abonnement Unibet Coolblue
pi_162722461
Volgepropt met avondeten, 1400 kcal gehad. De hele dag. Er kan nu echt niets bij :') misschien later nog wat griekse yoghurt of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 juni 2016 @ 19:36:11 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_162722510
Ticket to ride is erg leuk ja!
disclaimer
pi_162722598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Volgepropt met avondeten, 1400 kcal gehad. De hele dag. Er kan nu echt niets bij :') misschien later nog wat griekse yoghurt of zo.
Wat had je als avondeten dan? :9

Mijn eten was weer een beetje mislukt. Ik ben niet goed in simpel Hollandse AVG.
pi_162725406
Ik stond me net uit mijn -broodnodige- pletterjurkje te wurmen voor de spiegel (why god WHY :') ) en ik draaide mij een beetje ongemakkelijk en raar omdat die krengen nooit soepel uitgaan en toen was ik eventjes verliefd op mijn ribbenkast 2.0 O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:06:35 #280
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162726700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stond me net uit mijn -broodnodige- pletterjurkje te wurmen voor de spiegel (why god WHY :') ) en ik draaide mij een beetje ongemakkelijk en raar omdat die krengen nooit soepel uitgaan en toen was ik eventjes verliefd op mijn ribbenkast 2.0 O+
Mooi is dat he :')

Doe je ook wel eens als je op je rug in bed ligt dat je even met je hand over je zij gaat, en dat je je borstkas en je heupbeen kan voelen of hoe het allemaal heet, ik wel :')

Update: mijn moeder liet telefonisch weten 70 kilo te wegen _O- Ik wist het. Nou dat ga ik niet inhalen hoor. Bovendien houdt ze het toch nooit lang vol.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:16:35 #281
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162727098
Niet echt een fantastisch dagje, maar in het kader van transparantie:

T: 2 chocolaatjes = 158 kcal (om 4:00, ik lag een uur wakker en had het compleet gehad)
O: 2 snee pain de boulogne + 66 gram smeerkaas (Gouday _O_ ) + koffie latte + strepfen
T: tictacjes
S: 50 min fietsen
L: 2 snee stevig meergranen + 100 gram huttenkäse + 50 gram kipfilet + 1 mega tomaat + 150 gram druiven
T: smarties
D: Tomaat-paprikasoep met parelcouscous en abrikozen (tip!)
T: 70 gram chips

Totaal: 2229 kcal :X
Bewogen: 354 kcal
Netto: 1875 kcal
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_162727103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mooi is dat he :')

Doe je ook wel eens als je op je rug in bed ligt dat je even met je hand over je zij gaat, en dat je je borstkas en je heupbeen kan voelen of hoe het allemaal heet, ik wel :')

Update: mijn moeder liet telefonisch weten 70 kilo te wegen _O- Ik wist het. Nou dat ga ik niet inhalen hoor. Bovendien houdt ze het toch nooit lang vol.
:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162727406
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:16 schreef eleusis het volgende:
Niet echt een fantastisch dagje, maar in het kader van transparantie:

T: 2 chocolaatjes = 158 kcal (om 4:00, ik lag een uur wakker en had het compleet gehad)
O: 2 snee pain de boulogne + 66 gram smeerkaas (Gouday _O_ ) + koffie latte + strepfen
T: tictacjes
S: 50 min fietsen
L: 2 snee stevig meergranen + 100 gram huttenkäse + 50 gram kipfilet + 1 mega tomaat + 150 gram druiven
T: smarties
D: Tomaat-paprikasoep met parelcouscous en abrikozen (tip!)
T: 70 gram chips

Totaal: 2229 kcal :X
Bewogen: 354 kcal
Netto: 1875 kcal
Wat een enorme hoeveelheden beleg neem jij :o Valt daar niet wat winst te behalen?
Verder ook niet zo'n erg lijstje toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 3 juni 2016 @ 22:30:32 #284
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162727474
O drie happen kwark met frambozen
B worstelen met een leerling
L groen met vis
B achter dezelfde leerling aanlopen rondom het gebouw (4000 stappen, toch leuk)
T chips, salamipizaatje, 2 bier bij de debriefingdiewatuitliep.
T lamacuhn (echt geen zin meer om te koken)

Topdag!
Prrrrr
pi_162727558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stond me net uit mijn -broodnodige- pletterjurkje te wurmen voor de spiegel (why god WHY :') ) en ik draaide mij een beetje ongemakkelijk en raar omdat die krengen nooit soepel uitgaan en toen was ik eventjes verliefd op mijn ribbenkast 2.0 O+
Aantrekken via je benen he. Nooit zo'n ding over je kop trekken, dan word je gek. Ik doe dat met correctiehemdjes, zoveel makkelijker om erin te stappen. Uitdoen is ook opeens de wereld makkelijker.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162727623
Speelden met z'n 3en, ben 2e geworden met ticket to ride :)
Daarna nog met buuf potje triviant op ps4 gedaan, toen wel gewonnen haha.

Nu nog een peukie en dan, geen idee.
pi_162727795
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Aantrekken via je benen he. Nooit zo'n ding over je kop trekken, dan word je gek. Ik doe dat met correctiehemdjes, zoveel makkelijker om erin te stappen. Uitdoen is ook opeens de wereld makkelijker.
Sowieso!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 juni 2016 @ 22:54:15 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162728366
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:06 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mooi is dat he :')

Doe je ook wel eens als je op je rug in bed ligt dat je even met je hand over je zij gaat, en dat je je borstkas en je heupbeen kan voelen of hoe het allemaal heet, ik wel :')

Update: mijn moeder liet telefonisch weten 70 kilo te wegen _O- Ik wist het. Nou dat ga ik niet inhalen hoor. Bovendien houdt ze het toch nooit lang vol.
of op je rug liggen en langs die trieste theezakjes naar je tenen kijken en tot de conclusie komen dat je geen maag/buik heuvels hebt O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162728393
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

of op je rug liggen en langs die trieste theezakjes naar je tenen kijken en tot de conclusie komen dat je geen maag/buik heuvels hebt O+
En dan ben ik de volgende ochtend, onder de douche, wanneer alles puilt, weer teleurgesteld, want gisteren leek het, liggend, zo plat :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 juni 2016 @ 22:56:25 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162728437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan ben ik de volgende ochtend, onder de douche, wanneer alles puilt, weer teleurgesteld, want gisteren leek het, liggend, zo plat :')
ik ging ooit (door hier) dwars voor de spiegel planken :') dat doe ik nooiiiiit meer!
Ik kijk liever naar mijn decolleté :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_162728502
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik ging ooit (door hier) dwars voor de spiegel planken :') dat doe ik nooiiiiit meer!
Ik kijk liever naar mijn decolleté :+
Auw...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162728978
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 19:40 schreef Myraela het volgende:

Wat had je als avondeten dan? :9

Mijn eten was weer een beetje mislukt. Ik ben niet goed in simpel Hollandse AVG.
Pasta met pond tomaten, 200 gram broccoli en 200 gram sperziebonen. Burp. Oh, en kip.
Expres, want ik had zin om te snaaien. En nu paste er niets meer bij.
Maar had op zich nog wel kcal genoeg over vandaag om te snaaien :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162729089
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Sjeen het volgende:

of op je rug liggen en langs die trieste theezakjes naar je tenen kijken en tot de conclusie komen dat je geen maag/buik heuvels hebt O+
Eventueel schokkende tekst (van het type: ieuw!), je bent gewaarschuwd O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:27:44 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162729324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat een enorme hoeveelheden beleg neem jij :o Valt daar niet wat winst te behalen?
Verder ook niet zo'n erg lijstje toch?
Jaaa :D Als ik eet, moet het ook LEKKER zijn. Laat anders maar zitten. Bij mij geen zielige rijstwafels. En geen 'porties' van 15 gram zoals op het potje staat. Ik ben Sonja Bakker niet! Elke maaltijd is een genot, met precies net zo veel als toegestaan. :9

De 1800 kcal club, mijn club _O_

Alleen normaal eet ik niet alles wat ik sport weer terug. 2200 kcal eten op een dag is niet echt super, het is geen ramp, maar doe het te vaak en je hongergevoel gaat er ook weer aan wennen. :9 En dan moet je weer wilskracht inzetten, wat minder leuk leven is. Dus vandaar even een biecht.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:37:27 #295
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162729608
Dat je op je PC dit topic kijkt en dat je dan sommige posters niet ziet. Zó fijn! En dat je dan mobiel kijkt en dat ze dan terug zijn. Zoiets?
Prrrrr
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:39:52 #296
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_162729666
En 66 gram / 100 gram is ook omdat in een kuipje het anders lastig afwegen is. In het begin probeerde ik uit een smeerkaaskuipje 4 porties te halen, maar ik kreeg het telkens niet goed en dan had ik bijvoorbeeld 1 hele jammere boterham met weinig waar ik dan pissig van werd en dan ga ik daarna snoepen omdat ik wel IETS lekkers wil. En ik wil ook niet voor elke boterham smeerkaas het beleg afwegen, want dat neem ik elke ochtend, omdat ik er altijd lang vol van zit op een of andere manier. Maar een kuipje door 3 delen is makkelijk, en huttenkase en light smeerkaas levert toch al weinig kcal op. (Afwegen doe ik dan weer wel voor pindakaas of sandwich spread omdat dat relatief veel kcal oplevert en je in zo'n grote pot ook niet makkelijk op het oog kan werken. Maar het is vrij irritant en soms ga je er overheen en je gaat het ook niet weer weghalen en in de vuilnisbak smeren dus dan moet je weer in je app het gewicht aanpassen van 25 naar 31 gram, ja of niet maar ik houd het dus tot op de gram nauwkeurig bij)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_162729688
Poes wijn is niet goed voor je dieeeheeeet!

Ik weet niet wat het is, maar ik word vandaag blij van de spiegel :)

Ook mijn hoofd. Niet alleen mijn lijf *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:41:43 #298
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162729722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes wijn is niet goed voor je dieeeheeeet!

Ik weet niet wat het is, maar ik word vandaag blij van de spiegel :)

Ook mijn hoofd. Niet alleen mijn lijf *O*
Nul wijn. Ik maakte enkel een metafoor.
Prrrrr
pi_162729760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:41 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nul wijn. Ik maakte enkel een metafoor.
Ik weet niet wat je frustraties zijn, mogelijk zijn ze terecht, wil het ook niet weten, mn carelevels zijn laag daarvoor, maar dit is iedere keer een beetje superongemakkelijk. Vind ik in ieder geval. In het echt zou ik heel hard in mn thee roepen of awkwaaaard mompelen denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:43:58 #300
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162729776
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je frustraties zijn, mogelijk zijn ze terecht, wil het ook niet weten, mn carelevels zijn laag daarvoor, maar dit is iedere keer een beetje superongemakkelijk. Vind ik in ieder geval. In het echt zou ik heel hard in mn thee roepen of awkwaaaard mompelen denk ik.
Dank je.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')