een Nederland(se)(er) ver in een Grand Slam. We hebben hier en in ander topic al zoveel mensen bespot dat dit best gevierd mag worden. Bij Kiki zit er gelukkig een goede kop op en met Sluiter lijkt ze juiste klik te hebben gevonden. Hier heb ik er wel vertrouwen in.

Dat zou ik niet hebben als Haase of Thiemooow de kwartfinale hadden gehaald
Inderdaad, dit is zeker een succes :). Zeer knappe prestatie.

Als ze niet zoveel last van haar kuit had dan zou ze het toernooi kunnen winnen.
pi_162700129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit is geen succes of hoe zie jij dit? Voor eerst in jaren komt er een Nederland(se)(er) ver in een Grand Slam. We hebben hier en in ander topic al zoveel mensen bespot dat dit best gevierd mag worden. Bij Kiki zit er gelukkig een goede kop op en met Sluiter lijkt ze juiste klik te hebben gevonden. Hier heb ik er wel vertrouwen in.

Dat zou ik niet hebben als Haase of Thiemooow de kwartfinale hadden gehaald
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik persoonlijk vind het fantastisch en ontzettend knap hoe ze de potten binnensleept.

Maar ik heb het over de berichtgeving, en hoe hyper erover gedaan wordt.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:47:52 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162700156
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:46 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik persoonlijk vind het fantastisch en ontzettend knap hoe ze de potten binnensleept.

Maar ik heb het over de berichtgeving, en hoe hyper erover gedaan wordt.
Ach ja, dat zal je altijd houden. Pers springt er pas op als succes echt dichtbij is, eerder is het niet interessant. Bij Kruijswijk in Giro ging NOS ook pas ter plekke live toen hij in roze reed. Dat was ook uiterst genant, maar ja daar is NOS wel goed in.
pi_162700328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Inderdaad, dit is zeker een succes :). Zeer knappe prestatie.

Als ze niet zoveel last van haar kuit had dan zou ze het toernooi kunnen winnen.
tja als haar tegenstander in de 3de ronde normaal kon blijven serveren, was het toen al afgelopen. zo is het ook weer.
  donderdag 2 juni 2016 @ 19:58:46 #12
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_162700363
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:46 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik persoonlijk vind het fantastisch en ontzettend knap hoe ze de potten binnensleept.

Maar ik heb het over de berichtgeving, en hoe hyper erover gedaan wordt.
Het is ook heel bijzonder dat er n Nederlander de halve finale bereikt in n GS. Komt echt zelden voor. Dus de hysterie is niet geheel onterecht. - Als het Nederlands elftal met voetbal de halve finale van een WK - of zelfs EK - haalt staat het hele land op zn kop, :').
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_162700364
Ik ben vaak, eigenlijk meestal, kritisch op de NOS. Maar ik snap dat ze niet alle sport kunnen kopen + uitzenden, en vind het prima als ze dan bij succes extra geld en aandacht erin steken. Toont aan dat ze toch een beetje flexibel zijn.

Probleem is alleen dat vrijwel iedereen in vaste dienst echt pure aids is, en niet gehinderd door enige kennis van zaken
pi_162700372
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:56 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

tja als haar tegenstander in de 3de ronde normaal kon blijven serveren, was het toen al afgelopen. zo is het ook weer.
En als dat plekje op haar schildklier wel kwaadaardig was, dan had ze nu ook niet in de halve finale gestaan, maar zo kun je alles kapot relativeren.
pi_162700416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ach ja, dat zal je altijd houden. Pers springt er pas op als succes echt dichtbij is, eerder is het niet interessant. Bij Kruijswijk in Giro ging NOS ook pas ter plekke live toen hij in roze reed. Dat was ook uiterst genant, maar ja daar is NOS wel goed in.
Hoe zie jij het liever? De NOS die van +/- vijftien "grootste" sporten alle wedstrijden uitzendt?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 juni 2016 @ 20:02:41 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162700434
#werkenbijAP
AP_Sports twitterde op donderdag 02-06-2016 om 19:54:51 Unseeded Kiki Bertens of Belgium to play Serena Williams in the French Open semifinalshttps://t.co/ovDAMLa8Zu reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 2 juni 2016 @ 20:02:48 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162700436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben vaak, eigenlijk meestal, kritisch op de NOS. Maar ik snap dat ze niet alle sport kunnen kopen + uitzenden, en vind het prima als ze dan bij succes extra geld en aandacht erin steken. Toont aan dat ze toch een beetje flexibel zijn.

Probleem is alleen dat vrijwel iedereen in vaste dienst echt pure aids is, en niet gehinderd door enige kennis van zaken
Daarom ook wel fijn dat ze bij dat analyseren een paar oud-tennissers uitnodigen. Deden ze ook goed met het volleybal en waterpolo.
pi_162700443
Als de moeder van Kiki niet zo veel had gedronken tijdens het schuurfeest in '91 en het Rijswijkse voetbalteam er niet was dan stond er nu geen Nederlandse in de halve finale.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_162700599
Leuk om Wilander en Barbara eens over een Nederlandse te horen praten
pi_162700604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:03 schreef TennispeRFect het volgende:
Als de moeder van Kiki niet zo veel had gedronken tijdens het schuurfeest in '91 en het Rijswijkse voetbalteam er niet was dan stond er nu geen Nederlandse in de halve finale.
Wateringse Boys toch ;)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  donderdag 2 juni 2016 @ 20:12:28 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162700612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:02 schreef borisz het volgende:
#werkenbijAP
AP_Sports twitterde op donderdag 02-06-2016 om 19:54:51 Unseeded Kiki Bertens of Belgium to play Serena Williams in the French Open semifinalshttps://t.co/ovDAMLa8Zu reageer retweet
Misschien hebben de Belgen haar ook al geclaimd :P.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_162700621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daarom ook wel fijn dat ze bij dat analyseren een paar oud-tennissers uitnodigen. Deden ze ook goed met het volleybal en waterpolo.
Ik word er doodmoe van dat de NOS altijd alles maar wil analyseren en becommentariëren, laat gewoon de sport zien, maar wat boeit het nou dat Manon Bollegraf haar zegje doet. Voegt echt niks toe. Zeker als je er een presentator naast zet die inhoudelijk zwak is en alleen maar open deuren in trapt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 2 juni 2016 @ 20:13:28 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162700634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik word er doodmoe van dat de NOS altijd alles maar wil analyseren en becommentariëren, laat gewoon de sport zien, maar wat boeit het nou dat Manon Bollegraf haar zegje doet. Voegt echt niks toe
Dit ja. Bij de OS gaan ze vast ook weer analyseren met allerlei pipos terwijl er live sport is :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_162700683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daarom ook wel fijn dat ze bij dat analyseren een paar oud-tennissers uitnodigen. Deden ze ook goed met het volleybal en waterpolo.
Ja, dat doen ze ook goed, ook vaak bij zwemmen, shorttrack, atletiek. De ene kan het beter dan de ander, een Sedoc vond ik het zeer leuk doen, Bollegraf vandaag wellicht wat minder (niet heel aandachtig naar gekeken).
  donderdag 2 juni 2016 @ 20:16:20 #25
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162700689
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe zie jij het liever? De NOS die van +/- vijftien "grootste" sporten alle wedstrijden uitzendt?
Ja, en gewoon alles. Livestream op internet incluis. Tijdens Giro zonden ze alleen in weekend uit :') Doe het gewoon goed of doe het niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')