abonnement Unibet Coolblue
pi_162729501
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:06 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Ik zie graag Eva en Jamai terug. Ronald en Martijn mogen thuis blijven.
Wat vind je zo goed aan Eva/slecht aan Ronald? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:13 schreef DropDiffuser het volgende:
Ik zie beiden finalistes niet echt groot worden na Idols. Nina, schattige meid en mooie stem, maar imponeert niet als artiest. Geen ster.
Die andere ziet eruit als een ster en heeft een goede stem, maar om het geheel vind ik haar niet bijzonder genoeg.
Bovendien zouden ze in the Voice beiden al in The Battles gestrand zijn.

Het publiek zal woensdag op Nina stemmen, voorspelbaar als ze zijn.
Ik zie Nina d'r geld wel verdienen in de muziek, maar als Idol lijkt me sterk ja.
pi_162729640
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.
Die andere twee lullen en lullen maar en zeggen weinig en vaak te positief
Bij hen, nog wel het meeste bij Ronald, telt een compliment echt. Dan heb je iets goed gedaan. Eva flipt standaard door, dus dat maakt geen indruk meer. Martijn is een beetje die kerel die in een groep mannen die discussiëren over voetbal ook wat wil inbrengen waarna wat pijnlijke blikken worden uitgewisseld en iemand de situatie oplost door heel hard "WIE WIL ER NOG BIER?" te roepen.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 00:58:34 #228
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_162731576
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 21:42 schreef Operc het volgende:

[..]

Enorm. Totaal ongeschikt voor dit programma. Heeft ook weinig inhoudelijke kritiek. Ronald en Jamai mogen volgend jaar terugkeren als jury wat mij betreft, Martijn en Eva niet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd. Die twee doen t nog best goed. Zij zijn t eerlijkste en ook lekker kort en bondig. En vaak ook gewoon eerlijk.
Die andere twee lullen en lullen maar en zeggen weinig en vaak te positief
^O^ :Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_162731752
Jamai is ook een kutmongool.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 4 juni 2016 @ 01:10:41 #230
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_162731803
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:07 schreef MrSalazar het volgende:
Jamai is ook een kutmongool.
nou nou
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_162731845
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 01:10 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nou nou
Ik haat ze eigenlijk allemaal, maar... martijn krabbé hoeft inderdaad zeker niet meer terug te komen. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162733151
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:13 schreef DropDiffuser het volgende:
Bovendien zouden ze in the Voice beiden al in The Battles gestrand zijn.
Bij Kimberly is dat een paar jaar geleden al gebeurd. :D

Prima stem, blijft overeind op een podium, niet lelijk, en toch mist er wat. Maar van de twee overgeblevenen mag ze het van mij worden. Er valt niet veel te kiezen.
pi_162738070
Gisteren heb ik de herhaling van afgelopen Woensdag gekeken, nou ik heb weinig gemist geloof ik.
Van de juryleden is volgens mij alleen Ronald geschikt, de suikerspin Eva volledig ongeschikt.
Het talent? alle 4 geen hoogvliegers of ze zijn niet goed gecoacht, in dat geval de zangcoach vervangen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_162809201
quote:
Wie wint ‘Idols’ 2016: Nina of Kimberly?
Morgenavond wordt in een bomvolle muzikale show bekend wie zich hét nieuwe idool van Nederland mag noemen. Nina den Hartog en Kimberly Fransens hebben duizenden kandidaten achter zich gelaten en nemen het woensdag 8 juni in de finale van het RTL 5-programma ‘Idols’ tegen elkaar op. Beiden krijgen nog één kans om de jury, bestaande uit Martijn Krabbé, Jamai Loman, Eva Simons en Ronald Molendijk, en het Nederlandse publiek voor zich te winnen. Voor de winnaar ligt een platencontract bij Cloud 9 Music klaar.

Spetterende optredens
De winnaar van de allereerste ‘Idols’, Jamai Loman, zal in deze allesbeslissende liveshow met zowel Kimberly als Nina een bijzonder duet zingen. Daarnaast presenteren beide finalisten hun eerste eigen single. Nina zingt het prachtige ‘Lights Go Out’ en Kimberly het poppy ‘How Bad’. Vanochtend zijn deze singles bij ‘Goedemorgen Lex’ op 100%NL voor het eerst gedraaid.

Wereldprimeur Eva Simons
Ook jurylid Eva Simons heeft een bijzondere rol in de finale. Zij komt met een wereldprimeur: samen met haar echtgenoot Sidney Samson zal zij haar nieuwe single ‘Escape From Love’ ten gehore brengen. Deze wordt daarna wereldwijd gereleased.

‘Idols’ wordt gepresenteerd door Lieke van Lexmond en Ruben Nicolai en geproduceerd door Blue Circle. De inschrijving voor het volgende seizoen is inmiddels geopend en kan via www.idols.nl
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:04:13 #235
403253 Meke
after all this time? always.
pi_162810309
Ik zit er écht niet in. Zou dat nou de leeftijd zijn, of het niveau van de kandidaten? Vroegah zat ik te janken op de bank als mijn favoriet eruit ging (en ik kan daar nog stééds met terugwerkende kracht boos om worden ;) ) en had ik posters voor mijn raam hangen. Nou ben ik nu geen pubermeisje meer, maar ik zap gewoon weg als het over Idols gaat. Denk ook echt dat er meters te winnen zijn op meer ruimte voor favorieten kweken, want bijv. bij de Voice kan ik er nog wel zo inzitten als vroeger.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_162810858
Eerder dat ze binnen drie weken liveshows al een winnaar hebben. Met kutthema's (nou ja, ik noem het niet eens thema's, gewoon random uitgekotste 538-nummers). Je krijgt niet eens de tijd om de kandidaten te leren kennen. Of de opbrengst/aandacht valt tegen en ze raffelen het af, of ze hebben er sowieso geen zin in om wekenlang liveshows te doen. Geen idee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 11:46:27 #237
368283 ato
pi_162811323
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Pheno het volgende:
Eerder dat ze binnen drie weken liveshows al een winnaar hebben. Met kutthema's (nou ja, ik noem het niet eens thema's, gewoon random uitgekotste 538-nummers). Je krijgt niet eens de tijd om de kandidaten te leren kennen. Of de opbrengst/aandacht valt tegen en ze raffelen het af, of ze hebben er sowieso geen zin in om wekenlang liveshows te doen. Geen idee.
Dat is goed gezegd.

Inderdaad waarom Q-Music of 538 liedjes zingen.

Waarom geen prachtige liedjes uit de jaren 50, 60, 70,80 omzetten in eigen productie?

Ik vond het geluid ook slecht, waardoor de 'talenten' slechter lijken te zingen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:27 schreef Pheno het volgende:
Eerder dat ze binnen drie weken liveshows al een winnaar hebben. Met kutthema's (nou ja, ik noem het niet eens thema's, gewoon random uitgekotste 538-nummers). Je krijgt niet eens de tijd om de kandidaten te leren kennen. Of de opbrengst/aandacht valt tegen en ze raffelen het af, of ze hebben er sowieso geen zin in om wekenlang liveshows te doen. Geen idee.
Dat is goed gezegd.

Inderdaad waarom Q-Music of 538 liedjes zingen?

Waarom geen prachtige liedjes uit de jaren 50, 60, 70,80 omzetten in eigen productie?

Ik vond het geluid ook slecht, waardoor de 'talenten' slechter lijken te zingen.
Het vals gezang was iedere keer maar raak. Ook de jury is vreselijk.
Ik irriteer mij aan Eva en Martijn..

Zij zongen stuk voor stuk beter in hun audities en op Bali.
Het vals gezang was vreselijk om aan te horen.

Desondanks ga ik morgen ( toch niets te doen) kijken.
Ik hoop dat het beter wordt gezongen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2016 @ 11:47:13 #238
368283 ato
pi_162811333
Het was niet de bedoeling om het te herhalen :-)
Life can be a bitch, so like it..
pi_162811473
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:46 schreef ato het volgende:

Inderdaad waarom Q-Music of 538 liedjes zingen?

Waarom geen prachtige liedjes uit de jaren 50, 60, 70,80 omzetten in eigen productie?

Omdat de gemiddelde kijker 16 is en dat wil horen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162811732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat de gemiddelde kijker 16 is en dat wil horen.
Vorige edities niet? Thema's als Big Band, dat wil ik horen, niet "kies eigenlijk maar iets dat je leuk lijkt, we hangen er wel een random thema aan"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162815072
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door robuust89 op 07-06-2016 14:37:03 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_162815894
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vorige edities niet? Thema's als Big Band, dat wil ik horen, niet "kies eigenlijk maar iets dat je leuk lijkt, we hangen er wel een random thema aan"
De vorige editie, die bestaat niet meer. Alles is veranderd, dus ook dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162821563
Het zijn eigenlijk best leuke singles...
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 19:12:16 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162822433
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:36 schreef iBenny het volgende:
Het zijn eigenlijk best leuke singles...
Vooral die van Nina, en dan met name het middenstuk :P.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:29:05 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162822892
Maar een concept van tig liveshows dat werkt toch gewoon niet meer?
Mensen willen ten eerste snelheid erin, ten tweede zijn we al plat gegooid met talentenjachten, dat de hype om een persoon niet lang blijft bestaan.
Een echte idool en al z'n aanhang zoals je bij t eerste seizoen had of daarna, dat ga je gewoon niet meer halen. Daarvoor is er teveel aanbod en te korte aandachtspanning bij de kijker.
pi_162824443
Hoeveel kijkers trekt het gemiddeld?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162825215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel kijkers trekt het gemiddeld?
ons clubje oude zeikerds, die traagheid willen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162826415
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

ons clubje oude zeikerds, die traagheid willen
Anders is het allemaal niet meer te volgen hoor. ;(
pi_162835088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel kijkers trekt het gemiddeld?
Begonnen met een kleine miljoen, nu rond de 700.000. De Bali-afleveringen zaten met +/- 600K op het laagtepunt.
pi_162837538
quote:
Idols-finaliste Nina neemt ontslag

Idols-finaliste Nina heeft een drastisch besluit genomen. De 18-jarige brunette uit Bergambacht is gestopt als caissière bij de supermarkt waar ze werkte.

"Ik heb dit weekend ontslag genomen bij de supermarkt. Ze schrokken ervan maar begrepen het ook wel. Het was voor mij een heftig besluit, omdat ik daar best een tijdje werkte en er iedereen goed ken. Maar mij zie je daar niet meer achter de kassa'', vertelde ze woensdag in de ochtendshow van 100% NL.

Nina neemt het woensdagavond op tegen Kimberly in de finale van Idols. "Het is niet dat ik zeker weet dat ik van Kimberley ga winnen, maar ik wil gewoon echt voor de muziek gaan na de finale.’’

Op de vraag wat ze gaat doen als dat mislukt, antwoordt Nina aarzelend: "Ik hoop dat ze me dan nog terug willen. Anders zou ik het echt niet weten. Maar ik ga ervan uit dat het gewoon gaat lukken met m’n muziek.’’
:')____________!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')