abonnement Unibet Coolblue
pi_165739793
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat je zonder je vriend niet kunt slapen?
Dat is mijn probleem. Desnoods ga ik overdag even naar bed, als ik omval.
Dat hij geen geluiden mag maken in zijn slaap omdat jij dan wakker schiet?
Ik heb van dit en bovenstaande nooit een probleem gemaakt. Heb het hem nog nooit verweten. Het is mijn probleem dat ik zo licht slaap. Het zij zo. Ik kan gelukkig bijslapen wanneer ik wil.
Dat je je nu al dagen druk zit te maken om een stuurfout van jou waardoor je schade hebt?
Tsja, ook dat gaat wel weer over.
Dat je nauwelijks een financiėle buffer hebt?
Ik heb wat. En mocht iets duurder zijn kan ik altijd iets vragen aan m'n ouders.
Dat je vaak verdrietig en boos bent op jezelf als iets misgaat omdat je nooit de goedkeuring van je vader/ouders krijgt?
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Het is niemands schuld dat ik het zo voel, zit echt puur en alleen in mezelf. Komt niet door mijn ouders/m'n verleden. Waar wel door: geen idee.
Dat je bij alles wat je doet twijfelt of je het wel goed genoeg doet, want 'jij moet perfect zijn'?
Daar is meestal wel mee te leven, behalve dus als ik een - in mijn ogen - domme fout maak.
Dat je, doordat je niet goed eet, je vaak moe en naar voelt?
Dat komt m.i voor een groter deel door het slecht slapen van mij. Maar ik kan dus bijslapen wanneer nodig.
Dat je wajong krijgt en uit de staatsruif blijft incasseren zonder dat je er ook maar iets voor terugdoet. En dan bedoel ik werken aan jezelf. Werken aan een baan komt daarna wel
Ik krijg geen wajong, maar wia. Ik heb overigens gewerkt aan mezelf. Ik heb bij een psych gelopen, maar ik was uitbehandeld volgens haar. Maar de discussie of ik ooit weer zou kunnen werken kan weer gevoerd gaan worden, ik ben van mening dat dat niet meer lukt. Er zijn teveel dingen waar rekening mee gehouden moet worden qua baan, daar is geen geschikt beroep voor.

Ja, klinkt prima zo. ^O^
Omdat ik zo min mogelijk dingen opzoek (wat fout zou kunnen gaan), gaat het wel ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')