abonnement Unibet Coolblue
pi_162696429
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: LIF / Chronisch Psychisch Ziek Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Diconnected op 03-06-2016 13:12:32 ]
pi_162696623
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:02 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat maakt het des te dapperder dat je het doet. :*
Maar ik snap maar al te goed dat je liever wat minder dapper zou hoeven te zijn daarvoor.
(Is peuter eigenlijk jouw peuter of een oppaspeuter? Puur uit interesse :) )
Ik heb een zoon van drieënhalf :)
Een heel druk (fysiek én verbaal) mannetje, dat maakt het allemaal extra pittig. Gelukkig slaapt hij 's middags nog geregeld, zodat ik zelf ook kan liggen. Kijk op tegen de dag dat hij niet meer wil slapen 's middags ;(

Mijn ''me-time'' is al zo beperkt omdat ik regelmatig vroeg op bed lig omdat ik het anders niet trek. Slaap meestal van 2100/2130 tot 0700/08.00.
pi_162697158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb een zoon van drieënhalf :)
Een heel druk (fysiek én verbaal) mannetje, dat maakt het allemaal extra pittig. Gelukkig slaapt hij 's middags nog geregeld, zodat ik zelf ook kan liggen. Kijk op tegen de dag dat hij niet meer wil slapen 's middags ;(

Mijn ''me-time'' is al zo beperkt omdat ik regelmatig vroeg op bed lig omdat ik het anders niet trek. Slaap meestal van 2100/2130 tot 0700/08.00.
Dat lijkt me behoorlijk pittig inderdaad... heb net een weekje doorgebracht bij mijn familie in Italië met een baby van bijna 1 en een peuter van 2 en half en ik was blij wanneer hun moeders die terug kwamen ophalen. Ik had me niet kunnen inbeelden dat een dagje strand zo vermoeiend zou zijn als met zo'n koter erbij :X Pas op, ik zie ze doodgraag en ik heb er alles voor over, maar toch... Als je ze dan 's avonds niet kan teruggeven aan de mama is dat wel nog een heel ander verhaal..

Gaat ie binnenkort dan niet naar school? Hier in België gaan kinderen met 2,5 - 3 naar de kleuterschool. Moeilijk moment voor de mama's, maar wel weer wat meer me-time. (Is trouwens geen kritiek of zo...)
pi_162697200
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:46 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijk pittig inderdaad... heb net een weekje doorgebracht bij mijn familie in Italië met een baby van bijna 1 en een peuter van 2 en half en ik was blij wanneer hun moeders die terug kwamen ophalen. Ik had me niet kunnen inbeelden dat een dagje strand zo vermoeiend zou zijn als met zo'n koter erbij :X Pas op, ik zie ze doodgraag en ik heb er alles voor over, maar toch... Als je ze dan 's avonds niet kan teruggeven aan de mama is dat wel nog een heel ander verhaal..

Gaat ie binnenkort dan niet naar school? Hier in België gaan kinderen met 2,5 - 3 naar de kleuterschool. Moeilijk moment voor de mama's, maar wel weer wat meer me-time. (Is trouwens geen kritiek of zo...)
Ze moeten hier vanaf 4.
pi_162697261
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:46 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijk pittig inderdaad... heb net een weekje doorgebracht bij mijn familie in Italië met een baby van bijna 1 en een peuter van 2 en half en ik was blij wanneer hun moeders die terug kwamen ophalen. Ik had me niet kunnen inbeelden dat een dagje strand zo vermoeiend zou zijn als met zo'n koter erbij :X Pas op, ik zie ze doodgraag en ik heb er alles voor over, maar toch... Als je ze dan 's avonds niet kan teruggeven aan de mama is dat wel nog een heel ander verhaal..

Gaat ie binnenkort dan niet naar school? Hier in België gaan kinderen met 2,5 - 3 naar de kleuterschool. Moeilijk moment voor de mama's, maar wel weer wat meer me-time. (Is trouwens geen kritiek of zo...)
Haha snap ik :D Ben stiekem ook wel blij dat hij om het weekend naar z'n vader gaat. Kan ik flink uitslapen en kalm aan doen ;)

Hij gaat al anderhalf jaar 2x per week naar de kinderopvang. In eerste instantie sociaal-medische, nu meer om mij te ontlasten. Pak dan wat uurtjes extra slaap en doe op m'n gemakje het huishouden.

Vanaf 4 mogen ze hier elke dag naar school, vanaf 5 jaar moeten ze ;)
pi_162699402
Welkom MarieAlice

@ Aspergermeisje: daar stonden nog een paar tips in je rij waar ik wat aan heb. Vertrouwen en ontspannen. Dankjewel.

Fijn dat er afspraken staan Disana en Sara.

Voor alle anderen een tja weet ik wat. Iets goeds iig. Ik had een tentamen vanmiddag. Een uurtje zitten lukte redelijk, daarna ging het met de vragen maken een stuk minder. Staan, zitten, lopen en weer zitten enz enz. Hopelijk heb ik genoeg goede antwoorden.
Nu ben ik kapot.

Tot laters.
pi_162700214
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:14 schreef -sabine- het volgende:
Welkom MarieAlice

@ Aspergermeisje: daar stonden nog een paar tips in je rij waar ik wat aan heb. Vertrouwen en ontspannen. Dankjewel.

Fijn dat er afspraken staan Disana en Sara.

Voor alle anderen een tja weet ik wat. Iets goeds iig. Ik had een tentamen vanmiddag. Een uurtje zitten lukte redelijk, daarna ging het met de vragen maken een stuk minder. Staan, zitten, lopen en weer zitten enz enz. Hopelijk heb ik genoeg goede antwoorden.
Nu ben ik kapot.

Tot laters.
Knap hoor! Je doet het toch maar even :Y
Wat voor opleiding volg je?
pi_162700535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Knap hoor! Je doet het toch maar even :Y
Wat voor opleiding volg je?
LOwiskunde. Ik geef een paar uur les per week (staand) en ik studeer de rest van de tijd (liggend 😛). Zonder mijn werk was ik sociaal geïsoleerd. Had ook vrijwilligerswerk mogen zijn.
pi_162700767
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:07 schreef -sabine- het volgende:

[..]

LOwiskunde. Ik geef een paar uur les per week (staand) en ik studeer de rest van de tijd (liggend 😛). Zonder mijn werk was ik sociaal geïsoleerd. Had ook vrijwilligerswerk mogen zijn.
Respect ^O^

Ik ga binnenkort met m'n begeleidster om tafel om de mogelijkheden van vrijwilligerswerk te onderzoeken. Ik zit ook in een isolement en dat bevalt me allerminst..
pi_162700981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Respect ^O^

Ik ga binnenkort met m'n begeleidster om tafel om de mogelijkheden van vrijwilligerswerk te onderzoeken. Ik zit ook in een isolement en dat bevalt me allerminst..
Doen!
Als ik iets kan doen voor je, laat het me weten.

Ik ben ook via een vrijwillige stage binnengekomen. 45+ was ik, met 2 chronische ziektes. Ik weet dat het bij lange na niet voor velen haalbaar is om te werken en wil ook niemand tegen het hoofd stoten. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door -sabine- op 02-06-2016 22:45:05 ]
pi_162701470
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 20:30 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Doen!
Als ik iets kan doen voor je, laat het me weten.

Ik ben ook via een vrijwillige stage binnengekomen. 45+ was ik, met 2 chronische ziektes. Ik weet dat het bij lange na niet voor velen haalbaar is om te werken en wil ook niemand voor het hoofd stoten. :@
Dankjewel :)
Ik zag dat ''mijn'' ziekenhuis vrijwilligers zoekt, maar dan meer richting gastvrouw werk. Misschien hebben ze ook wel iets in de schoonmaak of keuken.
Woensdag en vrijdag zijn nu best pittige dagen, Billy is dan naar school en het lukt mij niet om de hele dag wakker te blijven. Misschien helpt het als ik die dagen wat leuks en nuttigs om handen heb.

Vorige vrijwilligersbaantje was lichamelijk ook wat te zwaar voor mij, er werd ook teveel verwacht (boven m'n kunnen), dat brak al gauw op.
pi_162701823
Bedankt voor de motivatie Sabine ;) Ik heb me net ingeschreven bij een vrijwilligersdatabank in de regio. Ze nemen binnenkort contact met me op :)
pi_162701828
goedb bezig poes
pi_162702063
Goed zo Poes!

Sabine, super hoe je het lesgeven en studeren voor elkaar krijgt!
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:24:18 #15
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162702354
Hier weer een update.
Na het kots/schijt verhaal van gister gaat het wel weer beter.

Lijkt erop dat ik of iets verkeerds had gegeten of dat ik buikgriep heb.

Ik wil morgen toch maar weer gaan werken. Kan nie zo goed thuiszitten.

Ben altijd bang dat ik mijn baam kwijt raak als ik teveel en te lang ziek ben. En aangezien ik chronisch ziek ben. Maar gelukkig hebben ze me nu bijna out zien gaan, dan weten ze dat ik echt ziek was..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162702999
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:50:09 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162703132
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Zeggen je ouders dat serieus? Damn :{ Verder doen ze wel normaal?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:51:14 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162703153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de motivatie Sabine ;) Ik heb me net ingeschreven bij een vrijwilligersdatabank in de regio. Ze nemen binnenkort contact met me op :)
Nice! *O* Ik ben ook druk bezig met contact leggen voor vrijwilligerswerk. Schouderklopje voor ons beiden *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:51:47 #19
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162703171
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Holy shit, wat een onbegrip.
:'( :'( :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162703228
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
:{
pi_162703858
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Jeetje zeg wat een verschrikkelijke reactie zeg :{
Knuffel :*
pi_162704736
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Zeggen je ouders het om je te kleineren of om je niet ongerust te laten worden?
De zijlijn is zwaar, zeker voor kinderen en ouders. Ik onderschat dat vaak.
Sterkte.

En Poes en LPFfan succes met het vrijwilligerswerk zoeken en vinden. Zorg dat het bij je past, ook qua lijf.
  donderdag 2 juni 2016 @ 23:28:13 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162706033
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:14 schreef -sabine- het volgende:

Fijn dat er afspraken staan Disana en Sara.
Ik ben opgelucht dat ik redelijk snel op slaaponderzoek mag gaan.

Eigenlijk gaat het al een tijdje niet zo goed maar wilde jullie er niet mee belasten.

Grtjs en knuff vanuit Belgie
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 2 juni 2016 @ 23:46:11 #24
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162706564
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:44 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Zeggen je ouders het om je te kleineren of om je niet ongerust te laten worden?
De zijlijn is zwaar, zeker voor kinderen en ouders. Ik onderschat dat vaak.
Sterkte.

En Poes en LPFfan succes met het vrijwilligerswerk zoeken en vinden. Zorg dat het bij je past, ook qua lijf.
Komt goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 3 juni 2016 @ 00:05:26 #25
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162707077
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hier weer een update.
Na het kots/schijt verhaal van gister gaat het wel weer beter.

Lijkt erop dat ik of iets verkeerds had gegeten of dat ik buikgriep heb.

Ik wil morgen toch maar weer gaan werken. Kan nie zo goed thuiszitten.

Ben altijd bang dat ik mijn baan kwijt raak als ik teveel en te lang ziek ben. En aangezien ik chronisch ziek ben. Maar gelukkig hebben ze me nu bijna out zien gaan, dan weten ze dat ik echt ziek was..
Meer mensen die dit hebben, en evt.tips?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162708336
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Meer mensen die dit hebben, en evt.tips?
Als je een contract voor onbepaalde tijd hebt kun je wegens ziekte niet ontslagen worden, mág niet eens.
Zit wel een grens aan uiteraard, na 2 jaar ziekte (als dat de afgelopen 2 jaar niet veranderd is) kan ontslag wel maar dat vind ik eigenlijk ook wel logisch.
Als je een tijdelijk contract hebt is de werkgever niet verplicht je contract te verlengen dus als hij vindt dat je te vaak ziek bent ben je denk ik gewoon je baantje kwijt.
Lullig, maar snap de werkgever in zo'n geval ook wel, die heeft de loonbetalingen zonder dat er gewerkt wordt en dat is niet zo prettig voor een bedrijf.

Persoonlijk was ik blij met de overeenkomst tot beëindiging arbeidscontract want dat therapeutische basis werken leek meer op pesterij dan dat het nut had.
Het was zelfs zo dat ik van collega's had gehoord dat de werkgever hun had gevraagd mij te pesten en treiteren zodat ik zelf ontslag zou nemen.
Daar trapte ik uiteraard niet in, verwijtbaar werkeloos zijn betekent bijzonder weinig inkomsten en zou het begin van het einde zijn.
Heb toen een herkeuring WAO aangevraagd (liep al zo'n 2 jaar te sukkelen) en werd helaas zonder moeite 100% afgekeurd waardoor ontslag geen financiële gevolgen had.
Het was een enorme kutperiode maar ben blij dat ik het op deze manier heb kunnen doen ipv impulsief reageren met alle gevolgen vandien.
Ik weet niet of je iets aan dit verhaal hebt of dat je misschien iets van herkenning hebt maar wel wat meer vragen hebt.
Nou, vraag maar raak! ;)
pi_162708348
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Geen gezeur, absoluut niet.
En als dit bedoeld was om je gerust te stellen dan is er wel enorm veel onbegrip.
Als het serieus bedoeld is dan zijn het gigantische, egocentrische ************** vervelende mensen.
Onthoud dat er mensen zijn die het wél snappen!
En ook niet onbelangrijk, als het bedoeld was je gerust te stellen dan is dat natuurlijk lief.
Maar snappen ze het gewoon niet. En aangezien niemand expres dom is kun je ze er eigenlijk dan ook niet op aankijken.
Hebben jullie voorheen duidelijke gesprekken gehad over jouw situatie?
pi_162708830
Wow Marie.. just.. wow.. :{ :{
  vrijdag 3 juni 2016 @ 07:50:55 #29
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162708897
Jeetje marie, wat een bizarre reactie van je ouders! Dan mag je echt wel ff klagwn hier hoor!!

Leuk dat zoveel mensen aan de vrijwilligerswerk gaan! Ik mag maandag weer. Ook leuke afleiding
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 08:30:13 #30
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162709103
Ik krijg wel eens de reactie dat ik er niet ziek uitzie.

Hashimoto is onzichtbaar en je kan er verdomme ziek van zijn.

Las vannacht nog een artikel in het engels.

https://www.nahypothyroid(...)e-invisible-illness/
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162709352
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Jeetje, daar kun je echt niks mee. :?

quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik ben opgelucht dat ik redelijk snel op slaaponderzoek mag gaan.

Eigenlijk gaat het al een tijdje niet zo goed maar wilde jullie er niet mee belasten.

Grtjs en knuff vanuit Belgie
Fijn dat je snel het slaaponderzoek hebt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Meer mensen die dit hebben, en evt.tips?
Ja, dit herken ik wel. Het komt bij mij echt vanuit mezelf. De ene week gaat het redelijk en de andere week gaat het niet goed. Mijn ervaring is dat ik elke keer te lang doorga. En dat is niet goed.

Ik denk al snel dat ik me aanstel en dat anderen dat ook vinden ??? En ik wil mijn collega's niet met mijn werk opzadelen.

Deze week heb ik me gedeeltelijk ziek gemeld. Het ging echt niet meer. Na het werk zocht ik meteen de bank/het bed op.

En in plaats van te dreigen me te ontslaan, kreeg ik gelukkig begrip. Natuurlijk word ik wel naar de arboarts gestuurd, maar dat is oké.

Is de dreiging van baan kwijt raken er echt of vul je dat zelf in? Krijg je signalen hierover?

:* Het is sowieso een rotgevoel.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 09:24:34 #32
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162709673
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 08:30 schreef sararaats het volgende:
Ik krijg wel eens de reactie dat ik er niet ziek uitzie.

Hashimoto is onzichtbaar en je kan er verdomme ziek van zijn.

Las vannacht nog een artikel in het engels.

https://www.nahypothyroid(...)e-invisible-illness/
Ik heb geen Hashimoto maar wel een traagwerkende schildklier die nu eindelijk weer een beetje bijtrekt. Ik ben vooral heel moe maar heb ook nog tal van andere klachten erbij.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 09:27:43 #33
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162709709
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 3 juni 2016 08:59 schreef Adriane het volgende:

Ja, dit herken ik wel. Het komt bij mij echt vanuit mezelf. De ene week gaat het redelijk en de andere week gaat het niet goed. Mijn ervaring is dat ik elke keer te lang doorga. En dat is niet goed.

Ik denk al snel dat ik me aanstel en dat anderen dat ook vinden ??? En ik wil mijn collega's niet met mijn werk opzadelen.

Deze week heb ik me gedeeltelijk ziek gemeld. Het ging echt niet meer. Na het werk zocht ik meteen de bank/het bed op.

En in plaats van te dreigen me te ontslaan, kreeg ik gelukkig begrip. Natuurlijk word ik wel naar de arboarts gestuurd, maar dat is oké.

Is de dreiging van baan kwijt raken er echt of vul je dat zelf in? Krijg je signalen hierover?

:* Het is sowieso een rotgevoel.
Ik denk dat het in mijn hoofd zit. Na twee niet verlengde contacten..
Laatste keer stond ik op de lijst voor vast contract en toen kreeg ik die Burnout mede door mijn migraine. Toen hebben ze mijn contract niet verlengd.

Laatst sprak ik mijn manager en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. En afgelopen Woensdag zei ze zelf dat ik ziek naar huis moest gaan.

Waarschijnlijk zit het in mijn hoofd. Maar ik kan die gedachte ook niet uitschakelen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162710080
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:27 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik denk dat het in mijn hoofd zit. Na twee niet verlengde contacten..
Laatste keer stond ik op de lijst voor vast contract en toen kreeg ik die Burnout mede door mijn migraine. Toen hebben ze mijn contract niet verlengd.

Laatst sprak ik mijn manager en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. En afgelopen Woensdag zei ze zelf dat ik ziek naar huis moest gaan.

Waarschijnlijk zit het in mijn hoofd. Maar ik kan die gedachte ook niet uitschakelen.
Je hebt het dus al eens je werk door ziekteverzuim verloren. Bah!

Het is ook lastig om die gedachte uit te schakelen. Als ik de gouden tip vind, vertel ik hem meteen. :Y
Ik dwing mezelf weleens om na te denken over wat ze daadwerkelijk gezegd hebben en of dat overeenkomt met wat ik denk.

Ik lees bij jou dat je manager meedenkt. Dat is fijn, maar het is inderdaad geen garantie op een contract voor onbepaalde tijd. Helaas.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 10:12:36 #35
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162710256
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 09:57 schreef Adriane het volgende:

[..]

Je hebt het dus al eens je werk door ziekteverzuim verloren. Bah!

Het is ook lastig om die gedachte uit te schakelen. Als ik de gouden tip vind, vertel ik hem meteen. :Y
Ik dwing mezelf weleens om na te denken over wat ze daadwerkelijk gezegd hebben en of dat overeenkomt met wat ik denk.

Ik lees bij jou dat je manager meedenkt. Dat is fijn, maar het is inderdaad geen garantie op een contract voor onbepaalde tijd. Helaas.
Ben sinds dec2015 in dienst en dit is de tweede keer dat ik ziek ben. Eerste keer was ik oververmoeid van mijn schildklier en nu heb ik gewoon buikgriep ofzoiets.
Dus valt wel mee maar wel 2x in een half jaar...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 10:47:52 #36
137949 Disana
pi_162710768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Meer mensen die dit hebben, en evt.tips?
Ik heb dat niet omdat ik volledig ben afgekeurd en ook daadwerkelijk niet meer in staat ben te werken, maar ik kan me die angst wel goed voorstellen, want je baan is vaak een groot onderdeel van je eigenwaarde dus die raak je niet graag kwijt.
pi_162711248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb dat niet omdat ik volledig ben afgekeurd en ook daadwerkelijk niet meer in staat ben te werken, maar ik kan me die angst wel goed voorstellen, want je baan is vaak een groot onderdeel van je eigenwaarde dus die raak je niet graag kwijt.
Behalve dat is het natuurlijk ook je inkomsten. De rekeningen gaan wel door.

Ik ben ook volledig afgekeurd. Op jongere leeftijd ook al maar toen ben ik in goed overleg wel weer gaan werken. Best een tijd volgehouden maar op een gegeven moment ging het niet meer.

En zoals Pris aangeeft werk te zijn verloren door ziekte, dat komt helaas veel te vaak voor.

Ik krijg altijd jeuk aan mijn tanden als iemand ergens roept dat hij of zij zo'n harde werker is en nooit ziek is. Een baas kan daar altijd op rekenen, wordt dan gezegd. Alsof iemand met een deuk geen harde werker is. Er wordt vaak aan voorbij gegaan wat voor grenzen worden overschreden om toch zo goed mogelijk mee te draaien op de arbeidsmarkt.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 11:21:26 #38
137949 Disana
pi_162711317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:17 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Behalve dat is het natuurlijk ook je inkomsten. De rekeningen gaan wel door.

Ik ben ook volledig afgekeurd. Op jongere leeftijd ook al maar toen ben ik in goed overleg wel weer gaan werken. Best een tijd volgehouden maar op een gegeven moment ging het niet meer.

En zoals Pris aangeeft werk te zijn verloren door ziekte, dat komt helaas veel te vaak voor.

Ik krijg altijd jeuk aan mijn tanden als iemand ergens roept dat hij of zij zo'n harde werker is en nooit ziek is. Een baas kan daar altijd op rekenen, wordt dan gezegd. Alsof iemand met een deuk geen harde werker is. Er wordt vaak aan voorbij gegaan wat voor grenzen worden overschreden om toch zo goed mogelijk mee te draaien op de arbeidsmarkt.
Ja, daar heb je een punt: mensen die beperkt zijn werken ook en zelfs vaak extra hard. Het is ook niet voor niets dat er extra aandacht gaat naar het in dienst nemen van mensen met een beperking. Ook voor hen is een baan belangrijk en over het algemeen zullen ze zich voor de volle honderd procent inzetten.
pi_162711824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt: mensen die beperkt zijn werken ook en zelfs vaak extra hard. Het is ook niet voor niets dat er extra aandacht gaat naar het in dienst nemen van mensen met een beperking. Ook voor hen is een baan belangrijk en over het algemeen zullen ze zich voor de volle honderd procent inzetten.
Mee eens ^O^ zo pak ik rustig 70-80 calls per dag, het dubbele van andere mensen uit het team (even als voorbeeld)
pi_162712894
Eens, eens en nog eens eens. :D
pi_162713010
Woei ik ben gebeld door de vrijwilligerscentrale! Woensdag kan ik langs komen voor een gesprek *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2016 12:51:05 ]
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:53:42 #42
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162713091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mee eens ^O^ zo pak ik rustig 70-80 calls per dag, het dubbele van andere mensen uit het team (even als voorbeeld)
Op mn oude werk draaide ik makkelijk 5-6 projecten terwijl een ander er 2-3 deed. Ging pas mis toen ik er 12 tegelijk deed.

Ik werk echt hard, ben van de niet lullen maar poetsen. Maarja als ik begin over te geven terwijl ik op de wc zit vanwege buikloop, dan moet je wel naar huis.

Soms denk ik er wel eens over om me af te laten keuren. Maar dat voelt als opgeven :'(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:54:13 #43
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162713106
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Woei ik ben gebeld door de vrijwilligerscentrale! Woensdag kan ik langs komen voor een gesprek *O*
Heel fijn! Succes woensdag!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162713186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Op mn oude werk draaide ik makkelijk 5-6 projecten terwijl een ander er 2-3 deed. Ging pas mis toen ik er 12 tegelijk deed.

Ik werk echt hard, ben van de niet lullen maar poetsen. Maarja als ik begin over te geven terwijl ik op de wc zit vanwege buikloop, dan moet je wel naar huis.

Soms denk ik er wel eens over om me af te laten keuren. Maar dat voelt als opgeven :'(
Snap ik ;( :*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2016 12:56:52 ]
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:00:33 #45
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162713292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Snap ik ;( :*
Maandag weer werken en we zien het wel in november wat ze ervan vinden. Werk wel bij de overheid dus die zijn wel wat begripvoller geloof ik.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162713368
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Op mn oude werk draaide ik makkelijk 5-6 projecten terwijl een ander er 2-3 deed. Ging pas mis toen ik er 12 tegelijk deed.

Ik werk echt hard, ben van de niet lullen maar poetsen. Maarja als ik begin over te geven terwijl ik op de wc zit vanwege buikloop, dan moet je wel naar huis.

Soms denk ik er wel eens over om me af te laten keuren. Maar dat voelt als opgeven :'(
Hoe gemotiveerd je ook bent, als je ziek bent dan ben je ziek. Dat overkomt zelfs "gezonde" mensen. :+
Wel respect voor je arbeidsethiek!!! Kunnen veel mensen nog wat van leren. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Woei ik ben gebeld door de vrijwilligerscentrale! Woensdag kan ik langs komen voor een gesprek *O*
En ook jij bent goed bezig. :)
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:09:28 #47
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162713527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hoe gemotiveerd je ook bent, als je ziek bent dan ben je ziek. Dat overkomt zelfs "gezonde" mensen. :+
Wel respect voor je arbeidsethiek!!! Kunnen veel mensen nog wat van leren. :Y

Dankje _O_
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 13:14:02 #48
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_162713665
Ik heb in de OP even wat tekst erbij gezet en de link voor het Chronisch Psychisch Ziek topic.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_162713783
Wie wat minder goed bezig zijn zijn de mensen van de pijnpoli en revalidatiekliniek.
Even een kleine opsomming:
- Krijg soms 2 brieven per dag om onbenullige redenen
- heb ooit eens dagen uit elkaar 2 afspraakbrieven gekregen over dezelfde afspraak
- 1x afgezegd wegens ziekte, was ondanks belofte niet doorgegeven, ik kreeg een "no show" brief
- Toen ik een nieuwe afspraak wilde maken bleek het verkeerde telefoonnummer in de brief te staan, de 2 nummers die ze mij daarna doorgaven bleken ook niet de goede te zijn.
- Ze belden mij weken geleden dat ze nog een CT met contrastvloeistof wouden maken, heb daar vervolgens niks meer van gehoord.
- Heb daar achteraan gebeld maar ze wisten het niet, moesten ze navragen en ik zou vandaag na 15.00u teruggebeld worden op mijn mobiel.
En dus belden ze om 10.00u op mijn vaste telefoon met de mededeling dat ik nog niet ingepland ben.

Er kunnen natuurlijk belangrijkere dingen tussendoor komen zoals ze zeggen maar als je helemaal niks planned wordt het sowieso een lang verhaal.
Moet er dinsdag weer heen en ik denk er sterk over om er toch maar wat van te zeggen.
pi_162713864
En niet te vergeten: 2 brieven op 1 dag: De 1e was een afspraak voor 14 juni en de 2e brief stond in dat de afspraak niet door kon gaan.
pi_162714157
Herkenbaar die rompslomp. Als chronisch zieke krijg je er een taak bij aan het managen van zorgafspraken enzo. Dit zijn wel veel dingen bij dezelfde instelling dus daar zou ik inderdaad iets van zeggen.

Ik had een keer een afspraak verzet, omdat ik niet kon op die dag. Een week later kreeg ik een brief dat die afspraak niet door kon gaan en verzet was naar... de datum en tijd van die eerste afspraak. :') Zo blijf je aan de gang natuurlijk.

Kreeg laatst ook een herinneringsmail voor een afspraak die ik helemaal niet had. Bel ik op: 'Oh, dus u hoeft geen CT met contrastvloeistof, want daar is die afspraak voor.' 'Euh... nee?' Hadden ze me verwisseld met iemand. :X
pi_162714232
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 10:12 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ben sinds dec2015 in dienst en dit is de tweede keer dat ik ziek ben. Eerste keer was ik oververmoeid van mijn schildklier en nu heb ik gewoon buikgriep ofzoiets.
Dus valt wel mee maar wel 2x in een half jaar...
Ach, dit is zo herkenbaar! Ik ben 3x ziek geweest in 5 jaar en ik had (volgens hun) regelmatig verzuimd! Heb ik aangevochten en uiteindelijk hebben ze het aangepast..
pi_162714366
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Herkenbaar die rompslomp. Als chronisch zieke krijg je er een taak bij aan het managen van zorgafspraken enzo. Dit zijn wel veel dingen bij dezelfde instelling dus daar zou ik inderdaad iets van zeggen.

Ik had een keer een afspraak verzet, omdat ik niet kon op die dag. Een week later kreeg ik een brief dat die afspraak niet door kon gaan en verzet was naar... de datum en tijd van die eerste afspraak. :') Zo blijf je aan de gang natuurlijk.

Kreeg laatst ook een herinneringsmail voor een afspraak die ik helemaal niet had. Bel ik op: 'Oh, dus u hoeft geen CT met contrastvloeistof, want daar is die afspraak voor.' 'Euh... nee?' Hadden ze me verwisseld met iemand. :X
Hee!!! Jij had dus mijn afspraak voor die CT! *O*
Ik snap echt wel dat er foutjes gemaakt kunnen worden maar dit is gewoon opvallend.
Jouw voorbeelden zijn ook wel apart, lijkt er op dat er daar onderling gewoon 0,0 communicatie is.
pi_162714377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:17 schreef vannelle het volgende:
Wie wat minder goed bezig zijn zijn de mensen van de pijnpoli en revalidatiekliniek.
Even een kleine opsomming:
- Krijg soms 2 brieven per dag om onbenullige redenen
- heb ooit eens dagen uit elkaar 2 afspraakbrieven gekregen over dezelfde afspraak
- 1x afgezegd wegens ziekte, was ondanks belofte niet doorgegeven, ik kreeg een "no show" brief
- Toen ik een nieuwe afspraak wilde maken bleek het verkeerde telefoonnummer in de brief te staan, de 2 nummers die ze mij daarna doorgaven bleken ook niet de goede te zijn.
- Ze belden mij weken geleden dat ze nog een CT met contrastvloeistof wouden maken, heb daar vervolgens niks meer van gehoord.
- Heb daar achteraan gebeld maar ze wisten het niet, moesten ze navragen en ik zou vandaag na 15.00u teruggebeld worden op mijn mobiel.
En dus belden ze om 10.00u op mijn vaste telefoon met de mededeling dat ik nog niet ingepland ben.

Er kunnen natuurlijk belangrijkere dingen tussendoor komen zoals ze zeggen maar als je helemaal niks planned wordt het sowieso een lang verhaal.
Moet er dinsdag weer heen en ik denk er sterk over om er toch maar wat van te zeggen.
Jeetje, wat een drama maken jullie mee zeg met revalidatie en afspraken! Bij mij viel het allemaal mee (tot nu toe :@), afspraken kwamen 1x per week voor de week erop.

Gewoon melden hoor, anders leren ze het nooit én weten ze niet wat er misgaat en hoe dat over komt bij jou / de patiënt.

Oja, op een zijspoor, helaas is de tweedeling van mentaal en fysiek (van dit topic) een feit geworden, dus het einde is nu zoek :+
pi_162714926
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jeetje, wat een drama maken jullie mee zeg met revalidatie en afspraken! Bij mij viel het allemaal mee (tot nu toe :@), afspraken kwamen 1x per week voor de week erop.

Gewoon melden hoor, anders leren ze het nooit én weten ze niet wat er misgaat en hoe dat over komt bij jou / de patiënt.

Oja, op een zijspoor, helaas is de tweedeling van mentaal en fysiek (van dit topic) een feit geworden, dus het einde is nu zoek :+
Nou, echt drama is het niet, het is gewoon enorm slordig vind ik.
Ik verwacht alleen wel dat als ik dit dinsdag tegen de revalidatie arts zegt hij mij doorverwijst naar het secretariaat.
Alleen heb ik daar 3 telefoonnummers van en de goede lijkt er niet tussen te zitten. :N

Die tweedeling van dit topic had van mij niet gehoeven, zeker omdat eea ook nog eens met elkaar te maken kan hebben.
Alsof een psychische aandoening geen chronische ziekte kan zijn.
Als het iets is waar je je leven lang last van blijft houden valt het wmb onder de noemer chronisch.
Of mogen we het geen ziekte noemen of zo?
Ik snap het iig niet en zoals gezegd vind ik die deling onnodig.
Mensen die elkaar hun verhaal kunnen vertellen, een luisterend oor krijgen/bieden uit elkaar halen is gewoon geen goed plan.
Nu posten bepaalde mensen hier niet meer en ik kan ze daar geen luisterend oor bieden want ik mag daar niet posten, ben tenslotte geestelijk gezond.
En dat het zonder te vragen of er behoefte aan is is gedaan vind ik ook kwalijk.
Maar goed, het zij zo.
pi_162715250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou, echt drama is het niet, het is gewoon enorm slordig vind ik.
Ik verwacht alleen wel dat als ik dit dinsdag tegen de revalidatie arts zegt hij mij doorverwijst naar het secretariaat.
Alleen heb ik daar 3 telefoonnummers van en de goede lijkt er niet tussen te zitten. :N

Die tweedeling van dit topic had van mij niet gehoeven, zeker omdat eea ook nog eens met elkaar te maken kan hebben.
Alsof een psychische aandoening geen chronische ziekte kan zijn.
Als het iets is waar je je leven lang last van blijft houden valt het wmb onder de noemer chronisch.
Of mogen we het geen ziekte noemen of zo?
Ik snap het iig niet en zoals gezegd vind ik die deling onnodig.
Mensen die elkaar hun verhaal kunnen vertellen, een luisterend oor krijgen/bieden uit elkaar halen is gewoon geen goed plan.
Nu posten bepaalde mensen hier niet meer en ik kan ze daar geen luisterend oor bieden want ik mag daar niet posten, ben tenslotte geestelijk gezond.
En dat het zonder te vragen of er behoefte aan is is gedaan vind ik ook kwalijk.
Maar goed, het zij zo.
Er is heel duidelijk gevraagd of er behoefte aan is.
En wat een nonsens, waarom zou je daar geen luisterend oor mogen bieden?
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:12:35 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_162715640
Gezelligheid!!!



V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_162715743
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is heel duidelijk gevraagd of er behoefte aan is.
En wat een nonsens, waarom zou je daar geen luisterend oor mogen bieden?
Er is alleen maar gezegd door sommigen dat ze dat willen, elke vorm van overleg heb ik blijkbaar gemist.
En als ik daar ga posten wordt ik toch terugverwezen naar dit topic? Daar was die scheiding toch voor?

Beetje onzinnig om in allebei de topics te posten als er bewust een scheiding is aangebracht toch?

Edit: En verder wil ik er eigenlijk niet veel meer over zeggen, daar is dit topic niet voor.
pi_162715939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Er is alleen maar gezegd door sommigen dat ze dat willen, elke vorm van overleg heb ik blijkbaar gemist.
En als ik daar ga posten wordt ik toch terugverwezen naar dit topic? Daar was die scheiding toch voor?

Beetje onzinnig om in allebei de topics te posten als er bewust een scheiding is aangebracht toch?

Edit: En verder wil ik er eigenlijk niet veel meer over zeggen, daar is dit topic niet voor.
Je claimt net dat je daar geen luisterend oor mag bieden omdat je geestelijk geen problemen hebt. Dat is natuurlijk klinkkkare onzin.
pi_162716430
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Je claimt net dat je daar geen luisterend oor mag bieden omdat je geestelijk geen problemen hebt. Dat is natuurlijk klinkkkare onzin.
Zoals ik eerder al zei wil er niet te lang over doorgaan omdat dat niet het doel van dit topic is.
Het gaat mij er om dat als mensen zonder mentale aandoening om het zo maar even bot te noemen daar mogen posten dan mag het andersom ook en is die scheiding dus compleet overbodig.
Ik ga er verder niet meer op in, als je er verder over wil babbelen doen we dat wel via dm/pm kee?
Blijft dit topic iig open voor dingen waar het voor bedoeld is.
pi_162716707
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:12 schreef Verbal het volgende:
Gezelligheid!!!

[ afbeelding ]

V.
Succes ^O^
pi_162716911
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 14:12 schreef Verbal het volgende:
Gezelligheid!!!

[ afbeelding ]

V.
Moet ik je nou sterkte of succes wensen?
Gewoon allebei dan maar.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:10:14 #63
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_162717477
Nou, het viel allemaal wel mee hoor. Die Dexo-scan is net alsof je onder een kopieermachine ligt, en voor de rest was het röntgenfoto's.

Nou wachten op diverse uitslagen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_162717773
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:10 schreef Verbal het volgende:
Nou, het viel allemaal wel mee hoor. Die Dexo-scan is net alsof je onder een kopieermachine ligt, en voor de rest was het röntgenfoto's.

Nou wachten op diverse uitslagen.

V.
Krijg je die meteen dan of duurt dat ff?
pi_162718311
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat er nu een apart topic is voor mensen met psychische problemen. Hoe vervelend ik het ook voor ze vind dat ze geestelijk zo in de knoop zitten, vond ik het ook erg onoverzichtelijk worden hier :@ Egoistisch misschien, maar zo heb ik het ervaren.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 15:50:53 #66
137949 Disana
pi_162718340
Ik zit hier redelijk uitgeput achter de computer, maar ik ben wel tevreden: drie uur van huis geweest voor boodschappen, een wandeling op de scootmobiel, en een uitgebreide lunch op het terras. Het is hier heel warm, echt lekker, maar het gevolg is wel dat ik met mijn slechte hart dan redelijk snel aan het eind van mijn latijn ben. Maar goed, het was het waard.
pi_162718347
Gelukkig viel je scan mee Verbal, nu wachten op de uitslag.

Ik heb gefietst *O* *O* dat was een jaar geleden voor het laatst! En het voelde goooeeeed!!
  † In Memoriam † vrijdag 3 juni 2016 @ 15:53:21 #68
137949 Disana
pi_162718377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef caroro het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat er nu een apart topic is voor mensen met psychische problemen. Hoe vervelend ik het ook voor ze vind dat ze geestelijk zo in de knoop zitten, vond ik het ook erg onoverzichtelijk worden hier :@ Egoistisch misschien, maar zo heb ik het ervaren.
Ik ook hoor, ben hier blij mee.

Fijn dat je hebt kunnen fietsen, wat goed!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 17:20:04 #69
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_162720146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:20 schreef vannelle het volgende:
En niet te vergeten: 2 brieven op 1 dag: De 1e was een afspraak voor 14 juni en de 2e brief stond in dat de afspraak niet door kon gaan.
Klinkt bekend. Lijkt me geen slechte zin maar gewoon een instantie/afdeling waar ze hun zaakjes niet voor elkaar kunnen krijgen en/of de leiding ontbeert. Helaas zijn het vaak de mensen zelf die dat juist niet door hebben.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 3 juni 2016 @ 17:25:41 #70
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162720248
Kennen jullie het gevoel dat je bijna stikt in kwijl?

:'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 17:37:26 #71
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162720442
Bij mij gaat het meestal ook allemaal soepeltjes, omdat de secretaresse van dialyse het allemaal regelt. Alleen had ze me laatst ingepland bij de dokter om 10 uur op een dialyse dag, dus dat maar ff laten veranderen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162720503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:20 schreef twiFight het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Lijkt me geen slechte zin maar gewoon een instantie/afdeling waar ze hun zaakjes niet voor elkaar kunnen krijgen en/of de leiding ontbeert. Helaas zijn het vaak de mensen zelf die dat juist niet door hebben.
Mag idd hopen dat het niet expres is maar ze "alleen maar" compleet langs elkaar heen werken.
pi_162721065
Dr. Phil zei net iets moois wat ik even met jullie ga delen. Was in een hele andere context maar ik haal er mijn eigen boodschap uit. :P

Hij zei: 'The best revenge is living well.'

Oftewel, de beste wraak op de pech dat jij een ziekte hebt gekregen of op mensen die daar onbegrip over hebben, is ondanks dat een goed leven leiden.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:47:25 #74
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162724277
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef sararaats het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je bijna stikt in kwijl?

:'(
Net nog toen ik dit zag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:50:30 #75
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162724371
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef sararaats het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je bijna stikt in kwijl?

:'(
Maar ff serieus waar komt het door?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 20:57:03 #76
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162724576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:50 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Maar ff serieus waar komt het door?
Blijkbaar verwerk ik heel veel kwijl tijdens het slapen en daardoor moet ik hoesten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162725085
Zo, even een dag door Wildlands Adventure Zoo gelopen... Was kapot in de auto op de terugweg, met moeite m'n ogen open kunnen houden. (Waren met vrienden gegaan, ik wil niet zwak overkomen door te laten zien dat ik kapot ben.)

Gelukkig bijna geen pijn in de voeten gehad. *O* (Ik heb platvoeten die enorme pijn veroorzaken bij lang staan/lopen.)

Even HGT afkijken en dan m'n bed in!
pi_162725199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hier weer een update.
Na het kots/schijt verhaal van gister gaat het wel weer beter.

Lijkt erop dat ik of iets verkeerds had gegeten of dat ik buikgriep heb.

Ik wil morgen toch maar weer gaan werken. Kan nie zo goed thuiszitten.

Ben altijd bang dat ik mijn baam kwijt raak als ik teveel en te lang ziek ben. En aangezien ik chronisch ziek ben. Maar gelukkig hebben ze me nu bijna out zien gaan, dan weten ze dat ik echt ziek was..
Meld je je "veel" ziek dan? En tsja, wat is veel?
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:19:40 #79
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162725201
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

Blijkbaar verwerk ik heel veel kwijl tijdens het slapen en daardoor moet ik hoesten.
Mijn vriend kwijlt ook heel erg in zn slaap. Maar hij stikt er nie in..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 21:21:12 #80
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162725248
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Meld je je "veel" ziek dan? En tsja, wat is veel?
Dit was de tweede keer in een half jaar. K weet niet, ik hoor altijd van die mensen die 1x in hun carrière van 100 jaar ziek zijn.

Ben overigens niet gaan werken vandaag. Mn gezondheid gaat toch voor de angst om baam kwijt te raken..
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162725262
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
En BAM.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, gezeur, ik reageer later nog
Vreselijk van die ouders die bij alles denken dat je je aanstelt. Mijn moeder had er ook een licht handje van. Resulteerde in dat ik nu bijna niet aan durf te geven dat ik ergens last van heb en pas naar de HA ga als ik bijna dood neerval.

Sterkte.
pi_162725378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Woei ik ben gebeld door de vrijwilligerscentrale! Woensdag kan ik langs komen voor een gesprek *O*
*O*
pi_162725480
Kusjekroel voor iedereen :*

Ik had een goede dag vandaag. Mezelf gedwongen wakker te blijven, ik had gistermiddag zo'n extreme nachtmerrie, ik dúrfde gewoon niet te gaan slapen :@
Met pijn en moeite de morgen doorgekomen, 's middags ging al beter.
Rustig aan het huishouden gedaan en veel buiten gezeten met koffie en een goed boek.

Mijn gesprek volgende week geeft ook weer nieuwe energie, ik hoop écht dat er iets passends voor mij bijzit en dat ik me weer nuttig kan maken. *O*
pi_162725588
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:57 schreef sararaats het volgende:

[..]

Blijkbaar verwerk ik heel veel kwijl tijdens het slapen en daardoor moet ik hoesten.
Komt dat mss door die antisnurkbeugel?
pi_162725601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 11:17 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk aan mijn tanden als iemand ergens roept dat hij of zij zo'n harde werker is en nooit ziek is. Een baas kan daar altijd op rekenen, wordt dan gezegd.
Ik was zo iemand die nooit ziek was. Heb bijvoorbeeld serieus nog nooit de griep gehad. Maar ik zit nu wel ziek thuis, al enkele jaren. Ik ben meer psychisch ziek, naast de diabetes. En dat is ook serieus. Ik had het wellicht liever anders gehad. Niet psychisch ziek, maar net zoals ieder ander mens soms eens een paar dagen griep. Dan had ik wel nog een baan gehad.

Heb werkplan gekregen van die UWV-meneer en daarin staat: momenteel niet geschikt voor reïntegratie.
pi_162725691
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
....... en dat ik me weer nuttig kan maken. *O*
Ik kan me nog heel goed herinneren dat jij aanbood mijn chauffeur te zijn na mijn behandeling op de pijnpoli.
Was ik, ook al is het anders opgelost, heel erg blij mee. Voelde me begrepen en gesteund.
Dus wat mij betreft BEN je al nuttig bezig. :*
pi_162725774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik kan me nog heel goed herinneren dat jij aanbood mijn chauffeur te zijn na mijn behandeling op de pijnpoli.
Was ik, ook al is het anders opgelost, heel erg blij mee. Voelde me begrepen en gesteund.
Dus wat mij betreft BEN je al nuttig bezig. :*
Wat lief, dankjewel :*
Het aanbod staat nog steeds, dus mocht het eens zo uitkomen.. :)

Het gaat me er ook meer om dat ik voor de buitenwereld niet zo'n ''uitvreter'' ben. Ben je verdorie net 25, alleenstaande moeder, bijstand.. Daar kloppen al 2 dingen niet aan.

Ooit.. ooit word ik weer zelfstandig, en hoef ik me niet druk te maken om een lege spaarrekening en alle stress die daar bij komt kijken :Y
pi_162725792
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Heb werkplan gekregen van die UWV-meneer en daarin staat: momenteel niet geschikt voor reïntegratie.
Ook al is het niet wat je wil, het zorgt wel voor wat rust die je goed kunt gebruiken.
Blijft een dubbel gevoel, dat snap ik wel.
pi_162725966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat lief, dankjewel :*
Het aanbod staat nog steeds, dus mocht het eens zo uitkomen.. :)

Het gaat me er ook meer om dat ik voor de buitenwereld niet zo'n ''uitvreter'' ben. Ben je verdorie net 25, alleenstaande moeder, bijstand.. Daar kloppen al 2 dingen niet aan.

Ooit.. ooit word ik weer zelfstandig, en hoef ik me niet druk te maken om een lege spaarrekening en alle stress die daar bij komt kijken :Y
Wat klopt er dan niet? 25 zijn is toch niet zo erg? :+

Maar alles op z'n tijd, als je te veel te snel wil schiet je jezelf in je voet denk ik.
Het duurt gewoon zo lang als het duurt, dat heb ik in die 18 jaar wel geleerd. ;)

Vind je aanbod nog steeds erg tof, wie weet rijd jij ooit een keer in onze auto, kan ik je direct irl een knuf geven ipv dat verkondigen op een forum. *;
pi_162726121
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat klopt er dan niet? 25 zijn is toch niet zo erg? :+

Maar alles op z'n tijd, als je te veel te snel wil schiet je jezelf in je voet denk ik.
Het duurt gewoon zo lang als het duurt, dat heb ik in die 18 jaar wel geleerd. ;)

Vind je aanbod nog steeds erg tof, wie weet rijd jij ooit een keer in onze auto, kan ik je direct irl een knuf geven ipv dat verkondigen op een forum. *;
Haha, de alleenstaande bijstandsmoeder ;) DAT hoort niet.

En jouw aanbod staat bij deze ook ;)
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:29:41 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162727453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat lief, dankjewel :*
Het aanbod staat nog steeds, dus mocht het eens zo uitkomen.. :)

Het gaat me er ook meer om dat ik voor de buitenwereld niet zo'n ''uitvreter'' ben. Ben je verdorie net 25, alleenstaande moeder, bijstand.. Daar kloppen al 2 dingen niet aan.

Ooit.. ooit word ik weer zelfstandig, en hoef ik me niet druk te maken om een lege spaarrekening en alle stress die daar bij komt kijken :Y
Ik heb idd het zelfde, daarom ga ik ook vrijwilligerswerk doen, ik kost handen vol geld, en ik doe er niks voor terug vind ik in mijn ogen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:36:36 #92
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162729585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Komt dat mss door die antisnurkbeugel?
Die gebruik ik thuis niet. Ik moet er van kokhalzen.

Maar goed, slaapwel iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162732278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha, de alleenstaande bijstandsmoeder ;) DAT hoort niet.

En jouw aanbod staat bij deze ook ;)
Soms lopen dingen gewoon anders dan je wil maar dat hoeft niet persé slecht te zijn toch?
En ik heb me voorgenomen je hoe dan ook een echte irl knuf te geven, of je nou mijn chauffeur bent of niet. :)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 07:10:15 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162733368
BLEGH ik heb geen oog dicht gedaan vandaag... dankzij mijn leuke buurman. Die besloot om half 2 opeens nog ff KEIHARD muziek te gaan luisteren... sliep al dus zat rechtop in bed. Ging door tot een uurtje of 4 en wekker ging om half 7.

Nu is het de laatste tijd wel vaker zo dat ie deze geintjes uithaalt, maar goed heengaan is ook geen optie want bij hem heb je zo een mes in je ribben. ( zware alcoholist die agressief wordt als ie dronken is.)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 4 juni 2016 @ 07:13:10 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162733383
Politie bellen dus dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162733633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 07:10 schreef LPFAN het volgende:
BLEGH ik heb geen oog dicht gedaan vandaag... dankzij mijn leuke buurman. Die besloot om half 2 opeens nog ff KEIHARD muziek te gaan luisteren... sliep al dus zat rechtop in bed. Ging door tot een uurtje of 4 en wekker ging om half 7.

Nu is het de laatste tijd wel vaker zo dat ie deze geintjes uithaalt, maar goed heengaan is ook geen optie want bij hem heb je zo een mes in je ribben. ( zware alcoholist die agressief wordt als ie dronken is.)
Dat zijn geen geintjes! Als ie dat vaak doet moet je inderdaad de wijkagent/woningbouwvereniging eens bellen. En informeren bij de andere buren.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 09:17:16 #97
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162734144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 07:10 schreef LPFAN het volgende:
BLEGH ik heb geen oog dicht gedaan vandaag... dankzij mijn leuke buurman. Die besloot om half 2 opeens nog ff KEIHARD muziek te gaan luisteren... sliep al dus zat rechtop in bed. Ging door tot een uurtje of 4 en wekker ging om half 7.

Nu is het de laatste tijd wel vaker zo dat ie deze geintjes uithaalt, maar goed heengaan is ook geen optie want bij hem heb je zo een mes in je ribben. ( zware alcoholist die agressief wordt als ie dronken is.)
Politie bellen :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162734177
LP.. :{w Ik zou ook contact opnemen met de woningbouw maandag. En gebeurd het weer, gelijk de politie bellen!

vannelle; we zouden eens een CZT meet moeten organiseren :+ Doe ik een rondje noorden om iedereen daar weg te plukken :D
  zaterdag 4 juni 2016 @ 09:24:58 #99
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162734220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb idd het zelfde, daarom ga ik ook vrijwilligerswerk doen, ik kost handen vol geld, en ik doe er niks voor terug vind ik in mijn ogen.
precies dit inderdaad!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162734270
Lp, bel je woningbouwvereniging maandag om een klacht in te dienen, dan kunnen ze (als ze dat al niet hebben)een dossier opbouwen. En schakel je wijkagent in idd. Het is toch niet normaal dat je broodnodige rust verstoord word door zo'n mafkees! Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen.

Ik ga me maar eens klaarmaken om met manlief de wekelijkse boodschappenronde te doen! Fijne zaterdag kneusjes!!
pi_162734297
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:31 schreef caroro het volgende:
Lp, bel je woningbouwvereniging maandag om een klacht in te dienen, dan kunnen ze (als ze dat al niet hebben)een dossier opbouwen. En schakel je wijkagent in idd. Het is toch niet normaal dat je broodnodige rust verstoord word door zo'n mafkees! Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen.

Ik ga me maar eens klaarmaken om met manlief de wekelijkse boodschappenronde te doen! Fijne zaterdag kneusjes!!
Fijne zaterdag en doe rustig aan met dit warme weer.

LP wat waardeloos. En het klinkt best griezelig zo'n buurman.
Inderdaad melden, misschien zijn er meer buren die er last van hebben?
Samen sta je wellicht sterker.
pi_162734347
@Poesopstokje: ow, wat fijn! Hoop dat ze je stel contacteren en dat je weer fijn wat kan doen! Kan zo'n deugd doen om je nuttig te voelen he! En 25 en alleenstaande bijstandsmama lijkt me vooral heel erg zwaar.

@vannelle: djiez, wat een gedoe en rompslomp zeg... efficiëntie dragen ze daar blijkbaar ook niet hoog in het vaandel

@verbal: fijn dat de scan zelf meeviel, hopelijk doen de resultaten dat ook!

@caroro: nice! Stap vooruit!

@disana: lijkt me wel een leuke dag, kan me wel voorstellen dat het zwaar was, maar fijn dat het het waard was.

@Jaimy_Luca: oh, een zoo! Ik hou van beestjes! Jammer dat je zo uitgeput was achteraf, maar goed dat je voeten geen pijn deden.

@pristheshiz: zelf wel een paar keer interimcontract niet verlengd door ziekte, verschrikkelijk frustrerend, maar vanuit hun perspectief wel te begrijpen. Helaas geen tips voorhanden...

@LPFAN: gezellige buur heb je... heb er hier ook zo een, compleet coucouc word ik er soms van. Misschien de volgende keer toch de politie bellen? Langsgaan lijkt me inderdaad geen strak plan.

(Als ik iemand vergeten ben, sorry!)

(Way too) lang gezeur onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 10:23:40 #103
137949 Disana
pi_162734913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Kusjekroel voor iedereen :*

Ik had een goede dag vandaag. Mezelf gedwongen wakker te blijven, ik had gistermiddag zo'n extreme nachtmerrie, ik dúrfde gewoon niet te gaan slapen :@
Met pijn en moeite de morgen doorgekomen, 's middags ging al beter.
Rustig aan het huishouden gedaan en veel buiten gezeten met koffie en een goed boek.

Mijn gesprek volgende week geeft ook weer nieuwe energie, ik hoop écht dat er iets passends voor mij bijzit en dat ik me weer nuttig kan maken. *O*
Leuk dat je je al opgepept voelt door het vooruitzicht. Ik hoop dat er iets geschikts voor je bij zit.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 10:27:33 #104
137949 Disana
pi_162734962
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:38 schreef MarieAlice het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
Zo te lezen heb je het niet echt getroffen met je omgeving. Ik hoop dat je ondanks deze minpunten toch ook wat goede input van de mensen om je heen meekrijgt.

Wandelen lijkt me een goed idee, het is hier in Groningen althans prachtig en ik ga er zo op de scootmobiel op uit om het stadsschaapscheren in het plantsoen te fotograferen.
pi_162735072
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo te lezen heb je het niet echt getroffen met je omgeving. Ik hoop dat je ondanks deze minpunten toch ook wat goede input van de mensen om je heen meekrijgt.

Wandelen lijkt me een goed idee, het is hier in Groningen althans prachtig en ik ga er zo op de scootmobiel op uit om het stadsschaapscheren in het plantsoen te fotograferen.
Stadsschaapscheren? Heeft Groningen een stadsschaap dan?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 10:40:12 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162735112
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:37 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Stadsschaapscheren? Heeft Groningen een stadsschaap dan?
Een hele kudde!
The love you take is equal to the love you make.
pi_162735187
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:38 schreef MarieAlice het volgende:


(Way too) lang gezeur onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
Wauw ik ben er een beetje stil van. Jeetje wat een verhaal zeg. Je hebt het echt niet getroffen met je omgeving zeg. En ook al kunnen sommige mensen niet anders, het is wel verdrietig. Ik gun je echt wat anders :*

Wandelse!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 11:15:18 #108
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162735681
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:38 schreef MarieAlice het volgende:

(Way too) lang gezeur onder spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
Dikke knuffel en ongelooflijk hoe mensen kunnen zijn.

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162736806
Heel triest Marie.. word er een beetje verdrietig van. ;(
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 12:23:12 #110
137949 Disana
pi_162737034
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 10:37 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Stadsschaapscheren? Heeft Groningen een stadsschaap dan?
Ja, er zijn wel meer steden die dat hebben: een kudde om het stradsgroen af te grazen.

Was erg leuk maar hield het niet te lang vol in de warmte buiten.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 12:57:29 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162737675
Thanks allemaal. Ja volgende keer maar de politie bellen, kan je ook anoniem doen toch? Is eigenlijk belachelijk dat ik zo bang ben dat die kerel wat gaat doen dat ie alles kan maken.

Verder heb ik een lijstje met mijn bloedwaardes gekregen vandaag en alles is goed *O* Natrium is wel wat verhoogd maar zit nog steeds in de normale waardes. ( en het is hoger na de dialyse dan er voor _O- zei het toch ik krijg meer binnen dan er uit wordt gehaald :P) en eindelijk is mijn fosfaat gedaald *O* Is nu erg netjes. Mag ook wel met 7 keer per dag medicijnen er voor nemen. Alleen mijn HB is nog steeds te laag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:01:21 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162737768
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
Jeetje... wat een verhaal... dikke knuffel. En mijn PM/DM staat altijd open als je je ei kwijt moet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:11:42 #113
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162737985
Jemig ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen. Medicijnen mogen mee naar binnen en een flesje zonder dop ook, ze hebben gratis water-tap-punten, vind ik wel weer goed geregeld als ik zo naar de temperatuur kijk. *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162738259
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:11 schreef houdjemond het volgende:
Jemig ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen. Medicijnen mogen mee naar binnen en een flesje zonder dop ook, ze hebben gratis water-tap-punten, vind ik wel weer goed geregeld als ik zo naar de temperatuur kijk. *O*
Heeel veel plezier morgen! Echt supergaaf dat je dat gewonnen hebt en zo toch wat leuks kunt doen deze zomer *O*
pi_162738430
Loop behoorlijk achter met hoe het met jullie gaat.
Moet alles bijlezen, of ik haak vandaag maar weer in.
Dat laatste kies ik maar ;)
"Life's a Bitch"
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:38:58 #116
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162738458
Met mij gaat het naar behoren ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162738487
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:38 schreef MarieAlice het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja :) Maar even wat verslagen gaan schrijven. Als mijn katten niet besluiten dat het hun laptop is, natuurlijk. Misschien straks nog eens gaan wandelen in het park of de berg (nou ja...) hierachter. :)
Pfoei, niet makkelijk. Veel sterkte. Heerlijk weer buiten, ik zou die 'warme' neus maar gaan halen ;)
"Life's a Bitch"
pi_162738512
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:57 schreef LPFAN het volgende:
Thanks allemaal. Ja volgende keer maar de politie bellen, kan je ook anoniem doen toch? Is eigenlijk belachelijk dat ik zo bang ben dat die kerel wat gaat doen dat ie alles kan maken.

Verder heb ik een lijstje met mijn bloedwaardes gekregen vandaag en alles is goed *O* Natrium is wel wat verhoogd maar zit nog steeds in de normale waardes. ( en het is hoger na de dialyse dan er voor _O- zei het toch ik krijg meer binnen dan er uit wordt gehaald :P) en eindelijk is mijn fosfaat gedaald *O* Is nu erg netjes. Mag ook wel met 7 keer per dag medicijnen er voor nemen. Alleen mijn HB is nog steeds te laag.
Lekker zo'n buurman. Kan aardig je woongenot verzieken.
Maar zou idd niet niks doen.

En positief nieuws over je bloedwaarden. ^O^
Mag ook wel :Y
"Life's a Bitch"
pi_162738563
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:11 schreef houdjemond het volgende:
Jemig ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen. Medicijnen mogen mee naar binnen en een flesje zonder dop ook, ze hebben gratis water-tap-punten, vind ik wel weer goed geregeld als ik zo naar de temperatuur kijk. *O*
Ik weet niet wat je morgen gaat doen, maar klinkt als festival/concert ?
Iig als iets leuks.
In dat geval....dan wens ik je heel erg veel plezier!
"Life's a Bitch"
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:48:00 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162738588
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:11 schreef houdjemond het volgende:
Jemig ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen. Medicijnen mogen mee naar binnen en een flesje zonder dop ook, ze hebben gratis water-tap-punten, vind ik wel weer goed geregeld als ik zo naar de temperatuur kijk. *O*
`
Veel plezier alvast!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162739040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, er zijn wel meer steden die dat hebben: een kudde om het stradsgroen af te grazen.

Was erg leuk maar hield het niet te lang vol in de warmte buiten.
Ow. Ik had er nog nooit van gehoord. Wij hebben hier wel een kudde op de berg zitten (zo van die dikke zwart-bruine die dan nog eens gehoed worden door man met lange baard, lang haar, lange jas, staf en bordercollies :) ) maar in de stad zelf worden ze niet ingezet.

Warm? Hier regent het en is het een schamele 13 graden... De berg was daardoor ook voornamelijk een modderpoel, en daarin heb ik nu echt geen zin. Dus werd het het park :) waar ik meteen in een modderpoel trapte en dus maar naar huis ben gekomen voor droge schoenen.

En ik wou op de rest nog reageren, maar batterij van de tablet is bijna dood. Eum. Kort.

@LPFAN: jeej! Goeie bloedwaarden! *O*
@houdjemond: geen idee wat je morgen gaat doen, maar het lijkt me leuk! *O*

Aan iedereen: thanks! Normaal valt het allemaal wel mee hoor, ik heb knuffelkatten die luisteren als echte Sigmunds en verder is mijn leven wel okee :) alleen nu. Mja. Een dipken. :)

Nu ik droge schoenen heb, terug naar het park. :s)
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 14:17:39 #122
137949 Disana
pi_162739126
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:13 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ow. Ik had er nog nooit van gehoord. Wij hebben hier wel een kudde op de berg zitten (zo van die dikke zwart-bruine die dan nog eens gehoed worden door man met lange baard, lang haar, lange jas, staf en bordercollies :) ) maar in de stad zelf worden ze niet ingezet.

Warm? Hier regent het en is het een schamele 13 graden... De berg was daardoor ook voornamelijk een modderpoel, en daarin heb ik nu echt geen zin. Dus werd het het park :) waar ik meteen in een modderpoel trapte en dus maar naar huis ben gekomen voor droge schoenen.

En ik wou op de rest nog reageren, maar batterij van de tablet is bijna dood. Eum. Kort.

@LPFAN: jeej! Goeie bloedwaarden! *O*
@houdjemond: geen idee wat je morgen gaat doen, maar het lijkt me leuk! *O*

Aan iedereen: thanks! Normaal valt het allemaal wel mee hoor, ik heb knuffelkatten die luisteren als echte Sigmunds en verder is mijn leven wel okee :) alleen nu. Mja. Een dipken. :)

Nu ik droge schoenen heb, terug naar het park. :s)
Begrijp ik nu goed dat je niet in Nederland zit? Want ik kan me bijna niet voorstellen dat het nu nog ergens 13 graden is.
pi_162739183
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat je niet in Nederland zit? Want ik kan me bijna niet voorstellen dat het nu nog ergens 13 graden is.
Belgien!
*bukt zich voor de eieren*
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 14:21:36 #124
137949 Disana
pi_162739217
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:20 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Belgien!
*bukt zich voor de eieren*
Hahaha, nee hoor, ik ga niet met eieren gooien. Maar vandaar dus dat bergje met schapen.

De wandeling in het park heeft je goed gedaan, hoop ik. Ondanks de modder.
pi_162740653
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 09:20 schreef Poesopstokje het volgende:
LP.. :{w Ik zou ook contact opnemen met de woningbouw maandag. En gebeurd het weer, gelijk de politie bellen!

vannelle; we zouden eens een CZT meet moeten organiseren :+ Doe ik een rondje noorden om iedereen daar weg te plukken :D
Politie en woningbouw informeren idd.
Bij onze vorige buurvrouw hebben ze de stereo al eens in beslag genomen omdat die vaak te hard stond.
Was zelfs een keer zo hard dat toen mijn vriendin de politie belde ze vroegen of de radio wat zachter kon, ze hadden moeite haar te verstaan.

Meeting is misschien wel leuk, weet niet hoe anderen daar over denken?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:31:23 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162740866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Politie en woningbouw informeren idd.
Bij onze vorige buurvrouw hebben ze de stereo al eens in beslag genomen omdat die vaak te hard stond.
Was zelfs een keer zo hard dat toen mijn vriendin de politie belde ze vroegen of de radio wat zachter kon, ze hadden moeite haar te verstaan.

Meeting is misschien wel leuk, weet niet hoe anderen daar over denken?
Lijkt me ook leuk! Altijd leuk om de mensen achter het computerscherm te ontmoeten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162740899
Marie, heb je verhaal met volle aandacht gelezen.
Vind het echt vervelend voor je, jammer dat je zo ver weg woont anders zou ik met alle liefde meegaan naar je bezoeken en samen wachten....
pi_162740961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lijkt me ook leuk! Altijd leuk om de mensen achter het computerscherm te ontmoeten.
Dan meeten we bij jou thuis, kunnen we direct de buurman intimideren.
Over z'n voeten rijden met rollators en ander rollend materiaal, met krukken een klap voor z'n kont geven en dat soort dingen. :+
pi_162741230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

een klap voor z'n kont geven
*ril*
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:53:21 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162741252
een meeting lijkt me wel tof ja. ik woon dan wel in Belgie maar hiep hoi voor de OV Chipkaart.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 15:58:43 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162741345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan meeten we bij jou thuis, kunnen we direct de buurman intimideren.
Over z'n voeten rijden met rollators en ander rollend materiaal, met krukken een klap voor z'n kont geven en dat soort dingen. :+
Hahaha _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162741619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

*ril*
Jij moet je geen zorgen maken, jij bent die buurman niet. ;)
pi_162741708
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jij moet je geen zorgen maken, jij bent die buurman niet. ;)
Hoe weet jij dat? >:)
pi_162741784
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? >:)
Je woont niet eens in de buurt als ik een ander topic mag geloven. :P
pi_162741797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je woont niet eens in de buurt als ik een ander topic mag geloven. :P
Misschien leid ik een dubbelleven... :P
pi_162741933
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Misschien leid ik een dubbelleven... :P
Dat zal toch niet waar zijn?!?!? :o
pi_162741961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat zal toch niet waar zijn?!?!? :o
Nah... :D druk zat met 1 leven tegelijk
pi_162742213
Nu ik er toch ben... mijn 'grote droom' is om mijn TEFL-certificaat te kunnen gaan gebruiken (Engels lesgeven in het buitenland). Ik vind het op zich al geweldig als dat in bijv. Spanje kan, maar bijv. Chili, Thailand of iets in die richting is toch wel de ultieme wens. Het voelt alleen als zo ver weg, enerzijds omdat je financieel wel een buffer moet hebben als je naar de andere kant van de wereld gaat (da's nog niet de grootste struggle), anderzijds omdat ik dan toch bang ben met de wond. Hoewel ik eigenlijk zou moeten gaan leren om er schijt aan te hebben en gewoon dingen te doen denk ik, hopelijk kunnen de komende maanden hier in Belfast me dat vertrouwen geven.

Totaal niet relevant dit verhaal verder gezien alle ellende die ik hier lees, maar goed, ik wil af en toe ook even wat kwijt :P
pi_162742386
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Nu ik er toch ben... mijn 'grote droom' is om mijn TEFL-certificaat te kunnen gaan gebruiken (Engels lesgeven in het buitenland). Ik vind het op zich al geweldig als dat in bijv. Spanje kan, maar bijv. Chili, Thailand of iets in die richting is toch wel de ultieme wens. Het voelt alleen als zo ver weg, enerzijds omdat je financieel wel een buffer moet hebben als je naar de andere kant van de wereld gaat (da's nog niet de grootste struggle), anderzijds omdat ik dan toch bang ben met de wond. Hoewel ik eigenlijk zou moeten gaan leren om er schijt aan te hebben en gewoon dingen te doen denk ik, hopelijk kunnen de komende maanden hier in Belfast me dat vertrouwen geven.

Totaal niet relevant dit verhaal verder gezien alle ellende die ik hier lees, maar goed, ik wil af en toe ook even wat kwijt :P
Denk dat iedereen zo z'n dromen heeft, is ook niks mis mee.
Van tevoren alles goed doordenken scheelt al een hoop denk ik maar er is hoe dan ook een risico.
Maar anders zou het leven best saai zijn toch?
Ben alleen wel benieuwd op welk niveau de gezondheidszorg is die kanten op, lijkt me best wel een belangrijk puntje.
pi_162742423
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Denk dat iedereen zo z'n dromen heeft, is ook niks mis mee.
Van tevoren alles goed doordenken scheelt al een hoop denk ik maar er is hoe dan ook een risico.
Maar anders zou het leven best saai zijn toch?
Ben alleen wel benieuwd op welk niveau de gezondheidszorg is die kanten op, lijkt me best wel een belangrijk puntje.
Jep, dat zijn dingen die je van te voren moet uitzoeken uiteraard. En afwegingen maken in welke landen het nog voldoende is.
pi_162743561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jep, dat zijn dingen die je van te voren moet uitzoeken uiteraard. En afwegingen maken in welke landen het nog voldoende is.
Ik zou niet graag naar een Thai's ziekenhuis gaan met je wond :X
Kun je je beter oriënteren op een westers land :Y
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:55:35 #142
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162744036
Morgen is het dochtertje van mijn broer jarig.

Aangezien ik niet goed tegen lawaai kan ga ik toch mee feesten.

Haar broertje is de snoezigste hehe. Hij kan nu met een loopauto rijden, weliswaar vooruit én achteruit.

Mijn hoofd is een vergiet van emoties :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:11:32 #143
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162744360
Ik zat laatst ook al aan een meeting te denken! Een heerlijk clubje mensen met allemaal wat die elkaar lekker in hun waarde laten. Lijkt me erg gezellig!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:23:12 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162744624
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:11 schreef superkimmi het volgende:
Ik zat laatst ook al aan een meeting te denken! Een heerlijk clubje mensen met allemaal wat die elkaar lekker in hun waarde laten. Lijkt me erg gezellig!
Ja idd, en uit ervaring weet ik dat het heel leuk is om mensen die je online hebt ontmoet irl te zien en te leren kennen. Kan heel anders zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162744771
Animo voor een meeting lijkt er dus te zijn. :)
Nu is de vraag waar en wanneer? Hoe gaan we dit regelen zonder te veel offtopic te gaan hier?
pi_162744807
Nieuw topic voor aanmaken?
pi_162744847
Misschien een Facebook groep aanmaken? Hebben we er gelijk ook gezichten en namen bij :)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:32:49 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162744857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Misschien een Facebook groep aanmaken? Hebben we er gelijk ook gezichten en namen bij :)
Leuk idee!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162744882
Ga ik doen ^O^
pi_162744895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Misschien een Facebook groep aanmaken? Hebben we er gelijk ook gezichten en namen bij :)
Sounds like a plan. :)
Doe jij dat dan? Heb er zelf niet zo veel verstand van.
pi_162744908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ga ik doen ^O^
Oh, ja dus. ^O^
pi_162745167
Damnit :') Even overnieuw dan, moment.
pi_162745236
Leuk, een meeting! Ik weet alleen niet of ik dat ga redden, maar dat is voor latere zorg. ^O^
pi_162745302
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan :D
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door :Y
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:51:20 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162745316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan :D
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door :Y
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:51:33 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162745325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:48 schreef Adriane het volgende:
Leuk, een meeting! Ik weet alleen niet of ik dat ga redden, maar dat is voor latere zorg. ^O^
Hopelijk wel!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162745463
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan :D
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door :Y
Ik roep *O*
pi_162745806
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
pi_162745854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Ik vind het al met al dat het toch nog lang gewerkt heeft! Kan dat natuurlijk niet beoordelen, maar zo komt het over :Y
pi_162745901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Zou ik maar zeker doen!
Je hebt er nu een paar weken plezier van gehad?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:18:20 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162745908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Jammer!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162745984
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Is dat Oxycodin (weet niet precies hoe je het schrijft), die verslavende pijnstiller?
Ik ben er niet bekend mee, maar ik zie dat zo wel eens voorbij komen.
pi_162746173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:21 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Is dat Oxycodin (weet niet precies hoe je het schrijft), die verslavende pijnstiller?
Ik ben er niet bekend mee, maar ik zie dat zo wel eens voorbij komen.
Oxycodon ;)

Is een morfine opiaat. Bestaat zowel een kantwerkende als kortwerkende van. Is opzichzelf niet echt verslavend, kan wel zorgen voor (veel) sufheid
hardcoholic
pi_162746293
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Oxycodon ;)

Is een morfine opiaat. Bestaat zowel een kantwerkende als kortwerkende van. Is opzichzelf niet echt verslavend, kan wel zorgen voor (veel) sufheid
Dank je. :)
pi_162746316
Poes ik heb je gedmd!

Ik slik oxycodon met verlengde afgifte. Je word er idd suf van.
pi_162747209
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik vind het al met al dat het toch nog lang gewerkt heeft! Kan dat natuurlijk niet beoordelen, maar zo komt het over :Y
Valt niet tegen inderdaad, had slechter gekund.
Was ook vnl bedoeld om te kijken of die plek bereikbaar was en dat is gelukkig zo.
Oftewel: Experiment geslaagd, tijd voor de volgende stap. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:18 schreef Adriane het volgende:

[..]

Zou ik maar zeker doen!
Je hebt er nu een paar weken plezier van gehad?
Wel een paar weken inderdaad en nu ik weet dat het mogelijk is wil ik natuurlijk nóg een keer. :P
Maar dan wel 1 die wat langer werkt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jammer!
Valt wel mee, langer dan verwacht dus ik ben niet teleurgesteld of zo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Oxycodon ;)

Is een morfine opiaat. Bestaat zowel een kantwerkende als kortwerkende van. Is opzichzelf niet echt verslavend, kan wel zorgen voor (veel) sufheid
Ik heb ook die langwerkende, al een aantal jaren.
En ik kan met zekerheid zeggen dat het (iig voor mij) niet verslavend is.
Pak het alleen maar om te gebruiken waar het voor bedoeld is maar als de pijn wel meevalt kan ik het prima laten liggen. Gelukkig.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 20:29:29 #167
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162747613
Ik wil ook graag de link vd groep!!

En idd ik heb ook vaker mensen van fora irl ontmoet en dat is altijd erg leuk gebleken!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162748245
Ik kom niet.
Als ik al energie over zou hebben een keer, ga ik eerst naar mijn kinderen.

Alvast heel veel plezier en alles wat je er uit zou willen halen.

En ik heb geen FB (meer).

X.
pi_162748486
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:50 schreef -sabine- het volgende:
Ik kom niet.
Als ik al energie over zou hebben een keer, ga ik eerst naar mijn kinderen.

Alvast heel veel plezier en alles wat je er uit zou willen halen.

En ik heb geen FB (meer).

X.
Begrijpelijk! :*
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 20:58:34 #170
137949 Disana
pi_162748507
Vertrekt iedereen nou naar Facebook? Wat wordt er dan van dit topic?

En ik kom ook niet naar een meet. Daar ben ik niet energiek en mobiel genoeg voor.
pi_162748572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
Vertrekt iedereen nou naar Facebook? Wat wordt er dan van dit topic?

En ik kom ook niet naar een meet. Daar ben ik niet energiek en mobiel genoeg voor.
FB is voor de offtopic meuk ;)

En ook voor jou; begrijpelijk! :*
pi_162748614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
Vertrekt iedereen nou naar Facebook? Wat wordt er dan van dit topic?

En ik kom ook niet naar een meet. Daar ben ik niet energiek en mobiel genoeg voor.
Dat iedereen naar FB vertrekt lijkt mij niet, is alleen maar om een meeting te plannen zonder dit topic te "vervuilen".
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:02:02 #173
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162748649
Nee hoor ik blijf over mn ziekte gewoon hier posten. en mensen steunen batuurlijk! Fb kunnen we idd spuien wat we willen zonder dat het hier lastig is. En een meet plannen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 21:02:47 #174
137949 Disana
pi_162748682
Ik begrijp het, maar vind het ook jammer, want je krijgt dan toch een soort schaduwgroep.
pi_162748877
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:02 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp het, maar vind het ook jammer, want je krijgt dan toch een soort schaduwgroep.
Ben ik niet met je eens, dit topic is waar ik me (beetje raar gezegd misschien) thuis voel.
Veel begrip, luisterende oortjes en andere positieve dingen.
Zal hier altijd blijven posten, dat weet ik zeker.
En dat FB is geen schaduwgroep, er wordt openlijk over gesproken en is in 1e instantie bedoeld om een meeting te plannen zonder offtopic te gaan hierzo.
En een schaduwgroep is er op dit forum al gemaakt trouwens, niet eens zo heel lang geleden.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:08:12 #176
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162748885
Snap je redenatie, maar het is wel de enige manier om een meet te kunnen regelen. En het schoont ook het topic op juist ondat er laatst discussie was over offtopic geneuzel
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 21:11:02 #177
137949 Disana
pi_162748994
Ik zal me ook tot dit topic blijven beperken.
pi_162749202
Ik kom net van een verjaardag af... waar iemand zich dacht te moeten/kunnen bemoeien met dat ik moet eten en wanneer.

Ik had al vrij veel foute dingen op en zat echt gewoon vol van de taart en snacks, maar volgens haar MOEST ik toch maar een broodje met beleg nemen bij het avondeten. (Avondeten was kippensoep met harde en zachte broodjes.)

Nee.

Ik heb dus geen avondeten op. Omdat ik best zelf kan bepalen of ik dat wil/al vol zit. Waar denken mensen zich mee te kunnen en mogen bemoeien?!
pi_162749305
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:13 schreef vannelle het volgende:
Wil nog (of weer) even melden dat ik alweer volop aan de Oxy zit, proefbehandeling lijkt uitgewerkt te zijn.
Binnenkort dus maar een afspraak maken voor een behandeling die wat langer effect heeft.
Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?
pi_162749351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
Ik zal me ook tot dit topic blijven beperken.
En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.

Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.

En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
pi_162749446
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Heeft nog een goede tijd gewerkt dan. Tevreden mee?
Ja, op zich wel.
Het is nu bewezen dat ze bij mijn zenuwkanaal kunnen komen en dat de zenuwen ook reageren op een behandeling.
Dat geeft me goede hoop voor de toekomst. Mij hoor je niet klagen, wat ik typte was meer informatief bedoeld. :)
Al is die pijn wel klote natuurlijk.
pi_162749552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 12:57 schreef LPFAN het volgende:
Thanks allemaal. Ja volgende keer maar de politie bellen, kan je ook anoniem doen toch? Is eigenlijk belachelijk dat ik zo bang ben dat die kerel wat gaat doen dat ie alles kan maken.

Verder heb ik een lijstje met mijn bloedwaardes gekregen vandaag en alles is goed *O* Natrium is wel wat verhoogd maar zit nog steeds in de normale waardes. ( en het is hoger na de dialyse dan er voor _O- zei het toch ik krijg meer binnen dan er uit wordt gehaald :P) en eindelijk is mijn fosfaat gedaald *O* Is nu erg netjes. Mag ook wel met 7 keer per dag medicijnen er voor nemen. Alleen mijn HB is nog steeds te laag.
Meld misdaad anoniem ja, toch?

En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:32:28 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162749702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Meld misdaad anoniem ja, toch?

En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
Hoeveelheid rode bloedcellen in je lichaam. Oftewel als je HB te laag is heb je bloedarmoede ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162749783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Meld misdaad anoniem ja, toch?

En vraag me nu al een hele tijd af: wat is hb?
Het is geen misdaad, het is overlast.
Ook verboden uiteraard maar de prioriteit om te behandelen kan lager liggen. Helaas.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2016 @ 21:36:03 #185
137949 Disana
pi_162749827
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.

Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.

En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:48:22 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162750236
Jammer Disana en Sabine! Maar ik begrijp het, maar we blijven gewoon posten in dit topic hoor!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

En ik ga beide gebruiken, een meet plannen in dit topic zal ook niet gewaardeerd worden.

Ontopic: Ik baal behoorlijk.
Ben nu alleen thuis omdat Ingrid en de kinderen naar een uitvoering van de dochter van Kim zijn.
Ze zou het zo leuk hebben gevonden als ik ook kwam kijken maar je raadt het al: Het mag niet van mijn lijf.
Vind het echt vervelend om dingen te moeten missen die de kinderen zo belangrijk vinden, voelt gewoon als een dikke faal.

En dan komt er ook nog druk op me om een tuinhekje te fixen ergens.
Ze doen al jaren met de huidige situatie maar nu moet het ineens snel, heb niet het idee dat ze begrijpen waarom en hoe beperkt ik eigenlijk ben.
Gelukkig ben ik ook niet op mijn mondje gevallen dus nu is wel duidelijk dat het echt wel goed komt.
Alleen niet in hun tempo, IK bepaal wanneer ik aan de slag ga en zij niet.
Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aan :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162750667
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Een klein lichtpuntje: je kinderen blijven van je houden, ongeacht of je overal aan mee kunt doen of niet. Dat is met vrienden en overige familie wel eens anders.
Zijn niet eens mijn eigen kinderen maar de liefde is er wel hoor. :)
Vind het alleen zo jammer dat ik niet mee kon, ze had het er de hele week al over en uiteraard had ik een reserve ingebouwd, maar zoals ik al eerder zei voelt het gewoon als falen.
Ik kan gewoon niet doen wat van een goede stief of verzorger normaal verwacht wordt.
Vroeger kon ik de hele wereld aan, niks was te gek. Ben nu een schim van mezelf lijkt het wel.
Harde woorden en in het eggie ben ik wel wat realistischer gelukkig maar het is een rotgevoel, dát is zeker!
Aan de andere kant, als ik andermans verhalen lees voel ik me weer een bofkont.
Vergelijken is niet handig maar als ik dat stiekem wel doe besef ik ook wel dat het relatief gezien best goed gaat met mij. :)
pi_162750711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:
Jammer Disana en Sabine! Maar ik begrijp het, maar we blijven gewoon posten in dit topic hoor!

[..]

Das jammer idd! Ik heb ook iets waar ik niet heen kan en ook enorm van baal, komt dan weer hard binnen dat je ziek bent, en dat tuinhekje moet idd gewoon lekker op jouw tempo hoor! Doe rustig aan :*
Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje. ;)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:03:14 #189
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162750779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat hekje wordt ook gedaan in mijn tempo, het alternatief is helemaal geen hekje. ;)
Haha mooi ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:45:02 #190
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162752117
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:49:18 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162752234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
Blegh.. sterkte. nadeel met dit warme weer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162752311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
Weertype werkt idd niet echt mee.
En conditie opbouwen is veel werk! Conditie verliezen is dan weer wél enorm makkelijk.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:03:59 #193
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162752593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:52 schreef vannelle het volgende:

[..]

Weertype werkt idd niet echt mee.
En conditie opbouwen is veel werk! Conditie verliezen is dan weer wél enorm makkelijk.
Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_162752687
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
Ik gebruik dat altijd als smoes om toch maar niet naar de sportschool te gaan. :+
  zondag 5 juni 2016 @ 01:05:16 #195
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162755236
Ik blijf hier ook posten hoor.

Natuurlijk post ik nog in mijn topic als ik iets beleefd heb.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162757316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
Sterkte. Mijn dochter heeft alleen hooikoorts en dat is al vervelend genoeg.
pi_162757376
Ik zit dit jaar ook voor het eerst aan de anti-histaminepilletjes, omdat ik het idee had dat de druk op mijn hoofd migraine triggerde. Om de paar dagen probeer ik te stoppen, maar dan komen de jeukende, tranende ogen en verstopte neus weer terug.
  zondag 5 juni 2016 @ 08:50:36 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162757400
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 08:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zit dit jaar ook voor het eerst aan de anti-histaminepilletjes, omdat ik het idee had dat de druk op mijn hoofd migraine triggerde. Om de paar dagen probeer ik te stoppen, maar dan komen de jeukende, tranende ogen en verstopte neus weer terug.
Dat lijkt me een teken dat je ze beter kunt blijven slikken.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:13:21 #199
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162757517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:45 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je morgen gaat doen, maar klinkt als festival/concert ?
Iig als iets leuks.
In dat geval....dan wens ik je heel erg veel plezier!
Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 5 juni 2016 @ 09:15:06 #200
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162757525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Zo gelukt, kunnen we daar van hartelust offtopic gaan :D
Wie een linkje wil moet even roepen, dan dm ik het door :Y
Ik zo egoïstisch zenuwachtig dat ik ook wel een linkje wel, helemaal overheen gelezen :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162757529
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Gaaf! *O*
Heeeel veel plezier!
  zondag 5 juni 2016 @ 09:23:33 #202
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162757570
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Heel veel plezier. Als meneertje niet uit bed wil, toetertje hihi.

Ik heb me ziek gegeten aan poffertjes denk ik. Buikjespijn.

Soms heb ik vreetbuien en daarna spijt :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:36:23 #203
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_162757673
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Veel plezier
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_162757728
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan meeten we bij jou thuis, kunnen we direct de buurman intimideren.
Over z'n voeten rijden met rollators en ander rollend materiaal, met krukken een klap voor z'n kont geven en dat soort dingen. :+
:D
"Life's a Bitch"
pi_162757758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Nu ik er toch ben... mijn 'grote droom' is om mijn TEFL-certificaat te kunnen gaan gebruiken (Engels lesgeven in het buitenland). Ik vind het op zich al geweldig als dat in bijv. Spanje kan, maar bijv. Chili, Thailand of iets in die richting is toch wel de ultieme wens. Het voelt alleen als zo ver weg, enerzijds omdat je financieel wel een buffer moet hebben als je naar de andere kant van de wereld gaat (da's nog niet de grootste struggle), anderzijds omdat ik dan toch bang ben met de wond. Hoewel ik eigenlijk zou moeten gaan leren om er schijt aan te hebben en gewoon dingen te doen denk ik, hopelijk kunnen de komende maanden hier in Belfast me dat vertrouwen geven.

Totaal niet relevant dit verhaal verder gezien alle ellende die ik hier lees, maar goed, ik wil af en toe ook even wat kwijt :P
Ik vind het leuk om te lezen wat iemand bezig houdt. En te dealen met de dingen waar je tegen aanloopt. Geeft mij altijd een extra positief impulsje :Y
"Life's a Bitch"
pi_162757761
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:23 schreef sararaats het volgende:

[..]

Ik heb me ziek gegeten aan poffertjes denk ik. Buikjespijn.

Soms heb ik vreetbuien en daarna spijt :@
Heb ik ook, maar ik heb ook goed nieuws: Ik heb al enige tijd geen chocopinda's meer gekocht én laatst toen ik in de stad was om m'n iPhone te kopen ben ik NIET naar de Mac gegaan. *O*

Het gaat wel goedkomen met mij. ;)
pi_162757802
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja! Flauw is dat he. Je kan een halfjaar werk verliezen in 3 weken ziek zijn.. Motiveert totaal niet.
Ik was een paar jaar geleden heel goed bezig met hardlopen. Steeds meer, steeds verder. Tot we een keer een weekje niet konden lopen. Hoppa: ik kon weer opnieuw beginnen....

Toen heb ik gezegd: fuck it, ik stop ermee.

Was zó teleurgesteld. :{
pi_162757807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
Vertrekt iedereen nou naar Facebook? Wat wordt er dan van dit topic?

En ik kom ook niet naar een meet. Daar ben ik niet energiek en mobiel genoeg voor.
Ik hoop van niet, ben niet zo actief op FB.
"Life's a Bitch"
pi_162757810
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Heel veel plezier vandaag! *O*
pi_162757894
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zijn niet eens mijn eigen kinderen maar de liefde is er wel hoor. :)
Vind het alleen zo jammer dat ik niet mee kon, ze had het er de hele week al over en uiteraard had ik een reserve ingebouwd, maar zoals ik al eerder zei voelt het gewoon als falen.
Ik kan gewoon niet doen wat van een goede stief of verzorger normaal verwacht wordt.
Vroeger kon ik de hele wereld aan, niks was te gek. Ben nu een schim van mezelf lijkt het wel.
Harde woorden en in het eggie ben ik wel wat realistischer gelukkig maar het is een rotgevoel, dát is zeker!
Aan de andere kant, als ik andermans verhalen lees voel ik me weer een bofkont.
Vergelijken is niet handig maar als ik dat stiekem wel doe besef ik ook wel dat het relatief gezien best goed gaat met mij. :)
Het blijft gewoon ook lastig. Je wil nog zo veel, maar je blijft maar schikken.
Soms gaat dat gewoon gemakkelijk, soms is het verdomde moeilijk.
"Life's a Bitch"
pi_162757903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef superkimmi het volgende:
Hier trouwens erg last van hooikoorts explosie. Tranende en prikkende ogen en ademhalen is niet echt gemakkelijk. Wil gewoon mn conditie terug maar t blijft nu allemaal zo aanmodderen dusver dit jaar :(
Oehhhhh echt slechte dagen nu. Extra zwaar dus.
Sterkte!
"Life's a Bitch"
pi_162757937
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Oh wat leuk *O*
En echt het weer zit echt wel mee *O*
Jemig, ik snap ook dat je zenuwachtig ben. Heeft een hele extra lading :Y
Heel, heel, heel erg veel plezier !!
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 10:54:32 #213
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_162758655
Dankjewel allemaal!

En heeeel veel plezier HjM! De kaartjes zijn niet bij toeval maar gewoon verdiend!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 10:59:57 #214
137949 Disana
pi_162758716
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:59 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Het blijft gewoon ook lastig. Je wil nog zo veel, maar je blijft maar schikken.
Soms gaat dat gewoon gemakkelijk, soms is het verdomde moeilijk.
Het maakt dat mensen niet op je kunnen rekenen, en alhoewel de meesten dat accepteren, is het toch niet hoe je eigenlijk met mensen om zou willen gaan.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:01:28 #215
137949 Disana
pi_162758742
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Daar is het een supermooie dag voor. Veel plezier!
pi_162758764
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Het maakt dat mensen niet op je kunnen rekenen, en alhoewel de meesten dat accepteren, is het toch niet hoe je eigenlijk met mensen om zou willen gaan.
Klopt ook. Ik probeer het toch steeds maar weer uit te leggen. Niet te lang, maar gewoon het gevoel geven dat het echt niet aan de ander ligt.
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:04:35 #217
137949 Disana
pi_162758781
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:03 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Klopt ook. Ik probeer het toch steeds maar weer uit te leggen. Niet te lang, maar gewoon het gevoel geven dat het echt niet aan de ander ligt.
Ik merk zelf dat mensen het veelal direct aannemen zonder vragen te stellen. En dat vind ik wel eens jammer, want ik wil niet zeuren maar zou er soms graag meer over willen uitleggen.
pi_162758841
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik merk zelf dat mensen het veelal direct aannemen zonder vragen te stellen. En dat vind ik wel eens jammer, want ik wil niet zeuren maar zou er soms graag meer over willen uitleggen.
Ik hou het ook kort hoor. Bv lang zitten, is pijnlijk en vreet energie. Uitleggen wat dat inhoudt doe ik niet. Merk zelfs dat mijn familie dat gewoon niet echt begrijpt. Terwijl ze echt hun best doen.
Het voelt ook vaak erg eenzaam daardoor. De groep kan nog zo groot en gezellig zijn. Dit moet je gewoon alleen doen.
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:17:53 #219
137949 Disana
pi_162758987
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:08 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik hou het ook kort hoor. Bv lang zitten, is pijnlijk en vreet energie. Uitleggen wat dat inhoudt doe ik niet. Merk zelfs dat mijn familie dat gewoon niet echt begrijpt. Terwijl ze echt hun best doen.
Het voelt ook vaak erg eenzaam daardoor. De groep kan nog zo groot en gezellig zijn. Dit moet je gewoon alleen doen.
Klopt, het isoleert wel want echte herkenning is er zelden al doen mensen hun best je tegemoet te komen. Kun je aan jou zien dat je ziek bent? Bij mij is dat niet zo, tenzij ik loop en dan nog maar met mate. Dan is het best lastig je grenzen duidelijk te maken.
pi_162759070
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Klopt, het isoleert wel want echte herkenning is er zelden al doen mensen hun best je tegemoet te komen. Kun je aan jou zien dat je ziek bent? Bij mij is dat niet zo, tenzij ik loop en dan nog maar met mate. Dan is het best lastig je grenzen duidelijk te maken.
Ik zit in een handbewogen rolstoel. Ziet er dus snel uit. Mensen denken vaak dat ik een dwarslaesie heb. Terwijl ik wel wat kan staan. Maar qua pijn, energie en zware medicatie..mensen hebben geen flauw benul. Ook niet wat het is om in een rolstoel alles te moeten doen.
Voordeel is wel, dat er toch meer rekening met je wordt gehouden.
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:27:21 #221
137949 Disana
pi_162759145
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:21 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik zit in een handbewogen rolstoel. Ziet er dus snel uit. Mensen denken vaak dat ik een dwarslaesie heb. Terwijl ik wel wat kan staan. Maar qua pijn, energie en zware medicatie..mensen hebben geen flauw benul. Ook niet wat het is om in een rolstoel alles te moeten doen.
Voordeel is wel, dat er toch meer rekening met je wordt gehouden.
Dat is wel fijn, dat mensen rekening met je houden omdat ze aan je rolstoel zien dat er iets is. Sta je nog veel? Het lijkt mij best raar om dat niet meer te kunnen (al kost het mij vooral bij het opstaan moeite).
pi_162759165
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is wel fijn, dat mensen rekening met je houden omdat ze aan je rolstoel zien dat er iets is. Sta je nog veel? Het lijkt mij best raar om dat niet meer te kunnen (al kost het mij vooral bij het opstaan moeite).
Ik zou meer moeten staan :@
Maar ff snel (is ook relatief natuurlijk) is er dan niet bij.
En dan verzaak ik. Tot grote ergernis van mijn reumatoloog. En gelijk heeft ze :@
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:32:00 #223
137949 Disana
pi_162759209
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:29 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik zou meer moeten staan :@
Maar ff snel (is ook relatief natuurlijk) is er dan niet bij.
En dan verzaak ik. Tot grote ergernis van mijn reumatoloog. En gelijk heeft ze :@
Oh dat is dan niet goed, mij lijkt dat staan goed is voor je gestel en je rug, ook al is het maar even. En staand zie je je omgeving nog eens anders :D Heb je geen fysiotherapeut die je achter je vodden aan kan zitten?

Zelf ga ik naar een oefentherapeut om te trachten mijn benen weer wat beter te maken. Ik heb niet alleen die slijmbeursontsteking, maar sowieso willen mijn benen na een lange ziekenhuisopname niet meer goed meewerken. Lopen kan ik maar een heel klein stukje, daarna is alle energie eruit verdwenen.
pi_162759436
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is dan niet goed, mij lijkt dat staan goed is voor je gestel en je rug, ook al is het maar even. En staand zie je je omgeving nog eens anders :D Heb je geen fysiotherapeut die je achter je vodden aan kan zitten?

Zelf ga ik naar een oefentherapeut om te trachten mijn benen weer wat beter te maken. Ik heb niet alleen die slijmbeursontsteking, maar sowieso willen mijn benen na een lange ziekenhuisopname niet meer goed meewerken. Lopen kan ik maar een heel klein stukje, daarna is alle energie eruit verdwenen.
Heel eerlijk, fysio verslons ik ook :@
Nu ik het zo moet tikken, best erg eigenlijk.
Ben dat heen en weer gedoe en dat 'gebemoei' van fysio's soms zo vreselijk zat.
Maar ik heb alleen mezelf ermee, ik weet het.
Ik ga morgen weer een afspraak maken.

Je geeft weer even een impuls de goede kant op :Y
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 11:50:29 #225
137949 Disana
pi_162759483
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:46 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Heel eerlijk, fysio verslons ik ook :@
Nu ik het zo moet tikken, best erg eigenlijk.
Ben dat heen en weer gedoe en dat 'gebemoei' van fysio's soms zo vreselijk zat.
Maar ik heb alleen mezelf ermee, ik weet het.
Ik ga morgen weer een afspraak maken.

Je geeft weer even een impuls de goede kant op :Y
Haha, mooi. Ik hoop dat je de draad weer oppakt.
pi_162760600
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:46 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Heel eerlijk, fysio verslons ik ook :@
Nu ik het zo moet tikken, best erg eigenlijk.
Ben dat heen en weer gedoe en dat 'gebemoei' van fysio's soms zo vreselijk zat.
Maar ik heb alleen mezelf ermee, ik weet het.
Ik ga morgen weer een afspraak maken.

Je geeft weer even een impuls de goede kant op :Y
Heel goed!
pi_162760910
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:46 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Heel eerlijk, fysio verslons ik ook :@
Nu ik het zo moet tikken, best erg eigenlijk.
Ben dat heen en weer gedoe en dat 'gebemoei' van fysio's soms zo vreselijk zat.
Maar ik heb alleen mezelf ermee, ik weet het.
Ik ga morgen weer een afspraak maken.

Je geeft weer even een impuls de goede kant op :Y
En hoppa!!! :)
Fijn om te lezen. :)
  zondag 5 juni 2016 @ 13:23:50 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162761079
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ga naar Nijmegen voor fortarock, heb met ziek veel mazzel kaartjes gewonnen bij 3FM, anders had ik het nooit kunnen betalen.
Tis al een pittig reisje ( ongeveer 2 uur ) dus vind het wel weer spannend aangezien dit weer mijn eerste festival wordt na mijn ziekenhuis jaar.

Weer is top, heb petje, medicijnen en flesje mee, zonnebrand, komt wel goed denk ik zo. Als meneer HJM uit bed wilt komen zo :') ik was om 7 uur al klaarwakker omdat ik toch misschien een klein beetje zenuwachtig ben. *O*
Veel plezier!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162761428
Deze dag wordt niks.
Vannacht voor t eerst in een jaar een stuk gefietst om uit te gaan op de fiets van een collega. 3x niks.
Evenals heel dat uitgaan, na 6x uit te zijn geweest, volgens mij is ook dat niks voor mij.
Vandaag mn bed maar niet uit.
pi_162761451
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:41 schreef Toto69 het volgende:
Deze dag wordt niks.
Vannacht voor t eerst in een jaar een stuk gefietst om uit te gaan op de fiets van een collega. 3x niks.
Evenals heel dat uitgaan, na 6x uit te zijn geweest, volgens mij is ook dat niks voor mij.
Vandaag mn bed maar niet uit.
Klinkt als een echte ***dag, helaas bestaan die.
Denk je dat morgen werken wel lukt?
pi_162762269
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klinkt als een echte ***dag, helaas bestaan die.
Denk je dat morgen werken wel lukt?
Helaas ja ;(
Jawel zal ook wel moeten. Loop 's ochtends altijd naar het werk (25 min, voor de gemiddelde persoon 35-40 min maar ik loop achterlijk snel altijd :') ) en 's middags pak ik de bus terug (al loop ik ook dan nog steeds 10 min). Stuk langzamer allemaal, maar aan een fiets hoef ik dus niet te beginnen heb ik al gemerkt. Nog niet eens zozeer qua fietsen zelf, maar met opstappen/afstappen merkte ik goed hoe lastig dat is.
  zondag 5 juni 2016 @ 16:54:45 #232
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162764754
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:41 schreef Toto69 het volgende:
Deze dag wordt niks.
Vannacht voor t eerst in een jaar een stuk gefietst om uit te gaan op de fiets van een collega. 3x niks.
Evenals heel dat uitgaan, na 6x uit te zijn geweest, volgens mij is ook dat niks voor mij.
Vandaag mn bed maar niet uit.
aww knuffel.

ondertussen is het heel hard aan het regenen en we hebben een feestje. thank God voor een garage.

met mij gaat het redelijk goed.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162764982
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:54 schreef sararaats het volgende:

[..]

aww knuffel.

ondertussen is het heel hard aan het regenen en we hebben een feestje. thank God voor een garage.

met mij gaat het redelijk goed.
thnx :)
pi_162765002
In other news; buikomvang van 99 cm eind april naar 90.5 cm nu *O* nog rond de 5 cm te gaan en dan eens kijken of het van bol (bijna zwangerachtig) naar redelijk wat platter gegaan is. :7 Zal nog wel een weekje of 4 gaan duren..
pi_162765201
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Helaas ja ;(
Jawel zal ook wel moeten. Loop 's ochtends altijd naar het werk (25 min, voor de gemiddelde persoon 35-40 min maar ik loop achterlijk snel altijd :') ) en 's middags pak ik de bus terug (al loop ik ook dan nog steeds 10 min). Stuk langzamer allemaal, maar aan een fiets hoef ik dus niet te beginnen heb ik al gemerkt. Nog niet eens zozeer qua fietsen zelf, maar met opstappen/afstappen merkte ik goed hoe lastig dat is.
Balen en confronterend van het fietsen.
pi_162765223
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
In other news; buikomvang van 99 cm eind april naar 90.5 cm nu *O* nog rond de 5 cm te gaan en dan eens kijken of het van bol (bijna zwangerachtig) naar redelijk wat platter gegaan is. :7 Zal nog wel een weekje of 4 gaan duren..
dit klinkt wel goed!
pi_162765443
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
In other news; buikomvang van 99 cm eind april naar 90.5 cm nu *O* nog rond de 5 cm te gaan en dan eens kijken of het van bol (bijna zwangerachtig) naar redelijk wat platter gegaan is. :7 Zal nog wel een weekje of 4 gaan duren..
Hee! Dit is geen datingsite dus advertenties hoeven ook niet. :+

Wel mooi dat je resultaat van je werk hebt, dat motiveert! ^O^
pi_162765479
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:17 schreef Adriane het volgende:

[..]

dit klinkt wel goed!
Ik dacht ik meld ook maar wat positievers :+
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:29 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hee! Dit is geen datingsite dus advertenties hoeven ook niet. :+

Wel mooi dat je resultaat van je werk hebt, dat motiveert! ^O^
:D
Ja werk er ook wel hard voor, begin het nu ook eindelijk een klein beetje te zien in de spiegel al is het maar heel minimaal (al zat dat meer komen omdat ik ontzettend kritisch op mezelf ben :+)

No worries wat betreft het daten, dat komt over 450 jaar wel weer een keer
  zondag 5 juni 2016 @ 17:38:38 #239
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162765636
weet je waar ik het meest last van heb? zweten bij was sorteren.

maar ik heb dat niet van een vreemde. de mama zweet ook altijd.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162765778
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld ook maar wat positievers :+

[..]

:D
Ja werk er ook wel hard voor, begin het nu ook eindelijk een klein beetje te zien in de spiegel al is het maar heel minimaal (al zat dat meer komen omdat ik ontzettend kritisch op mezelf ben :+)

No worries wat betreft het daten, dat komt over 450 jaar wel weer een keer
Niks mis met positieve berichten, fijn dat die er ook zijn. ^O^

Die 450 jaar maak ik me wel zorgen over, ga je niet te snel?
pi_162765794
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Niks mis met positieve berichten, fijn dat die er ook zijn. ^O^

Die 450 jaar maak ik me wel zorgen over, ga je niet te snel?
^O^

Beetje wel hè! Nah, ik weet zelf niet eens wat ik wil, laat staan dat ik een ander iets te bieden heb :@
Ben al aan het nadenken waar ik na Belfast heen wil. :')
pi_162765928
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
In other news; buikomvang van 99 cm eind april naar 90.5 cm nu *O* nog rond de 5 cm te gaan en dan eens kijken of het van bol (bijna zwangerachtig) naar redelijk wat platter gegaan is. :7 Zal nog wel een weekje of 4 gaan duren..
Wow! En goed nieuws Da's een eind. 2 riemgaten denk ik :o
"Life's a Bitch"
pi_162765950
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:30 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld ook maar wat positievers :+

Negatieve hoort er ook bij :Y
Niet dat je dat moet hebben natuurlijk, maar bedoel dat je het moet uiten
"Life's a Bitch"
pi_162765959
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:53 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Wow! En goed nieuws Da's een eind. 2 riemgaten denk ik :o
Dat valt tegen :o ik draag nog steeds broekmaat 34, zakt wel ietwat af maar 33 zit op de een of andere manier echt superstrak (pijnlijk) bij m'n onderbuik (heel stuk onder de navel). Geen verklaring voor :N
pi_162765963
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Negatieve hoort er ook bij :Y
Niet dat je dat moet hebben natuurlijk, maar bedoel dat je het moet uiten
Is zo, maar het is goed om voor elk negatief iets iets positiefs te noemen vind ik :Y
pi_162765983
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^

Beetje wel hè! Nah, ik weet zelf niet eens wat ik wil, laat staan dat ik een ander iets te bieden heb :@
Ben al aan het nadenken waar ik na Belfast heen wil. :')
Daar geloof ik niets van.
En geloof me, het staat hier niet rijen dik voor mijn deur.
"Life's a Bitch"
pi_162766006
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is zo, maar het is goed om voor elk negatief iets iets positiefs te noemen vind ik :Y
Als dat lukt is wel het beste ja.
Dan ga je niet bij de pakken neerzitten.
En laten we wel wezen. Bijna 10 cm, noem dat maar 'iets' :D
"Life's a Bitch"
pi_162766052
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:56 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Daar geloof ik niets van.
En geloof me, het staat hier niet rijen dik voor mijn deur.
Nou ja, het is wel zo :+
En dat geloof ik dan weer niet. :6
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:57 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Als dat lukt is wel het beste ja.
Dan ga je niet bij de pakken neerzitten.
En laten we wel wezen. Bijna 10 cm, noem dat maar 'iets' :D
Klopt :Y
En true. Werd ook wel echt tijd, ik heb nooit overgewicht gehad en heb het nog altijd niet maar mijn buik is altijd al problematisch geweest, zelfs toen ik 55 kg woog bij deze lengte was hij nog best bol :+
pi_162766170
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel zo :+
En dat geloof ik dan weer niet. :6

[..]

Klopt :Y
En true. Werd ook wel echt tijd, ik heb nooit overgewicht gehad en heb het nog altijd niet maar mijn buik is altijd al problematisch geweest, zelfs toen ik 55 kg woog bij deze lengte was hij nog best bol :+
Oh, dat ken ik. En heb als vrouw nog wel een andere bouw.
Op kinderfoto's zie je al zo'n vooruitstekend buikje.
Ok, inmiddels buik.
Wat ik ook doe. Het wil niet weg. Minder kan wel, maar weg :N
"Life's a Bitch"
pi_162766191
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:04 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik. En heb als vrouw nog wel een andere bouw.
Op kinderfoto's zie je al zo'n vooruitstekend buikje.
Ok, inmiddels buik.
Wat ik ook doe. Het wil niet weg. Minder kan wel, maar weg :N
Hier hetzelfde dus :D
icm holle rug ;(
pi_162766219
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde dus :D
icm holle rug ;(
Ja echt, hetzelfde dus :D
"Life's a Bitch"
pi_162766383
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:07 schreef Toto69 het volgende:
In other news; buikomvang van 99 cm eind april naar 90.5 cm nu *O* nog rond de 5 cm te gaan en dan eens kijken of het van bol (bijna zwangerachtig) naar redelijk wat platter gegaan is. :7 Zal nog wel een weekje of 4 gaan duren..
Ik heb een buikomvang van 100 cm. :')
  zondag 5 juni 2016 @ 18:24:45 #253
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162766543
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:04 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik. En heb als vrouw nog wel een andere bouw.
Op kinderfoto's zie je al zo'n vooruitstekend buikje.
Ok, inmiddels buik.
Wat ik ook doe. Het wil niet weg. Minder kan wel, maar weg :N
ik heb ook een buikje maar kan geen/moeilijk gewicht verliezen door de Hashimoto.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162766568
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:24 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb ook een buikje maar kan geen/moeilijk gewicht verliezen door de Hashimoto.
Dat is vervelend. Maar denk dat een fiks aantal hier problemen heeft met gewicht.
Eronder of erboven. Het komt vaak voor bij ziekte.
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 18:27:37 #255
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162766600
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:26 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Dat is vervelend. Maar denk dat een fiks aantal hier problemen heeft met gewicht.
Eronder of erboven. Het komt vaak voor bij ziekte.
ik probeer mijn buik in te trekken maar dat is niet vol te houden.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162766618
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik probeer mijn buik in te trekken maar dat is niet vol te houden.
En als je dat steeds doet, is het ook niet gezond.
"Life's a Bitch"
pi_162766926
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde dus :D
icm holle rug ;(
En nog zware botten ook zeker. :+
pi_162766941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

En nog zware botten ook zeker. :+
Cartman :+
pi_162766993
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Cartman :+
Sorry, die snap ik niet.
Alhoewel Cartman wel tof is. ^O^
pi_162767006
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Sorry, die snap ik niet.
Alhoewel Cartman wel tof is. ^O^
Wat. :D
Ik dacht juist dat je hem bedoelde :+
Want hij zegt altijd: I'm not fat, I'm big boned.
pi_162767214
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat. :D
Ik dacht juist dat je hem bedoelde :+
Want hij zegt altijd: I'm not fat, I'm big boned.
Neejjjj... is best wel een algemene uitdrukking. Dacht ik iig. :o
pi_162767236
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

Neejjjj... is best wel een algemene uitdrukking. Dacht ik iig. :o
Oh :D ken het alleen van south park
pi_162767272
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh :D ken het alleen van south park
Duidelijk nieuwe generatie. :P ;)
  zondag 5 juni 2016 @ 19:05:12 #264
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162767336
Ik loop al vanaf mijn geboorte met overgewicht, Ben alleen wel enorm aangekomen toen ik ziek werd 2 jaar geleden, In juli ben ik begonnen met afvallen, toen woog ik 123 en nu weeg ik 104. Ook al wil het de laatste 2 maanden totaal niet vlotten met afvallen en het is frusterend.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162767439
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik loop al vanaf mijn geboorte met overgewicht, Ben alleen wel enorm aangekomen toen ik ziek werd 2 jaar geleden, In juli ben ik begonnen met afvallen, toen woog ik 123 en nu weeg ik 104. Ook al wil het de laatste 2 maanden totaal niet vlotten met afvallen en het is frusterend.
Nou, je bent al een heel eind iig! ^O^
Denk dat het spreekwoord "de laatste loodjes wegen het zwaarst" nu wel van toepassing is.
Vind het echt goed van je!
  zondag 5 juni 2016 @ 19:10:57 #266
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162767460
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:28 schreef Ebinas het volgende:

[..]

En als je dat steeds doet, is het ook niet gezond.
weet ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:11:47 #267
137949 Disana
pi_162767483
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik loop al vanaf mijn geboorte met overgewicht, Ben alleen wel enorm aangekomen toen ik ziek werd 2 jaar geleden, In juli ben ik begonnen met afvallen, toen woog ik 123 en nu weeg ik 104. Ook al wil het de laatste 2 maanden totaal niet vlotten met afvallen en het is frusterend.
Het gaat langzamer naarmate je meer afvalt, heb ik altijd begrepen. Maar ik vind dat je al een heel eind bent gekomen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Disana op 05-06-2016 19:24:27 ]
  zondag 5 juni 2016 @ 19:14:50 #268
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_162767547
bij de longarts was mijn lengte 1m50 en een gewicht van 64kg.

zie maar dat er iets afgaat zei de mama maar dat gaat niet zomaar.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_162767859
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik loop al vanaf mijn geboorte met overgewicht, Ben alleen wel enorm aangekomen toen ik ziek werd 2 jaar geleden, In juli ben ik begonnen met afvallen, toen woog ik 123 en nu weeg ik 104. Ook al wil het de laatste 2 maanden totaal niet vlotten met afvallen en het is frusterend.
Respect hoor.
Zou fijn als je weer even 'doorschoot' dat werkt stimulerend.
Maar je hebt het niet voor het zeggen.
En het wordt al helemaal ingewikkeld als je kampt met ziekte, medicatie en de hele mikmak.
"Life's a Bitch"
pi_162767918
Ik worstel op het moment ook.
Was altijd aan de magere, maar sinds een jaar gaat het mis.
Nieuwe medicatie erbij en hoppa, ben nu zeg maar stevig.
Maar ik voel me wel een stuk beter, dat is ook wat waard.
Ennnnnn de fysio zal ook wel wat kunnen schelen natuurlijk :P
"Life's a Bitch"
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:34:25 #271
137949 Disana
pi_162768082
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik worstel op het moment ook.
Was altijd aan de magere, maar sinds een jaar gaat het mis.
Nieuwe medicatie erbij en hoppa, ben nu zeg maar stevig.
Maar ik voel me wel een stuk beter, dat is ook wat waard.
Ennnnnn de fysio zal ook wel wat kunnen schelen natuurlijk :P
Als je lekker in je vel zit qua gewicht, zou ik me niet te veel zorgen maken. Niet iedereen hoeft maatje 38 te hebben en een beetje vet is ook nog eens fijn tegen de kou.
  zondag 5 juni 2016 @ 19:36:03 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768122
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou, je bent al een heel eind iig! ^O^
Denk dat het spreekwoord "de laatste loodjes wegen het zwaarst" nu wel van toepassing is.
Vind het echt goed van je!
Haha, Wil zowiezo de 90 halen dus heb nog ff te gaan ;) maar vind het wel netjes hoor, In juli ben ik vast wel 103 dus dan ben ik 20 kilo in een jaar kwijtgeraakt.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Het gaat langzamer naarmate je meer afvalt, heb ik altijd begrepen. Maar ik vind dat je al een heel eind bent gekomen.
Ja klopt! Het is waarschijnlijk ook spiermassa wat toeneemt. Weegt ook natuurlijk wel wat.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:14 schreef sararaats het volgende:
bij de longarts was mijn lengte 1m50 en een gewicht van 64kg.

zie maar dat er iets afgaat zei de mama maar dat gaat niet zomaar.
Je moet er wel wat voor doen anders wil het niet. Gezonder eten en bewegen. sowieso is bewegen goed.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:27 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Respect hoor.
Zou fijn als je weer even 'doorschoot' dat werkt stimulerend.
Maar je hebt het niet voor het zeggen.
En het wordt al helemaal ingewikkeld als je kampt met ziekte, medicatie en de hele mikmak.
Ja idd, ik heb medicijnen wat ik 7 keer per dag moet eten, ( zijn kauwtabletten) en daar zit suiker in, helpt niet mee!
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Ik worstel op het moment ook.
Was altijd aan de magere, maar sinds een jaar gaat het mis.
Nieuwe medicatie erbij en hoppa, ben nu zeg maar stevig.
Maar ik voel me wel een stuk beter, dat is ook wat waard.
Ennnnnn de fysio zal ook wel wat kunnen schelen natuurlijk :P
Jaa idd, dan maar ff wat zwaarder, als je je goed voelt is dat het wel waard!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162768141
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je lekker in je vel zit qua gewicht, zou ik me niet te veel zorgen maken. Niet iedereen hoeft maatje 38 te hebben en een beetje vet is ook nog eens fijn tegen de kou.
Zit idd beter in mijn vel. Zou het niet omgedraaid willen hebben nu.
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 19:36:45 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768142
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je lekker in je vel zit qua gewicht, zou ik me niet te veel zorgen maken. Niet iedereen hoeft maatje 38 te hebben en een beetje vet is ook nog eens fijn tegen de kou.
Nee idd, ik zal ook nooit maatje 38 krijgen, en dat vind ik ook prima.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:38:30 #275
137949 Disana
pi_162768185
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb medicijnen wat ik 7 keer per dag moet eten, ( zijn kauwtabletten) en daar zit suiker in, helpt niet mee!

[..]

Is dat misschien Calci Chew? Dat slik ik ook, drie keer per dag.
pi_162768212
Go Ebinas! Wat goed dat jij ook (net als ik met dat vrijwilligerswerk) gemotiveerd raakt door dit topic en de mensen O+

Toto; Knap hoor! ^O^ Je mag wel bij mij wonen als je terug komt :Y Tot je 80e huisje boompje beestje :D

LP; Vind het hoe dan ook super knap van je! En wie bedenkt dat, medicatie propvol suiker.. :')

Ik ben kapót! Vanmorgen met vrienden en onze jongens de hort op geweest en daarna direct door naar de verjaardag van onze tweeling vriendje en vriendinnetje. We zijn net een half uurtje thuis. Heb barstende hoofdpijn en m'n rug krampt aan alle kanten. Kan niet wachten tot woensdag, mag ik eindelijk weer naar de fysio..
pi_162768214
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Is dat misschien Calci Chew? Dat slik ik ook, drie keer per dag.
Ojee, die slik ik ook nog. Die zijn idd zoet en ook nog groot
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 19:42:47 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768283
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Is dat misschien Calci Chew? Dat slik ik ook, drie keer per dag.
Nee, heb ik gehad maar ik kreeg er teveel calcium door dus zit nu aan een andere fosfaatbinder, fosrenol. Zit suiker in zodat het nog een beetje te eten is, maar vies blijft het. Was Calci Chew beter haha :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 5 juni 2016 @ 19:43:24 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768300
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Go Ebinas! Wat goed dat jij ook (net als ik met dat vrijwilligerswerk) gemotiveerd raakt door dit topic en de mensen O+

Toto; Knap hoor! ^O^ Je mag wel bij mij wonen als je terug komt :Y Tot je 80e huisje boompje beestje :D

LP; Vind het hoe dan ook super knap van je! En wie bedenkt dat, medicatie propvol suiker.. :')

Ik ben kapót! Vanmorgen met vrienden en onze jongens de hort op geweest en daarna direct door naar de verjaardag van onze tweeling vriendje en vriendinnetje. We zijn net een half uurtje thuis. Heb barstende hoofdpijn en m'n rug krampt aan alle kanten. Kan niet wachten tot woensdag, mag ik eindelijk weer naar de fysio..
Om het lekker te laten smaken ;p ( niet dat dat lukt ;p)

Jeetje druk druk dus! Nu lekker uitrusten dan!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 5 juni 2016 @ 19:43:57 #280
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768317
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:39 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ojee, die slik ik ook nog. Die zijn idd zoet en ook nog groot
Die ik nu slik zijn nog groter :P gelukkig moeten ze gekauwd worden iig ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 5 juni 2016 @ 19:44:59 #281
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_162768341
Ik deed tot mijn 18e 15u ballet (klassiek en modern) per week en dan nog een uurtje voor de fun iets erbij, zoals ballroom dancing of salsa of een voorloper van zumba of zo. Toen was ik weliswaar de dikste van de klas, maar je kan je wel voorstellen hoeveel dat dan wil zeggen in de echte wereld :')

En dan moest ik minderen door een nekblessure. (Kilo's tikten aan) En een paar jaar later moest ik stoppen door een knieblessure. (kilo's tikten nog meer aan) Dan allerlei medicatie (kilo's nog meer bij). Toen heb ik echt zitten janken bij mijn huisarts, dat ik constant honger had en toch geen energie en waarom was dat zo en blablabla. Tot die man eens naar mijn medicatielijst keek, begon te lachen en zei 'met wat gij allemaal pakt, verwondert het me dat ge niet nog meer zijt bijgekomen, hebben ze u dat nooit gezegd, al die specialisten?' Eu... nein?

En dan was ik te moedeloos om er nog veel aan te doen. En dus is het nu gewoon veel en veel te veel kilo's. Als in bijna dubbel zoveel als toen ik nog danste. En doet Marie daar dan wat aan? Goh... Mneen. :@ Te weinig moed, denk ik. Nochtans zou het wel beter zijn, zover ben ik ook wel al...
pi_162768345
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Om het lekker te laten smaken ;p ( niet dat dat lukt ;p)

Jeetje druk druk dus! Nu lekker uitrusten dan!
Ja pfoe, nou en of. Zit lekker met een bak koffie bij te lezen ;)

Ik heb het geluk dat ik pillen zomaar weg krijg. Slik er nogal wat voor het slapen gaan, gaan met drie tegelijk ofzo :D
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:45:39 #283
137949 Disana
pi_162768353
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:39 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ojee, die slik ik ook nog. Die zijn idd zoet en ook nog groot
Ja, en geen fijn soort zoet maar een beetje weeïg.
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:46:50 #284
137949 Disana
pi_162768372
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, heb ik gehad maar ik kreeg er teveel calcium door dus zit nu aan een andere fosfaatbinder, fosrenol. Zit suiker in zodat het nog een beetje te eten is, maar vies blijft het. Was Calci Chew beter haha :P
Oh ja, daar heb je het wel eens eerder over gehad. Ze denken dat we zoete troep makkelijker slikken maar wat mij betreft is dat niet zo.
pi_162768402
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Go Ebinas! Wat goed dat jij ook (net als ik met dat vrijwilligerswerk) gemotiveerd raakt door dit topic en de mensen O+

Toto; Knap hoor! ^O^ Je mag wel bij mij wonen als je terug komt :Y Tot je 80e huisje boompje beestje :D

LP; Vind het hoe dan ook super knap van je! En wie bedenkt dat, medicatie propvol suiker.. :')

Ik ben kapót! Vanmorgen met vrienden en onze jongens de hort op geweest en daarna direct door naar de verjaardag van onze tweeling vriendje en vriendinnetje. We zijn net een half uurtje thuis. Heb barstende hoofdpijn en m'n rug krampt aan alle kanten. Kan niet wachten tot woensdag, mag ik eindelijk weer naar de fysio..
Dat is ook wel een hele volle dag en dan nog in die hitte ook.
Dat wordt toegeven en herstellen :Y
"Life's a Bitch"
pi_162768413
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:48 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Dat is ook wel een hele volle dag en dan nog in die hitte ook.
Dat wordt toegeven en herstellen :Y
Ja morgen ben ik niks waard, dat heb ik alvast ingecalculeerd :')
pi_162768423
Ik worstel ook enorm met mijn overgewicht. In 5 jaar zo'n 30 kg aangekomen. Door verschillende factoren (medicatie voor psychische problematiek /insuline/eetbuien/inactiviteit tijdens depressies)

Mijn zelfbeeld is ontzettend slecht, maar ik was heel lang stabiel de laatste tijd. Maar sinds ik in therapie ben gaan delen over mijn problemen gaat het met eten ook weer minder omdat dat mijn coping is om met emoties om te gaan.

Ik doe nu naast de deeltijd die traumamodule maar misschien dat ik ook nog een verwijzing krijg naar de eetstoornisafdeling. Om om te leren gaan met mijn emoties/eetbuien en gezond te leren afvallen (Want dan sla ik weer door naar amper eten. Het is alles of niets hier)

Dat is ook gewoon het rotte van die insuline. Dat zet ook echt aan en het eraf krijgen is ontzettend lastig.
pi_162768432
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, heb ik gehad maar ik kreeg er teveel calcium door dus zit nu aan een andere fosfaatbinder, fosrenol. Zit suiker in zodat het nog een beetje te eten is, maar vies blijft het. Was Calci Chew beter haha :P
Ben wel een zoetekauw, vind ze nog lekker ook :D

Jammer dat die van jou vies zijn.
Dat heb ik met van die tabletten voor je stoelgang.
Gortdroog en je moet er goed op kauwen. Gadver :r
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 19:50:58 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768451
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja pfoe, nou en of. Zit lekker met een bak koffie bij te lezen ;)

Ik heb het geluk dat ik pillen zomaar weg krijg. Slik er nogal wat voor het slapen gaan, gaan met drie tegelijk ofzo :D
Haha ja ik ook, heb nooit water nodig gelukkig ;p Ja alleen bij paracetamol wel :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ja, daar heb je het wel eens eerder over gehad. Ze denken dat we zoete troep makkelijker slikken maar wat mij betreft is dat niet zo.
Nee idd. wil binnenkort ook ff overleggen met diëtiste of er niks anders is waar geen suiker in zit.

Ik ga morgen weer lekker zwemmen buiten *O* ( en lekker nagestaard worden om wat er op mijn arm zit _O- )
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162768463
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:49 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ben wel een zoetekauw, vind ze nog lekker ook :D

Jammer dat die van jou vies zijn.
Dat heb ik met van die tabletten voor je stoelgang.
Gortdroog en je moet er goed op kauwen. Gadver :r
Magnesium hydroxide?
Die slik ik gewoon zo door, werkt prima :P
  zondag 5 juni 2016 @ 19:51:36 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768465
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:49 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ben wel een zoetekauw, vind ze nog lekker ook :D

Jammer dat die van jou vies zijn.
Dat heb ik met van die tabletten voor je stoelgang.
Gortdroog en je moet er goed op kauwen. Gadver :r
Ja idd, maar aan calci chew zat ook nog een sinaasappelsmaakje, iig die ik had dus dat scheelt ook wel ;p. Die ik nu heb zijn idd gort droog. bah.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162768473
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ja, daar heb je het wel eens eerder over gehad. Ze denken dat we zoete troep makkelijker slikken maar wat mij betreft is dat niet zo.
Je hebt van die uitzonderingen he O-) :@
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 19:52:33 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768481
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik worstel ook enorm met mijn overgewicht. In 5 jaar zo'n 30 kg aangekomen. Door verschillende factoren (medicatie voor psychische problematiek /insuline/eetbuien/inactiviteit tijdens depressies)

Mijn zelfbeeld is ontzettend slecht, maar ik was heel lang stabiel de laatste tijd. Maar sinds ik in therapie ben gaan delen over mijn problemen gaat het met eten ook weer minder omdat dat mijn coping is om met emoties om te gaan.

Ik doe nu naast de deeltijd die traumamodule maar misschien dat ik ook nog een verwijzing krijg naar de eetstoornisafdeling. Om om te leren gaan met mijn emoties/eetbuien en gezond te leren afvallen (Want dan sla ik weer door naar amper eten. Het is alles of niets hier)

Dat is ook gewoon het rotte van die insuline. Dat zet ook echt aan en het eraf krijgen is ontzettend lastig.
Hmm geloof ik ja, vervelend! hopelijk heb je wat aan die therapie. Ik ben ook een emotie eter, vreselijk is dat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 19:53:54 #294
137949 Disana
pi_162768509
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:52 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Je hebt van die uitzonderingen he O-) :@
Haha, ik ben altijd al meer van het hartige geweest, maar ik heb nu verschillende zoete medicijnen. Ik slik me trouwens suf aan medcijnen, wel 20 per dag. Hoe is dat met jullie?
pi_162768514
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:51 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Magnesium hydroxide?
Die slik ik gewoon zo door, werkt prima :P
Die ja. Oh, ga ik dat eens proberen.
Als het werkt, werkt het. Dat scheelt een hoop rillingen _O-
"Life's a Bitch"
pi_162768517
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hmm geloof ik ja, vervelend! hopelijk heb je wat aan die therapie. Ik ben ook een emotie eter, vreselijk is dat.
Ja idd. Moet dan bij mijn huidige therapie een verzoek schrijven voor een doorverwijzing en dan gaan ze het in het team bespreken. En dan kan ik gewoon intern doorverwezen worden, dus hoef dan niet via de HA. Dus dat is wel handig ^O^
Maar rot dat je het zo herkent ;(
pi_162768545
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, ik ben altijd al meer van het hartige geweest, maar ik heb nu verschillende zoete medicijnen. Ik slik me trouwens suf aan medcijnen, wel 20 per dag. Hoe is dat met jullie?
Wauw dat is wel veel ja! :o
Ik gebruik nu naast mijn insuline niks. Maar heb wel veel medicijnen gehad (vooral antidepressiva, antipsychotica, kalmerings- en slaaptabletten)
pi_162768569
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:50 schreef LPFAN het volgende:

Ik ga morgen weer lekker zwemmen buiten *O* ( en lekker nagestaard worden om wat er op mijn arm zit _O- )
Dat gestaar is 3x niets. Maar dat zwemmen, heerlijk hoor.!Mooi dat je er niet door laat weerhouden ^O^
"Life's a Bitch"
  zondag 5 juni 2016 @ 19:57:33 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768591
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, ik ben altijd al meer van het hartige geweest, maar ik heb nu verschillende zoete medicijnen. Ik slik me trouwens suf aan medcijnen, wel 20 per dag. Hoe is dat met jullie?
Ongeveer 3 verschillende op een dag, waarvan dus 1 7/8 per dag. sommige neem ik 2 keer in de week of 1 keer in de 2 maanden dus valt erg mee.
Als ik een nieuwe nier krijg wordt dat wel anders ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_162768594
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha, ik ben altijd al meer van het hartige geweest, maar ik heb nu verschillende zoete medicijnen. Ik slik me trouwens suf aan medcijnen, wel 20 per dag. Hoe is dat met jullie?
Mag je ze wel allemaal tegelijk nemen, of in drie keer? Anders ben je de hele dag met je medicatie aan het frutten.
  zondag 5 juni 2016 @ 19:58:17 #301
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_162768610
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 19:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd. Moet dan bij mijn huidige therapie een verzoek schrijven voor een doorverwijzing en dan gaan ze het in het team bespreken. En dan kan ik gewoon intern doorverwezen worden, dus hoef dan niet via de HA. Dus dat is wel handig ^O^
Maar rot dat je het zo herkent ;(
Oh das handig idd! Ja ik haal al niks meer in huis om die reden. Als ik me rot voel moet ik eten. Stom iets is het.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')