abonnement Unibet Coolblue
pi_164864657
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:23 schreef ato het volgende:

[..]

Is toch weer een heerlijke gate.
En het programma, Patty en Al krijgen allemaal hun publiciteit.

Daar doet de Trouw ook aan mee, tegenwoordig ook een media aandachtsgeile krant.
Paul de Leeuw komt klaar...gratis publiciteit, al de hele ochtend trending op twitter.
Patty moet wel oppassen met haar 2 hondjes...er is een hele gemeenschap boos op haar.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:28:25 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164864696
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:23 schreef ato het volgende:

[..]

Is toch weer een heerlijke gate.
En het programma, Patty en Al krijgen allemaal hun publiciteit.

Daar doet de Trouw ook aan mee, tegenwoordig ook een media aandachtsgeile krant.
Ja, het hoort ook gewoon bij het programma natuurlijk, een beetje consternatie. Ik denk dat Ajouad ook oprecht een beetje mee wilde doen in de rellerige sfeer tijdens de opnames. Niks mis mee. Wel jammer dat het nu dan opeens zo'n lading krijgt. Dat had hij, na de uitzending, gewoon niet moeten initiëren, vind ik.

Maar goed, prima voor het programma verder.
Dat ik leuk vind.
Evenals Patty.
There, I said it. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 26-08-2016 12:54:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_164864963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 11:44 schreef hunter2011 het volgende:
Politiek den Haag gaat zich hier nog mee bemoeien, wedden?

https://www.facebook.com/patty.brard.33?fref=ts

[..]

Ik kan niet wachten op de reactie van Geert Wilders

grapje natuurlijk
pi_164865780
Toen Patty en Bridget over Ajouad heen vielen omdat hij geen straat naar Patty wou vernoemen liet Patty wel een beetje haar ware aard zien. Beetje vreemd dat ze dingen die Patty zei later gecensureerd hebben.

Er circuleert ook een filmpje waarin ze als een tokkie Nico Dijkshoorn aanvliegt. Patty is misschien geen racist maar ze heeft een paar nare trekjes.
pi_164865986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:18 schreef Michie_ het volgende:
Toen Patty en Bridget over Ajouad heen vielen omdat hij geen straat naar Patty wou vernoemen liet Patty wel een beetje haar ware aard zien. Beetje vreemd dat ze dingen die Patty zei later gecensureerd hebben.

Er circuleert ook een filmpje waarin ze als een tokkie Nico Dijkshoorn aanvliegt. Patty is misschien geen racist maar ze heeft een paar nare trekjes.
Kort lontje, maar daarom ook geliefd persoon in de roddelbladen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:01:27 #281
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_164866976
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:25 schreef hunter2011 het volgende:

Kort lontje, maar daarom ook geliefd persoon in de roddelbladen.
Dat klopt, zojuist op FB van Patty gelezen..Zij is populair..Mensen staan achter Patty.
pi_164867219
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat klopt, zojuist op FB van Patty gelezen..Zij is populair..Mensen staan achter Patty.
Ja, maar als je haar persoonlijke Facebook-pagina bekijkt is het best wel stil.
BN-ers zijn tegenwoordig erg bang om in zulke discussies mee te doen. Ze zullen haar ongetwijfeld supporten, maar niet openlijk zodat iedereen kan meelezen.
Zo is het nu gesteld in Nederland, en het geeft ook aan dat de Moslim-gemeenschap in Nederland best wel machtig is.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:27:29 #283
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_164867530
De opmerking van Patty is niet erg politiek-correct, toch is het gek dat-ie uit de uitzending is geknipt, ze heeft het gewoon gezegd, uitzenden dus. Ik vind dan ook dat Ajouad gelijk heeft en dit aankaart.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_164868288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:11 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ja, maar als je haar persoonlijke Facebook-pagina bekijkt is het best wel stil.
BN-ers zijn tegenwoordig erg bang om in zulke discussies mee te doen. Ze zullen haar ongetwijfeld supporten, maar niet openlijk zodat iedereen kan meelezen.
Zo is het nu gesteld in Nederland, en het geeft ook aan dat de Moslim-gemeenschap in Nederland best wel machtig is.
ik snap niet zo goed waarom je steeds 'de moslim-gemeenschap' benoemt
dat staat hier toch los van
marokko staat niet gelijk aan de islam

het was een vreemde uitspraak van patty, waar nu nog meer de nadruk op komt te liggen omdat het eruit is geknipt
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:06:20 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164868423
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik snap niet zo goed waarom je steeds 'de moslim-gemeenschap' benoemt
dat staat hier toch los van
marokko staat niet gelijk aan de islam

het was een vreemde uitspraak van patty, waar nu nog meer de nadruk op komt te liggen omdat het eruit is geknipt
Waarom vinden jullie het zo'n vreemde uitspraak? Het past toch gewoon bij de dynamiek en opzet van het programma? Een beetje pesten en zuigen.

A: "Ik wil in Marokko begraven worden"
P: "Mooi, wanneer ga je?"

Als het nou andersom was geweest, was het dan ook gek geweest?
P: "Ik wil op Indonesië begraven worden."
A: "Mooi, wanneer ga je?"

Eigenlijk stom dat het er is uitgeknipt ja. Nu is het contextloos een heel eigen leven gaan leiden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:00:51 #286
368283 ato
pi_164870858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie het zo'n vreemde uitspraak? Het past toch gewoon bij de dynamiek en opzet van het programma? Een beetje pesten en zuigen.

A: "Ik wil in Marokko begraven worden"
P: "Mooi, wanneer ga je?"

Als het nou andersom was geweest, was het dan ook gek geweest?
P: "Ik wil op Indonesië begraven worden."
A: "Mooi, wanneer ga je?"

Eigenlijk stom dat het er is uitgeknipt ja. Nu is het contextloos een heel eigen leven gaan leiden.
Tja zo krijg je de rare verhalen en kampen.
Had gewoon uitgezonden moeten worden..
Life can be a bitch, so like it..
pi_164871064
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik snap niet zo goed waarom je steeds 'de moslim-gemeenschap' benoemt
dat staat hier toch los van
marokko staat niet gelijk aan de islam

het was een vreemde uitspraak van patty, waar nu nog meer de nadruk op komt te liggen omdat het eruit is geknipt
'
Omdat het op de sociale media ook zo wordt opgevat.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:52:58 #288
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164881498
Patty Brard :{ Wat een naar persoon vind ik dat.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164883999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 17:09 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

'
Omdat het op de sociale media ook zo wordt opgevat.
dat zou ik niet als feit overnemen ;)
pi_164884714
Brard heeft de grootste lol als ze iemand omlaag kan halen, maar als ze kritiek terugkrijgt gaat ze janken. Wat weer aangeeft hoe narcistisch ze is en vindt dat ze een eigen straatnaam verdient. :') :N
Stom wijf :r
´
pi_164884876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Brard heeft de grootste lol als ze iemand omlaag kan halen, maar als ze kritiek terugkrijgt gaat ze janken. Wat weer aangeeft hoe narcistisch ze is en vindt dat ze een eigen straatnaam verdient. :') :N
Stom wijf :r
Het gaat niet eens meer om een straatnaam krijgen, dat is het punt.
En dat "rot dan nu maar op naar je eigen land" was naar aanleiding van een uitspraak die Ajouad deed bij Ranking dat hij heel graag voorgoed naar Marokko wilde verhuizen.

Ajouad had deze aanleiding ook niet toegelicht in zijn Volkskrant-interview.
Op deze manier leek het racistisch, bewust bedoeld vermoedelijk, zodat het interview meer aandacht kreeg. Dat is hem gelukt.
pi_164885206
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 09:33 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Het gaat niet eens meer om een straatnaam krijgen, dat is het punt.
En dat "rot dan nu maar op naar je eigen land" was naar aanleiding van een uitspraak die Ajouad deed bij Ranking dat hij heel graag voorgoed naar Marokko wilde verhuizen.

Ajouad had deze aanleiding ook niet toegelicht in zijn Volkskrant-interview.
Op deze manier leek het racistisch, bewust bedoeld vermoedelijk, zodat het interview meer aandacht kreeg. Dat is hem gelukt.
Oh ok. Feit blijft dat Brard geen tegengeluid duldt terwijl ze zelf graag een ander beledigd met haar grote bek.
´
pi_164885301
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oh ok. Feit blijft dat Brard geen tegengeluid duldt terwijl ze zelf graag een ander beledigd met haar grote bek.
Absoluut, ja ik vind haar wel leuk. Een viswijf met een grote bek.
Ze doet me echt denken aan die rooie uit Absolutely Fabulous
Altijd aan het dieet, altijd aan de verjongingskuur en altijd met een fles wijn in de hand en eten.
Maar niets helpt _O-
pi_164907385
quote:
Jörgen Raymann: ‘Patty Brard is geen racist’
Jörgen Raymann vindt het onzinnig dat Ajouad El Miloudi tv-diva Patty Brard in de Volkskrant beticht van racisme. Dat laat hij vandaag blijken in het AD. El Miloudi voelde zich in zijn eer aangetast toen het héle Ranking the Stars-panel én presentator Paul de Leeuw zich tegen hem keerde nadat hij Brard beledigde. Nu probeert hij alsnog zijn gram te halen door in de Volkskrant te roepen dat Brard een racist is: ze heeft tijdens de opnames namelijk gegrapt dat hij terug moet naar Marokko.
Brard, die zelf vol zelfspot de ene na de andere grap incasseert over haar Papoease afkomst, is helemaal geen racist. El Miloudi voelt zich echter op zijn plek gezet door Brard en begint nu wanhopig met de racismekaart te zwaaien.

En zo voelt Jörgen Raymann, een vriend van El Miloudi, het ook. “Ik vind Ajouad een te gekke gozer, maar als je Patty kent, weet je dat dit niets te maken heeft met discriminatie of racisme. Ranking The Stars is nu eenmaal keten en afzeiken.”

El Miloudi beledigde Brard door te zeggen dat ze niets heeft betekend en dat is volgens Raymann niet zo verstandig. “Als je Patty slaat, slaat zij harder terug“, besluit hij in de krant (via Blendle).

Raymann vult op Twitter aan dat hij niet eens meer wist dat Brard het Marokko-grapje heeft gemaakt. “Ik was die hele uitspraak vergeten, dus het heeft duidelijk geen foute indruk op mij gemaakt.”

“Als ik in het programma enigszins het idee had dat Patty een racistische opmerking had gemaakt, had ik daar zeker wat van gezegd.”

Paul de Leeuw wil op Twitter niet veel woorden vuilmaken aan de rel: “Het is een spel. Er wordt geranked, maar ik ga niks serieus nemen.”
pi_164907709
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:18 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

zeker mediacourount? staat bekend om z'n journalistieke hoogstandjes
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2016 @ 11:56:48 #296
368283 ato
pi_164908212
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zeker mediacourount? staat bekend om z'n journalistieke hoogstandjes
Daar gaan de Volkskrant en De Trouw ook tegenwoordig in mee.
Life can be a bitch, so like it..
pi_164908434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Oh ok. Feit blijft dat Brard geen tegengeluid duldt terwijl ze zelf graag een ander beledigd met haar grote bek.
En Ajouad dus ook niet.

Prima dat hij haar een koekje van eigen deeg wilde geven. Alleen jammer voor hem dat het halve panel het voor Brard opnam en hij in zijn ego werd aangetast. En nu probeert hij zijn gram te halen door Patty van racisme te betichten en het programma te beschuldigen dat ze Patty's uitspraak tegen zijn wil eruit hebben geknipt. Heel laag!

Ik wist trouwens ook niet wie hij was. Ik dacht dat hij in Sesamstraat zat, want daar heeft hij ook wel een typische kop voor.
pi_164909148
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:07 schreef Zaebos het volgende:


Ik wist trouwens ook niet wie hij was. Ik dacht dat hij in Sesamstraat zat, want daar heeft hij ook wel een typische kop voor.
:D

Ik ken hem van Puberruil, vond hem altijd wel leuk.

En nu, ach in een panel van Patty en Bridget gaan zijn haren vast begrijpelijk overeind.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_164910336
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:56 schreef ato het volgende:

[..]

Daar gaan de Volkskrant en De Trouw ook tegenwoordig in mee.
true
toch ligt dat niveau nog steeds iets hoger
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2016 @ 13:54:44 #300
368283 ato
pi_164910967
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

true
toch ligt dat niveau nog steeds iets hoger
Nog wel ;-)
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')